MINISTR VNITRA (09/2006 - 05/2009) / Novinky / ODS
[16.12.2009]
ODS
Modrá sluší! ODS hledá nejvtipnější nápis na tričko a nabízí nový kalendář
ODS pokračuje v rozšiřování svého internetového obchodu. Na stránkách eshop.ods.cz bude od zítřka možné navrhnout co nejoriginálnější nápis na tričko. K nabídce propagačních předmětů přibyl také kalendář pro příští rok s černobílými fotografiemi z historie ODS.
"Paroubek a Rath kašlou na náš stát", "ČSSD: Je přeci správné projídat budoucnost", "Když ji miluješ, není co řešit – ODS" – to jsou jen některá hesla, která budou soutěžit o přízeň návštěvníků e-shopu Občanské demokratické strany. Zapojit se může každý, stačí navrhnout krátký vtipný text a čekat, jestli do půlky ledna obstojí v konkurenci dalších sloganů.
Autoři tří nejvtipnějších textů získají libovolný nákup v e-shopu v hodnotě 1000 Kč a jejich trička budou k mání za výrobní cenu. Cílem je jednak pobavit a zároveň připoutat pozornost k modernímu způsobu propagace politické značky. Občanská demokratická strana byla v České republice vůbec první politickou stranou, která začala propagační předměty prodávat prostřednictvím internetu.
Nejprodávanějším produktem e-shopu ODS je v současnosti vůně do auta (10 Kč), šňůrka na klíče (20 Kč), čepice (90 Kč) a tričko (120 Kč). K nabídce 18 předmětů přibyl nově také nástěnný kalendář formátu C3 s 13 fotografiemi z historie i současnosti Občanské demokratické strany (100 Kč). Ten vydalo ODS Publishing s.r.o., které zároveň internetový obchod provozuje.
E-shop vychází z podobných modelů jiných zahraničních politických stran, jako je například německá CDU nebo britští konzervativci. Ze zákona není možné, aby příjmy z prodeje těchto předmětů byly součástí příjmu strany. Proto je internetový obchod nevýdělečná aktivita a příjmy plně pokrývají náklady. "Cílem je šířit značku politické strany spontánně mezi veřejností. Stejný záměr sledují svými internetovými obchody i politické strany v zahraničí," vysvětlil mluvčí ODS Martin Kupka.
zpravy.ods.cz, 16. prosince 2009