MINISTR VNITRA (09/2006 - 05/2009) / Novinky / ODS
[02.07.2009]
ODS
ODS oslovuje turisty v Chorvatsku
ODS přišla s novinkou v české politické kampani. Vydala se za hranice České republiky a na cestě do Chorvatska i v samotných letoviscích oslovuje turisty na billboardech. Zvolila ale tón, který politickou reklamu odlehčil. "Nechceme lidi štvát, chceme je spíš pobavit," komentoval kampaň v Chorvatsku předseda ODS Mirek Topolánek. "Nemá to být taková ta nepříjemná a tvrdá kampaň. Jen doufám, že se nikdo při pohledu na nás nevybourá," doplnil místopředseda ODS David Vodrážka.
Autorem nápadu je šéf volební kampaně ODS Ivan Langer. "Chtěli jsme si udělat legraci sami ze sebe. Věříme, že nadsázkou a humorem nikoho neurazíme," doplnil.
Billboardy navíc podle jeho slov doplní užitečné kartičky. ODS je bude distribuovat přímo v Chorvatsku a čeští turisté na nich najdou užitečná telefonní čísla a kontakty, např. zastupitelský úřad, policii, asistenční službu či hasiče. "Už v loňském roce jsem jako ministr vnitra inicioval dohodu české a chorvatské policie. Díky ní slouží na Jadranu v sezóně čeští policisté, kteří pomáhají zejména s odbouráváním jazykové bariéry," připomněl Ivan Langer.
Na cestě do Chorvatska se objevuje série billboardů s Mirkem Topolánkem, Davidem Vodrážkou, Ivanem Langerem a Petrem Gandalovičem v plavkách. Na posledním ze série je napsáno "Vítejte v Chorvatsku". V samotných letoviscích potom sérii doplňuje billboard s dvojsmyslným nápisem: "Tady nás pusťte k vodě". Na zpáteční cestě se na billboardech lídři ODS postupně oblékají a v textu se objevuje nejprve: "Všude dobře.." a na posledním billboardu "…doma nejlépe. ODS"
Celkem ODS umístila v Chorvatsku 100 billboardů a ve Slovinsku 9. Viset by měly do konce srpna.
ODS přišla s novinkou v české politické kampani. Vydala se za hranice České republiky a na cestě do Chorvatska i v samotných letoviscích oslovuje turisty na billboardech. Zvolila ale tón, který politickou reklamu odlehčil.:
audiozáznam | videozáznam: rychlé připojení, pomalé připojení
zpravy.ods.cz, 2. července 2009