MINISTR VNITRA (09/2006 - 05/2009) / Novinky / ODS
[20.05.2009]
ODS
Kampaň potvrzuje strategii ODS
Stupňované strašení, výhrůžky, sázka na závist a osobní averze, které prolínají celou kampaní ČSSD, potvrzují, že heslo "Řešení místo strašení" je nadále aktuální.
Řešení nabízí ODS ve svém programu, který je k dispozici občanům na internetu nebo v tištěné podobě během setkávání s občany po celé republice.
ODS ve volbách do Evropského parlamentu používá marketingovou kampaň, založenou na kombinaci programové kampaně, srovnávací kampaně i negativních prvků. Součástí kampaně jsou i moderní internetové projekty na YouTube (www.youtube.co/tvods), celorepubliková kontaktní kampaň "Městečko Řešení" nebo zapojení dobrovolníků do kampaně - Modrý tým (www.modrytym.cz). Program ODS pro volby do EP a kompletní přehled kampaně je k dispozici na internetové stránce www.ods.eu.
Podle oficiálních údajů společnosti TNS, která se zabývá monitorováním reklamních výdajů, investovala ČSSD do kampaně dosud téměř dvakrát více než ODS. Dodatečné navýšení prostředků na kampaň, které sociální demokraté přiznali, nejspíše souvisí s kreativní a myšlenkovou chudobou.
zpravy.ods.cz, 20. května 2009