Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  16.02.2003 20:08 Hynek Trávník (dynek.battlez.net) <h.travnik@seznam.cz>
 
Nevyhánějme lidi z práce
Tak nám v lednu vzrostla míra nezaměstnanosti - dokonce překročila psychologickou hranici 10 % práceschopného obyvatelstva. Je sice možné, že vláda podniká dostatek kroků k tvorbě nových pracovních míst, na druhé straně je ale špidlo-škromachovská pracovní politika likviduje dvojnásobnou rychlostí. Jen za několik měsíců svého funkčního období se polokomunistický tandem národohospodářských analfabetů ve Strakově akademii dopustil - zjevně opět v dobrém úmyslu pomoci chudým nebo z vlastní hlouposti - několika fatálních chyb, které nezaměstnanost pošťouchly zase o kousek výše. Naprosto absurdní a populistická je pokračující politika zvyšování minimální mzdy. Jinak řečeno - je zakázáno pracovat za mzdu nižší než kterou vám přeje vláda (socialisté jednají v souladu s předvolebním heslem - "myslí na lidi"). Člověk, který tolik nevydělá, prostě zůstane nezaměstnaný a společnost přijde i o ten skromný produkt, jež donedávna vytvářel. Platí jednoduchá formule: Čím vyšší minimální mzdu stanovíme, tím vyšší bude nezaměstnanost.
Dalším tahounem nezaměstnanosti je jednostranná pracovní legislativa. Podnikatel musí splnit spousty přehnaných standartů Evropské unie - od veterinárních přes hygienické a bezpečnostní až po ekologické, což práci nesmírně zdražuje a ukrajuje vedle nehorázných (a proto skrytých) daní další díl z hrubé mzdy. Trh práce je neskutečně deformovaný (i když slůvko trh není na místě).
Desetitisíce (či statisíce?) lidí pracovat rozhodně nemusí. U nás na jižní Moravě máme jedny z nejnižších mezd v republice a tudíž se nelze divit, že někdo dá přednost pohodlnému životu na sociálních dávkách, které sdílí s daleko lépe placenými Pražany. Za velmi nebezpečné považuji ryze odborářské myšlení pana Škromacha: Budeme pokračovat ve zvyšování minimální mzdy, aby se pracovat vyplatilo. Tento krok se obrací proti lidem, kterým měl prospět. Největší zlo obvykle páchají politici s nedostačujícími odbornými znalostmi vedeni bohulibými úmysly. Ráčil si pan ministr za těch 10-12 let života v tržní ekonomice všimnout, že úroveň mezd určuje produktivita práce a nikoli síla odborového hnutí či dobrá vůle státních úředníků?Neopomenutelný vliv na zvyšování nezaměstnanosti má také tripartita, kolektivní vyjednávání (či spíše odborové vydírání) a vytláčení soukromých investic státním dluhem. Banky raději půjčí najisto státu než by poskytovaly rizikovější půjčky podnikům. Vláda pak organizuje megalomanské projekty "podpory" malého a středního podnikání - na nich lze získat politické body, naše hospodářství nevytrhnou.
Sečteno a podtrženo stačilo by nelikvidovat pracovní místa a neodrazovat lidi od práce. O tom je totiž náš soudobý sociální megastát.
  19.02.2003 08:02 Saša <AlexAlda@seznam.cz>
 
Myslím, že k tomuto tématu velmi pěkně píše pan Říman. Mám tušení, že trefil hřebík na hlavičku. Příčinou vysoké nezaměstnanosti není příliš měkká sociální síť - ta to jen utvrzuje. Příčinou je explosivní nárůst překážek pro drobné podnikání, kdy zejména malé firmy a živnostenské minipodniky zanikají, nebo alespoň propouštějí své zaměstnance. Ne pro neschopnost obstát v konkurenci na trhu (zkuste sehnat zednickou partu, pokrývače...), ale absurdní nárůst byrokratické a ekonomické zátěže spojené se zaměstnáváním jiných lidí.
  25.01.2003 08:16 ma-pe <division1d@aol.com>
 
Predpokladam,ze tenhle mail si p.Langer ani neprectete nebot chapu Vasi vytizenost jako politika(dobreho politika)ziji jiz 4 rokem v USA byla to moje volba nechci to komentovat dale,ale kdyz se podivam obcas na deni u nas,je mi smutno.Neni opravdu mozne aby ODS nejakym snad i zazrakem dokazala nasi zemicku konecne vyvezt z tech sracek a odepsat tu komunistickou pakaz?I ta prezidentska volba ,vzdyt je to hruza ...kdo je zde kandidat,prece musi byt jasne ,ze je jen jeden Vaclav Klaus.Mnoho lidi mimochodem zapomelo na Vas p.Langer.Mel jste kandidovat!!!Jste velmi schopny clovek, ale bohuzel se velmi malo prosazujete jako politik nebo Vas to nezajima....kazdopadne budoucnost zeme ceske by Vas zajimat mela...Nezlobte se prosim za muj nazor,ja Vam velmi fandim a preji jen to nejlepsi...pokud bude sance z Vasi strany mi odepsat pouzijte tento mail...division1d@aol.com....
Jeste jednou prosim nezapadnete mezi ty ostatni,jste jeden z mala ,ktery je na vysoke urovni po vsech strankach jdete prosim vys .....snazte se ...!!!
  30.01.2003 11:35 Neuveden
 
Na Hrad?Nasrat!!!
  03.02.2003 09:58 Saša <AlexAlda@seznam.cz>
 
Pan Dr. Langer nemohl kandidovat, neb ještě není sdostatek stár.
Nicméně i mně je sympatický. Socdemáci půjdou dříve či později od válu a pak bych rád viděl pana Dr. Langra na postu ministra zdravotnictví nebo na postu ministra životního prostředí.
  05.02.2003 08:25 Neuveden
 
Pan Langer ministrem zdravotnictví?Ten už asi nemá o medicíně moc páru,neboť se dost dlouho věnuje jen politice.Ten už by asi byl schopen odoperovat pacientovi koule místo krčních mandlí a vymlouval by se na to,že jako opoziční politik s tím nic nenadělá a že za to může ČSSD.Jak vypadá resort,když ho vede člověk neznalý věci nám už bylo předvedeno mnohokrát-od Socdemáků i od ODS - viz MŠMT za tehdy ODSáka křiváka Pilipa.
  19.02.2003 08:06 Saša <AlexAlda@seznam.cz>
 
Pane "Neuveden", myslíte opravdu, že pro kvalifikaci ministra zdravotnictví je nezbytné umět odoperovat třeba mandle? Já se naopak domnívám, že problém našeho zdravotnictví je možná ze 60 % způsoben tím, že na tom postu až na kraťoučké období pana Stránského působili samí lékaři. A lékař je špičkový biolog specialisovaný na jeden živočišný druh, nikoli manažer (srovnejte si rozdílnost situace nemocnic, v jejichž čele stojí lékař, s těmi, v jejichž čele stojí ekonom). Pan Dr. Langr je právník a zkušený organisátor, který navíc ví ještě něco málo o medicíně. Proto myslím, že patří právě na tento post.
  09.04.2003 10:48 Neuveden
 
Myslím vážený pane ze zámoří, že pan Langer je opravdu velmi schopný člověk. Velmi schopný - všeho.
  15.01.2003 21:48 Neuveden
 
Vidím před vraty doktorský sáně a říkám si,že on je u nás doktór!!a taky jo! Kam se hrabe Bittner,to se nedá srovnat.Zatím žádná reakce.
  02.01.2003 22:10 hu <p>
 
j
  24.12.2002 15:51 J.Kohút <kohut@jk13.cz>
 

Veselé a šťastné prožití vánočních svátků
a do roku 2003
mnoho zdraví, spokojenosti, radosti, úspěchů a hlavně pevných nervů
P Ř E J E
J.Kohút

http://www.jk13.cz


  12.12.2002 11:51 Geralt <yenn@volny.cz>
 
Vážený pane Langre, velice jste mne v Sedmičce potěšil, že pokračujete v trendu odkrývání skutečných záměrů a stylu vaší strany. Snaha učinit členství v ODS „atraktivní“ je přece něco, co soudný člověk může pouze odsoudit. Pokud budoucím členům nabízíte jakékoli výhody, říkáte naplno, že ODS tady není od toho, aby zaníceně, nezištně a z přesvědčení vedla tento stát k větší prosperitě, ale proto, aby všehoschopným korytářům zajistila co nejvíce výhod na úkor ostatních občanů. Do politické strany se přece vstupuje z přesvědčení, že nějaký politický trend je správný a je třeba jej prosazovat, a to bez jakýchkoli výhod! To můžete rovnou zveřejnit „výhody“ a peněžní částky, které získali jednotliví vrcholní představitelé vaší strany díky korupci, neprůhledným podvodům, darům apod. Vaše útoky na pana Pilipa byly typu „Zloděj volá chyťte zloděje!“. Každý ví, že Sarajevo byla pro slušné lidi v ODS poslední možnost, když se nepovedlo praktiky ODS odmlžit, rozkrýt a reformovat zevnitř. Každý ví, že po Sarajevu zůstali v ODS pouze gauneři a pár naivků, kteří stále doufají, že se časem něco změní. A nejde jen o Sarajevo, vždy, když nějaký váš člen projeví snahu změnit trend ODS ke slušnosti, je prohlášen za nemorálního a za nepřítele č. 1. Děkuji vám, že budete reagovat a vyvedete mne z mého omylu a ukážete mi pravou cestu.
PS. Podotýkám, že do r. 1997 jsem volilvždy a to pouze ODS.
Geralt
  19.12.2002 07:20 Neuveden
 
Vážený pane Geralte,nemohu jinak,než s Vámi v podstatě souhlasit.Jen poznámku k Pilipovi:To je stejný gauner jako ti,o kterých mluvíte.Tomu nešlo o změnu stylu ODS,ale o Klausovo koryto.Také jsem volil ODS,ale prokoukl jsem ji asi o 3 roky dříve než Vy. Michal
  08.12.2002 12:54 Gabriel <hscm@centrum.cz>
 
Ivane pěkně sto tam na nově tomu USakoj nandal. Jen tak dal a přistí volby vydou podle planu.
Mate moji plnou podporu.
  25.11.2002 21:18 zuzana brejlová <zuzana.brejlova@centrum.cz>
 
budete kandidovat na předsedu ODS?
  17.11.2002 21:22 Jan Bureš <bures.jan@c-box.cz>
 
Občas nechápu neochotu lidí pochopit fakt, že názory se vyvíjejí. Ano, ODS byla proti přímé volbě prezidenta, ale to snad proboha byla úplně jiná situace. Mně osobně,pravicově smýšlejícího občana, se změna ve vývoji názorů ODS líbí. Je si nepřeji mít prezidenta s komunistickou minulostí, kterého by navíc volili poslanci s komunistickou součastností. A v současné době se mi zdá prof. Klaus nejvhodnějším kandidátem. I když se spíše domnívám, že pan profesor má zálusk na Evropský parlament.
  15.11.2002 12:10 hugo <hugo@boss.de>
 
zdar viktore .... tak jsem si vcera dobre zapichal... myslim ze jsi mel jit s nama.... jetse ze to muzem probrat na chatu