Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  15.10.2004 09:13 Petr <pcaha@nbox.cz>
 
Ubohý Václave. Ty jseš přesně ten typ, co ODS potřebuje. křiklouna, tlučhubu, machírka, prostě borca s drzím čelem, kterej i když je blbej jak pumpa, tak se prostě musí projevit. Honza má naprostou pravdu a Langer s celou paní zástupkyní teď prospěl vládnoucí straně a vše opravdu na občana působí, že ty peníze našli svého nového adresáta, jak Honza píše i když to pravda asi není. Národu se to teď zdá naprosto logické, vždyť ve hře je mnoho a za očistu to přece stojí, až na to, že mnohem méně někdo teď uvěří nějaké spřízněné státní zástupkyni, spíše uvěří, že je spřízněná. Jo holt, mlčeti zlato, mluviti stríbro. Jo, prostě komu není rady, tomu není ani pomoci. Vono se také tvrdilo, že ve fotbale korupce není, případ armádních zakázek, poskytování úvěrů svým kamošům atd. atd. Tak to mělo podle scénáře ODS vše pokračovat? Nevzpomínám si, že by v poslední době pan Langer nebo Tlustý podpořili evidentně prospěšné návrhy. Vzpomínám si na Langrův typický výrok, že represe nic neřeší. A tak se necháme zabíjet 12 nebo 13 letými podle amerických filmů, kde je to podle názoru teenagerů zřejmě normální, no a na silnici to vidíte sami. Jak nás represí rychle vyškolili rakouští policisté? A především namistrované pražáky. Všichni teď jedou 50, max. 60 km/h. Jeden takovej s Off Roadem a dvěma Jet skůtry na přívěsu dojel bez řidičáku do aparmánu v Chorvatsku, kde jsme byli ubytovaní a přemýšlel, jak to objet zpět domů přes Maďarsko, jinak by ho snad zatkli. No, vono jet přes dědinu 100, jak se pochlubil, to je silný kafe i na české poměry. Jinak každý druhý týden jsem někde v zahraničí, několikrát jsem byl v USA, v Indii, Alžíru, UAE, Ománu atd., ale takovej respekt a strach, jakej mají z policajtů v USA, alespoň v zemích na sever od Chicaga, to jsem byl překvapenej. To, co se ukazuje u nás v těch filmech, to je tak akorát dobrej návod pro ty naše primitivy, mezi které tě musím po přečtení tvých projevů Václave zařadit. Sorry. Není divu, že roste agresivita a kriminalita ve školách. Takových "inteligentů" jako Václav víc, tak se musíme nutně všichni pozabíjet. Pro ODS a hlavně pana Langera: Mě je srdečně jedno, kdo je u moci, ale dokážu poznat, jako asi 90% obyvatelstva, zda je to pro tuto zemi přínosem, nebo ne. Poznal jse v pracovním procesu řadu vynikajících komunistů, kterým Vy nesaháte ani po pás a nikdy nic z toho něměli. Vás řadím spolu s Václavem Tlustým a celým ODS do těch zbývajících 10%, co nic nepochopili, resp. ani nechtějí pochopit, protože jim to prostě účelově vyhovuje a slušně si z toho bordelu žijí. Ti co z Vás mají, tak Vás plácají po ramenou a podporují. To byl třeba případ Klause, kterému trvalo dlouho, než to pochopil. Není pochyb o tom, že ODS byla strůjcem nevratných procesů a to troufám si tvrdit, naprosto záměrně ve špatné legislativě, vedoucí k enormnímu obohacení vybrané skupiny lidí a to ku podivu bývalých komunistů, kteří byli na počátku privatizačního procesu a podávali privatizační projekty. Vše bylo a je pokud se nemýlím podpořeno trvající imunitou. Pokud by jste se měli ve vládě účelově dohadovat o "ničem", tak to nutně musí lidi vést k názoru, že asi je lepší vláda jedné strany, ti se dohodli na všem podstatném. A tak se nedivte, až ve volbách zvítězí zase komunisté. Už jste přemýšleli proč průmyslově triumfuje Čína a proč létají do kosmu? Až pochopíte o co v dnešním světě jde, tak mi můžete napsat. Napsal jsem Vám to trochu jednoduším jazykem, aby to pochopili všichni a žádný chytrák si to nevysvětloval jinak, viď Václave!
  04.04.2003 12:35 Ivan Cytroun <bi14 @orel.cz>
 
Zdravím Vás poslanče. Je mi z Vás na zvracení ohledně představení kolem odvolání televizní rady.....nemyslím teď pouze konkrétně Vaší osobu, ale váš spolek poslanců. Snad pouze p. T.Fišerová se přiblížila podstatě problému. Vy i ostatní jste obcházeli prapůvod konfliktu. Vůbec vás nezajímalo, že p.Železný okrad amerického investora, že budeme pravděpodobně muset za jeho neomluvitelný čin zaplatit 10,4 miliard Kč. To vás nezajímá! Zajímají vás pouze mocenská koryta. Proč jste neukázali na p.Železného? Protože se ho bojíte, protože tento demagogický pán vlastní mocný politický nástroj. Můj přítel, který pracoval v jisté státní organizaci mluvil o vašem propojení s radou a vůbec s p.Železným. Nedivte se, že potom ODS strácí hlasy a vůbec nechuť voličů jít k volbám. Myslíte si, že obyčejný lidi zajímají sprostý lidi? Předpokládám, že budete vítaným hostem v sedmičce, stejně tak jako pán Ransdorf, který potvrdil, že byl v poslední době častým účastníkem sedmičky.
  03.04.2003 06:22 Holmes <holm@volny.cz.>
 
Pane poslanče, viděl jsem dnes ten Kocourkov kolem arbitráže a ani Vy jste mně dvakrát nepřesvědčil. Můj dojem z Vašeho projevu je asi takový. I kdyby všichni v radě byli svi.., hajz.., gráz..vé, tak na ně nyní nemůžeme ukazovat prstem, protože by nás to poškodilo, a to bez ohledu na to, kde je pravda???!!! Sám jsem byl nucen nedávno řešit případ, kdy jeden můj zaměstnanec způsobil menší škodu našemu klientovi. Ještě dříve než na to klient přišel sám, informoval jsem ho o této skutečnosti a škodu více než kompenzoval. Tak bych si představoval, že by to mělo fungovat všude. Každý, tedy i stát by měl nést plnou zodpovědnost za své činy. Bránit se dohledání pravdy, aby nás to nepoškodilo, no to se snad nosí na Kubě, v Iráku, Číně,...
Komunisty, Bárbínu a Plevu komentovat nechci, nikdo z nich mi za to nestojí.
P.S. Nyní přidám informaci spíše pro další návštěvníky této diskuse, neboť pan Langer patrně ví. V kauze arbitráž se zdaleka nejedná o problém těch pár šestáků co máme platit!!!! Stačí se podívat na další pěkné kousky jako prodej ruského dluhu, dálnice do Ostravy, sanace Bank, LTO,... tam toho spadlo mnohonásobně více. Jde tu především o vliv na média a zviditelnění se v populární kauze.
  21.03.2003 07:33 Smajlix :) <smajlix@seznam.cz>
 

NECUM
  19.03.2003 14:05 Neuveden
 
Pane poslanče,čtu, že vás pobouřilo odvolání ministra Rusnoka.Mě zase ne že pobouřilo, ale přímo nasralo (omlouvám se za ten výraz, ale slušnější asi pro uvedenou záležitost neexistuje) jednání kolem Novy-mám na mysli těch 10 miliard. Takže se táži:
1, pociťujete svoji vinu a odpovědnost?
2, kolik hodláte přispět na úhradu této pokuty?
3, kolik by měli přispět ostatní zainteresovaní poslanci a politici?
4, kolik poslanců, senátorů a politiků by mělo rezignovat na své funkce? Díky za odpověď.
  04.04.2003 00:33 Holmes <holm@volny.cz.>
 
Jelikož pan poslanec nyní patrně nemá příliš času na reakce, dovolím si odhadnout jeho postoj k věci. 1.Pociťovat vinu není teď příliš pragmatické, poškodilo by nás to. 2.Aktivně se podílet na úhradě pokuty by bylo stejně nestrategické, vždyť jsme svatí. 3.Nikdo nic, důvody jako výše. 4.Odstoupit by měli všichni zaprodanci imperialismu (především společnosti CME), kteří zradili národ a poklonkují každému, kdo na ně z Wall Streetu zachrastí měšcem. Třikrát "Hamba jim".
  04.04.2003 01:42 Holmes <holm@volny.cz.>
 
Jelikož pan poslanec nyní patrně nemá příliš času na reakce, dovolím si odhadnout jeho postoj k věci. 1.Pociťovat vinu není teď příliš pragmatické, poškodilo by nás to. 2.Aktivně se podílet na úhradě pokuty by bylo stejně nestrategické, vždyť jsme svatí. 3.Nikdo nic, důvody jako výše. 4.Odstoupit by měli všichni zaprodanci imperialismu (především společnosti CME), kteří zradili národ a poklonkují každému, kdo na ně z Wall Streetu zachrastí měšcem. Třikrát "Hamba jim".
  09.01.2007 12:19 x.mario <x.mario@seznam.cz>
 
Zdravím všechny kolegy a kolegyně, jdu na vás s žádosti, sloužím na nejmenovaném OOP v Moravskoslezském kraji v přímém výkonu. S kolegy a je jich cca. 20 jsme se rozhodli, že podáme mimořádní opravný prostředek či odvolání proti výši platu, neboť s účinnosti nového zákona máme nemalý propad ve služebním příjmu. Tímto vás všechny prosím, zda nemá někdo z vás nějaký formulář či vzor na podání tohoto odvolání, moc byste nám tímto pomohli. Děkují a s pozdravem. Prosím o zaslání návrhu na odvolání proti výši platu na můj mail: x.mario@seznam.cz.
  04.03.2003 12:57 Tomáš <t.kotek@email.cz>
 
Milý pane poslanče, když se hlásíte k nějakému úspěchu, který vám rozhodně nepatří a nemáte na něm jedinou zásluhu, tak alespoň uvádějte správně příjmení. Martin Koukal zvítězil v běhu na 50 km volnou technikou. Pan Kopal je sdruženář... čekal jsem že jako sportovec máte alespoň triviální znalosti... Je velká bída že se nenanjde více peněz na sport a vzdělání, těch Koukalů by bylo určitě mnohem více...
  25.02.2003 20:04 s.marsal <s.marsal@seznam.cz>
 
Pane Langer
Přeji Vám mnoho úspěchů.
Dovolte mi dotaz. Proč Vy nebo ODS neřešíte Špatné prosazování stávajících zákonů.
To je podle mého jeden velký, složitý problém který způsobuje mnoho problémů ve všech úsecích života. A přitom by to stát nestálo mnoho peněz. Je to Vaše parketa, jste právník.
Myslím že i prosazováním práva pro všechny by jste si získali popularitu mnoha poctivých lidí. Nejen v ODS řadách.
Zatím to vypadá jako kdyby poslancům vyhovovalo že se zločinec nemusí obávat trestu. Předpokládají snad že do této kategorie jednou spadnou? To si nemyslím o Vás. Zkuste proto změnu něco udělat.
Mnoho úspěchů přeje s.marsal@seznam.cz
  24.02.2003 15:44 Neuvedeno <guram@seznam.cz>
 
Vážený pane Langer, jako Váš stalý volič mám technickou připomínku.
Jak je mi známo, jste také fanda do počitačů a jako poslanec máte možnost si s kolegy rozříkat spoustu důležitých věcí kolem počítačů ve státní správě. Ministr pro informatiku je zřejmě funkce, pro dělání si srandy z lidí. Proč jsem došel k tomuto tvrzení, Vám hned vysvětlím. Jako podnikající osoba jsem nucen a chci dodržovat zákony české republiky a ze stejného důvodu potřebuji aktualní zákony. Ovšem ministersto financí má zřejmě odlišný názor a zákony české republiky považuje za podnikatelskou aktivitu a z tohoto důvodu zpoplatňuje stažení zákonů pomocí internetu ze svých stránek jako naprosto normální, nebo ministr pro informatiku neví o čem je internet. Pokud ministr ví o čem je internet, tak chce zdanit dodržování zákonů. Žádám Vás o pokus tuto věc napravit.
  24.02.2003 07:00 Neuveden
 
Nejlepší je ODS a stejně je stále nejlepší.
  24.02.2003 06:58 Honza <Jan.Holubec.HK@seznam.cz>
 
Fandím vám, volte Klause
  20.02.2003 20:41 Jiří Dvořák <jiri.dvo@seznam.cz>
 
Obdržel jsem vaší brožurku"Cesta k úspěchu".Souhlasím, že i v ODS vítězí skupinové zájmy. Na př. před volbou poslanců a jejich zařazení v regionu nehlasují delegáti podle toho, jak který kandidát přesvědčil vystupováním a kvalitou argumentů, ale podle toho, jak se jednotlivé oblasti mezi sebou dohodly- vy podpoříte našeho, my zase vašeho. Panuje jakýsi oblastní šovinizmus. Když hlasy pak nějak neodpovídají zastoupení oblastních delegátů, hned jsou dohady, kdo to asi nedržel basu.
K jinému tématu: Vyřknu teď kacířský názor. Nelíbí se mi rigidní trvání na tom, že na místní úrovni nelze spolupracovat s komunisty- a pak za nesplnění trestat místní sdružení. Pochopitelně nemůžeme jít do koalice na vládní úrovni. Ale rozhodnutí na komunální úrovni bych ponechal na místních sdruženích. Vždyť se často jedná jen o to, kudy povede cesta nebo kanalizace. A strašit s tím, že komunisté mohou opakovat únor 1948 mohou jen zastydlí disidenti. Únor 48 má svůj začátek na Jaltě, pokračoval Košickým vládním programem. Totéž co u nás se stalo ve všech zemích, které Jaltská konference přiřadila k Sovětům. Dnes je to absolutně vyloučeno. Co u komunistů hrozí, je jejich ekonomický program, ale ten se tak moc od programu ČSSD neliší. Budeme se muset naučit i s komunisty nějak žít. I jejich hlasy nám mohou být někdy dobré (viz volba prezidenta).
  10.03.2003 14:52 Jiří Dvořák <DvorJir@seznam.cz>
 
Pane jmenovče, nesouhlasím s Vámi. Spolupráce s KSČM na místní úrovni znamená, že umožníme jejich lidem, aby se učili praktické politice. Až to budou umět, budou samozřejmě úspěšnější a informace z chodu radnic dobře využijí k posílení vlastní moci.
Proto by měli zůstat v izolaci všude, kde lze sestavit místní vládu bez nich.