Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  12.09.2008 15:36 Kont
 
Takže pro všechny tupce musím připomenout a čtěte dvakrát, prý hůř chápete souvislosti!!! Další je na cenzuře UBS.
Anežka
Nedá mi to a musím reagovat na přípěvěk od Aleše ze 20.8.2008 s názvem "Jak je v civilu..." Možná tím proti sobě hodně lidí popudím, ale doufám, že najde i pár rozumných, kteří můj příspěvěk pochopí (i když je psán hodně emotivně ) a budou se mnou alespoň zčásti souhlasit....


V civilu je dobře i špatně, stejně tak je i u Policie. Sama jsem v civilu byla jak zaměstnaná, tak jsem i podnikala a to celých dlouhých 14 let (počítáno od roku 1990) než jsem šla k Policii. Ke sboru jsem nešla proto, že by mi v civilu bylo špatně.Naopak, měla jsem se velmi dobře, cestovala jsem po světě, měla jsem volnou pracovní dobu, vydělala jsem si slušné částky... Ke sboru jsem šla proto, že jsem snad odjakživa chtěla být policistkou. A to i přesto, že jsem ještě zdaleka nedostala na plat jaký jsem měla v civilu. Možná tady některé věčné skuhrající rozesměji a budou mne mít za hloupou a naivní ženskou,ale u mě opravdu platí a platilo, že služba u Policie je především o tom, že pomáhám a chráním, a to dlouho předtím než našeho "ministra" napadlo nalepit nám to na auta. Samozřejmě, že mi vadí to jak se k nám vláda, resp. stát, chová, jaká je celková nálada ve společnosti vůči policistům, jak jsme kráceni na svých právech, arogance nadřízených atd.atd. atd. Ale to neznamená, že v civilu je to ráj na zemi, kde zaměstnance na rukou nosí, dají jim o co si řeknou, nástupní plat mají minimálně 25 tis.čistého, pracují 7.5 hod denně, požívají veškerých zaměstnaneckých výhod atd. atd. atd. V civilu je situace totožná s tou naší, znáte to "jeden za 18, druhý bez 2 za 20". Plat je ve většině případů přiznám minimální, zbytek je doplácen na černo, proplácení nemocenské je katastrofa, dovolená je kratší, hodiny zdarma navíc se dělají také, místem si nikdo není jistý atd. atd. atd. Když tak čtu všechny ty příspěvky na různých DF kde se civil opěvuje, tak nechápu co všichni ti skuhrající "kolegové" ještě dělají u sboru. To si opravdu myslí, že všichni potenciální zaměstnavatelé jen čekají až se jim na nějaké to lukrativní, nejlépe manažerské, místo přijde přihlásit někdo s x letou praxí u PČR a s maturitou? Kolik je takových míst jaké popisuje ve svém příspěvku Aleš? Nezlobte se na mě, ale z těch naivních nářků po civilu mám pocit, že naši psychologové totálně selhali, když ke sboru nabrali lidi, kteří se dají opít rohlíkem a věří pohádkám. Vůbec nejlepší je když civil opěvuje někdo, kdo ke sboru vlezl hned po maturitě, nikdy pořádně nepracoval (můžete se mnou nesouhlasit,ale práce u Policie je diametrálně odlišná od práce v civilu-mám nějaké zkušenosti), nemá žádné civilní zkušenosti a jen naříká jak je to u sboru strašné a jak by u podnikatele bylo jako v ráji. Co taková osoba ještě dělá u sboru? Proč už není v tom vysněném ráji? Proč už to nezkouší v civilu? Že by to bylo ze strachu, že ten ráj neexistuje a že se tam musí tvrdě makat????? U Policie přece musí být lidé, pro které to není práce, ale služba se vším negativním i pozitivním co s sebou nese. Ano, i mě vadí hodně věcí, které se nyní kolem nás dějí, ty věci mě slušně řečeno štvou, ale v prvé řadě jsem policistka, která má plnit polsání sboru a tak se i musím prezentovat na veřejnosti a ne jen sedět a skuhrat. Jasně, musíme se snažit hodně věcí změnit, protože pokud bychom se neozvali tak s námi budou za chvíli vláčet jako s kusem hadru. Ale pokud budeme sedět a skuhrat a nedělat nic pro změny (a to nemusím být ani členem nějaké naší odborové organizace), které si mohu začít vybojovávat na tom pro mne nejpřístupnějším místě, na svém místě zařazení, a za zády budu mít podporu odborů, které bojují proti nesmyslům od molocha, tak se to přece musí podařit a bude líp. Nikdy nebude tak jak bychom si představovali a je jasné, že to nejde ze dne na den, dobré věci se vždy prosazovali těžce, ale můžeme se snažit aby se to lepšilo. Ale musíme začít především u sebe. Takže bych prosila neskuhrat a komu se u sboru nelíbí, pak nevím co u něj ještě dělá.

PS.dlouhé roky jsem šlapala chodník v Praze a až posledním pár měsíců jsem v kanclu a doma. Takže nějakou zkušenost z těch nejnižších a nejvíce opomíjených míst mám
  20.04.2009 09:06 Monika
 
Dobrý den,
prosím Vás je ještě nějaké místo u policie??Díky předem za odpověd.M.
  20.04.2009 09:43 je
 
na každým obvodě a ráááádi tě uvítají,tak honem,honem.
  19.04.2009 21:49 ?
 
Tak to je něco. Bílek, Červíček a Houba generálové, i když pěšáci nejsou.
  20.04.2009 05:47 jarda
 
Podívej se do sekce otázek PČR, hasiči. Jsem moc zvědav, zda mi Langer odpoví na moji připomínku z 20.4. Asi těžko. Už to číst nebude, neb už nebude ministrem. Zaplaťpánbůh!
  19.04.2009 20:33 fekete
 
k poslednímu dubnu odcházím - 10 let plus rok vojny, kolegyně a kolegové, někdy to bylo i celkem fajn na (špatné se snažím zapomenout) - hodně štěstí a hlavně ... je krize, lidé jsou opravdu nervózní (a mají proč, že), proto dávejte na sebe pozor
  20.04.2009 15:45 tak
 
to je nás víc,odcházím ke konci roku
  19.04.2009 12:53 SOS
 
S tunelářem Langerem padne i sbor.
  19.04.2009 01:21 xxx
 
Prý chce odejít do civilu cca 10.000 policistů co je v přechodném období co je na tom pravdy?
  19.04.2009 10:02 polda
 
Nevím jestli 10 000, ale co já vím tak z našeho okresu zatím 11 lidí.
  19.04.2009 10:06 prát
 
A na co čekat? Na 15 let bez vojny a na to až renty podle nového zákona zruší? Odpovím si sám, není na co čekat, vzít co náleží a utéct. Je tam spousta čerstvě mladých perspektivních, ti nemají kam utíkat.
  19.04.2009 11:19 Blbost
 
Uteče jen zlomek, protože není kam jít a ten kdo sežene, tak bude dělat za mizivou mzdu.
  19.04.2009 12:54 Martin K.
 
Je to nezáviděníhodná situace, ale odejít je třeba lépe už bylo.
  19.04.2009 13:42 xyz
 
Ti co chtěli, již odešli, hospodářská krize velí zůstat ....
  19.04.2009 16:37 c.m.
 
možná někteří z těch 10000 odejdou, možná taky všichni a možná taky nikdo.spíše by mě v této souvislosti zajímalo, jestli někdo nemáte informace, jestli se něco bude dít s připravovanou novelou služ. zákona (sněmovní tisk 675/1), která by, v případě, že by byla úřednickou vládou dále projednávána a schválena v navržené verzi, pak by pro hromadný odchod nemusel být důvod.Ptám se, není náhodou cílem Národní ekonomické rady vlády (tzv. NERV) v rámci současné krize udržet lidi v práci? Odpovím si sám - JE!!!. tak si říkám, pádný důvod pro úřednickou vládu, aby se novelou služ. zákona v mezích sněmovního tisku 675/1 zabývala, jinak může dojít k destabilizaci bezpečnostních zdrojů, podotýkám že nejen Policie ČR.
  20.04.2009 09:30 4 xxx
 
...špatně jsi to pochopil. 10 000 +- splňuje podmínky na odchod dle starého zákona. Také proto na útvarech proběhla "sondáž" vedení zda ti co splňují opravdu chtějí pryč nebo ne :-)
  20.04.2009 18:41 xyz
 
Se sněmovním tiskem 675/1 nemá vláda již nic společnýho, odcházející doporučila nesouhlas a nová se vyjadřovat již nebude, vše je na poslancích, nevěřím však, že budou mít čas tuto novelu projednávat ....
  20.04.2009 19:38 Ale
 
budou novelu projednávat.To co má úřednická vláda za úkol,jako první je škrtat,škrtat a škrtat a to na všech ministerstvech.
Je bláhové si myslet,že MV se to vyhne.
  21.04.2009 00:23 c.m.
 
jasně, se sněmovním tiskem 675/1 nemá úřednická vláda nic společného.ale říkám si,že strany se dohodli na tom, kdo dohodí lidi do křesel ministerstev úř. vlády, no a vnitro si vzala do rukou ČSSD. je jasné kdyby nový MV přišel s tím, že předkládá novelu zákona o služ. poměru, že mu můžou ostatní členové úř. vlády oponovat tím, že se jedná o politický zájem jedné strany (ČSSD), právě z důvodu, že předložený návrh novely zákona o služebním poměru předložený ještě za doby Topolánkovy vlády je s dílny stínového ministra vnitra z řad ČSSD (Bublan). Na druhou stranu, ale každý návrh je z něčí dílny a nemůže přece úřednická vláda začínat na zelené louce. Navíc současná doba "krize" podle mě nahrává i novému MV aby sněmovní tisk 675/1 nezůstal u ledu, když NERV řekl, že jednou z priorit je udržet lidi v práci.
  21.04.2009 06:31 Pavel
 
Mám takové tušení,že co řekl NERV už dávno neplatí a nikdo se toho nebude držet už jen proto,že vnikl za vlády ODS.Ale co vím na 1000% je,že peníze nebudou na nic a první,kdo to odnese je? :-(((((((
  21.04.2009 19:21 pro ale
 
Škrtat se bude, to máš pravdu, ale peníze určené na přesčasy, na odměny a bude se plně využívat odpracování 150 hodin tak, jak určuje zákon o služebním poměru. Na tom není nic nelogického. Na základě toho ministerstvo ušetří peníze státu. Jinak to snad ani nejde.
  18.04.2009 14:06
 
Tak po sobotním obědě koukám na TV a co nevidím - generační špunt v podobě Pana rady Vacátka, no to je pokoukání, když vidím jak staré policejní presidium si zachovává sic starého, utahaného a vyhořelého, ale zkušeného policistu. Tak se ptám proč asi? Jak ho motivovali k další službě, co měl k dobru aby zůstal? A netvrďte mi, že to bylo jen přesvědčení.
  18.04.2009 13:57 Tak sláva,
 
přežil jsem dalšího ministra (už ani nevím kolikátého) nic naplat "generálové přicházejí a odcházejí, ale pěchota je věčná" co by si bez nás počli.
  18.04.2009 11:33 Čekám,
 
kdy budou zrušeny tyto stránky tohoto zrušeného tzv. " ministra ". Stejně v 99 % se tady schází lidé " jednoduššího myšlení", abych se slušně vyjádřil. Ti jeho podřízení svým vyjadřováním jsou úplně stejní jako on. Nemají si co vzájemně vyčítat.
  17.04.2009 15:13 CH z N
 
Ivan je zmrd a čuračí hlava! Kéž by ho starý kokot poskákal!!!
  16.04.2009 21:35 Krize
 
Není na nic, hlavně že bude plný stav policistů v této zemi.