Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  15.01.2005 15:32 Kolář
 
Že se evropská integrace nelíbí dědicům Gottwaldova odkazu, tomu se není co divit. V civilizovaném prostředí, v němž bruselská administrativa dbá na zákonnost a respektování lidských práv, se vskutku obtížně pořádají všelijaké vítězné únory, znárodňuje soukromý majetek a budují pracovní lágry či kriminály pro politické vězně. Dokonce bývá nostalgikům po totalitě zpravidla houby platné i to, že je jim demokratickým zřízením dopřáváno strašit v národních parlamentech, protože ani tak nemají šanci škodit jinak než pouze hulákáním. Jsou-li už tedy k sabotážím všeho druhu zplozeni a vycvičeni a nic jiného než škodit neumějí, zkoušejí to všude tam, kde k tomu dostanou příležitost, třeba i v Bruselu nebo ve Štrasburku. Nu což, můžeme si říci, ani zběhlým Staroevropanům neuškodí užít si trochu legrace.

S cháskou, která si říká občanští demokraté, je to už o chlup složitější. Hlavně proto, že tato politická síla si svého času získala občanskou přízeň právě tím, že byla první na startovní čáře českého pochodu do Evropy. Zde se chtě nechtě musíme ptát, co se přihodilo tak zásadního, že se od těch časů otočila o 180 stupňů a dnes funguje jako polorudá a polohnědá tlupa, která čím dál častěji nachází s bolševikem společnou řeč. No - vlastně se ani ptát nemusíme. Po památné velkoprivatizační zlodějně, jež porodila srovnatelný počet lumpů s lupičskou érou raného komunismu, je nabíledni, že i modré straky mají tisíc a jeden důvod bránit se evropskému »superstátu«, jehož již fungující instituce dokázaly, že mají pro postkomunistický šlendrián pramálo pochopení. To už se vyplatí oblbovat veřejnost bubákem bruselské diktatury a ohrožení národního zájmu, vždyť kdyby tahle v podstatě komunistická agitka nezabrala ... hrůza pomyslet, co ještě by mohlo vyjít najevo, kdyby se naplno dostalo ke slovu evropské právo!

Tahle partaj švindlu ale teď může mít doma jeden drobný problém. Zatím ji podporuje početná množina lidí, kteří na rozdíl od jejího vedení nespatřují v tzv. euroústavě nebezpečí, nýbrž naopak přínos. Vědí, že řečený dokument nezakládá žádnou mocnost se vším všudy, ale že pouze slaďuje normy dávno již platné, smyslem čehož je udělat v tom administrativním chaosu pořádek a vytvořit v Evropské unii podmínky pro to, aby mohla sílit a nabídnout pomocnou ruku dalším komunismem zuboženým zemím. Tito lidé, vesměs vzdělaní a inteligentní, si teď mohou klást řadu nepříjemných otázek. Co je to za partaj, jíž byla Evropa dobrá, když nabízela výživnou rozvojovou pomoc, a která zařadila zpátečku ve chvíli, kdy zjistila, že právo a pořádek není nic pro ni? Je v pořádku ono protibruselské víření bubnů od lidí, kteří nás straší eurosocialismem, ale sami nemají potíž spolčovat se v mocenském zájmu se socialisty a komunisty českými? Jak se to jejich bubáctví slučuje s opoziční smlouvou, například, nebo s tím, že se otec-zakladatel domnělých pravičáků nechal skalními bolševiky instalovat do prezidentského úřadu? Proč občanští (polo)demokraté najednou přirovnávají »podřízenost« Bruselu k předlistopadové podřízenosti Moskvě, když mezi jejich čelnými tlučhuby není ani jediný, kdo se v období totalitního temna opovážil proti tehdejší pendrekové vrchnosti byť jen pípnout, aby neohrozil svoji kariéru - není-liž pravda, pánové Tlustý a Klausi? Takové roduvěrné »vlastence« máme poslechnout a ukázat v referendu červenou kartu projektu společného evropského domu?
  10.03.2005 15:31 Jiří Novotný <georgios@seznam.cz>
 
Pane pos*anče,
vaše vyjádření, že by se náš politický systéměl zbavit moravistů a republikánů, byl ukázkou neobolševizmu v hubě rádoby pravicového politika. Zřejmě si neuvědomujete, co o svobodách politické, národnostní ad. říká naše ústava i nadnárodní normy; tím méně pak chápete samotný smysl slova svoboda, ačkoliv se s ním modré straky jinak ohánějí při každé příležitosti.
V Evropské unii velmi platně fungují v řadě zemí regionalistické politické strany, z nichž řada má v rámci celku daleko větší význam, než naše euroignorantská ODS včetně čestného předsedy Klauna, který prohlašuje lži o evropské ústavě. Proč se navážíte do "moravistů", když ani za mák nevíte, o co v moravské věci jde?
A konečně k republikánům - nepovažuji je za výkvět země, ale na rozdíl od vás, neobolševika, bych jim rozhodně nazakazoval svobodu projevu a politickou působnost. Je paradoxní, že je chcete eliminovat právě vy, příslušník strany, která republikánům vytunelovala politický program.
Nedoufám, že se k výše uvedeným skutečnostem vyjádříte, tím méně zamyslíte, ale chtěl jsem dát najevo, že ne každý, kdo narazí na tyto stránky, si před vaším libovým ksichtem sedne na zadek. Buďte zdráv!
  22.03.2005 18:19 Ivan Langer <langer@psp.cz>
 
Vážený pane Novotný, jsem velkým zastáncem parlamentního pluralismu a svobodné soutěže politických stran. Osobně však upřednostňuji strany, které mají komplexní program a nejsou zaměřeny jen na jedno téma. Děkuji za Váš názor, Ivan Langer.
  10.03.2005 10:02 Franta <zak@jetes.cz>
 
Pane Langer ,
přečetl jsem si váš názor na malé strany , přesněji řečeno na " moravisty". Jsem rodem i přesvědčením Hanák a moravák a když tento názor slyším od člověka z Olomouce , který by měl pro region dýchat , tak je mi smutno. Měl by jste si přečíst něco z historie o Moravě a Slezsku a zejména o datu 1.1.1949 . Připadáte mi jako Váš kamarád zubař ze Zábřehu , když potřebujete hlasy , tak voláte moraváky a jak se dostanete do Prahy , tak nás neznáte.Zatím si to tam užívejte , Vás volit nikdy nebudu.
  20.03.2005 23:25 Josef <Janto@post.cz>
 
Vezměte si příklad z Franty, nevolte ty buzeranty!
  22.03.2005 18:22 Ivan Langer <langer@psp.cz>
 
Dobrý den, Franto, duší i tělem jsem Olomoučan a Moravák a z mých kroků je zjevné, že pro tento region „dýchám“. Rovněž jsem zastáncem politického pluralismu a svobodné soutěže politických stran, ale osobně upřednostňuji strany, které mají komplexní program a nejsou zaměřeny jen na jedno téma. S pozdravem, Ivan Langer
  09.03.2005 21:45 Pavel
 
Vážený pane Langer,
skutečně jste takový blb, že nemáte pochopení pro bandu sociálně demokratických tupců (o bolševikovi ani nemluvě) a nejdete s nimi do holportu? No pokud toto pochopení nemáte, tak proboha začněte trošku víc je dusit ať ta banda hajzlů už konečně zmizí ze scény. Sice si nedělám iluze o partě ODS, ale pořád je blíže mému srdci. Nebo nás nevěřící a vám nakloněný dokážete přesvědčit, že umíte vládnout a nekrást? Jo a za toho blba se omlouvám, ale mám pocit, že celý národ je banda totálních tupců. Jak jsme mohli tuhle sebranku zvolit to fakt nechápu.
  10.03.2005 08:00 Michaela15
 
"ale mám pocit, že celý národ je banda totálních tupců" - to si od posledních parlamentních voleb myslím taky... :o)))
  01.05.2005 18:32 Anna Kozlova <Anna.Kozlova@ seznam.cz>
 
Tak poslouchej ty rádoby chytrý Pavlíčku. Je vidět, že máš velký deficit v myšlení a taky jsi mladý a bez životních zkušeností, jinak by jsi věděl, že než začali vládnout po revoluci přechytřelí modří ptáci, tak na každého člověka připadalo na hlavu 6000000 milionu korun, ale né dluhu, ale zisku ty chytráku. Když dovládli tak už zůstaly jenom dluhy a ti co dovedli krást, tak si pěkně nakradli. Máš pravdu, kdo umí ten umí.
Bohužel, já jsem neuměla. Mám 58 roků, pracují od 15 let, z toho 25 roků v nepřetržitém hutním provozu ve Vítkovicích. Tvrdě jsem makala přesčasy, nechala tam kus zdraví a příští rok mne čeká mizerný důchod.
Máš pravdu, my staří, kteří jsme jenom cely život dřeli, jsme strašně neschopní. Umíme jenom poctivě dřít a ti kteří uměli žvanit a tunelovat, tak před těmi klobouk dolů.
Nejde ti pod nos, že socani myslí aspoň trochu na ty neschopné pracanty, kteří si nedovedli nakrást ? ? ? ? ?
  08.03.2005 09:48 Jana
 
Dobrý den pane Langer,vy si vážně myslíte, že většina lidí má průměrný plat přes 17.000,-Kč???
Soudci mají okolo 65.000,-Kč,nad některými rozsudky zůstává rozum stát a vy ještě navrhnete platit 50.000 - 100.000,- za urychlení jednání? Můj názor je ten že v dnešní době by soudy měly platit nám lidem, kteří čekáme na jejich rozhodnutí - hodně dlouho. Nemyslíte, že Zeman měl pravdu, když řekl, že soudci jsou banda línejch a neschopnejch??? Proč se ODS nezasadí např.aby u nás byly zřízeny "poroty"? To by asi soudci nepřenesli přes srdce že? Já sama byla svědkem, když státní zástupce při hlavním líčení nádherně pochrupkával a soudkyně ho jemným pokašláváním rušila a drze po něm chtěla aby se vyjádřil. Většina st.zástupců při líčení drží pusu na nic se neptají takže jsou tam jen pro parádu (dost často ani to ne).Sakra za tohle je platíme? A vy přijdete s takovou "úžasnou myšlenkou" nedivte se obyčejným lidem, že jsou naštvaný. Mimochodem každému mladému a trochu schopnému člověku doporučuji z téhle země "zdrhnout" dokud je čas.
Co vy na to???
  08.03.2005 16:27 Michaela15
 
"Mimochodem každému mladému a trochu schopnému člověku doporučuji z téhle země "zdrhnout" dokud je čas."
- To mám v plánu... :o)))
  09.03.2005 10:57 ivan langer
 
Dobrý den, díky za příspěvek. Doporučuji se seznámit s přesným textem oné části o.s.ř. - nejedná se o poplatek a už vůbec ne za urychlené jednání. Ona část o.s.ř. má naopak ochránit práva těch osob, do kterých je účelově zasahováno se snahou je poškodit, a to podáváním nedůvodných návrhů na předběžné opatření, které pak mohou zablokovat některá důležitá rozhodnutí napadeného. Nejde o poplatek nýbrž o zálohu, kterou navrhovatel nese kůži na trh - buď je návrh důvodný - pak se mu složená jistota vrátí anebo nedůvodný a pak v případě způsobené škody mu tato jistota propadá. Je to velmi fér princip, který odstraňuje možnost někoho účelově poškodit, a to zadarmo a prostřednictvím státu. Škoda jen, že si ten návrh někteří redaktoři a advokáti pořádně nepřečetli... Mějte se fajn a do zahraničí nezdrhejte. To byste udělal radost lidem jako Škromach a Grebeníček. :-)
  06.03.2005 20:06 adam malysz <ods@seznam.cz>
 
http://img104.exs.cx/my.php?loc=img104&image=4e7e17d86mj.jpg

pan langer a jeho pravý původ. Invazeeeee.
  06.03.2005 23:54 jan90210
 
jééé...to je dobrý:-)
  06.03.2005 17:29 anna kozlova <anna@kozlova>
 
pane Langer nedochází vám jak jste Vy modři ptáci trapni s těmi vašimi žvásty, vláda nevládne, vláda je neschopná atd.
jak umíte vládnou Vy to už jste nám ukázali. Nechali jste vytunelovat republiku, sami jste se napakovali a ještě se nestydíte papouškovat ty vaše bezcharakterní pravdy.
Vám věří jenom bezcharakterní a nemorální lidé, takoví jak jste vy, odesáci. Vám nejde o obyčejné lidi, vám jde jenom o koryta a co nejvíc si nahrabat, a že slušný člověk který si nic nevytuneloval dře bidu, to vás nezajímá.
Je načase, aby ty vaše arogantní ksichty už konečně zmizeli z veřejnosti. kdo se má na vás pořad divat a poslouchat ty vaše verbální průjmy.Fuj ! ! !
  06.03.2005 18:51 Michaela
 
Já Vám tedy nechci nic říkat, ale kterou jinou stranu v tom případě preferujete? Socany? To snad nemyslíte vážně! V životě jsem neslyšela, aby někdo říkal větší hlouposti než ČSSD.
A ten Váš výrok: "Vám věří jenom bezcharakterní a nemorální lidé, takoví jak jste vy, odesáci." Mě skutečně pobavil.
Doporučuji Vám nechat si prověřit výšku IQ.
  06.03.2005 19:18 Michaela
 
Nedalo mi to a musím ještě něco přidat:
Vám připadá normální, že v EU nás zastupuje někdo, komu když položíte otázku: Kolikátého dnes je? Tak Vám řekne: Půl třetí... ?!!!! A který neumí anglicky a bláhově slibuje, že se naučí do půl roku??? To je ta největší pitomost, co jsem kdy slyšela. Žádný jazyk se nemůžete naučit za půl roku, ani kdybyste se zbláznila. Jde se naučit základy, ale určitě ne tu slovní zásobu, kterou Špidlík Průbojník potřebuje...
Nebo si myslíte, že je v pořádku, že náš stát vede strojvůdce?
Já si osobně myslím, že Standa měl radši zůstat u těch vlaků... Nebo nejlépe pod nimi.
I když přiznávám, že když pomineme ODS, v parlamentu skutečně není z čeho vybírat. Takový pan Kalousek, to je čípek! Kam vítr, tam plášť, že?
  06.03.2005 20:13 Michaela
 
Máte smysl pro humor! :o))))
  06.03.2005 20:19 Michaela
 
Budu muset upozornit ředitelku gymnasia, aby zvážila mé další studium... :o)))
  09.03.2005 21:56 Pavel
 
Aničko, upřímně Vás lituji. To že toho ODS podělala spoustu je sice bez debat, ale nikdy mi z nich nebylo na blití. To co předvádí (patrně váš Favorit) to není na blití, to je už na kulku do hlavy (pro Staníka i pro prasečího rypáka). Pokud podle Vašeho názoru Staník vládne a je schopný tak leda krást a nás (i Vás) okrádat. Jestlipak Aničko víš kolik už dlužíš díky té bezva vládě? A bídu taky dřít člověk zrovna nemusí když není úplně blbé nebo něco umí, že. A pokud já (jak aničko píšeš) jsem bezcharakterní a nemorální, tak ty seš neschopná a blbá tur domácí. Pápá
  04.04.2007 20:05 fanoušek
 
Rambo ty ses ale blbec.Jak můžeš něco takhle vydatlovat nechápu.Z tvého přízpěvku usuzuji,že policii nemáš moc v lásce.-asi proto,že ti párkrát šlápla na tvé kuří očko.A pokuta za sjeté gumy to asi nebyla.Tak si běž léčit komplexy jinam a nekomentuj něco, čemu nerozumíš.No-Třebas zas nejsi tak uplně blbej, protože si tě může z tohoto webu všimnout Langoš a nabídnout ti nejakej djob....Možná bys byl jeho dobrej poradce...
  06.03.2005 17:24 adam malysz <langer@psp.cz>
 
Langer to je jako nějakej ústeckej hokejista - stejnej blb, lhář a komik(pozdravuju Víťu Jankových -držitel oskara za herecké výkony na ledě):-)
  06.03.2005 23:55 jan90209
 
:-)
  06.03.2005 15:15 Vaclav S.
 
Zabodoval jste dnes v sedmičce dobře na toho bolševika Krause,to se Vám povedlo s tou Ghanou.
  06.03.2005 16:11 Michaela15 <M.Pokrupova@seznam.cz>
 
Souhlasím!!! Ohromně jsem se bavila...
  09.03.2005 22:00 Pavel
 
Copak s Ghanou, ale hláška "Vy si můžete klidně odhlasovat, že venku je 30 stupňů a svítí krásně sluníčko, ale na faktu, že je tam mrzne to nic nezmění...." To je bomba, to se ujalo. Nicméně soudruh Kraus je taková hvězda, že mu dodnes patrně nedošlo co tam bylo řečeno. To nemá cenu, jediný smysl vidím v tom vykopat socany (nejlíp z republiky).
  06.03.2005 15:03 Kořenský J.
 
Tak k nám zase promlouvala z telky svými svůdně našpulenými rtíky hranatá, plešatá hlava. Vůbec nejlepší bylo jak pan poslanec tvrdil, že nechali gentlemannsky socany po Grossově průšvihu dlouhou dobu být na pokoji a nevyhlásili okamžitě jak řekl" svatou válku." Důvodem onoho ojedinělého záchvatu gentlemannství jsou ovšem hromady másla na vlastních hlavách, nejen na hlavě Vlasty-bolševika-Tlustého, se svým Slánským impériem, že pane poslanče? Takové lapálie se dají najít na každého druhého chlapce od modré šance( ne že bych tím chtěl obhajoval vůdce socanů) Proto modré straky spustili jakoby bandurskou až teprve když si všimli jejich podivné nečinnosti media i veřejnost.
  06.03.2005 15:25 Helča
 
Já si taky myslím, že kdyby došlo tvrdý na tvrdý, tak každý jeden z nich má nějaké máslo na hlavě.Někde jsem četla že zloděj není ten kdo krade ale ten co ho chytěj.V tomto směru je zřejmě lepší zloděj Tlustý než Kalousek nebo Gros.Mě kdyby Tlustý dal cca 50000Kč tak mu taky napíšu potvrzení že jsem mu půjčila milion.
  28.03.2005 03:28 Honza <janprokop@iol.cz>
 
Dlouho jsem tu nebyl - ale jediné co ti mohu říct - "Jseš vůl"
  05.03.2005 19:59 marta
 
proboha vykopejte už konečně tu socdemo sebranku z parlamentu a z vlády!!! kvůli jejich zásahům do zákona jsem musela přerušit svoje drobné podnikání a jestli se do roka nevrátí do vlády pravice, budu muset činnost ukončit definitivně. ty jejich kecy o tom, že kdo si nevydělá na jejich nově nastavené minimální paušály, nemá vůbec podnikat, může vypouštět jen vypasenej papaláš, kterej si neumí představit, že někdo dokáže vyžít z 8 tisíc měsíčně.