Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  21.04.2009 07:38 Opak
 
kdo sem píše klady, je kamenován a tak se ptám proč? Každý je v práci spokojený podle toho, jak si ji zařídí. A když se mě nelíbí, jdu jinam, ale to tady pro některé diskutující je nepochopitelné a tak se ptám proč? Tak běžte a nekňučte!
  21.04.2009 16:23 For Opak
 
doporučuji větší rozhled a přečíst něco o filosofii a nebo aspoň jeden semestr na VŠ. Jinak každý má právo na názor a pokud Tě sere to, že Ti každý oponuje tak se zamýšlej hlavně nad sebou...chytrá hlavo...?
  21.04.2009 16:25 kolaps PČR
 
Když není na pohonné hmoty, tak asi bude chyba v top mnagementu PČR což se projevuje v přímém výkonu dost citelně.
  21.04.2009 20:38 Opak
 
takže jsi to nepochopil, ale to se dalo čekat, myslel jsem to úplně jinak, ale co naplat.
  21.04.2009 07:36
 
su spokojený a neměnil bych, protože moc dobře vím, že se tady mám dobře.
  21.04.2009 16:24 For Já
 
...tak ty raději nikam nechoď a važ si práce. Na pracáku pro Tebe n i c n e m a j í
  21.04.2009 20:39 To
 
jsem zvědavej, co maj na pracáku pro tebe.
  22.04.2009 14:08 Hmmm
 
neboj. Já pracák nepotřebuji. Pracuji po 16 letech u PČR v Rakousku a chechtám se těm co se drží zuby nechty :-). Pak vidím chybu úplně někde jinde, protože schopný člověk si umí najít práci vždy!
  20.04.2009 23:12 Alena Kadlecová
 
Vážený pane,
Vaše vystoupení v dnešní 24 - pokud se ten pořad tak jmenuje - bylo více než tristní. Rétorika, kterou jste zvolil při diskutování s panem Bublanem a Veselým o problému extremismu v české společnosti je naprosto nepřijatelná. Politik demokratické strany si přece nemůže dovolit mluvit stylem - až se romové začnou chovat jinak nebudou důvody k extrmismu. Vím, že takhle jste to přesně neřekl, ale z Vašeho vystoupení to vyplynulo... No, měl byste si sehnat nějakého poradce, který vám vyloží, co je to politická kultura a jak se k otázkám menšin v dnešní EU přistupuje... Jsem Vámi upřímně zděšena a pokud zítra v médiích nezaznamenám podobné reakce na Vaše vystoupení, tak budu zděšena ještě více...
  21.04.2009 06:21 Pavel
 
Íčka nemusím,ale s tím,že se mají cikáni chovat,jako většina společnosti a neparazitovat na sociálních dávkách s tím jen a jen souhlasím
  21.04.2009 12:34 hmm <jmm@jmm.cz>
 
no ale pane o to tady jde...v demokratickem state se vsichni blondaci nehazeji do jednoho pytle..ale od toho tady mame stat a zejmena ministrestvo vnitra aby udelalo poradek u tech spatnych blondaku. a ne aby ministr vnitra rikal az si vsichni blondaci udelaji doma poradek..o to tady jde. snad to pochopite.
  21.04.2009 14:23 Ronin
 
Ička také nemusím, ale s tím, že se Romové musí začít chovat jinak musím souhlasit. Problém je v tom, že oni nechtějí a stát se do dnešní doby tomuto problému nepostavil čelem a proto má Dělnická strana a další nacionalistické strany takovou podporu. Stačí se jenom zamyslet nad nedávnou reakcí nad postupem radnice v Chomutově, která začala pomocí exekutora vymáhat dluhy zabavením sociálních dávek.
Jinak paní Kadlecové doporučuji strávit týden na Chomutovsku nebo Mostecku a pak budeme mít důvod ke zděšení.
  20.04.2009 21:03 Pavel
 
"fandím ti, konečně jsi dal PČR dohromady" tak tomu se říká blábol dne!
  21.04.2009 07:35 Pavle
 
ty jsi tady Voloďa nedoceněnej.
  21.04.2009 07:36
 
su spokojený a neměnil bych, protože moc dobře vím, že se tady mám dobře.
  20.04.2009 20:57 Ivane
 
fandím ti, konečně jsi dal PČR dohromady a vyházel pár starejch bafuňářů od vesla. Když se to policajtům nelíbí, je tady náznak něčeho dobrého, protože vědí hovno, co to je mít strach o práci a neváží si ji.
  20.04.2009 21:04 špatný
 
Tak tohle je špatný jako fór, je to špatný i jestli je to míněno vážně, je to špatný i jako provokace. Prostě celkově špatný. Blábol hodný opravdového blba. A nebo si to sem Ivan píše sám.
  21.04.2009 07:33 Souhlas
 
for Ivane - naprostý souhlas a pár nedoceněnejch policajtů se tady vy.....
  20.04.2009 19:51 drn
 
Už táhni k čertu Ivane a přestaň na posledních 14 dní vymýšlet kraviny jak vyřešit extremismus, když jsi celou dobu na celou bezpečnost v ČR sral!! Napiš si svoji Černou knihu hříchů policie a strč si jí do řiti! Asi se Ti tam nevleze, jak bude objemná, co?
  20.04.2009 16:45 tunel ÍČKO
 
"Kdyby ministr vnitra ve vládě, kterou bych vedl, odvedl takovou fušerskou práci jako ministr vnitra Langer ve vztahu k Nejvyššímu správnímu soudu při projednávání zákazu Dělnické strany, tak bych pana ministra vyhodil," zdůraznil Paroubek.
  20.04.2009 17:21 extremismus
 
Teď jsem koukal na ČT24 a už tam ve zprávách byl Langer, který s úsměvem oznámil, že nezůstane u jedné žaloby. Takže další peníze vyhozené oknem. Jestli je tak přesvědčen o úspěchu, tak ať podá žalobu jako obyčejný občan a všechny náklady zacvaká ze svého. To už by se tak nesmál. Jo, ze státního to se rozhazuje
  20.04.2009 12:55 extremismus
 
Odstupující premiér Mirek Topolánek chce na pondělním jednání vlády mimořádně projednávat postup proti sílícímu extremismu. Topolánka znepokojil útok zápalnými lahvemi na dům Romů na Opavsku, po němž je dvouleté dítě v kritickém stavu. Prezident Václav Klaus to označil za "surový, odporný zločin" a "zrůdný čin".



Mě by jen strašně zajímalo, kde byl do teď pan Klaus, Topolánek, Langer, ale i ostatní politici ( levice )? Oni neslyšeli jak na pochodech neonacistů v ČR létají zápalné láhve, střílí se čtrnáctky matky prakem, létají dělobuchy co trhají prsty, sifonové bombičky co fungují jako malý granát? Nic? Pořád nic? Oni neviděli koncerty extremistů, kde se hailuje, zpívají se rasistické písně? Pořád nic? A to vše za ochrany a asistence policie. Sloužím přes 10 let a poslední dobou mě opravdu ničí, když na každém shromáždění extremistů jdeme vedle nich a v podstatě jim děláme ochranku. To však jen do té doby než se rozhodnou s námi zaválčit. Schytal jsem takhle už ledacos. A jen pro rýpálky, kteří zde budou argumentovat, že máme ochranné prostředky, no pojďte si to zkusit. Daleko víc mi ale opravdu vadí, že tato skupina lidí je prostě naši veřejností a politickou sférou trpěna bez nějakých opatření. O ostudě pana Langera (vystudovaného právníka), který se pokusil soudně nechat zrušit DS, raději ani nemluvím. Každý rozumný člověk přece musí vědět, že při dnešních zákonech byl tento pokus jen slepým výstřelem do tmy. To nemohlo projít ani náhodou. Takže peníze za soud a právníky v tomto procesu mohl pan Ivan vzít a vyhodit je z okna rovnou, bez ostudy.
Takže se ptám co jste páni politici udělali za posledních 20 let proti fašismu v naši zemi? Nebo se zeptám jinak. S jakým výsledkem jste bojovali tvorbou zákonů proti extremismu? To je myslím lepší. Mě totiž ani tak nezajímá co jste udělali, ale jaký je výsledek. Odpovím za vás. Nic. Jedno velké nic.
Tak jsem si úplně zbytečně a hlavně na špatném hrobu vylil srdíčko. Ale omlouvám se, už mě to fakt sere. Hlavně to jak teď před volbama budou zase hubou všichni politici největší bojovníci proti extremismu.
  20.04.2009 12:24 Monika
 
Díky moc,určitě hned zajdu na obvodní a uvidíme.Snad mi to vyjde.
  20.04.2009 16:46 glog
 
Určitě ti to vyjde. Hodně štěstí, a vydrž. Na obvodech je všude zkušené a zákonu znalé vedení, rádi tě zapracují.
  20.04.2009 19:24 glogu
 
nedělej si z ní prdel myslí to vážně!
  21.04.2009 19:15 re
 
Já si prdel nedělám, mám to zažitý. Ale někdy to fakt prdel byla ( tak obden ), nestačili jsme se řechtat smíchy ( nebo pláčem ).
  20.04.2009 09:58 mrázkův kamarád
 
íčko krakatice je nejhorší ministr vnitra od vzniku československé republiky.toť slova 80 letých vysloužilých staříků četníků.