Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  02.02.2007 16:18 Poldík
 
Sice trošku víc odeběhnu od tématu,ale vzhledem k tomu,že tuto diskuzi čtou i civilisti a defacto lidé,kteří potřebují naši práci,budu rád ,když si přečtou můj příspěvek.Týká se toho,jak si skoro každý stěžuje na to,za co mají dostat policisté přidáno,když skoro vůbec nejsou vidět v ulicích.Bohužel souhlasím stím, že na ulici potkat někdy policistu je skutečně zázrak,ale NIKDO !!!! NIKDY !!!!! A NIKDE !!!! nenapíše proč tomu tak je.
1.aspektem je , že je nás skutečně málo.A to se nedá změnit ze dne na den a díky novému zákonu bude situace daleko ,daleko horší.Nikdo z těch ,kteří na policisty nadávají,že se flákaj a podobný řeči,k policii dobrovolně nenastoupí. Stali by se okamžitě těmi terči pomluv také.Jednodušší je nadávat a nic proto nedělat.
2.aspektem a skutečnou realitou je,jestli pak skutečně občané vědí jakou práci MUSÍ !!!!! v rámci výkonu služby ten zbytek policistů co ještě na té ulici zůstali,skutečně vykonávat. Zná někdo z vás pravdu o tom, jaká je náplň práce běžného poldy ??? Já vám to povím.
Nejdůležitější prací policisty je přebujelá administrativa,psaní stohů papírů a nic jiného. Dennodenně ,když nastoupí hlídka např.v Praze na denní službu,která je většinou od 08:00 hod do 20:00 hod.první co ráno u šéfa vyfasují,je několik doporučených dopisů od obvodních soudů,které policista povinnen doručovat.V tu chvíli je degradován na poštovního doručovatele. Několikrát za směnu musí oběhnout tyto adresy a zkouší najít člověka,kterému je dopis do vlastních rukou určen. Na všechno musí samozřejmě psát výsledek šetření a obálku.Není žádným tajemstvím,že když jednomu a tomu samému soudu odepíšete, že pan XY na uvedené adrese již 5 let nebydlí,vůbec se nedivíte tomu, že další měsíc přijde jedna a ta samá žádost o doručení znovu. A teď si zpočítejte kolik měsíčně hodin stráví policista touto bezvýznamnou činností,místo toho ,aby hlídal na ulici.
Další lahůdkou je když policista několikrát za den vykonává funkci likvidátora pojišťovny. Ten kdo to nezná,nepochopí,kolik času se strávilo např. nad všemi možnými oznámeními,které byli po nedávné vichřici,jednoznačně docházelo ke škodě na majetku vlivem povětrnostních podmínek,ale na vše museli psát tuny papíru obyčekní policisté.Jakoby nestačilo,aby si k tomu vyjížděli sami pojišťovny.
Dalším nesmyslelm je např. nahlášení ztráty RZ (SPZ)Chápu , že se každý bojí zneužití-je-li RZ skutečně odcizena a někdo si na ní u benziny natankuje plnou,ale oznámení by stačilo udělat na příslušném odboru a ne prostřednictvím policie. Kvůli takto banálnímu oznámení policista vypíše klidně i 14 A4 papíru a to nepočítám ohledání místa činu a fotodokumentaci. A takto bych mohl pokračovat do nekonečna.
Policista v přímém výkonu,díky nadměrné administrativě a díky zbytečným úkonům a mnohdy nesmyslným šetřením opravdu stráví na ulici z 12-ti hodinové směnu úplné minimum !!!!! Jediné co za to však slyší,je , že se někde jistojistě fláká a nic nedělá.To je obrovský omyl,vážení,nikde se nefláká,jen dělá práci za druhé (viz. pošťák a likvidátor pojišťovny)

Jestliže nebude upraven současný zákon,ku prospěchu policistů,jestliže tato společnost nezačne brát svého policistu tak jako je tomu běžně ve světě,nezbyde u policejního sboru už ani nikdo,kdo by alespoň toho pošťáka ,nebo likvidátora dělal.
A nesmím zapomínat na případy,kdy nám lidé oznámí,že jim někdo vykrádá např. jejich osobní automobil a jako jediná hlídka v rajónu,chytneme pachatele na místě. Co následuje ??? Ti samí policisté ,co pachatele chytí sním následně stráví X !!! hodin úkony , které by vůbec nemuseli dělat. Takový člověk se přiveze na místní oddělení.Stálá služba využije hlídku k sepsání ÚZ,seznamu věcí a červeňáků,s člověkem se jede na AFIS,k doktorovi,a pak se střeží do doby,než si ho někdo převezme.To někdy trvá i několik hodin.Hlídka po celou dobu není v ulici,ale stará se o jednoho zlodějíčka,který stejně ve finále dostane maximálně pár obecněprospěšných hodin na úklid obce,které z 99 % stejně neodpracuje,a druhý den jde vesele dál krást.Jestliže je znovu chycen,následuje stejný kolotoč nesmyslných úkonů a hlídka celý den znovu zabije na oddělení,než aby střežila venku,kde je to potřeba. A takto to chodí den po dni,službu po službě.
  01.08.2005 23:41 Znechucený občan
 
Když před několika lety tisíce slušných a inteligentních lidí demonstrovalo na Kavčích horách a pak na Václaváku proti snaze ODS politicky ovládnout Českou televizi / a tak to hodnotila i média v západní Evropě /, Špičky ODS včetně Langera je nazývali lůzou.
Dnes, kdy policie konečně zasáhla proti zfetovaným a ožralým gaunerům, z nichž většina nikdy pořádně nemakala a makat nechce, tak se jich ODS zastává, má plnou hubu lidských práv a volá po odstoupení premiéra a ministra vnitra. Nevím o tom, že by se podobné akce /nepovolené/ konaly např. v Rakousku, Německu, Francii, GB a podobně.Tam by s nimi policie pěkně zatočila!
No, blíží se volby a ODS doufá, že někteří z těch fetáckejch a ožralejch hajzlíků budou třeba zrovna ve stavu,že budou schopni se dopotácet do volební místnosti a dát jim svůj hlas. A pak přijdou Noci dlouhých nožů, jak to slibuje ten fašoun Topolánek.
  01.08.2005 22:57 Nespokojený
 
Jak můžete po boji tvrdit, že akce byla ohlášená, když policajti týden před tím monitorovali, kde se to vůbec bude konat ? Prohlédněte si zprávy televizí před akcí. Proč oblbujete lidi !!! Reakce na vaší zprávu z 1.8.2005
  03.08.2005 11:12 Milann
 
Pane nespokojený, vždyť tu vůbec nejdo o to zda bylo něco ohlášeno nebo ne. Pokud si pronajmu pozemek a pozvu lidi, je to moje soukromá věc a státu do toho nic není. Jestli chcete povolení i na to kdy si můžete uprdnout, tak volte ČSSD. Pokud jste si všimnul, tak Bublan i Paroubek hlásají změnu shromažďovacího zákona. Proč asi? Je to přímý útok na demokracii. Provo shromažďovací nám zaručuje ústava. Žádný zákon proto není potřeba a ten, který již byl schválen je dostatečným omezením práva svobodných lidí. Jakýkoli návrh nad jeho rámec je zcestný a vedoucí k totalitě. Pokud si vzpomínáte na diskuzi kolem schvalování tohoto zákona, jedním argumentem levice bylo, "My jen chcema aby tento zákon dal právní rámec a pomohl lidem dosáhnout svého práva fofrmou demonstrace a shromáždění." Skutečnost je ovšem opačná. Takže pokud se díváte na jakékoli schvalování zákonů, je nutno mít na zřeteli jeho zneužití a již preventivně z něj vyřadit ty apekty, které toto zneužití umožŇUJÍ. ARGUMENTY O TOM, ŽE TAKTO NENÍ MOŽNO ZÁKON VYKLÁDAT, JSOU POUZE ZAMLŽENÍM VĚCI A ZPŮSOBEM UPEVNĚNÍ MOCI ZA ÚČELEM NASTOLENÍ DIKTATURY V PŘÍZNIVÉM OBDOBÍ.
  03.08.2005 21:17 Nespokojený
 
Pane Milane,
snažil jste se odpovědět na reakci pod zn. NESPOKOJENÝ z 1.8.2005. Děkuji za reakci, ale plete si demokracii s pořádkem a platnými zákony. Každá obyčejná vesnická zábava má svá pravidla jako např. povolení, zajištění pořadatelů a řadu dalších věcí /hygiena ,protipožární opatření atd./o kterých nemá smysl se tady zmiňovat. I já bych nebyl proti takovéto akci, ale ať to organizátoři udělají v rámci LIDSKÝCH PRAVIDEL. Nemají ale čisté svědomí, neboť opilce a feťáky,kteří jim to budou za každých okolností kazit nedokáží "ubrzdit" a tak se radši skrývají do anonymity. Kde byli ti "organizátoři" před akcí,(viz p.ČERMÁK) když media a policajti "pátrali" o místu akce? Proč nevystrčili svá "JÁ" tehdy a neřekli národu, že nejsou tak špatní a myslí to dobře. Prostě pletete si demokracii s bordelem. Doma, když děti neposlechnou, tak v pořádné rodině to řeší nějakou tou represí, jako zákazem vycházek, hraní na PC, sledování televize a v neposleení řadě i pořádným výpraskem. A ve společnosti si můžeme dělat každý co chceme? No potěš Pán Bůh ??? Lidé, myslete někdy i hlavou!!!!
  01.08.2005 22:24 Fuchsie <fuchsie@centrum.cz>
 
Vidím,že vtéto republice je stále mnoho věcí,které mně budou přrkvapovat!To snad opravdu nemyslíte vážně s těmi postoji k zásahu Czech Teku!!Jak je možné,že pravicová strana se zastává feťáků,vypatlanců a pracující lid doslova s...? Víte,že jsme to my ,kteří chodí do práce a vytvářejí hodnoty pro tento stát a vy nám ani nedovolíte vyspat se !!Přeji Vám ,aby tahle banda najela na pozemek 5 km od Vás, a 5dní a nocí vám bušila do ta kulturní hudba do hlavy!!!Vsaďte se ,že to nevydržíte.nevolím vás ,mám vás ,fakt ale dost!!!Vy vůbec nemáte zájem,aby byl v této republice pořádek.
  02.08.2005 07:21 auau
 
prosím ne 5 km od Langera, on by byl v klídku, ale my bychom to odskákali. Máme sice Bezpečnou Olomouc, které "velí" pan poslanec, ale už teď se večer obáváme vystrčit nos třeba na náměstí nebo i ve dne v parku. Možná by to mohl zorganizovat na "golfových polích", trávy je tam dost. A osobně dohlížet na pořádek,nebraní drog, hygienu a pokojný průběh.Takový malý nácvik na budoucího vnitráka.
  01.08.2005 20:55 Mastodont
 
pravicový volič: Czechtek byl ohlášen? A kde?
  01.08.2005 19:03 Franta KOzel
 
Pane Langere, je pravda, ze jste byl neverny svoji zene se Sabinou Laurinovou? A je pravda, ze nekolikrat? A co proboha na takove smazce Sabina vidi?
  01.08.2005 18:04 Radim
 
Pane Langere,
myslím, že my všichni, kdo se rádi držíme zásady, že práva a svobody jednotlivce končí tam, kde začínají práva a svobody dalších lidí, jsme se uspokojením zaregistrovali, že se policie po letech zoufalé nečinnosti konečně rozhoupala k činu a zamezila těmto kobylkám v jejich adrenalinovém zneužívání demokracie. Nic mě ovšem nezklamalo tak, jako postoj pravicové ODS, už věřím, že ústředním heslem Vaší politiky je skutečně "být za každou cenu proti". Jistě, zásah měl chyby, ale určitě menší, než loňské nekonání. Máte možnost se podílet na zkvalitňování činnosti policie, místo toho jen populisticky žvatláte. Stydím se za takovou pravici.
  01.08.2005 19:11 pravicový volič
 
Radime,
o čím právu a svobodě mluvíš? Policie nejdříve znemožnila řidičům jízdu po dálnici. Poté zablokovala příjezdy na řádně pronajatý pozemek. Potom co účastníci zvolili jiný postup je obvinila z poškozování majetku, přes který sama najela obrněným vozidlem a přepochodovalo zde přes tisíc policistů, kteří ničili vše co jim stálo v cestě. Vláda která svým eurohujerismem zavinila, že se z tisíců hektarů zemědělské půdy stalo semeniště plevelů jde statečně bojovat o kus louky. Jak směšné. Akce byla (na rozdíl od té loňské) řádně ohlášena a měla se konat na řádně pronajatém pozemku(opět na rozdíl od loňské akce). Paroubkovo grosstapo však žádné právo neuznává. Plicie neměla žádné právo tuto akci ukončit, to mohl pouze obecní úřad (to platilo i za bolševika). Soudruh Parobek chtěl rázností získat další body u hlupáků. Věřím, že se mu to tak úplně nepovedlo.
  01.08.2005 20:18 milan
 
PRAVICOVÝ VOLIČ Ty tupouni asi neumějí číst už jsem to psal několikrát, že to skončilo dřív než to začalo. bylo to jasně vykonstruovaný
  02.08.2005 13:58 Radim
 
Pravicový voliči, zkus si to po sobě prosím znovu přečíst a upřímně si odpovědět na otázku: Je alespoň jedna věta pravdivá ?
  02.08.2005 18:03 Jarda Rankl
 
Milane koukám, že ztrácíš nervy. Když holt nejsou argumenty, tak se začne urážet, popřípadě argumentovat s komunismem. Nějak mě to připomíná jednání funkcionářů jedné státostrany. Všimni si jedný věci. Většina negativních ohlasů na výroky představitelů ODS jsou ze strany jejich voličů.
  01.08.2005 10:49 milan
 
Martin. Kdyby je nechali projít po silnici a cestě nikdo by nic nezničíl. To byla policie kdo je vytlačil na vedlejší pozemky. Kdyby jsi sledoval zprávy ,fotografie a video tak by jsi zjistil, že největší škody nadělala policie se svými 70auty obrněným vozem a vodnímy děly.Ale vy stále nechápete, že ta akce skončila dřív než začala.Politická zakázka
  01.08.2005 11:31 A.A.
 
Jo s zakázkou asi jo, vzali si k srdci loňskou kritiku ods, že nic nedělaj a nechráněj soukromý majetek.
  01.08.2005 09:00 Martin
 
Záruba: naprosto souhlasim, díky za názor, ODS prokázala že je populistickou stranou spolu s KSČ(M)....

Ivan Langer: Ivane, přestáváš být soudným. Nechápu jak může pravicový politik hájit ničení SOUKROMÉHO majetku, to je fakt unikát :-)
  01.08.2005 08:17 Jaroslav Záruba
 
Ze všech těch reakcí na czechtek je krásně vidět to pokrytectví ODS, potažmo jejího bývalého korunního prince. U nich nejde o debatu o vhodnosti zásahu , ale o prosté vymezení se proti vládě. Kdyby policie o víkendu nezasáhla, tak stejní členové ODS by dnes tady vykřikovali, že policie je neschopná, co dělá za naše peníze, premiér by měl odstoupit atd. Prostě cokoliv by se udělalo, tak by dnes tady zněla kritika, buď za laxnost nebo za zásah. Jak vypadá přiměřený zásah, to ale nikdo neví. Jak zabránit lidem ve vstupu na pozemek, to ví jen vševědoucí prezident. Je zajímavé jak se nám z ODS stali multikulturalisti, když se to hodí. Proto výkřiky protagonistů této strany beru s velkou rezervou, protože by oni byli první , kteří by udělali s touto akci přibližně totéž co dnešní vláda kdyby byli u moci. To by zase vykřikoval silná slova o nedotknutelnosti soukromého vlastnictví.
Nejzábavnější je, že prezident se snaží zoufale zachraňovat ODS, proti nástupu Paroubka, protože Tupolev se ukazuje jako úplně neschopný. Takže šéfa opozice máme na Hradě.
Prezident je vůbec zajímací figura. Není to tak dávno kdy se podivoval , že po Evropě se pohybují tyto skupiny lidí , které chodí na techno a jsou zjevně levicového zaměření. Svět se zbláznil. Paroubek jedná jako pravičák a ODS hájí levicovou mládež.
  31.07.2005 23:55 Milan
 
Paní Andulo proto se to dělá daleko od lidí, jestli jste si nevšimla.
  01.08.2005 08:25 BB
 
Milane, nemluvte nesmysly, sám sobě lžete, "obyčejný rockový koncert" dokáže hrát lidem na nervy v okruhu 5km. Dunění reproduktorů je nesnesitelné. To co předvádí technaři, to není koncert, to je sraz pochybnžých individuí pro opilost a sfetování sotva stojících na nohou. KONEČNĚ JEDNOU POLICISTÉ ODVEDLI DOBROU PRÁCI, KDYŽ JIM DO TOHO NEKECALA ODS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!