Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  20.02.2007 00:23 macoco
 
Pane ministře
Opět jsem otevřel stránky s Vaší diskuzí, čtu je více jak měsíc, takže se omlouvám, jestli jste mi už na mé následující otázky již odpověděl. Je mi 40 let, za svůj život jsem prošel všemi silovými resorty, nyní jsem u vnitra, naposledy jsem pracoval 10 let s klienty u VS ČR, podotýkám v KSČ či estébák jsem nikdy nebyl. Vzhledem k tomu, že tyto resorty jsou podobné, ptám se
1. Jak je možné, že vy otevřete opět lustrační politiku a druhý dá souhlas k tomu, že tato otázka je pro něho uzavřená, VS ČR tuto problematiku stanoviskem GŘ uzavřela.
2. Jak jsem uvedl, pracoval jsem u VS ČR, tuto Vámi objevenou reformu s novými mladými kádry jsem tedy již zažil, podívejte se nyní, jak to tam vypadá, raději jsem odešel, neboť jsem nemohl překousnout arogantní chování mladých nadřízených, nekomunikativnost, o morálním profilu některých nemluvě.
3. Policie se snaží, soudy nestíhají, již několikrát citované. Jasně, soudy jsou nezávislé, ale policie musí konat ve lhůtách v souladu s trestním řízením, soudy pak mají čas. Nedávno na internetu uváděné 8x zastavení řidiče se zákazem řízení z Plzeňska – výsledek – propuštěn – a zase další – policista zastaví – sepíše, propustí atd., šichta uběhla v kanceláři nad papíry, zkrácené řízení a další směna toto může vzít přes kopírák, není to tak trochu Kocourkov ? Spojil jste se s ministrem spravedlnosti, který je mediálně známý mj. především s fiktivní nezaměstnaností, resp. zaměstnaností odsouzených ve věznicích? Při své praxi u policie často shledávám, že občany nejvíc pobuřují drobné krádeže, verbální či neverbální napadání, ničení jejich majetku – toto se jich nejvíc dotýká, protože každý má nějaký majetek ( auto, zahrádku, dům ) a my policisté na ulici jsme ti, kteří nejvíce slyší - vy s tím nic neděláte – ale my děláme pouze to co máme v povinnostech a právech, pochopitelně každé překročení naší pravomoci by bylo přísně souzeno. V této souvislosti si stále připomínám, proč tu jsme, že jsme služba pro občany této republiky, kteří si ji platí ze svých daní a mají právo na ochranu svého zdraví a majetku, neboť né každý si může navíc zaplatit ještě bezpečnostní agentůru.
4. Mluvíte o prevenci kriminality, pouze slova, zatím jsem se nesetkal s konkrétním fungujícím příkladem, jak jsem uvedl, pracoval jsem ve vězení. Vím například že pokud propuštěný klient má více dluhů, rozhodne se jej pochopitelně nesplácet, odsedí si proto svůj trest. Ví dál, že na něho čeká další trest ( několikrát jsem se setkal s odsouzeným, který čekal na nařízení výkonu trestu od dalšího soudu – chtěl si to odsedět vcelku – nařízení dalšího výkonu trestu však nepřišlo a on byl propuštěn, za měsíc opět však nastoupil do VT, ptám se, z čeho měl žít v tomto období , práci nesežene, neboť neví za jak dlouho půjde opět sedět, musel tedy krást a v průběhu dalšího VT již byl řešen policí, soudem za delikty spáchané v tomto měsíci na svobodě ) řeší někdo tuto problematiku ? A Vy se staráte, kdo byl v stb!
Závěrem chci říci, že jsem rád za déle sloužící kolegy, od kterých se mám co učit, protože policejní praxe je o něčem jiném než co píší různé poučky, školy. Ač Váš úsměv v mediálních prostředcích je téměř typický, myslím, že v současné době republice není v oblasti kriminality moc do smíchu, zvláště pak u řadových občanů. Jsem především voják, jako takový jsem zvyklý plnit rozkazy a nařízení, vždy jsem se snažil mít úctu ke starším, k jejich zkušenostem, k jejich profesionálním přístupu, ale s postupem let jsem se musel naučit, že není nic bílé nebo černé, vždy to bylo šedé. Já jako policista, alespoň si myslím, že nemohu koukat zde můj nadřízený je levičák nebo pravičák, či byl za bolševika takový či makový, těšit se na jeho lustrační osvědčení téměř 20 let po revoluci, atd.. Myslím si, že kritériem hodnocení je jeho přístup k podřízeným, jaké má pod jeho vedením toto oddělení výsledky. Doufám, že Vámi prosazovaná reforma nebude dle pohádky o starém psu, kterého bača vyhnal, pořídil si nového, který celou noc spal a ovce se ztrácely, poté ještě rád vyhledal starého psa. A služební zákon – jsem rád, že máte jako ministr resortu příslušníky, kteří chápou, že 1 + 1 v průběhu roku = 3, ale co v této republice je normální. Děkuji za případnou odpověď.
  03.08.2005 09:15 Hugo
 
Kdyby se mě teď někdo zeptal, kdo je u nás nejvěrohodnějším pravicovým politikem, musel bych připustit, že Paroubek. Jako jediný hájí nedotknutelnost soukromého vlastnictví. Tlučhubové z ODS dokázali jen nafouknout sociální systém, zadlužit státní banky a v rozhodující chvíli ztratit politický kompas a spojit se s anarchisty. To je ale panoptikum!
  03.08.2005 11:01 Milann
 
Pane Hugo, jste zřejmě úplně vedle. Nejspíše jste poslouchal Paroubka ve včerejším rozhovoru s rádiem (myslím, že to byl Impuls). Jeho demagogické řeči a odpovědi vesměs všeobecné bez konkrétních aspektů věci, odpovědi otázkou a další manipulace pro ty méně chápavé, (což je většina voličů ČSSD), to byl rozhovor spíše pivních bardů v zaplivaném hostinci, než rozhovor pro veřejné vysílání. Bohužel lůza tyto řeči bere, protože jsou na její duševní úrovni a dokáže si to primitivní málo hezky srovnat v hlavě. Nicméně pro člověka zdaravého rozumu, jsou obecná a nepodložená Paroubkova tvrzení poze důkazem jeho omezenosti demagogie.
Pokud nechápete jeho způsob manipulace, je mi Vás upřímě líto.
  03.08.2005 11:18 Hugo
 
Milane,
to je zřejmě Vaše vizitka: urážky, lůza, méně chápaví, primitivní, pojmy spletené s dojmy. Zatímco Vy duševní velikán s několika lety životních zkušeností vše objektivně posoudíte. Mírněte se prosím, je to trapné.
  02.08.2005 21:11 milan
 
Ano opakuju se, ale zatím nikdo na moje argumenty neodpověděl
  03.08.2005 01:50 P.Křižan
 
Jaký argumenty? Pořád tady jen kvílíš že to bylo na politickou objednávku. Omlouvá tě jen, žes to zřejmě zaslechl od takových individuí jako je majitel zdejších stránek.
  02.08.2005 20:57 Mastodont
 
Jako že nemám Tomáe Sokola, rád, tohle napsal pěkně:

http://ihned.cz/1-10072840-16579540-000000_d-16
  02.08.2005 20:07 BB
 
Teď by měli udělat technaři pěknej bordel na Strahově, aby musela policie zasáhnout znovu. Ale nechala bych se na jejich místě hódně prosit.
  02.08.2005 23:02 vojínka XYZ
 
Ale ona přece nezasáhne, jak pravil primátor Bém. Všichni se pos.... ze smečky, která nás bude stát miliony. Doufám, že politickou odpovědnost ponesou i ODSáci a ex či současný prezident.
  02.08.2005 19:28 joze
 
Nejlepší by bylo, kdyby se mlaďoši přehnali po pozemcích chytráků zastávajících se těch, co ničí vše jak kobylky.Prostě nádherná ukázka stupidity politických špiček Langra a spol.
  02.08.2005 20:06 milan
 
Bohužel považuju celou tuto stránku tj. asi 10 příspěvků za velký T U P O U N Y Na nepovolené pozemky je nahnala policie.Jak jste mohli vidět ve zprávách tak i vesničané podali trestní oznámení na P O L I C I I ZA POŠKOZENÍ MAJETKU. Co tomu říkáte. Myslíte, že jsou to taky blbci
  02.08.2005 20:15 anča
 
No nevím jestli oni , ty ale zcela určitě
  02.08.2005 20:23 Jarda
 
Milane, začínáš se opakovat. Pokud je někdo TUPOUN jsi to ty, nikoliv ti, co slušně vyjádřili svůj názor. S tím si vděčnost p. Langra nezískáš.
  02.08.2005 18:21 Raxel
 
Postoje Ivana Langera je treba posuzovat z kontextu jeho vedlejsaku. Je-li tam takto dobre placen, nutne to vyvolava otazku za co. Ze to asi nevbude za standardni praci je nasnade. Trochu me mrazi, ze nekdo takhle verejne uplacenej muze pusobit ve vrcholne politice.
  02.08.2005 16:00 Jindřich Mokrý
 
Pro srovnání loňské komentování czechteku od vašeho bývalého vysokého funkcionáře pan Miroslava Macka , nutno dodat že takto to komentovali vlastně všichni odsáci a plyne z toho jedinné - nějací technaři jsou Vám těžce u zadku a to hlavní jsou nějaké politické body, které tak zoufale potřebujete.

""Policie pouze "monitoruje" obrovskou technoparty a nevidí důvod k zasáhnutí - přitom se pořádá bez svolení majitele na soukromém pozemku, je při ní porušována spousta zákonů ( prodej drog, hygienická nařízení atd.), to však policie nevnímá (dle své mluvčí) jako společensky nebezpečné.
V takovém státě, kde se nepokládá soukromé vlastnictví za svaté a nepožívá maximální ochrany, se ovšem časem můžete nadít toho, že i obsazování továren lidovými milicemi a rodinných vil národními správci nebude pranic společensky nebezpečné.
Zodpovědný ministr vnitra ovšem již byl povýšen. """ Miroslav Macek
  02.08.2005 17:27 Andula
 
Levicová vládní strana se zachovala pravicově a to ódéésáky dokonale zmátlo, očividně vyvedlo z míry a nahnalo do levicového tábora. V dnešních lidovkách dokonce i superpravicový jestřáb M. Macek, dříve známý svými výroky o nutnosti použití gumových projektilů a ostré munice, odsuzuje kroky policie. Cha cha cha. Tak tohle se Paroubkovi fakt povedlo.
  02.08.2005 15:12 Pavel Kuncl
 
Pane Langere,
stydte se za Vaše názory pro levicackym fetakum.Muj hlas si muze ODS vymazat.ODS je banda pokrytců.
  02.08.2005 12:52 Radim
 
Reakce na Váš názor „Naštvalo mě“:

Ad 1) Neplatí-li na dotyčné mírnější formy a je-li proto nutné přistoupit k násilnému zásahu, násilný zásah byste raději vzdal a závadné jevy toleroval. Výborně, z toho oni „organizátoři“ přece každý rok vycházejí!
Ad 2) Všichni vidíme, že se policie z minulého ročníku poučila, jen Vy ne. Z tohoto ročníku se díky takovým, jako jste Vy, zřejmě poučí tak, že se opět vrátí k loňské „aktivitě“ a my budeme znovu trnout, jestli na nás ta morová rána dopadne, nebo ne.
Ad 3) Tváříte se, jako byste s Vaším právním vzděláním neuměl do pěti napočítat. Pronajmutím pozemku je splněna pouze občanskoprávní část povinností; zcela jste ‚zapomněl‘ na veřejnoprávní povinnosti jako souhlas obce, hygieniků atd. K tomu ovšem stačí selská logika, žádný titul není nutný.
Ad 4) I ze zásahů policií v západních zemích vidíme, jak je „jednoduché“ usměrňovat takto rozdováděný dav; k násilí přitom dochází často. Nebo ani úroveň západoevropské policie Vám není dost dobrá ? Nedej bože, abyste měl možnost nám předvést, jak byste to řešil Vy.
Ad 5) opakování téhož, dále nemám sil to číst.

Pane Langere, jste bohužel nedůvěryhodným politikem, a takto Vás vnímá příliš velké množství lidí. Kauzami tohoto typu si jen zaděláváte na posílení své pozice v tomto směru.
  02.08.2005 12:17 Raxel <Raxel@seznam.cz>
 
Ten postoj k Czechtek je pro ODS charakteristický. Loni kritizovala policii za nečinnost, teď ji kritizuje za to že zasáhla. Ale ono je to nakonec jedno. Něco říct musela. Problém je v tom, co můžou říct takoví lidi jako je Langer. Nic rozumnýho.