Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  07.08.2005 18:17 mira <mira.spravedlivy@seznam.cz>
 
Dobry den!
Pane Langr,nezvažujete omluvu policii ČR,za Vaše vyjádření okolo CZT?Počítáte vůbec s tím že by jste měl být za rok ministr vnitra.Máte v zásobě cca 30 tisíc nezkorumpovatelných policistů aby jste ty současné nahradil? Nebo to jen byl výstřel od boku jako u pana Topolánka,který sice má GULE ale mozku by se dalo pochybovat.
  07.08.2005 11:53 Marek
 
Ivane LANGŘE , to co v současné době kolem té dupárny předvádíš je trochu vedle. Připadá mě, že ztrácíte jako partaj dech a to mě mrzí . Střední a starší generace má na to většinově jiný názor. Stejně mí parťáci co podnikají by takové fešáky do firmy nevzali. Vezmi si kalkulačku a začni počítat - to je blbej kšeft, věř mi, já mám na to čuch. A jestli vás k tomu hecuje Topol - vykašli se na něj, ten už jede z kopce, i když jste ho dali na chvíli ze sluníčka a doporučili mu odpovídat jen v krátkých a jednoduchých větách. Zatím jsem ještě váš bodík na stupnici prefenercí. Ale přiznám se, že si budu muset přečíst, co dává do kupy Železný a pak se rozhodnu. Odhaduji, že si tam budou přepisovat přestupní lístky někteří bardi s Unie. No uvidíme zatím zdar MAREK.
  07.08.2005 14:32 .
 
Železný? neupsal jste se??
  07.08.2005 11:45 ladislav. N
 
ODS se zastává dodržování litery (nikoli ducha) zákona, protože ví, že kdyby Policie ČR postupovala striktně podle předpisů, tak by nejspíš vůbec nevyjela do terénu.

V případě masového porušování ústavních principů technopártisty by musela nejdřív prověřit evidence a jejich správnost na všech dotyčných úřadech včetně katastru nemovitostí, kontaktovat všechny majitele pozemků a konzultovat s nimi zásah, zajistit jim prázdnou dálnici pro odsun a řadu dalších koordinací v okolí - a teprve potom by mohla zasáhnout a kobylky vyprášit z louky/pole ven...

Je pravda, že to už by byly škody skutečně podstatně větší, mohli by zjistit skutečný stav PO technopárty a pak nahánět ty desetitisíce provinilců každého zvlášť a udělovat jim stokorunové pokuty...

Potíž je v tom, že loni si ODS stěžovala, že Policie ČR nezasáhla.
Letos se Policie ČR konečně přemohla k akci (sice to občas zaskřípalo, ale CzechTek se nepodařilo rozvinout nad úroveň "přepadového kontingentu" řádově 5000 osob). Byl to zřejmě první úspěch za posledních 12 let.

ODS, místo aby "sprdla" Paroubka za ne právě nejvhodnější titulky v novinách o tom, co si s Bublanem řekli, snaží se zadupat do země Policii ČR i s ČSSD.

Kdybych byl policajtem, asi bych je všechny poslal k čertu a šel dělat politiku nebo něco méně lukrativního, ale hlavně aby mi do toho nekecali volové.
  07.08.2005 01:45 Andrea John <jonova@mymail.cz>
 
Dobrý den, já naopak ODS za to, jak se letos postavila za účastníky technopárty volit budu, sice techno nemusím, ale potom, co jsem viděla, je nutné aby tyto děti byly také někým zaštíteny aby někdo dohlédl, na to aby se vše řádně vyšetřilo a byla určena zodpovědnost za zpackaný a brutální zákrok policistů a zejména se domnívám, že policie jednala v řadě případů protiprávně, a řada věcí je zaviněna přímo Policií ČR, dále se také domnívám, že i za lži uváděné premiérem a ministrem vnitra by měla být vynesena nějaká odpovědnost, přece nelze přecházet jen tak, když premier ČR Paroubek či ministr vnitra Bublan lžou celému národu a to i opakovaně. Za to by měli oba dva nést odpovědnost.
  07.08.2005 09:26 L
 
Cha, cha, ale že těch dětí tam bylo. Pokud se to počítá podle toho na koho lze ještě brát přídavky, tak dost. Pokud to vezmeme, že dítě už není v 18 letech, tak tam bylo dětí minimum a naflákáno by za ně měli dostat rodiče..
  07.08.2005 09:38 BB
 
Hlavně Halina Pavlovská s Kocábem by se měli stydět, že vystoupili pžřed kamerou na Strahově. Ale Halinka ví, za co se bere, má dcerušku feťačku žijící a kočující v karavanu, k tomu není co dodat.
  07.08.2005 10:29 PAPANIKULA <PAPANIKULA@VOLNY.CZ>
 
volte postkomunistickou ODS , ktera voli za ustavni soudkyni cloveka,ktery za komunistu nechal zavrit hostinskeho za jeho nazor , volte stranu ,ktera necti soukrome vlastnictvi, volte TOPOLANKLA, Z KTEREHO SE V POSLEDNO DOBE STAL HULVAT VE SVYCH VYJADRENICH, JA ods VOLIT NEBUDU A VAS JE MILITI,JSTE SLEPA A CHLUCHA.
  08.08.2005 00:22 poslanec <poslanec@.cz>
 
Krávo vyblblá.Raděj se pořádně nažer,protože až bude ODS pořádně na koni už nebudeš mít co a pa jim můžeš lízat prdel.
  08.08.2005 16:56 Hubert
 
Kdekdo kecá o tom, že Paroubek a Bublan lžou, můžete být konkrétní a napsat v čem lhali? A o jakých dětech mluvíte - snad ne o těch, kteří opilí nebo zfetovaní házeli lahve, šutry, klacky po policii? Víte, že to je protizákonné a že jde o útok na veřejného činitele? A o jaké brutalitě mluvíte? V jiných demokratickcýh zemích by se mluvilo spíše o brutalitě těch "dětí", kterým zřejmě chyběla v dětství domácí výchova s občasným výpraskem a kteří si myslí, že demokracie=anarchie.
  08.08.2005 20:15 Gogo <gogo@email.cz>
 
Opravdu to jsou děti ? Tak se mrkni na www.404.mysteria.cz. Tam uvidíš co je to za děti.
  06.08.2005 17:48 papanikula <papanikula@volny.cz>
 
V roce 1994 britská vláda schválila Zákon o trestním soudnictví a veřejném pořádku (Criminal Justice and Public Order Act, 1994). "Rave" je v něm definován jako shromáždění více než 100 osob, při němž se hraje v noci na volném prostranství zesilovaná hudba, která vážně obtěžuje místní lidi. Zákon poskytuje policii pravomoci nařídit účastníkům, aby pozemek opustili, pokud policie usoudí, že Připravují rave (dva nebo více lidí) Čekají, až rave začne (10 nebo více lidí) Účastní se rave (10 nebo více lidí). Ten kdo neuposlechne příkazů policie či vrátí se během nadcházejího týdne na pozemek, dopouští se trestného činu, kdy je trestem tříměsíční vězení anebo pokuta 2500 liber anebo obojí. Zákon umožňuje každému uniformovanému policistovi, který dospěje k názoru, že určitá osoba jde či jede na rave , jim v tom do vzdálenosti 8 km od místa konání zabránit a donutit je, aby opustili oblast. Pokud osoba policistu neuposlechne, zaplatí pokutu 1000 liber
  06.08.2005 18:26 Pepek
 
Nevím kde jste toto opsal(a),ale soudě podle vašeho slovníku v jiném příspěvku je jisté,že ani nevíte o čem píšete a hlavně co to má společného se zásahem policie na technopárty u nás.
  06.08.2005 21:49 miloš <boruvka.miloš@seznam.cz>
 
Pane Pepku, nevím, kdo neví o čem papanikula píše. Vlatně vím, Vy. On, či ona, jen opsal(a) nastavený zákon, který zabraňuje v Anglii něčemu podobnému. Ono totiž rozehnat 10 a nebo i 100 lidí je daleko jednodušší, než rozvášněný tisícihlavý dav. U malého počtu dojde pouze k nějakým oděrkám, ale u velkého množství může dojít i ke smrtelným zraněním.
  06.08.2005 13:35 igy <igys@seznam.cz>
 
Po dlouhé době jsem chtěl jít k volbám a volit Vaši stranu. Díky tomu, co ODS předvedla po Czech Techu - loni kritizovala Policii za to, že nezasáhla, letos za to, že zasáhla - vždy podle toho, jak se to zrovna politicky hodilo, tak opět k volbám nepůjdu a volit Vás nebudu. Lidé, kteří mění své názory podle počasí a podle toho, jak se jim to zrovna hodí ve mě nebudí důvěru. Ostatně tu v naší banánové republice nebudí žádná politická strana. Když člověk vidí výsledky činnosti Poslanecké sněmovny a Senátu v praxi, tak se mu chce brečet. Jedinné na čem se vzácně shodnete tzv. napříč politickým spektrem, je to, o kolik si zvýšit platy a různé další vymoženosti, které snad nemá ani anglická královna. Musím uznat, že Váš senátor pan Kubera je v navrhování těchto prebend naprostý přeborník, tak nápaditého člověka je v tom Senátu velká škoda.
  06.08.2005 12:05 papanikula <papanikula@volny.cz>
 
po zvoleni komunisticke matrace jako ustavni soudkyne,po neucte k soukromemu majetku, vyvlastneni majoritnich akcionaru,reakci na nepovolenou technoparty nasich 30 letych nebohych deti kteri napadaji policii,nedodrzuji poradek,vyzev policie a zastavani se techto technaru,po reakci primatora BEMA na situaci kolem Strahova a necinnosti,po hulvatskych vyrazech pana Topolanka, ktery se stava cim dal tim vic prazdnejsi,mi uz nemuzete na nic odpovedet,jako volice a to dlouhodobeho,jste mne panove nenavratne ztratili, preji hodne uspechu na jinem ,nez politickem pracovnim poli zdravim
  06.08.2005 11:39 Karel <ne@mam.ct>
 
Vážený pane Langere, dosud jste mi byl sympatický, ALE, po tom co jste předvedl na ochranu řádících zfetovaných band vůči soukromým vlastníkům pozemků, ODS Nevolím !!! Že vám není hanba, spolčovat se s kýmkoliv, jen abyste z toho vytřískal politický kapitál. To nemáte žádnou hrdost ?
  16.08.2005 14:16 Jestli ono nešlo
 
spíš o obranu svobody, než feťáků. Pokud máte na mysli ochranu pozemků vlastníků kolem, nevšiml jsem si, že by policie zasahovala pouze na pozemcích poškozených. Řekl bych, že policii bylo v ten okamžik jedno, že už nebrání zákony. Pokud apriori policie brutálně rozežene každou akci, která by mohla zavánět porušením zákona, zavání to spíš kolektivní vinou, než obranou občanských práv.
  06.08.2005 11:25 Janyška
 
Chystáte letos také interpelace??

Je to k smichu-viz interpelace poslance ODS:Z interpelace poslance za ODS Lubomíra Suka ze dne 21. září 2004 ve věci postupu Policie ČR v průběhu konání CzechTek párty 2004:
"Spíše jsem nabyl dojmu, že policie celou akci podcenila již v samotném zárodku a pak už jen čekala, jak se situace vyvine. Vše potvrzují slova některých účastníků pro náš tisk, kdy konstatovali, že v každé zemi na západ by je do tří hodin tvrdě rozehnali, ale tady že je to super, a proto se sem rádi vrací. Vždyť bylo možné například uspořádat přísné policejní kontroly hned za hraničními přechody do naší země a vracet všechny "pojízdné autovraky", které se na party sjely. O technickém stavu většiny vozidel by Vás jistě mohli informovat sami zasahující policisté. Rovněž by mě zajímalo, zda se policie vážně zabývá otázkou proč někdo anonymní pořádá tak precizně organizovanou akci? Akci, na kterou přijedou kamiony naložené profesionální audiotechnikou včetně vysoce výkonných generátorů el. proudu. Kdo a z čeho to všechno platí, když všichni víme (viz. řada svědectví mnoha novinářů), že na takovýchto akcích dochází k hromadné konzumaci drog?"

celé znění :http://www.psp.cz/cgi-bin/win/docs/tisky/tmp/t080700.pdf
  06.08.2005 14:50 Radek <rdonek@seznam.cz>
 
Janyško,citujete pouze poslední odstavec celé interpelace, ale nezminňujete ty části,kde se píše,že nájemce louky byl od samého počátku akce na místě a žádal polici o ochranu svého majetku,protože žádný souhlas ke konání Czech teku na své louce nevydal.Policie však nezásáhla na rozdíl od letošního roku,kdy majitel louky souhlas ke konání akce vydal.Srovnáváte dvě zcela odlišné situace a to není fér.Kdyby byly zásahy v opačném gardu,t.j.vloni nějaký,letos žádný,bylo by to pochopitelnější.Masakr však není v souvislosti s posloucháním hudby omluvitelný nikdy.
R.
  05.08.2005 23:52 Sidy
 
http://www.czechfet.ic.cz/

Nový přísun z webu novinky.cz
Zábava našich dětí - prý je nemáme bít. Jdu ty svoje zrubat preventivně.
  06.08.2005 11:03 BB
 
To nemá chybu. Ať už jsou snímky odkudkoliv, vyjadřují podstatné, jaká společnost se na těchto akcích schází. To nejsou lidi, toje dobytek. Přesvědčování o tom, že tam byli"taky"slušní lidé, je liché, každý vyhledává sobě podobné. Taky nechodím do hospod a barů, když z hloubi duše nesnáším opilce. Vrcholem všehop je, že včera proběhla médii zpráva, že ministr Bublan bude vyslýchán senátem. Směšné a k pláči zároveň. NAPROSTO ZBYTEČNÝ SENÁT SE ANGAŽUJE V NAPROSTO ZBYRTEČNÉ KAUZE, KTEROU ODS ZPOLITIZOVALA.