Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  03.10.2008 12:50 Mgr. Vladislav Kvasnička <vlada.kvasnicka@seznam.cz>
 
1
Ztracené a nelezené děti

Tomáš Rajsigl, nebo Jan Nejedlý. To jsou dvě jména z celé řady dětí, které beze stopy zmizely a nikdo je už nikdy neviděl. Policie po ztracených dětech chvilku pátrá, nebo alespoň pátrání předstírá a potom je odepíše. Jednoduše dítě převede do mrtvé statistiky záhadně zmizelých. A takové záhadně zmizelé dítě může být velice prospěšná věc. Pedofilnímu deviantovi dokáže náležitě zpestřit jeho sexuální život, otrokáři vydělat peníze, nebo nemocnému poskytnout zdravý orgán pro transplantaci. Zmizelé dítě může přinést i jiný užitek. Farmaceutické koncerny ho mohou využít pro výzkum tolik potřebných léků, nebo teroristé vycvičit pro boj za jejich svatou věc. Beze stopy se ztrácejí děti z normálních rodin, které by se za normálních okolností vrátily domů. Z toho plyne, že kdosi, kdo má zájem na zmizení takového děcka, ho musí věznit a nějakým způsobem manipulovat s jeho vědomím. Pokud únosce nezavraždí dítě hned, musí ho zbavit původní identity a samozřejmě osobních dokladů. Děti se občas ztrácejí a po některých není podle vyšetřovatelů stopa už dlouhá léta.
Je tomu skutečně tak? Děti se totiž beze stopy ztrácejí, ale na druhou stranu se nacházejí. Tuto skutečnost se úřady pokoušejí tajit a nalezeným dětem znepříjemňují život, jak to jen jde. Jednou je úředníci přece odepsaly, prohlásily je za ztracené, tak co si tady dovolují otravovat. Pokud se v naší zemi dítě bez jediné stopy ztratí, nebude to mít lehké, ale pokud se nalezne, je ve zcela bezvýchodné situaci.
V březnu roku 2004 se v Moravskoslezském kraji objevil zmatený sedmnáctiletý chlapec. Dnes nechce zveřejnit své jméno, tak mu říkejme třeba David Novotný. Klučík nikdy nevlastnil žádné doklady totožnosti a tvrdil, že od nepaměti vyrůstal v hermeticky uzavřeném dětském domově v Bělorusku, kde děti neznaly ani svá jména a měly pouze přezdívky podle populárních ruských umělců. David neznal jediné slovo bělorusky a domluvil se česky a rusky. Jako své místo narození označoval Olomouc. Zařízení, ze kterého utekl, popisoval, jako uniformovanými muži hlídanou výkrmnu dětí bez identity, kde si děti vyráběly hračky z rozžvýkaného chleba, nemohly se vzdělávat, nikdo je nevychovával, nikdo nenavštěvoval a nikdy v životě se nedostaly za přísně střežené oplocení ústavu. Soudnému člověku bylo hned jasné, že takový dětský domov by neprošel ani tomu nejtotalitnějšímu režimu a že se musí jednat o zařízení sloužící organizovanému zločinu. Pár dní žil dezorientovaný David mezi bezdomovci, ale protože chtěl konečně studovat a normálně žít, rozhodl se požádat o pomoc Policii České republiky.
Do osmnácti let je každý člověk dítětem a i u nás teoreticky platí Mezinárodní úmluva o právech dítěte, nebo Zákon o sociálně-právní ochraně dětí. Podle těchto předpisů je každý orgán, který objeví dítě neznámé totožnosti, informovat odbor ochrany dětí. Ten dá podnět soudu, který dítěti okamžitě ustanoví opatrovníka, určí mu jméno a umístí ho do dětského domova, kde je mu poskytnuta normální péče. Teprve potom se řeší, odkud dítě je. Tyto zákony však existují jenom na papíře a úředníci je nehodlají dodržovat. David se dostal do rukou četnými korupčními aférami proslavené cizinecké policie, která nerespektovala ani jeho žádost o azyl a za to, že nebyl schopen předložit doklady totožnosti ho bez soudu potrestali půlročním vězením v Záchytném zařízení pro cizince ve Velkých Přílepech. Po půl roce ho chtěli vyhostit zpět do náručí zločinu. Nikoho ani nenapadlo se zabývat otázkou, zdali David nepatří mezi kdysi ztracené a nikomu nepřišla divná ani jeho čeština. Automaticky byl zařazen do seznamu nežádoucích osob a všichni dělali všechno pro to, aby se ho zbavili.
Ve Velkých Přílepech provozovalo Ministerstvo vnitra jeden z nejdrsnějších kriminálů v zemi. Lidé, kteří jsou zde zavření mají cejch nežádoucích a podle toho s nimi policisté zacházejí. Přes to, že mnozí z nich jsou ještě děti. Odmítají jim poskytnout zdravotní péči, hrubě jim nadávají, znemožňují jim kontakt s právníky a omezují jim osobní hygienu. Mlátí je a cvičí si na nich po nocích své služební psy.
2
To vše za absolutní nečinnosti Oddělení sociálně právní ochrany dětí Městského úřadu Černošice. Tak že žádný zákonem stanovený opatrovník, žádný dětský domov, ale samotka v kriminále. Úředníci černošického úřadu nemusí zvedat zadky ze svých pohodlných židlí a navíc takové nalezené dítě dostává jasný signál, že v naší zemi na nějaké zákony všichni kašlou a jsou přístupnější k jednání s obchodníky s lidmi. Státní úředníci tak napomáhají tomu, že nalezené děti snáze skončí, jako otroci, nedobrovolní dárci orgánů, nebo teroristé.
Nešťastného Davida jsem shodou okolností na samotce přílepské věznice objevil, nabídl mu svoji pomoc a začal suplovat opatrovníka, kterého mu měl zajistit stát. V džungli zákonů, které státní úředníci porušují, kdy se jim zamane, to není snadná záležitost. Navíc potřeboval David psychologickou péči. Kdosi mu ukradl celé dětství, které strávil ve vězení. A české úřady nevymyslely nic lepšího, než chlapce znovu uvěznit. Samozřejmě bylo nutné dostat Davida ven z cely. V Přílepech oslavil osmnácté narozeniny a tak ho již nebylo možno považovat za dítě neznámé totožnosti. Byl dospělý. Asi po měsíci slovních přestřelek s policisty se konečně podařilo pro Davida vybojovat rozhodnutí o propuštění na svobodu. Poprvé v životě měl stanout mimo střežený prostor.
Jel jsem si Davida do Velkých Přílep vyzvednout, ale místní cizinecká policie rozhodnutí o propuštění nehodlala respektovat. Chlapce prý nepropustí, dokud za něho někdo nezaplatí částku asi dvacet pět tisíc. Drží ho další dva týdny za katrem, dokud neseženu peníze a nezaplatím. Tak jsem nalezeného klučinu od Ministerstva vnitra vlastně koupil. Protože se na nalezence neznámé totožnosti příslušné úřady vykašlaly a chtěly se zbavit problému, neměl česky hovořící David kam jít. Jedinou možnost, kterou nabídly úřady byl tábor pro uprchlíky, ale David chtěl normálně žít a studovat. Když už jsem si ho od policistů koupil, rozhodl jsem se ho vzít k sobě domů. Zatím co se kluk učil nakupovat v obchodě, jezdit hromadnou dopravou a poznával hodnotu peněz, pátralo se po místě, kde chlapec vyrůstal. Samozřejmě adresa v Bělorusku, kterou udával, byla falešná a v této zemi nikdy nikdo podobný nežil. Psycholog jednoznačně potvrdil, že vyrůstal v kolektivním dětském zařízení, ale žádný legální dětský domov, nebo pasťák v okolních zemích podobné dítě nepostrádal a podle celníků ani nepřekročil žádné státní hranice. I Davidova slušná čeština nasvědčovala tomu, že vyrůstal v České republice. Podle všeho v nějakém zařízení, které chová nikde neevidované děti pro farmaceutický výzkum, nebo na orgány. Rozhodně byl obětí dobře organizovaného zločinu a bylo by logické, aby se orgány státní správy pokusily tento stav napravit a ulehčit mu jeho osud nalezence. Také zákony o tom hovoří jasnou řečí. Hned na začátku měl mít opatrovníka a měl skončit v dětském domově. Jako dítě nezjištěné totožnosti měl od soudu dostat jméno a měl být zapsán do matriky. Městský úřad Černošice ale zákony nedodržuje a tato práva Davidovi upřel. A samozřejmě mu tím způsobil obrovské komplikace
Čtyřicet pět dní po té, co byl chlapec odprodán, nastoupil na střední školu. Nalezenci, který nikdy nepoznal péči vlastních rodičů je zamítnuta žádost o azyl a úředníci mu dávají jasně najevo, že je v České republice nežádoucí a má se vrátit do neznámého a nelegálního dětského vězení, odkud se mu podařilo utéct. Za trest, že si troufá chodit do školy, mu odmítají přiznat jakoukoliv sociální podporu. Pokud chce žrát, má odejít ze školy a nechat se zavřít do sběrného tábora ukrytého před veřejností v hlubokých lesích. Není státním občanem České republiky a tak je pro české úředníky cizinec, což je pro ně naprosto totéž, co zločinec. Ani jeho jméno a příjmení nechtějí matrikáři řešit. To si má vyřešit tam, odkud přivandroval. David ale s největší pravděpodobností odnikud nepřivandroval, narodil se v Olomouci a celou dobu byl obětí zločinu, kterému dokázal utéct.
David se nechce ničím lišit od svých spolužáků a začíná užívat české jméno a příjmení. Zcela nesmyslně se každé dva měsíce musí hlásit úředníkům Ministerstva vnitra v kanceláři vzdálené přes dvě stě kilometrů od bydliště, kam musí deset kilometrů ještě pěšky. Následující den pak stát šílené fronty na cizinecké policii.
3
Byť nemá jedinou korunu příjmu, dopravu si musí hradit sám. Jeho absence ve škole úředníky samozřejmě nezajímají. Nemá co chodit do školy. Před vnitrem na něho čekávají rusky, nebo arabsky hovořící obchodníci s bílým masem, kteří mu nabízejí falešné doklady. Jen když je bude následovat. David moc dobře ví, že ty, co překupníky následovali, už nikdo nikdy nespatřil.
Z toho, jak české úřady s nalezeným Davidem jednají a nakládají začíná být zřejmé, že je pro ně nepohodlným svědkem čehosi nekalého a chtěly by se ho za každou cenu zbavit. Vědí snad naši nejvyšší političtí představitelé, kde se skrývá záhadný dětský domov, vychovávající děti bez identity, které později bez sebemenší stopy mizí? Jsou snad úředníci spojeni s překupníky?
Zákon na skutečnost, že je někdo nalezen pamatuje a jasně říká, že fyzická osoba nalezení na území České republiky je státním občanem České republiky, pokud se neprokáže, že narozením nabyla občanství jiného státu. To je přesně Davidův případ, k jehož občanství, ani narození se žádný stát nehlásí. Proto se chlapec obrátil na příslušnou matriku Praha 1 a žádal osvědčení o českém státním občanství podle tohoto předpisu. Narazil tam na matrikářku Talmanovou, neobyčejně sprostou a neurvalou tchýni ministerského předsedy, která nejprve existenci zákona popírala, jen zuřivě bránila zločin a odmítala ve věci jednat. Po roce i mnoha stížnostech vydala nesmyslné rozhodnutí, že žádost zamítá, protože David uvádí nevěrohodné informace o svém pobytu v Bělorusku, tedy o zemi, ve které nikdy nepobýval. Po otřesných zkušenostech s úřednickým chlévem na matrice putovalo odvoláni na pražský magistrát. Tady jednali o poznání slušněji, ale se stejným výsledkem. Po ročním nic nedělání Davidovu žádost zamítli. Pro platný zákon i pro závazné mezinárodní úmluvy má prý Ministerstvo vnitra vlastní výklad, který je obrací naruby. Státní občanství se u nás zkrátka neřídí zákonem, nýbrž mírou úplatnosti jednotlivých úředníků.
Státní úředníci využívají všech možných lží, výmyslů i vědeckých metod jenom proto, aby Davidovi co nejvíce znepříjemnili život. Zjištěná fakta schválně překrucují a provedení jakéhokoliv důkazu v chlapcův prospěch se zuřivě brání. Na to prý nejsou peníze. Vnitro hlídá, aby nalezenému dítěti nikdo nepomohl a aby mu všichni házeli klacky pod nohy. Systematické perzekuce řídí nejvyšší představitelé ministerstva vnitra. Svědčí o tom telefonát, kterým jsem žádal tehdejšího náměstka ministra o zákonné řešení celé situace. Ten rozčileně řval do telefonu, že vnitro není povinné nic řešit a jestli budeme dále otravovat, nechá nás vyhladovět. Jako mávnutím kouzelného proutku pro mě přestala být práce. Nebyla nikde a přátelé, kteří mi ji byli ochotni dát si stěžovali, že jim kdosi vyhrožuje jménem ministerstva vnitra. Pokud mi práci dají, sešle na ně podle výhrůžek stát nejpřísnější kontroly. Za trest, že jsem se ujal nalezeného dítěte a od Českého státu ho koupil, jsem neměl nárok ani na sociální dávky. Bydlel jsem totiž ve společné domácnosti s Davidem, tedy s osobou, která neměla v ČR trvalý pobyt. A to se u nás přísně trestá. A následovaly další, zcela zjevné politické perzekuce. Policie jezdí kluka kontrolovat do školy a odmítá vyšetřovat vandalské útoky na můj majetek. Nezabývá se ani vloupáním, u kterého jsem si sám zjistil jméno a bydliště pachatele. Nejspíš nás vykradl policejní konfident. Se svým vysokoškolským vzděláním si nesmím vydělávat ani jako pomocný dělník ve skladu. Přes to, že jsme členy EU nesmíme s Davidem ani na Slovensko. Nemá totiž občanský průkaz, ani pas. Nemůže si založit účet v bance, paušál na telefon a nemá nárok na zdravotní pojištění a péči. Ze strany státních orgánů chodí výhrůžky, že perzekuce budou pokračovat, dokud Davida neodhlásím ze školy a neodevzdám ho do sběrného tábora v hlubokých lesích. Tam by k němu měli snazší přístup překupníci a chlapec by na dobro zmizel.



4
Samozřejmě, že se David se svými problémy obrátil na soud. Případ dostal na stůl skvělý soudce Vojtěch Cepl, který byl ochoten rozhodnout podle zákona a přiznat chlapci občanství, ale bohužel musel konstatovat, že není kompetentní rozhodnout. Kompetentní je prý pouze matrika a jí nadřízené Ministerstvo vnitra.
David mi vyprávěl podrobnosti, jak ho policisté v Přílepech zavírali na samotce, jak mu hrubě nadávali, sprchovali ho ledovou vodou, tloukli obuškem a cvičili na něm po nocích odporně páchnoucí služební psy. Jeho bolestivý úraz odmítali léčit, aby co nejvíce trpěl. Protože nepovažuji za slušné, aby se takto jednalo s dítětem jenom proto, že mu nikdo nikdy nevystavil žádné doklady totožnosti, dospěl jsem k názoru, že se jedná o týrání svěřené osoby a podal jsem trestní oznámení. Za neoznámení takového podezření by mi podle zákona hrozily dva roky vězení. K otřesným závěrům dospěla v Přílepech i kontrola Mezinárodního výboru proti mučení. Vyšetřováním takových drobností, jako je týrání dětí se samozřejmě nikdo nezabýval. Pomstychtivá policie mne zažalovala za to, že jsem splnil svoji zákonnou povinnost a zinscenovala politický proces, v němž jsem byl odsouzen k podmíněnému trestu. Za dodržování zákona. Cvičit psy na dětech a trestat je bolestí patří podle soudu ke standardním výchovným metodám a kdo si myslí opak, dopouští se útoku na státní orgán. K tomuto názoru se přiklonil i prezident Václav Klaus. Pan prezident vehementně podporuje mučení a vraždění dětí na Kavkaze tak po něm zřejmě touží i doma.
Další soud rozhodl, že nalezený David nemá nárok na mezinárodní ochranu, ale bylo mu povoleno podat žádost znovu. Novou žádost už chlapec podal pod svým českým jménem a příjmením. Udělení azylu česky hovořícímu studentovi české střední školy Davidovi Novotnému se jeví, jako ta nejkrkolomnější cesta, ale chlapec v naprosto beznadějné situaci chtěl zkusit využít i ji.
Evropská úmluva o občanství, kterou Česká republika ratifikovala, jasně říká, že každý má právo na státní občanství. Langerovo ministerstvo si toto ustanovení vykládá tak, že na státní občanství není právní nárok. Proto je David stále trestán pravidelným policejním dohledem, povinností se hlásit na Cizinecké policii za víc, než nedůstojných podmínek a hlavně tím, že jako studující sirotek nemá od státu nárok na jedinou korunu podpory. Bez zdravotního pojištění a možnosti cestovat. A obrovská úřednická mašinérie pracuje na plné obrátky, aby chlapci ublížila, co nejvíce mu znepříjemnila život a poštvala ho do rukou hory doly slibujících obchodníků z lidmi. Obvodní úřady, pražský magistrát, Ministerstvo vnitra, Ministerstvo práce a sociálních věcí, soudy i Veřejný ochránce práv hledají cesty, jak prodloužit Davidovo trápení a vyhnout se dodržování zákonů a mezinárodních smluv. Samozřejmě jsme hledali pomoc i u ministrů vnitra. Tehdejší ministr Bublan při osobním setkání ochotně sliboval pomoc, ale potom mu zřejmě kdosi vysvětlil důležitost chovu dětí bez identity a ministr šalamounsky obrátil. Prý se nejprve se musí vypátrat, kdo jsou Davidovi rodiče a jaké mají státní občanství. Teprve potom bude možno chlapce považovat za nalezence. Nějakým pátráním se ale úřady zatěžovat nehodlají a David si má rodiče, o kterých nic neví,vypátrat sám. Ministra Bublana hluboce pobouřilo, že David užívá české jméno. Taková drzost, někdo, kdo nemá žádné doklady bude mluvit naším nadjazykem a chtěl by žít stejně, jako náš nadnárod. Jméno by přece mělo jasně signalizovat, že takový člověk je cizinec, tedy vlastně zločinec. Signalizoval nenávistně sociálně demokratický ministr.
Jistou naději jsme před parlamentními volbami vkládali do kandidátů z ODS, proto jsme se obrátili na pana Topolánka a na pana Langera. Oba svorně slibovali, že pokud ve volbách zvítězí, budou Davidovu situaci promptně řešit. V naivní víře jsem házel do urny lístek s modrým ptákem. Zvítězil. Volební vítězství přineslo konec mých politických perzekucí a je mi povoleno normálně pracovat. Davidovi je po třech letech čekání v nejistotě a po přímluvě pana senátora Tőpfera udělen azyl. Azyl i průkaz azylanta samozřejmě dostal na své české jméno a příjmení s tím, že je osobou bez státního občanství.
5
Zdálo by se, že je všechno vyřešeno. Odbor státního občanství sliboval, že pokud David dostane azyl, může mu automaticky přiznat české občanství. Zřejmě v to nedoufal a tak když se o azylu rozhodlo, pohotově otočil. Kluk nikdy žádné občanství neměl a podle zákona má na ně nárok. I novému panu ministrovi však zřejmě někdo vysvětlil potřebnost chovu bezejmenných dětí a důležitost jeho utajení. Tak Ministerstvo vnitra a pan ministr Langer jenom změnili taktiku ubližování a perzekucí. Ačkoliv průkaz azylanta je veřejnou listinou, kterou azylant prokazuje své jméno, příjmení a další fakta o své osobě, vyrukovala vedoucí Odboru státního občanství a matrik Ministerstva vnitra, paní Goluškinová s teorií, že David neoprávněně používá své jméno a příjmení. To znamená, že ministerstvo ve své cílevědomé snaze Davida systematicky deptat odmítá uznávat doklady, které samo vystavilo.Vnitro tak bezostyšně dává najevo, že pohrdá nejen Ústavou této země, která zaručuje, že každý má právo, aby byla zachována jeho lidská důstojnost, osobní čest, dobrá pověst a chráněno jeho jméno, ale hlavně samotným Davidem, tím, že ho tituluje hanlivou přezdívkou, kterou mu dali jeho věznitelé a která ho uráží. Tomuto psychickému týrání David na čas podléhá. Deprese způsobené šlendriánským rozhodnutím vnitra řeší přerušením školy a půlročním flákáním. Převládl v něm pocit, že letitý boj se zlomocnými úředníky je marný a že nikdy nebude normálním člověkem. Ministerstvu vnitra se na čas podařili to, oč celá léta usilovalo. Jeho úředníkům vadí, že se chlapec snaží normálně žít a že netrpí žádnou vážnou duševní poruchou. Naštěstí se David postupně uklidnil a jenom si musel zopakovat poslední ročník. Dnes už je vyučen a pokračuje na maturitní nástavbě.
Desítky dětí se bez sebemenší stopy ztratí a občas se nějaké dítě nalezne. Ztracené děti státní úředníky nechávají v klidu, ale nalezené dítě je provokuje , jako málo co. Snaží se ho zdeptat, zbavit se ho a dostat ho zpátky do náruče zločinu. Prorůstání zločinu se státní správou není nová věc. Někteří lidé opilí mocí si přisvojují práva na všechno. Vedle laciných dovolených a tramvají zdarma by zákonodárci mohli mít právo i na nadstandardní zdravotní péči. Vždyť na recepcích jejich játra a ledviny tolik trpí. Ústav, kde by vyrůstaly ztracené děti ve zdravé, ale právně neexistující jedince by beze sporu k nadstandardní zdravotní péči našich zákonodárců přispěl. Bez něho není orgánů pro transplantaci nazbyt. A jsou tolik potřebné. Byť by to stálo nějaké ztracené děti.Zákon, nezákon. Mocní vládnou a cítí se nadřazení
Svoji nadřazenost i skutečnost, že rozhodně se svým úřadem nehodlá nikomu pomáhat, ani nikoho chránit, projevil osobně i pan ministr Langer. Ze svého ministerského postu přece nebude dodržovat nějaké zákony, nebo dokonce práva. Ve svém úředním rozhodnutí pan ministr Davida neurvale uráží přezdívkou z vězení a navíc podle hesla zraňovat a zatloukat, naprosto popírá jeho identitu. Podle úředního dopisu pana ministra nemůže být s Davidem vedeno žádné správní řízení, dokud neprokáže, že se jmenuje tak, jak se jmenuje a nejmenuje se tak, jak se nejmenuje. Jinými slovy, pokud nepředloží rodný list, který mu nikdo nikdy nevydal, nemůže mu být vystaven rodný list, ani přiznáno, nebo uděleno státní občanství. Pan ministr tak neuznává platné rozhodnutí, které vlastnoručně podepsal a neuznává doklady vydané jeho ministerstvem. Moc šalamounské rozhodnutí, které by nevymyslel ani předchůdce pana ministra Gottwald. Nalezenému klukovi neznámé totožnosti byl udělen azyl, který ministr Langer podepsal, ale neuznává. Podle jeho ministerstva s ním nemůže být nakládáno, jako z nalezencem, protože si úředníci slovo fyzická osoba překládají, jako debil. Vládnou, cítí se výš, než ostatní, výš než zákon, osobují se možná i nemožná práva a pokud zrovna nejsou volby, považují prosté lidi za debily. David podle pana ministra vlastně opět právně neexistuje. Nemá právo vést správní řízení, tedy se třeba oženit. Neexistujícího člověka nemusí podle ministrova rozhodnutí všemocní vládci řešit a zbývá jim dostatek času přemýšlet, jak zbohatnout. Navíc se člověk, který neexistuje může klidně ztratit a nikdo po něm nikdy nebude pátrat.

6
Možná pana ministra Langera zlobí ledviny, uvažuje o transplantaci a ty Davidovy v nějakém utajeném ústavu tolik scházejí. Co když Tomáš Rajsigl a Jan Nejedlý mají jinou krevní skupinu.



Vladislav Kvasnička
  10.08.2005 16:52 Petr
 
Já by řekl že pan ludek je ve skutečnosti pan poslanec Langr. Kdyby tohle vyšlo najevo tak je to katastrova pro ODS.
  10.08.2005 16:58 papanikula <papanikula@volny.cz>
 
Mate vlastne pravdu, tohle mne nenapadlo,dik!!!!!!!!!!!
  10.08.2005 18:34 ludek
 
to hlasilo radio JEREVAN ??? :-)), ze by az tak ???
  10.08.2005 13:21 ludek
 
papanikula rekl(a)

Politici by tato temata v demokraticke spol. nemeli uchopovat,od toho je statni zastupitelstvi a soudy,zda-li byl porusen zakon,necht nesou odpovednost technari a organizatori techna nebo zasahujici policiste ,padni komu
padni,veskere diskuse jsou na urovnu bananovych republik

tak se k tomu tady vsichni vyjadrete. je paroubek aparatcik ci ne ??
  10.08.2005 14:41 David
 
For ludek
"tak se k tomu tady vsichni vyjadrete. je paroubek aparatcik ci ne ??"No vidíte,každý Vám na tu otázku kašle!!!Lidé se dnes už konečně zajímají o problémy dnešních dnů a ne o teorie uvařené z vody.
  10.08.2005 15:05 ludek
 
v tom pripade nechapu, proc se tady vsichni navazite do ods, kdyz je vam vsem politika ukradena ??? a smysl diskuzi prispevku je v tom , poslat nekoho do riti.
bezte si lecit svy osobni mindraky nekam jinam , treba do hospody.
  10.08.2005 15:17 David
 
Klídek Luďku!!!
Došli Vám argumenty!!! Máte pravdu v tom,že je mě politika více méně ukradena,ale až do té doby než se tady ukáže jákákoliv strana,která kašle na soukromí majetek na řád a pořádek,prostě na vše co patří k moderní demokratické zemi.Je vidět,že se ještě hledáte.
  10.08.2005 15:23 ludek
 
to nechapu, v cem se hledam ??? rekl bych , ze ja mam silne jasno ve vecech politickych a hlavne ve vecech moralky.
2 me argumenty dojdou az tehdy, kdyz se uvede pravda.
proti te neni co rict
  10.08.2005 16:51 papanikula <papanikula@volny.cz>
 
smutne je ,ze se tohoto tematu chytla ODS,ktera se z nej snazi vytriskat politicky kapital,ale to naletela ,lidi treba zajima, ze mame nejrychlejsi ekonomicky rust,coz za socialistickeho bankovnictvi a balickovych opatreni Klausova panovani ,nebylo.
Jinak pol.vybor ODS predstavuje prazdny a falesny M.Topolanek/cit. V. Klaus/,hystericka Nemcova , komunista Tlusty a jeho sance /nevyjasnene maj. pomery,a usmevavy I.Langer nepotrebujici ani komentar ,zamyslete se ,to je ale particka , CO?
  10.08.2005 18:26 ludek
 
co se tyce ekonomickeho rustu, ja bych taky rostl na dluh. jen by me zajimalo, co se bude dit, az se ten vnitrni dluh republiky bude muset zaplatit a hlavne z ceho. zkuste mi odpovedet na tuto jednoduchou otazku.
  10.08.2005 21:29 pap <papanikula@volny.cz>
 
for ludek ,tak za1 ekonomicky rust nemuze byt na dluh.
verejny dluh vznikl v nejvyssi mire prave za panovani ODS a jejiho socialisticleho bankovnictvi, jenze Klau ho nezauctoval do bilancni rovnice .
ekonomicky rust nema co delat s dluhem,roste nam produktivita prace a dle ctk mame nejvyssi ekonomicky rust a to 1%, nesmite poslouchat zemedelskeho experta pres ekonomiku pana Tlusteho, radim nejakou fin. nezavislou expertku treba ing. M.Sichtarovou,ing, Sevcika apod. nebo liberalni institut.
  10.08.2005 22:24 ludek
 
me staci,kdyz si podrobne prostuduju dokumenty z ceskeho statistickeho uradu. tam jsou zretelna fakta a jejich komentare k vysledkum ekonomiky jsou dosti konkretni.
  10.08.2005 12:23 David
 
Všimli jste si někdo,že ještě před dvěma hodinami byl poměr hlasujících: 77% pro zásah
23% proti zásahu
Přibližně +-,tento poměr trval 5 dnů a teď je tam poměr co vidíte.Jste "opravdu objektivní strana".Lidi nejsou hloupí,lidé si všímají i maličkostí.Ale na druhou stranu máte zase dobré programátory.
  10.08.2005 12:27 papanikula <papanikula@volny.cz>
 
davide,
take jsem si toho vsiml, statisticky to je opravdu nemozne,je to manipulace
  10.08.2005 12:30 ludek
 
jak to myslite ???
  10.08.2005 12:39 ludek
 
zkuste taky jinou anketu, at mame vsichni predstavu o skutecnosti a nazorech lidi
http://www.priroda.cz/anketa.php
  10.08.2005 12:50 papanikula <papanikula@volny.cz>
 
za dve hodiny se nemuze zmenit vysledek o cca 15% bodu,ta anketa je tu dost dlouho a mela urcity trend.
  10.08.2005 13:04 ludek
 
co se tyce anket, muze, staci,aby v meddich probehla zmena nazoru nekoho ci novia skutecnost ve vysledku vysetrovani a mate otoceni hlasujicich o 180 stupnu, kdo byl pro, je proti a naopak. o jakou anketu jse ???
  10.08.2005 13:13 papanikula <papanikula@volny.cz>
 
ten dlouhodoby trend hovori o tom
,ze rozdil 24% za dve hodiny je z hlediska statistickeho, nesmysl.
  10.08.2005 13:14 Karel
 
Až na to,že v našich médiích neproběhla žádná změna.A přesto si veřejnost myslí,že zásah byl nutný!!! Z toho plyne,že media nemají naštěstí na nás takový vliv!!!
  10.08.2005 13:16 ludek
 
nemyslim si, staci kdyz web objevi nejak jina skupina lidi. obvinovat webmastra z mareni ankety, to je dost suchy, uz proto, ze webmastrovi to muze byt ukradeny, jak ta anketa probiha a jake jsou vysledky.
  10.08.2005 13:19 ludek
 
vemte si treba partti an prime, kdy se zacina s nejakym tematem, nastupuji body do grafu a zmeni se tema , meni se procenta bodu v grafu zcela jinym smerem. a staci na to 10 minut.
p.s. hodne lidi cte taky zahranicni tist, ktery zanasi dalsi noviny, pravdu ci emoce. a staci, kdyz si to prectou studenti na kolejich
  10.08.2005 13:34 David
 
"a staci, kdyz si to prectou studenti na kolejich" kdyby se tomto fóru dověděli studenti ze STRAHOVA,tak je poměr úplně někde jinde.
"obvinovat webmastra z mareni ankety" To jsem nenapsal,ale zase znám jedno dobré přísloví - "Koho chleba jíš,toho píseň spívej"
  10.08.2005 14:38 Rudolf Š. <ruda.rej@centrum.cz>
 
Davide,
argumentovat tím,že 77% hlasujících je pro zásah a 23% je proti zásahu a neříct přitom co zásah je a co není mě připadá dost zavádějící.Není zásah jako zásah.Podle mě je zásah i to,když se 20 policistů s píšťalkou v puse bude pohybovat v určené oblasti a písknou na každého,kdo bude "zlobit".
Agentury by spíše měly zjišťovat názor na to,zda byl zásah přiměřený vzhledem k vzniklé situaci či ne.Toto je hlavní téma současné diskuse.A to by výsledky byly možná odlišné.
A podle toho,co jsem viděl a slyšel,policie zablokovala asfaltovou přístupovou cestu k pronajatámu pozemku a pak šikanovala každého,kdo šel jinudy.Myslím si,že trochu tu napjatou situaci organizovala.
Rudolf Š.
  10.08.2005 15:04 David
 
for Rudolf
Brečíte sice pěkně,ale nad špatným hrobem.Styl otázky na těchto stránkách jsem si nevymyslel já!!!A to že tu došlo pravděpodobně k manipulaci s hlasováním je neoddiskutovatelné.A o to tady jde!!!! Tvrzení "policie zablokovala asfaltovou přístupovou cestu" zapoměl jste tam dodat z DÁLNICE,už i žák v autoškole ví,že z dálnice se vyjíždí z míst k tomu určených.A to že zablokoval dálnici jako první,kamion od technařů to už ví snad i můj pes!!!
  10.08.2005 15:21 ludek
 
pro davida: proc teda policie v souladu se svymi povinnostmi nenechala tu prekazku v provozu na komunikacich odtahnout , aby cestu neblokoval.
viz
http://www.zakony.webzdarma.cz/Obecne/Policie1.htm#§%202 odst i hlavne odst a
  10.08.2005 16:36 David
 
for ludek
Odtáhnou kamion za situace,která tam vznikla by byla zcela zbytečná až nesmyslná.Protože za tímto kamionem jela kolona s více jak 200 automobily "technařů" a další se nabalovali.Vznikla tam tzv.KRIZOVÁ SITUACE,která se nedala řešit tak jednoduchým způsobem,který vy navrhujete.Dnes máte možnost na internetu sehnat objektivní informace!!! Přečtěte si je,až pak můžem dále diskutovat.Ale ne o tak všeobecně známých věcech.Jinak to pokládám za ztrátu času.
  10.08.2005 18:27 Rudolf Š. <ruda.rej@centrum.cz>
 
PRO Davida.
1.Je jedno,kdo tu otázku vymyslel.Důležitý je její význam.A pokud lidi odpovídají na to,co není předmětem diskuse,tak je podle mě zbytečná.A to,že se jiní lidé o výsledky této ankety opírají (i když ji sami zpochybňují),svědčí spíš o tom,že se přikloní tam,kde jsou větší procenta a kolikrát ani nevědí,očem je řeč.
2.Nepsal jsem o sjezdu z dálnice,ale o asfaltové silnici mezi pozemky daleko za sjezdem.
3.Když je váš pes tak chytrý,tak ho puste k počítači.Možná že diskuse s ním bude rozumější než s vámi.
Rudolf Š.
  10.08.2005 11:22 papanikula <papanikula@volny.cz>
 
A co dluh firmy VAE u První městské banky? "Jde to mimo mě, hodlám svůj podíl prodat," prohlašoval v minulosti šéf ODS. Ovšem jako čtvrtinový vlastník měl právo podílet se na řízení společnosti a měl otevřený přístup k informacím.

Topolánek nyní odmítá odpovědět na podobné otázky, kvůli kterým v minulosti otevřeně kritizoval expremiéra Stanislava Grosse v souvislosti s jeho bytovou aférou.
  10.08.2005 12:32 ludek
 
mel pravo ale ne povinnost, to je rozdil. na druhe strane, pokud byla firma v dluhu, zcela legalne se daji prodat dluhy, pokud je nekdo koupi. dnes bezna praxe v byznysu. viz praktiky ceske televize a jejich dluznici. tedy nit proti zakonu.
  10.08.2005 12:34 ludek
 
sorry " nic proti zakonu"
  10.08.2005 12:45 papanikula <papanikula@volny.cz>
 
dluh se stal soucasti verejneho dluhu -konsol. banka
jinak by mel vysvetlit stejne jako Gross,ci Kalousek ,ci Tlusty
  10.08.2005 12:50 ludek
 
to souhlasim, a u politiku se neda uvazovat v rovine " presumpce neviny" politik i kdyz ma vse ciste, musi vylozit karty na stul . o to vic to ale musi udelat politik ve vlade. a to topolanek zatim neni.
co se tyce grosse, tam doslo k tolika rozporum se zakonem, co se tykalo jeho rodiny a znamych, ze se divim, ze to neskoncilo u soudu za trestny ciny.
  10.08.2005 11:04 papanikula <papanikula@volny.cz>
 
Karel Gott nesouhlasí s kolegy zpěváky, kteří podepisují petice proti policejnímu zásahu na CzechTeku. "Je pravda, že se mi některé zákroky nelíbily a policie by je měla vysvětlit, ale ve světě jsou zásahy proti demonstracím často mnohem tvrdší," řekl Gott.
VYTISKNOUT
E-MAILEM
NA MOBIL

"Nikdo mě nedojme slovy o tančících dětech, protože někteří technaři děti rozhodně nejsou."

Třicetinásobného zlatého slavíka Gotta chtěli původně vyzvat iniciátoři úterní petice proti policejnímu zásahu, aby i on přidal svůj podpis. Jenže, jak řekl jeden z nich, Pavel Eichler, Gottovi se nedovolali.

MF DNES byla úspěšnější: z Gottových odpovědí zjistila, že by svůj podpis pod petici nejspíš nepřipojil. "Těžko mohu podporovat společnost, ve které se vyskytují drogy," řekl Gott.

A zároveň vyjádřil údiv nad postojem některých kolegů: "Nelíbí se mi, že se v tom angažuje tolik známých lidí. Já se do toho nechci příliš zapojovat, ale nevěřím v žádném případě tomu, že taková masa lidí není mezinárodně organizovaná."

"A ač tvrdí, že je to svobodná komunita, ničím nevázaná, tak v rámci takovéhle organizace už jsou i nějaká pravidla, která si stanovili a dodržují je. Oni se nemohou úplně distancovat od lidí, kteří na těch akcích berou drogy."

Gottův podpis pod peticí "za ochranu základních lidských práv a svobod a proti policejnímu zásahu" tak bude chybět.
  10.08.2005 11:18 ludek
 
gott se vyjadruje nesmysly. technoparty neni zadna demonstrace.
  10.08.2005 12:22 papanikula <papanikula@volny.cz>
 
gott rekl, ze zasahy jsou proti demonstracim daleko tvrdsi,nerekl,ze technoparty byla demonstraci,z toho lze dovodit, ze jsou shromazdeni ,kde zasahy jsou tvrdsi ,nez napr. na technoparty.to jsou napr. demonstrace
  10.08.2005 12:33 ludek
 
pak ale nechapu, proc se tim zabyvame, nesouvisi to s objektivnim hodnocenim zasahu cektek
  10.08.2005 17:52 gloxinie <gloxiniemalina@seznam.cz>
 
Skutečně svobodná komunita, ničím nevázaná. To je možno shlédnout na www.404.mysteria.cz. To je zábava těch " dětí ", které mnozí obhajují. Bohužel i známé osobnosti. Pravděpodobně žijí podobným způsobem. Protože obhajovat se dá jen to, co sami ctíme a uznáváme. Tak se na to pěkně podívejte. Toto naše hvězdy ctí.
  10.08.2005 18:32 ludek
 
uznavam, ze je to humus, ale tohle se deje na bezne zabave kolikrat taky. takze to nejak nevybocuje u mladych z normalu. vzdycky budou excesy. ale kdyz tim nikohoneobtezuje, at si dela co chce ne ??
  10.08.2005 10:50 papanikula <papanikula@volny.cz>
 
mam jeden OT postreh: pamatujete si jiste vsichni (kteri se divali) na nedelni otazky Vaclava Moravce v nedeli na CT1. na to ztrapneni, ktere si tam zpusobil Premysl Sobotka (predseda senatu z ODS) se jen tak zapomenout neda :)
na otazku vaclava moravce, proc on (premysl sobotka) nenavrhl zakon proti poradani CzechTek prestoze to pred lety vehementne sliboval se kroutil jak had (pry mel prilis mnoho prace se schvalovanim ci zamitanim zakonu "legislativni smrste" z dilny CSSD!!!). ale to mu rozhodne nezabranilo, aby s drzosti, ktera je vlastni jen ODS a komunistum, neobvinil vzapeti CSSD z nicnedelani v zalezitosti CzechTek. proste trapnost. nicmene byl jsem zvedav, jak se s timto selhanim sveho predniho cloveka ODS vyporada na svych strankach, kde pretiskuje (pry doslovne) prepisy projevu, komentaru, textu, atd. vyznamnych clenu ODS. zadny div ... rozhovor tam je, ale prislusne pasaze CHYBI!!! cenzura, autocenzura? kazdopadne je to nechutne! ODS se za ty roky v opozici nezmenila.
  10.08.2005 11:17 ludek
 
je pravdou, ze se sobotka dopustil ra excesu v odpovedich. ale reknete nam , co taky rikal bublan na otazky v. moravce.
tam padaly taky perly.
  10.08.2005 11:46 mirek
 
Není povinností opozice předkládat návrhy zákonů a dávat do pořádku věci, které vláda nezvládá (navíc v situaci, kdy své návrhy nemůže prosadit). Řešit problém bylo povinností vlády, opozice je na problém upozorňovala, vláda nekonala. Problém zůstal, odpovědnost je vládě socdem.
  10.08.2005 12:02 papanikula <papanikula@volny.cz>
 
pro pana Mirka ,pan Sobotka vehementne sliboval,ze zakon je nutny a ze ho predlozi,ale o tom nyni hovorit by nebylo takticke, ze,nekdy neodpovime,nekdy si nepamatujeme,jindy si zase pamatovat nechceme,jde jeste o ten doslovny prepis z rozhovoru P. sernatora,kdy zapracovala komunisticko- odeesacka censura
  10.08.2005 12:35 ludek
 
uplne presne jako s bublanem a paroubkem. souhlasite ??
  10.08.2005 12:56 papanikula <papanikula@volny.cz>
 
Politici by tato temata v demokraticke spol. nemeli uchopovat,od toho je statni zastupitelstvi a soudy,zda-li byl porusen zakon,necht nesou odpovednost technari a organizatori techna nebo zasahujici policiste ,padni komu padni,veskere diskuse jsou na urovnu bananovych republik
  10.08.2005 13:14 ludek
 
no konecne jsme u jadra veci s hodnocenim cekteku. proc paroubek jiz dopredu avizoval zakrok policii, kdyz vubec nevedel, co se tam bude protizakonneho dit !!!! zadne kdyby ci domenky se nepripousteji!!!
  10.08.2005 13:24 papanikula <papanikula@volny.cz>
 
policie je zodpovedna za poradek a dodrzovani zakonu ,v minulosti byla vlada a min vnitra interpelován proc policie nekonala,dokonce senatorem Sobotkou, ci Sukem,ted tedy vlada avizovala,ze na interp.clenu ODS konat bude,pletete si priciny a dusledky politici by se nemeli plest do vysetrovani dusledku.Radim podivat se na zakonnou upravu v demokraciich jakou je Velka Britanie,Francie,Nemecko aj.
  10.08.2005 14:02 ludek
 
ja netvrdim, aby policie nekonala, ale aby konala v souladu se zakonem. a je kategoricky nepripustne, aby ji politik jiz predem ridil co policie ma delat a co ne. to je zakladni hruba chyba a popreni demokracie. a paroubek to jasne ukazal, ze mu je demokracie uplne volna. jinak by tohle nemohl udelat
  10.08.2005 09:36 senior?
 
Ale Luďku,ty taky podsouváš lidem s věkem -sát,že je baví jenom dechárna. Proč tak netolerantně vyskakujete,když lidé mají jiný názor. Co vychází z černošské hudby, to, co se hraje na techno parties ? Nemyslím,že zorvna tohle by někomu vadilo.Tady často vystupuje skupina,která vyluzuje zvuky pouze pomocí rytmického bubnování a všichni ji berou (Jumping Drums). Na gospelech v kostele je narváno. Ono to není o černošské či jiné muzice muzice, ale o stylu zábavy a hlavně lidské bezohlednosti Lze tolerovat vaši hudbu,proč ne,nelze tolerovat ničení nervů okolí a doprovodné jevy.Ty fotky,co kolují po netu,určitě nenadchly generaci rodičů,ať už nafocené jsou kdekoliv.
  10.08.2005 09:47 ludek
 
to jste nepochopili, ja jsem 100 liberal , poslechni si cokoli z muziky( i z politiky). a diskutovat se da o vsem, kazdy mame svuj nazor. ale vnucovat jej , nebo nedejboze zakazovat., to uz tady bylo. a problem je, ze spousta lidi by to nejradej zakazala taky. pisete ze nelze tolerovat niceni nervu a okoli. prave proto ta akce byla daleko od obydli a na poli, kde se da znicit akorat trava. jak by se vam libilo, kdyby to bylo nekde v nocnim klubu uprostred mesta ??? myslite si, ze to duneni neni slyset ?? je po cele ulici. a zhyrala mladez ?? ta se trousi po ulici taky a dela bordel. a ze tam policie nezasahuje , ze se nepisou petice ?? co se tyce kostela, techno by se tam asi nehralo, to patri nekam jinam. a davova psychoza spojena s technem ??? je velice podobna indianskym ci cernosskym tancům kolem ohne za prispeni konopi ci jineho " medikamentu" takze vlastne nic noveho pod sluncem, tyhle praktiky jsou stare jak lidstvo samo. ale to je na dlouhou diskuzi.
  10.08.2005 09:24 už zase volič ČSSD
 
Deníka Bohemia konečný stav !!!!
Pro zásah: 83%
Proti zásahu: 17%
Děkuji Vám. Vypad to zase na opozici!!!!!!!!!!!!!!! Jen tak dál!!!
  10.08.2005 00:31 Zuziela
 
Promiň, ale já se jako feťák necítím. Závodně sportuju a žiju život jako každý a určitě se na párty dokážu bavit bez drogy. Tam se jedná hlavně o tu hudbu a ne o nějaky fet... Jo hošku, nevěř všemu co slyšíš. Jen se mi líbí názory lidí, kteří ani neví co czektek je, jak to tam probíhá o co vlastně jde... Vždyť člověk bez hudby by umřel, teda alespoň já :o) A zato že jedu několik kilometru, abych si poslechla ty nejlepší dj. tak nakonec mě tam skoro přizabijou. Tak to fakt nee. Třeba na chvíli zapojit i srce. Vy prostě nevíte, nevíte, nevíte,nevíte... Vy ste másla, máslíčka... Vždyť chceme mír na zemi,ne? hihihi
  10.08.2005 08:35 Karel
 
Ty jsi ale hloupoučká, hloupoučká, hloupoučká. Zřejmě patříš k těm závodním sportovcům, co mají místo mozku sval.
  10.08.2005 08:45 BB
 
Opravdu jsi hloupá. Tohle nazývat hudbou..Jste chudáci. Klátíte se tam jak debílkové, je to pohled k uzoufání. Myslím, že nejšťastnější rodiče v téhle zemi jsou ti, jejichž potomci nenavštěvují akce typu technopárty.
  10.08.2005 08:58 ludek
 
panove, to je typicky priklad komunistickeho zkostnateleho mysleni. co se nelibi me, nebude delat nikdo. vzpomente si na sva mlada leta, co jste delali a jak se to libilo rodicum ci sousedum. vsichni mladi jsou rebelove, at je to muzika, smysleni atd. proste je obtezuje zit tak jak jejich rodice, oni jsou jini. s tim nic nenadelate a v historii lidstva to jeste nikdo nebyl schopen zmenit. jedine nasilim s potlacenim prava svobod obcanu. kdybyste slyseli, jak se mladi vyjadruji o zabave lidi kolem 50-60 let, nechapali byste to. ale zadnej mladej vam nepujde sednout do klubu k nejakymu popiku ci dechovce, protoze se tam starsne nudi !!! tak je nechte na pokoji, at si delaji svou zabavu tak jak to citi oni. a co se tyce te hudby, vychazi z cernosskych tradic, je upravena do dnesni doby. clovek se vyvijel statisice let a tyhle rytmy jsou v nem geneticky dany. nikdy je nevymazete.
  10.08.2005 09:27 bendy
 
Svatá prostoto, hihihi, tak přesně tohle zakončení chybělo,abychom se všichni začali stydět,že souhlasíme s policejním zákrokem. Tak sis zatančila,drogy nebereš a dál ? Tebe skoro přizabili? Já bych to viděl tak,žes opravdu dostala po palici,podle úrovně vyjadřování to beru jako důkaz.Fakt by teda poldi nemuseli bít holky, ale co když jsi taky sem tam něco mrskla,co když jsi taky neposlechla a nevyklidila prostor? Nejsem máslo ,jsem Flora,to víš, potřebuji zapojit "srce"!
  10.08.2005 09:36 ludek
 
pro bendy , tys tam byl ?? (a)
  10.08.2005 09:48 Karel
 
Ludkovi: Je mi jedno, kdo jakou hudbu poslouchá, o tom jsem ostatně vůbec nepsal. Strefoval jsem se do způsobu jejího vyjadřování, které je opravdu hloupé, co poslouchá je její věc. Nejsem ani nepřítelem techna, jen mi vadí při těchto technopárty ty doprovodné jevy, které zcela evidentně jdou na vrub pořadatelů, kteří takový koncert nejsou zřejmě schopni zorganizovat, aby byl podle pravidel a zákonů této společnosti a bez obtěžování těch, kteří nemají chuť tuhle hudbu poslouchat. Nevím proč tady plácáte také něco o komunistickém zkostnatělém myšlení. Když totiž v této zemi někdo nemá argumenty, tak začne hned strašit s komunisty. To je také dost ubohé a taky hloupé. Komunisti strašili pravičáckám myšlením, vy strašíte zkostnatělým komunistickým myšlením. Jak podobné - nebyl jste náhodou v KSČ? Oni totiž bývalí soudruzi jsou teď největšími kapitalisty a kritiky minulého režimu.
  10.08.2005 09:57 ludek
 
ale vy jste se vyjadril uplne stejne na ucet slecny. jak muzete vedet, ze je hloupucka ??? treba je ji 16-17 let. kdo z nas ma v tomto veku patent na rozum ??? nikoho z tech mladych politika nezajima . vas v 18 zajimala politika ?? pokud ano, smekam.
  10.08.2005 10:00 ludek
 
a co se tyce komunistu , znam minulou dobu velice dobre, nikdy jsem nevstoupil ani do pionyra, ani do ssm ani do ksc a nejsem v zadne strane. to mi v zivote dalo moznost svobody mysleni a uvah nad vecmi verejnymi. takze muzu aspon castecne srovnavat to, co je pro jine treba nesrovnatelne.
  10.08.2005 10:10 Karel
 
Ludkovi: O té "slečně" jsem se vyjádřil na základě jejího vyjadřování a to je opravdu hloupé. Pokud to nechcete pochopit, to je Vaše věc. Vy prostě nevíte, nevíte, nevíte, nevíte...Vy ste másla, máslíčka... Vždyť chceme mír na zemi, ne? hihihi - jestli tohle se Vám zdá jako inteligentní vyjadřování, tak už nemám k Vašim argumentům chuť cokoli sdělovat.
  10.08.2005 10:13 ludek
 
a jak by se asi mladi pubertaci ci postpubertaci meli vyjadrovat??? jako soudci v soudni sini ??? oni jinou formu nemaji, protoze jeste do stadia kulturniho projevu nedospeli. chcete po nich neco co nechapou ci nedokazi splnit, protoze to neznaji. reknete mi, jak se maji vyjadrovat, kdyz zpusob neznaji a chteji vam naznacit neco, co sy mysli.
  10.08.2005 10:29 Dagmar
 
Tebe přizabili? Kdo? Zřejmě některý z tančících kolegů lahví od chlasu co? A koukám, že to zanechalo následky, tak to Tě lituju! Ale na tom, že zásah byl oprávněný, to nic nemění.
  10.08.2005 10:31 ludek
 
v cem byl opravneny ???
  10.08.2005 17:59 kompas
 
Jo, tak se podívej na www.404.mysteria.cz. V tomto případě asi nejde jen o hudbu, že? Takhle to tam probíhá vy máslíčka. ještě, že se tu najdou i tací, kteří nás zavedou i na takovéto stránky z této "slavné" akce.
  10.08.2005 18:37 ludek
 
ale jsou to jen 3 fotky( mimochodem hnusny), co dal ??? mam si na zaklade tohoto myslet , ze vsech x tisic lidi se chova uplne stejne ???
  10.08.2005 00:28 PAPANIKULOA <papanikula@volny.cz>
 
ja dekuji ODS,ze otevrela spouste svym volicum oci,strana neuznavajici pravo na ochranu soukromeho vlastnictvi,ktera voli a navrhuje na post soudkyne nejvyssiho soudu cloveka, ktery zavrel hostinskeho za jeho protikomunistycky nazor snad ani nema co pohledaVAT NA POLITICKE SCENE, DEKUJI vAM ,PANU PRESIDENTOVI A SENATORUM ZA ODS,BRAVO!!!
  10.08.2005 00:34 milan
 
A ŽE ti nevadí bolševickej Paroubek a Gross obklopenej stb.
  10.08.2005 00:35 ludek
 
nevim jak u vas, ale u nas se stale vic lidi kloni k politice ods nez k tem tutanum z cssd. jen si spocitejte afery za posledni 2 roky jejich vlady . na to by nestacil jeden sesit. v japonsku neprojde reforma post a pada vlada, v nemecku prohraje vladni koalice regionalni volby a pada vlada . u nas pruseru az na pudu a vlada se drzi a jeste drze slibuje, ze je tu aby chranila obcany. jake obcany, pouze volice chrani pouze sve volice. i kdyz podle ustavy je zodpovedna obcanum teto zeme , nikoli svym volicum. vlada mluvi nesmysly, pripadne lze. lze o skutecnem stavu veci verejnych aby je obcane nenakopali do riti
  10.08.2005 01:50 milan
 
Pro Papanikula. CHceš říct ,že to není pravda? Ty nevěříš Paroubkovu přiznání?
  10.08.2005 08:54 BB
 
Luděk a Milan, vy jste dva, kteří tady přesně předvádí, jaké voliče modrý ptáci mají. Ponechte laskavě na každém z nás, komu co vadí nebo nevadí. Stále se snažíte přesbvědčovat lidi, že ODS jsou přinejmenším bozi, kteří naši zemi zachrání. KJelokož jsem invalidní důch., vždycky je mi milejší strana, která do budoucna neplánuje rové 4tisícové důchody, jako modrý ptáci, kteří mají nakradeno a to se to potom kecá.
  10.08.2005 09:07 ludek
 
pro bb: jak jste prisel na to ze jsem volic ods ?? to je mi novinka. co se tyce duchodu, vam neni blby, ze berete duchod, ktery je treba jen z dluhu teto zeme ??? ze si na nej vlada pujcuje vsemoznym zpusobem z budoucna ??? vy byste mel svuj domaci rozpocet usporadan stejnym zpusobem, ze byste si porad pujcoval, aspaltky odsouva aodsouval. vzdyt to stejne jednou bude muset nekdo zaplatit. stat neni zadnej lidumil, vzpamatujte se, stat jsou jen a jen penize. a ty reci o zabezpeceni obcanu atd, to jen omacka nabalena na ty penize. kdyz penize nebudou, nebudou se plnit ani sliby s nema spojeny. myslete.
na webu dochodok sk byla diskuze s tim spojena a z ni vyslo , ze nejlepsi zabezpeceni na stari jsou soukrome penzijni fondy, protoze statni garance je ta nejmin spolehliva. soukrome fondy musi byt ze zakona pojisteny, zahranicni pojistovny sjsou hodne silne, aby zabranily upadku, takze tam mam penize na duchod spolehlive zabezpeceny. a ve statni kase ??? zadne pojisteni, zadna garance v pripade kolisani statniho rozpoctu, kdyz stat nebude mit prachy, neda vam je. nakonec to zmeni zakonem a basta ( viz u nas zakon o zivotnim minimu)
  10.08.2005 09:17 BB
 
Nechápu, proč by mi mělo být blbý brát inv. důchod, když jsem na tom tak, že žádnou práci nemůžu vykonávat. Rozbor, který tady podsouváte, je sice pěkný, více méně mi nikdo nevymluví, že na počátku této krize stála ODS, nikdo jiný. Toto jsou jenom důsledky.
  10.08.2005 09:55 ludek
 
pro bb: podivejte se na

http://www2.czso.cz/csu/redakce.nsf/i/cr:_makroekonomicke_udaje< br />
tam je jasne videt, od kdy zacal narustat statni dluh. je to za vlady cssd, protoze si pujcovala na sve rozmary. co se tyce obvineni ods, nemate pravdu. krizi nastartova ČNB ( je to apoliticky subjekt kontrolujici veskere penize ve state a jejich hospodareni) , kdyz se "zalekla" velikeho objemu pujcek a ze dne na den zvedla obrovsky urokove sazby uveru a tim polozila spousty firem, protoze to nebyly schopny splacet. rikam to zjednodusene, ale v podstate je to pravda. nez neco zacnete kritizovat, zjistete si pravdu.
  10.08.2005 10:08 BB
 
Je otázka, co je pravda. Kdyby nebylo po ODS rozkradeno a vytunelováno, tak by se socani nemuseli zadlužovat. Všichni vědí, kdo se napakoval na privatizaci a kauze topné oleje. nedělejte z lidí blbce.
  10.08.2005 10:25 ludek
 
vy delate blbce sam ze sebe, pouvazujte se mnou :
statni podnik je na prodej v privatizaci za cca 100 milionu . koupim ho a zacnu vyrobu s tom, ze podnik vydelava urcitou castku penez na to aby zil. tzn zamestnam vsechny puvodni zamestnance a vyrabim dal. ale do zisku musim pridat jeste splatky na pujcku , kterou jsem si vzal. a najednou musim splacet vic, jinak mi podnik seberou. takze zdrazim produkt, aby se mi to dorovnalo, nebo propustil lidi atd. a pokud mi to nevyjde, koncim a jdu do konkursu. proda se to nekomu jinemu, nebo zavre , zaplatim pohledavky a z toho co mi zbyde zacnu znova. jina cesta neni. co setyce lto , mate pravdu, je to bordel. ovsem za to muzou opet lidi , nikoli ods.
co se tyce tunelu, mam na to svuj nazor. nejvetsi tunel jsou ale ceske drahy za vlady cssd , tam se verejne prevadel majetek na aktiva a pak pasiva pri rozdelni drah na "ruzne" subjekty a to jeste pod patronaci statu. a plati to opet danovy poplatnik
zetor brno jako statni podnik- taky tunel. firma neprosperovala a stat ji porad oddluzoval a oddluzoval, az cssd napachala " dluh " 5 miliard korun z penez danovych poplatniku. to vam nevadi, ze se z penez urcenych na rozvoj silnic, na reformu duchodu atd ulejvaji penize na sanaci podniku, ktere sly do krachu ???

jinak za ods bylo uspesne zprivatizovano cca 98 procent firem a podniku
  10.08.2005 11:51 ppa <papanikula@volny.cz>
 
no ja nevim, ale komunista byl Tlusty v roce 1989,paroubek nikdy v KSC nebyl,co se tyce afer,tak nema cenu asi vyjmenovavat vsechny aferyODS, ale jednu asi jo,Senat schvalil na navrh Klause soudkyni ust.soudu,cloveka ,ktery za komunistu nechal zavrit cloveka za jeho protikomunisticky nazor,pro byli senatori ODS,co dodat,z meho okoli zase lidi hovori ,ze ODS uz nikdy.
  10.08.2005 12:29 ludek
 
je smutne, ze se nikdo ze senatu nepostavil svym hlasem proti. vsichni z celeho senatu byli pro, nebo se zdrzeli
viz
http://www.senat.cz/xqw/xervlet/pssenat/hlasy?G=5397&O=5
budiz utechou, ze se z ods zdrzelo 9 senatoru, coz se o jinych stranach neda rici
  10.08.2005 17:58 BB
 
Senátoři ODS se činí jinak. Jejich vinou, konkrétně hnusáka Kubery, si přiklepli zvýšení svých ubohých platů.
  11.08.2005 10:15 ludek
 
a v parlamentu je to naopak....