Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  18.08.2005 14:08 p
 
http://www.novinky.cz/domaci/59826-vojir-vydelal-na-akciich-cez- 13-2-milionu.html
  18.08.2005 12:24 mark <contact@raketenmusik.de>
 
this one does not happen again! no more time! http://cluster-superhosting.policejnistat.cz/czechtek2005-gun.av i

this action of this policeman was nazi-like.

we are happy to hear that many politics a against the violance-action.

best regards

mark
  18.08.2005 14:34 Anthony
 
No a co jako? Škoda , že to nezmáčknul- o jednoho zmrda míň!!
  18.08.2005 14:36 MMM
 
Jasně , to je ten šmejd co do nich najížděl autem , kdyby ho v sebeobraně odpráskli, nic by se jim nestalo...
  18.08.2005 01:03 Michael Keller
 
Langer si z politiky nemusel dělat výnosný obchod, politika výnosný obchod zkrátka je. Pokud vám jde o to, aby politici "včas odešli," předpokládám, že jste napsal mnoha dalším, protože Langer se řadí spíše k těm služebně mladším poslancům (pouhá 2 volební období). Co jste vzkázal panu Krausovi ze strany, kterou se chystáte volit. Předpokládám, že víte, že tento parlamentní doyen již hlasuje pěkným 19. rokem. Pokud někdo neumí odejít, pak bych se obrátil spíš na něj. Ale dlouholetých profesionálních poslanců je pochopitelně víc, a ve všech stranách. Protože, jak bylo řečeno výše, politika je výnosný obchod.
Ad "feťáci a výtržníci, kterých tam byla většina." Nevěřte tomu. Většina si tam přišla prostě zatančit a bavit se. Stačí počítat. Účastníků na louce jich bylo dle odhadů cca 5000, s policií se prali spíše desítky, maximálně stovky jedinců. Ostatní buď odešli nebo se nezapojovali. Takže ne většina.
A feťáci - jestli myslíte lidi, kteří si s pomocí různých organických či anorganických látek navozují stavy změněného vědomí nebo užívají návykové látky, měl byste vyrazit na osvětu hlavně po restauračních zařízeních, kde je takových lidí (pijáků alkoholu a kuřáků) skutečně většina.
  18.08.2005 18:22 petr
 
máte pravdu většina si šla zatančit a taky respektovali policii. Ostatní dopadli tak jak dopadli.
  17.08.2005 23:10 SH <StandaHippopis@seznam.cz>
 
Pane Langer, pozoruji Vás od počátku Vaší politické kariéry a mohu říci že se mi čím dál tím Víc nelíbíte. Ze studenta se totiž stal protřelý politik podobný bývalým vysokým funkcionářům KSČ. Asi Vám nic neříkají moudrá slova "včas odejít". Vy jste ten okamžik už dávno propásl a z politiky jste si udělal udělal výnosný obchod. Já jako bývalý volič ODS tuto stranu už nevolím právě kvůli takovým lidem jako jste Vy. Dále ODS už nevolím proto, poněvadž nevěřím že své sliby myslí upřímně, ale že její politika směřuje k obohacení a zvýhodnění pouze poměrně úzkého okruhu lidí ikdyž často tvrdí opak. Bohužel stali jste se pro mne díky své politice a přetrvávajícímu presidentského komplexu větší zlo než je opozice. Ta se během své působnosti paradoxně chovala mnohem pravicověji než Vaše strana v minulosti. Důvody proč se tak stalo nebudeme rozebírat, ale určitě nějaké byly a to je Váš další mínus. A co se týče vašeho stínového ministrování, prosím Vás nechte toho, zbytečně se jen ztrapňujete. Váš poslední postoj proti zásahu policie - to je skutečně jen předvolební politikaření, nic víc. Skoro bych to přirovnal k Matiční ulici. Jestli chcete chránit feťáky a výtržníky, kterých tam byla většina-prosím. Pro mne je to jen další důvod proč Vám v příštích volbách nedat svůj hlas.
  17.08.2005 22:27 miloš <boruvka.miloš@seznam.cz>
 
Pane Luďku. Napsal jste: "ja bych rekl, ze ma v dusledku pravdu, kdyz nezvysi zamestnanci mzdu o castku , ktera vznikne snizenim danove povinnosti, zbyde zamestnavateli vic penez. tj stejna prace bude za dodrzeni stejnych finanaci ( stejna cista mzda pracovnikovi) za skutecne min penez. A to se zamestnavateli vyplaci. pokud zamestnavatel snizi mzdu o danove bonusy, bude to tezka podpasovka, se kterou nesouhlasim."
A teď si to rozeberem. Stát sníží a nebo zruší určité odvody. Podnikatel, podle Vás vyplatí stejnou čistou mzdu zaměstnanci, jako před snížením a nebo zrušením určitých odvodů. Zbyde mu navíc to, co stát snížil a nebo zrušil, a to se mu, podle Vás, ale i podle mě, vyplatí. Nevyplatí se to ale jinému podnikateli, který čeká na ty peníze od zaměstnance, protože mu stát nic nedá (školství, zdravotnictví, penzijné pojišťovnictví,...). Každý podnikatel, který nevyplatí zmenšené a nebo zrušené odvody státem zaměstnanci, bude na tom dobře jen chvíli, protože ti lidé si budou muset platit služby, které byly hrazeny dříve státem, ale nebudou či jen částečně hrazeny s ohledem na snížení či zrušení odvodů. V brzsku zkrachuje, protože od něho zaměstnanec neodebere žádnou práci. Leda podnikatel, který na tom bude lépe, když ušetří na snížených a nebo zrušených odvodech a nevyplacených zaměstnancům. To směřujeme asi k plné podnikatelské společnosti, kde právě podobnými úsporami si budou kupovat a vyrábět podnikatelé jen mezi sebou.
  17.08.2005 08:44 BB
 
Jak se asi pan Langer srovná s tím, že KAREL GOTT, jediný hlavou myslící umělec v této zemi, nepřipojil k petici proti zásahu policistů svůj podpis? Zato hloupá, naivní a uječená slečna BÍLÁ, ta leze všude tam, kde se může zviditelnit. Moc jí přeju, aby si technaři příští rok rozbili svůj stan přímo pod oky jejího "orlího hnízda".
  17.08.2005 20:14 p
 
je mu to jedno
  17.08.2005 08:30 antinovák
 
Na "eozdíl" od vás se s vámi klidně bavit mohu, i když neovládáte gramatiku,neumíte skloňovat a nekontrolujete se. Diskutovat stylem,kdy má jiný názor,je blb, svědčí o vaší úrovni,Nováku! A mohl byste zopakovaz otázky,na které vám nebylo odpovězeno? Kromě urážek všech a všeho jsem žádné konkrétní dotazy nenašel.Myslím,že soudruhem byl v minulosti spíše každý "Novák",než zde vystupující aktéři.Takže podobné nesmysly,když vám dojdou argumenty,jsou vaší vizitkou. A o panu Langerovi v souvislosti s golfem,koupí domu,Dopravními stavbami a Mirkem Langerem jste zřejmě neslyšel.Jeho kolegové z ODS se nechali slyšet,že na jednáních vystupuje jako hochštapler.Možná pak terminologie ODS o noci dlouhých nožů není tak úplně od věci,že?
  16.08.2005 22:50 BB
 
Krásně okomentoval hlupák Tlustý snížení daní."Vyplácí se pracovat za míň peněz". To snad může říct jen idiot. Každý nepodniká, nebo není státní zaměstnanec, aby hrabal prachy hráběma. Ať ten chytrák z Vodňan zařídí lidem práci "za víc peněz". Člověk už se těší dopředu, co chytrého z vás, vy modráci, zase vypadne.
  16.08.2005 23:37 ludek
 
ja bych rekl, ze ma v dusledku pravdu, kdyz nezvysi zamestnanci mzdu o castku , ktera vznikne snizenim danove povinnosti, zbyde zamestnavateli vic penez. tj stejna prace bude za dodrzeni stejnych finanaci ( stejna cista mzda pracovnikovi) za skutecne min penez. A to se zamestnavateli vyplaci. pokud zamestnavatel snizi mzdu o danove bonusy, bude to tezka podpasovka, se kterou nesouhlasim.
  16.08.2005 23:53 miloš <boruvka.miloš@seznam.cz>
 
pane luďku, pláci plác,
ano podnikateli se to sice vyplatí okamžitě, ale do budoucna mu člověk, který ty peníze navíc mít nebude, nekoupí jeho práci. A tak půjde zaručeně z kopce až do krachu. Ale hlavně, že je bude mít momentálně podnikatel. Oni se tu nakonec podnikatelé, kteří nebudou vyplácet zaměstnancům žádnou mzdu, zcela lehce uživí. Pane luďku, přestaňte skákat na nepřirozenosti vypouštěné určitými jedinci, kterým je zcela fuk, jak na tom jste Vy sám. Tedy pokud nejste Vy ONI.
  16.08.2005 23:57 novák
 
PRO BB , ANTINOVÁKY, PAPANIKULI ATD. Ani jeden jste neodpověděl na moje odpovědi .Blábolíte páté přes deváté Bohužel jste ubožáci a to říkám velice slušně na eozdíl od vás.Já s váma končím a doufám ,že ostatní taky. ČEST PRÁCI SOUDRUZI!!!! KONEC S BLBAMA SE NEBAVÍM!!!!!!
  16.08.2005 23:57 novák
 
PRO BB , ANTINOVÁKY, PAPANIKULI ATD. Ani jeden jste neodpověděl na moje odpovědi .Blábolíte páté přes deváté Bohužel jste ubožáci a to říkám velice slušně na eozdíl od vás.Já s váma končím a doufám ,že ostatní taky. ČEST PRÁCI SOUDRUZI!!!! KONEC S BLBAMA SE NEBAVÍM!!!!!!
  17.08.2005 00:08 ludek
 
to milos, rekl jsem snad neco, co by nemohla byt pravda ??? teda v nasem state , kdy kazdej jede jenom po penezich ?? az mi reknete, ze je to legislativne nemozne, pak uznam , ze placam. zatim je tato situace zcela realna.
momochodem vase vyplody taky nekdy stoji za to.
  17.08.2005 00:51 papanikula
 
pro pana Novaka
pane novaku dival jsem se zpetne,ja jsem vam odpovidal,jestli jsem na nejaky vas dotaz neopovedel,omlouvam se.
  16.08.2005 20:15 martin <adamys@quick.cz>
 
pane poslanče byl by Váš názor a názor ODS na zásah stejný kdyby se techno2005 konalo na pozemcích Vašeho kolegy bývalého komunisty s.Tlustého nebo na pozemcích golfového hřiště ve Vésce u Olomouce
  16.08.2005 19:33 Pete
 
Dejte už toho pitomého Topolánka k ledu , ten trouba všechno vorá. Kdyby většina novin a všechny televize nejeli na modrej benzín, odfoukla by ho jedna slušně udělaná reportáž. Také nechte těch keců kolem toho techna to vám bere taky body. každý pitomec už dávno ví, že to je divadélko a nejde to od srdce. Paroubek vás drtí to je totiž bojovník !!!