Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  18.11.2005 23:23 Metúd
 
Markovi:To myslíš ludka,že jo? "Pánové, nechte těch silných slov na Luďkovu adresu.Vsadím se, že je to šeredný zakomplexovaný chlap,kterého ženy neberou a navíc má potíže s potencí.Svými kecy je svému okolí protivný, nebo směšný."
  18.11.2005 23:21 Metúd
 
Pane ludek koho chcete vypískávat vy ubožáčku? Je neuvěřitelné,jak někdo žere politiku. (Všimněte si prosím,že vám vykám,ale ludek píši s malým "l",jak jste se sám pojmenoval. Zkrátka ludek s malým,který je velký jen na diskusním fóru...
  18.11.2005 14:05 ludek
 
tak nám vypískali paroubka, kdy společně vypískáme z vlády tu lůzu z čssd ???
  18.11.2005 14:56 petr
 
To myslíš tech pár křiklounů ?
  18.11.2005 16:16 abc
 
Němcová tam na Národní třídě nebyla? Asi neměla k dispozici svůj služební vůz. Synáček s ním byl zrovna někde na výletě - lůza vychcaná, vyžírkovská ODSácká .
  18.11.2005 16:39 K.L.
 
Koho nazýváš lůzou ty modrej čuráčku?
  18.11.2005 18:35 ludek
 
dik za kladne odpovedi , nic jineho jsem ani necekal. je videt , ze tato spolecnost je luzou primo prorostla.
  18.11.2005 21:07 Marek
 
Pánové, nechte těch silných slov na Luďkovu adresu.Vsadím se, že je to šeredný zakomplexovaný chlap,kterého ženy neberou a navíc má potíže s potencí.Svými kecy je svému okolí protivný, nebo směšný. Jedinou jeho radostí je provokovat a prudit na webu p.Langera.Nechte ho chudáčka být a ignorujte ty jeho ubohé provokace. Přeji všem hezký večer.
  18.11.2005 23:37 ludek
 
to marek a ostatní, bohužel nemáte pravdu. šerednej nejsem, zakomplexovanej už vůbec ne. pouze jsem publikoval názory svých spolupracovníků, názory svých kamarádů a kamarádek tady na vebu. a je zajímavé , že všichni tvrdili a té lúze totéž, stejne tak jak to odpůrci ods tvrdí tady na webu na adresu pravice.
  20.11.2005 23:18 Marek
 
Výborně Luďku! Nikdo jistě neočekával, že budete potvrzovat domněnku o vaší kráse, zakomplexovanosti a neschopnosti erekce. Ale tím, že tvrdíte, že prezentujete pouze názory vašeho okolí, tím jste mě tedy dostal.Vy tedy nemáte vlastní názor a papouškujete / pardon prezentujete/ názory jiných. To ovšem mnohé vysvětluje - kromě výše zmíněného jste tedy ještě navíc svým okolím snadno manipulovatelný vůl. To jen potvrzuje tu zakomplexovanost a další uvedené atributy, kterých se vám dostalo.
  21.11.2005 08:39 ludek
 
a co je na tom spatného, kdyz se tady pise cokoliv. bud prezentuji nazory jinych, abych vedel co si o tom myslite, nebo prezentuji nazory svoje ( je to tak 50/50). vysvetlite mi to laskave ???
to jako je zakazano prednest na foru to , co si lide mysli ??
ostatne, kdybych nazory jinych predal ja sam jako osoba, stejne to z vasi strany budou jen urazky....
neni co dodat, takhle se nikam nedostaneme.
  12.11.2005 18:29 Metúd
 
Pro ludka: Originálnější reakci jsi nemohl vymyslet?
Co bych v tom bordelu (sněmovně) dělal?
Z politiky je mi na blití a na rozdíl od některých se uživím
rukama. ODS je v menšině,ale vždycky to tak nebylo...
  15.11.2005 18:29 ludek
 
kdyz je vam z politiky na bliti, co delate na tomto foru ??? me kdyz je neco protivne az na bliti ( napr opilci v hospode ) tak tam proste nejdu a je to.
  15.11.2005 19:26 Radek
 
Pro Ludka: Když čtu tvou reakci na tento příspěvek, tak mám pocit, že zde máme co do činění s Mirkem Dušínem!
  16.11.2005 07:36 ludek
 
my si tykame ??? ze o tom nevim.
  12.11.2005 18:23 Metúd
 
Karle,Karle, nejsi ty náhodou Langerův brácha?Nebo,že by dokonce on sám...? Takový "hnědý jazyk"jsem fakt dlouho
neviděl (resp.nečetl). Jsi opravdu velice vtipný hihihi...
Tvé příspěvky jsou k popukání.
  12.11.2005 15:19 Milan K.
 
Pane Karle, za totalitního režimu jsem si užil svoje, ale rozhodně se nepamatuji, že by StB něco někde neustále vysvětlovala občanům, jak vy píšete. Nestrašte nikoho estébáky, prosím.Mnozí z nich totiž ovládli státní podniky, nebo díky svým kontaktům získali peníze , státní zakázky pro své firmy, jsou teď za vodou a jsou z nich velcí kapitalisté a pravičáci. Návrat starých /ne/pořádků by dnes nechtěli ani náhodou! Moc dobře vím o čem mluvím, to mi věřte.
Co se týká těch metod, tam jste se docela trefil.Strašení lidí kdekým, vulgarita,....Ještě také vymývali lidem mozky pomocí médií. Na to jste zapomněl.
Bohužel musím konstatovat, že stejné nebo velice podobné metody, samozřejmě jinou formou, používá i dnešní vedení ODS. / Odpůrci jsou fašisté nebo komunisté, TV Nova se může přetrhnout při vyrábění proodéesácké propagandy - viz otevřená podpora ODS i prezidenta V.Železnému, Topolánkova tupost a vulgarita, /Zkuste se oprostit od osobních sympatií ke komukoliv a těchto věcí si všímejte.Pokud tedy jste objektivní a inteligentní člověk.
P.S.: Mně to vůbec netěší, že se takto prezentuje strana, do které jsem kdysi vkládal naděje této země. Ale kvůli jejich jednání, chování, špinavostem a zlodějinám všeho druhu a na všech úrovních bohužel nemám v České rep. koho volit.
  12.11.2005 07:31 Jonatán
 
Je jasné, že je potřeba udělat na VZP pořádný vítr. Kdyby to neudělali tito, museli by to udělat jiní. Zajděte se podívat do budovy VZP. Tak jak si tam úředníci žijí se budete divit a porovnejte si to s vybavení / zbytečně drahé / s nějakým jiným úřadem. Režije takového domu je úděsná , stejně tak v jejich krajských pobočkách. Navíc se začali chovat jako když jim patří zdravotnictví a platy jsou tam hodně nadprůměrné . Zampoměli jsme proč protestovali doktoři ?Opravdu nevím proč ODS je proti tomu , že se tam někdo snaží dělat pořádek. A nucená správa - kdy by měla být vyhlášená když ne v současné době , kdy je jasné že je tam dluh kolem 14 miliard a pojišťovna by se mohla položit ? Stát do pojiš´tovny nalil další 3 miliardy a chce mít kontrolu nad tím, že to zase nebude k ničemu jako v minulosti několikrát. Já jako občan tohoto státu si přeji, když se z mé kapsi tahají peníze na záchranu zdrav. pojišťovny , tak aby měl nad tím procesem stát kontrolu. Proto nucenou správu podporuji . To by ODS snad měla vědět první !!!!
  12.11.2005 18:25 BB
 
Taky podporuji nucenou správu a je nejvyšší čas, že to Ráth udělal, větší debílek, než je Musílková, nemohl tomuto gigantu šéfovat. ODS má namočený pracky do špíny a rozkrádání, které se v této pojišťovně trpělo a tak kolem sebe kope.
Jonatáne, naprostio s tebou souhlasím.
  14.11.2005 10:45 ludek
 
nejak porad zapominate, ze vzp je rizena statem, ze vsechny penize ktere do ni a z ni teceou opet spravuje stat a vlada svymi vyhlaskami a predpisy. i ty baraky co maji postavene jsou se souhlasem a financovanim ze statnich penez. ( mimochodem stat prerozdeluje vsechny penize vybrane na zdravotnim pojisteni od vsech obcanu bez ohledu na to, u ktere pojistovny jste . takze strucne , treba jste u hutnicke, ale ty hutnicka ty vase penize vubec nemusi dostat.... ) a jak chcete brat k odpovednosti nekoho, kdo striktne plni vse co je narizeno statem a nic jineho vlastne ani udelat nemuze ??? to by me zajimalo.
  14.11.2005 11:09 BB
 
Luďku, nejste nakonec manžel neschopné Musílkové, která už dávno měla z VZP vyletět?
  14.11.2005 20:24 ludek
 
na stupidni otazky neodpovidam
  16.11.2005 07:35 ludek
 
"Správní rada rozhoduje o všech zásadních strategických krocích pojišťovny a jednotlivých finančních tocích, které přesahují hranici milion korun," vysvětluje mluvčí pojišťovny Jiří Suttner.

http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A051115_201901_doma ci_dp
  22.11.2005 15:46 Keller
 
Dlouho jsem tu nebyl ... koukám, nic se nezměnilo. Opět dezinformace ze všech stran. Jonatáne a BB, ač se vám to nebude líbit, luděk má pravdu, plky o tom, jak se ve VZP udělá pořádek, když tam přijde pořádný hospodář, budou pouhými plky - VZP už z podstaty nemůže být výdělečná, alespoň za současného nastavení systému zdravotnictví. Jestliže ministerstvo zdravotnictví nastaví befelem platby, které VZP musí plnit, včetně zvyšujících se náhrad za lékařské úkony, které si vydupaly lékařské odbory (teď nevím, kdo jim to donedávna prezidentoval??), tak nemá šanci cokoli ušetřit. Když vám, Jonatáne, vadí (vaše?) peníze, které se nalévají do pojišťovny (státní), obraťte se i na (státní) České dráhy, ty nás stojí také pěkné peníze, na Konsolidační agenturu a další státní organizace. Dokud se nezmění celý systém financování zdravotnictví, VZP nebude vydělávat, ani kdyby ho vedl sám pan Rath - jako že se k tomu schyluje. Je zajímavé, že chce nucenou správu zrušit v okamžiku, kdy odstoupí paní Musílková - jak si to mám vysvětlit? Že odchodem jediného člověka se zázrakem finanční situace VZP spraví?? To by byla převratná záležitost v dějinách ekonomie, aspirující na Nobelovu cenu.
  11.11.2005 15:28 Klemix
 
Dneska sem viděl Ivana Langera na tiskové konferenci ODS na téma nucená správa VZP. To zase byla komedie. Sice tomu nikdo z těch papalášů vůbec nerozumí, ale jasnej názor na to maj všichni :o))
  11.11.2005 20:46 Radek
 
Tak to máš recht. p. Langr kecá do všeho. Zřejmě všude byl, všechno zná a od všeho má klíče. Konečně by potřboval nějakou funkci, kde by měl nějakou zodpovědnost a aby si o něj také někdo mohl otírat ústa, tak jak to dělá on. Krom neustálého tlachání ještě nic (mě nic nenapadá) pořádného neudělal a nevymyslel.
Chraň nás ruka páně před tímto pánem! Toť můj názor, tak at mě Karel kamenuje.
  11.11.2005 21:55 Matěj
 
Jo,Jo já to viděl taky, hele ono za tím něco bude, mají strach, že Musílková nestihla nějaké ty papíry stopit. Nevím proč by tak ti Azuryti řvali . Čestný Azurit řval až s Indie a to je co říci.Oni tam ty pazoury mají asi v něčem namočený to je dnes už jasný , no a navíc jim přeběhl náměstek Pečenka/ODS/ a ten podle mého ledacos ví. Zatím moc nemluví, ale ono to příjde. Nechápu co je divného , když odvolají Musílkovou , která jako šéfova provařila 10 miliard. To opravdu nevím, jinej šéf by vylít že by si nestihl ani vyklidit stůl !
  10.11.2005 12:56 Tak to tu sleduji
 
a už jsou tu dva pašáci , kteří mě napadli . Z toho co jsem napsal nemohli vyčíst ani na čí straně a kde vůbec stojím. Usoudili , že nejsem s nimi, a to jediné je motivuje k útoku . Tak že, staré komoušské heslo, Kdo není snámi ,jde proti nám, že soudruzi. Je vidět z jaké líhně jste vylezli, máte to tam v zadu v hlavě pěkně schované a vyleze to aniž si to přejete. Svazácké košile máte ještě ve skříni na půdě že . Možná jste vítězem nějaké té soutěže o nejlepší nástěnku, možná nějaká ta zasloužilá brigáda socialistické práce, nebo snad odznak a zlatý ? Nebo čtenářský průkaz Českosloveskosovětského přátelství nebo jak se to jmenovalo. A nebo snad do konce se soudruhem Tlustým přímo v partaji !
  09.11.2005 07:47 Tak to tu sleduji
 
a zjišťuji , že člověk jménem Karel je hemeroidem pana Langera. Nevím však, zda se jedná již o hemeroid vnitřní a nebo ještě vnější. V každém případě není pro pana Langera tím, co by si on přál ! V horším případě muže být Karel Langer.
  09.11.2005 19:59 karel
 
I vy kluci ono to přeci jen půjde, už tu máme jednoho zdravotníka, který nás poučí o hemeroidech, pak tu máme vytočenýho levičáka, který vidí červeně když čte Dr. Langer. A všichni dohromady ví dobře co je špatné. I vy negativisti, jedni to vás ještě musíme trošku pozlobit. Myslím si že pan MUDr.Mgr. Langer je jediný pořádný politik, který je schopen tady nastolit pořádek. A jinak čest práci soudruzi.
  09.11.2005 19:59 ludek
 
sleduj i sebe, zdali i ty neuplatnujes analni speleologii nekde ve svem zivote.....
  10.11.2005 21:47 To: Karel
 
Kadle, ty kluku pitomá, aby ses náhodou z toho MUDr Mgr. Langera neposral.Přál bych ti, aby ti operoval krční mandle.Je to takovej machr, že by ti místo nich odoperoval koule.To bys změnil názor Karle, až bys neměl žádný varle. To už bys potom mohl milovat akorát pana Langera a ODS.
  11.11.2005 16:58 Karel
 
za totalitního režimu státní bezpečnost sledovala své odpůrce. Sledovala je na každém kroku, neustále všude vysvětlovala občenům že jejich političtí odpůrci jsou zlí,zeměření proti ni, a strašila, že pokud by se dostali k moci, že všechno zničí. Toto činila způsobem velicé hloupým,vulgárním /neboť ve většině byli nevzdělaní/ a agresivním. Prosím čtenáře aby posoudil tyto řádky a příspěvky, klemixe, vianda,a další.