Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  04.12.2008 01:37 ha3ha <hammer2@seznam.cz>
 
Vážený pane,vážená paní,
dovolil jsem Vám napsat jak jsem se potkal s firmou Tchas spol s r.o. Ostrava a jak mi tato firma změnila život. Díky Tchasu jsem přišel úplně o všechno bydlení, firmu,rodinu a majetek. Tchas mi dluží od roku 2006 za materiály a práci cca 700 000,- Zbytek níže
Děkuji za Vámi strávený čas.
S přáním krásného dne
Vladislav Kladivo
604545246

Já, Vladislav Kladivo r.č. 710309/2766,
zahajuji dnem 10.10.2008 demonstrativní hladovku, neboť chci veřejně poukázat na praktiky společnosti TCHAS, spol. s r. o. .
Jmenovaná firma pod různými záminkami oddaluje platby nebo nezaplatí za vykonané stavební práce a dodaný materiály.


Naše firma prováděla stavební práce s dodávkou materiálů v roce 2006 na akci bytový dům Praha Prosek II ,které do dnešního dne neuhradila a tím mě uvedla do stavu sekundární platební neschopnosti, v důsledku ,které jsem vláčen po soudech a následně exekuován, což mi způsobilo prakticky likvidační účinky mé firmy a rodiny.

Hladovku hodlám držet za podmínek odmítání jakékoliv stravy vyjma tekutin, a to do urovnání sporu s konkrétní jmenovanou firmou.

O této firmě mohu doložit dostatek materiálů, jak se daná firma chová v Naší společnosti a na jaké lidi je napojena.

Po dobu trvání hladovky se budu zdržovat na zabavené nemovitosti ,která byla exekutorem p. Doležalem z Plzně " na tohoto exekutora je mnoho stížností" v dražbě prodána za zapřenou dlužnou částku 10 000,-

adresa:
Vladislav Kladivo
Spytovice 3
Pošta Zdechovice
Přelouč
Okres: Pardubice
Mob: 604545246

Hladovku jsem držel 20 dní zdraví mi nedovolilo pokračovat " mám dvě děti " a nezabiji se pro radost STB a zlodějů

Vážený pane vážená paní,
činím tak z důvodu, že moje právní zástupkyně Judr. Fedorková
po firmě Tchas požadovala kompromisní částku 450 000,- v únoru roku 2007
I když pánové z Tchasu p.Kašpar, p.Varmuža a p.Paclt dobře věděli, že pokud
nezaplatí naše provedené práce a dodaný materiály dostanou nás do stavu
sekundární platební neschopnosti Vůči svým věřitelům, kteří na mě podali civilní
žalobu a nyní již byla na můj majetek nařízena exekuce. Samozřejmě má dlužná
částka byla patřičně navýšena o úrok z prodlení, o náhradu soudních výdajů,
tedy o soudní poplatky a náklady právního zastoupení a nyní navíc o náklady exekutora.

Odpověď od právní kanceláře Kubica Zajíc a spol:

> v odpovědi na Váš email ze dne 1.9. 2008 Vám tímto opakovaně sděluji, že
> společnost TCHAS, spol. s r. o. navrhuje zaplatit Vám v rámci urovnání vzniklého
> sporu částku 450.000,- Kč, přičemž tato nabídka je platná do konce září 2008.
> Předpokladem úhrady této částky je, že zašlete omluvné a vysvětlující emaily
> všem subjektům, kterým jste rozeslal zprávy poškozující dobrou pověst
> společnosti TCHAS, spol. s r. o.

Tchas až po dvou letech přiznal, že naše firma provedla práce v hodnotě 619 000,- ale nezaplatila. Náš rozpočet 695 000,- s DPH

jen pár odkazů jak se chová firma Tchas spol. s.r.o. Ostrava
upozorním zakladatelé jsou dva bývalí STBáci obklopeni komunistama

Paní Antusova, požádal bych Vás o sepsání vad na Vašich bytech formou petice, kterou bych mohl předat.
Jednalo by se o soupis vad či nedodělků na Vašich a sousedů bytech s podpisy.

S přáním krásných zítřků
Vladislav Kladivo
mob: +420604545246
> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: svobodova natalie
> Předmět: TCHAS
> Datum: 16.10.2008 13:28:21
> ----------------------------------------
> dobry den,
> nevím zda to spolu bude nějak souviset a zda vam budu moct byt nějak nápomocna,
> všechny reklamace v byte- a neni jich malo- resime ted uz pres developera EUBE.
> Důvodem bylo to, ze komunikace s TCHAS-em je katastrofalni, dostali jsme se do
> stadia vyhruznych mailu z jejich strany, odmitaji uznat reklamace potvrzené i
> soudním znalcem.
> Nejedna se o male vady- napr. reklamujeme mokre zdi v obdobi zimy, kdy jdou
> teploty pod nulu- soudni znalec tady byl se sondou, bylo zjisteno spatne
> polozeni izolace nad stropem ve vrchnich bytech- TCHAS reklamaci zamita,
> doporucuje neustale vetrani pokoju.
> Dalsi problem je neustale zavzdusnovani bytove stanice Meibes nasledkem ceho
> jsme permanentne bez teple vody, tece jen tehdy kdyz denne odvzdusnime všechny
> radiatory a meibes- pricina tohoto stavu dosud nebyla zjistena- z osmi bytu v
> poslednim patře se to tyka 6-ti, problémy maji i byty v predposlednich patrech,
> zvazuje se ze byly nainstalovany spatne rozvodove trubky, které podporuji
> nasavadi vzhuchu, ale nelze to dokumentovat- není dokumentace puvodniho návrhu a
> skutečnosti.
> Dalsi problém jsou obklady a dlazby- temer 1/3 vsech obkladu je spatne nalepena-
> jsou ve vzduchu, jiz ted se nektere vzdouají- TCHAs reklamaci odmita s tim , ze
> jsme si tento byt s touto vadou probrali, tim nemame narok na reklamaci i kdyz
> je potvrzena soudnim znalcem.
> Chci podotknou ze reklamace si resi kazdy byt samostatne, ale vzhledem k tomu ze
> nektere vady se tykaji vice bytu a jsou velice zavazne tak postupujeme jednotne
> jako spolecenstvi. mame velice schopneho sefa, ktery dokaze dost veci zaridit.
> pokud si budeme moct byt nejak napomocni, ozvete se prosim.
> dekuji , antusova

Dobrý den, děkuji za zprávu. Já jsem osobně kdysi u TCHASu pracoval a pak jsem dělal stavbyvedoucího u ENVI TRADE s.r.o., která ze 100% patří TCHASu. 15. prosince 2006 jsem byl nucen ukončit poměr okamžitým zrušením, protože mi přestali bez vysvětlení platit cestovní náhrady a část mzdy. Takkhle mi dluží něco přes 106.000,-, při jednání právníků nabídli polovinu nebo nic. Takže můj právní zástupce byl nucen podat na ENVI TRADE s.r.o. žalobu. Zatím ale od soudu nic nepřišlo. Kolega dopadl stejně jako já, musel rovněž pro neplacení části mzdy a veškerých cestovních náhrad rozvázat pracovní poměr okamžitým zrušením. Řešíte to i Vy soudní cestou? Tady na ostravsku je více firem, které mají s TCHASem problémy.

S pozdravem I. Měšťánek, 724 519 224

-----Original Message-----
From: hammer1@volny.cz [mailto:hammer1@volny.cz]
Sent: Tuesday, June 26, 2007 1:02 PM
To: Envipoint s.r.o. - výroba
Subject: Re: tchas

Další poškozená firma:

Kelcom International Ostrava s.r.o.
Daliborova 42
70 900 Ostrava 9
ICO: 47666234
DIC: CZ 47666234
Tel: 596611887
www.kelcomov.cz
Tato firma prováděla práce v Praze kde ji nezaplatili, v současné době probíhá jednání o zaplacení.

M plus JUDr. Kateřina Soukupová
mob: 603219473
Paní Soukupová prováděla obklady dlažby na stejné stavbě pouze jiný objekt. Má dopis kde popisuje firmě Tchas jejich neetické chování na stavbě. Mimo jiné její firmě Tchas nezaplatil cca 250 000,- .

S přáním krásného dne
Vladislav Kladivo
604545246


Reakce právní kanceláře Tchas spol s r.o. Ostrava


Vážený pane Kladivo,

Po projednání s klientem - společností TCHAS, spol. s r.o. Vám zasílám podmínky úhrady částky 450.000,-- Kč na Váš účet jako vypořádání vzájemných vztahů:

Pro firmu Tchas , spol. s r.o. jsme provedli práce v hodnotě 695 000,- p. Ing. Kašpar odsouhlasil 620 000,- ale až po dvou letém sporu. Momentálně exekuce na moji osobu dělají 800 000,- přesto Tchas chce zaplatit pouze 450 000,- ale na základě omluvy. Oni moji firmu a rodinu zničily a ještě se jim mám omlouvat? Na této omluvě trvá p. Varmuža, který je podepsán pod smlouvou o dílo "telefony nezvedá a společné jednání k urovnání sporu odmítá"

- uzavření dohody o narovnání, ve které budou vypořádány vzájemné nároky obou stran; dohoda o narovnání bude obsahovat Váš závazek, že nadále již nebudete rozesílat e-mailové zprávy ani jinak šířit o společnosti TCHAS, spol. s r.o. informace poškozující její dobrou pověst.

Firma je založena z bývalých spolupracovníků STB a komunistických pohlavářů. Několik firem uměle vytunelovali a následně odkoupili. Žalují stát o 60mil a na druhou stranu předražují státní a městské zakázky.
Mohu doložit.

- přílohou dohody o narovnání bude text omluvy, ve kterém se omluvíte společnosti TCHAS, spol. s r.o. a jejím zaměstnancům, za rozesílání e-mailů, ve kterých byly uvedeny nepravdivé informace o společnosti TCHAS, spol. s r.o. a jejich zaměstnancích. Omluva bude Vámi podepsána a Váš podpis bude na textu omluvy úředně ověřen. Společnost TCHAS, spol. s r.o. bude přitom oprávněna podle svého uvážení rozeslat omluvu na adresy, na které byly rozeslány "hanobící e-maily".

- ve lhůtě 10-ti dnů po uzavření dohody o narovnání společnost TCHAS, spol. s r.o. uhradí na Váš účet částku 450.000,-- Kč a vezmě zpět svou žalobu vedenou u Krajského soudu v Ostravě, pod č.j. 68Cm 82/2007 ve věci ochrany dobré pověsti.

Musím připomenout p. Ing. Kašpar úmyslně ponižoval provedené práce ( mohu doložit mám záznam na diktafonu ) a v předešlém e-mailu jsem zaslal několik podvedených lidí touto firmou.

- uzavřením dohody o narovnání budou vypořádány veškeré vzájemné vztahy a společnost TCHAS, spol. s r.o. ani Vy již nebudete oprávněni uplatňovat (soudní cestou ani jinak) vůči sobě žádné nároky týkající se stavební akce "Bytový park Prosek".

Kde je dvouletý úrok z prodlení? Jen materiály dneska z 250 000,- dělají 450 000,- Momentálně díky Tchasu jsem bez práce jak mám zaplatit dluh za firmu Tchas, která se chlubí 9miliard. obratem?

Pokud budete se shora uvedenými podmínkami souhlasit, obratem připravíme text dohody o narovnání tak, aby peněžní prostředky mohly být poukázány na Váš účet v co nejkratším čase.

Vaše vyjádření si dovoluji očekávat a zůstávám s pozdravem


Mgr. Tadeusz Zientek





O Tchasu jsem informoval p. Topolánka ale bez odpovědi na první fotce je Topolánek s Pacltem na druhé fotce je myčka kolejových vozidel na které Lounské firmě dluží Tchas 5mil. Zoufalá majitelka firmy mne volala jak řeším svůj dluh vůči Tchasu. Jak dlouho bude smět Tchas likvidovat malé a střední podnikatele, městskou, státní pokladnu a budoucí majitele nových bytů?





http://www.lidovky.cz/dolarove-stesti-z-celadne-0yb-/ln_noviny.a sp?c=A080823_000111_ln_noviny_sko&klic=227206&mes=080823_0


a neb přetrhnu nitě mezi politikou a zločinem Váš Topolánek





Děkuji všem za strávený čas nad touto kauzou, může mi někdo pomoc nebo znáte další poškozené firmy?


Vladislav Kladivo


+420604545246


hammer2@seznam.cz

Dobrý den,
z posledního telefonního rozhovoru vyplynulo, že p. Kašpar o celém případu mluví smýšleně a snaží se pouze přesunout vinu na moji firmu. Z tohoto důvodu Vám zašlu v bodech naše důkazy o Kašparovi a Varmužovi.

Důkazní materiály:

1. Nepřipravenost stavby - stavební deník + svědecké výpovědi

2. V průběhu stavby nám 3 firmy vypověděli smlouvu o dílo, díky nepřipravenosti stavby, křivých omítek,
špatně usazených futer, vlhkosti zdiva a dalších případů, celkem 20 obkladačů viníci p. Alexa na pokyn p. Kašpara
bránění prací na více bytech " zápis ve stavebním deníku " Předložím soudu smlouvy a důvody výpovědi

3. Obcházení našich pracovníků a vyptávání se na smluvní vztahy " za kolik pracují, jaké mají smlouvy,
přetahování pracovníků pod firmu Tchas a dalších otázek tohoto rozsahu" + dopis p. Kašparovi o
neetickém chování na stavbě. Přetažená firma Zemostav s.r.o. a následně zaplacena do 14 dnů
Přetažení jednoho našeho dodavatele materiálů pod pohrůškou nezaplacení naší firmě druhého
dodavatele odmítnul zaplatit jedná se o částku 250 000,- v dnešní době dluh na materiálu dělá 480 000,-

4. odebírání našich materiálů pro jinou firmu a i pro jinou stavbu na pokyn p. Kašpara bez řádného dodatku ke smlouvě o dílo a počtu odebraného zboží

5. Výpočty soupisu prací od p. Kašpara v rozporu se smlouvou o dílo, neuznání některých stavebních prací
vyplývá ze záznamu + svědecké výpovědi pracovníků na stavbě

6. Platební morálka zaviněná p. Kašparem a úmyslné prodlužování podpisu soupisu stavebních prací

7. Výzvy p. Varmužovi k jednání ohledně nezaplacených prací a materiálů

8. Jednání v Ostravě ohledně vyrovnání a následně napsání omluvného dopisu " v té době jsem byl ochoten se omluvit " ale výsledek nulový

9. Žádost o zaplacení kompromisní částky o desítky tisíc nižší než zkutečně provedené práce a materiály
před hrozícími exekucemi

10. Svědectví poškozených firem jak na stavbě Praha Prosek tak i na jiných stavbách

11. 28měsíců držíte naše peníze a tím nás firma Tchas dostala do exekucí doložím fungování firmy před poznáním se s Tchasem
a následně po veškeré škody budou vyčísleny u soudu

Na všechny tyto body máme důkazy.

Jen Vás ještě upozorním, že dne 2.12.2008 probíhá soudní líčení ve věci dražby mojí nemovitosti a pokud soud příklep dražby potvrdí tak se zvýší škody způsobené Tchasem.


Vladislav Kladivo
Hammer
  08.02.2006 06:05 prochovnik a bilek <prochovnik.m@seznam.cz>
 
Ivane,dekujem za nazory projevene v poslednich dvou dnech ve zpravach.Mile jste nas prekvapil.Ackoli zijeme momentalne ve Welsu stale sledujeme aktualni deni v ceske politice a musime rici ze jediny racionalne uvazujici clovek,ktery se neboji ventilovat sve nazory do medii,ikdyz nekdy to mnohe zaskoci,ste vy!
Dekujeme za to ze jste jaky jste!!!

Michal(23) a Josef(22) Swansea, Wales,Velka Britainie
  07.02.2006 12:28 Jan Fidra <JanFidra@seznam.cz>
 
Pane poslanče, jako člověk mě ani tak moc nevadíte, každý máme podle mne právo na svůj názor. Zajímalo by mne však, kde vy a vám podobní jste tak přesvědčeni, že ostatní za vámi půjdou jako stádo. Nejsem voličem ODS,ČSSD ani KSČM, ale opravdu se mě již někdy dělá špatně z toho co dáváte lidem na přetřes jako předvolební boj. Není Vám z toho taky někdy ( nechci říci na zvracení)krušno ? Opravdu si myslíte,že lidé jsou stádo tupců, kteří Vám věří co říkáte. Výsledky toho co děláte jsou o něčem jiném. Pokud si myslíte,že nemám pravdu, zkuste mě přesvědčit - nechávám se rád přesvědčovat už 57 let.
  06.02.2006 21:14 Tonda
 
Pane poslanče, doktore, právníku a odborníku na přes porodnictví a plánované otcovství v jedné, myslím, že jste si ukousl trochu velký krajíc. Velice rád se vyjadřujete ke všem otázkám, ale měl by jste si položit otázku, zda jsou vaše příspěvky skutečně věcné , konstruktivní a na odborné úrovni. Patříte mezi několik hvězd politického nebe, nad jejichž názory jsem se jen usmíval. V televizních novinách dne 6.2. 2006 jste se vyjádřil k problému, který se týká osoby ve vydávací vazbě, o kterou mají zájem USA. Tato osoba by měla být za několik dní na základě účinných českých zákonů propuštěna na svobodu. Vy jste se vyjádřil v tom smyslu, že by bylo naší českou chybou vzhledem k nebezpečnosti této osoby a vzhledem k nerozbornému přátelství s USA (to už tu bylo ale směrem k východu) tohoto teroristu propustit na svobodu. Ano chyba by to byla, ale ne naše milý vlastenče a zastánče českých zákonů (nebo už tu platí americké zákony). Je to jednoznačně věc a případná chyba ze strany vašich oblíbených Supermanů z USA, kteří nejsou schopni za 50 dnů sepsat několik stran textu ohledně vydání jednoho člověka. Buď jsou tak líní nebo nemají zájem o vydání a nebo si s námi Čechy hrají a naše zákony jsou jim ukradené. Asi tak jako když v naší zemi v rozporu Ústavou ČR, Listinou práv a svobod a mezinárodními smlouvami přistávala letadla CIA s "turisty", kteří se již těšili na humánní a zákonné mučení v utajeném pionýrském táboře. K tomu jste se jaksi vážený právníku openul ozvat. Vaše hlava ve spodní části zad amerických přátel je patrně velice hluboku zasazena a tudíž asi nemáte možnost vnímat veškeré dění kolem sebe, ale jen některé možná vám vyhovující skutečnosti, které zjistíte při nádechu. Doufám, že opět někdy vystoupíte s kritikou těch, kteří strkali hlavu hluboko do nitra bývalých přátel v SSSR. Také smrděli pane poslanče! Závěrem bych vám doporučil opětovné studium trestního zákona a zejména trestního řádu - máte kliku, že valná část občanů není s touto problematikou natolik seznámena, aby si všimli, jak někdy neskutečně plácáte i při výkladu těchto zákonů.
  07.02.2006 19:12 sam
 
Diskutujte mezi sebou, tady vám Langer neodpoví, musíte přejít na " Váš názor"
  05.02.2006 18:01 Sam
 
Může někdo říci názor na to, že z mediální scény se stáhla perla všech perel, nejčestnější, pravdomluvý Mirek s gulama . Kam ho asi uklidili? No a další by měl jít Tlustý, po něm Langer, pak Nečas a Němcová. Druhá vlna Beneš, Jůlínek,Říman . Pak možná prefenrece o 2 procenta stoupnou !
  05.02.2006 14:03 Anna Kozlová
 
Davidovi,
zlato máš smůlu, mně může urazit jenom inteligent. Bohužel tebe mezi inteligenty nepočítám.
Seneka, jestli vůbec víš, kdo to byl ( ve starověku římský filosof ) řekl: " tlachání je činost mezi mlčením a mluvením.
Jednodušeji --- tlachá ten, kdo nemá nic chytrého ke sdělení a přesto nedokáže moudře mlčet. "
Nic ti to neříká ? ? ?
  05.02.2006 18:23 DAVID
 
pro Kozlovou :Když čtu tvoje příspěvky, připadá ni to jako tlachání.
  04.02.2006 17:11 Anna Kozlová
 
Davidovi
Davide, je vidět, že jsi v té své omezenosti pěkně zhloupnul.
Tvé výrazové skvosty prozrazují tvé primitivní myšlení. Ty jsi posedlí komunisty a vůbec ti nedochází že už se nepíše rok 1948 ani 1968 a svět vypadá úplně jinak.
Mimochodem, být mým vnukem, tak tě přehnu přes koleno a pěkně ti naplácám na prdelku.
  04.02.2006 17:51 DAVID
 
Kozlová, já být tvým vnukem, tak tě zavřu do domova důchodců a koupím ti stranický tisk od seniorklubu.
Tam můžete vesele diskutovat na téma vykořisťování až do smrti.
  05.02.2006 08:38 Honza
 
Davide, že jsi blbec, tos nám tady dokázal všem. Ale že se neštítíš urážet starší lidi a ještě ženy, k tomu není co dodat. Ještě si nepřeskočil a tvůj život se může jednou ubírat takovým směrem, že se sám budeš divit.
  05.02.2006 18:24 DAVID
 
Kozlová se uráží sama svými primitivními výroky o vykořistování.
  03.02.2006 10:22 Dušan Popelka
 
Nacházím mnoho souhlasu s tím, co paní Anna napsala, ale nemůžu se zbavit přesvědčení, že ČSSD není to nejmenší zlo.
Nemám rád ODS a nemám rád ani ČSSD. Nejraději bych volil jednu malou stranu, ale vím, že díky 5% hranici se do parlamentu nedostane, tak chtíce či ne budu volit někoho jiného, jen ne ČSSD.
Paní Anna zde obviňuje pana Topolánka, Tlustého ze zlodějiny a tunelaření. Obviňuje z toho, že to jsou bezcharakterní komunisté. Paní Anno, copak v ČSSD je jiná? Není, je tam komunista vedle komunisty, a to i v jiných stranách. Účasti bývalých komunistů ve všech stranách se bohužel ještě nějaký ten rok nevyhneme. Komunisté mi vadí, ale co mi vadí více je ta bezcharakternost, kterou u ČSSD nacházím více nežli jinde. Uvádím pár příkladů, které mi výsostně pění krev a utvrzují mne v tom.
· Pokud se jedná o prosazení sebenesmyslného zákona s přívlastkem „sociální“ prosadí ho s komunisty kdykoliv. Pokud se jedná o snížení svých nechtěně zvýšených platů (již před 2 roky), tak se nedomluví nikdy. To samé, pokud jde o prosazení dodatku k zákonu o zveřejnění platů ve státní správě, kdy během 2 dnů před povinností zveřejnění protlačí dodatek, toto rušící a ještě ten zákon stihnout vytisknout. Ať si říkáte co chcete, ale pokud jim jde o vlastní peníze tak se můžou přetrhnou, a je jedno jestli podle vás nadržují boháčům či chudým občanům, protože o ty jim jde až v druhé řadě.
· Pan Paroubek zruší personální audit na ministru financí, protože by ve svém důsledku musel propustit několik lidi. To je, s prominutím (jak by řekl Švejk) úplně blbej, že neví, že k tomu ten audit slouží. Doufám, že náklady na ten audit zaplatil ze svého. Za to v nemocnicích audity přikázali.
· Při obhajobě pana Krause tvrdí, že se jedná o předvolební kampaň na jeho osobu a že se pan Kraus určitě ničeho nedopustil. No k zasmátí podle toho, co o tom vyplavalo na povrch, ale nechme být. Proč prostě jako soudný člověk nezmlkne a neřekne, že o tom, zda-li je pan Kraus vinný či ne rozhodne soud. Pokud se pak najde člověk, který řekne, že vysvětlení pana Krause nevěří, tak ho pan Paroubek jednoduše vyhodí ze strany.
· Z toho co mi po zdanění zbylo jsem si ve svých 30-ti koupili s přítelkyní na byteček. Malý, ale na začátek stačí. Tak jsem si říkal, že až splatíme dluhy, tak bychom si mohli pořídit něco většího i pro děti, které ještě nemáme. Jenže pokud prodám byt zaplatím daň z převodu nemovitosti a pokud koupím něco jiného zaplatím poplatek realitce. Bylo by super ušetřit za prodej nemovitosti, zvláště pokud stát s tím nemá nic společného, a člověk zjistí, že chod systému na výběr spolkne přesně tolik, co se do něj vybere. Jenže ČSSD míní, že daňové zatížení je u nás úměrné okolním státům, takže přece nezrušíme několik desítek úředníčků ve zbytečném systému.
· Drží pana Ratha, který z vlastní záště ničí lékarníky a celé zdravotnictví. Nazývá je milionáře s 30% marži. A tupí lidé, mající vlastní mindráky, nadávají lékarníkům za tárou, kteří za nic nemohou. Přitom by si nikdy nedovolili tak ohavně nadávat té nejspodnější prodavačce s oděvy, že má drahé oblečení. A to navzdory tomu, že ani neví jaký je rozdíl mezi marží a ziskem, to že např. prodejny oděvů mají silně nad 30% marži, to nemluvím o maržích na volně prodejné zboží na benzinkách (vše dražší než v obchodech), kam se má přesunout volný prodej léků.
· Pan Rath před svým zvolení do pozice ministra odpovídal v rozhovoru pro MF, že spoluúčast pacienta je nezbytná. Teď před volbami ČSSD cokoliv v tomto smyslu „nesociálního“ odmítají, přitom víme, že je potřeba donutit lidi, aby přestali zdravotní systém zneužívat (mluvím o odkládání starých lidí příbuznými do nemocnic, syslení léku, simulování….. A to půjde pouze pokud bude muset sáhnout do svých kapes pro peníze. Nejsem odborník a ani nepracuji ve zdravotnictví, ale mám desítky návrhů co se zdravotnictvím, ale žádny se nevyrovná tomu, co vymýšlí pan Rath, který prohlašuje, že jako krizový manažer přivedl x miliard korun na víc do zdravotnictví. Jenže krizoví manažéři mají dělat přesný opak, tj. snížit náklady, ne zvýšit pokrytí nákladů. No a když se někomu pan Rath nelíbí, tak je to podle něho vždy předvolební kampaň ODS.
· Volební program ČSSD – Průměrný plat do roku x bude xy. Myslíte si, že ODS přeje jen bohatým? Pokud opravdu bude většina brát to co slibuje ČSSD, tak budeme boháči všichni. Jenže jak může nějaký soudný člověk slíbit něco, co je ovlivněno tisíci faktory a je zcela nepředvídatelné. Může, pokud ví, že tím zaujme nás ty „hloupé“ chudé.

Tak co, je pořád bez poskvrny tou nejlepší volbou ČSSD?
  04.02.2006 11:59 Hargar
 
JO.
  04.02.2006 13:57 DAVID
 
NE !!
  04.02.2006 16:01 Honza
 
ČSSD je tou nejlepší volbou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  04.02.2006 16:56 DAVID
 
Pro tupé stádo neschopné samostatné existence. A ty patříš určitě k nim, viď Honzíčku.
  04.02.2006 18:00 Anna Kozlová
 
Pane Dušane, souhlasím s vámi, že komunisté jsou všude, ale je tady otázka, kdo jim to v devadesátém roce dovolil. A jak jsem psala, to není jenom o stranách, ale o jednotlivcích, o jejich morální úrovni.
Že mi vadí ty jejich nezmrazené platy, to nemusím ani říkat, to vadí každému. Jenomže právě ODS to vždy zablokuje.
Co se týká daní, pak jsou opravdu velké. Měsíc před důchodem mě propustili a dali mi dva platy jako odstupné. Jenomže jeden plat si zase vzali na daně.
Ale zase, když to vezmeme z druhé strany, a bude rovná daň pro všechny i bohaté, pak nevím, z čeho bude stát platit školství, zdravotnictví, z čeho bude udržovat silnice. Myslím si, že ty miliardy, které byli odvezene na Bahamy a jinde, mohli právě přispět k tomu, že by naše daně byli menší. Bohužel už se stalo. Myslím, že spravedlnost pro všechny tady na Zemi nikdy nebude. Když se podíváme do vzdálené historie, i ve vyspělích civilizacích se dokázali zničit sami sebe.
Pane Dušane, ale nesouhlasím s vámi, co se týká zdravotnictví.
Myslím, že takoví Rath už měl přijít dávno a udělat pořádek. Vždyť to jsou naše peníze a naše daně které jdou do kapes určitým lidem.
Co se týká lékárníku, nevěřím, že jsou na tom špatně. Když ano, jak je možné, že na jedné ulici, pár kroků od sebe jsou i čtyři lékárny a všechny prosperují. Proč žádná nezbankrotuje tak jak se to děje různým firmám ? Pokud mají velké marše obchodníci a benzinky, tak to by nám vůbec nemělo vadit, když nechci tak nekoupim, ale léky potřebujeme všichni a zdravotní péči také. A tam jdou přímo naše peníze. Každopádně si musíme přiznat, že ve zdravotnictví a pojišťovně VZP byl opravdu bordel. Dávno se měl udělat pořádek, jenomže nikdo neměl odvahu se do toho pustit, protože to je jak píchnutí do vosího hnízda. Věřím, že to Rath dá do pořádky i za cenu že udělá nějaké chyby. Nicméně, nějakou dobu to bude trvat.
Pane Dušane pokud máte nějaké dobré návrhy, proč je Rathovi nepošlete ? Třeba by mu to pomohlo. Jinak to člověk vidí zhora a jinak z opačné strany a když jsou dobré tak si určitě z nich něco vezme.
  04.02.2006 18:06 Honza
 
Blbe, chtěl bys u mne být zaměstnán. Při 4denním pracovním týdnu 20-5-35 tisíc, líbilo by se?
  05.02.2006 18:22 DAVID
 
Beru, kdy a kde a hlavně co .
  06.02.2006 18:11 mput
 
Jen aby nevznikl dojem, že zdravotnictví vdobách ODS fungovalo bezvadně (myslím, že zaděláno bylo už tehdy):


zdroj: http://www.skalpel.info/zpravodaj97.html#06

07-02-1997 "SOUKROMÉ ZDRAVOTNICTVÍ A SEZNAM VÝKONŮ"

V nedávné době (18. 7. 1997), v článku "Nový seznam výkonů je pro pacienta výhodný", obhajoval ředitel odboru MZ MUDr. Cabrnoch výhodnost nového seznamu výkonů pro pacienta. Podle mého názoru jsou jeho názory velmi tendenční, v mnoha věcech se hrubě mýlí a z některých jeho vět mám pocit, že nežije v České republice, ale spíše na Marsu.
Hrubě zkreslující je tvrzení MUDr. Cabrnocha, že zatímco minulý seznam výkonů - sazebník nutil lékaře k honbě za body, potom nový již ne. Proč tomu tak bylo a je, před tím strká hlavu do písku jako pštros nejen on, ale téměř všichni úředníci ministerstva zdravotnictví, zdravotní "pojišťovny" a poslanci Parlamentu ČR.
Nový sazebník po několika letech tápání sice narovnal některé omyly, ale neobsahuje věc zcela zásadní pro soukromého zdravotníka. Neobsahuje žádný zisk. Každý ekonom mi potvrdí, že bez zisku nemůže dlouhodobě existovat žádný soukromý podnikatel, tedy ani zdravotník. Dále byly v novém sazebníku zakalkulovány průměrné náklady na chod ordinace při hodnotě bodu 1,- Kč.
Jednotná "Národní fronta" zdravotních "pojišťoven" však i přes odpor soukromých subjektů vnutila hodnotu 0,46 popř. 0,77 Kč za bod. Zde jsou již vypočtené průměrné náklady na chod ordinace pouze 46 popř. 77 %. A s inflací opět nikdo nepočítá!
Co z tohoto rozboru vyplývá pro skutečně soukromé subjekty? Pokud chtějí normálně a slušně pracovat ve zdravotnictví a urychleně si nenajdou za současné situace legální cestu k dalšímu přísunu peněz, je pro ně nynější systém obhajovaný významným úředníkem MZ likvidační stejně tak jako povodňová vlna, která postihla naši republiku. Prvními postiženými jsou a ještě asi budou soukromí zdravotníci, dále budou následovat jejich spokojení pacienti.
Na základě výše uvedených jasných argumentů Cabrnochovo tvrzení, že: "Lékař je z peněz veřejného zdravotního pojištění zaplacen dostatečně, a může se tedy věnovat péči o zdraví pacienta", vyznívá dosti tragikomicky. Možná myslel pouze na lékaře v zaměstnaneckém poměru?!
Ani další jeho tvrzení nedává smysl: "Jelikož úhrada podle nového seznamu je pro lékaře dostačující, nebudou nuceni provádět mnohá zbytná a přitom nepříjemná vyšetření". Zde doporučuji všem pacientům, u kterých bude například indikováno ultrazvukové nebo jiné vyšetření a soukromý lékař již na ně nebude mít od zdravotní "pojišťovny" limit, aby se obrátili přímo na ministerstvo zdravotnictví a žádali MUDr. Cabrnocha o nápravu. Já, jako pacient, jsem na rozdíl od MUDr. Cabrnocha čím dál více neklidný. Jeho tvrzení mi připomínají exministra Rubáše, který také chválil svoji práci ... až do odvolání.
Osobně si myslím, že nakládání i s mými penězi je čím dál více neprůhledné a slouží k úhradě péče, která může jít zcela proti mým zájmům a potřebám. Podle ohlasů svých pacientů rozhodně nejsem sám! (20. 7. 1997)

MUDr. Miroslav Havrda - předseda SSLP ČR

Exkluzívně pro MfD - reakce na článek MUDr. Cabrnocha "Nový seznam výkonů je pro pacienta výhodný" ze dne 18. 7. 1997. Článek nebyl otištěn.
  03.02.2006 09:56 Honza
 
Hloupému Davidovi:
-----------------------

Člen ODS, 22/01/2006 23:21

O ČEM JE ČLENSTVÍ V ODS...

Jsem v ODS teprve pár let. Nejprve se mi zdálo, že snad jde o politickou diskusi a tvorbu politiky. Pak přišlo období, kdy se jako hlavní náplní stranictví zdály nekonečné chlastačky. A teď mám pocit, že jde hlavně o klepy a drby - kdo, kde a s kým. Každopádně je to fajn. Nic proti. Ale ostatní by si to měli přiznat.
  03.02.2006 10:20 DAVID
 
Hele Hans, pivo nepiju, ale občas vidím slezinu kumpánů čssd v hospodě na schůzi. To jsou pane chlastačky , A ty rozumy taky pohledat .
  02.02.2006 16:21 Anna Kozlová
 
Davidovi.
Nedá mi to, aby nereagovala na tvé omezené příspěvky ze krerých čiší zášť, nenávist a zloba. Nicméně to také ukazuje na tvoji omezenost a dogmatické myšlení.
Vyjmenoval jsi tady tuneláře a zloděje ČSSD. Pokud bys byl objektivní, tak bys také vyjmenoval zloděje a tuneláře ODS a jako prvního třeba Topolánka, Tlustého a další. Bohužel nestalo se.
Ono to totíž není o příslušnosti ke které politické straně jak moudře napsal Lefty, ono to je o jedincích, o jejich morální úrovní, slušnosti a svědomí. Jakými morálními principi se řídí ODS, to už nám předvedla, hlavně jeji představitele.
Většina z nich jsou bývali bezcharakterní komunisté, kteří v roku 90 věděli jak na to.
Sranda je, že dneska to jsou oni, kteří nás straší komunisty.
Dneska se snaží prodávat zboží, které je úhledně zabaleno do obalu s nápisem " antikomunismus" a věří, že všichni jsme tak omezení, že se nebudeme dívat co je pod obalem.
Myslí si, že jsme zapoměli jak byl zlikvidován český průmysl experimentem typu kuponové privatizace a přitom za to nebyl nikdo potrestán.
Nechci nikoho poučovat, ale za svých 60 roků už jsem nabrala dost zkušeností a sklerózu ještě nemám, takže se snažím na všechno dívat ne dogmaticky, ale flexibilně
hodnotit jak minulost, tak přítomnost. Takže mi prosím tě nepodsouvej, že mi to za bolševika vyhovovalo. Mimochodem, ti bývali bolševíci jsou minulí a dnešní odesáci.
Je mi jedno, jestli vládne ODS, nebo ČSSD, mi jde o sociální spravedlnost a jistotu pro všechny kdo poctivě pracují a můžeš si to nazvat jak chceš. Je to především o lidskosti, ale podle tvých úvach je vidět, že ti toto nic neříká.
Ať si to vezměš jak chceš, každa sociální vrstva má své takzvané zrůdy a když jsou okolnosti příznivé, ovládnou pole.
O čem svědčí úvaha pana Langra ( je to v jeho brožůrce s názvem " Proč volim pravici " doporučuji přečíst) co píše o solidaritě.
Takže. podle Langra je solidarita to, " když z vlastní vůle chci někoho obdarovat " a mohu si to dovolit, protože stát mi nechá podstatnou část výdělku. Normálně řečeno --- potřební lidé dostanou tehdy, až bohatí a nepotřební dostanou darovací náladu. Jinak je nám po nich ho....
Velice mravní přístup.
Ale když to otočím, pak si musí naši bohatí uvědomit, že sebeschopnější podnikatel nedokáže nic bez spolupracovníku a hlavně dělníků, kteří jeho záměry zhmotňuji.
Ve vyspělé společnosti by měla být snaha o rovnováhu jmezi jak bohatými majiteli, tak i nemajiteli. Mám pocit, že nás ti majetní vidí jako sebranku, která je dokonce zneužívá.
Každá světová revoluce začala tím, že vykořisťovatelé nebrali ohled na vykořisťovné.
Jenom ještě přidám --- Dalajláma jednou řekl " až odtud odejdeme, tak nás tam nahoře nebudou chválit kolik bohatství jsme dosáhli, ale soudit nás budou za to, kolik jsme udělali pro ostatní. A právě na to bychom měli myslet.

Malá poznámka panu Růžičkovi.
Pane Růžička nikdo nezávidí podnikateli, který dře od rána do večera a bohatné svou prací. Tito lidé mají můj obdiv, že dovedou jenom vlastními silami něčeho dosáhnout.
Jenom mi vadí bezcharakterní tuneláři a zloději.
  02.02.2006 16:37 Pavel Růžička <hp.music@tiscali.cz>
 
ano máte pravdu ale mám poslední dobou pocit že jsou všichni házeni do jednoho pytle. Když se mluví o bohatém podnikateli, tak už nějak si lidé myslí že je i zloděj.
  02.02.2006 18:19 Honza
 
Paní Anno,
napsal jste tady kus krásné pravdy a já s Vašimi názory souhlasím. ODS je strana nastavená pro zbohatlíky, karieristy a korytáře, kteří se neštítí ničeho. Normálně myslící a hlavně obyčejný pracující člověk - nepodnikatel, dávno jejich politiku prokouknul. Nevěřím, že ODS bude v příštích letech vládnout, v takovém případě by tady byli samí vychcánkové a těžce zkoušený pracující lid, kterému bolševik Tlustý slibuje tlustou peněženku. Jak ji chce naplnit? Okrade důchodce, rozkradou zdravotnictví a můžeme se jít pást.
  02.02.2006 18:20 Honza
 
Omlouvám se, napsala jste ...
  02.02.2006 20:31 DAVID
 
No to bylo krásný pojednání , viď Kozlová. jen se zapomělo říct , že kdo nepracuje ať nejí a republiku si rozvracet nedáme!!! už jen krůček od Tebou uváděných "mi jde o sociální spravedlnost a jistotu pro všechny kdo poctivě pracují a můžeš si to nazvat jak chceš" a jsme opět u komoušů .. takový mám nejradši, oháněj se vykořistováním. no fuj, není lepší jít na pivo ??
  03.02.2006 09:53 Honza
 
Z tvých slintů je na první pohled patrné, že máš zatemněný mozek nejen pivem. Nakonec to je pro stranu ODS normální, kde jejich členové píší, o čem ta strana je.
  06.02.2006 16:13 mput
 
Solidarita podle ODS. Nedá mi to nezareagovat. Stará česká přísloví říkají:

"Kdo má hodně, chce ještě více."
"Sytý hladovému nevěří."

Já v moudrost našich předků věřím.
A nevěřím lidem, kteří popírají vlastní slova (mám na mysli V. Klause a jeho spolek).
  02.02.2006 13:06 Pavel Růžička <hp.music@tiscali.cz>
 
Dobrý den,
jsem ředovým členem ODS v Pardubicích a nelíbí se mi vedení předvolební kampaně, mám pocit že to dělají ti samí lidé jako před minulýma volbama. Dále mě znepokují informace o tom, že do užšího vedení strany nejsou připouštěny nové tváře a drží se tam pořád ti samí lidé, kteří
se tam drží zuby nechty od prohraných minulých voleb. Podle informací jež jsem obdržel na min. schůzi je od vedení
strany nepřijatelné přijímat názory ze "zdola" .Mám nepříjemný pocit že členská základna nemá do spousty věcí "mluvit" a je tudíž zbytečná....prominte ,ale moje ideály se kterými jsem vstupoval do ODS se pomalu rozplívají
  02.02.2006 14:30 Petr H.
 
Pavle, tak už Vám to taky dochází? Zhruba z těchto důvodů jsem před dvěma lety z ODS vystoupil.A navíc ještě proto, že se na kandidátkách do senátních a komunálních voleb ve stále větší míře objevovali bývalí aktivní a nomenklaturní předlistopadoví komunisté.Když jsem na to upozorňoval a vyjádřil nahlas svůj nesouhlas, užil jsem si svoje.Bůh nás před tím nenažraným na modro převlečeným komunistickým ksindlem chraň!!!!!