Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  23.01.2008 21:43 NOS PČR
 
Další kolo čistek v policii – jak to vidíme my

Jistě jste zaznamenali, že vedení rezortu připravuje pokračování „kádrové dočisty“ policie (a vlastně také ostatních bezpečnostních sborů). O tom, že to nejsou bezvýznamná slova, jsme se mohli přesvědčit v několika posledních dnech, během kterých se desítky z vás na základě dosavadních informací již jednoznačně rozhodli „nejvděčnější“ zaměstnavatelskou organizaci ze dne na den opustit. Není se totiž čemu divit nebo vás odsuzovat. Vždyť zákon přece nestanoví, že vám má být po 35 letech fyzicky a psychicky náročné služby, konané mnohdy s nasazením vlastního života, k ušetření života a majetku někoho jiného, alespoň poděkováno. Místo toho si v sobě odnášíte pocit hořkosti, který objektivně vnímající člověk nemůže nepochopit.

Po prvních očistných vlnách, prováděných po roce 1989 občanskými komisemi, po lustračních hodech z počátku devadesátých let a po krácení dob pro účely nároků souvisejících se skončením služebního poměru v polovině devadesátých let, přichází téměř dvě desítky let po zhroucení „rozvinutého socialismu“ další, tentokrát důkladná očistná vlna. Beze změny právních předpisů bude rozšířen výčet útvarů Státní bezpečnosti s kontrarozvědným zaměřením. Již jimi nemají být pouze útvary, jejichž náplní byla zpravodajská činnost proti „třídnímu nepříteli“, což by se snad dalo pochopit, ale také útvary servisního nebo protiteroristického a jiného charakteru, jež byly díky tehdejší legislativě (srov. Zákon č. 40/1970 Sb., o Sboru národní bezpečnosti) zařazeny jinam než do útvarů Veřejné bezpečnosti. To už se pochopit nedá. Zpravodajcem se tak stane i příslušník, který ve služebním stejnokroji v obrněném transportéru hlídal letištní plochu na odboru letištní kontroly, nebo ten příslušník, který na tomto útvaru prováděl prohlídku osob před vstupem do letadla (mimochodem, tutéž činnost dnes vykonávají „zpravodajci“ ze soukromých bezpečnostních služeb). Stane se jím také příslušník Veřejné bezpečnosti, který z rozkazu nadřízených musel odsloužit rok v útvaru „Lípa“ jako hlídač objektů, v nichž sídlil prezident a dalších objektů zvláštní důležitosti. A takto bychom mohli pokračovat.

Jaké právní důsledky bude mít tato změna pravidel v průběhu hry? Noví kontrarozvědčíci, zrození novým interním předpisem, budou v případě, že jsou zařazeni na funkcích podléhajících lustracím, propuštěni ze služebního poměru. Co jiného si také zaslouží po 20 letech služby demokratickému režimu? Že se vám zdá nemožné, aby po účinnosti zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, bylo možné aplikovat ustanovení § 9 zákona č. 279/1992 Sb., o některých dalších předpokladech pro výkon některých funkcí obsazovaných ustanovením nebo jmenováním příslušníků Policie České republiky a příslušníků Vězeňské služby České republiky, které upravuje propuštění lustrovaného policisty? Stačí si přečíst vysoce fundovanou metodiku odboru personálního Ministerstva vnitra a zjistíte hned, co je možné, respektive co není nemožné!

Jak se promítne nový předpis do odpočtu dob rozhodných pro nárok na výsluhový příspěvek, ve smyslu § 165 odst. 1 zákona č. 361/2003 Sb.? Nebude-li vydán další objevný metodický pokyn, tak podle zákona o služebním poměru vůbec nijak. Citované ustanovení § 165 odst. 1, které zní „Dobou rozhodnou pro výsluhové nároky je doba trvání služebního poměru a doby započtené ke dni účinnosti tohoto zákona podle § 224“, obsahuje dvě složky doby rozhodné. Tou první je doba trvání služebního poměru za účinnosti zákona č. 361/2003 Sb. a druhou je doba již započtená rozhodnutím služebního funkcionáře podle právního stavu platného ke dni 1. ledna 2007. Nový interní předpis nemůže platit retroaktivně. Tento z hlediska práva zcela nezpochybnitelný závěr poněkud bledne před situací, jež se v současné době již vytvořila. Celá řada příslušníků a zaměstnanců již dostala nová, samozřejmě ta správná (rozuměj pozitivní), lustrační osvědčení vydaná podle ještě neexistujícího interního předpisu.

Policii postihl koncem minulého roku odchod několika tisíc policistů. Bude-li interní předpis vydán v takové podobě, v jaké se o něm psalo v denním tisku a v jaké je instalován na internetových stránkách Ministerstva vnitra, odejdou další tisíce policistů. A jak dlouho ještě vydrží mlčet ti policisté, kteří budou muset zdarma sloužit za ty odejivší? Máme u policie takový kvantitativní a kvalitativní přetlak, že si můžeme dovolit pár tisícovek příslušníků vymést? Zkuste si na tyto otázky odpovědět sami. A nezapomeňte – poslední zhasne!
  25.12.2006 19:41 jeden z 10 000 policistů!!!
 
opravdu toto nemá obdoby co tady předvádí náš stát. Chcete si hrát ne EU práce jek tam, techniku z ukrajiny, výslednost jak z Anglie a ohodnocení???? Ani nevím ke komu ho přirovnat??? A jak bych taky mohl vědět podle toho co víte nahoře!!!! Na ulici s Váma za naše almužny, aby jste stoho mohli zaplatit hypotéky, živit rodinu a ještě stíhat se usmívat na lidi a být jim vděčný za ten nápad!!!! Nemluvě už o chování a právech těch, kteří porušují zákon. VŠAK ONO SE VÁM TO VRÁTÍ.
TA STÁVKA PŘIJDE VĚŘTE TOMU PŘEDPOVÍDÁM TO UŽ ROK!!!!!
  25.12.2006 19:43 další z 10 000 policistů
 
Stím vším souhlasím a jakmile ktomu dojde sám se k té stávce připojím i po mém odchodu od policie.
  25.12.2006 20:30 tom <tomi.tomicek@seznam.cz>
 
Dobrý večer,souhlasíms vámi. Jsem u policie sice necelý rok,dělám teprve ZOPku.Pracoval jsem na OHS,plat sice žádný zázrak,ale snočními,víkendy se to jakžtakž dalo.Založil jsem rodinu,a čekaljsem, až v květnu mi skončí
zkušebka ,zvedne se plat(mysleljsem,že toje snad automatické),vezmu si hypotéku na bydlení a budu normálně žít s tím,že se nebudu bát,že neuživým rodinu. A ejhle,tři roky doba určitá,a peníze podle toho,co slyším budou snad ještě menší!!! To snad není možné!To je opravdu takový problém slušně zaplatit policisty,kteří slouží státu,chrání zákon a pořadek i ,,s nasazením života//,jakjsme přísahali! Pane ministře Langre,opravdu si myslíte,že nový zákon je v pořádku?Novýpolicista po dvou letech připravování se ve škole nebude mít ani prúměrný plat.Ale poslanci si s klidně a bez zardění přidají!Za ty jejich plky ve sněmovně.
  25.12.2006 23:42 simon
 
na hod boží tvoje starosti na moji hlavu
  26.12.2006 19:25 tom <tomi.tomicek@seznam.cz>
 
Máš pravdu, nechal jsem se trochu unést. Třeba nebude tak zle.
Přeji všem šťastný nový rok.A nemyslím to ironicky.
  25.12.2006 17:13 Petr
 
Tak pánové za jakého ministra bylo nejlíp?
  25.12.2006 22:55 Lubomír Š. <xmen@seznam.cz>
 
já hlasuji pro Obzinu :-)
  25.12.2006 23:44 vydra
 
já pro Galušku
  26.12.2006 07:15 Chomor
 
Stojí to stále za ho..., mění se jenom barva polobotek ! A ti pitomci se tam střídají jako panáci na orloji. Jednou se zavrtí, řeknou pár slibů a zmizí ! Není z čeho vybírat !
  26.12.2006 14:28 to je jedno <jaja_a_paja@paja.eu>
 
Pánové byly časy,kdy to stálo za h...o a hleďme, už jsou tu zase
  23.12.2006 22:03 Surikat Vačnatec <Nunkii@centrum.cz>
 
Zdravím všechny diskutéry i přispěvovatele.
Sloužím na západě Čech a jezdím linku 158. Z několika našich úkolů je i hlídání objektů, které jsou napojeny na PCO. Do půlky tohoto měsíce jsme mohli aspoň na nočních službách být oblečeni do kombinézy. Od druhé poloviny tohoto měsíce, tom už tak není a musíme být oblečeni do super běžné uniformy, tzv. modráků. Je to údajně nařízení pana Brázdy, tak nevím jestli by se neměl jmenovat jinak a to pan Brz.. ?? Myslím si, že dle této skutečnosti, je tento krok z jeho strany nesmyslný, a to krokem nazpět, nikoliv však dopředu. Například při narušení objektu, který je obehnán vysokým plotem a nejsou klíče od brány, tak je strašně super v kousavých tesilkách přelézat nějakou překážku nebo prohledávat, v různě členitém prostoru potencionální místa úkrytu pachatele. Já osobně jsem už roztrhl 2ks kalhot a to od rozkroku k zadnímu lemu pasu. Fakt vychytávka, která je (asi) obrazem současné situace u PČR. Může mi někdo odpovědět na "chytrý" vznesený názor na to, že pracovní oděv, tzv. čerňáky ve veřejnosti lidí vzbuzují nedůvěru a vyvolávají v občanech strach?? (Tak nevím, asi začnu podrobně studovat psychologii, abych pochopil myšlení některých lidí ).
Děkuji všem za přečtení příspěvu.
  23.12.2006 22:41 EsPe
 
Je to jen výmluva nadřízených. Když čerňáky začínaly a někde se již užívaly, tak jsme je nemohli u nás nosit, - také s odůvodněním, že si řidiči kteří nezastavili hlídkám policie a nebo ti kteří policii ujížděli stěžují, že nepoznali policii. Při tom na této praktické pracovní uniformě je nápis policie na čepici, na hrudi, na zádech, odznak je zde také, navíc ještě i služební číslo. Stavění vozidel je prováděno stejně s reflexní vestou, takže v tom nevidím problém a problém mají v hlavě jen naši funkcionáři, protože se to neslučuje s jejich kancelářským přemýšlením - praktické přemýšlení neznají - je jim na jejich vysoké funkci ukradené.
Všimněte si jen jak jsou naši funkcionáři hákliví, když někdo nemá naprosto v každé situaci přilepenou čepici na hlavě - to je téměř světová katastrofa a já potom vidím, jak v Rakousku na dálnici provedenou za pomoci kuželů pruh, kde stavějí vozidla policisté ustrojení, tak jak mají být při stavění vozidla a vedle nich je jejich služební dodávka, kde je další policista, který řeší dopravní přestupky - je také v uniformě a chodí postupně k zastaveným vozidlům, kde provádí výběr uložených pokut nebo toto provádí u policejní dodávky a div se světe on chodí před kamerou bez čepice a evidentně to nebude nikomu vadit, protože u nás bych si jeho chování nedovolil. Rovněž jsem často viděl německou policii na RTL v pořadu, kde byla ukazována běžná hlídka německé policie, která jezdila na různá oznámení, jako naše pořádková policie a naprosto mě překvapila jejich nevázanost při natáčení kamerou - samý smích - pohoda ( český policista by si to při vědomí že je to natáčeno kamerou nedovolil - tohle smání při výkonu služby by se našim funkcionářům nelíbilo ), při řešení různých občanských soužití a světe div se často v těchto situacích tito němečtí kolegové byli zase bez přilepené čepice, ač si byli věděmi, že jsou " v pořadu ", který bude vysílán, uvidí jej různí vysocí funkcionáři policie -prostě v SRN je to asi o jiných prioritách a ne o tom jestli se s ožralou člověk přetahuje s dobře naraženou a nepadající brigadýrkou - jinak je to průšvih. A o tom to u naší " slavné policie je ". Ustrojenost, ustrojenost, ustrojenost, držet hubu, nestěžovat si, neříkat když nebude mít policie na benzin, prostě nás držet v ulitě, aby někoho nenapadlo si náhodou pustit hubu na " špacír ".
  25.12.2006 16:59 petr
 
To by si pan Brázda za Bublana nedovolil
  28.12.2006 14:17 jouda
 
pane Brázdo, neděkujeme, odejtěte!!!
  23.12.2006 21:12 Willy <sidlo.jiri@seznam.cz>
 
Ahoj všichni,
jsem policista - psovod ve výjezdové skupině na OŘ. Jako vedoucí jsem v 6PT a moji podřízení jsou v 4PT. To že půjdeme s pletem dolu je již teď jasné a nemusím ani čekat na 15.2.07. Navíc to vypadá, že nám neuznají 10% směnnost, protože nemáme nepřetržitý výkon služby. Přitom sloužíme 12 den a 12 noc. Mám i 7-8 nočních za měsíc. Nový zákon je prostě "super". Tak nevím co si mám myslet o panu Langrovi, když píše ,jak si všichni polepší. Buď neví co říká nebo je blázen a měl by se léčit. Mé podřízené okradl o jednu třídu a směnnost. Okresní ředitel nedostane peníze, tak již někde nařídil klukům denní směny, aby jim nemusel dávat těch 10%. Je to prostě bordel a nemám z toho dobrý pocit. Prostě se podle toho člověk musí zařídit a snad si někdo nahoře uvědomí kam policie v současnéodbě směřuje. Do pr......
Jinak všem přeji krásné vánoce a hodně zdraví do Nového roku 2007.
  23.12.2006 21:52 EsPe
 
TOTO JE KONKRÉTNÍ PŘÍSPĚVEK OČEKÁVANÉHO TŘESKU U POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY PRO VŠECHNY ZDE PŘISPÍVAJÍCÍ A ZÁROVEŇ NAPOMÍNAJÍCÍ A OBVIŇUJÍCÍ OSTATNÍ Z DEPRESE, PESIMISMU, TLACHÁNÍ, PLÁCÁNÍ, PŘÍLIŠ BRZKÉHO HODNOCENÍ, NABÁDÁNÍ - CHOVEJ SE JAKO POLICAJT A POD. TOHLE PROSTĚ NENÍ LEGRACE.
  23.12.2006 22:05 EsPe
 
Pokud vezmu v úvahu slova pana ministra Langera, tak zde v jisté sekci uvádí, že jeho cílem je, aby každý policista měl navýšení 8 % a to je dle mých náhledů kolem 1.500,- Kč navíc - brzy to poznáme těch 8 % navíc, když pro nedostatek peněz vymýšlí DOSAHY OPERATIVCŮ DOMA NA TELEFONU a není jasné ja by se to " dělalo. Věřím, že vedení policie je z toho řádně zpocené, když vidí ty hromádky peněz a ať to rozdělují, jak to rozdělují, stejně výsledek na..vno.
  24.12.2006 14:57 policejní bankrotář
 
To jsi zjistil brzy, že na tom budeš po novém roce špatně. Copak nevíš, že nový/likvidační/zákon je určen jen určitým kategoriím v policejní hierarchii.
  24.12.2006 15:36 Ynorr <Ynorr@seznam.cz>
 
Ahoj, jsem také psovod na SSk. Mohu Tě jen říct buď rád že máš dvanáctky. U nás zavedli 8 hod. prac dobu. Ranní výjezd 7/15, odpolední 14/22, a ten co má odpolední táhne pohotovost mimo pracoviště 22/07. Pohotovost se nezapočítává do fondu pracovní doby, takže jsme na pracovišti každý den. Je samozřejmé že soboty a neděle jsou také v pohotovosti. Určitě nemusím vysvětlovat že výjezd v pohot. je přesčes, takže nás OD nevolá. Nebo jen ve výjimečných případech kdy už není zbytí.
Na druhou stranu jsme si na to zvykli a říkáme osm hodin uteče jako voda a ani se nenaděješ a jdeš domů. Jinak přeji veselé vánoce a hodně štěstí do Nového roku 2007. Přeji schválně jen štěstí, protože na Titaniku byli zdraví skoro všichni.
  25.12.2006 18:08 Es Pe
 
Pro Bankrotáře :

To víš, že jsem se teď neprobral - podívej se zpět na příspěvky Es Pe, jak sekce diskuze tak Policie. Jen jsem tento příspěvek podtrhnul, jako příspěvek, který je již trochu konkrétnější v náznacích nemilých zjištění.
  25.12.2006 22:59 REX <oto@seznam.cz>
 
Psovod já jsem v trojce a pes v pětce :-))
  23.12.2006 20:42 velitel směny
 
Ahoj kolegové,
chtěl bych se Vás zeptat, zda mě dle nového zákona o služebním poměru může od 1.1.2007 služební funkcionář ustanovit do nové funkce bez mého souhlasu. V současné době jsem ustanoven do funkce policejní inspektor - velitel směny na odd. hlídkové služby v 8. platové třídě/ 5. stupeň, mám příplatek za vedení 900,- Kč. V této funkci jsem již déle než 4 roky.
Dle sdělení služebního funkcionáře mám být v rámci tzv. "organizačních změn" od 1.1.2007 ustanoven do funkce policejní inspektor (vrchní asistent) na OOP v 4. platové třídě/ 3. stupeň, o příplatek za vedení samozřejmě přijdu. Má stávající funkce bude na OHS i od 1.1.2007.
Ve služebním poměru jsem od 1.9.1999, po celou dobu jsem sloužil na OHS, kde mám v současné době určité postavení a zázemí.
V tomto případě považuji jednání mých nadřízeních za neseriozní a neprofesionální. Navíc od 1.1.2007 se mi účinnosti nového zákona a výše uvedeným rozhodnutím sníží můj průměrný hrubý měsíční příjem o 4.044,- Kč a průměrný čistý měsíční příjem o 2.665,- (počítáno ze mzdy za měsíce 01-11 roku 2006). Přeji všem krásné Vánoce...
Děkuji za Vaše reakce
  24.12.2006 12:52 P.J.B.
 
Koukám, žes nenechal nic náhodě, a příspěvek hodil jak přímo Langerovi,tak i ostatním do volné diskuse. Takže se částečně připojím k Tvé otázce - tedy děje se něco podobného i na jiných OŘ,nebo je to pouze specialitka OŘ PB? Protože naše OŘ se mi jeví jako specialista mezi specialisty nejen v záležitosti,kterou zde nastínil kolega. Snad nový ředitel udělá trošku průvan v budově č. 16, i když zrovna v tom ustanovování do jiných funkcí proti vůli řadových policistů asi též nemá úplně čisté svědomí... Uvidíme. Jinak všem v mezích možností klidné a radostné prožití Vánoc a Pán Bůh s námi v novém roce 2007...
  23.12.2006 19:00 Taky ještě polda
 
Zákon č. 361/2003 - "Velebnosti, chce se mi zvracet ( nebo blejt?)!
Ještě, že jsem to už podal, už se těším na ty "2 měsíce dovolené" od Nového roku.
  24.12.2006 14:05 hasič <dck3@seznam.cz>
 
Dobře jsi udělal. Do budoucna na tom jenom vydělaš! Novej zákon je o totálně zpackanej! Chudáci kluci co zůstanou. Gumáci budou na koni a podřízený to všechno odnesou. Nebude to dlouho trvat a zruší i ti poslední výhody! Budou se vymlouvat že nejsou prachy,ty co maj odslouženo 20 a víc odejdou a pak to zruší. Protože managment bude dobře zaplacenej a na ti dole se vykašlou! Tam potřebujou mladý a nezkušený,aby drželi hubu a krok! K čemu jsou jim kluci mezi 10 a 15 lety,takový se jim nehodí do krámu. 1.Nenechaj jsi srát na hlavu. 2.stojí je hodně peněz. Tak proto potřebujou partáky!!! Takže jsem to taky už podal a hurá do civilu!
  23.12.2006 16:56 JK
 
Ale kolegové neplačte, nestresujte se, nebo jste snad již podepisovali nové rozkazy s plaťákem. Klíd, vyčkejte času, jak ta husa klasu..... Veselé Vánoce !
  23.12.2006 12:02 Petr <Liberda@seznam.cz>
 
Pánové sloužím 15 let a dle nového zákona půjdu s platem dolů. V případě že u této složky chci nadále pracovat musím hned po novém roce zaměstnat právnika a bojovat proti 3 PT, s tím, že nepodepíšu nový rozkaz a proti zákonu, který je protiprávní.
  23.12.2006 21:44 EsPe
 
Pokud tak učiníš - držím ti palce. V každém případě, když slyším ty " ozvěny " z okresního řediteství, jak to tam nyní " šolichaj " s výměry a jaké jsou různé úvahy o snížení osobních příplatků kriminálce - vyšetřovákům a přesunutím těchto peněz k těm ohroženým nižším platem - TAK LZE JEN KONSTATOVAT, ŽE TO V TOMTO PODNIKU JIŽ VYLOŽENĚ ZAPÁCHÁ, protože řešit tuto situaci třeba tímto způsobem je už skutečná mzdová krize a pokud to tak skutečně bude tak těžko může někdo mluvit o slovu " MOTIVACE "
  23.12.2006 00:22 David
 
Nevím jak ostatní, ale snížení mého platu o cca 1500,-Kč mě nutí se zamyslet jestli náhodou nedělám něco špatně. Přece nejsem zaměstnán v cirkuse jako šašek, kde si ze mě může každý dělat legraci. Pokud mi chcou snížit plat, tak na oplátku chci, aby se mnou bylo zacházeno jako s člověkem a né jako s nějakou lůzou. Pokud budou zákony, které chrání slušné lidi a policajt se opět stane přirozenou autoritou, kdy nebude muset snášet blbé kecy od ožralců v hospodě, pak tedy klidně obětuji svých 1500,-Kč na naše chudé politiky, aby si zase mohli dát nějaké 50 000,- Kč odměny za těžkou práci, kterou vykonali pro tuto zem :-).
  23.12.2006 16:02 bývalý kolega
 
Nechci nikomu brát iluze a nějakou zbylou motivaci, ale z policajtů se může stát lovená zvěř. Protestujte proti 3. platovým třídám, to je degradace policejní práce.
  24.12.2006 09:32 Polda <Policeman158@sezna.cz>
 
Ve všem s tebou musím souhlasit mě taky asi klesne od nového roku plat o 1.500,- Kč a zatíženost u nás na oddělení se rok od roku navyšuje. Měli jsme od nového roku dostat přidána o 8% což mělo činit 1.500,- Kč tak reálný propad je 3.000,- Kč. Navíc jsem před půl rokem dostal další úsek, protože máme podstav a nový parťáci se k nám nehrnou a ani k nám nechce jít nikdo z hlídkové.
  22.12.2006 22:10 zzz
 
Pro ty kteří již přestali sledovat odpovědi na otázky v sekci Policie, uvádím poslední odpověď pana ministra na otázku platových tabulek.

Dobrý den, vláda schválila platové tabulky pro příslušníky bezpečnostních sborů na svém zasedání 30. 11. 2006 a vzhledem k tomu, v jakém stádiu byl přípravy tohoto předpisu v době, když jsme na ministerstvo nastupoval, musím říci, že se jedná o úspěch a velký kus odvedené práce. Naprosto souhlasím, že pro jistotu v bezpečnostních sborech by bylo mnohem lepší, kdyby tyto tabulky byly připraveny již dříve a tady se k Vaši kritice předchozího vedení ministerstva připojuji. Jedním z cílů nových tabulek bylo i to, aby nedošlo u příslušníků k poklesu platů. Situaci však budeme i nadále pečlivě analyzovat a pokud by přece jen u některých skupin nové tabulky znamenaly pokles platů, jsme připraveni k dalším opatřením, která by v rámci celoročního průměrného platu takovým poklesům zabránila. Přeji hezký den, Ivan Langer.

To co jsem si přečetl mne rozesmálo tak, že jsem si musel lehnou na zem, ale hned potom jsem se rozbrečel na tím pánem , který se v horním obrázku tak přitrouble usmívá. Z jeho výrazu je lehce rozpoznatelné co si myslí: "piště si co chcete, já si budu také dělat co chci". Z vyjádření plyne, že tento člověk je buďto obelháván, nezná skutečný stav věci a nemá na tomto místě co dělat, nebo tak koná úmyslně a potom tam také nemá co dělat. Pane ministře váš přitroublí výraz prozradil vaší duši. Přeji všem hezké svátky a snažte si od práce odpočinout budeme to potřebovat.
  23.12.2006 16:49 JK
 
Ty depresisto nauč se nejdříve psát správně česky a poté kritizuj. "Přitroublý" je dle vzoru mladý......
  01.10.2008 19:45 jarda <kmochyno@seznam.cz>
 
Nazdar hoši, kde se dozvím na internetu platové tabulky policie?