Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  06.05.2009 22:16 Karel <Karel@seznam.cz>
 
Tak a je hotovo snad již nikdy nebudete otravovat!!!!!!!!!!!!!
  06.05.2009 18:55 je co slavit
 
Končící ministr vnitra Ivan Langer se rozhodl z funkce odejít ve velkém stylu. Ve středu večer pořádá pro své podřízené – policisty, hasiče a zaměstnance ministerstva - koncert pod širým nebem. Přijde ho zhruba na 100 tisíc korun.
foto: Stanislav Peška, ČTKIvan Langer je pověstný velkorysým stylem propagace.


"Přesně ty náklady zatím vyčíslené nemám," uvedl Langer. "A platím si to ze svého," zdůraznil.

Na koncertu pod širým nebem vystoupí známí hudebníci Aleš Brichta, Helena Zeťová a Alice Springs. Po živých vystoupeních začne diskotéka. Akce se uskuteční v areálu jednoho z pražských policejních sportovních klubů a končit by měla o půlnoci. Veřejnost se ale na koncert nedostane.

Pozvánku, která obsahuje drobnou chybu - u jednoho písmene v titulku vypadl ministrovi háček - dostali jen Langerovi podřízení.



"Je to jen pro ty, které to bavilo," napsal Langer v narážce na text své pozvánky. V ní policisty a hasiče zve sloganem: "Bavilo vás to? Přijďte se pobavit. Dobrá muzika, pivo, párek a kolegové a kamarádi k tomu..."

Kolik lidí to "bavilo" a na koncert dorazí, zatím nikdo netuší. Langer na pozvánce své podřízené žádá, aby mu napsali, pokud na akci dorazí.

Ivan Langer je mezi novináři pověstný velkorysým stylem propagace svého resortu. Téměř žádná tisková konference se neobejde bez počítačové prezentace, vtipných sloganů a různých propagačních předmětů - od publikací na křídovém papíře po inteligentní plastelínu.

Po poněkud suchopárném Františku Bublanovi se tak Langer prezentuje stylem úspěšné soukromé firmy. Často tak ale musel zodpovídat otázky, kolik ta která barevná brožura nebo akce daňové poplatníky stála. Vždy se hájil tím, že pouze veřejnost informuje o práci ministerstva. - čtěte zde Ivan Langer se chlubí rokem v čele ministerstva - knižně
  06.05.2009 21:53 Mrázek
 
Tunel Íčko toho hodně rozhýbal, ale také hodně zmařil.
  07.05.2009 06:37 Jak bylo vidět,
 
moc kolegů to "nebavilo".
  06.05.2009 16:28 rentiér-25 let v přímém výkonu. <Ilona.Markova@volny.cz>
 
Zdravím všechny poctivé lidi.Pro toho, kdo někoho uráží fízl, tak ať si nejdříve přečtě co to znamená. Policista v uniformě v přímém výkonu například není fízl. Ty přidané peníze se netýkají jenom policistů, kdo zde uráží,ať si zjistí komu se vlastně přidalo. Nebýt toho přidání, tak např. policisté, hasiči , bachaři by neviděli do roku 2011 ani korunu. Pro ty, co závidí přidání peněz, ať jdou pracovat v uvedených oborech. Každý má tu možnost, pokud nemá zdravotní problém. Kdo bude chtít dělat policejní řemeslo, hasičské, bachaře a podobně, tak jej bude dělat, ale otázka je , za jakých pracovních podmínek. Zákon č. 361/2003 Sb je diskriminační. Chtěl bych vidět, kdo z provokatéru zde, by šel dělat za ty negativa, nadělávat svátky zadarmo ccc 80 hodin, 150 hodin na oltář vlasti zadarmo, když se svátky slouží, tak za dáčo, bez příplatků. Kdo jsou v civilu,/expolicisté, bachaři, hasiči/ pracovali například 3 roky, přišli o práci. Tak žádná podpora z nezaměstnanosti, ale jenom tzv. výsluhový příspěvek. Musel by mít aspoň 25000,-Kč čistého,aby mu dorovnali rozdíl .Nadále sloužit nejméně do 63 nebo 65 let, než je nárok pro důchod, ale u tohoto povolání v přímém výkonu to je sebevražda. Je to další diskriminace. Každá profese má pro a proti. Policisté nasazují život, zdraví, práce na úkor rodiny, řešení problémů v rámci svého povolání, stres . Nadále odchází do civilu spousta zkušených policistů, není to jenom o penězích, ale o vztazích na pracovišti, o morálce ve společnosti. Přidalo se zdravotním sestrám, obdobná práce, ale dle mého názoru je to málo. Jak to tu někdo napsal, kdo krade, nedodržuje např. dopravní předpisy, podvádí, a policista je mu v patách, tak na něj nadává. Jestli někdo závidí policistům, například v pořádkových jednotkách, jak na ně házejí kameny, láhve a podobně některé křiminální živly, tak si to může též zkusit. Je to jejich práce, jsou za to zaplaceni, otázka zní, zda dostatečně. Závidět pár set korun není dobré. Je pravdou, že je finanční krize, ale o penězích bylo rok předem rozhodnuto. Dále zde píší provokatéří, mladšího věku. Až něco dokáží, tak ať kritizují. Je slušností se představit. Pochopitelně se jako expolicista zastávám bývalých kolegů, ale kdybych nebyl, tak mne ty velmi sprosté nadávky uráží. Kdo je soudný, tak práci policistů, hasičů, bachařů, justiční stráže, lékařů, zdravotních sester, učitelů, obdobných povolání, kdo pracuje s lidmi chápe. S pozdravem uplakaného odpoledne Ladislav Marek z České Lípy.
  06.05.2009 19:46 A co
 
ty pozitiva, to neuvádíš. A že jich je. Kdo to má dnes v civilu. Máte pravidelnou výplatu a to je hlavní a jestli se to někomu nelíbí tak ať jde jinam. Dle většiny mají peněz dost a dost a nemusí sloužit na rizikových odděleních. Takovejch darmožroutů co je u PČR, to se chce blejt. Stačilo mě projít jednu krajskou správu , či okres. O měšťácích nemluvě, věčně rozepatí brigádu někde v igelitce a žváro v tlamě. Nezlobte se, ale to je ostuda. Mám tady napsat ty negativa jinejch povolání, co si zkurví zdraví a pak třeba chcípni.
  06.05.2009 21:56 Detox
 
Pojď dělat darmožrouta a za pár let si povíme jaký máš náhled a zdravotní stav.
  07.05.2009 06:51 Pravidelná výplata - to je pravda.
 
Ale o těch "ostatních pozitivech" nás laskavě poučte. Jsme "jedno ucho".
  07.05.2009 07:49 Ty
 
o nich nevíš a nebo nechceš vědět!!!!!!
  07.05.2009 13:14 michal
 
... když jsme u toho zdraví, tak dle českého statistického úřadu se v porovnání se všemi povoláními dožívají policajti nejnižšího průměrného věku, t.j. 53 let, takže než tady příště začneš plácat hovadiny, nejdříve si laskavě zjisti fakta...
  08.05.2009 09:26 for Michal
 
ČSÚ má asi zkreslené info, ale horníci, svářeči, slévači, kaliči atd. maj zdraví v hajzlu a to bez pardónu daleko více, než nějakej policajt.
  06.05.2009 05:28 Do
 
civilu již nikdo neutíká a ptám se proč?
  06.05.2009 15:01 migrace
 
Omyl odcházejí stále a dokonce i do 15 let praxe........
  06.05.2009 19:47 A
 
kde ty moulo!
  06.05.2009 21:54 pro A
 
Troubo otevři oči.
  05.05.2009 21:05 3,5%
 
ptám se za co? Republika vesrabu, lidi nemají práci a fízlům se nacpe do chřtánu. Hanba a chce se mě blejt!!!!!!!!!!
  05.05.2009 21:11 michal
 
v jakém srabu? asi myslíš tu krizi,co? nevím jak ty,ale já nikoho koho by nějaká krize postihla neznám,vždyť žádná ani není,všechno je mediální humbuk,stejně jako teď prasečí chřípka.
  05.05.2009 22:43 haha
 
Tak se běž vyblejt s podoby sračko
  06.05.2009 05:27 for Michal
 
ty asi žiješ na měsíci? Nebo děláš fízla!
  06.05.2009 08:38 michal
 
děcka,děláte,jako by se vás nějaká krize dotkla, vždyť ještě chodíte do školy a živí vás rodiče!
  06.05.2009 14:13 chose
 
milý hochu ve srabu se píše zvlášť,slovo fízlové není spisovné.
  06.05.2009 14:50 drn
 
Tak pořád nebreč a něco dělej, aby jsi si těch 500 v průměru taky zasloužil. Kdo pracuje, ten má. Neříkáte to pořád v C?
  06.05.2009 15:35 For 3,5 %
 
...ano, dovedu pochopit, že člověk se selským a zdravým rozumem v současné době ekonomické krize se nad tímto (popilustickým krokem?)pozastavuje, na druhé straně právě tvrdost služebního zákona (vzdělání, přesčasy, zdravotní...) měla být kompenzovaná pravidelným procentuélním přidáním financí v rámci inflačního růstu. Zde nastal bohužel na dlouhou dobu od přijetí zákona Kalouskův stop stav (narozdíl od ostatních institucí, které tento zákon nepostihl). Navíc těchto usmolených 500,-kč (krom pánů a plukovníků z PP)je na úkor nějaké té odměny. Takže kdo chce psa být...
  07.05.2009 20:24 Kdo
 
chce psa býýýýýýt. Ty jsi ale blb, proč to nečteš? Pak si kdekdo řekne, že policisté jsou debilové. Snad nejsi polda.
  05.05.2009 21:01 Policajt
 
sniper

... tak jsem byl prvního v práci, osmýho jdu zase nevíte někdo, jak to vypadá s tou ústavní stížností na svátky a 150 hodin?

Tak to je fakt síla, on jde dělat prvního a pak až osmýho, běžte někam!!!!
  05.05.2009 21:08 michal
 
víš on asi naráží na to,že jde makat ve svátky zadarmo. a jak známo svátek je prvního a pak osmého,tak příště trochu přemýšlej než něco napíšeš. nevím co si myslet o člověku,kterej to pochopil způsobem jako ty,to je k smíchu :-)
  06.05.2009 14:51 drn
 
Hlavně že v tom máš jasno!!!
  04.05.2009 20:54 Otázka
 
Proč ještě sloužíte za těchto podmínek ptám se. Ono se to fakt nedá vydržet! Proč nejdete jinam, když jste tak dobří. Bejt PČR soukr. firma, tak je dávno po ni. Tohle by neutáhl ani Bill Gates.
  04.05.2009 21:29 šťoural
 
právě že není soukromá tak nadáváme, je placená z našich daní a jak píšeš "Bejt PČR soukr. firma, tak je dávno po ni. Tohle by neutáhl ani Bill Gates."

A myslíš, že jí rozložili obyčejní policisté sloužící na ulici??
  04.05.2009 23:38 F1
 
Úplně jednoduché. Představ si, že máš touhu hrát fotbal, dávat góly .... , vstoupíš do klubu, kde se časem hodně naučíš. Postupně s léty si ale uvědomuješ, že je to hraní nějaké čím dál horší, ale furt si říkáš, že toho špatného rozhodčího někdo vymění, povrch hřiště dají do pořádku ..... a že jsi se na to i vlastně dal pro jistý " smysl " a ne proto, aby jsi utíkal z toho co by mělo mít i jasný smysl. O policejní práci se říká, že je to celoživotní povolání a ty své zkušenosti a pracovní známosti s " drbany " už člověk nikde neuplatní. Věř, že mě potkává spousta drbanů ( zlodějů ), kteří mě téměř uctivě zdraví. Je zajímavé vidět, jak se tito drbani ( a že jich je ) běžně pohybují mezi lidmi, aniž kdokoliv z těchto lidí tuší " vedle koho stojí ", kdo okolo prošel a věř tomu, že tihle parchanti, když si mě ( v civilu ) všimnou, tak se dekují a jdou jinam, protože vědí, že jim věnuju pozornost. Co tím, říkám ?, že alespoň těm lidem co jsou v mém okolí tihle parchanti nic neukradnou. A i když všechny parchanty znát nemohu, tak jsem profesinálně deformovaný, takže nikdy nenechávám své okolí bez pozorování. Tahle práce se každému poldovi po čase dostane pod kůži a jistě to není o přeskakování ze zaměstnání do zaměstnání. I ti poldové co odešli a byla jich spousta, vzpomínají " všelijak " na tu dlouhou dobu u policie, jak ve špatném, tak i v dobrém, protože člověk udělá i spousty dobrých věcí pro lidi. Spousta lidí umí dobře kritizovat, ale pramálo ví o svém " okolí ".
Takže pro tyto věci to člověk dělá a doufá, že se snad časem pohnou ledy a změní se systém, dojde k debyrokratizaci, zlepší se " velení " atd. Odejít od policie znamená zahodit své letité zkušenosti v této práci a praxe je k nezaplacení, jako v jiných povoláních, natož specifické policejní, znalosti pachatelů .... Snad jsem to vhodně vysvětlil, že to není jako odejít z výrobny hamburgerů do občerstvení přes ulici, že je to o něčem víc. Ale to neznamená, že člověk bude netečný ke špatným věcem u policie a nemůže to kritizovat, pokud má za to, že je to špatné. Policie má dbát na dodržování zákonů, ale v jejím vnitřku dochází k nedodržovaní vlastních předpisů ať už z nedostatku lidí nebo prostě, protože to lidi zkousnou. Takže asi tak. Dnes jsem toho navysvětloval dost a dost. Kdo nepochopí, tak bohužel zase nepochopil.
  04.05.2009 20:25 agónie PČR
 
Vážený pane ministře v demisi.Dnes jsem si se zájmem přečetl Váš rozhovor pro sobotní právo.V malém odkaze uvádíte,"že v žádném období nerostly mzdy u policie jako teď". Tomu nerozumim. Jste PRVNÍ porevoluční vláda,která policistům nezvedla tři roky tarifní tabulky.Peníze zaslané na mimotarifní odměny,zůstaly bohužel v kapsách vyšších důstojníků.Jak máme my,obyčejní policisté vysvětlovat neustále bankám, manželkám,alimentačním soudům ap.že nám opravdu "nerostou platy"?A opravdu nám dole tři roky nerostou.Dá se potom takový článek nazvat "lží"?.Kdybyste např. řekl-mají dost, nepřidáme, pochopím to. Lidé však nejsou ovce,podívejte se prosím znova na volební výsledky z podzimu 08.Takhle necháte opravdu levici zvítězit.
  05.05.2009 06:16 Degradovaný
 
Ty už jsi možná poslední,kdo ty jeho bláboly ještě čte.
  05.05.2009 08:42 Levice, pravice
 
Lidem je úplně jedno, zda jim vládne levice nebo pravice. Pro ně je důležité, aby vláda zajistila vymahatelnost práva, jejich bezpečnost, rovný přístup všech ke vzdělání, zdravotní péči, odpovídající plat za práci,lidské pracovní podmínky ...
Lidé opravdu nejsou ovce a proto nebudou volit levici, pravici ale toho, kdo pracuje v jejich zájmu a ne pro svou kapsu.
  04.05.2009 20:23 odcházející
 
a už dávno mi není dvacet. Na policisty nadávají lidé, kteří klidně porušují dopravní předpisy, není jim proti mysli cokoliv ukrást, pokud mají příležitost, ožulit stát na daních aniž by jim došlo že vlastně okrádají sami sebe,dělat "bordel" kde se jim zamane, protože je přece "demokracie". V jejich zvráceném myšlení nejsou špatní oni - protože oni mají právo, ale policisté, kteří to právo vymáhají.
  05.05.2009 09:00 Přesně tak.
 
Nějaké zákony, předpisy, nařízení? K čemu?
Ten "idiot" policajt mi dal pokutu za překročení rychlosti o 30 km, ten "blbec" policajt mě sebral jen proto, že jsem vybral sousedům byt, ten "kretén" policajt mě sebral jen proto, že jsem přizabil vlastní manželku...
  03.05.2009 20:50 polda14
 
dne 23.4. jsem poprosil o sdělení jak je to s benzínem jinde než na severní moravě. Dík za odpovědi je zbytečné na tyto stránky chodit.
  04.05.2009 16:28 kolaps
 
Tragédie s benzínem je i na jihu Čech !
  04.05.2009 18:50 xyz
 
Benzínu je zatím dost, ropná krize není, ale že se musí šetřit všude je pravda, doma jezdíte autem taky jen tak, aby utekl čas ??
  04.05.2009 19:40 for xyz
 
tvůj příspěvek nepotřebuje komentář, protože patří do řad provokatérů a až Ti bude dávat někdo do budky, tak než přijde (nepřijede) policista, tak jen proto, aby mrtvolu někdo ještě neokradl
  04.05.2009 19:59 for for xyz
 
budem jezdit až od tří mrtvol výše :-)
  04.05.2009 20:14 Vy
 
než přijedete, tak je stejně pozdě, to že si uděláte před výjezdem kafe je známá věc. Provokatér neexistuje, je to jenom pohled na reálný svět a vy jste mimo tuto realitu.
  04.05.2009 20:21 for Vy
 
mimo realitu policista není, protože v ní žije. Myslím, že mimo realitu jsi Ty protože jsi nikdy nebyl policajt a už né policajt za Íčka :-)
  04.05.2009 22:19 Ronin
 
U nás na severu Čech se jezdí docela dost, ale od případu k případu, kdy na nějaké projíždění není čas. Na výjezdy zatím benzín je a když nebude tak si holt lidi budou muset počkat než k nim někdo dorazí pěšky nebo přijit věc oznámit na oddělení.
  05.05.2009 19:17 xyz
 
Obdobnou reakci jsem očekával, ale mimo realitu nejsem, protože jsem policista, je však třeba někdy používat i tzv. "selský rozum".....
  05.05.2009 22:04 jan <forest28@seznam.cz>
 
když chybí na benzín, tak se vezmou peníze z jiné kopečky peněz a to např. z odměn, znaleckých posudků, oprav budov, energií. Více jezdit, ale na ostatním více šetřit. Jak jednoduché...