Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  19.07.2005 19:43 R. H. <bob.hoz@tiscali.cz>
 
Vážený pane, dlouho jsem zvažoval, zda-li Vám napsat. Myslím si totiž, že to ve finále nemá žádný smysl. Možná by se to snad dalo přirovnat k boji s větrnými mlýny... Ale nakonec jsem se rozhodl sdělit Vám můj názor. Nevím, jestli vy poslanci žijete v naprosto jiném světě, nebo vás realita prostě nezajímá! Nejsem fandou sociální demokracie, ale ani s vámi není možné sympatizovat. Zatím jsem neslyšel jediný pozitivní krok, který hodláte učinit v následném volebním období v případě, že vyhrajete volby. Jediné na čem si stavíte předvolební kampaň je házení špíny na sociální demokracii a na policii jako celek! Je mi jasné, že policie je díky represi pro občany nepopulární, ale pokud ji považujete za zbytečnou, dejte policistům "celozávodní dovolenou" na 14 dní a podívejte se pak následně, jak to v této zemi bude vypadat! Víte, že sociální demokracie převzala vládu v zemi, kterou do krize přivedla vláda vaše? Byla to právě vaše vláda ODS která se položila a za kterou musela do voleb "došlapat" úřednická vláda tehdejšího premiéra Tošovského! Není divu, že dluhy ČR se neustále zvyšují, když vláda ČSSD musí žehlit to, co vaše vláda natropila! Ono totiž dnes již není moc co prodat ( a kolikrát za to nedostat zaplaceno ) jako tomu bylo v porevoluční době. Proč se nejvíce vaše strana brání čemukoli, co se týká snižování výhod pro ústavní činitele? Připadá Vám výho málo? Není pro Vás alarmující, že v demokratických volbách jsou třetí nejsilnější stranou komunisté? Pokud Vám to nedochází, nevolí je již jen důchodci v případě že mají 20% hlasů! Lidé je volí, protože jsou nespokojeni! Zajímá Vás to vůbec, nebo se jen snažíte urvat pro sebe co možná nejvíce a "po nás potopa"? Dále bych se Vás chtěl zeptat, jak si představujete "rovný důchod"? Dnes se hovoří o 4.000,- Kč a to ať daný jednotlivec vydělává měs. 7.000,- anebo třeba 300.000,-, jakou bude mít podle Vás motivaci zaměstnaný nechávat si vyplácet vyšší mzdu na výplatní pásku? Vždyť již dnes spousty lidí berou oficiálně min.mzdu a zbytek mají tzv. "na ruku" aby nemuseli odvádět daně. Myslíte si, že to dopadne jinak v případě že každy bude vědět, že ať přispěje do státní kasy jakoukoli částkou, dostane 4.000,-? Proč ODS je proti zavedení registračních pokladen a proč to zdůvodňuje tím, že podnikatelé budou muset zakoupit pokladnu za 20 až 40.000,-? Nezlobte se na mne, ale pokud podnikatel nevydělá 20.000,- za 3 roky aby investoval do zařízení, které si odečte z daní, pak je to asi neprosperující podnikatel a měl by svou živnost zrušit. Na Slovensku jsem dostal pokladní lístek z registrační pokladny i při nákupu zmrzliny!!! Nechápu, proč by z mého kopečku zmrzliny neměl podnikatel odvézt daň z příjmu? Jak jinak chcete aby přiznal, že ho prodal??? Jak jinak ve státě, kde podnikatelé mají domy a auta za miliony přestože nevykazují zisk??? Další věcí je hospodaření v ČR. Nerozumím spoustě věcí a už vůbec ne tomu, že s tím nikdo nic nedělá. Proč mají hejtmani krajů luxusnější a dražší vozy než prezident ČR? Proč ředitel státního podniku Českých drah, podniku který prodělává, má vyšší mzdu než premiér ČR? Proč z peněz daňových poplatníků stát platí kapesné, zdravotní a soc. pojištění osobám které si žádají o politický azyl, ačkoli pocházejí z demokratické země? Proč takový azyl není zamítnut ihned při žádosti, ale řízení o něm trvá i 2 roky ( vícekrát ), které samozřejmě dotyčný na černo pracuje? Jak je možné, že osoby které nepracují a ani nikdy nepracovali mají na sociálních dávkách a všech příplatcích vyšší příjem než dva dospělí v rodině, kde oba pracují? Proč se ze státní pokladny platí vysoké školy lidem, kteří nejsou nijak motivováni zůstat v oboru? Začínám mít pocit, že to zde nejde jen proto, že není vůle něco měnit. Pokud parlament není schopen vytvořit za 15 let legislativu, která by fungovala, pak ji zcela zjevně vytvořit nechce, nebo jsou páni poslanci neschopní a asi by si měli hledat práci jinou! Poslední samostatnou kapitolou mých dotazů je policie a zákon o služebním poměru. Abych to uvedl na pravou míru. Jsem osmým rokem policista v přímém výkonu služby. Policistou jsem chtěl být od 11 let věku a vše jsem tomu podřizoval. Byl to můj životní sen a nastupoval jsem plný elánu a chuti, taky s vírou že je to poslání a na celý život. Praxe mě však velmi rychle vyvedla z omylu. Zjistil jsem, že můj sen byl spíše horrorový. Neustále mě uráží media a potažmo jejich prostřednictvím i ústavní činitelé, kteří neustále hovoří o korupci. Nikdy jsem nevzal žádný úplatek a těžko ho vzal i jakýkoli jiný policista který svou práci bere jako poslání. Jestli máte pocit, že korupce v řadách policie jen bují, proč neschválíte "cílené provokace"? My, poctiví policisté se toho nebojíme, nemáme proč. Vy snad ANO? Není to proto, že by se vám provokatéři nemohli hodit, protože by snad přistihli při něčem vás? Myslíte si že je zkorumpovaná policie? Běžte se zeptat mezi lidi, kteří chtějí umístit dítě do lepší školky! Běžte se zeptat lidí, kteří chtějí babičku do domova seniorů! Sežeňte městký byt! A pak přijdete na to, kde je korupce! Jakoby by nestačilo, že policisté na ulici již nemají žádné společenské postavení, protože na ně "plivete" stále špínu! A proč tedy vůbec policie vybírá hotovost? Protože nepracuje finanční úřad? Myslíte, že je úžasné mít v kapse pokutové bloky v hodnotě dvou výplat a být hmotně odpovědný? Víte, že v dobách kdy policie nabírala, musela sahat do řad uchazečů o zaměstnání úřadů práce? Kam to chcete tímhle tempem dotáhnout, když už ani lidé nechodí dobrovolně ze své vůle? Proč neřeknete lidem pravdu jak je to s výplatami řadových policistů? Víte, že policista který má ženu na mateřské, chodí žádat o sociální dávky a frontu stojí s těmi, které den předtím chytil jak něco vykrádají? To je podle Vás společenská váha a prestiž? Dívíte se pak, že policisté odcházejí po odsloužených letech pracovat raději jako vrátní? Divíte se, když každého pořádného policistu dokážete jen otrávit? A divíte se, když neexistuje žádný služ. postup? Pro mne není životní krédo, vyrazit v 62 letech na ovál a běhat 12 min ke splnění fyzických prověrek proto abych mohl v mínus 10 stupních vypisovat blokovou pokutu! Je pro vás řešením, když se budeme snažit odcházet k armádě, která nikomu není trnem v oku a budeme za 23.000,- čistého leštit Tatru? A když pojedeme někam do boje, tak ačkoli je to naše práce, budeme mít výplatu několikráte vyšší? Víte, moc ani nevěřím, že mi budete ochoten odpovědět a pokud ano, jistě od Vás obdržím jen obecnou odpověď se kterou odpovíte univerzálně všem. Já bych byl jen rád, kdybyste se alespoň trochu zamyslel nad tím, co jsem Vám sdělil. S pozdravem, jeden z mála poctivých blbů v této zemi
  02.01.2007 18:46 asistent
 
neber úplatky, neber úplatky..., nebo se z toho zblázníš!!!
  02.01.2007 19:30 chudák ve 3PT
 
Z čeho budu živit rodinu..
  02.01.2007 18:03 .
 
Jestli někoho zajímá nebo to potřebuje pro svou práci (tzv.STRATEGIE VMĚŠOVÁNÍ viz.Rakousko), tak se podívejte na stránky www.donalinka.cz a www.bkb.cz, jsou tam i návody pro policisty, jak postupovat v případě domácího násilí a kdy může policista osobu vykázat a jaké jsou jeho povinnosti. Od nadřízených se toto nedozvíte, intormovanost na bodu 0 jako vždy.....novelizace zákonů, které toto umožňují jsou účinné od 1.1.2007
  02.01.2007 18:50 BEZ PŘÍPLATKŮ
 
Nadřízení vědí akorát kdy včas odejít, kdy si zažádat k platu o důchod a jak buzerovat.
  02.01.2007 18:53 .
 
a nezapomenou ti dát párkrát do roka podepsat papír o 3578 zákonech, vyhláškách, pokynech, rozkazech atd., aby byli z obliga a svou odpovědnost hodili na tebe, joooo to znám....:-(
  02.01.2007 18:54 .
 
Kdybych měl vše jen přečíst, tak nad tím sedím několik týdnů a abych neudělal nikdy v ničem chybu, tak se to učím půl roku....takhle ti ukáže tvůj podpis a čekej na adekvátní trest...
  02.01.2007 21:08 .
 
Koukám, že to chodí všude stejně. Školení typu"tady se mi podepiš" už jsem absolvoval dost. Nedávno byla holčina od nás na koberečku za něco, co inspekce vyhrabala v jakémsi zapadlém nařízení a před nosem jí mávali s papírem, kterej podepsala na školení, které samozřejmě nikdy nebylo (ale to už nikoho nezajímá). Chce se mi z toho všeho blít.
  02.01.2007 17:35 abcd
 
Jednání s vedením rezortu

V návaznosti na předchozí informace, vám sdělujeme, že dne 4.1.2007 v dopoledních hodinách proběhne u ministra vnitra porada k problematice zákona o služebním poměru, na kterou byli přizváni předseda NOS PČR pan JUDr. Štěpánek a předseda OSH.

Dne 5.1.2007 proběhne jednání mezi předsedou NOS PČR p. JUDr. Štěpánkem a p. PP plk.Mgr. Husákem rovněž k problémům v aplikaci zákona 361/2003 Sb. a prováděcích předpisů.

Jak jsme vás již vyzvali případné dotazy či připomínky zasílejte na mailovou adresu předsedy NOS PČR p. JUDr. Štěpánka. Vzhledem k velkému počtu dotazů a připomínek žádáme o vaši trpělivost na zodpovězení.

Ing. Alexander Burda, 1. místopředseda NOS PČR
  02.01.2007 18:52 prosba
 
Proboha hlavně s tím něco udělejte už se mi rozpadá i rodina natož pracovní morálka.
  02.01.2007 18:55 .
 
mně už se rodina rozpadla a u nás v práci je nás několik desítek bez rodin....:-(
  02.01.2007 20:22 bachař
 
Prosím nezapomeňte na kluky z vězeňský služby :o/
  02.01.2007 17:27 abcd
 
Jestli chcete někdo vzor odvolání pro PČR, napiště mi mail na bajraspj@seznam.cz, pošlu všem
  02.01.2007 17:33 abcd
 
Nepošlu. Je na www.nosp.cz - nově aktualizováno. Stačí doplnit odvolání hasičů s naším a dopsat potřebné údaje z rozhodnutí. Zdravím B.
  02.01.2007 17:36 abcd
 
zde http://www.nosp.cz/index.php?co=62
  02.01.2007 19:31 odvolání
 
Pošli to všem je nás 25000..
  02.01.2007 19:37 abcd
 
už jsem poslal 17432 a i na tebe dojde...:-)
  02.01.2007 16:55 Babuška Jaguška
 
Óóó jíst mi nechutná, spát mi nechutná ... Ivan tu byl a ošklivě mě urazil, ó moji drahuoškové
  02.01.2007 16:54 Preclík
 
Husák, je spolouzodpovědný za tento stav a měl by rezignovat. Když se minulý týden ožral cestující v letadle a udělal výtržnost, cpal se tento charakter do médií a pózoval snad na všech televizních kanálech.
  02.01.2007 18:54 NA DNĚ
 
HUSÁK A LANGER TO JE NEJVĚTŠÍ OMYL ZA POSLEDNÍCH 20 LET.
  02.01.2007 20:15 Pat a Mat
 
Tak už ať proboha dá ješita Klaus ješitovi Husákovi generála, vždyť ten kluk ho tak strašně chce, že i do práce pospíchá a vnovém baloňáčku se ukázal. A co na to, že sere na své podřízené. On chce být generál, generál, generál. K novému(starému zákonu se nemá cenu vyjadřovat, je to hybryd, který slučuje sbory, jejichž pracovní náplň a tudíž i její ohodnocení jsou diametrálně rozdílné. Vždyť jen u policie je tolik funkcí a zaměření a nyní do toho dáme ještě hasiče, celníky, vězeňskou službu a zpravodajské služby..... z toho může vzniknout jen nefunkční směs blábolů, který porušuje základní lidská práva. Proč demonstrovat, já bych rovnou žaloval. A policejní oddbory? jejich stránky sleduji skoro každý den...... to jsou odbory? :-)))))))) jen propašovávají mezi policajty reklamu bankovních domů, mobilních operátorů a td. Za 3 roky neudělaly vůbec nic, jen tupě přihlížely, jak se z hybrydu stává paskvil.
  02.01.2007 16:54 Kolega
 
Nemáte někdo zprávy o tom, že se o situaci v Policii zajímají nějací novináři? Příspěvků dostali mnoho. Spíše se mi jedná o to, jestli to už konečně někdo v médiích rozmázne!
Díky
  02.01.2007 17:24 .
 
Dnes jsem se dotazoval předsedy odborů na konkrétní informace a i přes obrovský nápor, který ohledně dotazů má, mi odpověděl. Odpovídal mi těsně před tím, než k němu přijela TV, takže o tom ví a reagují. Jestli to ovšem bude už dnes ve zprávách ti nepotvrdím a vzhledem k velkému ohlasu ze strany příslušníků bezpečnostních sborů je to téma nejen pro jednu TV, takže ostatní TV a média se jistě přidají. Informováno jich bylo už dost.
  02.01.2007 17:42 kobra
 
Zatím jsem zahlédl jen v dnešním Blesku na str. 6 v čl. Co nám přináší r. 2007.
Jestli nás takhle okomentují ve všech médiích, tak nám budiž "policejní rakev-ponorka" lehká.
P.s. Jestli nemáš možnost si to přečíst, písnu ti to.
  02.01.2007 17:47 .
 
Dík za přepsání sem.
  02.01.2007 17:56 kobra
 
POLICISTÉ:práva a povinnosti
Policisté se podle nových pravidel budou muset více vzdělávat, přijdou o příplatky za svátky a jejich propouštění bude jednodušší.Naopak jejich platy se zvednou o tisíce korun. Tzv. výsluhu však budou moci pobírat až po 15ti letech. Policisté mají také od nynějška právo vykázat osoby, které týrají své blízké, na deset dní z domova.
- doslovný přepis článku.
  02.01.2007 18:01 .
 
nj.BLESK...:-) tohle jsem viděl den po odvysílané reportáži na txt NOVA, tak jsem se zasmál...:-) Jestli někoho zajímá nebo to potřebuje pro svou práci (tzv.STRATEGIE VMĚŠOVÁNÍ viz.Rakousko), tak se podívejte na stránky www.donalinka.cz a www.bkb.cz, jsou tam i návody pro policisty, jak postupovat v případě domácího násilí a kdy může policista osobu vykázat a jaké jsou jeho povinnosti. Od nadřízených se toto nedozvíte, intormovanost na bodu 0 jako vždy.....
  02.01.2007 16:48 Jarda <jar.eger@volny.cz>
 
Jestliže se před rokem zvažovala nějaká demonstrace , která se pak neuskutečnila, je dnes asi ten pravý čas, neboť nářky a planá diskuze na různých služebních nebo internetových forech k ničemu nevede.
  02.01.2007 17:33 .
 
Jak tak koukám na ty kvanta zbytečných poslanců, senátorů a ministrů tak by to chtělo spíš loveckou sezónu!!!!!!!
  02.01.2007 18:28 hydroman
 
Vážení kolegové, berme si příklad z Francie! Dost keců !
Hurá na ně!
  02.01.2007 18:31 .
 
Ve Francii šli hasiči natvrdo do poldů, ti jsou na tom tady ovšem stejně jako vy, takže mají na výběr, buď si nechají nesouhlasně ve vztahu k zákonu dát na budku a budou "z obliga", nebo se otočí zády a nic neuvidí a budou potrestáni, že nezakročili...jediné řešení pro ně je to, že nepřijedou do práce a budou na § nebo marodit....:-(
  02.01.2007 18:39 .
 
Takže řešení je následovné, protest ano, ale legálně. FRANCII nech FRANCIÍ....
  02.01.2007 16:35 Karel
 
www.policista.cz

zrušení výsluhy (koma, 01. 01. 2007 23:50)

Nerad, ale přece dobře informován: Po sestavení funkční vlády má přijít v rámci reforem policie za
a) omezení renty na odsloužení 20 let a pak renta 5000,- Kč, tzv. soft verze
b) v červenci 2007 návrh novelizace z.č.361/2003 Sb. úplné zrušení výsluhových nároků, tzv. hard verze. Zdroj: zaměstnanec legislativního odboru úřadu vlády ČR dne
30.12.2006 po jednání MV a PP.

Bůh nám pomáhej........... já jsem bůh -Langer
  02.01.2007 16:45 nevěřící Tomáš
 
nezlobte se na mě, ale tohle je docela slušná poplašná zpráva, bez podkladů, bez důkazů.. myslím, že i bez ní máme už tak těžkou hlavu.. takže když to sem pořád kopírujete, tak taky i přemýšlejte zda nehrajete "na notu" někomu, komu nechcete.. a jiní se smějí.
  02.01.2007 16:50 titanic
 
Tak to vypadá, že to u policie úplně utlučou, všechny prachy dají důchodcům a nás připraví o vše!
  02.01.2007 17:21 .
 
přesně tak, informace je nepodložená, dotázal jsem se předsedy odborů a o ničem takovém neví.
  02.01.2007 17:31 pifík
 
jo jo na každým šprochu PRAVDY trochu!
  02.01.2007 17:56 .
 
Určitě taková neověřená informace není přínosem. Vzhledem k datu bych tomu nevěřil, že by legislativní rada ÚV jednala v sobotu, ale vzhledem k reportáži na TV NOVA 29.12.je i toto možné. Určitě je tu jedna důležitá věc, takováto změna musí projít schvalovacím procesem, jde o zákon, tudíž sněmovna 1,2,3 čtení + senát + podpis prezidenta, takže i kdyby tam takový úmysl byl (čemuž nevěřím), tak se to ke všem dostane včas, ne jako rozhodnutí o zařazení....
  02.01.2007 16:16 frustrovaný obvoďák <Bohuslav.Hrebecek@seznam.cz>
 
Vážení kolegové. Zdraví Vás bývalý poručík, dnes již značně znechucený a ponížený praporčík. Obětuju této firmě své zdraví již více jak 23 let a když jsem převzal platový výměr jako řadový policista obvodního oddělení III. typu, nevěřil jsem vlastním očím. Sice jsem nezaznamenal finanční propad, budu prakticky na svých loňských příjmech. nyní v 5. TT po 22,5 letech služby na OOP a po absolvování tří policejních škol včetně policejní akademie. To co mě dožralo, je to, že někdo, kdo nastoupil před třemi lety k policii, zde policistka, po absolvování dálkového rychlokursu v Brně, neboť je z civilu paní "inšenýrkou", dostala 6. tarifní třídu, neboť zrovna náhodou je "zpracovatelkou" a zřejmě dělá zapeklitější spisy než já. Já jsem byl zpracovatelem třikrát tak delší dobu, než ona a dělám zapeklité spisy dodnes. Takže ona se teď lepší vychrní doma, nebude se stresovat po nocích s drbanama, nebude se muset na "dozorčí službě" rozhodovat řádově ve vteřinách o dalším postupu, jak řešit často složité věci, bude pěkně v teple a pravidelně papkat a bude mít na třídě o 2.300,-Kč hrubého víc. No to je paráda. By mě zajímalo, který magor dělal náplň práce pro 5. a 6. TT, kde je rozdíl ve slově "základních" a "náročných" policejních činností v trest. řízení. Vysvětlení se mě dostalo na policejním intranetu na diskusním fóru takové, že např. ta náročná činnost spočívá třeba v tom, že u tr. činu výtržnictví je třebas 5 pachatelů nebo že se osoby "postaví tváří v tvář". No to mě podrž. Ale že já se budu v noci na ulici rozhodovat, zda osobu zadržím či nikoliv, o domácím násilí ani nemluvě, tak to mě teda nikdo nevysvětlil. Tohle teda moje bakalářská palice nebere. Takže kariérní řád postavený na hlavu a opět jako podle starého zákona jsou policisté zařazováni na služební místa bez zohlednění dosaženého vzdělání a praxe. Takže celé študium a praxe je mě k h...u. Dojedu asi nynčko v lednu na policejní akademii vrátit diplom, že ho k roznášení "čéječek" od soudu nepotřebuju a šmitec. Přáli jsme si všichni zákon a krásnýýýý, ale oni si řekli, když h....o, tak pro všechny obvoďáky. Hlavně že důchodci maj plat a ještě důchod. Přišla holt nová doba. Zdraví Vás a mnoho zdraví přeje demotivovaný obvoďák. Dal jsem si odvolání proti výměru, tak uvidím.
  02.01.2007 16:28 ožebračený
 
Souhlasím s tebou jedině hromadná odvolání mohou něco změnit.
  02.01.2007 16:44 Kolega
 
Naprosto SOUHLASÍM.
Taktéž jsem přesvědčen, že podám odvolání, pokud se mi změní osobní příplatek! Doposud ovšem nemám platový výměr!!!

Rád bych požádal, kteréhokoliv kolegu co už podával odvolání, ať zveřejní obecný text v nějakém diskusním fóru na stránkách www.policista.cz , neboť ten mustr, který je na zdejším fóru tolikrát prezentován, je spíše pro jiné složky (HZS), než přímo pro řadové policisty. Určitě mnoho kolegů uvítá předlohu odvolání šitou přímo pro nás, řadové policisty.

Děkuji i za ostatní kolegy
  02.01.2007 16:48 aaa
 
aaa
  02.01.2007 17:35 Jenda
 
Plně s tebou souhlasím kolego. Asi jsi málo škrabal a někomu lezl do řiti. Já mám míň o 2.240,- Kč.
  02.01.2007 18:05 Pořád stejný kecy
 
Tímto jsem také postižený. Já a kolega máme 5TT a sloužíme 11 a 9 let. Kolegové 3 a 2 roky praxe dostali 6TT. To je podle vás pane Langer ten slíbený karierní řád. A to všechno proto, že nikomu nelezu do řiti a mám podanou žádost na SKPV. Hlavně že nám dali spolu s výmery podepsat ten slavný kodex, kde se mimo jiné hovoří, aby vztahy byly založeny na základě profesní kolegiality, vzájemné úcty, respektování zásad slušného a korektního jednání, jakékoliv formy šikanování a obtěžování ze strany spolupracovníků či n a d ř í z e n ý c h jsou vyloučeny.
  02.01.2007 20:26 Pat a Mat
 
Postavit osoby tváří v tvář, čili provést konfrontaci může od roku 2003 jen samosoudce, nebo předseda senátu. To mě docela mrzí u tak zkušeného kolegy, že toto neví.
  02.01.2007 21:07 Frustrovaný obvoďák
 
Jak jsem kolego nakoupil na intranetu, tak i prodávám. Není to výplod z mé dílny. Aspoň vidíš, co tam je za odborníky.