Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  03.01.2007 12:12 Kolega
 
Kolegové, kteří jste doposud nedostali platové výměry, a už jste sloužili v tomto roce, dejte zde pod tento příspěvek vědět, kde funkcionáři zaspali. (OŘ, OOP a jiné součásti)
Prosím, a to ZDURAZŇUJI, nepiště sem Vy, kteří jste na dovolené, nebo v pracovní neschopnosti, nebo z jakéhokoliv jiného důvodu jste doposud nebyli v místě služebního působiště! Pouze Vy, kteří jste už sloužili a doposud nemáte platové výměry. Děkuji za pochopení
  03.01.2007 12:30 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
Tak si můžeš zaznamenat také Jihočechy, S JčK, např. zásahovou jednotku. Do dnešního dne jsem nic neviděl a tudíž nemohl ani podepsat (samozřejmě nejsem na dovolené ani nemarodím).
  03.01.2007 13:20 ...
 
ÚOOZ
  03.01.2007 13:22 abc
 
More psal o středočeském kraji
  03.01.2007 22:05 Flegmatik
 
Brno město - téměř všichni ještě nic nedostali, možná prý zítra.
  03.01.2007 12:08 mak
 
mak

Vážené kolegyně a kolegové, všechny Vás zdravím a přeji v tomto novém roce hlavně hodně zdraví Vám a Vašim rodinám.
Tyto stránky sleduji již několik dní, bylo tady toho hodně napsáno a většina názorů je bohužel pravdivých. I u našeho útvaru šli někteří kolegové s platem dolů, někteří zůstali na svém (takže žádné navýšení). Několik dní však čtu v tisku (včetně dnešního), že policisté dostali přidáno NĚKOLIK TISÍC KORUN. Myslím, že by naše vedení mělo být natolik solidní a zveřejnit pravdivé informace.
  03.01.2007 12:12 Majka
 
Konečně rozumná řeč, vy od policie znáte lépe zákony než hasiči, tak prosím pomozte. Zjistil jsem, že v novinách vůbec není nic o problémech policie a hasičů. Jak to? To si budeme vylévat srdce jen na internetu?
  03.01.2007 11:58 Jarda <jarrr@seznam.cz>
 
Vážený pane ministře, předem Vám chci popřát vše nejlepší do Nového roku a hodně pracovích úspěchů

Pane ministře chtěl bych se zeptat jak je možné že k 3.1.2007 nemáme u HZS ještě nové platové výměry
tedy v ústeckém kraji odsloužil jsem si svojí směnu v novém roce a ani neví za kolik.
předem děkuji za odpověď
  03.01.2007 12:18 moge <honza.zavodak@seznam.cz>
 
my v Středočeském také nevíme za kolik děláme a sloužím právě dnes.prý začátkem nového týdne.dělají si pr...
  03.01.2007 11:23 ZA NÁS
 
Vážený pane ministře, předem Vám chci popřát vše nejlepší do Nového roku a hodně pracovích úspěchů.

Do 1.1.2007 jsem byl beránek, který by Vás následoval jako svého pastýře. Jenomže onoho data jsem byl řádně podojen a kopnut do p....e.

Nechci zde polemizovat o uvádět přesná čísla jelikož je v tuto chvíli neznám, ale policistů je asi 40 tisíc. Horním 1O tisícům jste přidali a dalších 3O tisíc okradli.
  03.01.2007 11:26 haj
 
nezbývá než souhlasit!!!
  03.01.2007 11:51 dopravanda
 
po 7 letech nstržm. a 3 platová třída. Korupce co to je???Už se nedivím ničemu!!!!!!!!!!
  03.01.2007 11:57 aifell <aifell77@centrum.cz>
 
jj teď jsem se dozvěděl že na OOP ve středních čechách po skončení školy dostaneš 4PT dále uzemák ma 5PT a zpracovatel 6PT paráda a já po 9 letech co sloužím na tísňové lince 158 mám co?? 3PT!!! Výsměch ....
  03.01.2007 13:37 Petr
 
Souhlasím s příspěvkem, sloužím na OOP, po 9 ti letech služby propad na hrubým příjmu o cca 2000.-Kč, PT 4 hodnost pprap. Kluk kterýmu je 19 nastoupil 1.12.2006 zařazen 4PT, hodnost pprap. Připadá mi to docela zvláštní, a asi nebudu sám. Všude se píše jak se u policie zvedly platy o tisíce, ale už nepíšou že se to týká od 7PT výše.
  03.01.2007 11:08 Zbaven ideálů !!!!
 
Vážení kolegové od PČR. Včera jsem si přečetl na disk. fóru PP (intranet), v sekci odpovědí na otázky zaslané p. JUDr. Tichému (kancelář PP), pro mne a pro vás dosti zajímavou informaci. Píše zde JUDr. Štěpánek s Ing. Burdou z NOS PČR o propadu mezd u řadových policistů (jak všichni víme). V tomto příspěvku se popisuje spolupráce s odboráři HZS při řešení tohoto pro nás ožehavého problému. Je tam uvedena informace i o možné velmi hlasité akci před MV ČR, rovněž tak i informace o zapojení policejních odborů z Evropy (Eurocop apod.).
Přečtete si, kdo má možnost. Dle mého názoru je to psáno velmi zajímavě a hlavně se už konečně, tedy možná začne něco dít v prospěch nás všech.
  03.01.2007 11:54 aifell <aifell77@centrum.cz>
 
Můžeš mi napsat jak se na intranet PP dostanu z internetu, neznám to, děkuji.
  03.01.2007 12:00 Kolega
 
Pro aifell: To jaksi nepůjde. Obě sítě nejsou provázány. Jediná možnost je zkopírovat na datový nosič a zde pak umístit
  03.01.2007 12:10 aifell <aifell77@centrum.cz>
 
Hmmm, myslel jsem si to tak tedy jenom v práci, děkuji za odpověď
  03.01.2007 11:08 .
 
Myslím si,že jako národ stojíme za hovno!Vždycky jsme stáli jako beránci,nechali jsme se vláčet a ponižovat koukněte na Maďary :-) Předseda vlády jim zalhal a byla z toho mela!Prostě si necháme srát na hlavu všichni.Nevím ale politika pana Langera se mě vůbec nazamlouvá!Nechápu jak někdo takovej muže řídit ministerstvo a jít proti vlastním lidem.Vždyť v jeho zájmu by mělo být lidi přilákat a motivovat a ne je naopak odradit!Copak nechápe,že pokud odejdou všichni služebně starší,tak co s těma mladýma nezkušenýma?Kdo jim předá zkušenosti?Jestli si myslí,že když někdo přijde ze školy je hotovej policajt nebo hasič.......je prostě najivní!
  03.01.2007 11:05 zápaďák
 
U Policie ČR sloužím již více jak 16 let a to pouze na OOP a danou demonstraci plně podporuji a také se této zúčastním i s dalšími bojovníky za naše práva. Co se týče stávky, tak i jsem případně i pro tuto, tady nejde o nějaké braní rukojmích ( ve formě občanů ), neboť služba musí být stejně zajištěna, tak to měli i doktoři, takže kdo by měl dozorčího, byl by v práci, ostatní stávkují a nezapomeňte, že stávka by byla v denní době a to jsou na odděleních vedoucí a jejich zástupci, dále je tam ředitel, jeho zástupci a další pohlaváři a kde je napsáno, že oni nemohou oznámení přijmout a zpracovat, vždyť jsou to také policisté a musí oznámení přijmout a provést neodkladné a neopakovatelné úkony, i když jsi nejsem již moc jistý, jak by toto dopadlo a jak by se na to zpracování třeba ohledání místa činu poté tvářil státní zástupce. Pokud se nic nezmění, tak jsem již pevně rozhodnutí dát této potápějící se bárce vale. Ještě pro ty přisluhovače, vyučen jsem černým řemeslem, pak jsem vystudoval podnikatelskou školu s ekonomickým zaměřením a pracoval jsem také před dvouletou základní vojenskou službou na válcovnách a na pecích, takže se práce nebojím.
  03.01.2007 11:24 MOP
 
Plně souhlasím. Vedoucí ví jak maximálně ořezat pastelky a jak psát 15% na tři. Vím o dalších 25 lidech, kteří se půjdou taky projít do ulic.
  03.01.2007 10:30 hnus velebnosti
 
IDNES.cz
Až dostane Mirek Topolánek první výplatu za letošní rok, může se těšit na základní plat ve výši 164 900 korun. Oproti loňsku si měsíčně polepší o více než deset tisíc korun. Od ledna jsou na tom lépe všichni politici – základní platy poslanců, senátorů, ministrů i prezidenta vzrostly o téměř sedm procent........

"Proč by to nebylo adekvátní, když všude jinde rostou platy o pět procent? Lidi si musí zvyknout, že to tak je. Samozřejmě, uklízečce se to bude zdát hodně, ale průměrný manažer malé firmy o pětadvaceti lidech bere třikrát nebo čtyřikrát tolik co my politici," hájí růst platů senátor ODS Jaroslav Kubera - (moje doplnění - ale i podprůměrný manažer pracuje!!!!!!!!)

Senátoři využili sporů o to, zda mají dostat přidáno policisté, kteří nakonec měli smůlu. Zařídili, aby se místo toho začaly pravidelně zvyšovat platy politiků.

Základní plat poslance či senátora tak nově od letošního roku nemůže být nižší než 61 500 korun. K tomu ještě dostávají příplatky za parlamentní funkce – ve výborech nebo ve stranických klubech.

A co víc: jako bonus mají další desítky tisíc korun jako takzvané náhrady. Jejich významnou část tvoří peníze "za dojíždění". U řadových poslanců je to od letošního roku v rozmezí od 31 900 do 43 300 korun.

Takže řadový poslanec ze severní Moravy, který to má do Prahy nejdál a zároveň nemá žádnou funkci v parlamentním výboru, bude mít základní příjem 104 800 korun.

celý článek - http://zpravy.idnes.cz/politici-si-polepsili-o-tisice-korun-dsf- /domaci.asp?c=A070102_203747_domaci_zra
  03.01.2007 11:00 Kolega
 
to je opravdu HNUS, VELEBNOSTI. V této době, když nám ubrali, tak sami mají přidáno! Tady je vidět, kam se profese policisty dostává. Na samé dno! A ty absurdní cestovní náhrady!!! To je ještě větší hnus velebnosti.
  04.01.2007 09:44 Nasranej
 
A co karierni řad, a co vzdělání, vždiť jsou tam samí pitomci a za pěkné penízky, tímto myslím naše zákonodárce.
  03.01.2007 10:04 jirka
 
Tak jsem dnes ráno slyšel , že politikům opět vzrostou tento rok platy, no tak to je výsměch všem lidem, kteří se na to musí dívat a poslouchat. Česko to je absurdistán , a my všichni hloupé ovce, které necháme sebou vláčet...
  03.01.2007 10:04 vrchní asistent :((
 
Na stránkách evropské policejní odborové organizace EUROCOP (které je NOSP členem) je odkaz "Police Officers in Catalonia take to the Streets" Když mohou jít demonstrovat policisté v jiném státě EU a podporuje je dokonce Europol, proč by se na tuto organizaci nemohl český NOSP také obrátit? Aby nám pomohli bojovat za svá práva??

http://www.eurocop-police.org/english/start.htm

http://www.eurocop-police.org/pressreleases/2006/06-12-15%20PRES S%20Catalunya_E.pdf