Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  03.01.2007 17:01 Slávek
 
Máro, určitě jsi dělal svou práci jako já, ale málo jsi nosil švestičky a málo si podlejzal, jako já. Nechtějí mít samostatné mozky ale vycvičené poslušné opice, které makají za banán !!!
  03.01.2007 17:03 Mára
 
je to demotivující
  03.01.2007 16:59 Slávek
 
pro XY, nemyslíš si snad, že našeho zesnulého kolegu bude panu ministrovy líto !!! Ten má jiné starosti. Vdova a děti dostanou takovou pozůstalost jako nikdo jinej. Dle chování naší vlády a jejich ohodnocení, zase tolik náš kolega toho tolik přece neudělal !!! (poslední věta byla ironie - pro pana ministra, kdyby to snad mylel že jsem to napsal vážně ).
  03.01.2007 17:02 xy
 
Samozřejmě že jim to je jedno, zase ušetří něco na platu.. Budou mít víc na osobní příplatky pro sebe. Je to hnus a jsem z toho zdrcenej. Znal jsem ho moc dobře. Ale nás to všechny posílí a doufám že Vás taky a konečně budeme proti "těm nahoře" něco dělat !!!
  03.01.2007 16:57 mára
 
V prosinci jsme nastoupili 4 nováčci na stejný obvod (nenalákala nás náborová akce, přihláška jsme měli od léta). Všichni na stejnou pozici, nový zákon a dva jsme ve 4PT a dva ve 3PT - stále stejná práce jen rozdílný plat. Podle čeho nás rozdělili? kam padla tužka, dva museli dostat černého Petra. Takže u nás na obvodě jsou : vedení, pak nějaké 6., pak hromada 5. a 4. a dva jsme 3. Hned mi to zpříjemnilo začátek služby u PČR
  03.01.2007 17:11 zklamaný dopravák
 
Čau a co máme říkat my všichni dopraváci když jsme ve trrojkách a z praporčíků a nadpraporčíků jsou nadstrážmistri mam pět let a byl jsem do 31.12.2006 podpraporčík a ted od 1.1.07 jsem nadstrážmistři!!!! koega slouží už 23 let byl napraporčík a ted je nadstrážmistr kde to jsme to je výsměch hlaně, že nás na dopravce taháme služby 4 a 5 jich je v kanclu jeden je ve čtyrce a ostatní v sedmičkách!!!!
  03.01.2007 17:14 Mára
 
:-(
  03.01.2007 17:15 Mára
 
to jste na tom jako kluci z PPO
  03.01.2007 23:00 Rozpad policie
 
Je to tragédie a cesta z tohoto marastu nemá konec.
  03.01.2007 16:49 Pitbull
 
"pan ministr" se na nás z těchto stránek hezky směje! Co jiného taky, když nás ošklubal, jak jen to šlo...!! Jen jsem zvědav, jak dlouho to tak ještě vydrží. V řadách policistů P ČR to vře tak, jako ještě nikdy. A mě osobně z toho vyskakují snad všechny žíly na krku vzteky. Jenom mazání medu kolem huby - to by politikům šlo!!!! UŽ DOST!!!!
  03.01.2007 16:45 xy
 
Včera večer se oběsil jeden policista z Chebu. Měl doma problémy a určitě mu nepřineslo k dobru ani snížení platu. Gratuluji Vám a doufám že máte, co jste chtěl. Někdo holt od policie odejde, někdo spáchá sebevraždu. Však Boží mlýny....
  03.01.2007 16:48 .
 
sakra...upřímnou soustrast pozůstalým. Vím co to je, takhle dopadli už 2 kolegové...:-(
  03.01.2007 16:50 Pitbull
 
sakra! To je průšvih! Také upřímnou soustrast.... :-(. Ale myslím, že p. ministr se bude smát dál.... Nas mnógo...!
  03.01.2007 16:57 led
 
Dopr...!!! Pozůstalím upřímnou soustrast..:( ...Všechno souvisí se vším!
  03.01.2007 18:28 Kolega
 
Je potřeba prošetřit, co bylo důvodem jeho jednání! Jestli se najde i jen malá indície, že je to v souvislosti s novým ustavením do funkce od 1.1.2007, tak to má vnitro zaděláno na velký průšvih.

Je mi z toho velmi úzko, opravdu mám mráz na zádech.
Upřímnou soustrast pozůstalým
  03.01.2007 20:13 XXX
 
pánové ten zesnulý kolega byl taky soudní znalec a s příchodem nového zákona mu tuto činnost zakázali. a za tím skutkem jsou zřejmě rodinné důvody, ale nevylučuji, že k tomu přispěla částečně i neutěšená situace v PČR
  03.01.2007 16:45 Slávek
 
"vážený" pane ministře, píšou Vám sem kolegové kteří slouží mnohem déle, já sloužím "jen" 9 let a nějakého ministra už pamatuji. Vy ovšem jste ten top-nej co jsem kdy zažil. Absolutně jste se nás řadových policistů nezastal a neudělal pro nás vůbec nic, čeho by si obyčejný policista mohl vážit !!! Přicházíme do styku s těma nej grázlama, s nakaženýma feťákama atd. atd. , jsme sice ti nejníže postavení, ale dle mého názoru ti nejpotřebnější pro Vás tam nahoře, při Měnovém fondu a Nato, to jsme se Vám hodili. Neříkám že jsou všichni OK, ale je u nás stejná konstelace hlupáku jako v jiných zaměstnáních, jiní nejsou pod takovým drobnohledem. Vy si dělátě vlastní osobní politiku na průšvihářích, kteří něco pokazí. Ale proč to mají odnášet ti šlušní ! Máte se nás zastávat a prosazovat naše zájmy !!!
Osobně jsem šel cca o 3.000,-Kč dolů s platem i dělníci v podnicích už mají víc než já a jdou domu s čistou hlavou, za 9 let u PČR jsem už dávno zapoměl své řemeslo a technologie jsou už dávno jiné a proto mi nezbyde i za stávajících podmínek než u téhle společnosti zůstat a čekat jestli se náhodou něco nezmění. Na to vy ale spoléháte, z našich názorů a odborů si stejně nic něděláte, a to jsem ještě hodně slušnej ve svém vyjadřování. Všude v okolních státech mají naši takové platové zabezpečení, že na svou práci můžou být hrdi, toto už ale postrádá takové procento dnešních policistů ČR, že se Vám o tom ani nezdá. Jestli někdo říká, že to dělá proto, že jej to JEN baví, tak lže, jde zde o peníze, ale vy na svém postu nemusíte mít o nějakou tu "kačku" starost, že ??? A proto čekám, že stejně nic pro řadové policista nezměníte, chvástáte se svou inteligenci, že máte nějaké školy, ale chtěl bych Vás vidět v naší kůži na ulici při zákroku třeba proti magorovi, který frčí na perníku a nebo je jen zhulenej. Byl bych zvědavej, kam by jste s tím vaším ironickým úsměvem došel !!! Moc daleko ne a rozhodně by jste to za ty peníze a stím rizikem že se ani nevrátíte domů nedělal !!! Jste v mezi náma ten nejneoblíbenější ministr vnitra, alespoň na to můžete být hrdý !!!
  03.01.2007 16:44 Provokatér
 
ministře, DĚKUJEME........
...vaše činy s přehledem překonaly i ty nejhorší obavy...vaše sláva největší je od roku 1989....jméno Jaromíra Obziny je zapomenuto, ale to vaše musí být od nynějška neustále připomínáno...a NESMÍ býti zapomenuto!!!
Policisté, policistky,hasiči, rodinní příslušníci, známí a všichni lidé, jichž se novoroční hrdinský čin tohoto ministra týká... BDĚTE A NEZAPOMEŇTE - VOLBY BUDOU!!!
  03.01.2007 16:42 .
 
Když už chtěli pánové rozlišit příslušníky sloužící na venkově a ve velkých městech, kde je nápad, výjezdy apod.mnohem větší a početnější, tak mohli dát příplatek dle velikosti obvodu, počtu obyvatel, kriminalitě atd., ale stejnou práci nemůže nikdo srovnávat v Praze na obvodě a na OOP Humenné, stejně tak je nesmysl, aby měli policisté různé zařazení při stejné práci na stejných odděleních. Stejné to je i s prací mimo bydliště. Vojáci mají příplatek na bydlení (proč se neproplácí alespoň těch pár tisícovek ročně včetně ubytovny patřící MV?)nebo máte jiný názor kolegové?
  03.01.2007 16:38 ps
 
bez osobního bez příplatků nic
  03.01.2007 16:37 .....
 
Teďka jsem se dozvěděl,že nám vyhrožujou,že těm kdo to podají ,že je hnedka postaví mimo službu!
  03.01.2007 16:40
 
co podají?
  03.01.2007 16:46 k
 
výpověď
  03.01.2007 16:47 .
 
:-) přemýšlím, jestli se mám smát,nebo utírat slzy... Tohle je ten kvalitní management? Zavřít ústa a přidat práci. A pak ti řeknou, že to není vyhrožování....připomeň jim ze zákona §77 odst.2 a dále....na odvolání máš právo a lhůtu 15 dní a důvody propuštění jsou dané zákonem, takové protizákonně vyhrožující darebáky ve vedení nikdo nechce a neměl by chtít ani stát....
  03.01.2007 16:48
 
Až tě pozvou na kobereček tak zapni diktafon.
  03.01.2007 16:57 MOP
 
tomu bych se nedivil. Když jsem poprvé napsal na intranetu svůj názor, tak jsem byl l kárán na tzv. služebním srazu. To je asi nějaká složka která to kontroluje. Tak jsem tam vzápětí napsal a píšu stále. U nás to funguje přesně tahle:
KDO NIC NEDĚLÁ NIC NEZKAZÍ,KDO NIC NEZKAZÍ JE POVÝŠEN, KDO JE POVÝŠEN NIC NEDĚLÁ!!! Vedoucí veřejně říká když po ředitelství nic nebudeme chtít dají nám pokoj a nebudou nám sem chodin kontroly!!!
  03.01.2007 17:25 l
 
Plakat pánové plakat nic jiného nezbejvá!Hasičí a policajtí a VS musí spojit síly a musí se něco dít!
  03.01.2007 18:02 jarda
 
Pro MOP, kolego přijde mi jako by jsme sloužili na stejném okrese, ale spíše ne. řekl bych že s tím odměnováním je to stejné v celé polici, porstě ty co nic nedělají jsou nejlepší. a zde se nabízí otázka: k čemu jsme motivováni?