Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  20.04.2005 22:51 Franta
 
POCTETE SI JAK PRACOVAL PAROUBEK!

http://www.cibulka.net/nnoviny/nn2000/nn2200/obsah/09.htm

Veselé hospodaření Rady Zastupitelstva h. m. Prahy

aneb senátorské volby o ty nejlepší

Senátní kandidát - náměstek ing. Jiří Paroubek



Motto:

Velký a neohrožený bojovník

za práva Pražanů,

pokud to ovšem je

v jeho prospěch?



A/ Morální profil

Ing. Jiřího Paroubka:

l/ Ve svém oficiálním senátorském životopise ing. Jiří Paroubek píše, že od roku 1976 ? 90 pracoval jako ekonom v manažérských funkcích. Pokud je mi známo, žádné ?manažérské funkce? za bolševika neexistovaly. To by to soudruzi našemu ?managerovi? hned hezky vysvětlili a určitě by na to dlouho nezapomněl. Byly jen nomenklaturní funkce, spadající do kádrové nomenklatury výborů KSČ různých stupňů, na které mohl dle kádrového klíče, tedy ne podle vzdělání, osobních vlastností, pracovních výsledků a zkušeností, ale na základě politické spolehlivosti, dosazovat příslušný výbor KSČ pracovníky podle svých představ. Pro malé funkce ? místní výbor KSČ, pro důležitější funkce okresní, krajský nebo celostátní ÚV KSČ. Pokud je dnes známo, ing. Jiří Paroubek dělal hlavního ekonoma v ústředí pražského podniku Restaurace a jídelny (RAJ). Pak je skoro úplně vyloučeno, že by tuto významnou nomenklaturní funkci, spadající pod Okresní výbor KSČ, mohl zastávat nestraník !?? Čím pak by si asi takový nestranník mohl získat takovou důvěru KSČ, že ho OV KSČ dosadil do takové funkce?! Takže kandidát ČSSD na senátora ing. Jiří Paroubek nám něco ve svém životopise opomněl říci, anebo měl napsat ? já, hrdina, jsem nikdy nevstoupil do KSČ (nebo StB). Byl jsem doma ve vnitřní oposici, tak, aby to o mně nikdo nevěděl. Navenek jsem předstíral svůj souhlas s komunistickou diktaturou a sovětskou okupací, Antichartou, prvomájovými průvody, Vzornými vojáky, Brigádami socialistické práce a podařilo se mně takhle soudruhy oblafnout a dostat se už roku 1976 do vedoucích funkcí, které jsem už po celou dobu neopustil. Domnívám se však, že ani takhle to s největší pravděpodobností nebylo, a to především vzhledem k jeho dalšímu racionálnímu a vysoce oportunistickému, nebo chcete-li pragmatickému, chování.



B/ Jednání ing. Jiřího Paroubka, v roce 1990 zakladatele ČSSD(b), jako oposičního poslance v zastupitelstvu hlavního města Prahy -

Jeho vystupování a jednání bylo vždy velmi uvážlivé, aby si moc nerozhněval vládnoucí stranu ODS a ODA na velké radnici - avšak také ? aby si na druhé straně nerozhněval spoluoposičníky. Ve všech větších kauzách, které propukly díky oposicí předpokládaným a odhaleným zlodějnám a zločinnému jednání vedení pražské radnice /ODS + ODA/ - se držel hrdinně stranou. // Toto zločinné jednání, vyloženě nevýhodné pro Prahu a její občany, ovšem zákonně nepostižitelné, bylo umožněno předchozím zrušením nebo neexistencí zákonů popřípadě naprosto špatnými zákony, často dokonce přijatých bez jakýchkoli sankcí za jejich porušení, které zase dodala a obhospodařuje vyšší parlamentní složka, která u nás schvalování zákonů ovládá. Totiž ODS a její geniální vůdce a největší ekonom světa všech dob. Od r. 1992-2000 ovlivňuje cca z 95 % schvalování všech zákonů. Nyní prostřednictvím oposičně-koaliční smlouvy, dříve v koalici s ODA a ČSL.

Nejdůležitější špatné zákony: Zákon o obcích, Obchodní zákoník, zrušení nedbalostního trestného činu v Trestním zákoníku, neexistence Správních soudů - vše zcela záměrně.

Zákon o obcích ? podle něho smlouvy za obec uzavírá pouze Rada zastupitelstva ? TAJNĚ A NEKONTROLOVATELNĚ (!!!), ne celé zastupitelstvo, demokraticky volené, a to veřejně a před zraky všech občanů, které to zajímá a kteří si všechno a všechny ze svých daní platí!!! Správa města a hospodaření v městských akciových společnostech je plně v moci Rady zastupitelstva a jí dosazených ? opět bez souhlasu demokraticky voleného zastupitelstva a možnosti jakékoliv kontroly z jeho strany ? jejich lidí. Opět tajná jednání. Tyto a. s. pak mohou uzavírat pro město naprosto nevýhodné smlouvy s podezřelými partnery a za podezřelých okolností, které pak v plném rozsahu zaplatí občané ze svých daní ? viz níže.

Nedbalost, dokonce ani tu zcela vědomou a zřejmou, poškozující zájmy města a jeho občanů, nelze dle stávajících zákonů trestat a rozhodnutím Správního soudu špatné smlouvy zrušit ? když tento Správní soud ještě není ani zřízen ? již l0 let!!! Všichni to vědí a dle toho se ing. Jiří Paroubek a jeho lidé tiše a ?pragmaticky? chovají.



Pokud však šlo o prokazatelně nepodstatné věci

Paroubek hřímal z tribun jako Robespierre?



Ukážeme na příkladech, jak vypadalo jednání ing. Paroubka v pro město a jeho občany nejdůležitějších záležitostech, kde šlo o stamiliony a miliardy z kapes daňových poplatníků.

Byli jsme spolu v dozorčí radě Dopravního Podniku h. m. Prahy, když vypukl finanční skandál ? nákup nových vozů pro pražské Metro, bez výběrového řízení, protokolárně uzavřeného původní výběrovou komisí. Toto výběrové řízení se táhlo 3-4 roky. Najednou RADA zastupitelstva h. m. Prahy a vedení Dopravního podniku h. m. Prahy vytáhlo z klobouku vítěze - Konsorcium ČKD soudruha ing. Jiřího Marouška ? byli spolu v jednom baráku. Stalo se to l2. července 1995 na Valné hromadě ? tvořené právě Radou zastupitelstva h. m. Prahy a jí podřízeným vedením Dopravního podniku h. m. Prahy... Navíc zvolili datum prázdninové, aby nemohla na př. dozorčí rada Dopravního podniku protestovat ? protože ta o prázdninách nezasedá. Rozhodli smlouvu podepsat do měsíce, tedy daleko před koncem prázdnin (!!!). Cena 8-9 miliard. Platby předem!!! Zuřil jsem, že to je banánová republika a PODVOD NA OBČANECH ZA 8 MILIARD!!! //Ekonomický dopad viz dále v textu //



Kandidát na senátora ing. Jiří Paroubek, hlavní ekonom a komunistický ?manager?, OPOSIČNÍ POSLANEC, člen dozorčí rady Dopravního podniku, přitom ani nehlesl ? jako by byl s nimi domluven. Nebo si jenom náš hrdina nechtěl pro své voliče-daňové poplatníky pálit prsty? Pro Prahu a její obyvatele to však byl bohužel poslední hřebík do finanční rakve?

Když však chlapci z vedení Dopravního podniku, bez výběrového řízení, zvýšili odměnu smutně proslulému advokátu JUDr. Tomáši Sokolovi za vybírání pokut od neplatičů jízdného v MHD ? ze 4 milionů na l6 mil. ročně ? řval jako lev, že to je předem dohodnutý podvod ? což opravdu byl (Dopravní podnik i Magistrát mají přitom svá vlastní velká právní oddělení!!!) ? ale hospodaření Prahy tato částka ani v nejmenším neohrozila. Ani Radu zastupitelstva si tímhle gestem rozhněvat nemohl?



Můžeme dále pokračovat s přehledem vysoce výběrového mlčení ing. Jiřího Paroubka, vedoucího ekonoma, komunistického ?managera?, opozičního zastupitele a senátorského kandidáta ČSSD



Matra ? zabezpečovací zařízení na Metro. Původní smlouva, dle výsledků výběrového řízení, které Matra vyhrála, na cca 800 milionů. Doplňky ke smlouvě cena zvýšena, už mimo jakékoliv výběrové řízení, na tisíc sedm set milionů. Rozdíl 900 milionů z peněz daňových poplatníků, více jak 100% původní ceny? Smlouva to tajná (!!!) a hodně vypečená. Vše platit předem(!!!). Penále maximálně 5 % z ceny(!!!). Možnost reklamovat pouze do 4/98, ale zkušební provoz přitom skončil až 6/98(!!!). Tohle uzavřel buď naprostý šílenec nebo to spíše bylo velmi dobře podplaceno. Jenom maličkost. Jeden čas bylo dokonce zakázáno tuto zabezpečovací automatiku používat a dělalo se to ručně // viz důkazy //. A senátor, opoziční zastupitel, člen dozorčí rady? Mlčel vždy jako ryba?



PRVNÍ MĚSTSKÁ BANKA - ztráta města z podvodných úvěrů ? cca l,5 ? 2 mld. Možná i víc, kdo ví a hlavně, kdo má zájem to vyšetřit? Zde má dnes ing. Jiří Paroubek, hlavní ekonom, komunistický ?manager?, senátor a náměstek primátora pro finanční politiku města životní šanci prokázat, na čí straně stojí.



Privatisace podniku Pražské vodárny a kanalisace a. s. ? podvod století. ? Ztráta města a tedy jedině a pouze občanů je v tomto případě cca 5 mld. Hlavní zásady úspěšného podvodu: Vzniknou 2, někdy i 3 akciové společnosti. Jedna městská a té zůstanou trubky a druhá soukromá, vlastnící 66% akcií a ta bude vodu od občanů kasírovat. Městu zůstane jen 34 % . Mezi společnostmi uzavřená smlouva je samozřejmě jako obvykle tajná. Mají ji hlídat lidé, určení ? jak jinak ? RADOU. Po zkušenostech, co umějí, hlavně tajně, tito lidé provádět a co se dnes děje na podobném principu například v SAZCE ? tak tihle to opravdu budou za nás dobře hlídat, kontrolujíce sami sebe!!! Nejdříve si rozdají všichni l00 ? 500 tisícové platy a co zbude, půjde možná do oprav vodovodních a kanalisačních rozvodů!!! (Podrobnosti viz. N.N. 18/2000).



Použití 700 milionů na 5. a 6. jízdní pruh pod Strahovským tunelem ? místo, aby se daly na Metro, či hlavně na stavbu mostu u Bohnic pro Prahu 8, aby tamní obyvatelé konečně nemuseli přes střed města !!! Podle mne to byl jen fakturační podvod a práce neodvedena. Nebo úplná hloupost, protože tyhle pruhy budou třeba tak za 20-30 let. Senátor, komunistický ?manager? a ekonom k tomu mlčí?



Židovské hřbitovy ? versus garáže pro mocipány podvodně privatisované České pojišťovny ex soudruhem a ex ministrem financí Ivanem Kočárníkem (ODS). Další podvod a 400 aut v centru Prahy pro zhoršení životního prostředí. Zároveň zničení unikátního hřbitova z ll. století. Senátor - ticho.



Smlouva na reklamu - s J.C. Decaux ? podvod na Prahu a občany od Rady vedené primátorem Koukalem (ODS) a spol. Smlouva na 25 let ? bezplatná !!! Město přitom ještě platí proud!!! Postaveno cca l.800 reklamních poutačů, některé bez stavebního povolení. Nic se neděje, vše ohlídáno. Pokuty žádné. Zkuste si to občánkové Vy !! Ztráta města na nájemném cca 7,5 miliardy !!! Ing. Jiří Paroubek, senátor, hlavní ekonom, komunistický ?manager?, oposiční zastupitel za ČSSD ? ticho po pěšině.



Smlouva na parkování, opět jak jinak, s francouzskou firmou ? Evropark Praha a.s. Ti Francouzi musí mít zřejmě zvláštní kouzla ? že ano pane Koukale a Šveci. Investice nikoliv přinesená do podniku francouzskou firmou, ale placená ze zdejší půjčky a z pražských tržeb. Kdo této soukromé firmě hlídá neplatiče? Přece Městská policie!!! Pozemky poskytlo město zdarma - Tržby vybírá Europark a až uplatní své luxusní potřeby, tak něco dá i městu. To se to podniká Frantíci ? což. Zkuste tohle někdo udělat jako Čecháček ve středu Paříže ? to byste pane letěli!!! A co na to všechno hlavní ekonom, komunistický ?manager?, opoziční zastupitel ČSSD a senátor? Senátor TICHO. Možná dobře zaplacené?



Tak to bylo páni Občané několik ukázek toho, jak ve městě hospodařila a hospodaří ODS pod vedením primátora Koukala a jeho náměstků ? Volte je dál, bude Vám prima!!! A jim taky. Ale hlavně pan Velký manažér ekonomiky, opoziční poslanec za ČSSD, člen dozorčí rady a kandidát na senátora tohle všechno neviděl, nepostřehl, neslyšel - ale hlavně, nikdy proti těmto lumpárnám nic neudělal!!!

To je opravdu ten pravý muž, který bude tvrdě neohroženě a zásadově hájit zájmy občanů-daňových poplatníků před zlodějnami a okrádáním?



C/ Činnost ing. Jiřího Paroubka jako Náměstka primátora pro finanční politiku města:

Hned na počátku jeho působení došlo ke ztrátě l40 milionů pro městskou pokladnu. Dal totiž pozdě příkaz k nákupu // o cca 2 dny // 72 milionů EUR, a ty zdražily o 2 Kč ? takže ztráta l40 milionů. Uvádíme neověřenou zprávu a teorii ? dobře informovaní zlí jazykové tehdy tvrdili ? vzhledem k tomu, že má velké známosti v bankovních kruzích, předem věděl, že kurs koruny vůči EUR výrazně klesne. Po dohodě jako náměstek primátora pro finanční politiku města pozdržel nákup 72 milionů EUR, nechal ?bokem? nakoupit EUR před devalvací koruny a městu byly prodány po devalvaci o l40 mil. dráž. (Technologie této ekonomicko-politické operace, provedené Českou národní bankou (ČNB) pod vedením Josefa Tošovského, je podrobně popsána v NN 21/2000, strana 09). Vzhledem k úspěšnému a beztrestnému vytunelování nejméně 17 bank, dozorovaných bankovním dohledem ČNB a celé řady fondů v téhle republice podnikajících ? viz např. poslední známý případ Komerční banky, vytunelované ruskou státní mafií o 8 miliard Kč, to zase tak špatná teorie nebyla. Ovšem dokázat by ji musela policie, nejsou-li stopy po l8 měsících už odborně zameteny. A také zda by chtěla a uměla to, neboť jak známo, u nás žádný bankéř už 10 let moc pevně ve svém křesle nesedí a přesto ani jeden z nich není ve vězení. Aspoň já o žádném nevím!!!

Jinak - tím, že si otevřel vrátka svým mlčením a jednáním ve výše uvedených kauzách, byl přijatelný pro ODS ? i když ta právě proti socanům MOBILISOVALA. Proč ovšem proti takovým ? to opravdu nemusela.

Stal se tedy za odměnu z poslušného oposičního poslance ČSSD náměstkem primátora, zvoleného za ODS. Navíc náměstkem pro finanční politiku města!!! A z titulu své nové funkce potom bezpochyby, jak veřejně slíbil svým voličům, velmi rázně vystupoval proti největším radničním lumpárnám, na kterých se předtím sám přímo nebo nepřímo podílel... Uvedeme zde několik ukázek jeho rázného a nekompromisního postupu proti podvodníkům na ochranu zájmů prostého občana-daňového poplatníka:

l/ Vozy Metra ? z městské pokladny zaplaceno cca 2 mld. předem (!!!). Město za to dostalo pouze ? slyšíte dobře ? jednu pětivozovou soupravu, navíc od dobře vytunelovaného ČKD. To se to pane TUNELOVALO za peníze pražských občanů, že, soudruhu Maroušku??? Vzhledem ke všem těmto souvislostem pak vůbec nepřekvapuje podivná úloha superkomunisty a superkapitalisty Jiřího Marouška a jeho ?protikomunistického exilového? bratra Miloslava Marouška, blízkého spolupracovníka prvního předsedy ČSSD(b) profesora Horáka, připraveného a importovaného z USA, v naší polistopadové politicko-ekonomické historii. Budeme citovat z materiálu, věnovaném původně ministrovi vnitra Mgr. Stanislavu Grosovi a jeho kolegyni a spojenkyni z pražské organisace ČSSD poslankyni JUDr. Petře Buzkové, evidované jako spolupracovnice StB, zveřejněném v NN 19/2000, strana 02: ?Dva krásní lidé, Stanislav Gross, stejně jako jeho kolegyně Petra Buzková (naši nejpopulárnější politici, které podle svých vlastních slov ?udělal politiky? už koncem roku 1989 kalifornský velkoobchodník se sovětskými diamanty Miloslav Maroušek, shodou okolností poctivý bratr privatisátora a exmajitele ČKD Jiřího Marouška, jenž svým hospodařením způsobil dluh, převyšující údajně 24 miliard Kč, které zmizely Bůh ví kam?), v začátku své poslanecké kariéry dostali, jako svobodní, přednostně přidělené luxusní velkoplošné byty na pražském sídlišti Barrandov. Smlouvy zněly na dobu neurčitou a jen tvrdý nátlak médií je oba přinutil ke změně na dobu mandátu?. Jak je vidět, stále neomylně platí ?rovný rovného si hledá??

Proti tomuto podvodnému nákupu jsem tvrdě vystupoval a jednal. Důvody : V současné době jezdí v pražském metru celkem 504 ruských vagónů ? jiné nejsou a tyhle budou jezdit po renovaci ještě dalších 30 let!!! V té době se nabízela možnost koupit cca l00 stejných vagónů za 350 milionů. Oproti 8,5 miliardám směšná částka. Vzhledem k tomu, že by byly stejné ? stejné by byly i jejich opravy, modernizace a náhradní díly atd. A když nemáte na mercedes, musíte také jezdit ve Favoritu!!! Ale to by tam nesměli mít ředitelství ve stejném baráku a ČKD vést soudruh Jiří Maroušek!!! Kam pak asi ty své 2 miliardy od města všude dával ?? Do jakých asi kapsiček???

Touhle transakcí se dostala Praha do počínající spirály zadluženosti, která se pod vedením zkušeného komunistického ?managera? a dnešního náměstka pro finanční politiku města ing. Jiřího Paroubka pořád prohlubuje a on ji řeší stále narůstajícími půjčkami, které mají dosáhnout ve finále l7-l8 miliard ? čili skoro celý rozpočet Prahy. Díky této politice je už dnes Praha v situaci, kdy není schopna svoje půjčky, nabízené jejímu vedení bankami ze všech stran a možná vůbec ne nezjištně, průběžně splácet. S velkými potížemi se zatím snaží splácet alespoň úroky z těchto půjček. Bankéři nic neriskují. Praha má tolik majetku v budovách a pozemcích, že za babku získají cokoli, o co projeví, v případě neschopnosti města své dluhy splatit, zájem.

Kdyby měl náměstek a senátor trochu více zájmu a možná i odvahy, měl by z titulu své funkce náměstka primátora pro finanční politiku města navrhnout potrestání aktérů této kauzy!!! Odvolat je z funkcí. Tohle se přeci ve slušných státech dělá a tady je podezření hodně silné. To by však senátorský kandidát musel mít sám čisté ruce a svědomí? Trestněprávní Imunita, spojená s funkcí senátora, má v tomto případě zřejmě cenu zlata?



2/ Městská banka. V ní vládli od roku 1995 dva šibalové. Jeden se jmenoval Vlastimil Hadraba (1951) a byl gen. ředitelem a předsedou představenstva. Zároveň však, což velmi tajil ? byl ve vedení dalších l7 firem (!!!). Povedené, což?! To se to pak poskytovaly úvěry!!! Další dobrák a předseda dozorčí rady - byl primátor Jan Koukal (1951). Jinak z demokraticky zvolených zastupitelů, s výjimkou ODS, nebyl ve statutárních orgánech Městské banky nikdo (!!!), dokonce ani nikdo z koaliční ODA. Až na jaře 97 ? asi jako skrytý začátek oposičně ? koaliční smlouvy ? ex ministryně kontroly, několikrát podezíraná ze spolupráce s komunistickou StB, která v letech 1990-92 neukontrolovala rozkradení majetku komunistické strany a jejího Socialistického svazu mládeže, ing. Květoslava Kořínková, dohodla /zpráva kuloárů/, že do Městské banky byl RADOU dosazen prof. Věnek Šilhán, původně z Obrody socialismu, pak z ČSSD. Objektivně však musíme říci, že nejhorší úvěry a šibalské kšefty už byly v té době dávno hotové. Měli ho tam tedy spíš jako rukojmí, že to vedli dobře, zejména pro jeho autoritu. Na druhé straně i on si tam taky pěkně zobnul. Pro bývalý n. p. Preciosa, kde byli v dobách komunistické diktatury a sovětské okupace vězněni političtí vězni a nuceni v otrockých podmínkách vyrábět pro komunisty broušené sklo pro vývoz na Západ, kde byl po 17. listopadu předsedou představenstva, zajistil úvěr l00 milionů, což moc košér taky nebylo. Těžko jim tedy mohl cokoli vyčítat. Choval se v principu stejně jako oni. Působením prvních dvou výtečníků přišlo město o cca l,5-2 mld., které musí zaplatit a splácet z daní, které vybírá od občanů Prahy na úplně jiné věci. A co proti tomu všemu podnikl náš komunistický ?manager?, náměstek primátora pro finanční politiku města a senátorský kandidát za ČSSD? Vůbec nic!!! Místo veřejné potupy viníků či podání trestních oznámení za tunelování majetku města na adresu zodpovědných politiků a ?managerů? ing. Jiří Paroubek prohlásil: ?Ta ztráta ? to byla taková doba?? Volte ho občané!!! Není věc, kterou by vám nedokázal zdůvodnit?



3/ Prověřit, kam se podělo 700 milionů na 5. a 6. jízdní pruh Strahovského tunelu: Kdo ty práce zadával, kdo je přebíral, kdo podepisoval faktury(!!!). Co se tam vůbec dělalo??? To ovšem našeho senátora, náměstka primátora pro finanční politiku města, absolutně nezajímá. Takovými drobnostmi se zabývat nehodlá?



4/ Při rozhodování o každé investici, hrazené z rozpočtu města, zajistit ? když ?otcové města? odmítnou udělat veřejné a veřejně kontrolovatelné výběrové řízení a zašmudlí to, pak alespoň nechat udělat nejméně dva nezávislé posudky, co by měl připravovaný projekt skutečně stát. Ne, jak je tomu dosud, aby si firmy ceny samy diktovaly. Na to náš senátor a náměstek primátora pro finanční politiku města rezolutně: Tohle se dělat nebude!!! Ostatní socani s ním souhlasili. Asi věděli dobře proč? Tito lidé opravdu pečují o město a jeho občany, své voliče, radost se podívat, což?? Poslední výběrové řízení na dostavbu města se zdá být podezřelé dokonce už i radniční oposici a ta je chce konečně nechat prověřit ? nejlépe přímo policií. Tak, to je zatím poslední zpráva. O výsledku vás budeme informovat.



Čili shrnuto: Ztráty města, způsobené zvýšením nákladů v důsledku zločinného jednání RADY zastupitelstva h. m. Prahy, které jsme zde uvedli a ještě další, o kterém jsme vás zatím ještě neinformovali plus špatné smlouvy, jsou cca 5-6 miliard Kč. Ztráty v neuskutečněných tržbách, utrpěné v důsledku špatných smluv, jsou vyčíslitelné částkou cca 8 miliard Kč. Tedy celkové škody, způsobené městu a jeho obyvatelům RADOU h. m. Prahy, dosahují částky l3-l4 miliard Kč, což je v současné době právě o 3 mld více, než nyní činí půjčky, přijaté RADOU od bank na zakrytí jejího špatného a zločinného hospodaření. Je nutné vyšetřit, kam a na čí konta zmizely tyto miliardy. V každém případě tohle všechno už dnes musí splácet obyvatelé Prahy ze svých daní, které jsou vybírány na zlepšení života obyvatel města?

Proto si musí město pořád půjčovat(!!!) - pane primátore KASLE (ODS). To si račte ověřit. A pane náměstku primátora pro finanční politiku města Paroubku (ČSSD) ? s čím vy vlastně kandidáte do senátu, Vy chlapci koaliční???!



Nejhorší ze všeho je však parazitní finanční strategie finančního náměstka Paroubka, kterou uplatňuje pro Prahu na základě analogie s některými jinými městy. Zde tuto finanční strategii máte: Vídeň, Mnichov, Praha a další města provádějí audit kategorie A. Pak si mohou na svůj obrovský městský majetek (pozemky, budovy) půjčit cokoliv a kdykoliv. Avšak tato města půjčky nesplácí a na splátky si zase půjčují. Takže prakticky nesplácí nic ? jen úroky. Je to takové Paroubkovo ? PERPETUM MOBILE. Půjčka se tedy vlastně nesplatí nikdy. A tohle má být pro Prahu nejlepší řešení. Je tohle uvažování ekonoma, podnikatele a správce svěřeného obecního majetku nebo příživníka a podvodníka??? I kdyby se však půjčka postupně splácela, vyplývají z této půjčky, ostatně jako z jakékoliv jiné půjčky, velice negativní záležitosti.

Tato finanční strategie a z ní vyplývající nesplácené a zřejmě už nesplatitelné půjčky je velice špatná cesta. Je špatná v tom, že jenom úroky z tak velikých půjček činí l,5 mld. ročně. I se splácením této částky má Praha potíže. Tyto peníze padnou, bez užitku pro město a jeho občany, do zisku bank, aniž banky hnou prstem a aniž cokoli riskují. Majetku, kterým za poskytnuté půjčky bankám ručí, mají města zatím většinou dost? Z těchto peněz, vynaložených na nekonečné splácení naprosto zbytečných úvěrů, vybraných z daní daňových poplatníků, se tedy ve městě nic nepostaví a nikomu z občanů se nepomůže. Jen BANKÉŘI dále ztloustnou ? ti mají vždycky málo! Kdo jim ovšem zajišťuje bezrizikový příjem 1,5 miliardy Kč. ročně, na úkor města a jeho občanů, ten může být naopak velmi dobře odměněn ? kdo ví ?? Pro občany jsou to peníze vyhozené do vzduchu a místo POTRESTÁNÍ VINÍKŮ a HLEDÁNÍ RESERV ? jenom další půjčky. Velmi nevýhodné pro město a jeho obyvatele, velmi výhodné pro banky a ty, kteří s nimi tuhle hru hrají?

Zatím je zadlužení města 11. mld., naprosto zbytečně, jenom díky vytunelování Prahy její RADOU, o kterém jsme psali výše a toto zničující zadlužení má vzrůst o dalších 6 na l7 mld., což je prakticky rozpočet Prahy na celý rok. Těchto dalších 6 miliard má údajně být právě na nákup vozů Metra, které se daly koupit za 300 milionů(!!!). Teď zdůvodňuje náměstek Hejl, že musí dostat odměny, neboť jezdí po Evropě kupovat vagóny. I do Ruska chytrák nakonec jel, i tam vagóny nakupoval. Kdyby mě tenkrát poslouchal a nezesměšňoval stávající vagóny, nemusel cestovat. To by si ovšem nemohl procestovat Evropu, nedostal by odměny a cesťáky. Možná od někoho i lecos jiného!!! Nejlepší na celé kauze s vagóny byla skutečnost, že se tehdy ODS a její náměstek Hejl tak báli pravdy, že hlasovali proti vystoupení ing. Kaliny, ředitele Škody Plzeň, na zasedání zastupitelstva h. m. Prahy, aby tam za žádnou cenu nemohl před poslanci nepromluvit. Opravdoví demokraté, jednak k pohledání, jednak za všechny naše peníze!!!



Z Á V Ě R



Když jsem kandidátovi ? finančnímu náměstkovi Paroubkovi říkal, že další půjčka 2 mld. pro město, ve skutečnosti pro teď už soukromou společnost Pražské vodovody a kanalizace je naprosto zbytečná vzhledem k tomu, že voda, která se při dobrém hospodaření a se ziskem dodávala po mnoho let za 2,5 Kč/m2, byla během 2 let zdražena z cca 20 na 30 Kč/m2 ? tedy o 50 %, ačkoliv inflace činila za tutéž dobu jen 8 % a tedy tržby vzrostly bez jakýchkoliv tomu odpovídajících investic o l,3 mld. a nejdou z kapacitních důvodů proinvestovat (jak vidno z uzavřeného mostu Čechova, nelze rozkopanou Prahou už teď projet) a že tyhle peníze se ve vodárnách ztratí jako v černé díře vesmíru //Kontroluje to naše známá ex ministryně kontroly ing. Kořínková !!!// - řekl mi:





?LIDI TO ZAPLATÍ?.



TAK HO VŠICHNI VOLTE

JE TO URČITĚ VÁŠ ČLOVĚK . . .



Aleš Moravec

privatizační komisař

člen Zastupitelstva 94-98

e-mail: alesmor@post.cz
  14.05.2009 23:54 Volič ODS
 
Úvodem nejsem žadný provokatér. Tak Vám po tom Vašem panu zachránci Paroubkovi házel kdosi rajčata a vajíčka. To Vám to pěkně začíná. Nebuďte prosím tak naivní, volby stejně vyhraje a musí vyhrát Odeska. Každý už poznal, že volby rudo-pomerančový přízrak vyhrál díky zdravotním poplatkům, které stejně soudy zcela oprávněně poslaly do pecek. Přestaňte politikařit a raději se věnujte své práci. Máte pomáhat a chránit a ne tady bezmnezně tlachat o ničem. Byl bych velmi rád kdyby se pan Dr. Langer vrátil zpět na vnitro, nejen proto co všechno udělal, ale také proto, jak někteří z Vás se k jeho osobě vyjadřujete. Vaše neslušnost nezná mezí, o ničem nevíte, ale hlavně co dokážete, poplivat člověka a teď promiňte " držkovat " jen a jen o penězích. Pomáhejte,chraňte, vyhledávejte a objasňujte TČ. Pokud to nechápete, odejděte.
  15.05.2009 05:17 Volič ODS
 
Váž. pane Dalíku,
nemusíte bezmocně kopat kolem sebe. Pokud máte nahrabáno doporučuji Vám jet za panem Krejčířem. Pokud na to nemaáte tak nelezte ani do ODS. Resp. bych Vám následně doporučil Kubu, jelikož ODS dovede jakož to kultivovaná strana slušně se vyjadřujících "bručounů" devede využít všech možností k dosažení svých cílů, včetně komunistů u voleb k dosazení hlavy státu. Takže pro Vás Kubu pane a skvělé pomeranče !
  15.05.2009 08:04 Volič ODS
 
Po pravdě, čekal jsem horší.Nejsem žádný pan Dalík, jsem jeden z Vás a jsem z Vysočiny. Z toho plyne, že asi těžko jsem si mohl něco u vnitra, respektive u PČR cokoliv nahrabat. Jenom si vážím toho, že mám práci a každého 15 mě na účet přistane nějaký mrzký peníz. Vysočina je chladná a věřte, Kuba je místo letošní dovolené a ty pomeranče si skutečně dám, ale jen s tím rozdílem, že mě je nebude prodávat nějaký sociální demokrat z Česka s 28 přípomínkami, jen proto, abych si s dovolením mohl něco koupit.Je to stále přijatelnější, protože, komunista z Kuby mě neuškodí.
  15.05.2009 09:41 F1
 
Regulační polatek od slova " regulovat " ?

No, když jste nakousl ty zdravotní regulační poplatky....
Předně, lékaře navštěvuji maximálně 1 x za rok a tak nejsem regulován. Ani 30,- Kč mě nezruinuje.
Jenomže v tomhle státě je to tak nějak postavené na oblbování s lidmi. Od počátku se totiž hovořilo, že se jedná pouze o takový formální malý poplatek, který by měl jen " odradit " od zbytečných návštěv u lékaře. Tomuto jsem rozuměl a chápal jsem, že je to například i v SRN. Také bylo tvrzeno ( tak to skutečně říkali a já si na to pamatuji dobře ), že nejde vůbec o tahání peněz z lidí a přísunu peněz do zdravotnictví. Pak začal čas poplatků, lidé platili 30,- Kč se vzniklým zmatkem za co se vůbec má platit 30,- Kč, zda jen za vyšetření a nebo každou přítomnost u lékaře. Další názory, zda ubylo zbytečných návštěv u lékaře či nikoliv, tedy zda regulace funguje ( osobně nejsem přesvědčen o tom, že u lékaře je nyní méně lidí a údajné statistiky potvrdily návrat k obvyklému množství návšětv ). Pak přišly názory se zrušením poplatku a to byl gól. Všude jsem jen slyšel, jak budou tyto peníze chybět ve zdravotnictví a o regulačním " efektu " se jaksi již nemluvilo. V podstatě vylezl nejdůležitější motiv poplatků - z formálního polatku se stal celkem solidní přísun peněz do zdravotnictví, regulace již nikoho nezajímala, o tom již nikdo debatu nevedl a ani nikdo nepředložil jak se to promítlo v čekárnách, zda ubylo nadužívání lékařské péče. Debaty v průběhu roku ( jen a jen o chybějících penězích v případě výpadku zdravotních 30- Kč poplatků ) a obhajování těchto poplatků min. Julínkem bylo již nedůstojné ba směšné, když čím dál víc nešlo o regulaci, ale o přísun peněz na které se rychle přivyklo.
Sám jsem se setkal, jak byl " regulován " můj syn, aby zbytečně neobtěžoval zdravotnictví respektive jej nezneužíval příliš častými návštěvami a to v době, kdy si ve škole podvrkl prst na ruce a došlo u něj k odtržení úpony na prstu. Celkem 7 x byl v průběhu 1,5 měsíce nutně u lékaře na převazu dlahy a prohlídce stavu zraněného kloubu. A také celkem 7 x 30,- Kč = 210,- Kč zaplatil v ordinaci nemocnice za regulaci svých povinných návštěv, které byly jistě regulovány v duchu záměru zamezit zbytečným návštěvám u lékaře. Zkrátka jde jen vytáhnout peníze z lidí nic víc. V tomto lituji upřímně penzisty, protože, to že s přibývajícím věkem přicházejí zdravotní problémy je realita života a tito lidé byli bohužel vystaveni stavu, kdy se od nich předpokládalo, že budou solit a solit. To že mají důchod na 40 procentech průměrné mzdy nikoho nezajímá.
Dále mě překvapila v souvislosti s poplatky lékařka, která ykonávala svou praxi právě ve SRN, kde se vyjádřila, že v SRN jsou poplatky, ale platí se jednou za 3 měsíce částkou 10 EURO ( 3 měsíční strop ), děti do určitého věku bez poplatku a děti do určitého věku bez poplatku za léky, důchodci rovněž s úlevou. Celkově byl jejich systém měkčí oproti našemu, kde děti nikoho nezajímali, protože přeci každý ví, že to vlastně cvakají rodiče. Jinak není pochyb , že 10 EURO, tedy nějakých 260-270,- Kč na 3 měsíce ( s libovolným počtem návštěv lékaře ) jistě není tvrdší než ten model u nás. Prostě tohle ODS podělala, když je dle ústavy zaručena zdravotní péče zdarma ( samozřejmě ne zdarma, ale z prostředků hromadně vybraných peněz ) A jestli je málo peněz ve zdravotnictví a je zdůvodnitelné toto změnit, tak měli raději zvýšit odvod na zdravotním, tedy z výplat a pod. a ne jít cestou trapného : pane ještě těch 30, -Kč. Když zvedli poplatky za televizi a pod. tak to mohli udělat i v tomto případě, pokud je k tomu zdůvodnění.
Na závěr volím ČSSD ( nikdy Komunisty ) a to jednoho důvodu, že jsou " politicky " vnímavější k sociálně slabším lidem, protože udělat z lidí otroky a pak je odkopnout. To už tady bylo a i když je politika velká špína a hrabání pod sebe je jen dílem příležitosti, lépe chápe ČSSD svou vol. základnu, tedy že je i spousta lidí nemajetných soc. slabých, důchpdců, kteří chtějí žít důstojně, nic víc. A tahle skupina ( ODS ), ta je zaměřena bohužel cíleně na vyvolené, ostatní mají smůlu. Kdo to nevidí má bohužel klapky. Takže asi tak, ale hlavním mým tématem byly poplatky a jejich " regulování ".
  15.05.2009 10:27 F1
 
" O ničem nevíte " ?

Mám ten dojem že pokud někdo o něčem neví, tak jste to bohužel Vy.
Z jednho prostého důvodu. Pokud budete sedět na břehu pod přehradou, také si dobře všimnete, jak probíhá regulace stavu hladiny vody a jak tam nahoře regulují.
Každý řadový policista, který má něco ( víc )již odslouženo, může porovnávat a jistě ví co se zlepšilo.
Nepochybně se Policie ČR oproti minulosti vybavila nějakou tou technikou i když to není stále srovanatelné s jinými státními úřady v ČR. K tomu by ale stejně muselo dojít tak jako tak, protože to bylo již téměř neúnosné a dlouho odkládané. Ano počítače máme, výslechy se můžou překopírovávat i do jiných spisů a pod., ale papírů neubylo a pokud mohu srovnávat čas strávený u administrativy dříve před elektronizací a nyní, tak v tom nevidím úlevu. Tzv. ETŘ není zrovna nenáročný systém na vkládání dat a jeho krmení stojí velmi dlouhý čas každého poldy, který na něm pracuje při běžném oznámení občana. Řeči pana Langera o tom, že si jistě každý všimnul, jak přibyli na ulicích policisté díky elektronizaci, jsou právě tou fámou shora o úspěších reformy.
U nás většinou kdo má ruce a nohy, tak s někým něco sepisuje do systému ETŘ. To že nás to furt v kanceláři nebaví a že raději sloužíme venku je pravdou. Jen ale vylezeme ven, už něco zase sepisujeme. Ztráta občanského průkazu se do dnešní doby na PČR stále v krátkosti vyslýchá, ačkoliv stejný úkon na Magistrátě se děje stručným vyplněním občana na lístek a předáním úřednici. Takže na polici zase sedí zbytečně policista atd. ..... Systém přijímání oznámení od občanů je byrokratický, náročný i s elektronizací a takhle se ten stát větší přítomnosti policistů na ulicich nedočká. Jistě o tom systému vím víc než Vy pane a nemůžu Langerovi pleskat. Navíc stav, který je nyní na různých odděleních s nástupem nových lidí, kteří dost často nemají vztah k této službě a nebo mají zkreslené představy, jak rychle utečou na kriminálku, není dobrý. Některé oddělení, se tak vyčistily od zkušených lidí, že ti zbylí zkušení už toho často mají dost, jak je na ně přehazovaná špatně udělaná práce ( vyslechy, různé úkony apod. ) od některých nových lajdáků a musí to někdy dost nepříjemným způsobem předělávat. Nejsou to jen chyby, které občas někdo udělá, jsou to často jednání " vždyť on to někdo po mě opraví předělá ". O stavu na odděleních víte v tomto směru prd a kdyby obměna zkušených lidí šla přirozeně a ne cestou arogantního vytlačování lidí jako nepotřebných, tak nemusel být takový otřes u Policie ČR a to ještě asi zřejmě není konečná. Zkrátka, když přijede vyslýchat pachatele kriminalista se 3-4 letou praxí sice s VŠ ( pro tu VŠ se tam taky dostal, ale není to o VŠ ) a vyloženě pro jeho ještě nevyzrálost na takové místo nemá na to aby " rozebral " pachatele, tak je výsledek adekvátní těmto nezkušenostem, navíc pachatele ani při svém krátkém působení nezná, což je významné a často nutné, aby se dostavil výsledek. Na kriminálku se vždy chodilo po získání zkušeností, až na výjimky. To již neplatí. Do toho vy ale nevidíte a tak spěte spokojeně a chvalte exministra Langera.
  16.05.2009 05:10 jarda
 
Vážení, nechte voliče ODS v pokoji. Je to vůl.
  16.05.2009 11:01 ma4be
 
a co tam tedy dokázal?????????nevím o ničem. Íčko se pachtovalo s Mrázkem, z Krakatice znizelo 1600 stránek, pak byl Mrázek odstraněn, Íčko o tom nějak moc nehovoří, že?
  05.08.2009 23:26 daggmar44 <daggmar44@seznam.cz>
 
jste ubožák když můžete fandit jangerovi nebo stejný slizoun
  14.05.2009 21:41 Mr. Íčko
 
Dochází finance, začíná krize!
  14.05.2009 09:21 Hubert Rozmanitý <hubert.rozmanity@centrum.cz>
 
Víte KDO je Petr Cibulka? Manýry převzal od matinky estébačky I. správy StB, krycí jméno Alžběta ( k ověření v Žáčkově institutu), tatíček významný funkcionář KSČ v Brně. Synáčka matinka vychovala dobře, byl sice na peníze a hulvát, ale v dobrých rukou matinky! Díky svým vlastnostem se dostal do střetu s policií - odtud pětinásobný vězeň svědomí, jak líčí v brožuře "Odpověď komunistickému dobytku". Pokud začnete toto veledílo číst, přečtěte si na str. 130 a dál "odbojovou situaci", za kterou dostal dva roky. Jedná se o oběd v restauraci U bubeníčků v Myslíkově ulici Praha 2. Tam totiž nedostal k obědu to, co ON chtěl, neboť to již bylo vyškrtnuto. Přišel prostě pozdě. Vězeň svědomí vynadal personálu a servírce a oni zavolali policii. Byl odsouzen za výtržnictví! Porovnějte jeho "vězeňské" činy s činy ostatních politických vězňů. Vězňů z Jáchymova, popravené Milady Horákové, a nesčetných politických vězňů 50tých let! Od koho z nich slyšíte tak nestoudné vychloubání? Příklad odvahy bratrů Mašínových s "pětinásobným" nadutým Petrem Cibulkou nedá ani přirovnat.
  14.05.2009 10:22 Klokan
 
Hezký příspěvek. Jenom si nemohu odpustit, že bratři Mašínové jsou jistě odvážní, ale jsou to vrazi!!!
  14.05.2009 12:32 No nevím Klokane,
 
ale k podříznutí svázaného policajta bratři Mašínové moc odvahy nepotřebovali.
  14.05.2009 19:47 Klokan
 
Asi máš pravdu.
  14.05.2009 21:36 NePo
 
Odvahu Mašínů shledávám také jen v tom, že chtěli utéct před režimem, jinak jsou to u mně také prachsprostí vrazi. Korunu této kauze dal Tupohlávek, když tyto prachsprosté vrahy vyznamenal. V Německu jsou stále na seznamu hledaných a nemůžou na území Německa vstoupit, jinak by je čekala "oprátka", kdežto u nás jsou "hrdinové", které tehdejší premiér ještě vyznamená!!! To mi fakt hlava nebere! Ještě že už je ta pakáž
..........O-ožebračující
..........D-důvěřivé
..........S-spoluobčany
pryč od vesla a snad se po volbách už nevrátí!!!
  14.05.2009 21:39 Nebo také
 
O-oblbneme
D-desetitisíce
S-slabomyslných
  14.05.2009 23:12 QQWW
 
A Vy, pane Rozmanitý, jaké je Vaš krycí jméno?
  15.05.2009 08:33 St
 
Rodina generála Mašína, vždy stála na straně svobodného Československého státu a generál Mašín byl za svoji odbojovou činnost za války popravan. Stejně skončili i jeho přátelé, kteří zastávali stejné zásady a principy. Nenávist k totalitním systémům a touhu po svobodě bratři Mašínové získali jak výchovou tak v genech. Těžko soudit, někdo stáhne ocas a drží hubu a krok, někdo jde za svobodou přez mrtvoly, a to i kdyby to měla být mrtvola jeho vlastní. Nutno podotknout, že ti mrtví byli členy represivních složek, které sloužily politické straně, jenž uchopila moc ve státě dělnickým pučem. I onen účetní byl členem komunistické strany a místním kápem lidových milicí, což byla ozbrojená složka politické strany, fungující zcela mimo právní i ústavní rámec. A jen pro připomenutí článek 23 z Listiny základních práv a svobod. "Občané mají právo postavit se na odpor proti každému, kdo by odstraňoval demokratický řád lidských práv a základních svobod, založený Listinou, jestliže činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků jsou znemožněny." St.
  15.05.2009 09:17 St.
 
Něco ve mě mi říká, že pokud půjdu za svou svobodou přes cizí mrtvoly, tak nejsem hrdina ale vrah.
  15.05.2009 18:58 Klokan
 
Pro St. Nesouhlasím, jsou to sprostí vrazi. Nemluvím o jejich otci, to byl hrdina, ale bratři Mašínové určitě ne. Oni nechtěli bojovat proti komunistům, oni se chtěli jenom dostat na západ, jenom kvůli sobě a pro své zájmy dokázali zabíjet nevinné lidi a to zvlášť surovým způsobem. Jsou to hovada a vrazi. Podříznout svázaného člověka. Svině, to může udělat jenom svině. A argumentovat tím, že by je prozradil, to je hnus. I za války se děly hrůzné věci a jedná se o válečné zločiny. Ten esenbák byl jejich zajatec a byl to hlavně člověk. Obyčejný řadový esenbák, kterému šlo třeba jen o to, aby se nekradlo a nevraždilo. Díky za názor, ale nikdy s tím nebudu souhlasit.
  14.05.2009 09:14 Krize
 
Pořád se omílá, jakéže není krize. Přečtěte si níže uvedený článek, možná jste ho už obdrželi:

Krize
Překlad ze španělštiny ze dne 15.3.2009

Jednoduchý výpočet, ale zajímavý výsledek.

Jedno zamyšlení a výpočet španělského diváka, který byl zaslán CNN.

Plán na záchranu bank penězi daňových poplatníků, který je momentálně diskutován (mezitím odsouhlasený) v americkém parlamentu, bude obnášet nepředstavitelnou sumu 700 miliard dolarů, a to na rozdíl od skutečnosti,
že už 500 miliard dostaly.

Abyste si tuto sumu vůbec dovedli představit, ukáži vám následující výpočet:

Na planetě Zemi žije momentálně 6,7 miliardy lidí. Když vydělíme jen těch
700 miliard těmi 6,7 milardami, znamená to, že KAŽDÝ JEDEN obyvatel Země dostane 104 milionů dolarů!!!!!!

Touto sumou by mohla být jedním rázem zlikvidována chudoba na celém světě, ba co více, každý obyvatel by se stal milionářem!!!

Španělský divák došel k následujícímu závěru:
Očividně máme s rozdělováním bohatství maličký problém.

Podívejme se ale na jeden blíže ležící příklad- do Španělska:

Španělský stát podpořil banky sumou 30 miliard Euro, které pocházejí z kapes daňových poplatníků tím, že převzal na sebe dluhy bank ve výši 30 miliard Euro.

Podle aktuálních údajů má Španělsko momentálně 46 063 511 obyvatel.

A nyní opět trochu počítání:

30 000 000 000 : 46 063 511= cca 651 miliónů Euro !!!!pro každého Španěla!!!!
 
Když vezmeme, že každá rodina má 4 členy , dostala by každá rodina
cca 2,5 miliardy Euro.

Hm, z takových peněz se ty hypotéky už snad dají zaplatit.

To je krize. Očividně se vyplatí považovat nás za hlupáky.

Tak jako vláda, tak i opozice se nám vysmívají.
A co děláme my? Neuděláme skutečně vůbec nic?

Pošli alespoň tento malý výpočet svým známým, aby se jim alespoň trochu otevřely oči. Ty peníze za to stojí.
  14.05.2009 09:52 Ykve
 
Naučte se počítat
  14.05.2009 09:54 Ykve
 
Nejedná se o 104 mil. dolarů ale o 104 dolarů.
  14.05.2009 11:26 Milionář
 
Takto vznikají fámy. Milionářem se opět nestanu.
  15.05.2009 10:50 dylčo
 
Jestli všude na světě takhle počítají,tak se nedivím,že je krize!!!Ale i tak je to hodně peněz...
  14.05.2009 05:11 Krize ?
 
Sloužit 24 - hodinouvou službu ? Pokud se nepletu tak 24-ky zrušilo nařízení EU. Takto není třeba další články pisatele dále komentovat.
  14.05.2009 11:08 Aifell
 
Tak se někdy zajeď podívat do Prahy ju? A uvidíš sám! Zeptej se hlavně těch co slouží jako DS nebo ZDS.
  14.05.2009 12:36 Bez komentář,
 
pouze jedno Armáda a složky IZS (pro neznalé Integrovaný záchraný systém) slouží jinak na takzvané "operační dny" tedy v armádě od rozkazu k rozkazu (dříve byl rozkaz v 16:00) a jinde od 07:00 do 07:00 prostě "24-ky" týká se to jen operátoračních a dozozčích nebo jak se všude jmenují, je to lepší pro přehled a činnost těchto složek
PS: nedovedu si představit kdy v době nějaké události bude dvakrát střídání "stráží" - jsou prostě jiné než normální zaměstnanci
  14.05.2009 14:55 Ach jo
 
Hm, a taky Listina základních práv a svobod zaručuje všem občanům mzdu za odvedenou práci, jen my policisté "smíme" odpracovat 150 hodin ročně (což je přibližně měsíc dovolené) zadarmo. Taky nesmíme podnikat a vykonávat jinou výdělečnou činnost, až na nepatrné výjimky, nesmíme být v politické straně, jen dýchat, pomáhat a chránit zatím můžeme. Nestěžuji si, jen konstatuji, neměnila bych.
  13.05.2009 20:19 extra krize
 
NEFŇUKAT A MAKAT, ZAHRABAT SE DO ADMINISTRATIVY NEJÍST, NEPÍT, NEPLÝTVAT VODOU, ENERGIEMI, NEJEZDIT SLUŽEBNÍMI AUTY A ŠETŘIT.
  13.05.2009 20:43 B.Z.
 
a nechlubit se nereálnými příjmy
  13.05.2009 21:20 Ach jo
 
For plat u PČR: kolego, neházej perly sviním... Sloužím taky 24tihodinové služby a ty tři dny volna jsou sakra zasloužené. To je ale taky to jediné, co někteří závistivci vidí. Že kolikrát přes půl dne po službě prospím a do večera se z toho vzpamatovávám, že sloužím o víkendech a o svátcích, žádné placené volno, to už jim uniká. Každá služba má svá pro a proti a pochopitelně je rozdíl v platu, jestli člověk slouží na obvodě, na městě či ještě výš. Tvůj plat je reálný, ale nech si ho příště pro sebe, vždyť vidíš, jak někteří reagují.
  13.05.2009 22:21 Plat u PČR
 
4 Ach jo
Moc děkuji za Tvůj příspěvek. Bohužel máš pravdu,je lepší na diskuzní fóra nereagovat a hlavně neříkat pravdu. Kdo chce uvěří,kdo nechce neuvěří a bude jen urážet a nadávat. Ufňukánky a různé nespokojence by neuklidnila ani padesátitisícová výplata. Já mám i v anonymním fóru svou důstojnost,kolegu MLOKA nebudu napadat ani urážet,nemá smysl mu cokoliv vysvětlovat a vyvracet. Má svou pravdu a přes tu nejede vlak.Je těžké bavit se s volem o sobotě ,když jde v pátek na porážku.Víc nemá smysl se zapojovat do jeho reakcí,vždyť díky anonymitě člověk ani neví,jestli to pořád píše jeden a ten samý člověk.
  13.05.2009 19:56 Plat u PČR
 
PRO 4 MLOK
Pane mladý policisto, nevím jak dlouho sloužíte, ale na veřejných stránkách vyvěšovat svůj plat svědčí o tom, že mnoho nemáte odslouženo. Navíc jste mě docela pobavil. Doporučoval bych Vám jít si odšlapat poctivě nějaký rok chodník a následně si doplnit resortní i mimoresortní vzdělání.
  13.05.2009 20:08 Souhlas
 
s platem u PČR
  13.05.2009 20:10 Ne-souhlas
 
s platem u PČR
  13.05.2009 17:13 for plat u pčr
 
tak kamaráde,je vidět,že víš úplné hovno,co se děje u policie,jestli ty jsi policajt a po 11 letech služby bereš 25,000 čistého,8 krát za měsíc do práce a 150 hodin se tě netýká,tak na to můžu jenom napsat,nejsi policista a meleš hovadiny,nebo děláš kuřku někde nahoře...asi nejsem moc u policie schopný a tohle tedy nemám,takže blbečku,buď dál v klidu a válej si 22 dní šunky,jelikož tu šunku ti nikdo tady nežere.
  13.05.2009 17:19 Mlok
 
nech ho provokatéra. Spíš to vypadá, že to psalo samotné Íčko k pobavení sebe sama a jemu podobných jako "Džejára" a ostatních...
  13.05.2009 19:07 Plat u PČR
 
Hovadiny meleš ty. Výplatní pásku tady sice skenovat nebudu,ale dozorčí na jednom pražském MOP v 5.platové třídě,11 let odslouženo,6.000,-kč rizikáč,2500,-kč osobko,úleva na dani na dvě děti, ať se ti to líbí nebo ne,skutečně dělá měsíčně círka 25.000,-kč a podotýkám že čistého .Ať jsi kuřka nebo ne. 150 hodin do přesčasu sice máme,tak jako každý policista v republice,ale naštěstí máme vedoucího, co toho nezneužívá, ale využívá pouze opravdu v nejnutnějších případech. Jinak je většinou každý přesčas "prozatím v Praze" zaplacený,což ti samozřejmě přihodí nějakou tu stovku i tisícovku navíc.Tak si promni zaslepené oči a jdi dělat dozorčího do Práglu.Můžeš mít ty samé výhody.Ještě nějaké další urážlivé otázky,dotazy a nebo výplody tvé fantazie o tom co je a co není možné ???
  13.05.2009 19:12 polda14
 
nejsem si jist výši platů ale ta pracovní doba asi sedí takoví dozorčí na dálniční to myslím také tak mají.
  13.05.2009 19:15 For Mlok
 
s prominutím mi připomínáš někoho ze švejka, ale nechám to spíš na hodnocení tvého IQ, stejně jako policajt to nevíš
  13.05.2009 19:30 4 MLOK
 
A co nevím ?? Píšu ti zde své argumenty.Věř nebo nech být,a nebo ještě lépe,udělej si výlet do Prahy,navštiv nějaké to MOP a schválně ať ti dozorčí ukáží svou výplatní pásku. Nemám jeden jediný důvod lhát a vymýšlet si fantasmagorie. Sice mě mrzí , že nevěříš,ale stím nic neudělám.Ale já osobně ,než bych někoho urážel,tak bych se nejdříve přesvědčil jestli je to možné nebo ne. IQ mám myslím pro policistu dostačující,jinak by mě asi nevzali.A jestli takto bez argumentů křičí všichni jako ty, tak se nedivím , že jste všichni pak nespokojení. Já tvrdím a stojím si za tím, že plat u POLICIE je dostačující a mnohdy i nadstandartní. Jako každý , můžu mít pár výhrad (jakože třeba klukům na ulici bych dal větší výplatu než sobě jako dozorčímu),ale to je pouze má úvaha ,kterou stejně nevyřeším. Na druhou stranu v době nepřítomnosti svého šéfa a jeho zástupců ,jako dozorčí zodpovídám za chod celého oddělení a dohlížím i na lidi na ulici. Tak jsem podle toho asi ohodnocený,stejně jako ostatní kolegové co slouží déle jak 10 let a rozhodují se,jestli odejít nebo ne. Mloku ,já nemám povahu na to ,abych tě urážel,ale jednej férově a skutečně si sám pro sebe zjisti informace o tom, jak to skutečně funguje než na něco budeš reagovat a než se budeš snažit někoho zesměšňovat, myslím si , že toho hodně nevíš ty a budeš asi hodně překvapený. Samozřejmě jestli sloužíš teprve rok,máš 3 platovku,osobko 600,-kč a rizikáč např. 2000,-kč tak se nediv,že nemáš to co já a že tomu pak prostě nevěříš.
  13.05.2009 19:43 For Mlok
 
Vážený pane kolego policisto, je naprosto zbytečné reagovat na Váš článek, jelikož i blázen se s radostí spokojí s autem červené barvy, které nejezdí.Hold každý ke své inteligenci. Jelikož předpokládám, že nemáte ani VŠ vzdělání tak bych předpokládal, že vykládat Vám něco o jiných útvarech je naprosto zbytečné. Vám mohu opravdu doporučit : držte se svého pompézního koryta zuby nechty, jelikož v civilu to budete mít zrovna "VY" obvzláště těžké.
  13.05.2009 20:08 úplná
 
pravda, takto to někde je!!! Znám to!!!
  13.05.2009 16:50 KRIZE
 
BRZY upadne a ten kdo zůstane a nevezme rentu zapláče,ten kdo si myslí,že může odejít za 5 let je naivní,stát už nyní nemá peníze,rysk je zisk,ale chápu ti co mají malé děti.
  13.05.2009 13:02 Zvýšení platů
 
Má se navýšit plat o 3,5%. Nedjříve se však zruší směnnost ( tj. 10% z hrubého)- čili dostáváme se na nižší hrubý základ a teprve z tohoto základu si můžete spočíst výši hrubého v příjmu. Čili nejde o navýšení, ale o propad mezd. Takže ve svém důsledku neváhejte a zdrhejte, neboť se sníží celkový příjem za kalendářní rok, který je rozhodující pro výpočet výsluhových příspěvků.
  13.05.2009 16:28 xyz
 
Kde jsi na to přišel, kdo směnuje, rep. pracuje v nepřetržitém provozu, určitě o žádnou směnnost, tj. 10%, nepříjde. I když se přidá, bude vždy někdo tvrdit opak...
  13.05.2009 16:28 propady
 
Zdrhat ano, ale v této krizi není mnoho možností.
  13.05.2009 16:34 Plat u PČR
 
Na co si pořád do pytle stěžujete !!!! Já osobně sloužím u PČR 11 let. Makám na 24-hodinové směny.To znamená že jsem jednu 24 hod.směnu v práci a 3 dny mám odpočinek.Suma sumárum jsem 8x v měsíci v práci, zbytek trávím s rodinou doma.Když to přeženu tak 22 dní v měsíci si válím šunky doma.Občas zajdu na nějaký ten přesčas za chybějící kolegy a hned mám výplatu ještě větší.Není totiž pravda, že se všude jen pracuje zadarmo na úkor 150 hodin zdarma. Po 11-ti letech beru okolo 25.000,-kč čistého. Všichni okolo mě ,kteří makají od rána do večera klidně i o sobotách a nedělích, makají manuálně,dřou rukama atd. a neberou kolikrát ani z poloviny to co já. Pásová výroba ve fabrikách,řemeslníci, a jiné podobné profese,jsou kolikrát rádi za 10.000,-kč - 15.000,-kč čistého. Tak na co si mám asi tak jako stěžovat ??? Podle mě i za 20.000,-kč čistého bych měl být rád , že dostanu tolik peněz za kancelářskou práci např. na dozorčí službě. Tak dlouho budete naříkat ,až se jednoho dne někdo pěkně naštve, pořádně nám zkrouhne peníze a pak budeme rádi,když se dostaneme alespoň na hranici 20.000,-kč. Stydím se za ty nářky o tom jak máme údajně málo peněz, a jak nás chceněkdo odrbat, naopak podle mě ten kdo dře celý život jako vůl, by měl brát za svojí námahu daleko víc peněz. Tak a teď si zanadávejte ,nic jiného snad ani neumíte.A važte si práce za kterou jsme ještě pořád až moc dobře placeni !!!
  13.05.2009 18:56 24
 
Výši platu věřím, akorát nechápu, jak můžou být ještě 24 hod. směny .Kdyby jsi řádně makal, tak to nevydržíš. Myslím, že max. lze tolerovat dvanáctky, jinak je to proti zdravému rozumu. Co vím na 100 % nejsi z JmK ......
  13.05.2009 19:11 Plat u PČR
 
Jednoduchá odpověď.Dozorčí služba v Praze. Nic fyzicky nezvladatelného.Zvládnout se to dá úplně v pohodě. Jo na ulici a nebo v autě by to bylo horší stím souhlasím,hlídkový a rajóňáci samozřejmě slouží dvanáctky,spisáci osmičky.