Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  03.01.2007 20:10 bajras
 
Už jsi tu J.Gabe?
  03.01.2007 19:16 Milan
 
Vážení kolegové, kolegyně,
Sleduji vývoj situace okolo našich platů a dalších náležitostí. Zjišťuji, že se někdo snaží o to, aby v naší zemi vládla Městská policie ( americká Metropolis), která tzv. vydělává na obce tím, že montuje botičky na auta. Naše práce už nikoho asi nezajímá. My jsme pro ně pouze úředníci, kteří sepisují nesmysluplné úřední záznamy, plány opatření či postupu atd…Jsem policista z kraje, kde předat věc SKPaV je běh na dlouhou trať. Zde si věc která jím náleží převezmou až když na tom není co dělat…Ferda Mravenec by se divil, jeho Beruška byla ještě pracovitá….o platech které nám dal nový služební zákon ani nemluvím….v tichosti se dozvídám z jiných míst, že se plánuje budoucí zrušení tzv. výsluhových rent pro policisty kteří už mají něco za sebou….pokud tato situace nastane, tak to 100% bude konec Policie ČR v naší zemi…, i já poté tyto řady opustím včas i když svou práci mám rád…a vím o dalších…hezký večer všem..fm
  03.01.2007 19:29 Karel
 
Koůego, buď rád. že jsi z kraje. Tady v Praze to s metropolitní policií myslí vážně, Do konce června mají přijít se zúprávou, jak byl to mělo v budoucnu vypadat. Už jsou na to vyčlenění vyjednávači z řad MP a PČR.
  03.01.2007 22:26 KAZATEL
 
ANO POLICI REPUBLIKOVOU CHCOU ÚPLNĚ ROZEŠTVAT A POTOPIT JINAK SI NOVÝ ZÁKON NEDOVEDU VYSVĚTLIT.
  03.01.2007 19:15 Hasic <hasic@hacic.cz>
 
Cau kluci ... jelikoz jsem jeste nepodepisoval platak ... jsem neznaly. Jsme na tom opravdu tak biti jak rikate? Slouzim 16 let a myslim,ze platovy propad nemam za potrebi ...muzete mi nekdo rict ... jakt dopadne radovej hasic s 16l. praxi puvodne v 8pl. tride?
  03.01.2007 19:19 .
 
jsi li strojař 3PT, rizikový ve II.skupině (takže menší), I.skupina je dle rozhodnutí GŘ HZS jen pro specialisty. Doporučuji podívat se na vaše stránky www.pozary.cz, www.osh.cz a kontaktovat spíš vaše odbory nebo se zeptat kolegů.
  03.01.2007 20:15 zatím ještě přísl. VS ČR
 
milý kolego, myslím, že Ti mohu odpovědět naprosto přesně. Sloužím u vězeňské služby. Dnes jsme dostávali výměry no a jak jsme dopadli ? Kolega, který je na tom s odlouženými lety naprosto stejně jako Ty, dodělává si školuspadl nejen do 3. třídy, ale ještě navíc je ve služ. poměru na dobu určitou. Další kolegové, kteří jinak splňují vzdělání, jsou na hodnosti asistenta samozřejmě ve 3 třídě šli rovněž s platem dolů. Pokud jsem slyšel, chystá se mnoho odvolávání. Přeji hodně zdaru všem hasičům, protože prý hasiči jsou na tom snad úplně nejhůř.
  03.01.2007 20:23 testr <testr@post.cz>
 
Špatně
  03.01.2007 20:49 .
 
kriste pane hasičí jsou na tom NEJHŮŘE?Plaťák jsem nepodepisoval jsem zvědavej co tam bude!Čtu tady tyhle řádky a mužu Vám všem napsat že takovou beznaděj kterou pocituju no jímá mě běs a hrůza!NEJHORŠÍ NA TOM JE ČE ČLOVĚK NEVÍ ZA KOLIK DĚLÁ A V POLOVINĚ ROKU 07 MÁ PREJ PROBĚHNOUT NOVELIZACE!Další běs a hrůza!Bojím se jen jedné věci ABY JSME O TY RENTY NEPŘIŠLI PROTOŽE TA PŘEDSTAVA JE DĚSIVÁ!Hasiče do 65 let dělat opravdu nelze!
  03.01.2007 18:57 ,
 
WWW.PRÁCE.CZ Teďka to říkali v televizi!
  03.01.2007 18:52 0014
 
Dopravní podniky hl.m.Prahy mají nábor pracovních sil :
podmínky : min. vyučen, skupina D nebo to jsouocohotni zařídi ,... a teď POZOR
nástupní plat 24.000,-Kč + všechny příplatky dle zákona, SO,NE, státní svátky, přesčasy + zdarma jízdné pro rodinu
pro mimopražské příspěvek na ubytování apod.
.------- a policie nabízí COOOOOOOOO ????????
  03.01.2007 18:55 buc
 
kolega má odslouženo a nastoupil právě u DP
  03.01.2007 18:49 Jiří
 
Ahoj kluci, dostal jsem platový výměr a odvolám se i kdyby čert na koze jezdil . Ale jedna věc mě zajimá na zadní straně ROZHODNUTÍ mám napsané vykonává službu v dvousměnném provoze. Ale jak je to možné, když naše oddělení je třetího typu dělám denní, odpolední a noční dozorčího nemáme tak jestli je to dvosměmný nebo nepřetržitý ? Já mám pocit, že nás chtějí okrást i tam. Nemáte zkušenosti ? Díky Jiří
  03.01.2007 18:57 .
 
neokrádají viz.
§ 114 (2) Základní tarif, na který má příslušník nárok podle odstavce 1, se zvyšuje o 10 % příslušníkovi, který vykonává službu ve dvousměnném, třísměnném nebo nepřetržitém režimu služby.
Takže v tomhle směru jsi zařazen do tbl.o 10% vyšší a měl bys to mít napsáno i v rozhodnutí a to na té druhé straně v odůvodnění. Zdař
  03.01.2007 19:48 .
 
Pochopil jsem. Okradli nás podle zákona...
  03.01.2007 19:49 .
 
:-) tak nějak...:-(
  03.01.2007 18:42 .
 
UPOZORNĚNÍ všem kolegům policistům i hasičům, zdržte se nevhodného a sprostého obviňování a urážení, udržte si svou důstojnost. Jakékoliv křivdy, které považujete za nespravedlivé, přece nemusí být prezentovány sprostými nadávkami. Reakce a diskuze ano, ale ve vší slušnosti, DĚKUJI
  03.01.2007 18:24 Polda <Policeman158@sezna.cz>
 
Pro realistu :
Mě je to jasné, že to tak je a nastupující řada našeho vedení se rodí ze synáčku a dcerek bývalých soudruhů. Jenom jsem chtěl o tom začít diskuzi, aby si obyčejný lidé a naši naivní kolegové, kteří ještě p. Langrovi a ODS věří udělali nějaký obrázek. To platí zejména pro kolegu Sama, který mě seřval co tady straším se snížením platu. Je divné, že už nepíše, když se to stalo.
  03.01.2007 21:07 Espozito
 
Ale já jsem byl také profesionálními optimisty lehce nabádán ať nešířím paniku s platy, že přeci nemůžou dát menší plat, když rozpočtovky jdou o 5 % nahoru a že jistě zvednou rizikové a jistě vezmou na SKPV osobní a tyto přesunou poldům na ulici a já jsem se tomu pousmíval a již od 30.11. jsem z internetu viděl ty tabulky a bylo to jasné, ale profesionální optimisté stejně neveřili.
  03.01.2007 18:15 Tomáš Fuk <sjsa@seznam.cz>
 
Vážený pane ministře, děkuji vám za celý policejní sbor (hlídkových policistů), že jsme mohli prožít vánoční svátky v klidu a míru. Jelikož jsem podepisoval ROZHODNUTÍ ve věcech služebního poměru až 31.12.2006 cca:19.00hod. měl jsem znechucený celý silvstrovský večer a je to divné jsem znechucený až do teď . Dále bych vím chtěl poděkovat za snížení platu a ke 150-ti hodinám přesčasu zdarma. Vzhledem k tomu, že jsem v pořádkové jednotce, budu tuto práci vykonávat i ve svém volnu. Z toho plyne, že mě jedna takováhle akce vyjde na cca:500Kč myslím tím dojíždění, co mi pak z té naší slavné výplaty zbude když teď budu brát cca:17 000Kč čistého. Tak vám ještě jednou děkuji
  03.01.2007 18:36 .
 
Nejsem si jistý (zatím jsem to nezažil v praxi), ale dle EKISU, nelze proplácet práci z hotovosti jako zelené hodiny, navíc zákon jasně hovoří o tom, že výjezd z pohotovosti je vždy zaplacen jako přesčas.
  03.01.2007 22:19 ožebračený nstržm.
 
ONI NEMYSLELI NA ŘADOVÉ POLICISTY, TEN ZÁKON SI DĚLALI DŮCHODOVÍ PÁNOVÉ Z PREZÍDIA PRO SEBE.
  03.01.2007 18:14 plex
 
Ja tomu nejak nerozumim. Proc je tady tolik kriku adresovaneho na soucasneho, vlastne stale prozatimniho ministra Langra, kdyz veskere uvadene problemy (razeni do PT, prutahy s aplikaci diskutabilnich narizeni zakona) jsou pouze v kompetenci policejniho prezidenta a dale novy Sluzebni zakon pripravila a prosadila minula vlada?
Copak je za to muze tenhle ministr?
  03.01.2007 18:26 aifell <aifell77@centrum.cz>
 
To máš sice pravdu, ale tento ministr po přečtení tohoto zákona nic neudělal a navíc tento zákon a platové třídy jak tady tak i v médiích obhajuje a je z ohodnocením policistů očividně spokojen!! Toť vše. pokud by byl on v opozici, tak by za této sitiace žádal ministra vnitra aby odstoupil o tom nepochybuji!!
  03.01.2007 18:29 drnek
 
je pravdou, že zákon připravila a předložila minulá vláda, ale současný kabinet rozhodl jak budou vypadat platové tabulky s tím minulá vladá nemá nic společného. Dále tě chci upozornit jestli poslanci a současná vláda, věděli, že zákon nebudou moci profinancovat, tak ho měli odložit.
  03.01.2007 18:31 Polda <Policeman158@sezna.cz>
 
Asi jsi nedával pozor Langr byl u jeho zrodu byl za ODS v braně-bezpečnostním výboru a zákony schvaluje parlament a senát tak proč někdo z nich něco neřekl. Slova p. Langra byla, i když je tento zákon v mnohém špatný musíme ho pro uklidnění stavu v ozbrojených sborech přijmout a poté předělat.
  03.01.2007 18:32 .
 
Vysvětlím Vám to takhle: informovanost u policie není dobrá (když budu slušný) a spousta policistů ani neví,kdo se podílí na systemizaci, ikdyž si to mohou přečíst v novém zákoně (§4) ministr připravuje systemizaci pro policisty sloužící v jeho resortu tuším, ale to není až tak chyba policistů, to je chyba informovanosti. Zákon zná bohužel zatím málo z nás a to je špatně. Zákon včetně tabulek byl podepsán prezidentem tuším někdy koncem listopadu 30.11.? a je spousta z nás, kteří neinvestují do pořizování zákonů, protože na to prostě nemají nebo nechtějí (má se postarat zaměstnavatel). Jejich chybou je, že nejsou schopni si tento zákon stáhnout nebo najít v době, kdy je schválen a vydán ve sbírce zákonů (kdy je tuším 14 dní zdarma).
Proto zde uvádím neznalým kolegům, kteří jej dostatečně neznají - STUDUJTE - znalost zákona je + pro Vás.
www.nosp.cz a jestli se nepletu, je tam ještě stará verze, takže § 114 zrušit 2 a 4 odst. a 3 přepsat na 2. Zdař
  03.01.2007 18:41 J.Wayne <J.Wayne1@seznam.cz>
 
on se ale náš pan ministr na jeho přípravě podílel a také to několikrát veřejně prezentoval.. jen nevím jak moc se na tom podílel.. že by jen podepsal to co mu hodili na stůl jeho poskokové z PP? potom je opravdu na svém místě... :o(
  03.01.2007 20:05 vedoucí
 
psal jsem všem na koho jsem sehnal kontakt a pouze zatím jedna odpověď vkládám:Dobry den,

aby byly vase informace kompletni - nove platove tabulky zpracovalo
ministerstvo vnitra a vydala Topolankova vlada formou narizeni bez
schvalovani parlamentem ci parlamentnim vyborem. Protoze jsem si byl vedom
spolu s kolegy poslanci cssd moznych financnich dopadu zavedeni noveho
systemu, navrhl jsem na jednani bezpecnostniho vyboru (4.schuze
15-16.11.2006) navyseni financni castky urcene na financovani noveho
sluzebniho zakona o 500 mil.Kc z 1mld Kc na 1.5mld Kc (1.5mld navrhla jeste
Paroubkova vlada, ale Topolankova ji v zari o 0.5mld snizila...) - s mym
navrhem na vyboru souhlasil ministr Langer a hlasovali pro nej vsichni
poslanci ze vsech parlamentnich stran - bohuzel pri hlasovani o tomto
navrhu v prosinci na plenu Snemovny uz hlasovala rada poslancu zejmena z
parlamentnich klubu ods a kdu-csl ponekud jinak. Overte si vsechny vyse
uvedene udaje na webovych strankach www.psp.cz . Financnimi dopady a hlavne
zpusobem reseni se budeme zabyvat v bezpecnostnim vyboru Snemovny na
nejblizsim zasedani,alespon tak jsem predbezne dohodnut s predsedou vyboru
Frantiskem Bublanem.

S pozdravem
Michal Hasek
  03.01.2007 20:12 .
 
Plexi a ještě ti musím připomenout § 115a, kde si novelou zákona dala vláda možnost, aby navýšení pro směnaře mohla zvednout nad tehdejších a současných 10%, tak a teď chci od tebe reakci...
  03.01.2007 21:15 Espozito
 
Pan ministr Langer si již měl nechat udělat horkou analýzu policejní spodiny ( rozuměj uliční policisté ), kam patřím také já, zjistit zda došlo k výměru, který neodpovídá předpokládanému navýšení nebo je plat stejný a navíc bez 5 % navýšení / jako zrovna u mě / a k tomu se vyjádřit jako odpovědný ministr, který garantoval 8 % navýšení na vedleším fóru. Zatím je ale někde ukrytý a k tomuto jsem jej neviděl nijak vyjádřit. V resortu to vře a on na to nic ?
  04.01.2007 15:40 P.J.B.
 
Cituji z odpovědi pana ministra na mé připomínky k některým ustanovením z.č.361/2003, doručené mi 13.12.2006:
"Jsem osobně velmi rád, že se tuto právní normu podaří konečně uvést v život. Jsem hluboce přesvědčen, že po čase poznáte i Vy sám, že výrazně přispěje ke zlepšení pracovních, ekonomických i kariérních perspektiv těch příslušníků, kteří se rozhodli zvolit si tuto bezesporu náročnou službu za své celoživotní povolání." (KONEC CITÁTU) Tolik Ivan Langer a nový zákon...