Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  04.01.2007 14:57 Tomik
 
Maximálně čj
  04.01.2007 14:57 Tomik
 
Pánové, dělat pouze do výše svého platu, takže vůbec
  04.01.2007 14:50 klik
 
jsem zvědav jak dopadne jednání mezi odbory a ministrem vnitra.Je to tragédie a to v Plzni pro jistotu, aby toho už tak nebylo málo, tak na ppo zakázali černé uniformy, ono je strašně skvělé přelejzat ploty za pachatelem tím způsobem, v jedné ruce baterku v druhé ruce vysílačku atd. nedej bože, když je policista oblečen v neprůstřelné vestě, to už pak po ruce nemá opravdu nic.No prostě jde vše od deseti k pěti, a to od prvního na těch pěti už jsme a stupnice pořád klesá!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  04.01.2007 14:47 xyz
 
Co se rozčiluješ cope, jestliže jsem si tady četl, že příslušník na OOP po 9-ti létech podepisoval platový výměr na 24500,-Kč a nějaký vedoucí malého OOP tu mluvil něco o necelých 34000.
A kde je Praha, specializované útvary, kriminálka, okresy atd..
Ten průměr to prostě udělá.
  04.01.2007 14:51 xxxx
 
Přiblížím ti ty sumy. Mluvíš o Praze. Hlídkař PMJ = 158 v té největší špíně po 9 ti letech:
plat 23.070 plus pár stovek osobního (možná)
17.534, čistého
mínus ubytovna 2000,- (většina je mimopražských a dojíždí i několik stovek km)
mínus cestovné 1000 -2000,-

jsi na cca 13.500,-

a to jsem nezačal psát ty výhody služby, obstarávání si prostředků pro službu, jídlo od rodiny - další výdaje atd.

tak už tu přestaň mlet nesmysly o Praze a 30.000,- nejsi v obraze a vidíš čísla, tak prskáš.....
  04.01.2007 14:52 cop
 
tomu ja rozumim, jen me stve ze lidi maji na to uplne jinej nazor a denodenne, nam to davaji najevo, rozumim průměru na republiku, jen si proste myslim, ze neni dobre platy prumerovat celorepublikove v hrubém a pak to pustit ven, nechci odsuzovat inteligci českého národa, jen vim jak to chodi, v zadnem pripade se nerozciluju mimo noveho zakona
  04.01.2007 14:47 lol
 
povolte cernaky v Plzni!!!neda se bez toho delat!!teda nevim jak jinde ale u PPO na nocni v objektech je sranda bejt v modrakach{klasicka uniforma}
  04.01.2007 14:45 KASR
 
Pro všechny co čekají na výsledky jednání odborové organizace PČR a Hasičů.
Hovořil jsem osobně s JUDr. Štěpánkem předsedou NOS a ten mi sdělil, že jednání ještě neskončilo, ale o výsledku mě bude informovat !!!! Držme mu palce jako jediný bojuje za naše platy. Zdraví Váš kolega KASR
  04.01.2007 14:46 xxxx
 
Díky za info
  04.01.2007 15:13 100%
 
Tak doufám že po obdržení konečných informací nás opět budeš informovat ;-) Díky.
  04.01.2007 14:31 xyz
 
Pánové, už půl hodiny žádný příspěvek. Snad nepracujete!!! Za ty prachy!!! Nebo Vám skončila pracovní doba???
  04.01.2007 14:35 mira
 
kdo by za ty prachy dělal
  04.01.2007 14:38 xxxx
 
? A ty něco děláš? V práci čas na psaní na netu u PČR není, spadni na zem....
  04.01.2007 14:39 za miru
 
ale ale zase nejakej nespokojenec, kterymu je po novu lépe co
  04.01.2007 14:28 cop
 
Když se pozorně podíváte na náš bulvární plátek, tak ve vyjádření mluvčí ministerstva je jedno krásné slovíčko V "průměru" k celoročnímu propadu nedojde...., oni si snad fakt delaji prdel
  04.01.2007 14:36 mira
 
ty jsi neslyšel ve zprávách jak mluvila mluvčí prezidia že máme být v klidu a počkat až na první výplatu ta si z nás dělal vyloženě prdel
  04.01.2007 14:39 cop
 
jj slysel, ovsem tohle je novinka z dnesnich novin, jen cekam kdy zas vyhodi tabulku s platy, v novorocnich hospodarskych novinach mame kolem 32500,- tak je potreba to lidem opet rict, aby meli na co nadavat, aby rikali, co jeste chceme
  04.01.2007 14:39 xyz
 
Tohle slovíčko průměrně se používá všude, že ti to vadí až teď. V celé ČRje průměrný plat kolem 20 000,- Kč a kolik lidí si myslíš že má alespoň polovinu.
  04.01.2007 14:41 xxxx
 
xyz a co s tím ti lidé dělají? Já mít 10.000,-tak si hledám jinou práci, studuji, případně dojíždím za prací i 200km? Není to taky o pohodlnosti????
  04.01.2007 14:42 cop
 
uz me sere stat na silnici v mrazu a desti, kdyz ti pak kdejakej drban do ksichtu rekne, co bysme chteli s triceti litrama
  04.01.2007 14:44 mira
 
to je ono zveřejnit průměr to se to průměruje s těma platama z vyšších pater ,.,.,.
  04.01.2007 14:46 cop
 
vis je nikdo do prdele neposle, kde jaka kauza v TV o policii je uváděna s obrázkama sluzebniho vozidla, popr. hlídky, která šlape, nikdo nikdy neukaze ze policie, která dělá chyby neni jen uniformovana, ale lidem v civilu to nevysvetlis mrknou jednou na TV a odsoudi pesaka, ktery s tim nema pranic spolecneho - to je mazec
  04.01.2007 14:48 mira
 
máš naprostou pravdu souhlasím s tebou takovej bordel co je tady může být opravdu jenom u policie je mi z toho smutno za tu dlouhou dobu co sloužím,.,.a ti naší politici to je ale ani nechci říct co
  04.01.2007 14:50 ZA NAS
 
Já mínus dva litry a šéf plus dva, takže v průměru k propadu nedošlo........
  04.01.2007 14:17 EsPe
 
Pro ty co vystudovali nebo studují ( kromě těch co musí - jsou na funkci a musí si doplnit VŠ )

Kolegové nehádejte se tady není to důstojné. Faktem je že vysokoškoláků je již jako sraček, většina jde dělat VŠ, aby utekli z té nejhorší špíny na odděleních - taklen mě odpověděli všichni VŠ u nás na OOP, takže o čem je řeč ? - o tom, aby se mohla tahlen spousta vysokoškoláků někde uplatnit ? - a kde v rámci PČR ?, vždyť již teď mě připadá, že na každé místo s předepsaným vzděláním Bc. - tedy hovorově blbec, jak říkáme, je již nyní tak 5 lidí. Víc jak půlka SKPV VŠ má a tak kam s těmi přehršle VŠ. Kdo si ji chce udělat a získat lejstro, ať si ji udělá, ale ať si nedělá právo okamžitě vystrčit z fleku nějakého zkušeného poldu s 20 letou praxí, na kterého v letitých zkušenostech a znalosti pachatelů nemá a poučkami se může někam, na to se u běžných policistů - praktiků nehraje. Znalost pachatelů, taktika výslechů........ na to se u běžných poldů hraje a kdo utíkal rychle si udělat VŠ ( taky jsem mohl neříkám, ale nikam se necpu, vychcanost je u mě na nízké úrovni a IQ na vysoké ). Dneska každý druhý nový policista již po roce přemýšlí, jak si rychle udělat VŠ a tedy nedělat tu špinavou práci.na ulici na obvodě. Takhlen se dříve nepřemýšlelo a každý bral to, že holt bude makat na hlídkový nebo na OOP a po dosti letech se možná dostane na kriminálku. Dneska jenom " každý" studuje a studuje a kouká s tím hlavně nějak vyje....at - to je ten karierní řád. ( Omlouvám se čistým duším, které studují jen z prosté touhy poznávat, pro tyto článek není )
  04.01.2007 14:21 that´s right
 
nezbýva než souhlasit, myslím, že jsi to v tom příspěvku vystihl naprosto přesně
  04.01.2007 14:33 xxxx
 
od toho, jestli ten VŠ má na funkci a je schopný, jsou (nebo by měly být) výběrová řízení, takže nejsi zcela v reálu (ikdyž výběrová řízení v rodinné firmě.....) :-)))
  04.01.2007 15:03 robados
 
Vystihl jsi to trefně. Žádný titul není zárukou inteligence a jeho získáním se rozhodně nestáváš automaticky kvalitním policistou. Buď to v sobě máš nebo ne!
  04.01.2007 14:15 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
jestli si tu někdo myslí, že si ty naše nářky přečtou naši politici a padnou na zadek, tak se dost plete. Podívejte se na doktory, učitele, nádražáky. Nedosáhly by nic, kdyby nešli státu po krku. Státem myslím ty korytáře, co si říkají politici. Dokud nebudou mít nůž na krku, tak se nic nestane a my tu můžeme psát, jak dlouho chceme. Bohužel oproti nám oni mají za sebou silné odbory a pak není problém na něčem takovém se domluvit a také něco vybojovat. Je dobré plánovat pochod na Prahu ale dokud nebude někdo, kdo to zorganizuje a po všech stránkách zajistí (i legislativně), tak je to vše nanic.
  04.01.2007 14:46 Shrek <zlobrzbaziny@centrum.cz>
 
Ten pochod je určitě dobrej nápad a asi taky jedinej způsob, jak upozornit na to, co nám řadovejm četníkům z ulice udělali. Pánové si totiž myslí, že budeme chvilku nadávat, ale potom zase jako vždycky zklapnem krovky a jak tupý ovce pojedeme dál. Jen najít opravdu schopnýho organizátora a v co největším počtu celou akci uskutečnit.