Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  04.01.2007 21:28 Milhaus
 
Jo hoši, žádný med to prostě nebude, ale takhle to dál nejde. U nás v Berouně jsou skoro všichni obvoďáci, co slouží venku na 4TT a rizikový příplatek je u nás 2.200,-. Tak že to jsou jednoduché počty. Všichni, co jsme venku, na ulici a sbíráme ty pomočený, pokálený a ožralý lidi, jsme šli s platem hodně dolů. S necelými 18 tis čistého budu těžko živit manželku na mateřské a hypotéku na bydlení. Takové starosti asi pan Langer nemá. Všem policistům a hasičům přeji pevné nervy a zdraví v novém roce.
  04.01.2007 21:33 somebody
 
gratuluju ti ke zcela stejnym podminkam a vecem k placeni, manzelka na materske + hypoteka a te mesicek nahore se jen smeje mezi knizkama
  04.01.2007 21:28 Slávek
 
Patane, fak už dost, dělám tohle protože mě to baví a chci to dělat, ale ne za techto podmínek. Tohle je mnohem lepší práce než co děláš ty. Co ty jsi udělal pro tuhle společnost a občany ČR ? Akorád si nechal vydělat nejakého podnikatele. Stačil by ti jeden měsíc jako pozorovatel na obvodním oddělení a změnil by jsi názor. Jestli jsem hrubej tak se omlouvám, ale tvé odpovědi jsou totálně mimo mísu. Vy chcete mít spořádané, neúplatné, neovlivněné policisty ale neuděláte s tím jako civilisté vůbec nic. Jeno remcáte, zmiňoval jsi že policisté chrápou ve sl., atd, proč nezmíníš kolik jsi viděl reportáží o úspěšných akcích - řadových pochůzkářů a dopraváků při honičkách s auty, zásahovky a SPJ při zákrocích při demonstracích a domovkách proti mafiánům, dealerům, feťákům, organizovaným skupinám (a ti všichni mají lepší vybavení než má PČR, nekoukej mos na kriminálku Las Vegas a Miami) ? Tobě stačí pár reportáží a kauz na Nově a jsi spokojenej viď, věřím, že si kupuješ i Blesk !!!
  04.01.2007 21:28 Monty
 
Jak to tak čtu, zjištuji, že cíl plavby "naší" lodi je již stanoven. Rovnou ke dnu ...
  04.01.2007 21:26 ............
 
kolego od hasičů měli by nás nějak srovnat (platově) ale i my chodíme s váma do těch doutnajících baráků a to bez dýchacích přístrojů a vy s náma k autům bez neprůstřelných vest! Nemáme si ci závidět každej to máme naprd, ale co dělat???
  04.01.2007 21:24 jirit
 
Je pravda, že u policie dnes může sloužit policajt,který pobírá důchod +policejní plat????
  04.01.2007 21:26 Pořád stejný kecy
 
To je bohužel pravda
  04.01.2007 21:27 petr
 
pravda to je u nás jeden slouží 2 roky už bere důchod a teď má ten nejvyšší stupeň v 5TT,slouží už 36 let. To je vejvar co?
  04.01.2007 22:06 peta
 
jo mají furt malo
  05.01.2007 17:56 polda
 
na tom vem jed, jednoho znám a je maximálně vysmátý,dodnes slouží......
  04.01.2007 21:23 polda
 
prošel jsem si MOP, OHS a ted jsem na dopravce, denně zastavuju několik vozidel a nikdy nevím kdo nebo co tam sedí a s čím! Nemáme to nikdo lehký, kdo jsme na ulici, ale co dělat když mě ta ulice baví? mám jít se někam zahrabat do kanclu?jen kvůli penězům?
  04.01.2007 21:22 Petr K
 
Nechápu proč výjezdoví hasiči mají 2 stupeň rizika?To policie má větší riziko?To je provokace!!!Nejde o peníze,ať si je nechají.Jde mi teď o princip.Pořád melete o penězích většina z policie.Ano platy možná půjdou dolů,ale co dovolená 6 týdnů,co plat,který vám při dovolené nepůjde dolů a nemluvě o dalších výhodách.Já být váma,tak to tak nerozmazávám.To myslím v dobrém.Kdejaký pantáta je pplk a přitom to má jen za odsloužené roky.Pokud vám půjde hodnost dolů,kašlete na to,tím se nenajíte.Tito lidé pochybuji,že půjdou s platem dolů.Jejich praxe je posouvá do jiné tarifní tabulky.Podraz beru na hasiče s 2.rizikovou skupinou a nové smlouvy pro nováčky,nebo již nastoupených,kteří budou mít nové smlouvy na dobu určitou.Jinak nebrečte,platy máte pořád nadprůměrné.Nejsem žádný provokatér,píši jak to cítím.Tak sorry koho jsem se dotkl.
  04.01.2007 21:30 aifell
 
Tak pozor!! Hasičů je mi také líto a bojuje me snad na stejné lodi! A teď k těm platů, co to tady píšete o dovolené, že budeme mít stejně, já vycházím z celoročního platu z toho si lehce vypočítám průměrný měsíční příjem a mám výsledek že s platem jdu dolů a dovolená stím nemá co dělat rozhodující je snad kolik budu zas mít plat za rok 2007 a já vám garantuji že nižší než v roce 2006 pokud stím nahoře něco neudělají.
  04.01.2007 21:32 kuba <kuba.72@seznam.cz>
 
Máš jistě svoji pravdu, ale uvědom si i to co nám nový sl.zák. odebírá a přikazuje a uvědom si co nám za to slibovali např.co nám slibovali za 150 hodin za zákaz podnikání atd.
  04.01.2007 21:32 Pořád stejný kecy
 
Nevím kdo jste a co děláte, ale laskavě prosím zde neprezentujte něco, co nění zcela objektivní. Chtěl bych vidět Vás pane, co byste říkal, kdyby vám někdo bezdůvodne snížil plat. Jinak máte pravdu, neprovokujte, nevíte o nás nic.
  04.01.2007 21:20 petr
 
Pro Patana : nezávidím ti tvojí práci někde v "kolbence" u soustruhu, ale pokud máš nějaký konstuktivní návrh do
diskuze ven s ním. Ty ve své fabrice máš jistotu, že se na 99% vrátíš ze směny domů. My a ani hasiči tuto jistotu nemáme protože nevíme kam nás služba zavane. Ty jsi dělník ve fabrice, pod střechou a v teple, my jsme na ulici v dešti, mrazu, sněhu, vedru. Každá práce má svoje pro a proti a tak se snaž pochopit ty kteří zde píší ví totiž o čem píší.
  04.01.2007 21:25 aifell
 
Přesně!! Pro Patana: Od práce u policie očekával každý z nás větší jistotu a lepší zítřky, které mu slibovali a které jsme před rokem měli o tom tady celou dobu milý Patane píšem, že s námi nejednájí fér a berou nám to co jsme měli a to co nám naslibovali, žádný civilista do toho tolik nevidí, to mi věřte!! Civilista si akorád přečte, že policistům přidali, ano a le jakým policistům a na jakých postech!!
  04.01.2007 21:17 .......
 
vždyt nám ten pán s americkým úsměvem v úvodu této stránky slibuje lepší časy!!! kolegové nebojte se!!! za chvilku vymřem
  04.01.2007 21:06 doufající polda
 
Podle mě jsou nejvíc postiženi dopravní policisté a s tímto ztratil svůj význam i bodový systém v této zemi !
  04.01.2007 21:11 aifell
 
Uveď konkrétní příklady.
  04.01.2007 21:14 .
 
postižení resp.ti, kterým navýší plat zápornou částkou jsou zejména směnaři a policisté na ulici zažazení ve 3TT - 5TT. Ne jen dopravka
  04.01.2007 21:15 dopravak
 
hele silniční dohled je na tom špatně, hlídková služba je na tom špatně, to víš 3platová a 3000 rizikáč a žádné osobní, co nám chybí??? To mi kolegové z SKPV, kteří jsou ve vyšší platové třídě s osobním ohodnocením a 3000rizikáčem, řekli o co nám jde výdyt se máme dobře!!! výdyt oni nejsou na tý ulici a kdo tu ulici bude za nás dělat? nemůžou ji dělat jen kolegové před školou nebo po škole!!!
  04.01.2007 21:16 aifell
 
. Přesně tak podívej se třeba na kolegy z PMJ ti denodenně zasahují proti těm největším lumpům na které si takříkajíc můžou šáhnout a následně od nich i něco chytit a jsou ve 3TT i ti kolegové co zde slouží i 15 let a výšše!!
  04.01.2007 21:25 Pořád stejný kecy
 
Z toho je patrné, že ti tupci ten zákon vůbec nedomysleli. Na PMJ a lin. 158 v Praze jsou potřeba zkušený poldové. Na těchto útvarech, když chceš mít ten karierní postup, nemůžeš sloužit, protože není kam postoupit.