Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  04.01.2007 22:45 policista Zlínský kraj
 
Zdravím své kolegy v ozbrojených složkách a také hasiče. U PČR jsem pouze necelé tři roky, ale už dávno jsem zjistil, že osobní ohodnocení a odměny jsou nenárokové složky platu (navíc u nás mladých je to hudba velmi vzdálené budoucnosti). Dále chci uvést, že můžu mít výsledky jak dobré chci, tak pokud nejsem oblíben u vedení obvod. oddělení tak na nějaké osobní či odměnu můžu tak akorát zapomenout. Kdyby raději ty peníze na tzv. osobní a odměny rozvrhli do tarifů - bylo by to aspoň malé plus pro ty, co mají jako já nejnižší možné třídy a jsou venku na ulici a opravdu se snaží dělat dobře svoji práci a především sloužit veřejnosti. Dále nechápu jak může někdo z Policejního prezídia PČR tvrdit, že za rok 2007 vydělám více než za rok 2006, když jak jsem již shora uvedl, osobní a odměny jsou nenárokovou složkou platu a ty naše nové tarify jsou nastaveny velmi nešťastně. Dále jsem na policistovi.cz našel velmi zajímavý odkaz od kolegy Sikory, ten opravdu stojí za přečtení, a bohužel pro nás je i pravdivý
www.policista.estranky.cz/clanky/nazory/armada-vers_policie
Mějte se všichni dobře, snad bude lépe.
Své jméno neuvádím z důvodu msty z řad našeho vedení OO PČR.
  04.01.2007 22:45 klik
 
Vážení kolegové, bylo by dobré, kdyby se demonstrace domluvila co nejdříve viz. 26.1.2007.
Ono se to panu Langerovi do TV hovoří, ale jsem zvědav co bude dělat až nás tam uvidí LIVE. A NEBUDE NÁS MÁLO PANE MINISTŘE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  04.01.2007 22:47 paja
 
proc
  04.01.2007 23:36 2222
 
kecy
  04.01.2007 22:36
 
SOUDRUHU JIŘÍ (oslovení "ministr" si nezasloužíte). Opravdu vám moc a moc děkujeme. Dělat si z pusinky žumpičku a moc moc rozlobit ticíce svých podřízených dokážete jen VY VY VY...

pozn. : slovo SOUDRUH je použito záměrně. Jedná se o Autoantonymum. Zde ve významu "představitel nepřátelské mocenské struktury"
  04.01.2007 22:42 a
 
jo tak to tak neni
  04.01.2007 23:37 2222
 
nepodepisuj se Já ale BLB
  04.01.2007 22:34 ....
 
Já taky...všichni jsou zdraví....
  04.01.2007 22:34 Petarda <grab@softe.com>
 
K tomu pravu na stavku.
Je to upraveno v LISTINE ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD

Hlava čtvrtá
Hospodářská, sociální a kulturní práva

Článek 27

(4) Právo na stávku je zaručeno za podmínek stanovených zákonem; toto právo nepřísluší soudcům, prokurátorům, příslušníkům ozbrojených sil a příslušníkům bezpečnostních sborů.
  04.01.2007 22:56 KarlKubrt
 
Taky jsem myslel, že to sem vypíši. Ale považoval jsem to za zbytečné, myslím, že každý četník by měl znát zákon č. 1/1993 a č.2/1993, apoń ty části, týkající se jwho práv jako člověka a jako policajta !!
  04.01.2007 23:47 Tavri
 
Takovy malinkaty problemecek, ktery lze vyuzit jako dvojsecnou zbran. Ceska respublika NEMA podepsanou Listinu zakladnich prav a svobod.... Sice se podle ni jede, ale podepsana NEEEENNNIIII :))).... Z toho by tedy slo vyvodit, ze pravo na stavku bysme za jistych okolnosti mit mohli.... je to pravni klicka.... snad to pujde....treba ne
  05.01.2007 00:38 ... ...
 
ale TAVRI, honem zpátky do ZOP !!! zákon.č1/93 Sb., Ústava, první zákon Česka, zákon č.2/93 Sb., Listina zákl.práv a svobod ...
  04.01.2007 22:33 jarda
 
chlapi jsem spokojenej se vším ...
  04.01.2007 22:37 petr
 
jo ja taky mam penízedobry
  04.01.2007 22:31 EsPe
 
Z jiného soudku :

nacházíte se v: AKTUALITY - Články OSH
Přečetli jsme za Vás.

Důchodové pojištění specifických skupin obyvatel v zahraničí

- skupiny, jejichž důchodové zabezpečení je součástí společenského ocenění jejich práce
- loajalita, rizikovost,společenský konsensus v uznání výlučnosti povolání
- speciální systémy sociálního zabezpečení armády a bezpečnostních sborů jsou nejstarší v evropských zemích, platí zde princip pojetí starobního důchodu jako odloženého platu
- princip výsluhovosti je zachován mimo jiné i tím, že dávky vycházejí z posledních mezd vyplacených před důchodem
- evropská forma zabezpečení vychází ze samostatných úřadů sociálního zabezpečení složek dislokovaných v působnosti ministerstev vnitra a obrany
- forma uplatňovaná v USA preference armády, ta má vše samostatně federálně.
- např. v Rakousku,Německu,Belgii a Francii mají příslušníci policie a armády postavení státních úředníků s výhodnějšími podmínkami důchodového pojištění i důchodového věku uniformovaných oproti civilním státním zaměstnancům




„Renta“ (příspěvek za službu)
min. doba pro max. výše v % výsl.doba pro
dosaž.základu, z posled.platu dosažení maxima
(základ v %)

Belgie 10 let 77% 35 let
Itálie 15 (38%) 47% 25
Maďar. 25 (65%) 83% 37
Německo 10 (35%) 75% 35
Rakousko 10 80%
Slovensko 15 60% 30
Česká rep. 15 50% 35
V.Britanie 16 48% 34
USA 20 (50%) 75%

(PaM 13/02,Mgr.M.Vylítová, výzkumný ústav práce a sociálních věcí)


29.3.2006
  05.01.2007 08:13 palo.789
 
§ 158
Výměra výsluhového příspěvku

Základní výměra výsluhového příspěvku činí za 15 let služby 20 % měsíčního služebního příjmu. Výměra výsluhového příspěvku se zvyšuje za šestnáctý a každý další ukončený rok služby o 3 % měsíčního služebního příjmu, za dvacátý první a každý další ukončený rok služby o 2 % měsíčního služebního příjmu a za dvacátý šestý a každý další ukončený rok služby o 1 % měsíčního služebního příjmu. Výměra výsluhového příspěvku může činit nejvýše 50 % měsíčního služebního příjmu
Vysvětli mi jak si přišel k číslu 50% po 35 letech. Mně vychází 50% po 31 letech. Nebo počítám špatně ?
  05.01.2007 08:52 ano
 
Počítáš dobře!!!
  04.01.2007 22:27 ...
 
Chtěl bych se Vás všech zeptat, jak máte na jednotlivých OOP určeno, abyste měli nárok na směnnost a jak to máte s přesčasy.
U nás je vedením OŘ rozhodnuto následovně: jsme OOP s nepřetržitým výkonem služeb II. typu. Pokud chceme mít 10 % směnnost, tak budeme mít kanceláře na administrativu jeden týden ranní 7-15 a druhý týden 14-22, prý abychom se překrývali se zastupujícím kolegou max. 1 hodinou výkonu služby. Do toho máme navíc výjezd 6-18 nebo 18-6. Za týden máme 3-4x kancelář a 1-2x výjezd podle toho, aby se zajistil chod oddělení. Dle NOS však stačí za měsíc i jedna služba jinak než 7-15 a to už naplňuje nárok na směnnost. Pokud bychom chtěli jenom služby 7-15, 1-2x 6-18 (příp. 18-6) za týden, tak se prý máme zříct nároku na 10 % směnnosti. Vedoucí však naplánuje služby, ale nechce je podle potřeby vyměnit, myšleno ranní za odpolední. Reaguje, že soukromý život není potřeba, v první řadě jsme policisté. Musíme počítat s tím, že když nám přidali dovolenou a zkrátil se fond pracovní doby, projeví se to jinde. Toto je na základě sdělení p. Vackové z PP - personální odbor - komentář ke směnnosti. Moje manželka má jak na potvoru v zaměstnání stejný směnný režim a když bych byl na ranní, tak má odpolední a obráceně. Velmi často se nám stává, že se směny kryjí, ale bylo mi řečeno, že to nikoho nezajímá, policie není zaopatřovací ústav.
Co se týče přesčasů, tak dle ústního rozkazu našeho ředitele máme plánované hodiny nad fond pracovní doby už v měsíci lednu, ale je to na KANCELÁŘ = administrativu, tedy žádný důležitý zájem služby. Prý se má s přesčasy již pracovat. Dle NOS je toto protizákonné, ale toto nikoho u nás nezajímá. Pokud se někdo ozve, tak při první příležitosti se nám to pěkně vrátí i s úroky.
Rád bych byl, kdybyste mi napsali, jaký je u vás režim, když máte přiznáno 10 % směnnosti. Předem díky za odpovědi.
  05.01.2007 00:07 ... ...
 
Kolego,
různá stanoviska různých "odborníků", kteří nevědí, která bije, řeší směnnost a neřeší nepravidelnost, což je u naší firmy to, co nás zajímá především. Přečti si v zákoně, jaké je znění pragrafu, který popisuje, co je pravidelný výkon služby. Co je mimo tento rozsah, to je buď ve směnách, ale nejčastěji v nepravidelném výkonu služby. Osobně nesouhlasím se stanoviskem kolegy Burdy, které zmiňuješ a domnívám se, že abys spadl do nároku na 10% k tarifu, tak musíš v delším období mít výkon služby více jak 50 % mimo zmíněný pravidelný režim.
U každé firmy se zaměstnanec zavazuje, že bude pracovat podle požadavku zaměstnavatele, takže jak jsou směny plánovány, tak je musíš oddělat. To je přece normál. Plán je závazný, v tom musím s VO souhlasit, a není jeho povinností něco dodatečně měnit. Na zákonná volna máš nárok tak, jako tak. Háček je v tom, že když zaměstnanec nevidí od vedení dobrou vůli vyměnit směny, tak důsledně čerpá zákonná volna a neschopenky, čímž se výrazně znižuje fond pracovní doby, takže nevstřícnost vedení je silně kontraproduktivní zvláště teď, když přesčasy jdou do balíku zdarma.
Naopak nemohu s VO souhlasit s tím, že přesčasy do 150 plánuje. Z principu má přesčas pokrýt náhlou potřebu danou důležitým zájmem služby. Práce na spisech dle mého důležitým zájmem je, neboť co je důležitějšího než splnit lhůty !?!! Takže teď by především mělo skončit to slavné "chodím na spisy z volna" nabo "musím spisy dodělávat po směně". NE, jdu za VO, že mám ve spisech něco nutného a zůstanu déle, takže mi naskočí přečas, při nesouhlasu odcházím.
Prostě se musíš starat především o sebe !!!
Pokud máš mstivé vedoucí, tak máš pouze jednu cestu jak prosadit spravedlnost, a to je vstoupit do odborů, stát se jejich mluvčím a udělat pořádek (bez ironie). Nebo se stát vedoucím a okusit jaké to je, s nedostatečnými zdroji pokrývat vysoké požadavky (ironicky).
  04.01.2007 22:26 .....
 
Jiří je provokatér!!!!!
  04.01.2007 22:27 aifell
 
jj už jsem poznal od teď nikdo na něj nereaguj te je to zbytečné!!
  04.01.2007 22:21 greg
 
Jistěže, dorovnají to osobním, které zároveň použijí jako kleště pro zdolávání vzdoru - problém? neděláš to co chceme? - osobní už nemáš, hmmmm
Navíc si nedokážu představit, že bych měl osobní 3500,- Kč, když jsem doteď neměl nic))) sakra to jsem se zlepšil
Prostě to dělají ti, kteří nikdy nesloužili a policii znají akorát z TV
  05.01.2007 09:51 vgv
 
pokud jde o osobní, to mám uz 7 let stejný, az ted mne bylo odebráno s poukazem, ze nejsou penize, takze tvoje varianta pada. Dale ryzikovym priplatkem to taky nebude, ten nám snízili z 3,500 na 2,950. Takze jsem zvedaví na to dorovnání.