Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  09.01.2007 18:03 www.policista.cz
 
Informace předsedy NOS PČR z 8. ledna 200708.01.2007

Informace předsedy NOS PČR z 8. ledna 2007




Vážené kolegyně, vážení kolegové,




chci Vám touto cestou podat několik základních informací k současné situaci, která se diskutuje na několika úrovních a mnohdy padají slova, která jsou vytržena ze souvislostí nebo pramení z neznalosti věci. Protože bych byl rád aby bylo jasno, pokusím se Vám otevřeně vysvětlit alespoň zásadní skutečnosti.




Sami vidíte, co se po Novém roce děje, část policistů vyjadřuje svou nespokojenost. Nejedná se jen o propad příjmů, ale debatuje se o zařazení do tříd, výkladu směnnosti, hodnostních označení, době určité, chování mezi policisty a spoustě dalších, mnohdy i individuálních problémů. V těchto souvislostech jsou v centru pozornosti i policejní odbory a jejich činnost.




Jsou lidé, kteří nás zatracují a vyslovují domněnky, že jsme je „prodali za odstranění 40-ti% organizovanosti“, že jsme „prosadili zákon jenom kvůli těm nahoře“, že jsme „placeni policií a závislí“, a podobné, které lze shrnout do konstatování, že nic neděláme.




Rovněž se velmi otevřeně hovoří o demonstraci policistů dne 26. ledna 2007, právě kvůli popsané nespokojenosti. Někteří nás považují za její organizátory, jiní nám vyčítají, že jí neorganizujeme, další reprodukují má slova, kterými demonstraci odmítám.




Než budu pokračovat k dalším tématům, chci upřesnit právě předcházející odstavec. Pokud jsem v poslední době hovořil s médii na téma aktuální situace v policii, nikdy se nejednalo o jednu větu nebo pár slov, pokaždé se novinářům snažím v nejméně desetiminutovém rozhovoru vysvětlit souvislosti a příčiny stavu, podstatu zákona o služebním poměru a problémy spojené s jeho aplikací. Na otázku typu „kdy budou policisté demonstrovat“ jsem uváděl, že demonstrace je prozatím poslední formou. Prvotní musí být jednání a případné právní kroky. Petice a veřejné vystoupení je mezním řešením. Chápejte prosím pojem mezní ne výraz jako odmítnutí, ale jako završení neúspěšné snahy a předchozích kroků. Chápu, že tímto výkladem neuspokojím radikální část policistů, ale dovolte, abych pokračoval dál. Jednou z podmínek úspěšnosti podobné akce je především ujednocení požadavků, které musí vyplývat ze skutečného stavu. Zatím máme k dispozici odhady o dopadech aplikace zákona o služebním poměru a veškeré údaje jsou pouze přibližné. Například se hovoří o tom, že propady příjmů v porovnání průměru za rok 2006 a platového výměru na rok 2007 jsou u policistů ve 3. a 4. tarifních třídách. Ale podle informací došlých v posledních dnech lze dovozovat, že se bude jednat o širší okruh. Tím chci říci, že potřebujeme mít co nejširší a nejobjektivnější přehled o současné situaci. Z tohoto důvodu jsem vytvořil dotazník, který je na naší webové stránce a který rozesíláme na všechny naše dostupné kontakty. Cílem tohoto dokumentu je mít co nejvíce podkladů a argumentů pro další jednání nebo jiný postup. To je jeden z kroků k tomu, abychom skutečně věděli, co chceme dosáhnout a co je potřeba změnit.




Dokáži si představit reakce některých kolegů na předchozí řádky – zase jenom píšou, kecají a čekají co bude dál. Pro Vás pánové něco málo na vysvětlenou. Poměrně dlouhou dobu jsem byl ve funkci vyšetřovatele (tedy toho, který podle některých sedí v kanceláři a nic nedělá, na rozdíl od policistů na ulici). Za tu dobu jsem se naučil také jednu věc, a to jednat na základě podkladů tak, abych nemusel svá rozhodnutí přehodnocovat a rušit.




Na téma demonstrace ještě pár dalších argumentů. Pokud by měla mít takováto akce úspěch, je třeba mít kromě shromážděných argumentů také zajištěnou reprezentativní účast, musíte učinit právní a organizační kroky, zajistit dopravu, transparenty, apod. Pokud odhlédnu od ekonomické náročnosti, někdo musí toto všechno zajistit. Tím nemyslím jednoho až dva lidi, jak je u nás dobrým zvykem. Jestliže má výsledek k něčemu vypadat, hovořme také o koordinaci s hasiči, celníky a příslušníky Vězeňské služby. Prozatím ani jedna z těchto složek o podobné akci neuvažuje.




Shrnul bych tyto věty srozumitelně asi takto: Štěpánek neřekl, že policisté nebudou demonstrovat ani to, že odbory stávku odmítají. Řekl, že demonstrace je posledním krokem v případě neúspěšných jednání, která teprve začala a pro jejichž pokračování shromažďujeme jasné argumenty. Tam potřebujeme v první řadě Vaší pomoc. V této fázi je demonstrace ukvapeným a plně nepodloženým krokem. Zpackané vystoupení znamená nejen ostudu, ale i obrat k horšímu. A především bychom si tím zahodili poslední možné zákonné řešení. Pro ty, kteří tato slova i po obšírném popisu berou jako výraz zbabělosti, už asi více nemohu napsat.




Vrátím se k činnosti Nezávislého odborového svazu Policie ČR. Pro některé se zdá nečitelná, založená na obohacování jejích čelných představitelů, směřující proti policistům. Slyším i jiné argumenty, které se těžko vyvracejí, protože je druhá strana nechce přijmout. Občas mi připadá, že dokud o odborech nebylo slyšet a jejich předseda měl problémy sám se sebou, bylo to lepší. Nikdo o nich nevěděl, nikdo po nich nic nechtěl, všechno bylo v pohodě.




Možná máte představu, že NOS PČR je nekonečný aparát funkcionářů, kteří sedí v moderních kancelářích, dolní končetiny na stole a jenom poslouchají, jak jim cinkají korunky od jejich členů. Tudíž požadujete, aby tento moloch byl nepřetržitě k dispozici ve dne v noci. Jenže skutečnost je trochu jiná. Chod této organizace zajišťuje v podstatě několik málo lidí, počínaje od administrativních prací až po jednání s vrcholnými představiteli. Jen pro zajímavost, kam se velká část policistů obracela s dotazy v posledních měsících a kam se nyní obrací se stovkami otázek a připomínek? Na služební vedení? Nehovořím tím o sobě, ale poděkujte mým kolegům Ing. Burdovi a Dr. Tomkovi, kteří se této práci také věnují. Navíc mimo dotazů a připomínek je tu spousta vnitřní práce, kterou nelze zanedbávat.




Abych tu jenom nenadával, chci se zmínit také o tom, že za poslední dobu mi občas někdo zavolá, napíše mail nebo přijde osobně a poděkuje mi za to, co jsme pro něho nebo jeho kolegy udělali. Je to v současné stresové době příjemné a lepší, než jakákoliv forma odměny. Mimo to se ozývá stále více policistů, kteří by chtěli vstoupit do NOSu nebo založit základní organizaci. To je určitě lepší než po odborech něco chtít, ale pro jistotu v nich nebýt. Měli bychom si uvědomit, že pokud se budeme navzájem dohadovat o potřebnosti odborů, výsledek se nedostaví nikdy. Podívejte se schválně na §§ 197-200 zákona č. 361/2003 Sb. a uvidíte, jaká oprávnění odbory mají. Myslíte si, že např. připomínkování předpisů a účast v komisích zastane na okrese nebo kraji jeden člověk vedle svého zaměstnání?




Doposud jsem tvrdil, že nebudu agitovat pro vstup do odborů, ale nabízet výhody a nechat lidem na zvážení. Ale teď už agitovat budu. Uvědomte si, že skupinka odborářů nemůže obhajovat a zajišťovat všechno pro všechny. Podívejte se třeba do Německa nebo na Slovensko, kde je organizovanost v odborech více než 70%, kde mají nejen dostatek členů, ale i prostředků k činnosti a k nezávislosti. A určitě už není doba, abyste se za členství v odborech museli stydět nebo se obávat postihu.




Z dosavadních zkušeností vím, že na vysvětlení celé problematiky by nejlepší formou byl osobní kontakt, protože je spoustu věcí, které lze těžko napsat. Bohužel to nyní není možné, proto jsem se pokusil podstatné věci shrnout touto formou.




Závěrem Vás chci všechny požádat, abyste z mého projevu nevytrhávali jeho části a četli některé argumenty v souvislostech. Není mým zájmem Vám nic nalhávat, ale ne všechno mohu uvést. Informaci rozesílám na naše kontaktní emailové adresy a umístím je na diskusní fóra, kde se o odborech hovoří. Ještě jednu prosbu, adresovanou kolegům na DF. V posledních dnech jsem plně vázán na odpovědi na maily, připomínky, porady k odvoláním. Stejně na tom jsou kolegové Burda a Tomek. Dotazů jsou jich skutečně desítky denně a přestože bych chtěl, nemohu trávit čas diskuzemi na několika liniích, proto se snažím jedním dokumentem zodpovědět na více otázek. Nemám na to tiskové oddělení ani nikoho jiného. Berte to prosím jako fakt a jestliže ke mně budete něco mít, použijte mail stepanek@nosp.cz nebo pokud to bude urgentní, volejte buď na služební 823 940 nebo mobil 602 279 880. Když to bude možné, poradím Vám nebo pomohu. Snad jen reagovat na vulgarity považuji za ztrátu času.




Pokud jste se v tomto sáhodlouhém projevu dostali až na kýžený konec, děkuji Vám za pozornost a doufám, že se nám společně podaří vyřešit alespoň část problémů.




S pozdravem




JUDr. Milan Štěpánek, předseda NOS PČR










Dotazník NOS PČR k aplikaci zákona č. 361/2003 Sb.






Na základě dosavadních ohlasů jednotlivců a skupin z řad policistů chceme sestavit co nejširší přehled o dopadech aplikace zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, v rámci Policie České republiky. Doposud můžeme vycházet pouze z odhadů a kusých informací, z nichž nelze učinit relevantní závěr pro další postup. Proto, abychom měli k dispozici fakta a konkrétní čísla, jež mají vypovídací hodnotu, žádáme všechny policisty, kteří mají zájem s námi spolupracovat a naší cestou utvořit objektivní obraz o aktuální situaci, aby nám zaslali své připomínky, náměty a zjištění. Můžete nám zasílat informace jak za skupiny, tak za jednotlivce (preferujeme spíše informace za jednotlivé útvary, ale budeme řešit i individuální situace).




Informace by měla být konstruována takto:




1. útvar, okres, kraj,




2. celkový počet policistů,




3. do kterého data byla doručena rozhodnutí o ustanovení na služební místo podle z. č. 361/2003 Sb.,




4. zda a v jakém rozsahu jste byli na vašem útvaru před koncem roku 2006 předběžně informováni o zařazení na služební místa po 01. 01. 2007,




5. počet policistů s negativním rozdílem mezi průměrným služebním příjmem 2006 a platovým výměrem 2007, příp. strukturovaný podle kategorií do 500,-- Kč, do 1.000,-- Kč, atd.,




6. ve kterých tarifních třídách dochází k rozdílům ve služebním příjmu,




7. jak je aplikován výklad směnného výkonu služby a s tím související zvýšení základního tarifu o 10%,


8. jaká je výše zvláštního (tzv. rizikového) příplatku,




9. jaké změny byly provedeny u osobního příplatku (zachování – snížení – odnětí),




10. jaký je názor na hodnostní označení, tedy jaká část by podpořila: zavedení pouze služebních hodností (§ 7 z. č. 361/2003 Sb.) – ponechání hodnostního označení (§ 8 z. č. 361/2003 Sb.) – návrat k vojenským hodnostem,




11. za jakou dobu lze u vašeho útvaru docílit vyčerpání 150 přesčasových hodin




12. jaké máte připomínky a návrhy k Závazným pokynům PP, vydaným k z. č. 361/2003 Sb.,




13. jaké procento policistů uvažuje o podání žádosti o uvolnění ze služebního poměru: ihned – po prvním čtvrtletí – po prvním pololetí – po konci roku 2007,






14. jaké „zaručené informace“ a fámy ve vztahu k novému zákonu, které nedokázal nikdo vysvětlit, kolují na vašem útvaru,




15. zda na vašem útvaru nebo v okrese působí základní organizace NOS PČR, a pokud ano (nebo pokud odpovídá přímo organizace), zda má určeného zástupce pro projednávání záležitostí týkajících se výkonu služby se služebním funkcionářem (§ 197 z. č. 361/2003 Sb.),




16. zda máte dostatek odborářů, kteří mohou být účastni v hodnotících a poradních orgánech služebního funkcionáře,




17. jaké máte návrhy na řešení k jednotlivým z uvedených problémových okruhů,




18. jaké máte další připomínky a návrhy z uvedených nebo jakýchkoliv dalších oblastí






To, jestli zareagujete na naší akci, záleží zcela na Vás. Předpokládám ale, že pochopíte její cíl. Jestliže máte obavu nebo jakékoliv pochybnosti, kontaktujte přímo předsedu nebo 1. místopředsedu NOS PČR.




Zprávu zasílejte na sekretariát NOS PČR (služební fax 823 943, služební mail nospcr@mail.bar.aa, mail: nosp@nosp.cz), předsedovi (telefon 602 279 880, sl. fax 823 943, mail: stepanek@nosp.cz) nebo 1. místopředsedovi NOS PČR (telefon 606 362 162, mail: burda@nosp.cz)




S pozdravem

JUDr. Milan Štěpánek, předseda NOSP
  05.01.2007 15:38 OBČAN
 
Čtu na těchto stránkách, že někteří policisté se bojí jít na demonstraci. Nechápu proč ? Vy přece nesmíte stávkovat, ale svůj názor ve svém volnu můžete vyjádřit na demonstraci. Jděte do toho, držím vám palce a mnoho lidí z civilu také. Těch remcalů co reptají, že máte dost, těch si nevšímejte, jsou to většinou asociálové, kterým jste už někdy klepli přes prsty.
  05.01.2007 15:48 MH polda
 
Díky za podporu !!! Snad nebudete jediný z civilu .
  05.01.2007 15:52 Petr
 
Ano máte pravdu ... stávkovat nemůžeme, ale domonstrovat ano a to nám zaručuje přímo z.č.1/1993 Sb. - Ústava ČR a v něm zakotven z.č.2/1993 Sb. - Listina základních práv a svobod
  05.01.2007 15:55 občan
 
pro MH polda
Je nás víc.
  05.01.2007 15:57 policejní prezidium
 
On se nikdo nebojí jenom si nejsme všichni rovni-SKPV apod.
  05.01.2007 16:01 polda
 
každá demonstrace se natáčí /je jedno kdo ji pořádá/a je zde nekolik dokumentačních skupin, není těžké to potom vyhodnotit a neni nas tak mnoho aby te nekdo poznal, následuje tlak v praci a bud se srovnáš nebo radeji odejdeš protože to nevydržíš s nervama , už jsem to videl
  05.01.2007 16:04 Petr
 
Pro POLDA

Kdo se bojí nesmí do lesa ... a v lese se štípou třísky !!! Nevím jak ty, ale znám svá práva a ať mě někdo zkusí házet klacky pod nohy, tak mu to vrátím dvojnásob
  05.01.2007 16:10 polda
 
pro petra
četl jsi služebni zákon pořadně? na nás se nevztahuje Listina základních práv a svobod natož ústava čr, vždyt tady je pro policisty presumce viny tak jak se chceš bránit? dle mého názoru je celej zákon protiústavní ale to by mel napadnout nekdo jiný
i ten posledni škuban má větší práva než ty jako polda
  05.01.2007 16:43 Petr
 
Pro POLDA

To máš pravdu, ale jestli si stojíš taky za tím, že zákon je protiústavní či minimálně v rozporu s Retroaktivitou, tak máme obrovskou šanci ho sundat ... tento zákon má podle základních právních prncipů platit pro nastupující policisty od 1.1.2007
  05.01.2007 16:51 xyz
 
Pánové, jen tak pro doplnění, já, když jsem před léty odešel do civilu a podotýkám, že bez jakéhokoliv problému, tak mě můj nadřízený pronásledoval ještě několik let. A to tím způsobem, že každý u koho jsem se zajímal o práci, tak se telefonicky dotazoval, proč jsem po 15 létech od policie odešel. A vím z dobrého zdroje, že o mě podával takové informace, že by si ode mě nikdo ani kůrku nevzal. Tak pozor, tyhle ty telefonické dotazy a reference fungují pořád
  05.01.2007 17:49 kobra
 
pro Poldu : Já myslím, že kuklu v kapse uneseš, ne? Jestli není ve skladu, dá se koupit snad v každém Armyshoppu.
  05.01.2007 15:35 Petr
 
Dnes mě polilo horko a zároveň smutek ... bavil jsem se s bývalým kolegou od MP, který mě ukazoval platový výměr na rok 2007. Jeho platový výměr byl přibliženě stejný jako můj. Bohužel pro mne a bohudík pro kolegu on má zaplacenou směnnost, svátky, noční, víkendy, přesčasy, specializace, atd., takže jeho plat ve finále bude zhruba o 5 - 7 tis. větší než můj byť děláme relativně stejnou práci. Já jezdím l.158 a on l. 156, takže u hromady věcí se stejně potkáváme jelikož občané volají na obě tísňové linky. No a když už jsme u toho, tak já přijedu v tesilkách a "nehtem" na hlavě a on v "čerňákách" ... já přijedu s koženým pouzdrem a v něm starou ČZ 82 a on s novou ČZ 75 a látkovým či nožním pouzdrem. Na našem oddělení není pro hlídkovou službu jediný fotoaparát a on má ve vozidle digitální fotoaparát nebo kameru .... začíná mě mrzet, že jsem kdysi od MP odešel
  05.01.2007 15:41 Qwer
 
Dobře vím, o čem mluvíš. U nás na OHS už rok není ani pitomej Drager na chlast, takže když už ho opravdu potřebujem tak musíme volat MP jestli by nám ho milostivě přivezli. Ať žije materiální zabezpečení u PČR
  05.01.2007 15:44 Karlos
 
Městská policie za pár let udělá z České policie pasivní složku. Tady někdo nemá zájem aby to fungovalo.
  05.01.2007 15:45 ..
 
Nehodovka v Chebu má stále trubičky ALTEST....... docela síla, ne?....
  05.01.2007 18:22 podík
 
dostali jsme nové čz75, jsem levák, a když jsem dostal pravé pistolové pouzdro, řekl jsem že ho nechci, začal na mě skaldník řvát že má jen pravé a že si ho mam vzít že ho to nezajímá. nezbylo mi nic jiného než si koupit pouzdro ze svého. prostě pČR. jsem největší šupáci tohoto státu. prostě co si nekoupíme to nemáme. a oni na to hřeší
  05.01.2007 15:31 občan <mwbat@seznam.cz>
 
JE TADY NĚCO VELICE NEZDRAVÉHO V NAŠEM STÁTĚ! NAŠI ÚSTAVNÍ ČINITELÉ SI STÁLE ZVEDAJÍ PLATY,,SOUDCŮM SE ZVEDAJÍ PLATY ,MIN. ÚŘEDNÍKŮM SE ZVEDAJÍ PLATY,ATD....ATD...! PROBŮH ZA CO?!CO VŠICHNI TITO DĚLAJÍ PRO NAŠI SPOLEČNOST TAK VÝJIMEČNÉHO? MYSLÍM SI, ŽE ZA TO CO DĚLALÍ ,A NĚKTEŘÍ NEDĚLAJÍ!, MAJÍ DOST! TAK PROČ UBÍRAJÍ TĚM, JENŽ DENNĚ ZACHRAŇUJÍ LIDSKÉ ŽIVOTY, MAJETKY NEJEN NAŠE, ALE I STÁTU,A TO MNOHOKRÁT V PODMÍNKÁCH OHROŽUJÍCÍCH JEJICH ŽIVOTY! TOTO PLATÍ JAK O HASIČÍCH ,TAK I OBYČEJNÝCH POCTIVÝCH POLICISTECH ,JENŽ V MNOHA MĚSTECH DENNĚ ŠLAPOU CHODNÍKY ,ZASAHUJÍ PROTI RŮZNÝM KRIMINÁLNÍM ŽIVLŮM A NIKDY NEVĚDÍ, JESTLI SE ZDRÁVI VRÁTÍ KE SVÝM RODINÁM ,TAK JAKO I HASIČI! TATO ,MNOHDY EXTRÉMNĚ NÁROČNÁ PRÁCE TĚCHTO LIDÍ ,JE OPRAVDU VELICE SMĚŠNĚ OHODNOCENA, A VZPOMENU-LI SI ,ZAČ A JAKÉ PENÍZE DNES BEROU NĚKTEŘÍ SOUDCI NA JEJICHŽ VELICE ŠPATNOU PRÁCI JEŠTĚ MNOHDY NAVÍC DOPLÁCÍ SÁM OBYČEJNÝ OBČAN A STÁT, VZPOMENU-LI SI NA NĚKTERÉ ÚSTAVNÍ ČINITELÉ, KTERÝM JE TOTO VŠE ÚPLNĚ JEDNO , DOCHÁZÍM K JEDNODUCHÉMU ZÁVĚRU! DEMOKRACIE A PRÁVO V ČESKU--,JEN PRO VYVOLENÉ! PRO TY OSTATNÍ ,JENŽ NA NĚ PRACUJÍ, OCHRAŇUJÍ JEJICH MAJETKY A JEJICH ŽIVOTY, PRO TY ZBÝVÁ POUZE DIKTÁT A MNOHDY PSYCHICKÝ TEROR, JIMIŽ JE TI VYVOLENÍ, SVÝM JEDNÁNÍM A KONÁNÍM OBŠŤASTŇUJÍ!
  05.01.2007 15:31 Rebel <rostikpol@volny.cz>
 
A co to vyřešit jednodušejc?? Vzít si 1.2. dovolenou a nebo marodní, ať jsi dou sloužit ty inteligenti, co za to můžou.
  05.01.2007 15:46 Bohdan K.
 
Myslíš pupkáté pány v 9 třídách s rizikovým příplatkem a osobním jako hrom. Policejní prezidium je složka, která v Evropě nemá obdoby.
  05.01.2007 15:15 xy
 
Je třeba jít demonstrovat i za oběšeného kolegu z Chebu, který dne 2.1. spáchal sebevraždu. Vedení se to snaží ututlat....!!
  05.01.2007 15:17 SOS
 
UŽ JE TO TADY PRVNÍ SEBEVRAŽDY A FINANČNÍ PROBLÉMY.
  05.01.2007 15:24 Petr
 
Víš bližší důvody proč se oběsil?
  05.01.2007 15:28 xy
 
Nepovolili mu výdělečnou činnost - dělal soudního znalce. Jinak pracoval na SKPV. Měl i doma problémy se ženou a toto mu určitě nepřidalo. Chtěl jít do céčka, ale nestihl to... depka byla rychlejší :-(
  05.01.2007 15:37 Petr
 
Ach jo ... upřímnou soustrast pro kolegu
  05.01.2007 17:58 Kobra
 
Upřímnou soustrast i za mě od kolegů z JmK. Ale právě tento, doufám jen že ojedinělý, smutný případ by nás měl ještě víc spojit a popohnat. Ať není smutno v dalších rodinách.
  05.01.2007 15:09 policista
 
Jdu do demonstrace!!!!!
  05.01.2007 15:09 xy
 
Tak aby hlavně ta demosnstrace dne 26.1. byla. Abych tam nestál jak blbec sám.......! To by jsme jim akorát nahráli - už vidím Langera, jak říká: "byla to akce pár nespokojenců, je vidět, že to není s platama tak špatné..." - debil
  05.01.2007 15:12 Petr
 
Čekám, že se toho ujmou odbory .... pokud to veřejně vyhlásí odbory ( v tom jim věřím ), tak je to jasné a já do toho jdu a kolegové z různých koutu republik jistě také
  05.01.2007 15:19 Hilfe
 
Tak není problém udělat petici, nebo formou dopisů přímo na ministerstvo vnitra.
  05.01.2007 14:57 Frant. V.
 
VŠECHNY Z POLICEJNÍHO PREZÍDIA DO 3 PT A SOBOTY NEDĚLE I NOČNÍ.
  05.01.2007 14:58 OHS
 
a snížit jim plat aspoň o sto tisíc !
  05.01.2007 14:54 klik
 
Demonstrace je NUTNÁ, jinak to nepujde, do věci se musí vložit EU a Evropske odbory. Tak pojďte do ulic lidi. A VŠICHNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  05.01.2007 14:55 bez ideálů a cílů
 
ANO JE TŘEBA O PROBLÉMECH HOVOŘIT A JEDNAT.
  05.01.2007 14:56 OHS
 
my jedeme, vždyť se budeme prát smai za sebe, tak doufám, že se nás tam sejde hodně! Vždyť jsme o naše platy! tak se vzchopme a na ně, pokrytce!
  05.01.2007 14:58 xy
 
Bohužel je mezi námi dost, co se bojí...... A kdy to vlastně je a kde?
  05.01.2007 14:59 OHS
 
26.1. ale asi upřesníme nějaký čas!
  05.01.2007 15:00 OHS
 
chce to naplánovat čas na jisto, ať můžeme rozhlašovat co nejdéle a na co nejvíce útvarů!
  05.01.2007 15:02 XXX
 
Nechci vytvářet fámy ale na www.policista.cz byl čas 13-15 hod před MV - ale spíš to bylo jenom přebděžně
  05.01.2007 15:03 Petr
 
Co se týče OHS Pardubice, tak většina z těch co zrovna nebudou sloužit pojedou
  05.01.2007 15:07 OHS
 
Přijede i část OHS z České Lípy!!!
  05.01.2007 16:38 afd
 
A taky přijede par lidiček z N. Boru
  05.01.2007 14:53 ???
 
Nevíte někdo náhodou, jestli je někde upraveno, že policista ve zkušebce nemůže mít bloky a popř. taky kupón k řízení sl. motorových vozidel?
  05.01.2007 15:02 Petr
 
Po tom jsem taky pátral ... je to kraj od kraje, obec od obce a nikdo nebyl schopen mě říci jak to je. Například v Praze policista ve zkušební době, byť už má osvědčení o absolvování ZOP nesmí mít bloky a v Pardubicích bloky mít může !!!
  05.01.2007 15:04 ???
 
Já bych byla pro to - bloky a kupóny vrátit - v ulicích by se hned poznalo, že to je znát - kolik poldů spadlo do zkušebky