Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  29.04.2007 22:25 asdf
 
29.04.2007



Vážený pane Halberštáte,



k „podnětu k nápravě“, který jste mi zaslal v příloze Vašeho dopisu ze dne 9. března 2007 elektronickou cestou, Vám po detailním zhodnocení záležitosti, na kterou upozorňujete, sděluji následující.



Uvádíte, že dochází k nedodržování výhod vyplývajících pro příslušníky bezpečnostních sborů ze dnů, které jsou prohlášeny za státní svátky ČR a tudíž k porušování mezinárodní smlouvy – Evropské sociální charty. Tento nedostatek, jak uvádíte, si vysvětlujete systémovou chybou v programu SAP a EKIS.Ubezpečuji Vás o tom, že se nejedná o závadu v počítačovém systému, ale, jak z následujícího vyplyne, o Vaši nesprávnou interpretaci jak zmíněné mezinárodní smlouvy, tak právních předpisů týkajících se dané věci.Ustanovení části II čl. 2 bodu 2 Evropské sociální charty, jíž je Česká republika vázána, obsahuje závazek poskytovat placené volno v době veřejných svátků. Jedná se o obecný závazek, který z důvodu zabezpečení potřeb společnosti nemůže platit bezvýjimečně. Proto ustanovení článku 31 (v části III) uvádí, že „Práva a principy stanovené v části I, pokud jsou účinně realizována, a jejich účinné uplatňování podle části II nebudou podléhat jakýmkoli restrikcím nebo omezením, která nejsou specifikována v těchto částech, s výjimkou případů, kdy takováto omezení jsou stanovena zákonem a jsou v demokratické společnosti nezbytná na ochranu práv a svobod jiných nebo na ochranu veřejného zájmu, národní bezpečnosti, veřejného zdraví nebo morálky“.



Zákon č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, nemá vlastní ustanovení o svátcích. V § 126 odst. 1 tohoto zákona se užívá pojmu dny pracovního klidu, který je upraven zákoníkem práce (zákon č. 262/2000 Sb.). Je proto možné konstatovat, že na základě analogického použití § 91 odst. 1 zákoníku práce, jsou i pro příslušníka dny pracovního klidu dny nepřetržitého odpočinku v týdnu a svátky. Odstavec 4 uvedeného ustanovení § 91 stanoví, že ve svátek může zaměstnavatel nařídit zaměstnanci výkon prací, které je možné zaměstnanci nařídit ve dnech nepřetržitého odpočinku v týdnu (jedná se o práce uvedené v 3. odstavci), práce v nepřetržitém provozu a práce potřebné při střežení objektů zaměstnavatele. Také ustanovení § 112 odst. 4 zákona č. 361/2003 Sb. předpokládá výkon služby ve svátek, když uvádí, že příslušníkovi, který nevykonával službu proto, že na jeho obvyklý den výkonu služby připadl svátek, se služební příjem nekrátí.



Z uvedeného vyplývá, že nařizování služby příslušníkům bezpečnostních sborů ve dnech, na něž připadl svátek, není v rozporu ani s Chartou, ani s vnitrostátní legislativou. Služba, jíž vykonávají příslušníci, je bez jakékoli pochybnosti činností spojenou s ochranou veřejného zájmu, bezpečnosti a zdraví osob, které má na mysli již cit.ustanovení Charty.

Ještě k Vašemu vyjádření, že příslušníci zařazení ve směnném provozu nemají z neznámých důvodů výhody, které plynou ze státních svátků. Příslušník, který zajišťuje nepřetržitý provoz nebo jiný provoz, který vyžaduje stálý výkon služby, a pro něhož je den, na který připadl svátek, obvyklým dnem služby, nemůže mít v tento den volno, protože to neumožňuje právě zajištění služby v uvedeném provozu. Svátek v tomto režimu služby proto nemá v zásadě žádný význam. Skutečně odsloužená doba se samozřejmě zahrnuje do fondu základní doby služby.



Jak ukazují zkušenosti z praxe, někteří příslušníci konající službu v nepřetržitém provozu se mylně domnívají, že připadne-li svátek na den, který pro ně podle předem stanoveného harmonogramu směn není dnem služby, mají právo si tento svátek nahradit volnem některý jiný den. Pramení to z již zmíněné hluboce zafixované představy, že těmi „pravými” dny služby jsou pondělí až pátek. Vycházejí také ze skutečnosti, že příslušníci, kteří nezabezpečují nepřetržitý provoz, mají nepřítomnost ve službě omluvenu a omluvená doba je jim započtena jako výkon služby. Považují to za nespravedlivé a někdy to dokonce vnímají tak, že jsou nuceni si tento svátek „nasluhovat”. To je samozřejmě mylný názor. Jedná se o stejnou situaci, jako když příslušníkovi s rovnoměrným rozvržením připadne svátek na sobotu nebo neděli.



Takže jediný rozdíl mezi příslušníkem, který vykonává službu v nepřetržitém provozu a příslušníkem, který takový provoz nezabezpečuje, spočívá v tom, že připadne-li svátek na den služby příslušník v nepřetržitém režimu služby ji musí odsloužit, kdežto ostatní příslušníci nikoli. To se může zdát jako nespravedlivé, ale ve Vašem dopisu není ani zmínka o tom, že na rozdíl od těchto ostatních příslušníků, je poskytován příslušníkům ve směnném režimu služby zvýšený základní tarif ve smyslu § 114 odst. 2 zákona o služebním poměru. Za dobu kalendářního roku tudíž bude příslušníkovi vyplacen přibližně jeden služební příjem navíc.



Vážený pane Halberštáte, v rámci snahy o dobrou komunikaci mezi vedením Ministerstva vnitra a odborovou organizací a dodržování pravidel slušnosti bych uvítal, kdyby tato komunikace nebyla vedena na základě jednoznačných soudů o „rozporu s mezinárodním právem“, výzev „k co nejrychlejší nápravě“, požadavků na „informaci o tom, kdo způsobil neomluvitelnou chybu“ a výhrůžek „obrácením se žalobou na soud“ v případě, že nezaujmu stanovisko k Vašemu dopisu.



Ještě k závěru Vašeho dopisu, kde uvádíte, že problémů vytvářejících nespokojenost s nespravedlivými pracovními podmínkami je více, bych Vás chtěl požádat o jejich konkretizaci. Pokud mi nesdělíte, o jaké „nespravedlnosti“ jde, nejen, že se k nim nemohu vyjádřit, ale žádám Vás, abyste se o nich nadále nezmiňoval . O aktuální připomínky, podněty a doporučení, týkající se zákona č.361/2003 Sb., stejně jako otázky související s připravovanou reformou Policie ČR, jsem mimochodem požádal pana Plechatého v dopise, jímž jej zvu na pravidelné jednání předsedů odborových svazů, které se koná 30. dubna t.r. Pozvánka byla zaslána právě jemu na základě informace, jíž telefonicky sdělil dne 18. dubna ředitelce kabinetu ministra Mgr. Viktorové, že on, tj.pan Plechatý, je prozatímním předsedou UBS. Vaši odpověď týkající se mé žádosti z 21. března o poskytnutí bližších kontaktních údajů statutárních zástupců Vaší odborové organizace oprávněných jednat jejím jménem, jsem dosud nedostal.





S pozdravem



MUDr. Mgr. Ivan Langer

ministr vnitra a ministr informatiky

.

Chlumec n. C. dne 25. dubna 2007

Vážený pane ministře Langere,



děkuji Vám za odpověď na můj dopis ze dne 9.3.2007, který jsem včera obdržel. Dovolil bych si také zpětně reagovat.



Já i moji kolegové z UBS bereme na vědomí Vaše stanovisko k problematice státních svátků u příslušníků bezpečnostních sborů. Shodujeme se s Vámi v tom, že existují profese, při kterých se musí vykonávat práce i ve státní svátek. S Vaším dalším stanoviskem však nesouhlasíme a jsme z pochopitelných důvodů odhodláni pokračovat v této věci zákonnými prostředky. Byl bych nerad, aby to bylo pochopeno jako nějaká výhružka, jak mi již Vámi bylo vytknuto. Chápejte to, prosím, jako doklad toho, že se nehodláme vzdát našeho přesvědčení v prosazování spravedlivých podmínek pro všechny příslušníky bezp. sborů a chceme využít veškerých prostředků, které nám jsou poskytovány v naší demokratické společnosti.



Kvůli tomu, že současně nastavený systém státních svátků u bezp. sborů nebude pravděpodobně do konce roku změněn (jak jsem pochopil z Vašeho stanoviska), bych Vás chtěl dále informovat, že ve výpočtech provedených za účelem zjištění reálných propadů u příslušníků bezp. sborů za rok 2007, které Vám jsou od začátku roku předkládány, nejsou zohledněny dny státních svátků, které musejí příslušníci ve směném provozu odpracovat. Pro rok 2007 se jedná právě pro tuto skupinu příslušníků o 75 odpracovaných hodin navíc. A to je důvod poklesu celkového služebního příjmu těchto příslušníků za rok 2007 oproti roku 2006. O této skutečnosti Vás raději informuji předem, abyste na ni byl ke konci roku 2007 připraven, pokud budete chtít dostát slibu, aby celkový služební příjem za rok 2007 neklesl u žádného příslušníka a naopak byl navýšen o Vámi zveřejňovaných 7,5 % oproti roku 2006.



Na společné schůzce dne 30.4.2007, kterou pořádáte, Vám bude předána Vámi požadovaná konkretizace problémů, které vytvářejí nespokojenost s nastavenými nespravedlivými pracovními podmínkami mezi příslušníky bezp. sborů (na které již bylo mnohokráte veřejně upozorňováno). Dále Vám budou postoupeny bližší kontaktní údaje statutárních zástupců naší odborové organizace, kteří jsou oprávněni jednat jejím jménem.





S pozdravem



Milan Halberštát

prozatímní místopředseda UBS
  05.01.2007 17:31 kolega
 
Předseda nezávislého odborového svazu Policie ČR Milan Štěpánek reaguje na kritiku odborů a jejich vztah k novému zákonu
Přepis textu:

Tak jednání bylo velmi obsáhlé, probrali jsme nejenom zásadní otázky, dostali jsme se k problémům řekl bych, individuálního charakteru, které trápí jednotlivé policisty nebo jednotlivé menší skupiny. Myslím, že to bylo ze všech stran otevřené jednání, kdy jsme si skutečně dali na stůl karty a řekli co nás trápí nebo v čem vidíme problémy. Určili jsme si skupinu policistů, těch problémových, nebo u kterých hrozí propady, ať už objektivně nebo subjektivně, a určili jsme si také řešení tohoto problému. Jak už říkali tady kolegové, nebo páni z vedení resortu, je garantováno a vždycky bylo, že meziroční propad příjmů nebude. Samozřejmě je potřeba srovnávat nikoliv lednový příjem, ale posuzovat ho po určité době jednak v celoročním srovnání, jednak samozřejmě v podobě čtvrtletí, pololetí, kdy určitě dojde k náběhu a ke stabilizaci a k postupnému zvyšování služebních příjmů. Samozřejmě tím neházíme policisty přes palubu, jak se někteří domnívají, protože slyším názory, čtu názory, že je odbory prodaly, že se podílely na schválení zákona, který je naprosto proti policii. Já bych chtěl těmto kolegům vzkázat, že jsme se vždycky podíleli na tom, aby ten zákon byl co nejlepší, aby byl dostatečně profinancovaný. Rozhodně nebylo naším zájmem, aby bylo přidáno jenom někomu. To jsou rovněž hlasy, že to je zákon vytvořený pouze pro ty policisty nahoře. Svou roli hraje u těch problematických skupin to, co už tady bylo řečeno, to znamená pohyblivé složky, které zpočátku nebudou v takové výši, v jaké byly doposud. Kromě těchto případů, to znamená takových těch větších skupin nebo větší skupiny, kterou můžeme pouze odhadnout na zhruba 3-5000 policistů vesměs ve třetím nebo čtvrtém tarifním stupni, jsou i určité individuální problémy, se kterými se na nás lidé obrací, to znamená ať už podle nich nespravedlivé zařazení nebo nejednotný výklad nepřetržitého provozu a s tím souvisejícího směnového příplatku. Kromě té skupiny největší, budeme řešit na jednání s vedením Policie i ty další skupiny, případně individuální pochybení, kterých se policisté domnívají a se kterými se na nás obracejí. Dále bych chtěl ještě říci to, co se snažíme policistům vysvětlovat už delší dobu, že chceme s nimi komunikovat a chceme jim vysvětlovat a děláme to už několik týdnů nebo měsíců, co vůbec nový zákon obnáší. Chceme, aby nebyl brán ani veřejností jako něco, co těm policistům dává výrazné příjmy. Část veřejnosti si myslí, že jsme přepláceni, pokud to tak řeknu a nevidí za tím práci, kterou ti policisté odvádí, ať je to ten řadový policista, který je dennodenně ve styku s nebezpečím a který dohlíží na veřejný pořádek nebo dopravu, až po specialisty na nejvyšších úrovních. Proto myslím, že tito policisté si zaslouží jednak spravedlivý přístup, to znamená moderní právní normu služebního poměru a zaslouží si i tomu odpovídající odměnu. Samozřejmě je to naprosto nová právní úprava, je to jakýsi zlomový bod, kdy s tím souvisí aplikační problémy.

To co někteří říkají, že zákon je špatný, nemají pravdu. Jsou tam určité drobné chyby, ať už technického charakteru nebo některé věci, které se budeme snažit odstranit naší iniciativou, ale ve svém důsledku a zejména do budoucna ten zákon musí přinést a přinese určitě spoustu pozitivních věcí.
  05.01.2007 17:36 Petr
 
Takže zase nic ... on je vlastně ten zákon výhodný ... to je ale "zaprodanec"
  05.01.2007 17:45 Pepa z depa
 
Jestli se dá jako drobná chyba označit neúměrné zvednutí platů na PP a KSP, s neuvěřitelním rozdáním důstojnických hodností, tak potom nevím co to je velká chyba.
  05.01.2007 18:05 Matas
 
Štěpánek je měkej.Musíme být tedy tvrdí my a to 26.1.2007.
  05.01.2007 22:18 ja13
 
to, ti, tím, těm, ty, ...... nevím, nevím kolego, opsal jsi to správně???? jsu zde uváděny nekonkrétnosti a Vy, příslušníci jste jenom to něco blíže neurčené, nepojmenované. Jak čtu názory, oravdu přes NOS PČR s těmito lidmi se nespoléhejte!!!! jsou tam jenom proto, aby brali prachy.....
  05.01.2007 17:12 Qwer
 
koukněte na www.policista.cz - plánuje se to na 15.2 ve 14. hod - aby byl čas všechno pořádně připravit
  05.01.2007 17:20 Petr
 
Super ... co si neuděláme, tak nemáme ... hlavně ať je vše řádně dopředu ohlášeno podle práva shromažďovacího a jdeme do toho ...
  05.01.2007 17:12 kolega
 
K případné hrozbě demonstrace a ke způsobu vyhodnocování aplikace zákona se vyjadřuje předseda nezávislého odborového svazu Policie ČR Milan Štěpánek

Přepis textu:

Nejdřív se vyjádřím k tomu pojmu hrozba demonstrace. Já jsem říkal i kolegům ze sdělovacích prostředků, že je několik forem, několik stupňů. První je jednání, případně právní kroky, potom je možná nějaká forma veřejného vyjádření. Určitá část policistů se na nás obrací s dotazy, zda chceme veřejně vystoupit, nebo zda oni by rádi vystoupili. Snažím se jim jednak vysvětlovat některé zásadní principy zákona, snažím se vysvětlovat i to, že je to v podstatě až poslední krok a myslím si, že v současné době to není na místě. Minimálně měsíc nebo dva měsíce, jak tady bylo zmíněno, do dalšího jednání s vedením ministerstva a policie je potřeba vyhodnocovat, zda skutečně dochází k nějakým propadům a v jaké výšce. Jak tady bylo řečeno, bude to monitorovat jak policie, budeme to monitorovat i my, protože prakticky nepřetržitě denně nám přichází desítky připomínek, dotazů k aplikaci zákona, systemizaci, ke směnným příplatkům. Na včerejším jednání s policejním prezidentem jsme se dohodli, že si tyto informace budeme vyměňovat a podle nich činit další kroky.
  05.01.2007 17:18 Petr
 
Tak to je pěkné ... k čemu máme odbory, které jdou proti policistům? To, že se bude čekat 2 - 3 měsíce povede akorát k tomu, že vše se bude zametat pod koberec a vedení na útvarech bude mít prostor likvidovat nespokojené a odhodlané kolegy.
  05.01.2007 17:20 .
 
Pro kolegu JUDr.Štěpánka: (a hlavně vedení PČR)

Nemyslíte si, že tohle je těžce prohraná práce vedení PČR?

Proč vám chodí stovky dotazů, k čemu je tam vedení PČR?

Nemá policisty řádně školit, instruovat, připravovat na novelizace zákonů?

Nemá vedení - jak sliboval prezident - zlepšit konečně komunikaci uvnitř policie?

To musí lidi z ulice takhle řvát, že přišli o peníze a že tolik věcí nefunguje, aby jste něco dělali?

Tohle je, promiňte mi, pěkná ukázka manažeřské práce....:-((((

jeden hodně nespokojený policista
  05.01.2007 17:23 xy
 
Přesně tak, koukám že jsou placený z vnitra, aby se snažili situaci uklidnit. Hlavně kdyby se jednalo o jejich platy. Všichni můžou a my né? Hovno! Pořád jen čekáme... Já už čekám 15 let u této složky a stále se nemůžu dočkat na lepší podmínky!!
  05.01.2007 17:25 MOP P-III
 
den je jasný 26.1.07!!!
  05.01.2007 17:11 Maro
 
Kde to plánujete? A v kolik? Jsou nějaké přesné info? Povolí to vůbec někdo?
  05.01.2007 17:10 klik
 
Bude nás tam mnoho to je pravda, je to asi jediná šsnce jak se domoct svého správného finančního ohodnocení, jen ať to všichni vidí a hlavně EU a mezinárodní odbory.Musíme na ně tvdě, oni se s náma také nemazlí.TAK POJĎTE LIDI A VŠICHNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den 26.1.2007 je den kdy všichni policisti budou jako jeden STROJ.
  05.01.2007 17:13 Pepa z depa
 
chtělo by to kontaktovat europl, na vyslání jejich zástupců - pozorovatelů

možná to již někdo navrhl, nevím
  05.01.2007 17:06 Pet Nor <bertik@epost.cz>
 
Pane ministře.
Určitě potěší každého policistu, že máte zájem s nastalou situací něco dělat. Ovšem z Vašeho jednání a následně z přepisu Vašeho jenání se zástupci Police ČR, HZS a odbory ( na této adraese - http://www.mvcr.cz/zpravy/2007/sluzebni.html ) jsem se dozvěděl, že podle toho co Vám zřejmě nastínili odbory se jedná o skupinu policistů ( prý asi 3 - 5000 ) zařazených ve 3 a 4 třídě. Dovolte aby s tím nesouhlasil. Jsem v 5 PT jsem na tom stejně jako kolegové z nižších platových tříd. Pane ministře, nešlo by než se začne rozhodovat o nápravě provést si průzkum mezi příslušníky a ne rozhodovat jen podle čísel, která Vám jsou předloženy policisty, kteří je tvoří od stolu?
  05.01.2007 17:04 Co vy na to?
 
POHLED K POLICII ČR (abcd, 05. 01. 2007 16:53)
NÁVRH PRO PČR
Zákon č.361/2003Sb.je dostatečně tvrdý, zvyšují se povinnosti a nároky na všechny příslušníky bezpečnostních sborů.

1) § 115a - navýšení pro dvousměnný,třísměnný a nepřetržitý provoz - zajištění dostatečného profinancování zákona, které jste tolikrát slibovali

2) Náplň práce - srovnání náplně práce a její konkretizace u jednotlivých útvarů (příp.zajistit neobcházení)

3)Cestovní a ubytovací náhrady pro policisty pracující mimo své trvalé bydliště

4) Obsazování funkcí u PČR policisty s dostatečnou praxí, zkušenostmi a vzděláním

5) Práce přesčas 150hod.buď proplatit, nebo zajistit náhradní volno pro policistu (kromě mimořádných událostí - povodně a jiné katastrofy, hromadné neštěstí atd.)

6) Zpětné, diskriminační zařazení služebně mladších příslušníků do tříleté zkušební doby. Ztížení jejich společenského zařazení.(hypotéky, úvěry apod.)
Doba určitá jen pro policisty, kteří nastoupili po 31.12.2006, ostatní dle původního rozhodnutí i s dobou určitou na 1 rok viz § 10 zákona

7) Možnost celoživotního vzdělávání všech policistů + vznik resortního školského systému – pravidelné školení

8) Ponechání výsluhových nároků a odchodného v současné výši

9) Zajištění kvalitních podmínek pro řádný výkon služby (oddělení, vozový park, výstrojní náležitosti a ostatní pomůcky pro výkon služby)

10) Zlepšení komunikace uvnitř PČR bez diskriminace jednotlivých policistů a skupin, včetně zlepšení komunikace s organizacemi a sdruženími pomáhajícími poškozeným a obětem atd. - tím odbourat strach z možného trestu při dožadování se plnění povinností bezpečnostního sboru

11) Neopodstatněné, nemorální hodnostní degradování příslušníků P ČR mimořádně povýšených za mimořádné činy spojené s nasazením života, za odvahu, záchranu lidského života apod. Popření jejich mimořádných zásluh ve sboru především díky nesystémovému ponechání hodnostních označení. Zákon toto ocenění absolutně přehlíží

12) navrácení neodůvodněného odebrání osobních příplatků a snížení preferenčních příplatků - jeví se jako postih za špatný výkon služby a trest

atd.... co vy na to?
  05.01.2007 17:09 Pepa z depa
 
12) pokračuje, navrácení původních hodností /nenašel jsem ji na hnoji/
  05.01.2007 17:15 Petr
 
Se vším souhlasím ... už jen to, že zákon 361/2003 Sb. jde retroaktivně do minulosti je protiprávní věc, protože retroaktivita je v právu nepřípustná. V trestním právu se připouští v případě, že to je pro pachatele příznivější.

Tak kde jsou sakra právníci z odborových organizací? ... nejsem právník, ale nejsem úplně blbej a vím, že jsem nastupoval za starého zákona a nový zákon by měl začít platit od 1.1.2007 pro nově nastupivší kolegy i když se jim vážně divím, že chtějí za této situace k policii. Jestli si myslí, že budou sedět na motorce, na koni, v motorovém člunu, jak ukazuje akce "najdi si svého parťáka", tak brzo procitnou.
  05.01.2007 17:19 Pepa z depa
 
ona to není akce najdi si svého parťáka, ale odchyti si svého parťáka
  05.01.2007 17:28 kobra
 
Však to včera jeden kolega dobře nazval : Teď už se neprovádí příjmací výběr. řízení, ale NÁBOR! Jak to může dopadnout?
  05.01.2007 17:47 Pepa z depa
 
Jak, ještě větším prorůstáním mafie do řad policie
  05.01.2007 18:28 Majka
 
Nepatřím k vašim složkám, ale takové podrazy co na vás dělají ti, co mají být morálně na výši. Služební zákon je s mnohými chybami, kde se hrabou ministerští úředníci z Prahy na zaměstnance - úředníky ve větším podniku. Tam to musí jinak klapat. Chyba je ve vedoucích, že vás neseznamovali se služebním zákonem naprosto novým. V podniku musí vedoucí ekonomiky práce projít všechny dílny a vysvětlovat propočty. Tady u názorů vidím, že někteří vůbec neví o co jde. Chyby a zase jen chyby vedoucích.
  05.01.2007 17:03 Koty
 
Lidičky,čemu se divíte? V téhle republice je takový bordel. To jde řesit jenom demonstrací !!!!! A to co nejdříve!!!!! Než to všechno výšumí. Jen to chce všechno pořadně zorganizovat. Jinak budou stáleslibovat a slibovat.
  05.01.2007 17:01 Martin <martin@seznam.cz>
 
Je jistý termín 26.1.??? Bude nás tam mnoho...věřte tomu!!!
  05.01.2007 17:08 klik
 
To bude to je pravda, je to asi jediná šsnce jak se domoct svého správného finančního ohodnocení, jen ať to všichni vidí a hlavně EU a mezinárodní odbory.Musíme na ně tvdě, oni se s náma také nemazlí.TAK POJĎTE LIDI A VŠICHNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den 26.1.2007 je den kdy všichni policisti budou jako jeden STROJ.
  05.01.2007 16:59 aco
 
O čem se to tady bavíte? Podívejte se na tabulky na PP. Na okresech má 9.tř. ředitel.... na PP ji má kdejakej lojza. Ten kdo nastoupí na 9.třídu, dostane okamžitě pplk. anebo spíše plk.....napři utrápenej analytik PP má plk. Tam lítaj peníze o kterých se vám nezdá. O čem to tady mluvíte? Tam je třeba nakopat do zadku lidií kteří tam nemají co dělat a odsud přemístit peníze na okresy a základní útvary
  05.01.2007 17:18 MOP P-III
 
Má pravdu předcedo. Kamarád skočil z nstržm. na pplk. to je super co?
  05.01.2007 18:58 aco
 
To jsem však měl na mysli to, že pan Policejní prezident při nástupu do vytoužené funkce slíbil m,inistrovi a celé veřejnosti,. že vyžene asi polovinu lidí z prezidia do výkonu. Skutekutek...všichni tam seděj jak přikovaný, je jich tam minimálně stále stejně, ale hlavně si tam rozdávají třídy,které jsou finančně velice slušně placené. ...Jaký je rozdíl mezi vrátným na PP a OŘ...v třídách a penězích. Jaký je rozdíl mezi ředitelem OŘ a nějakým joudou z PP?.-..velkej,ale v tabulkách PP je lépe hodnocenej ten jouda...Práce SKPV na PP je sice celorepubliková,ale to neznamená, že náročnější ale přesto lépe hodnocená...Tady to je o tom, kdo urve vyšší tabulku. A na PP jsou ty nejlepší. Bohužel ne vždy se správnými lidmi a je jich MOC. Je tam plno důchodců a zkostnatělejch byrokratů