Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  26.11.2005 21:05 extremista???
 
Proč už zase neslyším, že „bijou naše děti“?
23.11.2005

Nedávno proběhla soukromá narozeninová oslava ve Zlaté Olešnici na Jablonecku, na které se sešlo 140 lidí a vystoupilo několik kapel, z nichž by některé mohly být považovány za extrémistické. Podle policie byl na akci hromadně porušován zákon, a proto byla předčasně ukončena.

Až doposud je všechno v pořádku. Pokud někdo veřejně propaguje omezování osobních práv a svobod nějaké privilegované skupiny, má být podle zákona zatčen. Vynechejme otázku, zda se dá soukromá uzavřená oslava považovat za veřejnou propagaci a pojďme si shrnout některá fakta: policie legitimovala zhruba 140 osob, dvanáct z nich předvedla k výslechu a jednoho obvinila. To znamená, že jeden člověk ze 140 byl obviněn, možná bude souzen a možná bude i odsouzen. Z původní zprávy jsem nabyl dojmu, že pokud ne všichni, tak určitě většina účastníků oslavy hajlovala, propagovala nacismus, fašismus, neonacismus, rasismus a bůhví co všechno ještě a najednou to vypadá, že tomu tak ve skutečnosti nebylo. Policie použila k monitorování účastníků oslavy pro ní nejmodernější dostupnou techniku včetně kamerového monitoringu, odposlechu či termovize. S vysokou pravděpodobností hraničící s jistotou měla navíc policie uvnitř sálu své lidi. Jsem si jist, že kdyby se například 75 účastníků oslavy provinilo výše zmíněnými těžkými ideozločiny, bylo by jich také 75 obviněno. Policie totiž nikdy neváhá za potlesku různých politiků, médií nebo pseudohumanistických aktivistů obvinit kohokoliv jen při náznaku tzv. „závadného myšlení“.

Proto se ptám, proč policie ukončila povolenou soukromou akci, kde 139 lidí neporušovalo zákon a jeden byl obviněn pravděpodobně z něčeho jako je nošení zástupného symbolu zástupného symbolu 26. divize horských myslivců, o kterém se budou soudní experti přít, nakolik je závadný? Není přece možné podle policejní libovůle ukončovat nahlášené a povolené oslavy na základě jakýchsi nesmyslných a nepotvrzených obvinění. Velitel zásahu bezdůvodně omezil shromažďovací právo účastníků oslavy a podle mého názoru tak značně překročil svoje pravomoci. Další zajímavou otázkou zůstává, kolik nás zákrok policie stál? Jsem si jist, že tyto náklady nebyly adekvátní k obvinění jednoho člověka. V době, kdy má policie málo peněz na svojí činnost, kdy se jí nedaří dopadnout nebezpečné vrahy a kdy nechává zločince odcestovat na Seychely, se zabývá nákladným potíráním povolených akcí, na kterých je očividně porušován zákon naprosto výjimečně.

Při srovnání oslavy s Czechtekem se člověk nestačí divit. Oslava narozenin byla nahlášená a povolená. Zákon tam možná porušil jeden člověk. Média, politici a pseudohumanisté nestačí tleskat bezdůvodnému zásahu policie. Oproti tomu Czechtek nahlášený nebyl. Sto procent jeho účastníků už jen svojí přítomností na soukromém pozemku porušilo zákon. O tom, že bylo porušeno 100+1 dalších zákonů, jako napadení veřejného činitele, ničení cizího majetku, prodej drog… ani nemluvě. Přesto ti samí lidé, kteří dnes tleskají bezdůvodnému zásahu policie na oslavě narozenin, před časem řvali o tom že, bijí naše děti! Opravdu krásný příklad rovnosti a spravedlnosti pro všechny!

Jak je vidět, mají různá pseudohumanistická sdružení tolerance na rozdávání, ale jen pro vybrané. Je zajímavé, že podobné organizace vyvíjejí poměrně rozsáhlou propagační činnost, přesto se mi nepodařilo zaznamenat nějaké jejich vyjádření ohledně nepokojů ve Francii.

Postup ministra vnitra Bublana a ČSSD samozřejmě chápu. Blíží se volby, potácíme se od jedné aféry k druhé. Během své vlády jsme dokázali neuvěřitelně zadlužit zemi. Jako první otevřeně spolupracujeme s komunisty. V předchozích volbách jsme naslibovali, co se dalo a lidi už přestávají věřit našim lžím. Tak proč si alespoň nenasbírat pár plusových bodíků bojem proti „neonacistům“. Stejně se jich nikdo nezastane a všichni nám zatleskají. Ona ČSSD dobře ví, komu zvoní hrana, ale dělat si kampaň za naše peníze je přinejmenším drzost.
  05.01.2007 23:12 Pitbull
 
A přidám si další políčko do ohně: Informoval jsem o tom známé z médií: Nova a Český Rozhlas - zajásali..!!
  05.01.2007 23:10 Hasič
 
Rozšiřte to mezi hasiče ať si pomůžem!
  05.01.2007 23:17 policista z Vyškova
 
S tím kolego samozřejmě počítáme, aspoň teda u nás ve Vyškově. Jsou přece jední z nás a zrovna tak jako my se rozhodli pomáhat lidem. Jenom náš pan ministr a jeho družina má trochu jiné představy o podmínkách za které jsem ochotni nasazovat své životy.
  05.01.2007 22:58 .
 
Výbor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kolegové, dejte jim čas prosím. Vše se připravuje, forma protestu je skoro nachystaná a datum i čas se dozvíte, jen to není otázka pár dnů, natož hodin. Když kouknete na policista.cz, tak si najděte od admina způsob protestu a další se dozvíte časem, všechno se dává dohromady.
  05.01.2007 23:04 kobra
 
Konečně rozumné slovo do pranice!:-) Ne, vážně. Jsme rádi, že se přípravy někdo ujal. Ale ty časté dotazy na to : KDY, V KOLIK, KDE apod. jen svědčí o tom, že lidi jsou nabuzeni a CHTĚJÍ! Neměj jim (i mě) za zlé.
  05.01.2007 23:09 .
 
Já to chápu, těch naštvaných lidí je sakra hodně
  05.01.2007 23:11 Pitbull
 
Paráda! Jsem rád, že to nezlstalo bez odezvy, jen prosím, aby kdyžtak dal někdo případné upřesnění i sem. Díkec za celé Ústí.
  05.01.2007 23:12 policista z Vyškova
 
Souhlasím s kobrou, konečně se toho někdo ujal a vše bude řídit, ale je nutné dát všem vědět dostatečně dopředu. Jinak my z Vyškova jsme připraveni v plné síle.
  05.01.2007 22:58 Pitbull
 
Já myslím, že to datum můžeme brát jako závazné - i s tím časem 13.00. Zaslechl jsem tady i názory, že by se to mělo konat ve slavnostních uniformách (saka) - s tím si nejsem ale tak jistý, zda by jsme neporušovali něco z našeho zákona..:-)
  05.01.2007 23:01 .
 
Pitbulle, pokud to neorganizuješ, tak nedávej nic závazně, kolegové na tom dělají a vše chystají, počkej až bude víc a oni budou všechny informovat. Už je domluven způsob protestu a jak to bude vypadat, stejně tak jsou kontakty na média a včetně hasičů, vězeňské, justiční a celníků budou všichni včas informovaní.....

Těch pár nespokojených, co píše ministr je totiž několik desítek tisíc a nejde jen o peníze.

díky
  05.01.2007 23:19 Pitbull
 
jj, bral jsem to tak, jak to tady zaznělo...Omlouvám se tedy tímto...Budem čekat, až nám dáte vědět. A věř, že my jsme připraveni!!!!!
  05.01.2007 22:50 ?????
 
Jestli se dohodneme na datumu 26.1.2007 tak zaručuju, že z našeho ddělení v Olomouci přijedeme všichni kromě těch co budou mít službu. Otírali si o nás boty už hodně dlouho.
  05.01.2007 22:57 policista z Vyškova
 
My z Vyškova pojedeme s váma, pokud teda nepojedem autobusem, který již máme částečně dohodnutý. Rozhodně jdem do toho a déle již po sobě šlapat nenecháme.
  05.01.2007 22:29 australopithekus-UL
 
Jinak cenzura snad na všech diskuzních fórech v síti INTRANET funguje dokonale. Psal jsem snad na všechna fóra z intranetu o demonstraci chystané v Praze a to opětovně, ale nikde se to neukázalo. Musíme si to mezi sebou prostě všichni říct, protože ne každý má přístup k internetu. Za UL můžu sdělit, že nás je dost a to od 3TT do 6TT včetně. UL
  05.01.2007 22:23 australopithekus-UL
 
Já musím přidat za sebe něco. Ačkoliv tady čtu názor, že lidi od 6TT jsou na tom dobře, tak říkám. Já mám 6/3 a spočítal jsem si, že budu mít v roce 2007 příjem o 42.800,- Kč hrubého menší. TAKŽE DO PRAHY JEDU TAKY !!!!!!!
  05.01.2007 22:47 Pitbull
 
Hele, australane, mám pocit, že pojedem jedním vlakem...!!! A zcela jistě stejným směrem....:-))
  05.01.2007 22:18 Worms
 
Ono by jenom stačilo říct 26.1.2007 sraz ve 13:00 před budovou MV ČR.
  05.01.2007 21:57 polda z Liberce
 
Ahoj všem, myslím že to co se tady píše a co v současné době probíhá je velmi závažné a vážné. S naším setkáním nespokojených až nasraných policistů toho 26.1.2007 samozřejmě souhlasím. Někde jsem vyčetl čas 13,00 až 15,00 hodin, což je v době dopravní špičky v Praze a v pátek velmi rozumný čas, ale nikde jsem se zatím nedočetl organizátora této akce a přímého kontaktu na něho. Jinak by to fakt mohl být pěkný výbuch, chaos a velká ostuda v přímém přenosu. Ptám se tedy, jestli se už našel někdo komu se dá říkat hlavní organizátor, kdo zajistí medializaci a předání našich požadavků nebo navržených způsobů řešení těm tzv. politikům? Jinak snažíme se informovat celý Liberecký kraj. Samozřejmě počítejte s tím, že ti příslušníci v kancelářích včetně vedoucích OOP se zřejmě nezúčastní, protože jejich plat byl skutečně navýšen a to až o 10.000,-Kč. Proč ti by tam také chodili když jsou spokojeni!!! Ale všichni ostatní a příjmově chudší pojďte do toho!!! Taková šance konečně něco změnit už nebude!!! Pojďte ukázat vše, že umíme být taky jednotni a ne si tady jenom vylévat své srdíčko. 26.1.2007 13,00 Praha, ale více zatím nevíme.
  05.01.2007 22:15 policista z Vyškova
 
Souhlasím s tebou kolego, my na okrese Vyškov se také domlouváme a jsme připraveni 26.1.2007 vyjít v Praze do ulic. Bohužel zatím také nevíme nic bližšího, ale jak jsem již dříve uváděl, hned po neděli se chceme spojit s kolegy z Prahy a požádat je o spolupráci. Také chystáme společné prohlášení které chceme předat "našemu" ministrovi a dalé s ním seznámit všechny kolegy a uvažujem i o médiích. Hlavně musíme být jednotní a zdůrazňuji nesmíme se nechat zastrašit.
  05.01.2007 22:52 Pitbull
 
Byl jsem na stránkách www.policista.cz a tam se jako organizátor hlásil někdo pod mailem: makamzadaco@centrum.cz, tak mu zkuste napsat - já mu napsal a odepsal, že dá vědět.....
  05.01.2007 22:59 policista z Vyškova
 
Pitbulle, děkuji určitě na to mrknu.
  05.01.2007 23:09 kobra
 
Pro poldu z Vyškova : na makamzadaco jsem už písal. Ví o nás. Čusík a mrkni na svoji adresu.
  05.01.2007 21:38 PPO MŘ PČR Brno <daper@seznam.cz>
 
Co k tomu dodat ? Lituji, že jsem policistou ČR a stydím se za prezidenta, vládu a poslance této země. A ještě lituji , že pan Tvrdík nebyl ministr vnitra, ale armády.
  05.01.2007 21:50 jirka
 
Ano napsal si to výstižně, myslím, že tvé tvrzení je zcela na místě pro většinu kolegů.
  05.01.2007 22:30 anti
 
Co by podle tebe Tvrdík udělal ? Držel deštník nebo několikrát za den odstupoval a zase přistupoval ? Zákon je platnej už kolik měsíců, PP mělo dost času na přípravu systemizace, která se jim zjevně povedla a vůbec nechápu co by s tím udělal jiný ministr pokud by to nebyl pán bůh.
  05.01.2007 22:32 kobra
 
Vyškov zdraví kluky z Brna. Máš plnou pravdu, ale marně lovím v paměti, kdo z posledních min.vnitra udělal pro obyčejný poldy něco pozitivního. Vždyť každým rokem, každou další vládou, každým novým ministrem či PP, nám fláknou další klacek pod nohy, bez ostychu, zábran a s vědomím, že ta policejní "spodina" zase skloní palice a půjdou dál. Jenom si nejsu tak jistý, jestli těch 361/03 stříkaček už přes střechu právě neuronilo svoji poslední kapku...:-((