Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  01.01.2007 11:05 Jaroslav Drobný <Jarosla.Drobny@seznam.cz>
 
zde jsem si dovolil nakopírovat článek z WWW.Policista.cza myslím, že na odpověď čekají všichni policisté, hasiči i celníci a vůbec všichni, kterých se to týká.

Armáda vers.Policie
Dovolte mi laskavě příspěvek do diskusního fora a snad administrátoři přehlédnou, že se vymyká běžné délce, ale zkrátit jej při zachování vypovídací hodnoty nešlo.

V něm kladu policejnímu prezidentovi, jeho prostřednictvím ministru vnitra a premiérovi, a konečně zejména Vám pane místopředsedo ODS, jakož i všem dalším politikům obecně tuto otázku:
Potřebujeme speciální služební zákon?

Ne, nebojte se, nehoruji pro zachování současného zákona z roku 1992, tak jako mnozí z těch, co si nevidí na špičku nosu s tichým a nečestným spoléháním, že až na ně přijde řada, až budou mít věk na odchod do výslužby, tak nějaký nový zákon, který je zvýhodní, určitě bude.
Jen chci připomenout genezi zákona č. 361/2003 Sb. do současné zmrzačené podoby, která je výsměchem poctivým policistům, hasičům, celníkům a ostatním příslušníkům bezpečnostních (ozbrojených) sborů vyjma ARMÁDY ČR.

Proč velká písmena u armády? Protože v jejím případě v Parlamentu zcela nepovšimnut veřejností již v roce 1999 vzniknul zákon o vojácích z povolání č. 221/1999 Sb., který vojáky z povolání, včetně těch, kteří za doby jeho účinnosti odešli do výslužby, zabezpečil způsobem, o kterým se ostatním ozbrojeným (bezpečnostním) složkám dosud jen zdá.

Jen pro osvěžení: ministerstvo obrany je povinno zajišťovat pro vojáky zdravotní péči, zřizovat, udržovat a zlepšovat sociální zařízení, pečovat o vzhled a úpravu míst, ve kterých vojáci vykonávají službu, vytvářet příznivé podmínky pro stravování vojáků, zajišťovat vojákům ubytování, vytvářet podmínky pro soustavné vzdělávání a prohlubování kvalifikace, zabezpečovat rekvalifikaci vojákům a vytvářet podmínky pro uspokojování kulturních, rekreačních a tělovýchovných potřeb a zájmové činnosti vojáků.

Kromě platu má voják z povolání nárok na bezplatné ubytování ve služebním bytě, jinak pobírá příspěvek na bydlení v rozpětí 1,4 – 1,7 násobku minimální mzdy, tj ve výši větší než 11 - 13 tisíc korun měsíčně (jsou-li vojáky manželé, každému z nich).

Vojákovi může být poskytnuta jednorázová nenávratná peněžitá výpomoc ve výši až 20 násobku minimální mzdy.
Vojákovi může být poskytnut náborový příspěvek od 30 do 130 tisíc korun. Při nepřetržité službě v trvání nejméně 24 hodin má voják nárok na bezplatné stravování nebo náhradu za ně. Při splnění stanovených požadavků má voják nárok na další náhrady. Při skončení služebního poměru náleží vojákovi odchodné ve výši od 4 násobku průměrného platu po patnácti letech až po 6 násobek po dvaceti letech.

Místo toho si voják může zvolit odbytné ve výši od 2 násobku průměrného platu po dvou letech služby až po 18 násobek po dvacetišesti letech služby. Výsluhový příspěvek (renta) náleží ve výši od 5 % po patnácti letech služby, 36 % po dvacet letech až do 55 % po třiceti letech služby.
Samozřejmě se vyplácí i starobním důchodcům ve výši rozdílu mezi příspěvkem a důchodem.
A pro pořádek: zákon byl schválen 14. září 1999 a účinný byl již od 1. prosince téhož roku!!!!

Pokud jde o bezpečnostní sbory, souběžně s přípravou zákona o vojácích z povolání (tehdy ještě existovala i základní a náhradní vojenská služba) i po jeho přijetí vznikaly nejdříve návrh věcného záměru a posléze věcný záměr zákona o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů. Podle něj měli být příslušníci bezpečnostních sborů v mzdové a sociální oblasti oproti vojákům ještě zvýhodněni.

Měsíční služební příjem měl sestávat z platového tarifu - deset platových tříd v rozpětí 20 – 60.000,- Kč, z příplatku za státní službu 3 – 9.000,- Kč, z funkčního příplatku 3 – 10.000,- Kč, a z příplatku za službu konanou nad základní dobu služby v týdnu zhruba ve stejném rozsahu jako dosud. Odměna za služební pohotovost měla být rovněž zachována v dosavadní podobě a výši. Při skončení služebního poměru mělo být vypláceno odchodné ve výši až 8 násobku měsíčního služebního příjmu, a výsluhový příspěvek až do výše 60 % měsíčního služebního příjmu.

V sociální oblasti měli být příslušníci na obdobné úrovni jako vojáci. Zkuste počítat! Příslušníkům bezpečnostního sboru byly slibovány vskutku velkorysé perspektivy. Uvedený věcný záměr dostal podobu paragrafového znění včetně důvodové zprávy prvně v roce 2001, a byť šlo o podobu již okleštěnou, stále dostatečně lukrativní. Dovolím si několik příkladů:
Složky služebního příjmu § 112 – základní tarif v páté třídě šestém stupni 1,1 násobek průměrného příjmu fyzických osob v nepodnikatelské sféře za předminulý rok, příplatek za službu 50 % základního tarifu u celorepublikových složek, 40 % u ostatních, příplatek za vedení stejný jako dosud, příplatek za službu v zahraničí, služební příjem za službu přesčas zhruba stejný jako dosud, příplatek za službu v noci 20 %, příplatek za službu ve svátek, zvláštní příplatek jako dosud, další služební příjem ve výši dvou plných platů za rok, osobní příplatek nebo mimořádný tarif do 20 % základního tarifu, a odměna jako nyní podle vládního nařízení č. 330/2003 Sb. Za služební pohotovost měla být přiznávána odměna jako dosud.

Pokud jde o výsluhové nároky, odchodné - § 160 – mělo činit až osminásobek měsíčního služebního příjmu, výsluhový příspěvek - § 161, 162 - měl činit až 55 % měsíčního služebního příjmu.
Podobně vypadala další alternativa paragrafového návrhu s důvodovou zprávou z roku 2002, kde však měsíční služební příjem měl spočívat v základním tarifu pevně určeném podle služební hodnosti od asistenta III. třídy – 15.000,- Kč po vrchního státního radu – 50.000,- Kč, základní tarif měl být ročně valorizován procentem růstu platů v nepodnikatelské sféře, z příplatku za službu, který měl činit 10 % základního tarifu po pěti letech služby, za každý další rok služby se měl zvyšovat o 2 % základního tarifu, z příplatku za vedení, který měl činit od 1 – 2.000,- Kč u 4. řídící úrovně až po 7 – 12.000,- Kč u první řídící úrovně.

Příplatek za službu v zahraničí měl činit 700 – 3.000,- USD měsíčně. Zvláštní příplatek měl být určen policistům s vyšším stupněm požadovaného vzdělání a měl činit 3.000,- Kč měsíčně. Příplatek za službu přesčas měl činit 25 %, příplatek za službu v noci a za službu ve svátek měl činit 10 %. Součástí služebního příjmu měly být dva další měsíční platy. Mezi srážkami z příjmu nebylo počítáno s nemocenským pojištěním.

Odchodné bylo konstruováno shodně jako v návrhu z roku 2001, výše výsluhového příspěvku měla činit 60 % měsíčního služebního příjmu.
Porovnejte, prosím, co z těchto představ a návrhů v důsledku politické a mediální hysterie, prakticky nulovou snahu o prosazení ze strany resortu nevyjímaje, reálně zbylo ve znění přijatého zákona č 361/2003 Sb. Za zabezpečením vojáků už příslušníci bezpečnostních sborů výrazně zaostávali. A co po jeho novelizacích!
Nejenže se na mzdové a sociální zabezpečení vojáků z povolání už díváme jako vrabci na pštrosa, ale při nekonečném projednávání v Parlamentu a přetřásání v mediích navíc musíme neustále snášet zjevné opovrhování ze strany politiků, veřejných představitelů a pisálků v podobě hanebného handrkování a trvalé dehonestace.

V důsledku toho, včetně bezuzdného nafukování některých policejních pochybení, je dnes zejména policie fackovacím panákem na nejspodnější příčce společenské prestiže.
Pro ilustraci: zkuste si představit, jak by dopadl občan, novinář nebo politik v Německu, pokud by namísto pojmenování „policista“ použil „policajt“, které je zcela příznačné pro vyjadřování našich občanů, mediálních manipulátorů a politiků.

Přitom povinnosti, požadavky a odpovědnost oproti původním představám návrhů zákona nedoznaly zásadních změn, případně k horšímu, takže některé připomínají dobu před osvíceným císařem Josefem II, včetně roboty zadarmo. K tomu všemu se navíc ještě v poslední době přidávají návrhy na okleštění i nároků z dosavadního zákona o služebním poměru příslušníků PČR č. 186/1992 Sb.

Tak se stalo, že z velkorysých slibů po pěti šesti letech zůstala ohryzaná kost, navíc uvázaná někde daleko vepředu, což ji však nebrání, aby jí nebyli příslušníci trvale otloukáni o hlavu. Divíte se stavu morálky a znechucení v policii?

A tak nakonec opět ona otázka: Vážený pane Langer, nevážení páni politici, kteří jste nejdříve přijetí služebního zákona oddalovali a postupně zhoršovali slibované náležitosti příslušníkům, kteří jste pak přece zákon přijali a v Poslanecké sněmovně dokonce přehlasovali senátní změny, abyste pak sami s kalhotami zřejmě znečištěnými zevnitř dále odložili jeho účinnost, přitom si jaksi mimochodem dost výrazně zvedli vlastní platy a požitky, a nedodrželi ani ten nový termín, kteří jste proto zřejmě ve stejných kalhotách znovu pokořili příslušníky bezpečnostních sborů tím, že jste dále očesali jejich už beztak nízké nároky a opět odložili účinnost zákona, přičemž si nemůžete nebýt vědomi, že jste jej přenesením do doby po volbách s netušeným výsledkem v roce 2006 fakticky poslali na onen svět!

Potřebujeme za těchto okolností speciální služební zákon, který je u vás trvale neprůchodný, anebo průchodný v podobě, která z příslušníků bezpečnostních sborů dělá vazaly a chudáky v nejednom případě rodin závislé na sociálních dávkách?
¨
Dejte nám stejný, jako vojákům z povolání. Hlavně rychle. Stačí jen jeho kosmetické úpravy. Nejsme vůči vojákům žádná druhá liga, nechceme dokonce oproti nim ani nic navíc, přestože naše činnost, byť neustále účelově napadaná a politicky zneužívaná, nespočívá v přípravě na možný budoucí vojenský boj, který, jak věříme, a to i naší zásluhou, snad nikdy nepřijde.

My jsme v praktickém boji každodenně, aniž bychom se dožadovali opentlených parád a čepobití za účasti nejvyšších státních představitelů jako při přísaze nových profesionálních vojáků, jako při příležitosti odletu několika vrtulníků do Kosova apod., a to ani při příštích Měnových fondech, Shromážděních NATO, povodních, hrdinských činech příslušníků, kteří občas při plnění svých povinností pokládají za vás a za všechny spoluobčany své životy.

Nevidím, jaké byste mohli mít vy i ostatní společnost vůči povinnostem i nárokům z takového zákona pramenícím pro příslušníky bezpečnostních sborů oproti vojákům výhrady! Najde někdo z vás ten nepatrný zbytek jakéž taktéž odvahy prohlásit a prosadit. „Příslušníci bezpečnostních sborů nejsou o nic horší než vojáci z povolání a proto jim náleží alespoň stejné ohodnocení!“??"
  06.01.2007 14:57 andrew
 
prosim vas je tu nekdo z ppo z Prahy?
  06.01.2007 14:45 PČR
 
JE PRAVDA, ŽE SE NĚJAKÝ KOLEGA POLICISTA V CHEBU OBĚSIL? NEUNESL NOVÝ SLUŽEBNÍ ZÁKON, NEBO DEGRADACE?
  06.01.2007 16:02 Roman
 
Je to pravda. Po důvodu nepátrejte byl jedním z nás.
  06.01.2007 14:08 Karel
 
Je pravdou, že u policie je strašně důchodců, kteří sedí na židlích a ostatní pak nemohou a v minulosti nemohli postoupit. Proč mají brát dva platy. Pokud chtějí dělat u policie ať si vyberou nebo odejdou s důchodem. Nebo proč nejdou šlapat chodník, když je policistů na ulicích málo. Policie a stát chtějí šetřit tak proč ne takto?
  06.01.2007 14:43 časy SNB
 
MÁM OBAVY NEŽ VŠICHNI STAŘÍ PÁNOVÉ A DŮCHODCI ODEJDOU, ŽE UŽ TADY PRO NÁS Z ULICE NIC NEZBYDE A BUDE LEPŠÍ JÍT TAKY.
  06.01.2007 19:26 ?
 
Jasně měnit, ti co sedí v kanclu budou šlapat chodník /za ty odsloužený leta šlapali málo/, mlíčňáci co šlapou teď, hned do kanceláří. Jsou chudáci zmožení.
  06.01.2007 13:56 Lager Ivan
 
Vážení kolegové,
Bohužel s vašim platem nic neudělám.Já mám nahrabáno a vy se třeba oběste,je mi to jedno.Proč myslíte,že mám takovou fotku.Zahleďte se do ní na 2 minuty a pochopíte.
S pozdravem Ivan Langer váš MV!!
p.s. už vás nepotřebuju
  06.01.2007 14:05 Petr Petr
 
Dobrýýýý..!!! Ale smutný je, že je to pravda..:(((
  06.01.2007 15:28 had?i
 
kdybys ses celej ?ivot neflákal, mohl si to dotáhnout na ministra ty, tak včil nemudruj
  06.01.2007 21:50 dennis cleanis <ZV130@volny.cz>
 
Neoběsím se. Pokud to opravdu nezvládnu, tak mi policejní čest velí zastřelit se.
  06.01.2007 13:44 iv7la <IvanLangerJunior@seznam.cz>
 
Nebylo by špatné, kdyby někdo z nás napsal do kanceláře Eurocopu( internetová adresa a kontakt zde http://www.eurocop-police.org/english/start.htm
contact@eurocop-police.org, popřípadě kontakt je na stránkách našeho odborového svazu), myslím tím anglicky a seznámil je se situací v naší policii.Když se v Praze dne 31.5.2006 konala konference EUROCOPu, tak nás jako policii moc nechválili. Kritizovali zejména vybavení a platy policistů. Co by říkali nyní? Určitě by za to stálo to vědět!!!! Chopte se toho někdo, rusky tam nemluví. Zdar
  06.01.2007 13:48 pppp
 
Langer umí taky RUSKY JE TO IVAN!Anglicky umí lézt do zadků....
  06.01.2007 13:53 Pitbull <pitbull1@centrum.cz>
 
Neboj, už to dávám dohromady. Možná by stálo za to, kdyby Jste mi napsali na mail podněty, které by jste chtěli, aby se tam objevili - sbírám to tady a na www.policista.cz, ale díky za každý nápad.
  06.01.2007 13:37 Emil
 
Já to vidím takto:
Proč mají mít stejné peníze /téměř/ ti policisté, kteří opravdu několikrát denně zakročují proti agresivním feťákům, arogantním lumpům apod., slouží ve velkých městech, a ti policisté, kteří slouží na odděleních 3-4 typu? Kde se téměř nic neděje. A pokud si někdo zde sloužící myslí že děje, nechť se nechá dobrovolně převelet do Plzně, Brna, Ostravy.... Myslím, že pak ztichne a bude rád v teple tam kde je.
Já to slyším a vidím, denně... není nemožné srovnat si nápad na městkých /obvodních/ ředitelstvích a na některých okresních, kde je celkový počet policistů kolem 150, tedy jen o něco málo převyšuje počet policistů systemizovaných na obvodní oddělení při MŘ...
Já vám můžu za sebe spolehlivě říct, že za 12 hodin služby si nestihnu zajít ani na WC. Ale to není stesk, porovnání si může každý, kdo má čas zde pořád naplákat, udělat sám. Jsou okresy, kde mají 4 loupeže za půl roku a okresy, kde mají 4 loupeže za půl dne.
Ale co mě více trápí, proč zde živíme důchodce na pěkných 6, 7, 8, 9 a vyšších platových třídách, kterým jde současně i důchod? Komu z nás, co jsme v produktivním věku, se to za 20 let podaří? Kdo ví, jestli tu ještě budeme.
Každému z vás držím pěsti, ať se mu daří v tom nelehkém poslání co možná nejlépe.
  06.01.2007 13:43 Kariera pro někoho
 
Z toho si nic nedělej dopravní služba má sbírat řidičáky, řešit alkohol za volantem, ukládat kauce, řešit problematiku ADR,AETR a je vůči bodovému systému napasována do 3pt. Nikoho nezajímá jestli to tu někdo dělá kvalitně 20let nebo je tu 5 měsíců. Prostě demotivace, sprostárna a lumpárna v jednom.
  06.01.2007 13:50 Pitbull
 
Je faktem, že určité rozdíly v nápadu jsou. Ale podle nového zákona Tě může na služební cestu vyslat nadřízený na jakkoliv dlouho, takže se může stát, že budou škatulata hejbejte se. Ale pokud vím, tak právě rozdíl je určován rizikovým příplatkem. To by se pak museli dělat rozdíly úplně všude a to i v ceivilním sektoru - a to díky jisté systematizaci jistě nejde. Jsme pořád přeci poldové - a mám i zkušenost, že i kolegové z menších odd. jsou zařazeni v PJ - to jen tak na okraj - v žádném případě nechci vyvolávat hádky mezi námi - to by ještě scházelo!!! Ale souhlas s těmi zkostnatělými důchodci - to je drzost, která je možná snad jen u MV!!!
  06.01.2007 15:30 jirka
 
no jestli se takhle bude? stresovat, tak tady nebude? ani za rok
  06.01.2007 13:31 PPPP
 
IVANE VRAŤ SE DO RUSKA!!!!TADY JSI SKONČIL!!!!
  06.01.2007 13:14 jojo
 
Myslím že policejní tabulky by měli mít jn policisté ve výkonu. Ostatní zaměstnanci civilní !!! Hromada úředníků-především na PP jsou policisté v hodnostech plukovník- samí radové a vrchní radové- a o policejní práci nemají ani páru. Zaměstnat je jako civilisty !!! Funkce a hodnosti udělené těmto lidem jsou degradací těchto výsad.!!! Rozdělit policii na POLICISTY a PRACOVNÍKY U POLICIE !!!

pan Policejní prezident při nástupu do vytoužené funkce slíbil ministrovi a celé veřejnosti,. že vyžene asi polovinu lidí z prezidia do výkonu. Skutek utek...všichni tam seděj jak přikovaný, je jich tam minimálně stále stejně, ale hlavně si tam rozdávají třídy,které jsou finančně velice slušně placené. ...Jaký je rozdíl mezi vrátným na PP a OŘ...v třídách a penězích. Jaký je rozdíl mezi ředitelem OŘ a nějakým joudou z PP?.-..velkej,ale v tabulkách PP je lépe hodnocenej ten jouda...Práce SKPV na PP je sice celorepubliková,ale to neznamená, že náročnější ale přesto lépe hodnocená...Tady to je o tom, kdo urve vyšší tabulku. A na PP jsou ty nejlepší. Bohužel ne vždy se správnými lidmi a je jich MOC. Je tam plno důchodců a zkostnatělejch byrokratů. Vyházet většinu z nich do výkonu ať dělaj. Do vyšších platových tříd ..od 9.tř nahoru jen ty kdo si to opravdu zaslouží !!!
  06.01.2007 13:17 mkm
 
Nestyď se dodat, že 9. třídu si zasloužíš TY. Už umíš vypsat pokutové bloky ?
  06.01.2007 13:22 pro mkm
 
Tak potrefená husa se ozvala. A způsob odezvy svědčí také o úrovni:-))
  06.01.2007 13:44 Petr
 
Z toho mi vyplývá, že jakmile si nějaký polda udělá VŠ, prokáže své schopnosti a dostane se na to Vaše prezidium, tak je ho potřeba "zcivilnit"? Já jsem 1 x v životě platil pokutu, ale 3 x mi bylo vykradeno auto.To jednání na policejní stanici od "příslušníků" bylo šílené a už to nechci zažít. Jejich ochota, pochopení, vyjadřovací schopnosti a pravopis byl vždy odporný.
  06.01.2007 13:45 Revize z.361
 
Policie jako Titanic se tento rok potopí, nebo jí ten nový zákon tak poškodí, že nebudé schopna plout dál.
  06.01.2007 13:57 Petr Petr
 
Naprosto s tebou kolego souhlasím. Peněz by bylo spousta, jen je problém v jejích rozdělování. Ta velká "hromádka", co ji dostanou v Praze se dost zmenšuje s každým metrem vzdalujícím se od tohoto města a PP. Bohužel se z té hromádky ještě ke všemu rozdává hlavně těm, co už nyní mají dostatek. Prostě je zřejmě pravidlem, přidat víc těm, co nemají už teď málo a jen lehce "přisypat" těm "poskokům", jakými pro vrchnost na Policejním prezídiu jsme. Ale o tom můžem povídat pořád a pořád...U "hromádky" sedí lidé s jinými názory..Ale důležité je neohýbat hřbet a ukázat alespoň malinko, že nejsme jen ovce...
  06.01.2007 13:09 Vláďa
 
Milan - souhlas
...tak nějak jsem to taky myslel...
  06.01.2007 12:45 dennis cleanis <ZV130@volny.cz>
 
Zestránek MV "Závěry z jednání ministra vnitra, policejního prezidenta, generálního ředitele HZS ČR s vedením odborových organizací k účinnosti nového služebního zákona


Ministr vnitra Ivan Langer hovoří o průběhu schůzky - zvukový záznam z briefingu
Přepis textu:

Považuji tu schůzku za velmi užitečnou, navzájem se obohacující. Jsem přesvědčen o tom, že některé mýty, které provází náběh služebního zákona, byly rozptýleny. Myslím si, že na celou řadu věcí máme naprosto shodné názory. Z mého pohledu jsem jednoznačně garantoval, že roční příjem v roce 2007 ve srovnání s rokem 2006 bude vyšší u příslušníků bezpečnostních sborů. Jednoznačně jsme se shodli na tom, že je to tak významná událost, že posílíme komunikaci a informovanost všech příslušníků, zejména tedy Policie a Hasičského záchranného sboru a dohodli jsme se na pravidelných schůzkách v tomto roce, abychom postupně zjišťovali, jak probíhá to narovnávání jednotlivých platů v jednotlivých bezpečnostních sborech tak, aby platila ta teze číslo jedna, tedy že roční příjem příšlušníků v tomto roce bude vyšší. Další věcí, na které jsme se shodli bylo srovnávat srovnatelné a srovnávat tedy platový výměr s platovým výměrem nikoliv plat s platovým výměrem a jestliže garantuji že roční příjem bude vyšší, znamená to že dojde postupně k navyšování toho příjmu zejména u těch příslušníků, u kterých významnou část platu tvoří ta nadtarifní složka mzdy, tedy příplatky za přesčasy, protože ty začnou čerpat tyto příplatky někdy na přelomu března, dubna. Vedle toho jsme si také řekli, že vedle těch jakoby mínusových věcí v zákoně existuje celá řada pozitivních věcí a že i tito příslušníci velmi dobře ví, nebo měli by vědět, že došlo ke zkrácení pracovní doby o 2,5 hodiny týdně, to znamená že dřívěji vyčerpají těch 150 hodin, že mají navíc 5 dnů dovolené, že u čtyřicátníků existuje 14denní ozdravný pobyt, to znamená, když si dáte všechny ty klady a „zápory“ na misky vah, potom ty klady jednoznačně převažují, než v roce 2006."

To si z nás děláte legraci, nebo jste optravdu až tolik mimo realitu?
  06.01.2007 13:17 řadový policista
 
Ty vaše misky vah jsou nějak pochromaný, ně?
To co vy píšete je pěkná hloupost, to že mi klesnul plat, je fakt ! A at mi nikco netvrdí, že mi to dorovnají odměnama, tomu prostě neuvěřim. A přesčasy? U nás na oddělení, když bych se náhodou blížil k 150 odpracovaným zeleným hodinám, tak mě raději na žádnej přesčas nedaj jenom aby mi to nemuseli zaplatit. Tak to prostě chodí, ale to vysoké vedení nemůže vědět, jak to chodí, protože vše říděj z kanceláře a o přímém výkonu službu mají jen zkreslený obrázek.
  06.01.2007 13:30 Pitbull
 
To se zas p. Langer předvedl - v tom přepisu mluví nesouvislými větami navzájem si odporujícími!! Je to snůška blbostí!!
  06.01.2007 14:17 J.Wayne <J.Wayne1@seznam.cz>
 
at se probere ze sna at si tech 5dni RD vezme a vrati mi 2500,- ozdravny pobyt?? kde to vycetl..? zkrácení doby o 2,5 hod.? to fakt pocitim kdyz se vracim z eskort i o 4hod. dyl.. a 150h. nam bylo vedenim jasne receno ze vycerpany budou at se na to pripravime a pri prekroceni se bude vybirat nahr.volno-penize pry nejsou a nebudou... porad nevidim ty pozitiva... pockat ja si nenasadil ruzove bryle.. hm... tady je chyba!!
  06.01.2007 16:15 majkl <majkl.medved@seznam.cz>
 
" u čtyřicátníků existuje 14 denní ozdravný pobyt ".Jestli tím myslel tzv. rehabilitaci, tak pokud vím bylo věkové hledisko zrušeno a jedinou podmínkou je minimálně 15 let služby u PČR.