Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  19.07.2005 19:43 R. H. <bob.hoz@tiscali.cz>
 
Vážený pane, dlouho jsem zvažoval, zda-li Vám napsat. Myslím si totiž, že to ve finále nemá žádný smysl. Možná by se to snad dalo přirovnat k boji s větrnými mlýny... Ale nakonec jsem se rozhodl sdělit Vám můj názor. Nevím, jestli vy poslanci žijete v naprosto jiném světě, nebo vás realita prostě nezajímá! Nejsem fandou sociální demokracie, ale ani s vámi není možné sympatizovat. Zatím jsem neslyšel jediný pozitivní krok, který hodláte učinit v následném volebním období v případě, že vyhrajete volby. Jediné na čem si stavíte předvolební kampaň je házení špíny na sociální demokracii a na policii jako celek! Je mi jasné, že policie je díky represi pro občany nepopulární, ale pokud ji považujete za zbytečnou, dejte policistům "celozávodní dovolenou" na 14 dní a podívejte se pak následně, jak to v této zemi bude vypadat! Víte, že sociální demokracie převzala vládu v zemi, kterou do krize přivedla vláda vaše? Byla to právě vaše vláda ODS která se položila a za kterou musela do voleb "došlapat" úřednická vláda tehdejšího premiéra Tošovského! Není divu, že dluhy ČR se neustále zvyšují, když vláda ČSSD musí žehlit to, co vaše vláda natropila! Ono totiž dnes již není moc co prodat ( a kolikrát za to nedostat zaplaceno ) jako tomu bylo v porevoluční době. Proč se nejvíce vaše strana brání čemukoli, co se týká snižování výhod pro ústavní činitele? Připadá Vám výho málo? Není pro Vás alarmující, že v demokratických volbách jsou třetí nejsilnější stranou komunisté? Pokud Vám to nedochází, nevolí je již jen důchodci v případě že mají 20% hlasů! Lidé je volí, protože jsou nespokojeni! Zajímá Vás to vůbec, nebo se jen snažíte urvat pro sebe co možná nejvíce a "po nás potopa"? Dále bych se Vás chtěl zeptat, jak si představujete "rovný důchod"? Dnes se hovoří o 4.000,- Kč a to ať daný jednotlivec vydělává měs. 7.000,- anebo třeba 300.000,-, jakou bude mít podle Vás motivaci zaměstnaný nechávat si vyplácet vyšší mzdu na výplatní pásku? Vždyť již dnes spousty lidí berou oficiálně min.mzdu a zbytek mají tzv. "na ruku" aby nemuseli odvádět daně. Myslíte si, že to dopadne jinak v případě že každy bude vědět, že ať přispěje do státní kasy jakoukoli částkou, dostane 4.000,-? Proč ODS je proti zavedení registračních pokladen a proč to zdůvodňuje tím, že podnikatelé budou muset zakoupit pokladnu za 20 až 40.000,-? Nezlobte se na mne, ale pokud podnikatel nevydělá 20.000,- za 3 roky aby investoval do zařízení, které si odečte z daní, pak je to asi neprosperující podnikatel a měl by svou živnost zrušit. Na Slovensku jsem dostal pokladní lístek z registrační pokladny i při nákupu zmrzliny!!! Nechápu, proč by z mého kopečku zmrzliny neměl podnikatel odvézt daň z příjmu? Jak jinak chcete aby přiznal, že ho prodal??? Jak jinak ve státě, kde podnikatelé mají domy a auta za miliony přestože nevykazují zisk??? Další věcí je hospodaření v ČR. Nerozumím spoustě věcí a už vůbec ne tomu, že s tím nikdo nic nedělá. Proč mají hejtmani krajů luxusnější a dražší vozy než prezident ČR? Proč ředitel státního podniku Českých drah, podniku který prodělává, má vyšší mzdu než premiér ČR? Proč z peněz daňových poplatníků stát platí kapesné, zdravotní a soc. pojištění osobám které si žádají o politický azyl, ačkoli pocházejí z demokratické země? Proč takový azyl není zamítnut ihned při žádosti, ale řízení o něm trvá i 2 roky ( vícekrát ), které samozřejmě dotyčný na černo pracuje? Jak je možné, že osoby které nepracují a ani nikdy nepracovali mají na sociálních dávkách a všech příplatcích vyšší příjem než dva dospělí v rodině, kde oba pracují? Proč se ze státní pokladny platí vysoké školy lidem, kteří nejsou nijak motivováni zůstat v oboru? Začínám mít pocit, že to zde nejde jen proto, že není vůle něco měnit. Pokud parlament není schopen vytvořit za 15 let legislativu, která by fungovala, pak ji zcela zjevně vytvořit nechce, nebo jsou páni poslanci neschopní a asi by si měli hledat práci jinou! Poslední samostatnou kapitolou mých dotazů je policie a zákon o služebním poměru. Abych to uvedl na pravou míru. Jsem osmým rokem policista v přímém výkonu služby. Policistou jsem chtěl být od 11 let věku a vše jsem tomu podřizoval. Byl to můj životní sen a nastupoval jsem plný elánu a chuti, taky s vírou že je to poslání a na celý život. Praxe mě však velmi rychle vyvedla z omylu. Zjistil jsem, že můj sen byl spíše horrorový. Neustále mě uráží media a potažmo jejich prostřednictvím i ústavní činitelé, kteří neustále hovoří o korupci. Nikdy jsem nevzal žádný úplatek a těžko ho vzal i jakýkoli jiný policista který svou práci bere jako poslání. Jestli máte pocit, že korupce v řadách policie jen bují, proč neschválíte "cílené provokace"? My, poctiví policisté se toho nebojíme, nemáme proč. Vy snad ANO? Není to proto, že by se vám provokatéři nemohli hodit, protože by snad přistihli při něčem vás? Myslíte si že je zkorumpovaná policie? Běžte se zeptat mezi lidi, kteří chtějí umístit dítě do lepší školky! Běžte se zeptat lidí, kteří chtějí babičku do domova seniorů! Sežeňte městký byt! A pak přijdete na to, kde je korupce! Jakoby by nestačilo, že policisté na ulici již nemají žádné společenské postavení, protože na ně "plivete" stále špínu! A proč tedy vůbec policie vybírá hotovost? Protože nepracuje finanční úřad? Myslíte, že je úžasné mít v kapse pokutové bloky v hodnotě dvou výplat a být hmotně odpovědný? Víte, že v dobách kdy policie nabírala, musela sahat do řad uchazečů o zaměstnání úřadů práce? Kam to chcete tímhle tempem dotáhnout, když už ani lidé nechodí dobrovolně ze své vůle? Proč neřeknete lidem pravdu jak je to s výplatami řadových policistů? Víte, že policista který má ženu na mateřské, chodí žádat o sociální dávky a frontu stojí s těmi, které den předtím chytil jak něco vykrádají? To je podle Vás společenská váha a prestiž? Dívíte se pak, že policisté odcházejí po odsloužených letech pracovat raději jako vrátní? Divíte se, když každého pořádného policistu dokážete jen otrávit? A divíte se, když neexistuje žádný služ. postup? Pro mne není životní krédo, vyrazit v 62 letech na ovál a běhat 12 min ke splnění fyzických prověrek proto abych mohl v mínus 10 stupních vypisovat blokovou pokutu! Je pro vás řešením, když se budeme snažit odcházet k armádě, která nikomu není trnem v oku a budeme za 23.000,- čistého leštit Tatru? A když pojedeme někam do boje, tak ačkoli je to naše práce, budeme mít výplatu několikráte vyšší? Víte, moc ani nevěřím, že mi budete ochoten odpovědět a pokud ano, jistě od Vás obdržím jen obecnou odpověď se kterou odpovíte univerzálně všem. Já bych byl jen rád, kdybyste se alespoň trochu zamyslel nad tím, co jsem Vám sdělil. S pozdravem, jeden z mála poctivých blbů v této zemi
  06.01.2007 14:57 andrew
 
prosim vas je tu nekdo z ppo z Prahy?
  06.01.2007 14:45 PČR
 
JE PRAVDA, ŽE SE NĚJAKÝ KOLEGA POLICISTA V CHEBU OBĚSIL? NEUNESL NOVÝ SLUŽEBNÍ ZÁKON, NEBO DEGRADACE?
  06.01.2007 16:02 Roman
 
Je to pravda. Po důvodu nepátrejte byl jedním z nás.
  06.01.2007 14:08 Karel
 
Je pravdou, že u policie je strašně důchodců, kteří sedí na židlích a ostatní pak nemohou a v minulosti nemohli postoupit. Proč mají brát dva platy. Pokud chtějí dělat u policie ať si vyberou nebo odejdou s důchodem. Nebo proč nejdou šlapat chodník, když je policistů na ulicích málo. Policie a stát chtějí šetřit tak proč ne takto?
  06.01.2007 14:43 časy SNB
 
MÁM OBAVY NEŽ VŠICHNI STAŘÍ PÁNOVÉ A DŮCHODCI ODEJDOU, ŽE UŽ TADY PRO NÁS Z ULICE NIC NEZBYDE A BUDE LEPŠÍ JÍT TAKY.
  06.01.2007 19:26 ?
 
Jasně měnit, ti co sedí v kanclu budou šlapat chodník /za ty odsloužený leta šlapali málo/, mlíčňáci co šlapou teď, hned do kanceláří. Jsou chudáci zmožení.
  06.01.2007 13:56 Lager Ivan
 
Vážení kolegové,
Bohužel s vašim platem nic neudělám.Já mám nahrabáno a vy se třeba oběste,je mi to jedno.Proč myslíte,že mám takovou fotku.Zahleďte se do ní na 2 minuty a pochopíte.
S pozdravem Ivan Langer váš MV!!
p.s. už vás nepotřebuju
  06.01.2007 14:05 Petr Petr
 
Dobrýýýý..!!! Ale smutný je, že je to pravda..:(((
  06.01.2007 15:28 had?i
 
kdybys ses celej ?ivot neflákal, mohl si to dotáhnout na ministra ty, tak včil nemudruj
  06.01.2007 21:50 dennis cleanis <ZV130@volny.cz>
 
Neoběsím se. Pokud to opravdu nezvládnu, tak mi policejní čest velí zastřelit se.
  06.01.2007 13:44 iv7la <IvanLangerJunior@seznam.cz>
 
Nebylo by špatné, kdyby někdo z nás napsal do kanceláře Eurocopu( internetová adresa a kontakt zde http://www.eurocop-police.org/english/start.htm
contact@eurocop-police.org, popřípadě kontakt je na stránkách našeho odborového svazu), myslím tím anglicky a seznámil je se situací v naší policii.Když se v Praze dne 31.5.2006 konala konference EUROCOPu, tak nás jako policii moc nechválili. Kritizovali zejména vybavení a platy policistů. Co by říkali nyní? Určitě by za to stálo to vědět!!!! Chopte se toho někdo, rusky tam nemluví. Zdar
  06.01.2007 13:48 pppp
 
Langer umí taky RUSKY JE TO IVAN!Anglicky umí lézt do zadků....
  06.01.2007 13:53 Pitbull <pitbull1@centrum.cz>
 
Neboj, už to dávám dohromady. Možná by stálo za to, kdyby Jste mi napsali na mail podněty, které by jste chtěli, aby se tam objevili - sbírám to tady a na www.policista.cz, ale díky za každý nápad.
  06.01.2007 13:37 Emil
 
Já to vidím takto:
Proč mají mít stejné peníze /téměř/ ti policisté, kteří opravdu několikrát denně zakročují proti agresivním feťákům, arogantním lumpům apod., slouží ve velkých městech, a ti policisté, kteří slouží na odděleních 3-4 typu? Kde se téměř nic neděje. A pokud si někdo zde sloužící myslí že děje, nechť se nechá dobrovolně převelet do Plzně, Brna, Ostravy.... Myslím, že pak ztichne a bude rád v teple tam kde je.
Já to slyším a vidím, denně... není nemožné srovnat si nápad na městkých /obvodních/ ředitelstvích a na některých okresních, kde je celkový počet policistů kolem 150, tedy jen o něco málo převyšuje počet policistů systemizovaných na obvodní oddělení při MŘ...
Já vám můžu za sebe spolehlivě říct, že za 12 hodin služby si nestihnu zajít ani na WC. Ale to není stesk, porovnání si může každý, kdo má čas zde pořád naplákat, udělat sám. Jsou okresy, kde mají 4 loupeže za půl roku a okresy, kde mají 4 loupeže za půl dne.
Ale co mě více trápí, proč zde živíme důchodce na pěkných 6, 7, 8, 9 a vyšších platových třídách, kterým jde současně i důchod? Komu z nás, co jsme v produktivním věku, se to za 20 let podaří? Kdo ví, jestli tu ještě budeme.
Každému z vás držím pěsti, ať se mu daří v tom nelehkém poslání co možná nejlépe.
  06.01.2007 13:43 Kariera pro někoho
 
Z toho si nic nedělej dopravní služba má sbírat řidičáky, řešit alkohol za volantem, ukládat kauce, řešit problematiku ADR,AETR a je vůči bodovému systému napasována do 3pt. Nikoho nezajímá jestli to tu někdo dělá kvalitně 20let nebo je tu 5 měsíců. Prostě demotivace, sprostárna a lumpárna v jednom.
  06.01.2007 13:50 Pitbull
 
Je faktem, že určité rozdíly v nápadu jsou. Ale podle nového zákona Tě může na služební cestu vyslat nadřízený na jakkoliv dlouho, takže se může stát, že budou škatulata hejbejte se. Ale pokud vím, tak právě rozdíl je určován rizikovým příplatkem. To by se pak museli dělat rozdíly úplně všude a to i v ceivilním sektoru - a to díky jisté systematizaci jistě nejde. Jsme pořád přeci poldové - a mám i zkušenost, že i kolegové z menších odd. jsou zařazeni v PJ - to jen tak na okraj - v žádném případě nechci vyvolávat hádky mezi námi - to by ještě scházelo!!! Ale souhlas s těmi zkostnatělými důchodci - to je drzost, která je možná snad jen u MV!!!
  06.01.2007 15:30 jirka
 
no jestli se takhle bude? stresovat, tak tady nebude? ani za rok
  06.01.2007 13:31 PPPP
 
IVANE VRAŤ SE DO RUSKA!!!!TADY JSI SKONČIL!!!!
  06.01.2007 13:14 jojo
 
Myslím že policejní tabulky by měli mít jn policisté ve výkonu. Ostatní zaměstnanci civilní !!! Hromada úředníků-především na PP jsou policisté v hodnostech plukovník- samí radové a vrchní radové- a o policejní práci nemají ani páru. Zaměstnat je jako civilisty !!! Funkce a hodnosti udělené těmto lidem jsou degradací těchto výsad.!!! Rozdělit policii na POLICISTY a PRACOVNÍKY U POLICIE !!!

pan Policejní prezident při nástupu do vytoužené funkce slíbil ministrovi a celé veřejnosti,. že vyžene asi polovinu lidí z prezidia do výkonu. Skutek utek...všichni tam seděj jak přikovaný, je jich tam minimálně stále stejně, ale hlavně si tam rozdávají třídy,které jsou finančně velice slušně placené. ...Jaký je rozdíl mezi vrátným na PP a OŘ...v třídách a penězích. Jaký je rozdíl mezi ředitelem OŘ a nějakým joudou z PP?.-..velkej,ale v tabulkách PP je lépe hodnocenej ten jouda...Práce SKPV na PP je sice celorepubliková,ale to neznamená, že náročnější ale přesto lépe hodnocená...Tady to je o tom, kdo urve vyšší tabulku. A na PP jsou ty nejlepší. Bohužel ne vždy se správnými lidmi a je jich MOC. Je tam plno důchodců a zkostnatělejch byrokratů. Vyházet většinu z nich do výkonu ať dělaj. Do vyšších platových tříd ..od 9.tř nahoru jen ty kdo si to opravdu zaslouží !!!
  06.01.2007 13:17 mkm
 
Nestyď se dodat, že 9. třídu si zasloužíš TY. Už umíš vypsat pokutové bloky ?
  06.01.2007 13:22 pro mkm
 
Tak potrefená husa se ozvala. A způsob odezvy svědčí také o úrovni:-))
  06.01.2007 13:44 Petr
 
Z toho mi vyplývá, že jakmile si nějaký polda udělá VŠ, prokáže své schopnosti a dostane se na to Vaše prezidium, tak je ho potřeba "zcivilnit"? Já jsem 1 x v životě platil pokutu, ale 3 x mi bylo vykradeno auto.To jednání na policejní stanici od "příslušníků" bylo šílené a už to nechci zažít. Jejich ochota, pochopení, vyjadřovací schopnosti a pravopis byl vždy odporný.
  06.01.2007 13:45 Revize z.361
 
Policie jako Titanic se tento rok potopí, nebo jí ten nový zákon tak poškodí, že nebudé schopna plout dál.
  06.01.2007 13:57 Petr Petr
 
Naprosto s tebou kolego souhlasím. Peněz by bylo spousta, jen je problém v jejích rozdělování. Ta velká "hromádka", co ji dostanou v Praze se dost zmenšuje s každým metrem vzdalujícím se od tohoto města a PP. Bohužel se z té hromádky ještě ke všemu rozdává hlavně těm, co už nyní mají dostatek. Prostě je zřejmě pravidlem, přidat víc těm, co nemají už teď málo a jen lehce "přisypat" těm "poskokům", jakými pro vrchnost na Policejním prezídiu jsme. Ale o tom můžem povídat pořád a pořád...U "hromádky" sedí lidé s jinými názory..Ale důležité je neohýbat hřbet a ukázat alespoň malinko, že nejsme jen ovce...
  06.01.2007 13:09 Vláďa
 
Milan - souhlas
...tak nějak jsem to taky myslel...
  06.01.2007 12:45 dennis cleanis <ZV130@volny.cz>
 
Zestránek MV "Závěry z jednání ministra vnitra, policejního prezidenta, generálního ředitele HZS ČR s vedením odborových organizací k účinnosti nového služebního zákona


Ministr vnitra Ivan Langer hovoří o průběhu schůzky - zvukový záznam z briefingu
Přepis textu:

Považuji tu schůzku za velmi užitečnou, navzájem se obohacující. Jsem přesvědčen o tom, že některé mýty, které provází náběh služebního zákona, byly rozptýleny. Myslím si, že na celou řadu věcí máme naprosto shodné názory. Z mého pohledu jsem jednoznačně garantoval, že roční příjem v roce 2007 ve srovnání s rokem 2006 bude vyšší u příslušníků bezpečnostních sborů. Jednoznačně jsme se shodli na tom, že je to tak významná událost, že posílíme komunikaci a informovanost všech příslušníků, zejména tedy Policie a Hasičského záchranného sboru a dohodli jsme se na pravidelných schůzkách v tomto roce, abychom postupně zjišťovali, jak probíhá to narovnávání jednotlivých platů v jednotlivých bezpečnostních sborech tak, aby platila ta teze číslo jedna, tedy že roční příjem příšlušníků v tomto roce bude vyšší. Další věcí, na které jsme se shodli bylo srovnávat srovnatelné a srovnávat tedy platový výměr s platovým výměrem nikoliv plat s platovým výměrem a jestliže garantuji že roční příjem bude vyšší, znamená to že dojde postupně k navyšování toho příjmu zejména u těch příslušníků, u kterých významnou část platu tvoří ta nadtarifní složka mzdy, tedy příplatky za přesčasy, protože ty začnou čerpat tyto příplatky někdy na přelomu března, dubna. Vedle toho jsme si také řekli, že vedle těch jakoby mínusových věcí v zákoně existuje celá řada pozitivních věcí a že i tito příslušníci velmi dobře ví, nebo měli by vědět, že došlo ke zkrácení pracovní doby o 2,5 hodiny týdně, to znamená že dřívěji vyčerpají těch 150 hodin, že mají navíc 5 dnů dovolené, že u čtyřicátníků existuje 14denní ozdravný pobyt, to znamená, když si dáte všechny ty klady a „zápory“ na misky vah, potom ty klady jednoznačně převažují, než v roce 2006."

To si z nás děláte legraci, nebo jste optravdu až tolik mimo realitu?
  06.01.2007 13:17 řadový policista
 
Ty vaše misky vah jsou nějak pochromaný, ně?
To co vy píšete je pěkná hloupost, to že mi klesnul plat, je fakt ! A at mi nikco netvrdí, že mi to dorovnají odměnama, tomu prostě neuvěřim. A přesčasy? U nás na oddělení, když bych se náhodou blížil k 150 odpracovaným zeleným hodinám, tak mě raději na žádnej přesčas nedaj jenom aby mi to nemuseli zaplatit. Tak to prostě chodí, ale to vysoké vedení nemůže vědět, jak to chodí, protože vše říděj z kanceláře a o přímém výkonu službu mají jen zkreslený obrázek.
  06.01.2007 13:30 Pitbull
 
To se zas p. Langer předvedl - v tom přepisu mluví nesouvislými větami navzájem si odporujícími!! Je to snůška blbostí!!
  06.01.2007 14:17 J.Wayne <J.Wayne1@seznam.cz>
 
at se probere ze sna at si tech 5dni RD vezme a vrati mi 2500,- ozdravny pobyt?? kde to vycetl..? zkrácení doby o 2,5 hod.? to fakt pocitim kdyz se vracim z eskort i o 4hod. dyl.. a 150h. nam bylo vedenim jasne receno ze vycerpany budou at se na to pripravime a pri prekroceni se bude vybirat nahr.volno-penize pry nejsou a nebudou... porad nevidim ty pozitiva... pockat ja si nenasadil ruzove bryle.. hm... tady je chyba!!
  06.01.2007 16:15 majkl <majkl.medved@seznam.cz>
 
" u čtyřicátníků existuje 14 denní ozdravný pobyt ".Jestli tím myslel tzv. rehabilitaci, tak pokud vím bylo věkové hledisko zrušeno a jedinou podmínkou je minimálně 15 let služby u PČR.