Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  07.01.2007 00:31 INICIATIVA <infoprotest@email.cz>
 
Vážení kolegové,
nejdříve chceme upozornit, že žádné datum zde uvedené ohledně protestů není v žádném případě potvrzené a platné.
Po dnešní schůzce a aktuálních informací z různých koutů ČR není možné akci tohoto druhu vést a organizovat aníž by poškodila nás samotné účastníky.
Poškodila jak profesně tak v očích veřejnosti.
Vzhledem k tomu, že NOSP v těchto dnech není dostatečně silná a to i díky počtu svých členů nelze bohužel po této linii očekávat razantní podporu.

Jako jediný protest, který byl schválen pro řešní současné situace je protest formou dopisové akce.

Vzor dopisu, který bude uveřejněn na stránkách policista.cz, langer.cz , pozary.cz popř. v člácích dle redaktorů a přístupu administrátorů v diskusních fórech 15.1.2007 bude odeslán, každým nespokojeným policistou na vznikající adresu P.O. BOX.
Následně budou veškeré došlé dopisy předány na podatelnu MV ČR p. Langerovi.
Vzor bude ve verzích policista, hasič popř. verze celník...

Součástí dopisu budou u "degradovaných " příslušníků vložené hvězdy označující hodnost před aktem degradace.
Podle počtu dopisů poznáme kolik příslušníků je opravdu nespokojených a zda je v nás určitá jednota, která se v současné době nedá odhadnout.
Na otázky uvedené v dopisu budeme žádat odpověď od p. ministra vnitra na jeho internetových stránkách.

Prosíme o návrhy textu do dopisu zasílejte na
infoprotest@email.cz

Věříme, že pochopíte složitost dnešní situace a pomůžete všem kolegům.
Výzva je adresovaná i veřejnosti.

Za výbor Danton

uveřejněno : www.langer.cz - diskuse www.pozary.cz - diskuse www.policista.cz - diskuse
  06.01.2007 23:56 JJ
 
U policie jsem něco přes rok, to znamená že se mě týká ta sračka s tím podepisováním smlouvy na dobu určitou. Jsem ještě ve škole. Ale až jí dodělám tak odejdu. Čekám jen na diplom účastníka kurzu. Nejsem čůrák, abych se za 18 500,- hrubého, který jsem teď podepsal zdržoval v blízkosti lidí s céčkem nebo raplů se zbraní a ještě jednou nohou v kriminále. Ano takový je dneska stav v policii. A pokud tohle čtou civilové tak jedině dobře. Dělat tuhle práci jsem začal v 19 ti byla mým snem, ze kterého už jsem se probral, protože začal být noční můrou a dnes jsem rodině oznámil, že ve 20ti s policajtováním končím. Protože placka je v dnešní době jen přítěž a nositelům přitom nenese ani volný cestování v MHD spíš si připadáte jako odpad společnosti. Tak jak to každodenně ukazují ve sdělovacích prostředcích (policie může za všechn kopněte si do ní) - lůza. Bohužel tomu nátlaku většina lidí podlehne jak s plackou ta bez a já do poslední chvíle odolával taky. A víte co mě dorazilo když, ušáci co přišli do novýho běhu na škole přišli s práporama a mi po roce nadstrážmistři a co je totální sračka, že od novýho roku bude na škole hrubého 19 100,- což je víc než budu mít na ulici. Takže možná můžete namítat že nevím nic o práci poldy, ale ujišťuji vás že 3 měsíce na ulici před nástupem do školy mě proškolili až moc. A taky vím, že za ty prachy mi nestojí se do tý práce těšit.
  07.01.2007 01:12 Antonie Veselá <antonie.vesela@seznam.cz>
 
Kolego. Když už jsi se rozhodl tak či onak a nelíbí se ti práce u policie , tak by jsi se měl alespoň slušně vyjadřovat na veřejném portálu. Nebo chceš , aby si lidé mysleli že jsme skutečně takové prasata jako ty? Pravděpodobně si daňový poplatníci uleví a hlavně policie,že se zbaví zavčasu takových lidi jako jsi ty. Jinak pokud jsi si myslel , že se tady promenádujeme za veliký penízek v pěkných uniformách, tak to jsi se spletl. Možná , že jsi jeden z mála, kteří na ulici pochopili co to je policejní práce. Ale musím sama s tebou souhlasit, že za 18 500-,-Kč hrubého se neoplatí nasazovat denně kejhák. Ale realita je už taková.. Tak se nesmí veřejnost divit , že se policisté bouří. Je chybou, že nejsme jednotní, ale snad se to dá pochopit, protože tohle u policie za více jak 25 nepamatuji.
A když už se policie změnila a zrušili vojenské hodnosti a naši nadřízení se nimi podepisují ,aby se lépe zviditelnili, tak bych doporučila poslancům novelizaci zákona č.361/2003 Sb. a to následovně. Všichni policisté , kteří nejsou v přímém výkonu služby nebudou mít zvláštní příplatek tzv.rizikové. Mají max. riziko, že se opaří kávou. Dnešní řídící policisté na úrovni OŘ a výše budou mít nárok na poloviční renty. Všichni policisté , kteří nejsou v přímém výkonu služby a nejsou součástí řízení přímého výkonu služby se stávají občanští pracovníci policie. Myslíte si , že by se u policie nenašli penízky, aby se pořádně zaplatila práce v úseku?
  07.01.2007 05:48 Franta
 
No, vzhledem k tvému vyjadřování si myslím, že tvým odchodem služba určitě neutrpí. Chtěl bych si přečíst nějaký tvůj úřední záznam z doby, kdy jsi vykonával "dlouhou" praxi. A jen tak bokem: Pokud takto budeš vystupovat v civilním životě, až chválabohu opustíš řady PČR, tak ti přeju, aby´s s tím neměl žádné problémy.
  07.01.2007 08:52 .
 
Pane ministře, nestačím se divit, co způsobuje poslední dobou tzv."NÁBOR".....vidíte to jako já? Děkuji nechci.....:-(
  07.01.2007 10:14 ... ...
 
Antonie,
když už píšeš o 18500,- hrubého, mohla bys to upřesnit TT-uznaná praxe-tarif-riziko-osobko?
  07.01.2007 16:12 Bohdan K.
 
Co jsi tady hledal za štěstí s tímto rodinu moc neuživíš.
  09.01.2007 22:06 tokolous
 
Dle tvého příspěvku usuzuji, že hlavním důvodem tvého nástupu k policii, byla tvá neschopnost a lenost najít si práci. Také si myslím, že od policie neodejdeš, protože nejsi schopen se v civilu uživit.
  31.07.2007 17:41 Udin
 
Zdravím všechny, kteří stále slouží a posílám jim uznání. Současně mi je smutno z těchto článků. Po roce kdy jsem odešel z těchto služeb (vydržel jsem 31 let = 14 za totáče + 17 po třesku) zjišťuji, že situace se za rok nezlepšila, naopak je asi pro vás stále napjatější. Těžko radit zda vydržet, či dále nečekat a poohlédnout se po jiné práci. Kdo vydrží, klobouk dolů. Není ale mylitelné, aby lidé, kteří jsou v přímém výkonu služby toto vydrželi např. 20 let. Na některých pracovištích možná tak tak na těch 15 let, kdy dosáhnou na výsluhu. Ale v takovémto tlaku a presu v jakém se nyní kluci nacházíte to není žádný med. Byl jsem celý život řadový. Posledních 23 let na nehodovce. Práce mne opravdu bavila, ale ten tlak ce nedal již vydržet. Přijde věk, že najednou zjistíte, že už to takhle dál nejde. I když jsem odešel v plné síle, zatím bez zdrav. potíží. A že nové lidi budou těžko hledat je víc jak jasné. Navíc další vlna odchodů je asi ke konci roku neodvratitelná. Půjdou ti, kteří dělali na průměr pro výpočet důchodu. A fakt, že nábor chtějí udělat páni splnitelným tím, že udělají fyzické testy méně náročné si protiřečí. Než jsem před rokem odcházel, tak naopak bylo slyšet z horních pater, že fyzička musí přitvrdit, protože občana který zavolá o pomoc nezajímá, zda tam přijede policistka vážící 50 kg, nebo policista 190 cm se 100 kg. Občan chce servis. Tak když budou mírnější fyzické, tak jak toto chtějí páni naplnit ? Tak hoši bojujte, vydržte, nebo bouchněte obrazně řečeno dveřmi, nebo jinak, zlomte vaz.
  06.01.2007 23:55 ...
 
Nemáte někdo kontakt na NOVU? V Chebu se dne 2.1. oběsil policista z SKPV a vedení to pěkně ututlalo. Měl doma problémy, nedovolili mu podnikat, tak si to "hodil". Je to hnus a je mi ho líto. Prosím, informujte někdo redaktory z Novy. Díky moc
  07.01.2007 05:52 Franta
 
Nevím jak je tomu dnes, ale dříve se sebevrazi pohřbívali u hřbitovní zdi. Je to smutné, že se takto rozhodl, ale podnikání je nám zapovězeno a zapovězeno bylo i předchozí právní úpravou. Pokud chceš kontaktovat Novu, tak veškerá spojení najdeš při troše dobré vůle na internetu či na teletextu.
  06.01.2007 23:05 nespokojený
 
Situace je taková,že já jako dopravní policista nejsem ani zařazen do směného provozu a po necelých 10 let služby budu brát neskutečnou almužnu.A to pořád poslouchám jak můj šéf brečí jak sloužil zadarmo.já vám řeknu jak sloužil zadarmo.NASTOUPIL ZA HLUBOKÉ TOTALITY A DOSTAL BYT A JEŠTĚ K TOMU BRAL PLAT O KTERÉM BY SE DĚLNÍKOVI MOHLO JEN ZDÁT A ČEHO JSME SE DOČKALI ŽE PO 32 LETCH SLUŽBY ON JAKO ZÁSTUPCE DOPRAVKY MÁ 45000KČ HRUBÉHO A BUDE BREČET DÁL ŽE NIC NEMÁ.pO NOVÉM ROCE MU BUDE CHODIT KAŽDÝ MĚSÍC SVÝSLUHA 22000kČ A BUDE SE NÁM VÁŽENÍ OBYČEJNÍ KOLEGOVÉ SMÁT.TO JE SPROSTÝ VÝSMĚCH JAK NÁM TAK OPĚT OBYČEJNÉMU ČLOVĚKU.JÁ ABYCH DĚLAL JAKO KO- 150 HODIN ZADARMO A BRAL JSEM ZA TO 16500KČ ČISTÉHO,TAK TO TEDY NE.JÁ OSBNĚ KONČÍM A JDU DO CIVILU,PROTOŽE U TOHOHLE SPOLKU NÁS DOBRÉHO NEČEKÁ VŮBEC NIC.jSEM ZVĚDAVEJ JAK SI TEN BLBEČEK LANGRU PORADÍ PROTOŽE NIKDO NOVÝ NENASTOUPÍ A ZA PODMÍNEK,ŽE BUDE MÍT PRACOVNÍ SMLOUVU AN DOBU URČITOU.JSOU TO SPROS´TÁCI,KTEŘÍ SI Z TOHO UDĚLALI RODINÝ PODNIK.KLACEK NA VÁS VY GAUNEŘI.ČEST.
  07.01.2007 02:05 Antonie Veselá <antonie.vesela@seznam.cz>
 
Zarmoucený kolego.Nikdo ti nebrání,abys u policie pracoval 32 let a pak bral pěknou rentu,jak uvádíš.A nevím odkoho jsi slyšel, že policisté měli za hluboké totality platy o kterých se dělníkovi ani neslinlo. Možná, že se to zdálo tobě.Proč uvádíš plat svého vedoucího v hrubých a avůj bez daní. Nespokojený kolego nesmíš brečet a závidět musíš dokázat, že to zvládneš taky.A pak budou možná i tobě závidět a jsem zvědavá jak se pak budeš bránit ty!Skus se dát přeložit od dopravky k PPO, nebo na obvod. Pak budeš mluvit určitě jinak,to ti můžu garantovat.
  07.01.2007 05:55 Franta
 
Souhlasím s tím, že až budeš mít odslouženo jako on, tak budeš mít také nárok na rentu. Zatím se musíš snažit, sloužit a dělat to, co se po tobě chce. Když to tak nebude, renty se nedočkáš. On to měl také tak, rozumíš? A pokud nechceš čekat, tak to běž zkusit jinam.
  07.01.2007 09:06 nesppkojený
 
jako tohle můžete říct.Za komančerů brali 4000kč a ostatní lidi brali 1800kč.Tak bylo to spravedlivé a ještě ty byty.To je holá skutečnost.20 let jsou zalezlí v kanceláři a nic nedělají a zase se buou mít jako prasata z výsluh.Proboha pochopte,že nikdo z nás mít takovou výsluhu nebude.Já osobně žádnou výsluhu nechci já chci za svojí práci kterou teď odvádím přiměřený výdělek a né se kokat jak se tady zase starý struktůry pakujou a obyčejný lidi od hasičů až po obyčejný poldy budou brát v porovnání s nimi pakatel.A co myslíš na obvodě je to nemlich stejné stras a peníze žádný.Takže paní VESELÁ pěkně kecáš a nevím komu chceš líst do prd....
  07.01.2007 10:18 František FEDOF <fedof@seznam.cz>
 
Pro - nespokojený-

Ahoj kolego.Je vidět, že buď seš tak hloupý ,jak daleko vidíš (a to myslím bez urážky), nebo tě někdo nabulíkoval,asi ten kdo chce odejít z řad policie. Já si pamatuji, že jsem měl jak ty píšeš za hluboké totality téměř o polovinu jak uvádíš hrubého. Byty se dávali st.zaměstancům přednostně,aby mohli náborovat príslušníky,ale nebylo to pouze u policie (SNB).Dnes je to naopak,ale rozhodně to není v souladu se zeměmi EU.Osobně se domnívám, že vůbec nemáš pravdu. Až budeš sloužit 32 let,jako tvůj vedoucí, který určitě nemá 45 000,-Kš hrubého, tak budeš vyždímaný jako citrón. A budeš mít určitě větší rentu než bude mít dnes on. Jinak ti doporučuji nahlédnout někdy do zák.č.361/2003 Sb. zejména § 158. Dále do PT a zjistíš , že se před osobami znalými tady zesměšňuješ. Opravdu.
Pokud skutečně jsi na takové úrovni a rozumíš tomu co píšeš,tak mi vysvětli proč mají poldové renty : v USA 75% , Německo 75%, Rakousko 80%, Maďarsko 83%.Mám pokračovat? A myslíš si, že to jsou státy, kde dávají rentičky poldům ,kteří brali za komančů,jak uvádíš nehorázné platy? Není to tak a nemáš pravdu. Jsou totiž státy, kde si dokážou zhodnotit a pěkně zaplatit práci poldů. Pokud se rozhodneš sloužit dál tak počítej, že za 32 let služby budeš mít rentu o mnoho větší jak tvůj vedoucí. Protože už tady budou politici a zákonodárci,kteří budou na stejné úrovni jako v dnešní EU. A ti už nebudou zasazeni proti policistům, jak je to dnes. No nebudou tu lidé poslanci, kteří vzali příslušníkům připravené peníze a sami si zvedli platy.

Zkus si prostudovat např. Nález Ústavního soudu České republiky Jménem České Republiky 107/1996 Sb. a v části II si přečti: Příspěvek za službu i výsluhový příspěvek jsou koncipovány v právním řádu České republiky spolu s jinými dávkami jako určitá kompenzace práce vykonávané ve ztížených podmínkách a určitých osobních omezení vyplývajících z charakteru práce v ozbrojených složkách státu. Jsou součástí systému dávek sociálního charakteru souvisejících s ukončením služebního poměru. Vedle příspěvku za službu to jsou odchodné a platové vyrovnání (viz § 114 - 119 zákona č. 186/1992 Sb. a § 33a zákona č. 76/1959 Sb.).

Takže to není rozhodně za to, že někdo za komančerů se měl jako prase v žitě. Ani to není odměna bývalým komoušům. Pokud ti můžu poradit,tak si zajdi za vedoucím a pohovoř s ním a on ti vysvětlí to v čem se mýlíš. Až budeš mít odslouženo 32 let jako tvůj vedoucí,tak uvidíš, že to bylo všechno úplně jinak a věř mi, že i ta renta se pak hodí, protože tě do práce už nikdo neveme. Přesto si myslím, že bys neměl odcházet od policie, protože původní myšlenku si měl asi dobrou. Ahoj.
  08.01.2007 10:29 důchodce
 
Pro nespokojeného

Mohu ti říci, že jsem již četl hodně hovadin, ale co předvádíš ty, to je něco. Kdes čerpal ty blbosti? Nejsi náhodou učedník nějakého Kalouska? Problém je v tom, že někteří dnešní mladí si neváží ničeho a vše musí mít hned. O tom, že o době před rokem 1989 nevíš nic, krom polopravd, tomu se nedivím. Od našich mocných se pravdu nedozvíš.
  06.01.2007 21:55 herec
 
No uvidíme kdo to vydrží déle, od 1.1.07 jsem přestal dělat, nic nevidím nic neslyším. Kdo je vlastně nyní ministrem vnitra ???
  06.01.2007 22:46 nespokojený
 
přasně tak!!!!!
  07.01.2007 05:58 Franta
 
Ale takových vás bylo i před 1.1.2007 dost a dost. Tak co se mění?
  06.01.2007 21:51 obcan čr
 
Vážení policisté najel jsem si na tuto stranku abych se podival a přečetl si vaše názory ... chápu vás i to že vam sníži platy měli by jste být jednotní a snažily se o to .. vyřadit z vašich řad ty co nedodržují to co mají . vidim to že vaši kolegové jednotlivci pochybily a to pada na hlavy vás všech v tv je toho dost a me to také vadí když to vidím a my jako občani si vás platíme .. na druhou stranu jsem rad že se dopadne pachatel loupeže drogy mafie , ale u našeho domu vykradli auta už několikrat ale lide si řikaji ani to hlasit nebudu kaslu na to stejne nikoho nechytí ,vímže je to špinavá práce a za přesčasy bych chtěl aby vám platily , ale nesouhlasím s tim aby jste dostavali vyslužne ted to tady psal váš kolega 22000.- vysluha , chtěl bych aby jméno policie bylo dobré a nechci poslouchat nejaké pochybení ten to a tamto něco zpusobi a odejde a dostane vyslužné ... nerad slyším v tv že policie ... aHusak ten jde pěknym příkladem to je parada a co se mu stalo tem by letel hned jako jiny občan ale přeji vam hodně zdaru a co nejvíce uspěšných zásahu ..
  06.01.2007 21:59 Marie
 
Děkuji za podporu - jsem hasič. Snížení u mne po 18 letech a maturitě dělá 3 tis. Kč. za 240 hodin měsíčně.
Ten výsluhový příspěvek 22 tis. je zřejmě to nejvyšší %, které bylo z platu přes 45 tis. čistého.
  06.01.2007 21:51 B.Dark <B.Dark@seznam.cz>
 
Ten rádoby ministr vnitra Langer je takový srábotka, že na tuto vebovou stránku nevleze, natož aby odpovídal na dotazy. Tak co od takového šmejda kdo čeká?
  06.01.2007 21:48 VS a JS
 
Tak proto ho nepozvali do Prahy k Langerovi.
  06.01.2007 21:38 chybějící motivace
 
JE TO PRAVDA, ŽE SE V CHEBU OBĚSIL KOLEGA KVŮLI FINANČNÍM PROBLÉMŮM?
  06.01.2007 23:53 xy
 
ANO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  07.01.2007 00:42 Cheb
 
ne, s tímhle zákonem to nemá nic společného!
  06.01.2007 21:21 langerlover
 
Kolik na to měli let a teď to tvoří během 10 dnů? Pan Langer, bývalý stínový ministr vystupoval ze stínu jen, když mohl utrhnout bodíky za kritiku aktuálního ministra. Když nastoupil, tak ukázal, že je naprosto k ničemu.
  06.01.2007 21:27 Kariérní paskvil
 
ANO PŘESNĚ TAK KRITIZOVAL BUBLANA TÉMĚŘ NA KAŽDÉM KROKU A TEĎ PO TAKOVÉM DEBAKLU V PODOBĚ KARIÉRNÍHO ŘÁDU A DEGRADOVÁNÍ SE ANI PŘED KAMERAMI A NATOŽ DO OČÍ POLICISTŮ NEMŮŽE PODÍVAT.