Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.04.2008 17:31 kos
 
Kvičala

VELMI SMUTNÉ

Další sebevrah v řadách policie: člen ochranky skočil z okna

Skokem z okna svého bytu ve dvanáctém patře paneláku v pražských Letňanech ukončil podle informací Práva v pátek ráno svůj život policista z ochranné služby. Na starosti měl ostrahu objektů, nešlo tedy o policejního bodyguarda vysokých ústavních činitelů.
7. 4. 2008 14:06 - PRAHA

Důvod jeho činu jsou zatím nejasné. „Je to v šetření odboru vnitřní kontroly policejního prezidia,“ řekl k tomu policistův nadřízený a šéf ochranné služby Lubomír Kvíčala s tím, že je takřka jisté, že šlo o sebevraždu.

„Nechal po sobě dopis na rozloučenou, jeho obsah ale v tuto chvíli neznám. Žádné náznaky toho, že je něco v nepořádku, jsme u něj v poslední době nezaznamenali,“ poznamenal bez dalších podrobností Kvíčala.

Podle zjištění Práva byl policista svobodný a bezdětný, bylo mu přes 40 let. Ve středu nepřišel bez omluvení do práce, v pátek ho pak našli mrtvého. Před skokem z okna svého bytu si údajně podřezal i žíly.

„Byl to skromný člověk, který se zajímal o asijské bojové umění. Nevím o tom, že by měl nějaké problémy. V poslední době mluvil o tom, že by se chtěl pokusit o přijetí na vysokou školu,“ řekl k tomu jeden z kolegů mrtvého policisty, který si nepřál být jmenován.

Zároveň naznačil, že vedení útvaru možná podle něj mohlo sebevraždě zabránit.

„Když nepřišel do práce, tak za ním byli doma. Prý ale jenom zkusili zaťukat a když nikdo neotvíral, tak zase odešli. Proč třeba nevyrazili dveře bytu, vždyť se mu mohlo něco stát?“ nechal se slyšet policistův kolega a kamarád.

Kvíčala ale kritiku odmítá. „Zpočátku jsme si mysleli, že prostě jen zapomněl na to, že má službu. Udělali jsme ale každopádně maximum, co jsme mohli. Snažili jsme se ho kontaktovat i přes rodinu, nechávali jsme mu písemné vzkazy, ale nepodařilo se nám ho sehnat,“ vysvětlil Kvíčala.
reagovat
07.04.2008 16:10 René

Generál Kvíčala mlží, celé vedení včetně jeho vědělo 48 hodin o tom, že nepřišel do služby. Přesto za celou dlouhou dobu, kdy bylo možno tragédii zabránit, nebyl nikdo z managementu schopen alespoň rozhodnout o vyražení dveří jeho bytu. Tím by vše bylo zachráněno. Měl by odstoupit.
07.04.2008 17:24 tragédie

To budou statistiky-někdo odešel dobrovolně, někdo zvolil sebevraždu nikdo ale nechce čekat na konec u policie!
07.04.2008 17:56 xyz

Pro Reného, myslíte si, že když policista, nebo i v civilu občan, nepřide bez omluvy do práce, tak se mu mají vyrazit
dveře od bytu nebo domu ??? Jste se asi zbláznil, a kdo bude vyrážet dveře od bytů od kolegů z Moravy, kteří dojíždí do Prahy a uvízli na dálnici a mobil je zrovna vybitý....
07.04.2008 22:21 Pro xyz

XZY nebo též jeden z managementu OS, dosaď si např. gěn. Kví Kví, plak. Podpodloňskýho či npar. Matesoviče. Prostě to někdo pokurvil. Asi z vás, ale to nevím určitě, snad IMV vyšetří kdo a proč. Anebo to dopadne jako s pobodaným a oběšený J. samo sebevražedně. I to se holt někdy stává.
reagovat
09.04.2008 13:07 Škoda

Škoda, že vás více nezajímá smutný osud, kolegu již s tím nevzkřísíte, ale alespoň se podívejte na ty, kteří měli konat, nekonali a tak tragicky to dopadlo!
09.04.2008 20:38 Mára

Jak má Kví Kví něco včas rozhodnout, když za totáče vystudoval VUML (vysoké učení Marxismu-Leninismu) a za kapitalismu mu veškerý čas bral šplh na generála.
09.04.2008 21:38 XXX-pravý

4 Škoda a Mára.
Kolegové vyrazit někomu dveře od bytu si nevezme na triko ani generál. Není tzo zase až tak jednoduché jak to vypadá.
Já osobně považuji sebevraždu za zbabělost, protože problémy ať jsou jakékoliv, tak se vždy dají nějakým způsobem řešit a nikdo mě nepřesvědčí o opaku.

Ať to již bylo jak bylo, život to nevrátí a proto bych navrhoval tento případ tady již nerozebírat především kvůli nejbližší rodině a dalším příbuzným.

Děkuji všem za ně, i když je neznám.
10.04.2008 23:45 Levému

Generál jistě ne, ten nerozumí ničemu cožpak tomuto, ale obyčejná (zkušená) stálá služba ano. A o tom to je.
reagovat
12.04.2008 08:51 Honza

Spíš je to o tom, že Honza B. nemá rodinu žádnou, měl jen tu policejní a ta na něj, alespoň v podobě nadřízených, kašle a do současnosti ani nebyla schopna sdělit, kdy bude mít pohřeb.
13.04.2008 04:12 jarda

Na těchto okopírovaných řádkách je patrno, že se zde snaží policisté hodit vinu za sebevraždu svého kolegy na jeho nadřízené. A, vážení, mohou skutečně jen ti nadřízení? Co vy, jeho kolegové, nikdo jste si nevšimli, že by měl nějaký problém? Jak si toho pak měli všimnout nadřízení, kteří s ním zcela jistě nejsou v každodenním styku? To byste odvolávali vedení, co? Ale co "odvolat" sebe, protože jste nepomohli kamarádovi? To vás nenapadlo?
14.04.2008 22:05 Eřeba teď v pátek na střelbách si "kamarádi dělali !gon

Ale napadlo, třeba teď v pátek. na sl. střelbách si "kamarádi" dělali ! legraci při kontrole na otázku "kdo chybí" odpověděl VSK, že "B...." a ti skurvení kolegové se ještě smáli. Ale to je obrázek i vedení!! A to velmi, jestli i tohle trpí!! A nic s tím hned a tvrdě neudělá!!
reagovat
16.04.2008 11:11 ZYX

Ale napadlo, třeba teď v pátek. na sl. střelbách si "kamarádi" dělali ! legraci při kontrole na otázku "kdo chybí" odpověděl VSK, že "B...." a ti skurvení kolegové se ještě smáli. Ale to je obrázek i vedení!! A to velmi, jestli i tohle trpí!! A nic s tím hned a tvrdě neudělá!!

???????????????????????????????????????????????????????????????? ????????????????????????????????
16.04.2008 11:45 Karel

Hrozné!
16.04.2008 20:25 XXX-pravý

Nechte už Kvíčelu, ale především toho mrtvého na pokoji. Myslím, že si to zaslouží alespoň pozůstalí. Tento internet je veřejný.
17.04.2008 11:33 ybv

Bohužel těm co zůstali není jedno jak a proč to došlo až do úplného konce, vinou managementu správy, pane XXX z managementu!
19.04.2008 22:26 ABBa

Honza Benda již má pokoj a nebude to jinak. Ale ti co mu nepomohli aby jej mít neměli.
  07.01.2007 00:31 INICIATIVA <infoprotest@email.cz>
 
Vážení kolegové,
nejdříve chceme upozornit, že žádné datum zde uvedené ohledně protestů není v žádném případě potvrzené a platné.
Po dnešní schůzce a aktuálních informací z různých koutů ČR není možné akci tohoto druhu vést a organizovat aníž by poškodila nás samotné účastníky.
Poškodila jak profesně tak v očích veřejnosti.
Vzhledem k tomu, že NOSP v těchto dnech není dostatečně silná a to i díky počtu svých členů nelze bohužel po této linii očekávat razantní podporu.

Jako jediný protest, který byl schválen pro řešní současné situace je protest formou dopisové akce.

Vzor dopisu, který bude uveřejněn na stránkách policista.cz, langer.cz , pozary.cz popř. v člácích dle redaktorů a přístupu administrátorů v diskusních fórech 15.1.2007 bude odeslán, každým nespokojeným policistou na vznikající adresu P.O. BOX.
Následně budou veškeré došlé dopisy předány na podatelnu MV ČR p. Langerovi.
Vzor bude ve verzích policista, hasič popř. verze celník...

Součástí dopisu budou u "degradovaných " příslušníků vložené hvězdy označující hodnost před aktem degradace.
Podle počtu dopisů poznáme kolik příslušníků je opravdu nespokojených a zda je v nás určitá jednota, která se v současné době nedá odhadnout.
Na otázky uvedené v dopisu budeme žádat odpověď od p. ministra vnitra na jeho internetových stránkách.

Prosíme o návrhy textu do dopisu zasílejte na
infoprotest@email.cz

Věříme, že pochopíte složitost dnešní situace a pomůžete všem kolegům.
Výzva je adresovaná i veřejnosti.

Za výbor Danton

uveřejněno : www.langer.cz - diskuse www.pozary.cz - diskuse www.policista.cz - diskuse
  06.01.2007 23:56 JJ
 
U policie jsem něco přes rok, to znamená že se mě týká ta sračka s tím podepisováním smlouvy na dobu určitou. Jsem ještě ve škole. Ale až jí dodělám tak odejdu. Čekám jen na diplom účastníka kurzu. Nejsem čůrák, abych se za 18 500,- hrubého, který jsem teď podepsal zdržoval v blízkosti lidí s céčkem nebo raplů se zbraní a ještě jednou nohou v kriminále. Ano takový je dneska stav v policii. A pokud tohle čtou civilové tak jedině dobře. Dělat tuhle práci jsem začal v 19 ti byla mým snem, ze kterého už jsem se probral, protože začal být noční můrou a dnes jsem rodině oznámil, že ve 20ti s policajtováním končím. Protože placka je v dnešní době jen přítěž a nositelům přitom nenese ani volný cestování v MHD spíš si připadáte jako odpad společnosti. Tak jak to každodenně ukazují ve sdělovacích prostředcích (policie může za všechn kopněte si do ní) - lůza. Bohužel tomu nátlaku většina lidí podlehne jak s plackou ta bez a já do poslední chvíle odolával taky. A víte co mě dorazilo když, ušáci co přišli do novýho běhu na škole přišli s práporama a mi po roce nadstrážmistři a co je totální sračka, že od novýho roku bude na škole hrubého 19 100,- což je víc než budu mít na ulici. Takže možná můžete namítat že nevím nic o práci poldy, ale ujišťuji vás že 3 měsíce na ulici před nástupem do školy mě proškolili až moc. A taky vím, že za ty prachy mi nestojí se do tý práce těšit.
  07.01.2007 01:12 Antonie Veselá <antonie.vesela@seznam.cz>
 
Kolego. Když už jsi se rozhodl tak či onak a nelíbí se ti práce u policie , tak by jsi se měl alespoň slušně vyjadřovat na veřejném portálu. Nebo chceš , aby si lidé mysleli že jsme skutečně takové prasata jako ty? Pravděpodobně si daňový poplatníci uleví a hlavně policie,že se zbaví zavčasu takových lidi jako jsi ty. Jinak pokud jsi si myslel , že se tady promenádujeme za veliký penízek v pěkných uniformách, tak to jsi se spletl. Možná , že jsi jeden z mála, kteří na ulici pochopili co to je policejní práce. Ale musím sama s tebou souhlasit, že za 18 500-,-Kč hrubého se neoplatí nasazovat denně kejhák. Ale realita je už taková.. Tak se nesmí veřejnost divit , že se policisté bouří. Je chybou, že nejsme jednotní, ale snad se to dá pochopit, protože tohle u policie za více jak 25 nepamatuji.
A když už se policie změnila a zrušili vojenské hodnosti a naši nadřízení se nimi podepisují ,aby se lépe zviditelnili, tak bych doporučila poslancům novelizaci zákona č.361/2003 Sb. a to následovně. Všichni policisté , kteří nejsou v přímém výkonu služby nebudou mít zvláštní příplatek tzv.rizikové. Mají max. riziko, že se opaří kávou. Dnešní řídící policisté na úrovni OŘ a výše budou mít nárok na poloviční renty. Všichni policisté , kteří nejsou v přímém výkonu služby a nejsou součástí řízení přímého výkonu služby se stávají občanští pracovníci policie. Myslíte si , že by se u policie nenašli penízky, aby se pořádně zaplatila práce v úseku?
  07.01.2007 05:48 Franta
 
No, vzhledem k tvému vyjadřování si myslím, že tvým odchodem služba určitě neutrpí. Chtěl bych si přečíst nějaký tvůj úřední záznam z doby, kdy jsi vykonával "dlouhou" praxi. A jen tak bokem: Pokud takto budeš vystupovat v civilním životě, až chválabohu opustíš řady PČR, tak ti přeju, aby´s s tím neměl žádné problémy.
  07.01.2007 08:52 .
 
Pane ministře, nestačím se divit, co způsobuje poslední dobou tzv."NÁBOR".....vidíte to jako já? Děkuji nechci.....:-(
  07.01.2007 10:14 ... ...
 
Antonie,
když už píšeš o 18500,- hrubého, mohla bys to upřesnit TT-uznaná praxe-tarif-riziko-osobko?
  07.01.2007 16:12 Bohdan K.
 
Co jsi tady hledal za štěstí s tímto rodinu moc neuživíš.
  09.01.2007 22:06 tokolous
 
Dle tvého příspěvku usuzuji, že hlavním důvodem tvého nástupu k policii, byla tvá neschopnost a lenost najít si práci. Také si myslím, že od policie neodejdeš, protože nejsi schopen se v civilu uživit.
  31.07.2007 17:41 Udin
 
Zdravím všechny, kteří stále slouží a posílám jim uznání. Současně mi je smutno z těchto článků. Po roce kdy jsem odešel z těchto služeb (vydržel jsem 31 let = 14 za totáče + 17 po třesku) zjišťuji, že situace se za rok nezlepšila, naopak je asi pro vás stále napjatější. Těžko radit zda vydržet, či dále nečekat a poohlédnout se po jiné práci. Kdo vydrží, klobouk dolů. Není ale mylitelné, aby lidé, kteří jsou v přímém výkonu služby toto vydrželi např. 20 let. Na některých pracovištích možná tak tak na těch 15 let, kdy dosáhnou na výsluhu. Ale v takovémto tlaku a presu v jakém se nyní kluci nacházíte to není žádný med. Byl jsem celý život řadový. Posledních 23 let na nehodovce. Práce mne opravdu bavila, ale ten tlak ce nedal již vydržet. Přijde věk, že najednou zjistíte, že už to takhle dál nejde. I když jsem odešel v plné síle, zatím bez zdrav. potíží. A že nové lidi budou těžko hledat je víc jak jasné. Navíc další vlna odchodů je asi ke konci roku neodvratitelná. Půjdou ti, kteří dělali na průměr pro výpočet důchodu. A fakt, že nábor chtějí udělat páni splnitelným tím, že udělají fyzické testy méně náročné si protiřečí. Než jsem před rokem odcházel, tak naopak bylo slyšet z horních pater, že fyzička musí přitvrdit, protože občana který zavolá o pomoc nezajímá, zda tam přijede policistka vážící 50 kg, nebo policista 190 cm se 100 kg. Občan chce servis. Tak když budou mírnější fyzické, tak jak toto chtějí páni naplnit ? Tak hoši bojujte, vydržte, nebo bouchněte obrazně řečeno dveřmi, nebo jinak, zlomte vaz.
  06.01.2007 23:55 ...
 
Nemáte někdo kontakt na NOVU? V Chebu se dne 2.1. oběsil policista z SKPV a vedení to pěkně ututlalo. Měl doma problémy, nedovolili mu podnikat, tak si to "hodil". Je to hnus a je mi ho líto. Prosím, informujte někdo redaktory z Novy. Díky moc
  07.01.2007 05:52 Franta
 
Nevím jak je tomu dnes, ale dříve se sebevrazi pohřbívali u hřbitovní zdi. Je to smutné, že se takto rozhodl, ale podnikání je nám zapovězeno a zapovězeno bylo i předchozí právní úpravou. Pokud chceš kontaktovat Novu, tak veškerá spojení najdeš při troše dobré vůle na internetu či na teletextu.
  06.01.2007 23:05 nespokojený
 
Situace je taková,že já jako dopravní policista nejsem ani zařazen do směného provozu a po necelých 10 let služby budu brát neskutečnou almužnu.A to pořád poslouchám jak můj šéf brečí jak sloužil zadarmo.já vám řeknu jak sloužil zadarmo.NASTOUPIL ZA HLUBOKÉ TOTALITY A DOSTAL BYT A JEŠTĚ K TOMU BRAL PLAT O KTERÉM BY SE DĚLNÍKOVI MOHLO JEN ZDÁT A ČEHO JSME SE DOČKALI ŽE PO 32 LETCH SLUŽBY ON JAKO ZÁSTUPCE DOPRAVKY MÁ 45000KČ HRUBÉHO A BUDE BREČET DÁL ŽE NIC NEMÁ.pO NOVÉM ROCE MU BUDE CHODIT KAŽDÝ MĚSÍC SVÝSLUHA 22000kČ A BUDE SE NÁM VÁŽENÍ OBYČEJNÍ KOLEGOVÉ SMÁT.TO JE SPROSTÝ VÝSMĚCH JAK NÁM TAK OPĚT OBYČEJNÉMU ČLOVĚKU.JÁ ABYCH DĚLAL JAKO KO- 150 HODIN ZADARMO A BRAL JSEM ZA TO 16500KČ ČISTÉHO,TAK TO TEDY NE.JÁ OSBNĚ KONČÍM A JDU DO CIVILU,PROTOŽE U TOHOHLE SPOLKU NÁS DOBRÉHO NEČEKÁ VŮBEC NIC.jSEM ZVĚDAVEJ JAK SI TEN BLBEČEK LANGRU PORADÍ PROTOŽE NIKDO NOVÝ NENASTOUPÍ A ZA PODMÍNEK,ŽE BUDE MÍT PRACOVNÍ SMLOUVU AN DOBU URČITOU.JSOU TO SPROS´TÁCI,KTEŘÍ SI Z TOHO UDĚLALI RODINÝ PODNIK.KLACEK NA VÁS VY GAUNEŘI.ČEST.
  07.01.2007 02:05 Antonie Veselá <antonie.vesela@seznam.cz>
 
Zarmoucený kolego.Nikdo ti nebrání,abys u policie pracoval 32 let a pak bral pěknou rentu,jak uvádíš.A nevím odkoho jsi slyšel, že policisté měli za hluboké totality platy o kterých se dělníkovi ani neslinlo. Možná, že se to zdálo tobě.Proč uvádíš plat svého vedoucího v hrubých a avůj bez daní. Nespokojený kolego nesmíš brečet a závidět musíš dokázat, že to zvládneš taky.A pak budou možná i tobě závidět a jsem zvědavá jak se pak budeš bránit ty!Skus se dát přeložit od dopravky k PPO, nebo na obvod. Pak budeš mluvit určitě jinak,to ti můžu garantovat.
  07.01.2007 05:55 Franta
 
Souhlasím s tím, že až budeš mít odslouženo jako on, tak budeš mít také nárok na rentu. Zatím se musíš snažit, sloužit a dělat to, co se po tobě chce. Když to tak nebude, renty se nedočkáš. On to měl také tak, rozumíš? A pokud nechceš čekat, tak to běž zkusit jinam.
  07.01.2007 09:06 nesppkojený
 
jako tohle můžete říct.Za komančerů brali 4000kč a ostatní lidi brali 1800kč.Tak bylo to spravedlivé a ještě ty byty.To je holá skutečnost.20 let jsou zalezlí v kanceláři a nic nedělají a zase se buou mít jako prasata z výsluh.Proboha pochopte,že nikdo z nás mít takovou výsluhu nebude.Já osobně žádnou výsluhu nechci já chci za svojí práci kterou teď odvádím přiměřený výdělek a né se kokat jak se tady zase starý struktůry pakujou a obyčejný lidi od hasičů až po obyčejný poldy budou brát v porovnání s nimi pakatel.A co myslíš na obvodě je to nemlich stejné stras a peníze žádný.Takže paní VESELÁ pěkně kecáš a nevím komu chceš líst do prd....
  07.01.2007 10:18 František FEDOF <fedof@seznam.cz>
 
Pro - nespokojený-

Ahoj kolego.Je vidět, že buď seš tak hloupý ,jak daleko vidíš (a to myslím bez urážky), nebo tě někdo nabulíkoval,asi ten kdo chce odejít z řad policie. Já si pamatuji, že jsem měl jak ty píšeš za hluboké totality téměř o polovinu jak uvádíš hrubého. Byty se dávali st.zaměstancům přednostně,aby mohli náborovat príslušníky,ale nebylo to pouze u policie (SNB).Dnes je to naopak,ale rozhodně to není v souladu se zeměmi EU.Osobně se domnívám, že vůbec nemáš pravdu. Až budeš sloužit 32 let,jako tvůj vedoucí, který určitě nemá 45 000,-Kš hrubého, tak budeš vyždímaný jako citrón. A budeš mít určitě větší rentu než bude mít dnes on. Jinak ti doporučuji nahlédnout někdy do zák.č.361/2003 Sb. zejména § 158. Dále do PT a zjistíš , že se před osobami znalými tady zesměšňuješ. Opravdu.
Pokud skutečně jsi na takové úrovni a rozumíš tomu co píšeš,tak mi vysvětli proč mají poldové renty : v USA 75% , Německo 75%, Rakousko 80%, Maďarsko 83%.Mám pokračovat? A myslíš si, že to jsou státy, kde dávají rentičky poldům ,kteří brali za komančů,jak uvádíš nehorázné platy? Není to tak a nemáš pravdu. Jsou totiž státy, kde si dokážou zhodnotit a pěkně zaplatit práci poldů. Pokud se rozhodneš sloužit dál tak počítej, že za 32 let služby budeš mít rentu o mnoho větší jak tvůj vedoucí. Protože už tady budou politici a zákonodárci,kteří budou na stejné úrovni jako v dnešní EU. A ti už nebudou zasazeni proti policistům, jak je to dnes. No nebudou tu lidé poslanci, kteří vzali příslušníkům připravené peníze a sami si zvedli platy.

Zkus si prostudovat např. Nález Ústavního soudu České republiky Jménem České Republiky 107/1996 Sb. a v části II si přečti: Příspěvek za službu i výsluhový příspěvek jsou koncipovány v právním řádu České republiky spolu s jinými dávkami jako určitá kompenzace práce vykonávané ve ztížených podmínkách a určitých osobních omezení vyplývajících z charakteru práce v ozbrojených složkách státu. Jsou součástí systému dávek sociálního charakteru souvisejících s ukončením služebního poměru. Vedle příspěvku za službu to jsou odchodné a platové vyrovnání (viz § 114 - 119 zákona č. 186/1992 Sb. a § 33a zákona č. 76/1959 Sb.).

Takže to není rozhodně za to, že někdo za komančerů se měl jako prase v žitě. Ani to není odměna bývalým komoušům. Pokud ti můžu poradit,tak si zajdi za vedoucím a pohovoř s ním a on ti vysvětlí to v čem se mýlíš. Až budeš mít odslouženo 32 let jako tvůj vedoucí,tak uvidíš, že to bylo všechno úplně jinak a věř mi, že i ta renta se pak hodí, protože tě do práce už nikdo neveme. Přesto si myslím, že bys neměl odcházet od policie, protože původní myšlenku si měl asi dobrou. Ahoj.
  08.01.2007 10:29 důchodce
 
Pro nespokojeného

Mohu ti říci, že jsem již četl hodně hovadin, ale co předvádíš ty, to je něco. Kdes čerpal ty blbosti? Nejsi náhodou učedník nějakého Kalouska? Problém je v tom, že někteří dnešní mladí si neváží ničeho a vše musí mít hned. O tom, že o době před rokem 1989 nevíš nic, krom polopravd, tomu se nedivím. Od našich mocných se pravdu nedozvíš.
  06.01.2007 21:55 herec
 
No uvidíme kdo to vydrží déle, od 1.1.07 jsem přestal dělat, nic nevidím nic neslyším. Kdo je vlastně nyní ministrem vnitra ???
  06.01.2007 22:46 nespokojený
 
přasně tak!!!!!
  07.01.2007 05:58 Franta
 
Ale takových vás bylo i před 1.1.2007 dost a dost. Tak co se mění?
  06.01.2007 21:51 obcan čr
 
Vážení policisté najel jsem si na tuto stranku abych se podival a přečetl si vaše názory ... chápu vás i to že vam sníži platy měli by jste být jednotní a snažily se o to .. vyřadit z vašich řad ty co nedodržují to co mají . vidim to že vaši kolegové jednotlivci pochybily a to pada na hlavy vás všech v tv je toho dost a me to také vadí když to vidím a my jako občani si vás platíme .. na druhou stranu jsem rad že se dopadne pachatel loupeže drogy mafie , ale u našeho domu vykradli auta už několikrat ale lide si řikaji ani to hlasit nebudu kaslu na to stejne nikoho nechytí ,vímže je to špinavá práce a za přesčasy bych chtěl aby vám platily , ale nesouhlasím s tim aby jste dostavali vyslužne ted to tady psal váš kolega 22000.- vysluha , chtěl bych aby jméno policie bylo dobré a nechci poslouchat nejaké pochybení ten to a tamto něco zpusobi a odejde a dostane vyslužné ... nerad slyším v tv že policie ... aHusak ten jde pěknym příkladem to je parada a co se mu stalo tem by letel hned jako jiny občan ale přeji vam hodně zdaru a co nejvíce uspěšných zásahu ..
  06.01.2007 21:59 Marie
 
Děkuji za podporu - jsem hasič. Snížení u mne po 18 letech a maturitě dělá 3 tis. Kč. za 240 hodin měsíčně.
Ten výsluhový příspěvek 22 tis. je zřejmě to nejvyšší %, které bylo z platu přes 45 tis. čistého.
  06.01.2007 21:51 B.Dark <B.Dark@seznam.cz>
 
Ten rádoby ministr vnitra Langer je takový srábotka, že na tuto vebovou stránku nevleze, natož aby odpovídal na dotazy. Tak co od takového šmejda kdo čeká?
  06.01.2007 21:48 VS a JS
 
Tak proto ho nepozvali do Prahy k Langerovi.
  06.01.2007 21:38 chybějící motivace
 
JE TO PRAVDA, ŽE SE V CHEBU OBĚSIL KOLEGA KVŮLI FINANČNÍM PROBLÉMŮM?
  06.01.2007 23:53 xy
 
ANO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  07.01.2007 00:42 Cheb
 
ne, s tímhle zákonem to nemá nic společného!
  06.01.2007 21:21 langerlover
 
Kolik na to měli let a teď to tvoří během 10 dnů? Pan Langer, bývalý stínový ministr vystupoval ze stínu jen, když mohl utrhnout bodíky za kritiku aktuálního ministra. Když nastoupil, tak ukázal, že je naprosto k ničemu.
  06.01.2007 21:27 Kariérní paskvil
 
ANO PŘESNĚ TAK KRITIZOVAL BUBLANA TÉMĚŘ NA KAŽDÉM KROKU A TEĎ PO TAKOVÉM DEBAKLU V PODOBĚ KARIÉRNÍHO ŘÁDU A DEGRADOVÁNÍ SE ANI PŘED KAMERAMI A NATOŽ DO OČÍ POLICISTŮ NEMŮŽE PODÍVAT.