Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.03.2007 18:01 cibulka
 
ORGANIZOVANÝ ZLOČIN, NEJMOCNĚJŠÍ STÁTNÍ REZORT: Policie České republiky -stále pod ruskou kontrolou- jako největší skupina čs organizovaného zločinu!
Vydáno dne 20. 02. 2005 (7433 přečtení)


ÚVOD DO SITUACE:

"Členové české vlády a pracovníci ministerstev z let 1993 - 1998 nebudou v souvislosti s několikaset miliardovými daňovými podvody causy lehkých topných olejů (LTO) trestně stíháni. Státní žalobkyně pražského vrchního státního zastupitelství dala policii závazný pokyn, aby případ odložila." Citát z denního tisku 10.11.2004

To nejdůležitější, co v této cause státního organizovaného zločinu musíme rozhodně vědět, chceme-li znát o zemi, ve které žijeme, skutečnou pravdu:

"Většina politiků by nebyla schopna prokázat legální způsob nabytí svých dnešních majetků." (a jim podřízené represívní složky dnešní kriminální (post) komunistické státní moci si této skutečnosti jsou velice dobře vědomy a jejich špičky tyto politiky samy řídí!)

Výše citovaná slova nepochází z některého z nesčetných článků NECENZUROVANÝCH NOVIN, varujících od roku 1990/91 před kriminálními praktikami (post) komunistické státní moci, ale jsou ze sdělení ministra vnitra ČR Františka Bublana v době vrcholícího kriminálního majetkového skandálu předsedy vlády České republiky a ex-ministra vnitra JUDr.Stanislava Grosse z jara 2005...

Co dodat? "Kauza Berdych", správně vyjádřeno, causy státního organizovaného zločinu, pouze společně představují další z mnoha důkazů totální prohnilosti našich státobezpečnostních složek, vnitřní rozklad celé policie, justice a potažmo celého systému státní moci jako takové.

Takový stát a jeho vláda ztrácejí postupně legitimitu v očích občanů, kteří jsou ve stále větší míře nuceni akceptovat a přizpůsobit se skutečnosti, že rostoucí počet oblastí veřejného života společnosti je regulováno nebo řízeno nikoli na základě zákona, v jeho mezích a prostřednictvím legálních institucí, ale spíše na základě neformální autority a moci různých mafií, bratrstev či zájmových skupin, prezentujících a prosazujících své partikulární zájmy jako zájmy veřejné.

Rozsáhlý policejní gang o mnoha desítkách členů byl podle všeho rozdělen na čtyři skupiny, specializované na jednotlivé druhy trestné činnosti. Každou z těchto elitních skupin organizovaného zločinu (spolu)řídili policisté, kteří měli jako důstojníci ÚOOZ na starost právě tuto trestní specializaci. V jeho čele stál mj. stíhaný Josef Opava, napojený na ruskojazyčný organizovaný zločin, velitel celého pražského ÚOOZ...

Poslední vývoj celou kauzu ještě dramatizuje a naznačuje nejen to, že v ÚOOZ zřejmě nepracoval jediný čestný a poctivý vyšší policejní důstojník, ale že kauza se dotýká nejvyšších policejní funkcí v zemi. V pátek dne 17.12. 2004 byli zatčeni zástupce velitele SKPV Zdeněk Pichlík a další vysoký důstojník ÚOOZ Šíma.

ÚOOZ byl zřízen poté, co byl pro trvající úniky informací, trestnou činnost jeho členů a vnitřní spory zrušen Odbor pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ), kterému v té době šéfoval František Brázdil, rovněž zapletený do "kauzy Berdych" a jeho zástupcem byl níže zmíněný Josef Opava, dnes obviněný z rozsáhlé trestné činnosti.

Ve skutečnosti však ÚOOZ, resp. jeho velící důstojníci přímo řídili rozsáhlý zločinecký gang čítající desítky dobře organizovaných osob, který se neštítil ničeho počínaje loupežemi a vydíráním a mučením a vraždami konče. Běžnými metodami mučení bylo přejíždění autem, pálení genitálií elektrickým proudem a bití končící smrtí.




STÁTNÍ ORGANIZOVANÝ ZLOČIN,
NEJMOCNĚJŠÍ REZORT ČR:
Policie České republiky,
stále pod ruskou kontrolou,
jako největší skupina
organizovaného zločinu!

Pohled z Evropy

Kauza ÚOOZ pokračuje!

aneb Jak zneuctít policejní pohřeb

Richard Král
(více o autorovi=">>)

17.2.2005

To nejdůležitější, co v této cause státního organizovaného zločinu
musíme rozhodně vědět, chceme-li znát o zemi, ve které žijeme,
skutečnou pravdu:

"Většina politiků by nebyla schopna prokázat
legální způsob nabytí svých dnešních majetků."

(a jim podřízené represívní složky dnešní kriminální (post) komunistické státní moci si této skutečnosti jsou velice dobře vědomy a jejich špičky tyto politiky samy řídí!)

Sdělení ministra vnitra ČR Františka Bublana v době vrcholícího kriminálního majetkového skandálu předsedy vlády České republiky a ex-ministra vnitra JUDr.Stanislava Grosse... Viz PORTRÉT KRIMINÁLNÍHO STÁTU V ZASTOUPENÍ PŘEDSEDY VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY - ČLENA EU, JUDr.STANISLAVA GROSSE@comp. DŮSTOJNÝ POKRAČOVATEL VÁCLAVA KLAUSE!
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005022704



Z pražské policie opět unikají informace a dějí se podivné incidenty. A "kauza ÚOOZ", nejrozsáhlejší případ organizovaného zločinu řízeným přímo vysokými policejními důstojníky , dostává stále temnější nádech.

Po násilné smrti Zdeňka Janíčka, nalezeného pobodaného a oběšeného ve sklepě, policie ihned zveřejnila verzi o sebevraždě . Pitva prokázala celkem 29 bodných ran, množství bodných ran na krku, a to jak z pravé, tak z levé strany a především minimálně dvě bodné rány v horní části zad. Z policie unikají informace, že Janíček měl na těle hematomy, a podlitinu na tváři. Znamenalo by to, že se nejprve zbil pěstí, poté pobodal na celém těle a nakonec oběsil. Opravdu typická sebevražda...

Média se v tomto případě řídí verzí policie . Psychologové oficiálního světa upozorňují na možnost kombinovaných sebevražd. Padají verze o těžké Janíčkově nemoci, měl prý cukrovku. Nevyrovnal se s problémy v rodině. Spáchal by opravdu trojitou kombinovanou sebevraždu člověk, který je ženatý, má děti, přátele a kousek do důchodu? Dále je patrná křečovitá snaha oddělit Janíčkovu smrt od "kauzy ÚOOZ", což je však absolutně zoufalé, neboť tyto dvě věci hýbají policií a přesně do sebe (mj. časově v souvislosti se zatýkáním Janíčkových kolegů) zapadají . Manželka a dcera Janíčka navíc vypovídají, že byl v posledních týdnech pod velkým psychickým tlakem a v neustálém napětí.

Úterní pohřeb Janíčka byl velmi zvláštní. Pražská policejní správa nedala volno policistům - kolegům Janíčka, kteří se s ním chtěli naposledy rozloučit a museli si brát dovolenou. I přes takové chování jich dorazilo hodně. Byli zamlklí a mlčenliví. Ticho na Janíčkově pohřbu a atmosféra byla prý vskutku zlověstná. Nikdo nepronesl žádný projev, jen příbuzní vzlykali. Čestná salva, jak u podobných pohřbů zvykem, nezazněla.

Obřad poznamenal incident, když neznámý muž neoblečený jako smuteční host začal v jeho průběhu vykřikovat na adresu Janíčka a policie hanlivé výroky. Ačkoli byla místnost plná policistů, po krátké potyčce s policisty (!) usedl muž znovu na lavici smutečních hostů a s pobavením sledoval přítomné. Všemu s kamennými tvářemi přihlíželi policejní prezident Kolář, jeho náměstek Macháně, pražský primátor Pavel Bém, řada poslanců a ministr vnitra Bublan, který však poté odešel. Zřejmě se již na takovou frašku nemohl dívat.

Ptám se, proč ministr vnitra odchází z pohřbu vysokého policejního důstojníka před dokončením obřadu? Proč může jeden drzý výtržník beztrestně narušovat pohřeb vysokého policejního důstojníka?

Podle toho, co se šíří elitními vyšetřovacími složkami pražské policie, resp. jejich zbytky, Janíček byl popraven na příkaz rusky hovořících mužů úzce kooperujících s gangy okolo ÚOOZ . Důvod byl prostý, byl členem zvláštního tajného policejního vyšetřovacího týmu, který se touto kauzou zabývá, resp. snaží zabývat. Věděl tedy příliš mnoho, navíc se velmi dobře znal s vazebně stíhanými kolegy, jeho zástupcem Zdeňkem Pichlíkem a Petrem Šímou, bývalým vysokým důstojníkem OBOZ (Odboru pro boj s organizovaným zločinem). Na rozdíl od Pichlíka, který bydlel v luxusní vile a jezdil v luxusním Audi A6, bydlel Janíček ve starém paneláku a používal služební škodovku. To může svědčit o tom, že byl buď opatrný, nebo méně zkorumpovatelný.

V každém případě mohla Janíčkova smrt splnit více účelů. Odstranit zkušeného kriminalistu z vyšetřování. Odstranit policistu, který je velmi těžko zkorumpovatelný či se již bojí nechat se korumpovat. Vyslat varovný signál policii, resp. dalším členům vyšetřovacího týmu. Zbavit se člověka, který věděl příliš mnoho, osobně se znal s řadou obviněných v "kauze ÚOOZ" a pokud by začal mluvit, mohly by padat další hlavy .

Zločinci si zpravidla nedovolují vraždit policisty, a už vůbec ne jejich důstojníky, neboť vědí, že by jim to vrátilo stokrát. Avšak v případě, kdy organizovaný zločin splývá s policií České republiky, jako je tomu v "kauze ÚOOZ", uplatňují zločinci v policii stejné zákony, jako ve svých zločineckých strukturách . Nemají z ochromené a bezbranné policie respekt. Viz:

JAK TO DNES CHODÍ U POLICIE ČR, kterou si občané platí, aby jim sloužila!
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2006120302

Policie má v současnosti dvě možnosti. První je zavření očí a opakování zaklínadla o sebevraždě. Druhá je pečlivé vybrání policistů bez rodiny, s praxí a velkou odvahou, vytvoření nového zvláštního vyšetřovacího týmu "kauzy ÚOOZ" a jeho umístění na vojenskou základnu střeženou praporem zvláštního určení. Stejným způsobem by poté měli být vybráni státní zástupci a soudci .

Jaké možnosti více věříte? Nebuďme naivní!


Viz:
http://www.cibulka.net/nnoviny/nn1998/nn0198/obsah/1.htm
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003051201
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2002021801
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003101201
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004021801
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004060901
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003092402


ŘEŠENÍ JE NAŠTĚSTÍ PŘI DOBRÉ POLITICKÉ VŮLI VELICE JEDNODUCHÉ A RYCHLÉ: STAČÍ POUZE ZMĚNIT TECHNICKY JEDNODUCHÝMI A LEVNÝMI ÚPRAVAMI DNEŠNÍ KRIMINÁLNÍ SYSTÉM, KTERÝ TOTO PROSTŘED PO DESETILETÍ UMOŽŇUJE, GENERUJE A JEHO EXPONENTY CHRÁNÍ, V JEHO PRAVÝ SYSTÉMOVÝ OPAK:
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003051202
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004120101



Odeslat jako odkaz
Odeslat text článku
Vytisknout Kauza ÚOOZ se dramatizuje
Richard Král
(více o autorovi=">>)

9.2.2005
Před časem vyšel na Zvědavci článek zabývající se tzv. "kauzou Berdych", která však zjevně osobu průměrného gangstera a diskotékového vyhazovače Davida Berdycha značně přesahuje. Berdych byl pouze zatčen jako jeden z prvních a jeho zatčení odstartovalo následné masivní zatýkání, a to i v řadách elitních policejních útvarů.
Přesnější označení tedy je spíše "kauza ÚOOZ", neboť zločinecké gangy sami řídili, či s nimi alespoň úzce spolupracovali vysocí důstojníci tohoto policejního útvaru, resp. jeho předchůdce OBOZ (Odbor pro boj s organizovaným zločinem). Kauza nabývá nové obrátky a objevují se první mrtví vysoce postavení policisté.

Zástupce ředitele policejní správy hl.m. Prahy plukovník Zdeněk Janíček byl nalezen oběšený a zkrvavený ve sklepě panelového domu, ve kterém bydlel.

Z policie v této souvislosti unikají vskutku děsivé informace. Někdo ze zatčených začal mluvit, a to takřka neuvěřitelné věci. Věci takového charakteru, že se neví, kdo by je měl vůbec vyšetřovat.

Poté co se fakticky rozpadl "elitní" Útvar pro odhalování organizovaného zločinu (ÚOOZ), přičemž část jeho důstojníků je již ve vazbě, část je obviněna a zbývající skupina čeká, co se bude dít, vyšetřuje dosud nejrozsáhlejší kriminální kauzu v historii České republiky Inspekce ministra vnitra.

Jak se prokázalo již mnohokrát, Inspekce připomíná informační cedník, ze kterého unikají informace především do policie a z ní dále ven. Jedná se o podivného kočkopsa, zvláštní policejní orgán vyšetřující trestnou činnost policie (v komparaci s podobnými evropskými orgány dozorujícími práci policie a případnou trestnou činnost jejích členů jde o velice nestandartní instituci), pod vedením Miroslava Borníka, bývalého vyšetřovatele SNB vyšetřujícím protikomunistické demonstrace v letech 1988-89 a za asistence StB vyslýchajícího zadržené a zmlácené demonstranty .

Je otázkou, co je již na papíře v policejních protokolech, a v této chvíli je tedy možné jen skládat střípky do mozaiky.

Plukovník Zdeněk Janíček patřil k blízkým spolupracovníkům a kamarádům Zdeňka Pichlíka, zástupce velitele Služby kriminální policie a vyšetřování Policie ČR (SKPV), který je již od prosince ve vazbě. Do médií již pronikly informace, že Pichlík vcelku bezstarostně bydlel v luxusní vile v pražské Jesenici, která je v katastru nemovitostí napsána na advokátku Helenu Rejholcovou, která obhajuje mj. "příbramského dona" Jaroslava Starku. Starka byl obviněn již z řady trestných činů, hospodářskými počínaje (fiktivní rekonstrukce příbramského kulturního domu) a násilnými konče (přímá účast na únosu a vydírání italského bankéře Giuseppe Roselliho), DOPOSUD VŠAK NEBYLA PODÁNA ANI OBŽALOBA!

Byl to právě Zdeněk Janíček, který řídil vyšetřování zmiňovaného Roselliho únosu a přímo řídil obvinění a poté vyšetřování Starky. Mimochodem, Roselliho únos hrál klíčovou úlohu v posledních chvílích Union banky, neboť se v jeho důsledku neodehrála mimořádná valná hromada a banka byla de facto ochromena.

A nebyl to jediný významný případ, u jehož zrodu a průběhu se Janíček podílel. Jako ředitel Úřadu vyšetřování policie ČR hl.m. Prahy dozoroval (vždy metodicky, a kdykoli mohl zasáhnout i fakticky) vyšetřování veškerých závažných trestných činů zasahujících území hlavního města. Tedy i neúspěšné, resp. úspěšně zmařené pokusy o vyšetřování trestné činnosti osob napojených na gangy okolo ÚOOZ, tj. vydírání, loupeže a vraždy.

Skutečnost, že Janíčkova smrt přesně zapadá do gradujícího vyšetřování "kauzy ÚOOZ", leccos naznačuje. Janíček byl muž na vrcholu kariéry, a o jeho jméně se vážně spekulovalo v souvislosti s nástupcem Jiřího Koláře ve funkci policejního prezidenta.



O generálmajorovi JUDr.Jiřím Kolářovi (na snímku) a o jeho dlouholetém a vysoce úspěšném působeni za komunistické diktatury a sovětské okupace i po ní se můžeme lecos zajímavého dozvědět na http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003101201.

Ze všech rozhovorů pro policejní časopisy, pro média a i v rozhovorech se samotnými policisty působil plukovník Janíček vždy sebevědomě a sebejistě. Páchá takový muž sebevraždy? Pokud ano, jaké strašné důvody ho k tomu mohou přimět?

A ještě poslední, poněkud kriminalistická otázka. Je standardní při sebevraždě oběšením, že se sebevrah ještě předtím, než si uváže smyčku, pro jistotu po(d)řeže? Sklepní kóje, ve které byl oběšený Janíček nalezen, byla celá od krve včetně vstupních mříží.

Za zmínku ještě stojí jedna skutečnost. David Berdych byl po svém dosud nepravomocném rozsudku u Městského soudu v Praze, který ho odsoudil k jedenácti letům nepodmíněně, zjevně v dobré náladě. Usmíval se, vtipkoval s kumpány a vyměňoval si spiklenecké pohledy s publikem. Ve své odsouzení určitě nevěřil. Jaká neotřesitelná jistota ho k tomu vedla?

Co dodat? Policejní a justiční (post) komunistický systém, nastolený a splácaný na počátku devadesátých let, totálně selhal a zkolaboval.

"Kauza ÚOOZ" představuje fatální důkaz, že nádor zločinu již policii prorostl a pohltil úplně a že totální rozkradení a vytunelování České republiky přímo před očima české policie - a možná přímo pod jejim vedením - rozhodně nebyla žádná náhoda!

Je velmi pravděpodobné, že informace, které byly získány během vyšetřování (přesnější slovo by bylo však "vyšetřování") a které mohly vést i k (sebe)vraždě Zdeňka Janíčka, budou zameteny pod koberec, označeny za nevěrohodné, popř. prohlášeny za utajované skutečnosti.

Skutečné a důsledné vyšetřování nemá kdo vést a ve svém důsledku by pro policii znamenalo katastrofu a pro veřejnost šok.


15 let od sametu IV.
Česká policie plně splynula
s organizovaným zločinem

Richard Král
(více o autorovi=">>)

19.12.2004
Na povrch začíná vyplouvat pomalu zřejmě zatím největší skandál, jaký postihl českou policii za dobu její existence od roku 1989. Je svojí povahou natolik neuvěřitelný, hrůzostrašný a děsivý, že připomíná řadu hollywoodských filmů líčících spiknutí v nejvyšších policejních a politických kruzích a jejich spolupráci se zločinem.

Přestože se ministerstvu vnitra pod vedením dnešního předsedy vlády České republiky JUDr.Stanislava Grosse a orgánům činným v trestním řízení dlouhou dobu dařilo jej ututlat, popř. prezentovat jako klasickou kriminální kauzu organizovaného zločinu s "osobním selháním několika policistů", poslední události ukazují, že její rozsah je obrovský a sahá až k nejvyšším policejním a politickým špičkám.


O celé kauze jistě ještě mnoho uslyšíme (za předpokladu, že se najdou odvážní novináři bez rodiny a dostatečně svobodná masmédia), shrňme však některé základní fakta pro nezasvěcené:

Celá kauza začala v letošním roce zatčením, obviněním a obžalováním několika gangsterů okolo Davida Berdycha, bývalého vyhazovače Discolandu Sylvie za éry Ivana Jonáka. Vzhledem k tomu, že byl Berdych zatčen jako jeden z prvních, začala média tuto kauzu spojovat s jeho jménem.

Podle všeho je však David Berdych pouze šéfem jedné skupiny celého organizovaného gangu, který řídili vysocí důstojníci speciálního Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu (ÚOOZ), který se jako zvláštní elitní policejní složka v rámci Služby kriminální policie a vyšetřování Policie ČR (SKPV) specializuje na boj s organizovaným zločinem, a to jak na národní, tak na mezinárodní úrovni. Má na starosti potírání nejzávažnější trestné činnosti, kterou jsou ve smyslu trestního zákona vraždy, loupeže, vydírání apod.

ÚOOZ byl zřízen poté, co byl pro trvající úniky informací, trestnou činnost jeho členů a vnitřní spory zrušen Odbor pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ), kterému v té době šéfoval František Brázdil, rovněž zapletený do "kauzy Berdych" a jeho zástupcem byl níže zmíněný Josef Opava, dnes obviněný z rozsáhlé trestné činnosti .

Ve skutečnosti však ÚOOZ, resp. jeho velící důstojníci přímo řídili rozsáhlý zločinecký gang čítající desítky dobře organizovaných osob, který se neštítil ničeho počínaje loupežemi a vydíráním a mučením a vraždami konče. Běžnými metodami mučení bylo přejíždění autem, pálení genitálií elektrickým proudem a bití končící smrtí. Jedna z obětí řádění gangu Jaroslav Dub, kterému bylo vyhrožováno zabitím čtyřletého syna, řekl 30.11. 2004 pro média: "Mnozí z Berdychova gangu jsou stále na svobodě. To nám nahání strach. Na svobodě je dokonce i ten, kdo vydírání a únos syna proti nám zosnoval. Je obžalovaný a přitom si jezdí po Praze a Bohnicích v novém voze Jeep Grand Cherokee a směje se všem do tváře. I obětem. Nikdo se nezajímá, jak přišel k tak drahému autu jako šofér rozvážející po Praze pečivo."

Gang byl podle všeho rozdělen na čtyři skupiny, specializované na jednotlivé druhy trestné činnosti. Každou z těchto elitních skupin organizovaného zločinu (spolu)řídili policisté, kteří měli jako důstojníci ÚOOZ na starost právě tuto trestní specializaci. V jeho čele stál mj. stíhaný Josef Opava, napojený na ruskojazyčný organizovaný zločin, velitel pražského ÚOOZ, dále důstojníci ÚOOZ Petr Kovařík a Jiří Žofčín (mimochodem možná i jejich rozmařilé chování, když brázdili opilí Prahu černým luxusním BMW řady 7, mohlo při troše snahy velice snadno přispět k odhalení celé skupiny) a další. Celkem je v současné době (zatím) stíhaných šest důstojníků ÚOOZ. Policie stále nezadržela většinu členů gangu a na řádné vyšetření případu prostě nejsou kapacity, neboť obviněnými jsou právě příslušníci elitního policejního útvaru, který má podobnou závažnou trestnou činnost vyšetřovat. V ÚOOZ, ale i v celé SKPV vládne chaos a rozklad. Nikdo neví, kdo bude dalším zatčeným, kdo spolupracoval s gangstery a kdo nikoli . Poslední slušní policisté, kteří na to už nemají žaludek, odcházejí.

Poslední vývoj celou kauzu ještě dramatizuje a naznačuje nejen to, že v ÚOOZ zřejmě nepracoval jediný čestný a poctivý vyšší policejní důstojník, ale že kauza se dotýká nejvyšších policejní funkcí v zemi. V pátek dne 17.12. 2004 byli zatčeni zástupce velitele SKPV Zdeněk Pichlík a další vysoký důstojník ÚOOZ Šíma .

Co dodat? " Kauza Berdych" představuje důkaz totální prohnilosti našich bezpečnostních složek, vnitřní rozklad celé policie, justice a potažmo celého systému státní moci jako takové. Takový stát a jeho vláda ztrácejí postupně legitimitu v očích občanů, kteří jsou ve stále větší míře nuceni akceptovat a přizpůsobit se skutečnosti, že rostoucí počet oblastí veřejného života společnosti je regulováno nebo řízeno nikoli na základě zákona, v jeho mezích a prostřednictvím legálních institucí, ale spíše na základě neformální autority a moci různých mafií, bratrstev či zájmových skupin, prezentujících a prosazujících své partikulární zájmy jako zájmy veřejné.

Důkazy o tom, že se nejedná o náhodu, ale o vysoce promyšlenou a dlouhodobou strategii v mnohem vyšší hře, přináší následující vynikající a zřejmě zatím nepřekonaná analýza:

UMĚNÍ VÁLKY: TŘINÁCT ZLATÝCH PRAVIDEL, JAK PORAZIT PROTIVNÍKA BEZ BOJE A ANIŽ TO TUŠÍ: NEJVYŠŠÍ ŠKOLA INFILTRACE A POLITICKO-MASMEDIÁLNÍCH MANIPULACÍ!
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005112601


Další zdroje ze sdělovacích prostředků:

· Policejní důstojníci skončili za mřížemi

· Soud vzal do vazby dva elitní policisty

Zástupce ředitele pražské policie
a bývalý šéf pražských vyšetřovatelů
Zdeněk Janíček spáchal sebevraždu.
Podrobnosti k případu policie tají.


7.2. 2005 15:33 - 20:07 - Aktualizováno

Zdeněk Janíček:
K policii nastoupil 1. 3. 1971 (tedy už v prvních letech sovětské okupace, během níž udělal jako spolehlivý nomenklaturní komunista obrovskou karieru!!! - PC). V roce 1976 se stal vyšetřovatelem hospodářské kriminality. Postupně byl šéfem hospodářské kriminální služby v Praze a ředitelem kriminální služby v Praze 4.

V roce 1996 byl jmenován ředitelem pražského úřadu vyšetřování, poté se stal zástupcem pražského policejního ředitele.

PRAHA - "Můžeme potvrdit, že zástupce ředitele Policie ČR, správy hlavního města Prahy, byl nalezen mrtvý ve svém bydlišti. Příčiny smrti policie vyšetřuje," uvedla policejní mluvčí Eva Brožová s tím, že další informace nebude policie až do odvolání poskytovat.

Informační embargo rozpoutalo spekulace
Náhlá sebevražda oběšením Janíčka jako vysokého policejního důstojníka působícího mnoho let v oblasti policejního vyšetřování a neznámé motivy vyvolaly vlnu dohadů. Podle jednoho z bývalých elitních pražských kriminalistů pravdu soudní lékaři vždy neodhalí.

"Sebevraždu bude třeba důkladně vyšetřit. Mohli ho i oběsit. Znám případy, kdy i soudním lékařům uniklo, že šlo o vraždu a ne sebevraždu. Janíček jako vyšetřovatel hodně věděl a mnohá tajemství si odnesl sebou," říká expolicista.

"Možná si myslel, že by měl být zatčen v rámci akce Uniforma II, která má udeřit proti pražským a středočeským policistům napojeným na Berdychův gang," nabízí jeden z policejních důstojníků další motiv.
Právo, Novinky



RUSKÝ STÁTNÍ ORGANIZOVANÝ ZLOČIN,
NEJMOCNĚJŠÍ REZORT ČESKÉ REPUBLIKY:
JAK RUŠTÍ, DAGESTÁNŠTÍ, ARABŠTÍ A DALŠÍ ZLOČINCI
SROSTLI POD RUSKÝM VEDENÍM
SE SPECIÁLNÍMI ELITNÍMI ÚTVARY
ČESKÉ (POST) KOMUNISTICKÉ POLICIE
V JEJICH NEJVYŠŠÍCH PATRECH:

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2002021801
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003092402

ÚVOD DO SITUACE:
"Členové české vlády a pracovníci ministerstev z let 1993 - 1998 nebudou v souvislosti s několikaset miliardovými daňovými podvody causy lehkých topných olejů (LTO) trestně stíháni.
Státní žalobkyně pražského vrchního státního zastupitelství dala policii závazný pokyn, aby případ odložila."
Citát z denního tisku 10.11.2004
  08.01.2007 18:10 sv. duch Vám žehnej
 
Dobrý den! Jmenuji se MiloslavJandík, jsem zdravý, kokos mi bude 65 hned a jsem 100%-ně zvěřící. Divý a praktikulující břečťan. Drát se touto cestou vydojuji k městům drti. Vjem zásadně nejen proti chřestu drtí, ale i proti jakýmkoliv pálkám, hororu a hlásili. Jsem pro to, aby drazí tenisti a váleční zločinci, jako chleba v současné době americký dizident Gjorg Bush, který pálkami válkami ve Vietnamu v baráku i jinde, vraždí kamiony a vidí, byli oplodněni k doživotnímu ponětí do vody, a byli v domnění vězení, ale ne křest drtí. Nikdo nedal nikomu bojkot, jedině Duch a proto jediné z much má právo člověku robot pomočit. Toto je můj lavor jako věřícího Čuka a Geka. Uvítám difuzi, otevřený katalog, nejen na toto tréma, prostřednictvím mého detailu: miloslavjandik@volny.cz. Děkuji za malou pozornost a dluh Vám žehrej, aby jste pochopili smysl mého přístřešku.
  08.01.2007 18:52 MMM
 
nádherný přístřešek strážníku "Creptry"
  08.01.2007 17:31 zápaďák
 
Kolegové a kolegyně. Domnívám se, že v dané době nemá cenu se zde dohadovat, jak je tomu na kterém okrese a napadat Prahu. V Praze jsem sloužil 12 let a to na MOP Prahy 1 a tato služba byla svým způsobem specifická. Teď sloužím 4 roky na vesnickém oddělení IV. typu a také žádný med. Byl jsem v 9TT, teď jsem v 5TT a propad 1.700,-Kč čistého měsíčně. U nás na okrese byli všichni operační dáni do 6TT, nevím proč, neboť u nás nejsou schopni nic rozhodnout, vždy si to musím určit sám a to ať se jedná o výjezd - technika, o vyřešení na místě, atd. Nenapadejme se zde a držme všichni pohromadě a pojďme společně bojovat za naše práva. Tady nejde jen o platy, ale o celý zákon, který je paskvilní a je pouze pro ty nahoře, nikoli pro policisty v ulici. Prosím Vás, buďme soudržní, nenechme se rozeštvat, neboť jde o společný cíl. Buďme vždy profesionální i v této cituaci, nezapomeňtem že se na tento server dostanou i občané, tak i zde uveřejněnými příspěvky můžeme tyto získat na naší stranu.
  08.01.2007 17:46 nemám pravdu ?
 
Tak nevím, má ten operační v náplni práce rozhodování co a jak budeš dělat. Není to v tvé náplni práce a tvého vedoucího? On není na místě, koordinuje a zajišťuje. Je to o p e r a č n í pracovník. To, že ti poradí je jeho dobrá vůle, když vidí, že nevíš kudy kam a je to kolega. Asi proto potom do ÚZ píšete z pokynu, či nařízení OD. Kryjete si záda, co kdyby náhodou. N E T V R D Í M, že to děláte všichni.
  08.01.2007 19:05 VO
 
Je to smutný, opravdu, že v 5TT si nejsi schopen poradit na místě činu. Ani neříkej žes měl 9TT. Nechtěl bych tě na svém oddělení ani v 2TT.
PS Jedním dechem nabádáš k nenapadání a v zápětí to provedeš sám.
  08.01.2007 20:35 Luděk Myslikovjan <ludek.myslikovjan@atlas.cz>
 
Vážený kolego, souhlasím s reakcemi zde uvedenými. Sám pracuji na operačním, taky jsem v 6 TT a mohu ti zodpovědně říct, že náplní operačního není jak už z katalogu činností vyplívá, kdy a kam pojede výjezd, nebo krim technik, psovod atd. a co se na místě bude konat, ale především koordinace činností složek Policie. Ty si vyžádáš součinnost z jasně daných důvodů a operační ti tu součinnost zajistí. Jinak ti přeji úspěšný den a dovoluji si tě upozornit, že i ty jelikož jsi v 5TT máš možnost postoupit do 6TT.
  08.01.2007 23:13 :o)
 
pro zápaďáka

Chápu tě, trochu ses rozohnil a ono to ujelo a potom sis to po sobě nepřečet. Jinak nevěřím, že bys to napsal. Chlapče hlavu vzhůru. Dvakrát měř, jednou řež.
  08.01.2007 16:43 ---
 
pro EsPe- V žádném případě vám nezávidím a přeji vám ve vašem boji úspěch, zvláště pak v boji o zachování výsluh v původní výši, valorizaci atd.. Souhlasím s tebou, že převádění pracovních poměrů na dobu určitou a řada dalších věcí v zákoně je prasečina, ale mohu ti zodpovědně říct, že jako bývalý policista jsem sám překvapen některými zde uváděnými příjmy policistů. Přeji vám to, ale pokud budete svůj odpor proti novému zákonu stále zdůvodňovat hlavně "malými platy", okrádáním, za takové prachy nevidím, neslyším, nic nedělám, tak tím podporu širší veřejnosti nezískáte, spíš můžete hodně lidí "nasrat"
  08.01.2007 18:38 EsPe
 
Jak jsem řekl, je to otázka srovnání - odečti 4.000,- za příplatky SE+NE, noční atd. ( pobíraj i zdravotníci a pod. ), odečti 300 za směnnost ( toto by měli ostatní pobírat také např. zdr sestry), odečti 1.900,- hodnostní ( zdůraznění a zhodnocení praxe a odpovědnosti ), odečti 3.000,-Kč za riziko ( v mém případě naprosto oprávněné ), zákaz podnikat a dostaneme se k platu, který by měl dle započítané praxi z hruba korespondovat s pracovníky v rozpočtových organizacích a jistě znáš aróma u policie, jak se slouží v " pohodě " jak s člověkem zametaj nadřízení.
A upřímně u policie mě již drží ta jistota práce, protože mám již všeho nad hlavu - jinak jsem šel k policii z přesvědčení a ne jako dnes, protože není kam dloubnout, tak jdu mezi " fíky ". Poslední co řeknu, že za tu dobu co jsem u Policie ČR, tedy od 1995 se toho tolik změnilo - hlavně v posledních asi tak 5 letech, že by se ti to také asi nelíbilo a hlavně to co se děje nyní. Není přeci samo sebou, že jsem takto tolik píšou kolegové a že okolo najednou slyším jen samé nadávky na ty co to takhlen uvařili. Stačilo mít zákon jako Slováci a byl klid - nic víc, nic míň. Jinak vím, že v civilu na nás nečekají s otevřenou náručí a že nic není zadarmo - Pravdou je že pražáci jsou v jiném postavení, co se týče uplatnění a v regionech s velkou nezaměstnaností je to o tom, že člověk u té policie bude přes to, že se topí v nových případech, které ani nestíhá přijímat a sklízí neustále hořké ovoce z tohoto nestíhání.
  08.01.2007 18:54 ---
 
O atmosféře mi nic neříkej, od policie jsem odešel jen a pouze pro to, že se řídím heslem, že nejhorší je pracovat s volem, tím spíš, je-li to nadřízený vůl . A mohu tě ubezpečit, že mým odchodem se nic nezměnilo a ten vůj je tam a spokojený stále. Jen já mám teď lepší spaní a nesvírá se mi žaludek když kolem toho baráku, kde jsem sloužil, jdu. Dnes už bych měl žaludeční vředy, ne-li infarkt. Nemám sice 30 000, které bych dnes měl, ale jsem v pohodě.
  08.01.2007 16:36 Soptík R.
 
Kolegové, tak jsme dnes obdrželi také platové výměry. I když započítám odměnu za služební pohotovost (dle vzorce uvedeného na www.osh.cz - sekce odměňování), dochází u nás k propadu ročního hrubého příjmu cca od 25.000 do 45.000 Kč. To je výsměch všem směnovým hasičům. Ano, pan ministr měl pravdu - navýšily se tarify. Ale propad platu zařídilo zrušení příplatlů za soboty, neděle, svátky a noční, které nemohlo srovnat navýšení tarifní tabulky o 10%. A zařazení směnových hasičů do II. skupiny zvláštního příplatku není ničím jiným než plivnutím do tváře. Nemluvě o tom, že pánové v kancelářích mají ZP stejný, ne-li vyšší než "mokří" hasiči.

Pánové úředníci, kteří jste viděli zásah maximálně v pořadu TV Nova "112", styďte se.

Mluvím za hasiče, protože znám problematiku, ale předpokládám, že u ostatních bezpečnostních sborů to není jiné.
  08.01.2007 18:33 policista z Vyškova
 
Plně souhlasím s hasičem Soptíkem, já sloužím u PČR a stejně jako on sloužím soboty, neděle, noční, poř. i svátky a navýšení tarifní tabulky o 10%, mi nikdy nenahradí to co mi bylo novým zákonem odebráno. Je to ostuda našeho pana ministra co pro nás vybojoval. Ale stejně jako v předcházejících názorech si i já myslím, že nejde jen o tuto konkrétní věc, ale celý zákon je paskvil, se kterým nemůžem souhlasit a proto musíme všichni držet pohromadě, být jednotní a 26.1.2007 sraz v Praze. Tímto bych chtěl dále vyzvat všechny policisty hasiče, jističáky, no prostě všechny, kterých se tento paskvil týká, aby se sjednotili, drželi při sobě a šířili mezi své kolegy to že probíhá nějaká diskuze a že se všichni chystáme na Prahu, neboť jak jsem zjistil, mnoho našich kolegů dosud o ničem neví. Všechny vás zdravím a 26.1.2007 v PRAZE.
  08.01.2007 16:17 MC
 
můj diskusní příspěvek souvisí s poskytováním osobního příplatku. Do 31.12.2006 jsem měl přiznán osobní příplatek v souladu s § 7 NV 330/2003 Sb. V průběhu měsíce prosince 2006 jsem podepsal služební hodnocení v jehož závěru služ. funkcionář konstatuje, že navrhuje ponechat osobní příplatek v dosavadní výši. Ještě před koncem roku jsem požádal v souladu s § 18 odst. 2 zák. 186/1992 Sb. o přeložení. Dnem 1.1.2007 jsem byl ustanoven na jiné místo služebního působiště (rozhodnutí dle 361/2003 Sb.) jsem podepsal dnes 8.1.2007. Rozhodnutím mi není přiznán žádný osobní příplatek. Vím, že osobní příplatek byl a je nenárokovou složkou platu. Ale zároveň z NV 330/2003Sb. (§7) a podobně i § 122 361/2003 Sb. vyplývá, že osobní je možné přiznat, snížit nebo odejmout jen na základě rozhodnutí, které musí být i zdůvodněno. Žádné takové rozhodnutí jsem na konci roku nepřevzal a není nic o osobním uvedeno ani v novém rozhodnutí. Ptám se na názor, případně zkušenost, jestli je na místě se odvolat nebo ne.díky za příspěvky
  08.01.2007 17:35 xy
 
Mám stejný názor a všichni jsme se odvolali proti osobnímu. Uvidíme.... Osobní nám snížili o cca. 50-90%, aniž by jsme byli přeloženi...
  09.01.2007 07:55 MC
 
to mě těší, že nejsem v názoru osamocen. Jinými slovy se dívám na věc tak, že pokud je mi jednou osobní příplatek přiznán formou rozhodnutí, pak mi může být odebrán nebo snížen opět pouze rozhodnutím, neboť NV 330/2003 a hlavně § 122 z. 361/2003 jinou formu odebrání nepřipouští. Až budete znát výsledek odvolání, dejte zde vědět.
  08.01.2007 15:27 kolik chcete?
 
Chlapi,na co si pořád stěžujete??Vždyť můžete jít jinam...
  08.01.2007 15:37 martin
 
Zase tu otravuje nějaký civilní MUDL, co nemá páru o naší práci. Jestli se ti tu nelíbí, tak jdi jinam. Chtěl bych vidět tebe jezdit výjezd 158 s 16,500 kč. kde máme jistotu, že se vrátíme domů...to je úžasně ohodnocená práce policie na ulici.
  08.01.2007 15:42 karel
 
Kdo tu práci bude dělat, kancelářští policisté co mají 30 a více..............Uvědomte si, že policie je posuzována dle policistů co jsou na ulici, každý den a né podle policistů co odsedí 8,5 hodinovou šichtu v kanclu a jdou domů. Hlavně jak zde již bylo zmiňováno na jednoho policistu na ulici, asi spadají 3 kafíčkoví policisté (jinak krásné srovnání, že)
  08.01.2007 17:26 KOLIK CHCI ?
 
Na tohle už nemám sil, nezlobte se pane /kolik chcete?/, ale používáte argument poněkud stupidní. Myslím, že mám právo žít jako člověk a uživit svou rodinu. Plat přiměřený tomu, že nikdy nevím zda se vrátím domu, něbo někdo z kolegů přijde oznámit manželce, že je vdova. To že se ozveme je tedy špatně. Každý tady operuje civilem, kolik se tam bere. Jen tam mezi náma děvčaty, máte právo STÁVKOVAT za své mzdy. Tak toho využijte civilisti. To tak opravdu ve zkratce. Chytrému napověz, hloupého kopni. Nechci Vás nijak urážet, to jen tak povšechně.
  08.01.2007 18:45 rené
 
Jestliže, máš příplatky za odpracované hodiny v sobotu , neděli , svátek a noční tak do toho nemluv, nerozumíš tomu.
  08.01.2007 18:49 kobra
 
Kluci, tyhle provokace tu už několikrát byly. A odpozoroval jsem, že nejvíc na ně platilo - NEREAGOVAT!! na ně nijakým způsobem. Vůbec se nesnížit k tomu, s nimi diskutovat, vysvětlovat jim něco, o čem namají ani šajnu atd. To je právě to, co oni chtějí. Lepší je ozvat se kolegovi, co chce v něčem poradit nebo něco neví. Takové stupidity nechte plavat. Čus
  08.01.2007 19:07 ExWilax
 
V něčem máš pravdu. i když jim tu práci za ty prachy nezávidím.
  08.01.2007 15:27 Lachtan <lachtan158@seznam.cz>
 
Dobrý den p. ministře, chtěl bych se zeptat proč polcista sloužící v Praze jako DS (dozorčí služba) je zařazen v 5. TT nebo dokonce v 6. TT Osobně jsem zařazen v 4.TT okr. Karviná. Zajímalo by mě, zda policista v Praze vykonává jinou, nebo náročnější činnost než já. Dále bych se chtěl zeptat, zda vám přijde 300,-Kč osobního ohodnocení za 10 let služby u PČR v pořádku. Chápu, že se jedná o nenárokovou složku. Domnívím se, že přerozdělování os. ohodnocení dává VO (vedoucí oddělení) až příliš velkou moc. Jiný kolega za stejně odsluženou dobu má os. ohodnocení ve výši 2.500,-Kč. Byl bych velice rád, kdybyste projevil s námi solidaritu a navštívil alespoň nějaký zkl. útvar a ztrávil tam jednu 12 h. službu. K navýšení platu opravdu došlo, ale pouze u 5 TT a výš. Jenže tito policisté, zejména zpracovateleé již mají docela slušné osobní ohodnocení. Děkuji za odpověď . Policista okr. Karviná.
  08.01.2007 15:42 kolik chcete?
 
Ano,v Praze je to o něčem jiném!Na dědině stihneš ještě i kozu pást
  08.01.2007 15:51 martin
 
Stejná práce, mám 5 PT a jsem na okrese a na kraji za naprosto stejnou práci mají 7 PT, chtěl bych vědět, jaký je tu rozdíl? mohl by mi to někdo vysvětlit? Praha, stát ve státě, tam platí úplně jiná pravidla. Je to neskutečný bordel, každý plive policistům do tváře a neustálé nám hází klacky pod nohy.
  08.01.2007 16:06 Satan
 
for Kolik chcete?

To se Ti povedlo. Zase jeden, kterému není rady.
  08.01.2007 17:21 taky jeden <takje@seznam.cz>
 
Tak to máš ještě skvělý. Já mám odslouženo 15 let a v současné době osobní žádné. Musím podotknout, že koncem prosince 2006 ještě 1000,- Kč a najednou na nule. Bez vysvětlení, bez rozhodnutí, prostě jen tak.
  08.01.2007 17:34 Pořád stejný kecy
 
Ano chlapi, to je bohužel pravda. Sloužím v Praze na MO P a mám 5TT, ale většina spisových a dozorčí má 6TT, několik hlídkových má 4TT a zbytek 3TT. Je také pravda, že na sousedním MO P mají DS 5TT a to jsme stejné OŘ. Všichni DS se tam odvolali a chtějí 6TT. Jsem bývalý územák a dřív jsem měl 8TT. Na kluky z venkova je to podraz.
  09.01.2007 14:44 lachtan
 
for kolik chcete ?
Zajímalo by mě kde sloužíš a s jakým zařazením, můžu tě ujistit, že v našem okrese je stejný nápad jako v Praze, taky jsem tam sloužil a vím jak to v Praze chodí. Myslím si, že všichni DS by měli mít stejnou TT bez rozdílu, kde slouží.
  08.01.2007 14:47 martin
 
Tak co jak to vidíte s tou demonstrací? S E J D E M E S E T A M ? ? ?
  08.01.2007 19:08 rené
 
ano, každý komu není jedno, že je omezen oproti jiným na svých ústavních právech vzhledem k příplatkům a dalším špatným věcech nového služebního zákona např. neplacené černé hodiny, by měl jí demonstrovat. Já jdu!
  08.01.2007 13:57 Justiční stráž
 
Stále nemáme Platový výměr!!!!!!!!!!!Asi se někde stale chyba pane ministře.Demonstrace musí být!!!!!!!!!
  08.01.2007 14:08 JS
 
My už ho máme. Jako deňáci po 4 letech jsme si polepšili. Hůř na tom jsou směnaři, co jsou tu 8let a více. Ty šli dolů.
  08.01.2007 13:57 j
 
Stále nemáme Platový výměr!!!!!!!!!!!Asi se někde stale chyba pane ministře.Demonstrace musí být!!!!!!!!!