Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  09.01.2007 21:45 kobra
 
A co takhle založit u některého z bank. ústavů číslo účtu. Na toto číslo by se dalo už teď posílat (upozurňuji je to JEN můj návrh!!)např. částka 100,-Kč. Víme kulo-hulo, jestli nebudou lowe potřeba i před "26.1.dnem nezávislosti". Není to částka, která by nás v tom letošním finanč.deficitu zruinovala. A současně by se dalo lehce vysledovat, kolik z nás to myslí opravdu vážně. Já v tomto věřím např. Pitbullovi nebo Lojzovi Náhlovskému. Pochybuji, že se najde kaskadér, který by vložil částky řádově v 1.000-cích, aby získal víc hlasů:-)) Na druhou stranu by to špatné nebylo... P.S. Vsunu to i na 2.kanál
  09.01.2007 21:47 lod v opravě
 
Spíš by měli důchodci a funkcionáři posílat peníze řadovým policistům, aby uživili své rodiny.
  09.01.2007 22:16 Pepa z depa
 
Už mě s těma důchodcema pěkně sereš, nejni důchodce jako důchodce. Já jsem si myslel, že jde o nás o všechny a ono to není pro důchodce. Potom vyloučíme jinou skupinu a tak dále. Do té toby než zůstaneš sám, tak jsi to myslel.
  09.01.2007 21:41 Policista z Ústí nad Labem 1
 
Rád bych využil této příležitosti a znovu bych položil dotaz, jak je možné, že musí policisté odsloužit 150 hodin zadarmo? Pokud se nemýlím, tak je to protiústavní. Může mi to někdo vysvětlit?
  09.01.2007 21:50 neobjektivnost
 
Řadoví policisté, funkcionář je těžko odpracuje i když má rizikový příspěvek.
  09.01.2007 21:51 Kolega
 
Ty nevíš, že co nejde jinde ve světě, je v naší republice normální? BANANA BANANA BANANA
  09.01.2007 21:58 martin
 
Ať žije nová Česká republika - se spoustou BANÁNů
  09.01.2007 22:01 policista z Vyškova
 
for Policista z Ústí nad Labem 1: Zkus se zeptat pana Štěpánka, jistě ti dá plnohodnotnou odpověď. Nebo se ho neptej, jeho odpověď by zcela jistě zněla tak, že se musí nejdříve poradit s Ivánkem a potom by vydal tiskové prohlášení, že o nic nejde a že je vše v pořádku a že se musí nadále jednat. Tyto ohrané fráze má zcela jistě naučené naspaměť. Ale jedno se mu upřít nedá, bojuje za nás statečně!!!!!
  09.01.2007 22:13 .a.
 
Vykašlete se už na odbory,většina z vás tam není a přesto po nich chcete zázraky během 14-ti dnů. Oficiálně zastupují cca. 10% policistů, kteří příspívají na chod kanceláře. Pro většinu z vás bylo 100,- kč měsíčně mnoho, k ničemu, tedˇsi stěžujete, žádáte pomoc a nadáváte. To vám není blbý! Přesto to, čeho dosáhnou, je pro všechny.
  09.01.2007 22:31 policista z Vyškova
 
for .a. : máš pravdu já už na ně kašlu, protože když jsem chtěl u nás na OŘ odbory založit a žádal jsem o pomoc pana Štěpánka, tak mi odpověděl že nemá čas a rovněž tak i jeho sekretářka a ať to zkusím někdy jindy. Takže co k tomu dodat. Mně nejde o blbou stovku, ale kdy nám s něčím pomohly.
  09.01.2007 21:06 mirek pro xy
 
Jestli viš o co se jedná a chtěl by si větší rentu, tak na to kamaráde zapomeň. Ona se má totiž zrušit pro všechny ! Je v návrhu že po 20-ti letech odsloužených 5.tisíc na pět let a potom si dělej co uznáš za vhodné. On soudruch křesťan Kalousek a Ivan to dokážou. Ten návrch má padnout s jmenováním nové vlády a jestli jsem se díval dobře na telku tak to bylo dnes.
  09.01.2007 21:16 poskok v 3PT
 
Je to pravda jestli se dá Kalousek dohromady s naším ministrem tak bůh s námi i s rentami.
  09.01.2007 21:27 policista z Vyškova
 
for pokok v 3PT: Já být na místě pana Kalouska, tak se hambou propadnu a nikdy už se neukážu na veřejnosti. Není nic jiného, než prospěchář, a jestli to ti nahoře nevidí, tak jsou úpně to stejné, jen se umí lépe přetvařovat. Napřed byl u ODS, potom u ČSSD, potom zase u ODS, pak se chtěl společně s ČSSD spojit s komanči a teď zase ODS. Co si o takovém člověku může myslet slušný člověk. Prostě hnus!!!
  09.01.2007 22:53 pepe
 
tak to nevím, kde jsi se tohle dozvěděl, to je zase jedna z kachen, nikdo si nedovolí zrušit rentu, protože slouží víc jak 65% policistů nad 15 let, umíš si představit jak by to dopadlo....,je jasné, že modří ptáci chtějí policii destabilizovat a docela se jim to povedlo, ale udělat takovýhle krok, tak by ji mohli zrušit....
  09.01.2007 20:57 kobra
 
Občas přelaďte i na www.policista.cz - objevují se tam názory, které tu nejsou a obráceně. Jsou zajímavé taky. Čus
  09.01.2007 21:02 aifell
 
také jedu na dvou frontách!!
  09.01.2007 21:30 policista z Vyškova
 
Čus kobro, doufám, že jsi dnes v práci plnil uložené úkoly a šířil jsi informace o demonstraci. Jen tak můžem dosáhnout úspěchu.
  09.01.2007 21:48 kobra
 
for Policista z Vyškova.
Samo litr, že jo. Dnes po linii našich soptíků, 1x Bzenec. Mám pokračovat?Čus
  09.01.2007 20:35 Pepa z depa
 
Ministr financí bratr Miroslav Kalousek. Pánové bude hůř.
  09.01.2007 20:38 .
 
tak se konečně dočkal....
  09.01.2007 20:42 aifell
 
Jo jo je to výsměch, jména Říman, Kalousek a náš Langer ...
Opravdu bych nikdy nevěřil, že budem v takovéto situaci ve státní službe jako státní zaměstnanci ... Je to ostuda našich politiků!!! Policisté uvažují o demonstraci, není to pane ministře k zamyšlení, kdyby jste byl v opozici už byste křičel a vyzýval byste ministra vnitra k odstoupení a co vy teď?? Opravdu si myslíte že za situaci u policie vy nenesete zodpovědnost??????
  09.01.2007 21:20 kobra
 
Už moje babička kdysi ŘíKaLa, že........ Sakra, dyť to je zbytečný:-)))
  09.01.2007 21:22 policista z Vyškova
 
for aifell: kamaráde, toho pána co si říká, že je náš ministr, vůbec nezajímají naše názory a co se týče jeho myšlení, tak to silně pochybuji, že tento člověk myslet dokáže. Protože kdyby alespooň trochu myslel, tak by mu určitě došlo, jak alarmující situace je policie a dalších složek patřících pod MV. Je vůbec nezajímá to, aby PČR byla funkční, protože to by bylo minus zejména pro pány nahoře. Pro ně je lepší, že panuje chaos, vnitřní rozbroje a ani si tak můžou v klidu plnit strožoky. Pokud to nevezmem do vlastních rukou a nevybojujem si DEMONSTRACÍ změny, tak nám budou v čele se soudruhem Kalouskem jen utahovat. Pan ministr byl někdy v listopadu na našem OOP a sliboval nám, jak se budem mít dobře, jak se nám všem navýší plat apod. Co z toho splnil vidíme všichni. Takže já jsem pro 26.1.2007 v PRAZE.
  09.01.2007 19:56 Pikolo <Tom@seznam.cz>
 
Důvod, že jste nám vzali příplatky proto, že jsme měli někdy více peněz než ti nad námi je divné. Proč bych neměl mít víc peněz když dělám 12 noční, svátky, víkendy!!!!!Ti lidé nad námi dělají jen 8 a to navíc jen přes týden!!!!
  09.01.2007 20:10 xy
 
A o tom to je.......... Kdyby nám nechali příplatky, tak by nikdo neremcal. A tím snížením osobního to ještě dodělali. Takže hurááá do Prahy!!
  09.01.2007 20:45 petr
 
plně s tebou souhlasím, 10procent je výsměch pro ty kdo slouží v noci, o víkendech a svátcích
  09.01.2007 20:52 martin
 
U nás na hlídkové službě to dělalo průměrně za měsíc 2,500 kč a kde je dle nového sl. zákona najdu...? kdybych šéfa naštval tak mi napíše klidně 15 šichet za měsíc noční a nikdo s tím nic neudělá a kde jsou pak za tyto služby peníze??? v 10 % to je směšné!
  09.01.2007 20:53 kobra
 
Přesně tento odstavec mě praštil do očí, když jsem celý článek četl. Chlapci, ale tu už pomalu ale jistě přestává jít jenom o tyto náležitosti, o jednotlivé položky platu (samolitr, že je to pro nás nejdůležitější), ale pokud sledujete tyto stránky delší dobu, nebo si stránky pročtete, zjistíte následující :
- lowe až na 1.místě. To je jisté!
- ostatní náležitosti s tím jdou ruku v ruce. Taky jisté!
- nespokojenost s celým systémem polic.práce. Jisté!
- rozčarování nad vysmíváním se všech resortních ale i
politických špiček nejen poldům,has.,věz.,just. Jisté!
- občané tady tu naši diskusi nesledují? Sledují!
- jsou spokojenější jak my? Ani náhodou!
- kde je psaný, že za 1/4roku tu nebude probíhat diskuse
např. OZ těchto resortů? Nepřekvapilo by mě to!

Mám pokračovat? Myslím, že není třeba. Stačí se podívat nahoru, na fotku. Mění se nejen kabáty, ale už i pozadí..:-)
  09.01.2007 21:17 Jonáš
 
OŠKUBALI ŘADOVÉ POLICISTY JE TO SMUTNÉ PRO CELOU POLICII.
  10.01.2007 22:09 Vnitro na dně
 
NESNÁŠÍM NADŘÍZENÉ, KTEŘÍ SE HOUPOU V KŘESLE A BEROU ZA TO RIZIKOVÉ PŘÍPLATKY, MOHOU SE NAJÍST JAKO LIDI, NEMUSÍ SE V RESTAURACÍCH ZESMĚŠŇOVAT STRAVENKAMI ZA 25,-Kč. TO JE REALITA DNEŠNÍ POLICIE.
  09.01.2007 19:51 Safrona
 
policista.cz - pitbull dal k dispozici mailovou adresu pro předběžné zjištění zájmu o demonstraci. během chvilky je tam 150 lidí, takže CHLAPI DO TOHO!!
  09.01.2007 21:19 Titanik
 
Je třeba se ozvat a být viděn, přál bych po 15 letech služby a obětování padnout do 3 platové třídy. To je hnus.
  09.01.2007 19:29 mirek pro kolegu
 
Sloužím u policie 21 let a myslím si , že už hůře být nemůže. Půjdem všichni ze služebního poměru a ať si pořádek hlídá Ivan!
  09.01.2007 19:33 xy
 
Tobě se to říká, když už máš 21 let odslouženo. Já po 15 letech určitě nechci brát jen 5500 rentu!
  09.01.2007 18:47 hans
 
Kolegové, rád bych se vrátil k tématu odborů, omlouvám se,ale nešlo to dřív a tak trochu opožděně. Sleduji na našem :-) fóru, jak se tu odbory pranýřují a postrádají důvěru. Z toho co píšete je mnohé naprostá pravda. Úsilí odborového snažení vidíme před sebeou v celé parádě. ALE !

Proč je výsledek takový ? Musíme si uvědomit s jakým mandátem odbory až dosud jednaly. Jakou měli podporu ? Byla to nicota, kolikrát jsme slyšely : na co odbory, stejně nemůžeme stávkovat, jen tam budu cpát peníze, atd.

Situace se změnila. Postupné zhoršování podmínek naší práce vyvrcholilo novým nespravedlivým zákonem. ( jabka a hrušky, pro každého něco ) Nový zákon přinesl do řad policie masívní nespokojenost a pohár trpělivosti poslání pomalu přetéká.

Faktem ale zůstává že bez odborů to prostě nepůjde a když, tak jen dočasně. Bez nich to totiž nejde nikde na světě ! Dřív nebo později se začnou zájmy jednotlivých skupin rozcházet. Už dnes si můžete všimnout rozkolů na intranetových hovorech s vedením PP. Někteří kolegové zde vyjadřují, jak oni dřeli za soudruha na obvodech za 3,50 na hodinu (nekecám, o kupní síle koruny a ekonomice země se pisatel nezmiňuje), jak si pak pohoršili, když šli na SKPV, ale zkousli to a dřeli do úmoru. Nápad TČ obrovský, brutalita v ulicích neskutečná (zdál se mi tu za soudruha docela pořádek )a jak se zná s tím či oním funkcionářem PP, který je férový chlap. Konečně přišel nový karierní řád a napravil soudruhovi letité křivdy.
Tady to začíná a bude to horší. No a dřív nebo později nás dobře placení manažeři zadupou. Že to jde o tom snad není pochyb.

Takže jen odbory mohou chránit zájmy všech a mít taky sílu celku. Někdo tě začne šikanovat, okrádat o dovolenou a obrátíš se na odborového právníka. Nemusíš do sporu vstupovat jako jednotlivec a pak nést následky svého neuváženého jednání.A o tom právě odbory jsou.

Pracoval jsem v akciovce s moderními a silnými odbory a můžu říct, že i vedení firmy je bralo jako seriozního partnera. Když se ti nezdály příplatky, tak ses prostě zeptal a ani mě nenapadlo, že to někdo bude brát osobně. Jasně pane, stala se asi chyba, mrknem na to, spravíme to. No když je to v kolektivní smlouvě, tak to tak musí být. V pohodě. Cesta k tomu je ale trnitá. Moderní odbory poslouží vedení i zaměstnacům.

Takže neagituji tady z dlouhé chvíle, nebo na žádost pana předsedy. Je ideální příležitost, aby se odbory staly moderní a účelnou organizací.

Taky si myslím, že by měli demonstraci podpořit. Už se to prostě rozjelo moc a já mám stejně jako vy pocit, že se vyjednávalo dlouho a k ničemu to nevedlo. Nemohu souhlasit s tím, že demonstrace je krajní řešení. To je až stávka. Nevím jestli policie v EU rovněž nemají nárok na stávku, ale to je otázka pro někoho z IPA, Eurocop.

Pánové já mám přihlášku před sebou a dám odborům svůj mandát.
  09.01.2007 18:29 nejsem policista <j.kad@centrum.cz>
 
Nejsem policista, ale vím, že práci na ulici nemohou dělat nespokojení zaměstnanci!! Demonstrace není špatná, ale 2 denní stávka policistů v přímém výkonu by politikům otevřela oči !!
  09.01.2007 19:03 Kolega
 
Civilisto, děkujeme Ti za podporu, ale to opravdu NEJDE. Stávka v přímém výkonu je absolutní nesmysl. Určitě žádnou civilní osobu, která bude žádat o pomoc Policii, nebude zajímat, jaké problémy máme. Ta osoba bude chtít profesionální jednání a také ho musí dostat.
Souhlasím, že se musí politikům otevřít oči. Ve středověku se to vyřešilo sice radikálně, ale o to víc účinně, a to defenestrací. V dnešní době takový akt je nemyslitelný, ale myslím si, že kalich hořkosti je už plný a je jen otázkou času, kdy přeteče. Takto je to myšleno nejen pro nás, státní zaměstnance, ale obecně i pro občany ČR.
  09.01.2007 21:21 soumrak vnitra
 
Je velká škoda, že platy vzrostly jen určitým skupinám a na řadové kluky se zapomnělo...