Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  10.01.2007 11:53 Kolega
 
nemůžu přidat příspěvek na www.policista.cz
Mám si snad myslet, že je to uměle zablokováno? Funguje Vám to, kolegové?
  10.01.2007 11:55 ---
 
Nejseš sám- viz níže
  10.01.2007 15:00 Petr Z.
 
Už nelze psát nikam, cenzura a vše zablokováno.
  10.01.2007 16:32 kobra
 
Už to funguje.....
  10.01.2007 11:49 MILANZONA
 
Tak se dnes od nás z oddělení neslo pěkných pár odvolání. A pěkných pár se jich ještě ponese. Děkuju všem ,kdo se zasadil o to, že řadový policisté z ulice jsou bráni jako naprostá policejní spodina. Jen díky těmto lidem jsme konečně dokázali zvednout hlavu a doufám, že se nenecháme zastrašit, zastavit a vyprovokovat.
Vydržme a bojujme
  10.01.2007 17:59 na odchodu
 
Nevím, nevím, ale hodně lidí je znechuceno a uvažují o lepší budoucnosti jinde. Skutečně hodně nevyvážený zákon.
  10.01.2007 11:45 ---
 
Tak na policista .cz už nelze přidávat další příspěvky. Asi brzo skončíme i tady.
  10.01.2007 11:54 MILANZONA
 
Tak jsem to zkusil a máš pravdu. Nemůžu tam dát příspěvek. Doufám, že je to jen technická závada. Jestli ne, nesmí nás to zastavit. VYDRŽME
  10.01.2007 17:26 :o(((
 
Ať žije D E M O K R A C I E !!!!!!!!!!!!

Ať žije S V O B O D A V Y J A D Ř O V A C Í !!!!!!!!!!!

Vše zajištěno Ú S T A V O U Č R !!!!!!!!!!!!!!!!!
  10.01.2007 11:38 ZHS jsme tu také
 
Co jste hasiči co jste dělali, že jste MV shořet nechali. Dostali jsme platové výměry.
  10.01.2007 11:37 cha
 
Ačkoliv Vám všem fandím, nemyslím si, že něčeho podstatného docílíte! Leda v případě předčasných vleb sebrat rodiny a řádně je osolit ve volbách!!
  10.01.2007 15:56 kobra
 
pro cha...
Si piš, že ve volbách se to odrazí. Jak jsem volby vynechával, abych si časem něco nevyčítal, které že straně jsem to dal hlas, tak při nejbližších půjdu. A kdybych měl volit nějakou NEI-iniciativu nebo stranu soukromých pivovarů, udělám to od srdce...!
A stejně mám pocit, že předčasné volby se blíží, tak jako 26.leden 2007!!! Uvidíme, třeba se pletu a budeš mít pravdu ty. Ale myslím, že pravda bude na naší straně!!!Čus
  10.01.2007 18:01 Soumrak policie
 
JÁ UŽ RODINU NEMÁM JAK JSEM POŘÁD CHODIL NA NOČNÍ A NA VÍKENDY TAK TAM BYL JINÝ.
  10.01.2007 11:27 Danis z OV
 
Pane ministře,
rád bych Vám jen poděkoval za to, že jste se svými kolegy poslanci přispěl ke stabilizaci policie, k pohodě při práci a sociálním jistotám, které se brzy bezesporu odrazí ve zlepšení výkonu služby směrem k občanům.
Po letech nejistot přinesl nový zákon policistům kýžené jistoty, formou kariérního řádu, snížení platů, odebrání hodností a řadou dalších prvků, které motivují zvláště mladší policisty ve služebním poměru příslušníka policie setrvat.
Dovolil bych si navrhnout snad už jen jednu malou novelu výše uvedeného zákona, která by mohla nabýt účinnosti v polovině letošního roku a přinutila by k odchodu do civilu úplně všechny. Vždyť by se náš stát konec konců bez té policie nějak obešel a navíc by tento krok přinesl do státní pokladny značnou úsporu finančních prostředků, které jsou nyní vynaloženy na platy policistů.
V souvislosti s tímto krokem by ovšm musela být přijata novela trestního a přestupkového zákona, která by zavedla za všechny spáchané protiprávní skutky institut "božího trestu".
Tím by se vyřešila absence policie při boji z kriminálními delikventy, kteří by ze strachu před vyšší mocí dbaly o své svědomí a zákonné jednání. Případné drobnější delikty by mohli řešit faráři v rámci svých církevních kompetencí. Neboť tito, ač jsou sluhové Boží, jsou placení státe, z daní občanů. Lidově řečeno: "smázli by se dvě mouchy jednou ranou".
Přeji Vám hodně úspěchů v další práci a jen více podobně zdařilých zákonů, vedoucích ke stabilizaci naší krásné země.
  10.01.2007 11:32 :o)
 
To by celkem šlo a za vážnou trestnou činnost by mohl pan bratr Kalousek prodávat odpustky. Vždyť policii opravdu nepotřebujeme.
  10.01.2007 11:34 Kristus
 
Bůh s tebou.
  10.01.2007 18:03 bez jistot
 
HLAVNĚ, ŽE PRACUJEME U OZBROJENÉHO SBORU XXI.STOLETÍ A JSME ČLENY EU. DĚLÁM ZA 600EUR...
  10.01.2007 11:26 http://www.radio.cz/cz/zpravy/72561
 
TAKTO ZA NÁMI STÁLI ODBORY V MINULÉM ROCE, JAK BUDOU TEĎ ?

Demonstrace policistů se zřejmě konat nebude
Mimořádný sjezd policejních odborů rozhodl, že nepodpoří demonstraci proti odložení služebního zákona. Výzva k protestní demonstraci se objevila minulý týden na vnitřní policejní počítačové síti. Vybízí policisty, aby vyšli 17. listopadu v Praze na Letnou. Nespokojeným příslušníkům policie se nelíbí další odložení služebního zákona, který určuje výši jejich platů, odchodného a výsluh, tedy pravidelného příspěvku po odchodu od policie po určité odsloužené době. Podle předsedy odborového svazu Milana Štěpánka není ve výzvě k demonstraci jasně formulováno, co policisté požadují. Také termín 17. listopadu by podle něj mohla nevhodně chápat veřejnost.
  10.01.2007 11:16 ---
 
Právě se chystám na poštu s odvoláním proti rozhodnutí MV o valorizaci mé výsluhy ve výši poloviny zvýšení procentní výměry důchodů. Všimněte si ti, kteří jste tato rozhodnutí dostali, že přestože je tam poučení o odvolání do 15 dnů ode dne doručení, tak je toto rozhodnutí rozesíláno obyčejnou obálkou. Takže je možné se odvolat kdykoliv.
  10.01.2007 11:46 ---
 
Pro arous 70 - Co jsi čekal, že ti někdo z odboru soc. zabezpečení řekne :"Zasypejte nás odvoláními" ? Právě se chystám na poštu s odvoláním. Tím se nemůže nic zkazit, zvláště pak, když řada právních kroků nelze učinit, pokud nebyly vyčerpány řádné opravné prostředky. § 225 říká, že se příspěvky za službu přiznané podle předchozíko zákona považuji za výsluhy podle zákona nového. Klidně budu svému příspěvku za službu říkat výsluha, ale nový zákon nikde neříká, že se na dříve přiznané výsluhy vztahují omezení nového zákona. Zpětně měnit podmínky pro vyplácení a valorizaci je nepřípustná retroaktivita zákona. Při téhle argumentaci by také mohli všichni ti, kteří odešli po lo létech o příspěvek přijít. Kde je v novém zákoně uvedeno, že § o poloviční valorizaci se na staré renty vztahuje a § např. o nutnosti odsloužit 15 let né? Kdo to na sociálním odboru rozhoduje, které ustanovení po nás budou vyžadovat a které se vztahují jen na nové výsluhy? Rád si to nechám vysvětlit.
  10.01.2007 11:15 Poláci
 
Část z článku ze http://www.novinky.cz/domaci/policiste-chystaji-kvuli-platum-na- konec-ledna-demonstraci_106124_f3nac.html

Poláci jezdí vydělávat do Británie
Svérázným způsobem řeší problémy se svými platy někteří policisté ze sousedního Polska, kteří odjíždějí sloužit do Velké Británie a Irska. Po nezbytném školení se mohou Poláci stát v těchto zemích během několika měsíců plnoprávnými policisty a vydělají si tak několikanásobně více než jejich kolegové v Polsku. "Moje první výplata byla přesně tak vysoká jako v Polsku. Rozdíl byl jen v měně," řekl např. Andrzej, který je policistou v Londýně.

Podle mluvčího českého policejního prezídia Davida Kubaláka však není v našich podmínkách něco takového snadné. "Služební zákon to zakazuje, takže by ten policista musel nejdříve odejít od naší policie a vyvázat se ze služebního poměru," řekl Kubalák.
  10.01.2007 11:21 Ach jo
 
že já nejsem polák
  10.01.2007 11:12 johny <john.hawk@email.cz>
 
jede te někdo 26 z Brna do Prahy ?? budete mít fleka v autě ??
  10.01.2007 12:38 Kolega
 
koukni na www.spolujizda.eu a případně si zadej požadavek, pokud tam nikdo zatím nemá nabídku na volná místa ve svém voze. Určitě se tam časem něco najde. Volná místa ve vozidlech nabízejí řidiči nejčastěji pár dní před jízdou.