Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  29.04.2007 22:25 asdf
 
29.04.2007



Vážený pane Halberštáte,



k „podnětu k nápravě“, který jste mi zaslal v příloze Vašeho dopisu ze dne 9. března 2007 elektronickou cestou, Vám po detailním zhodnocení záležitosti, na kterou upozorňujete, sděluji následující.



Uvádíte, že dochází k nedodržování výhod vyplývajících pro příslušníky bezpečnostních sborů ze dnů, které jsou prohlášeny za státní svátky ČR a tudíž k porušování mezinárodní smlouvy – Evropské sociální charty. Tento nedostatek, jak uvádíte, si vysvětlujete systémovou chybou v programu SAP a EKIS.Ubezpečuji Vás o tom, že se nejedná o závadu v počítačovém systému, ale, jak z následujícího vyplyne, o Vaši nesprávnou interpretaci jak zmíněné mezinárodní smlouvy, tak právních předpisů týkajících se dané věci.Ustanovení části II čl. 2 bodu 2 Evropské sociální charty, jíž je Česká republika vázána, obsahuje závazek poskytovat placené volno v době veřejných svátků. Jedná se o obecný závazek, který z důvodu zabezpečení potřeb společnosti nemůže platit bezvýjimečně. Proto ustanovení článku 31 (v části III) uvádí, že „Práva a principy stanovené v části I, pokud jsou účinně realizována, a jejich účinné uplatňování podle části II nebudou podléhat jakýmkoli restrikcím nebo omezením, která nejsou specifikována v těchto částech, s výjimkou případů, kdy takováto omezení jsou stanovena zákonem a jsou v demokratické společnosti nezbytná na ochranu práv a svobod jiných nebo na ochranu veřejného zájmu, národní bezpečnosti, veřejného zdraví nebo morálky“.



Zákon č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, nemá vlastní ustanovení o svátcích. V § 126 odst. 1 tohoto zákona se užívá pojmu dny pracovního klidu, který je upraven zákoníkem práce (zákon č. 262/2000 Sb.). Je proto možné konstatovat, že na základě analogického použití § 91 odst. 1 zákoníku práce, jsou i pro příslušníka dny pracovního klidu dny nepřetržitého odpočinku v týdnu a svátky. Odstavec 4 uvedeného ustanovení § 91 stanoví, že ve svátek může zaměstnavatel nařídit zaměstnanci výkon prací, které je možné zaměstnanci nařídit ve dnech nepřetržitého odpočinku v týdnu (jedná se o práce uvedené v 3. odstavci), práce v nepřetržitém provozu a práce potřebné při střežení objektů zaměstnavatele. Také ustanovení § 112 odst. 4 zákona č. 361/2003 Sb. předpokládá výkon služby ve svátek, když uvádí, že příslušníkovi, který nevykonával službu proto, že na jeho obvyklý den výkonu služby připadl svátek, se služební příjem nekrátí.



Z uvedeného vyplývá, že nařizování služby příslušníkům bezpečnostních sborů ve dnech, na něž připadl svátek, není v rozporu ani s Chartou, ani s vnitrostátní legislativou. Služba, jíž vykonávají příslušníci, je bez jakékoli pochybnosti činností spojenou s ochranou veřejného zájmu, bezpečnosti a zdraví osob, které má na mysli již cit.ustanovení Charty.

Ještě k Vašemu vyjádření, že příslušníci zařazení ve směnném provozu nemají z neznámých důvodů výhody, které plynou ze státních svátků. Příslušník, který zajišťuje nepřetržitý provoz nebo jiný provoz, který vyžaduje stálý výkon služby, a pro něhož je den, na který připadl svátek, obvyklým dnem služby, nemůže mít v tento den volno, protože to neumožňuje právě zajištění služby v uvedeném provozu. Svátek v tomto režimu služby proto nemá v zásadě žádný význam. Skutečně odsloužená doba se samozřejmě zahrnuje do fondu základní doby služby.



Jak ukazují zkušenosti z praxe, někteří příslušníci konající službu v nepřetržitém provozu se mylně domnívají, že připadne-li svátek na den, který pro ně podle předem stanoveného harmonogramu směn není dnem služby, mají právo si tento svátek nahradit volnem některý jiný den. Pramení to z již zmíněné hluboce zafixované představy, že těmi „pravými” dny služby jsou pondělí až pátek. Vycházejí také ze skutečnosti, že příslušníci, kteří nezabezpečují nepřetržitý provoz, mají nepřítomnost ve službě omluvenu a omluvená doba je jim započtena jako výkon služby. Považují to za nespravedlivé a někdy to dokonce vnímají tak, že jsou nuceni si tento svátek „nasluhovat”. To je samozřejmě mylný názor. Jedná se o stejnou situaci, jako když příslušníkovi s rovnoměrným rozvržením připadne svátek na sobotu nebo neděli.



Takže jediný rozdíl mezi příslušníkem, který vykonává službu v nepřetržitém provozu a příslušníkem, který takový provoz nezabezpečuje, spočívá v tom, že připadne-li svátek na den služby příslušník v nepřetržitém režimu služby ji musí odsloužit, kdežto ostatní příslušníci nikoli. To se může zdát jako nespravedlivé, ale ve Vašem dopisu není ani zmínka o tom, že na rozdíl od těchto ostatních příslušníků, je poskytován příslušníkům ve směnném režimu služby zvýšený základní tarif ve smyslu § 114 odst. 2 zákona o služebním poměru. Za dobu kalendářního roku tudíž bude příslušníkovi vyplacen přibližně jeden služební příjem navíc.



Vážený pane Halberštáte, v rámci snahy o dobrou komunikaci mezi vedením Ministerstva vnitra a odborovou organizací a dodržování pravidel slušnosti bych uvítal, kdyby tato komunikace nebyla vedena na základě jednoznačných soudů o „rozporu s mezinárodním právem“, výzev „k co nejrychlejší nápravě“, požadavků na „informaci o tom, kdo způsobil neomluvitelnou chybu“ a výhrůžek „obrácením se žalobou na soud“ v případě, že nezaujmu stanovisko k Vašemu dopisu.



Ještě k závěru Vašeho dopisu, kde uvádíte, že problémů vytvářejících nespokojenost s nespravedlivými pracovními podmínkami je více, bych Vás chtěl požádat o jejich konkretizaci. Pokud mi nesdělíte, o jaké „nespravedlnosti“ jde, nejen, že se k nim nemohu vyjádřit, ale žádám Vás, abyste se o nich nadále nezmiňoval . O aktuální připomínky, podněty a doporučení, týkající se zákona č.361/2003 Sb., stejně jako otázky související s připravovanou reformou Policie ČR, jsem mimochodem požádal pana Plechatého v dopise, jímž jej zvu na pravidelné jednání předsedů odborových svazů, které se koná 30. dubna t.r. Pozvánka byla zaslána právě jemu na základě informace, jíž telefonicky sdělil dne 18. dubna ředitelce kabinetu ministra Mgr. Viktorové, že on, tj.pan Plechatý, je prozatímním předsedou UBS. Vaši odpověď týkající se mé žádosti z 21. března o poskytnutí bližších kontaktních údajů statutárních zástupců Vaší odborové organizace oprávněných jednat jejím jménem, jsem dosud nedostal.





S pozdravem



MUDr. Mgr. Ivan Langer

ministr vnitra a ministr informatiky

.

Chlumec n. C. dne 25. dubna 2007

Vážený pane ministře Langere,



děkuji Vám za odpověď na můj dopis ze dne 9.3.2007, který jsem včera obdržel. Dovolil bych si také zpětně reagovat.



Já i moji kolegové z UBS bereme na vědomí Vaše stanovisko k problematice státních svátků u příslušníků bezpečnostních sborů. Shodujeme se s Vámi v tom, že existují profese, při kterých se musí vykonávat práce i ve státní svátek. S Vaším dalším stanoviskem však nesouhlasíme a jsme z pochopitelných důvodů odhodláni pokračovat v této věci zákonnými prostředky. Byl bych nerad, aby to bylo pochopeno jako nějaká výhružka, jak mi již Vámi bylo vytknuto. Chápejte to, prosím, jako doklad toho, že se nehodláme vzdát našeho přesvědčení v prosazování spravedlivých podmínek pro všechny příslušníky bezp. sborů a chceme využít veškerých prostředků, které nám jsou poskytovány v naší demokratické společnosti.



Kvůli tomu, že současně nastavený systém státních svátků u bezp. sborů nebude pravděpodobně do konce roku změněn (jak jsem pochopil z Vašeho stanoviska), bych Vás chtěl dále informovat, že ve výpočtech provedených za účelem zjištění reálných propadů u příslušníků bezp. sborů za rok 2007, které Vám jsou od začátku roku předkládány, nejsou zohledněny dny státních svátků, které musejí příslušníci ve směném provozu odpracovat. Pro rok 2007 se jedná právě pro tuto skupinu příslušníků o 75 odpracovaných hodin navíc. A to je důvod poklesu celkového služebního příjmu těchto příslušníků za rok 2007 oproti roku 2006. O této skutečnosti Vás raději informuji předem, abyste na ni byl ke konci roku 2007 připraven, pokud budete chtít dostát slibu, aby celkový služební příjem za rok 2007 neklesl u žádného příslušníka a naopak byl navýšen o Vámi zveřejňovaných 7,5 % oproti roku 2006.



Na společné schůzce dne 30.4.2007, kterou pořádáte, Vám bude předána Vámi požadovaná konkretizace problémů, které vytvářejí nespokojenost s nastavenými nespravedlivými pracovními podmínkami mezi příslušníky bezp. sborů (na které již bylo mnohokráte veřejně upozorňováno). Dále Vám budou postoupeny bližší kontaktní údaje statutárních zástupců naší odborové organizace, kteří jsou oprávněni jednat jejím jménem.





S pozdravem



Milan Halberštát

prozatímní místopředseda UBS
  11.01.2007 17:04 Dejv
 
Na co nám je PP. Je jich tam jak máku a dělají velké kulové s přehazovačkou. Denně určitě vypijí 10 káviček a pak jdou a vydají pod návalem kofeinu nějaké nařízení, které těm na ulici komplikuje jejich práci.
  11.01.2007 17:02 Dejv
 
Nastala 0 tolerance. Nevěřím našemu ministrovi, PP atd., že něco změní. Oni mají peněz dost a ostatní jsou jim u *****
  11.01.2007 16:45 velký třesk
 
ZAČÍNÁ SE HODNĚ MLŽIT, LHÁT A UKLIDŃOVAT. MAJÍ EVIDENTNÍ OBAVY ZE STÁVKY, Z ODCHODŮ A NÁSLEDNÝCH ODVOLÁNÍ. NEVĚŘÍM, ŽEČ BY DO 3 MĚSÍCŮ PŘEHODNOTILI 3 A 4 PT A UDĚLALI NĚCO POZITIVNÍHO PRO LIDI VENKU. INU MANAGEMENT DOSTAL CUKR A POLICISTÉ DOLE BIČ.
  11.01.2007 15:14 Zbaven ideálů !!!!
 
To si musíte přečíst!!!! Asi budeme muset vsichni, dle mého názoru začít s doučováním z matematiky, protože si neumíme spočítat svůj plat. Langer tam mluvil a ostatní jen.......... Ale, však už všichni víte.




Policejní prezidium ČR
Kancelář policejního prezidenta
Preventivně informační skupina
Praha 11. ledna 2007



Pracovní služební setkání ředitelů Policie ČR
V prostorách Policejní akademie ČR se včera konalo pracovní služební setkání policejního prezidenta s řediteli všech správ krajů, okresních, městských, obvodních a oblastních ředitelství Policie ČR, přítomni byli i ředitelé útvarů s působností na celém území ČR. Celodenního jednání se zúčastnili také ministr vnitra, jeho první náměstek a předseda Nezávislého odborového svazu Policie ČR. Důvodem setkání byla účinnost nového zákona o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů a vše, co souvisí s prvními dny jeho aplikace.

Policejní prezident i ministr vnitra si chtěli přímým způsobem ověřit, jak ředitelé zajistili informovanost svých podřízených o podmínkách nového zákona, zejména o změně jejich služebního zařazení a souvisejících platových náležitostí, zjistit, s jakými obtížemi se při aplikaci zákona na svých útvarech setkali a jaké reakce policistů jednotlivé změny provázely. Zároveň policejní prezident, ministr vnitra a předseda NOS informovali všechny přítomné ředitele o aktuálním stavu svých vzájemných jednání o důsledcích zákona, které jsou policisty vnímány jako problémové.

Celodenní výměna informací potvrdila, že ve všech útvarech Policie ČR se policistům oproti roku 2006 zvyšuje platovým výměrem garantovaný služební příjem, pouze v několika specifických případech, které jsou řešeny individuálně, došlo k jeho snížení. Ředitelé se shodli i na tom, že pokles celkového ročního příjmu ve srovnání roku 2007 a předešlého při zachování nastavených rozpočtových mzdových objemů hrozí pouze u příslušníků, kteří v minulém roce odvedli podstatně více práce pokryté odměnami za přesčasy a práci o sobotách, nedělích, svátcích a v noci, než odpovídá průměrnému stavu. Jde však zatím skutečně o předpoklad, protože počet případných přesčasových hodin bude opět závislý na počtu a rozsahu konkrétních bezpečnostních opatření k událostem v průběhu roku a na aktuální situaci v naplnění početních stavů policejních útvarů.

Policejní prezident i ministr vnitra ujistili ředitele, že hledají způsob, jak rizikové skupině policistů systémově zajistit navýšení služebního příjmu. Z informací ředitelů útvarů vyplynulo, že z celkového počtu přibližně 46 tisíc policistů opustí do dvou měsíců bezpečnostní sbor 210 policistů, což nijak nepřekračuje obvyklou míru fluktuace. Na 500 příslušníků se dosud odvolalo proti rozhodnutí o zařazení na služební místo zejména z důvodu nesouhlasu s platovými náležitostmi. Všem těmto případům je věnována náležitá pozornost a kompetentní služební funkcionáři se jimi standardně osobně zabývají.

Vedení Policie ČR posoudí všechny řediteli zmíněné podněty, projedná s odbory a rozhodne o způsobu jejich řešení. Daleko užší spolupráce se zástupci odborů je vedením očekávána také na regionální úrovni.




kpt. David Kubalák
tiskový mluvčí
  11.01.2007 15:20 Kolega
 
Zde je možno si poslechnout i zvukové záznamy v mp3 (na stejné stránce, jako výše uvedený článek)


http://www.mvcr.cz/zpravy/2007/pp0111.html
  11.01.2007 15:48 Vykuk
 
Jestliže jsem pracoval v loňském roce o několik hodin více, dostal jsem za to poctivě zaplaceno. Je zajímavé, že se tento stát nestyděl, vzít si z mých takto vydělaných peněz poctivou daň. Teď nám ten stejný stát (zastoupen ministrem Langrem) tvrdí, že tyto poctivě vydělané peníze nesmíme do letošního platového průměru počítat. Nechápu a nikdy ani nepochopím, protože pro výpočet různých sociálních dávek se právě počítá kompletní výdělek za období, viz. rok 2006, potom přijde na řadu rok 2007 a tak dál a dál.
  11.01.2007 15:59 MILANZONA
 
Tak to je síla. Začíná mi být opravdu zle. Vypadá to, že mé příspěvky budou za chvíli samá sprostá nadávka. Ta Praha je fakt nutná a nevyhnutelná.
  11.01.2007 16:17 Zbaven ideálů !!!!
 
Poslechl jsem si řeč policejního prezidenta (www.mvcr.cz) a mohu 100% říct, že o problému, týkajícího se propadu našich platů jen lže a mlží. Na jednání si pozval ty pravé, ty kterým bylo vlivem nového zákona dosti přidáno a ty mu podávají o naší žebrotě objektivní zprávy.


Sytý hladovému nevěří.
  11.01.2007 16:28 To je jedno
 
Dělají si z nás všech srandu!!!
  11.01.2007 16:41 nulová varianta
 
Už to dnes bylo tlumočeno lidem, ale jaké jsou záruky nikdo neřekl. Jsou si vědomi nedostatků, zvláště u 3 a 4 PT, ale jinak spíš lidé z managementu pouze mlží a snaží se situaci uklidnit a zastavit odvolávání, stávku, odchody a další následné věci po přijetí tohoto velkého nedopracovaného projektu zvaný služební zákon.
  12.01.2007 04:19 Jarda
 
Objevila se tady výčitka směřující k poctivě vydělaným penězům za přesčasy, které byly proplaceny v roce 2006. Já osobně bych s tím moc na světlo nevycházel, protože i předchozí právní úprava znala sumu 150 hod. přesčasů bez náležité odměny. Když tot budete, vážení, zdůrazňovat, tak se vám na útvaru zcela jistě dříve či později objeví kontrola, který bude zjišťovat, zda v roce 2006 (a možná i v letech dřívějších) nebylo špatně vykazováno. Případná náhrada škody či vrácení bezdůvodného obohacení je pak řešena buď stávajícím zákonem nebo obecně závaznými právními předpisy.
  11.01.2007 14:06 --
 
http://demonstrace.blog.cz/
zde hlasujte zda chcete, či nechcete demonstraci
  11.01.2007 15:49 xxx
 
Všem drahým kolegům,, jak vidím je tu mnoho policistů nespokojených s dosavadní situací, jak horentně a s ochotou probírají naši situci vedoucí, jak ředitelé, prezídium tak i pan ministr. je mi uplně na bliti, jak si čtu některé názory a odpovědi, které nám píšou. Proč by jsme nemohli demonstrovat, proč by jsme se nemohli bouřit, když celý náš služební zákon je uplny paskvil. Těch nahoře se to netýká, těm bylo jen přidáno, ale co my, kteří jsme na ulici každý den , my nasazujeme svou kůži, my jsme prvni na ráně, a to že nám vzali peníze to už je opravdu vidět jak jim na nás záleží, vždyť jsme pro smích celému národu a nejen to. Doufám, že na demonstrci příjde co nejvíce policistu. Celý parlament tak i pan ministr vnitra by se měl stydět, že schválili nebo nechali projít takový paskvil, jako je služební zákon!!!
  11.01.2007 13:57 Martin <martinbla@seznam.cz>
 
Nevím, jestli se zde najde nějaký bývalý četník jako já. Sám jsem odsloužil 12 let a odešel v roce 2002 s příspěvkem za službu. I na nás dopadl nový služební zákon v té podobě, že nám vykrátili valorizaci příspěvku na polovinu oproti ostatním a místo příspěvku za službu jej nazvali nově výsluhový příspěvek. Jelikož se s tímto postupem neztotožnuji,nezbývá, než se proti tomu odvolat a bojovat proti celému zákonu.
  11.01.2007 14:02 ---
 
včera jsem si odvolání poslal. A to valorizace je jen jedna "výhoda". Počkej, až půjdeš na nemocenskou. Nezapoměň ji do 8 dnů nahlási MV, aby ti mohli jeji výši odečíst od výsluhy.
  11.01.2007 16:46 mokrej hasič <dck3@seznam.cz>
 
Pro Martina. Mám ten samej problém a chci se taky odvolat. Poradíte mi,co tam mám napsat? Díky!
  11.01.2007 13:11 ---
 
Tak bych s těmi 150 hodinami moc neoperoval, aby je fakt nezrušili a nedali do zákona větu typu, že případná přesčasová práce je zahrnuta v základním tarifu. Pak by jste byli úplně v pr...li. Nevím jak dnes a byla doba, kdy to tak měla i v civilu celá řada lidí, která měla stanoven fixní plat.
  11.01.2007 13:15 ---
 
Máte 10% navýšení místo příplatků za so,ne, svátky a noční, aby jste nedostali třeba 15% navýšení s tím, že jsou v tom případné přesčasy. To by jste se pak mohli na oddělení nastěhovat
  11.01.2007 13:35 .
 
a proč nenechat proplácení příplatků stejně, jak to je v soukromém sektoru? Copak tam to ten skvělý zákoník práce taky zrušil? NE! Jestli někdo slouží svátky, soboty, neděle, noční, tak tím trpí hlavně jeho zdraví a rodina, která je víkendy a svátky bez otce. Když si odsloužíš noční službu, tak ti trvá kolem 10 dnů, než se dostaneš do normálního stavu a jestli máš noční pravidelně každý týden, budeš rád, že se dožiješ 55let a důchod už ti je stejně k ničemu......
  11.01.2007 13:56 ---
 
No a tak je to taky spočítáno, před časem se odcházelo do důchodu v 55 létech a uváděla se statistika, že policisté se v průměru dožívají 56 let. Průměrně si tedy policisté užívali důchodu 1 rok. Dnes se průměrný věk prodlužuje, ale kolik si myslíš, že se z dnešních mladých policistů dožije 62 let, nebo 65 let / jak se má posunout hranice věku odchodu do důchodu/.
Nevím, proč mluvíš o 55 létech? Nepletu-li se, tak důchodové kategorie byly zrušeny v roce 1992 a kdo v té době neměl odpracováno v I. důchodové kategorii /policie, horníci, vojáci a další/ 20 let, tak odchází do důchodu stejně jako kdokoliv jiný. To bys musel mít odlouženo už nejméně 35 let, a pak nevím, co tam ještě děláš.
  11.01.2007 14:02 .
 
Tím jsem chtěl říct, že ty příplatky, které byly dle starého zákona, jsou právě za to, že ti výrazným způsobem zhoršují zdraví a jsou jakousi kompenzací za čas, který nemůžeš trávit s rodinou. Nic víc.
  11.01.2007 12:54 XXX
 
Tak mi dneska ráno ve 2 h zazvonil doma telefon s tím, že by mě potřebovali v práci. Dříve by mi to nedělalo vůbec žádný problém, vzal bych svoje vozidlo a jel 20 km do práce, protože bych věděl, že za to dostanu zaplaceno, i kdyby jenom příplatek za noční. Ale proč bych jezdil do práce ze svého volna, když vím, že za to vůbec nic nemám, no to bych byl blázen. Zadarmo ani kuře nehrabe. Oni nám sníží platy a ještě k tomu máme dělat 150 h zadarmo. Ať mi ukáží, kdo v dnešní době dělá zadarmo. Koukám lepší je být poslancem, protože ten zrovna nic nedělá, neprojednávají se žádné zákony a mají za to moc dobře zaplaceno za to nic nedělání a policie by měla dělat zadarmo 150 h? Místo 12 platů za rok tak jen 11 platů? Příště to bude 10 platů a potom zadarmo.
  11.01.2007 13:14 Nyní je vše možné
 
Dřív to bylo jiné, věděli jsme, že to bude zaplaceno v přesčasech. Dnes se nesmí nikdo divit, že když zavolají, že nikdo nepřijede. Máš pravdu, že zadarmo ani kuře nehrabe. Když už chtějí, abych pracoval navíc, musí vytvořit podmínky. Ty máš jen 20km do práce, ale co ti, kteří mají 100, 200, 300, nebo i více kilometrů? To máme ze svého platit cestu, abych mohl pracovat pro stát? Pošlete mi služební vůz, vrtulník, nebo třeba ponorku a já pojedu. Nebo ať proplatí cestovní náhrady. Poslanci mají paušálně 36000 až 49000 Kč cestovních náhrad měsíčně a nemusí prokazovat čerpání. Proč nemáme alespoň proplaceny prokazatelné náklady na cestu do služby?
  11.01.2007 12:23 Žába
 
INFO:

Není pravda, jak bylo řečeno a dementováno ze strany ministra, že se neuvažuje o dalším snížení počtu odchodných platů a příspěvku za službu na 35%. Na půdě parlamentu se o snížení a dokonce i postupném zrušení těchto náležitostí baví zainteresovaní poslanci z celého spektra politických stran zastoupených ve sněmovně. Když se nyní nebudeme dostatečně hlásit k našim legitimním nárokům, které jsou běžné ve státech evropské unie, tak propásneme časově omezenou možnost něco změnit. Jakmile se vše zaběhne, je po pozitivních změnách veta. Nezapomínejte kolegové, že se nastavují pravidla pro výkon i platové podmínky policisty na několik desítek let dopředu. Naši šéfové to mají "za pár" a s pěkným příspěvkem, co bude potom je většině jedno. -pro internetové stránky Langer.cz reportér "Žába na prameni"
  11.01.2007 12:23 dennis cleanis <ZV130@volny.cz>
 
Včera byla prý nějaká porada týkající se propadu platů na úrovni tuším krajských ředitelů, nevíte o tom někdo něco?
  11.01.2007 14:01 abexx
 
http://www.mvcr.cz/zpravy/2007/pp0111.html
  12.01.2007 20:50 poldinka
 
Něco takového proběhlo, ale nikdo o tom nechce moc mluvit, jen jsem zaslechla, že se budou policistům přepočítávat platy roku 2006 a zjišťovat, kdo si skutečně pohorší, aby měli představu. Více o tom také nevím.