Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  15.03.2008 11:37 Další policejní histerka
 
inzerce ´Vlašimská kauza´ opět v centru pozornosti
Pracovní neschopnost zpříjemňuje anglický buldok
Foto: Jiří HrnčířPro spor dvou středočeských policistů s policejními managery na okrese i na kraji se ujal název "Vlašimská kauza". A právě této záležitosti, která se již ocitla i na stole policejního prezidenta, věnoval koncem týdne rozsáhlý prostor Benešovský deník. Obsáhlejší z obou materiálů přinášíme v plném znění. Oba dva články je možné shlédnout ve fotopříloze:Policistka boj nevzdává, nechce s vlky výt
Jsou to již čtyři měsíce, co zájem veřejnosti i policejních kruhů vzbudil případ ve službě napadené a zraněné policistky Petry Lhotákové. Ta po zásahu proti agresorovi u případu domácího násilí přišla nejen k pracovnímu úrazu, ale současně také o ideály a víru ve spravedlnost a pochopení nadřízených. Dost možná ke všemu ještě přijde i o práci, kterou, jak sama uvádí, měla ráda.



Od osudného říjnové dne je totiž stále v pracovní neschopnosti a svůj návrat do služby na místní oddělení PČR ve Vlašimi si po prodělaných zkušenostech představit nedovede. Zatímco mladá policistka se již v médiích několikrát ke kauze vyjádřila, její nadřízení i policejní vyšetřovatelé byli skoupější a až dosud k problému, který označovali za interní, hovořit nechtěli. Teď je ale všechno jinak. Okresní policejní ředitelství případ vyšetřilo a uvolnil informační embargo.



Po prošetření celé události jsme nabyli přesvědčení, že na místě zásahu došlo u hlídky k pochybení v nesprávně zvolené taktice. Policista je školen na to, aby vyhodnotil situaci na místě a rozpoznal, jak by mohl v tomto případě agresivní útočník jednat. Podle toho měla zasahující hlídka zvolit komunikaci,“ uvádí shodně zástupce ředitele OŘ PČR v Benešově Pavel Havránek a velitel služby kriminální policie ČR v Benešově Pavel Mareš s tím, že v případě zásahu u domácího násilí proti ženě není přinejmenším taktické, aby vůči podnapilému agresorovi, který se dopustil násilí na manželce a je o několik váhových kategorií výše, vystupovala opět žena, byť v uniformě.



Útok vedený proti hlídce pracovníci benešovského policejního ředitelství při tom označují za velmi brutální a v žádném případě nechtějí omlouvat útočníka.„Někdy je taktičtější zvolit ústup a vyčkat do příjezdu posily a zákrok uskutečnit třeba za půl hodiny, je třeba si uvědomit, že pachatel našemu zákroku neuteče,“ dodává Pavel Havránek.



Petra Lhotáková oproti tomu namítá, že v žádném případě k pochybení nedošlo. „Taktika zásahu odpovídala vzniklé situaci, kdy podezřelý na hlídku zaútočil bez možnosti vyjednávání,“ říká Lhotáková a své tvrzení opírá o prvotní výslechy oznamovatelky, svědkyně i pachatele násilné činnosti. „To že všichni své výpovědi později několikrát změnili, je běžný jev,“ dodává policistka s tím, že obviněný se k napadení manželky a zasahující hlídky přiznal.







Rozdílné názory mezi vedením OŘ PČR a napadenou hlídkou panují v případě použití tlačítka nouze na vysílačce. Pavel Havránek společně s kolegou shodně tvrdí, že situace je dobře zdokumentovaná vteřinu po vteřině a nikdo z dalších policistů nepochybil. „Operační důstojník okamžitě ověřoval nouzové volání. Neúspěšné pokusy dovolat se zpět trvaly zhruba dvě minuty. Když se operační důstojník dovolal, druhý člen zasahující hlídky oznamuje podrobnosti útoku a žádá o posily. Z hovoru nevyplývá, že by byli členové hlídky zraněni, nebo že použili radiostanici v nouzi vědomě,“ říká benešovský vyšetřovatel. Poněkud jinak ale popisuje situaci Petra Lhotáková. Podle ní byli hrubě osočeni z neoprávněného užití nouzového tlačítka a posily přijely na místo asi po půl hodině. Vyšetřovatelé vypovídají, že operační důstojník reagoval řádově ve vteřinách a dojezd posil závisí na vzdálenosti nejbližšího oddělení, které je v Čechticích.



Tím se mezi zasahující hlídkou a jejich vedením roztáčí následný kolotoč rozdílných pohledů, obviňování, nedorozumění a situace se stává stále nepřehlednější. Tvrzení proti tvrzení. „Po příjezdu jsme oznámili naše zranění operačnímu důstojníkovi a vedoucímu oddělení a žádali příjezd kriminálky,“ uvádí zraněná policistka s tím, že požadovali převezení na ošetření také na vedoucím SKPV. „Vedoucí ale naše požadavky zlehčovali a bagatelizovali s tím, že nevypadáme jako zranění a že si vymýšlíme,“ říká Petra Lhotáková. Ta uvádí, že byla otřesená, pohmožděná v oblasti krku a břicha, že zvracela jak na místě útoku, tak na služebně.



Vedení okresního ředitelství toto rezolutně odmítá s tím, že je to přesně naopak. „To vůbec není pravda,“ ohrazují se proti nařčení oba pracovníci ředitelství s tím, že kam paní Lhotáková míří. „Domníváme se, že důvodem proč to Petra Lhotáková dělá by mohla být určitá nespokojenost, kdy jí byly vytýkány některé profesní postupy,“ vysvětluje Pavel Havránek a dodává, že některý z policistů si to vezme k srdci a jiný se může cítit nepochopený nebo ukřivděný. Každopádně Pavel Havránek s Pavlem Marešem tvrdí, že oběma napadeným policistům byl nabídnut odvoz na ošetření. „To však hlídka odmítla a podrobila se až povinnému formálnímu vyšetření, které ukládají předpisy.



Ještě z nemocničního pokoje však píše Petra první ze série článků do novin nezávislého odborového svazu Naše policie a následuje oslovení dalších periodik, v nichž vlašimská policistka líčí jak to chodí v policejním zákulisí. Tím si evidentně své nadřízené nenaklonila, což ani neměla v úmyslu. Jak sama říká, jde jí o to, aby orgány policie přiznaly chybu. „Oni moc dobře vědí, o co mi jde. Kdyby přiznali chybu, přiznali by i porušení etického kodexu policisty, služební přísahy a policejního zákona,“ usmívá se sebejistě v domácím azylu Petra Lhotáková, kterou prý pravidelně několikrát v týdnu dojíždějí vlašimští policisté zkontrolovat, zda dodržuje léčebný režim a povolené čtyři hodiny vycházek denně. „ Právě pro to, že mám tu práci ráda, chci spravedlnost. Pro takovouhle policii sloužit nebudu. Nepřijmu pravidla ve stylu přísloví kdo chce s vlky žít, musí s nimi výt,“ dodává Lhotáková, která záhadnou ztrátu kamerového záznamu z policejní služebny považuje za zásadní pochybení nadřízených.



Vlašimská policistka, jež se postavila svým nadřízeným chce medializací dosáhnout toho, aby problém nezmizel pod služebním kobercem, se nediví, že nadřízení i ostatní kolegové jsou ve výpovědích zajedno. „Protože si uvědomují, že jim jde o místo,“ říká Lhotáková a dodává, že ohledně nějaké dohody nebyla po celou dobu nikým kontaktována a dokonce jejímu právnímu zástupci není umožněno nahlížet do spisu. „Už se to čtyři měsíce řeší a nic,“ podotýká policistka, která ve svém boji hodlá vydržet až do konce. Proto prostřednictvím své advokátky podala stížnost na vedoucího vlašimského oddělení Milana Macha vedoucího SKPV Benešov, Pavla Mareše a ředitele Středočeské policie Václava Kučeru Policejnímu prezidiu.



„Nemám pocit, že dělám něco špatně. Vím, že mám podporu stovek kolegů po celé republice. Mám i pracovní nabídky vedoucích z jiných krajů, ale nechci utíkat od nevyřešené věci, ač by si to možná někdo přál. Kromě toho jsem při nástupu k policii na něco přísahala a na to nezapomínám,“ říká přesvědčivě vlašimská policistka, kterou její přímí nadřízení označují za příliš horlivou.



Text a foto: Jiří Hrnčíř, Benešovský deník



Publikováno: 01. 03. 2008

inzerce



Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.


jméno
heslo



Věra: Petro, jsem s Tebou!!!
Všichni, kdož sledujete tuto kauzu, včetně samotné hlavní aktérky! Chci Vám říci, že Petru osobně znám, přesto moje slova nebudou nijak zkreslená. Petra je férový člověk, hodná holka a nemyslete si, že na mě kolikrát "nevyjela", když jsem neměla pravdu, nebo jsem říkala, co se jí nelíbilo. Nikdy ale nebyla nespravedlivá, vždycky pro ní byla důležité, aby se došlo k pravdě, ať už byla jakákoliv. Za celou tu dobu, co jí znám - a znám jí i jako kolegyni - nikdy nic nevzdala, nikdy od žádného problému neutekla a nikdy nikoho křivě neobvinila. Je mi moc líto a skutečně až zůstává rozum stát nad tím, že se k ní nadřízení mohou otočit zády, zatímco by jí měli být alespoň rádci. Je cosi prohnilého v našem státě, když naši nadřízení hledí na svůj čistý stůl, na svůj čistý štít a za jakoukoliv cenu jsou ochotni si to udržet. V tomto případě za cenu toho, že nesmyslně hledají důvody pro spáchání přestupku, neřku-li trestného činu, člověkem - ŽENOU, NAPADENOU A ZBITOU ŽENOU (!!!) - a obhajují skutečného pachatele - nad tím opravdu jen bezmocně kroutím hlavou. Moc bych si přála, aby příslušné orgány dokázaly celou věc zhodnotit a vyšetřit bez veškeré podjatosti, zcela objektivně a podle platných právních norem. Slečně Petře Lhotákové bylo mnohokrát za její službu ve Vlašimi ublíženo na těle, to jistě její nadřízení vědí, ale teď i na duši, což jsou rány hluboké a nevratné. Pracovala svědomitě, ukázněně, podle nepsaného zákona "dala ses na vojnu, tak bojuj". Bila se za pravdu, za čest - svou i svých i svých kolegů, pokud cítila, že je jim ubližováno, a jí samotné se nikdo nezastane ... Nikdo už si nevzpomene, že nemlčela, když se nadřízení naváželi do jejích kolegů - jako by to najednou všichni zapomněli. Smutné. I kdybych Petru neznala, nikdy bych nemohla být na straně jejich nadřízených, kteří stojí proti ní - opravdu, pro mě z nepochopitelných důvodů. Vlastně ano - Vlašim je malé město, přece si nemůžeme znepřátelit pro nás důležité a vlivné osoby ... Petro, jsem s Tebou a spolu se mnou i spousta, vlastně skoro většina, našich společných bývalých kolegů. Já ještě pořád věřím ve spravedlnost a pokud se Ti jí nedostane, přijdu i já sama o mnoho svých ideálů. Jsem s Tebou, prosím, nevzdávej to.
11:00:45 13. 03. 2008 DALŠÍ POLICEJNÍ HISTERKA...
  12.01.2007 16:19 oškubaný nstržm.
 
Jak budou sociálně slabším policistům ve 3PT vycházet vstříc, mohou aspoň dostat větší novomanželskou půjčku, nebo výhodnější úvěry? Nebo na ně lidé z ulice budou přispívat v dobročinných spolcích.
  12.01.2007 15:40 Jan <jan.jandac@seznam.cz>
 
Přeji hezký den, zajímala by mně otázka, jak bude v budoucnu upraveno, jakým způsobem v rámci Kraje vyhlašována výběrová řízení na vyšší funkce a kde je přesně najdu ? Díky za odpověď
  12.01.2007 16:16 komise šašků
 
POLICISTA SE BUDE SÁM ZAJÍMAT O VOLNÁ MÍSTA A SÁM SI BUDE DÁVAT ŽÁDOSTI. BOHUŽEL NIKDO NEMOHL TUŠIT, JACÍ LIDÉ BUDOU V KOMISÍCH VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ. JE TO DALŠÍ KROK ZPĚT A CESTA K DOSAZOVÁNÍ VLASTNÍCH LIDÍ NA POSTY. NEVÍM KAM POLICIE SMĚŘUJE, ALE ASI DO.........
  12.01.2007 17:26 4 all
 
Že jste se nemohl dostat do druhého podzemního podlaží, kde v zamknuté zásuvce psacího stolu, ukrytého pod hromadou starých pytlů bylo oznámení o vyhlášeném výběrovém řízení? Hmmm, to je nám líto, ale je to váš problém. Vítězný uchazeč o výběrovém řízení ovšem věděl. Asi se o věc více zajímal a tedy i proto je pro tuto funkci vhodnější. Tak snad příště.
Vtip? NE !!! V budoucnu REALITA.
  12.01.2007 19:15 bbb
 
Zase kecáte nesmysly, šíříte fámy a nic o tom nevíte. Nejdříve si zjistěte na personálním jak to bude a pak můžete další informovat. Nasíráte akorát sami sebe.
  12.01.2007 15:14 av3av
 
Pan Langer napsal odpovědi na otázky :
2. Podle jakého klíče probíhá zařazení do platových tříd?
Pro zařazení do platových (tarifních) tříd byla na základě shody všech složek i odborů vytvořena a vydána vzorová systemizace služebních míst. Ta vychází hlavně z náplně činností konkrétních pracovníků, z jejich odpovědnosti, namáhavosti práce a vyžadované odbornosti. Zařazení do jednotlivých tříd je pak povinností a odpovědností nadřízených.
Ivan Langer

Moje odpověď :
Vzorová systematizace není ale dodržována například na oddělní cizinecké policie jsou policisté zařazováni do nižších tříd 4. s tím, že jejich náplň práce obsahuje činnosti, které spadají do náplně třídy vyšší tedy 5, čímž je porušeno nařízení vlády č. 104/2005. To by jste si to musel ale ověřit osobně (např. Obl.ředitelství Praha – náplň práce na OCP).

3. Kolega si stěžoval na degradaci. Jak je to tedy s hodnostmi?

V souvislosti s novým služebním zákonem nebyl degradován ani jeden policista nebo hasič. Zákon přináší zcela nový systém. Hodnosti, které platily do konce roku 2006, s novým zákonem zcela zanikají a Vám náleží nové služební hodnosti - asistent, inspektor, komisař, rada apod. - a k nim pak příslušné hodnostní označení. Primární je tedy služební hodnost. Výhodou je, že podle nového hodnostního označení bude každý vědět, jakou pozici kdo zastává.

Ivan Langer

Moje odpověď : Proč je tey vydáno nařízení pana prezidenta, že podpisová doložka je od 1.1.2007 např. podpraporčík Jan Novák a ne vrchní asistent Jan Novák ? Tedy nic se nezměnilo že!!!
  13.01.2007 10:35 člen ponorkové hudby
 
Tak nevím, ale ani na vojně nešlo degradovat důstojníka na praporčíka. Pořád tomu nerozumim, nejedná se prý o degradaci, tak o co jde? Nebylo by logičtější nechat uvedené hodnosti, když se neplatí a nové uplatňovat na osoby přijmuté po vzniku platnosti zákona? Furt to nemůžu rozdejchat. Jeden den sepisuju protokol se svědkem jako kpt. a ani ne za týden při doplňování jeho výpovědi jsem prap. První co se ptal bylo, co jsem provedl. Bylo mě to hrozně trapné. :-(
  12.01.2007 15:08 EsPe
 
12.01.2007 14:47 EsPe

- Kolegáčci nějak se mě stále chce zvracet nad tou myšlenkou - tezí, kterou jsem zde již několikrát prezentovanou z horních míst, ale i z míst funkcinářů " spodního " vedení přečetl.
- Ják může někdo postavit do negativního pohledu fakt, že řadový policista tím, že musel jít sloužit o svátcích, sobotách, nočních se tak strašně provinil tím, že měl nakonec " dokonce " ( k vůli příplatkovým hodinám ) větší plat než jeho nadřízený, který tyto příplatkové hodiny nesloužil a byl doma.
- A nebo když policista odsloužil přesčasové ( potřebné ) směny a tím mu narostl plat, který mohl a nebo i přerostl plat nadřízeného. Pro Krista pána ( Bůh mě promine ), to je jako závist nadřízeného nebo porušení nějaké etiky, když někdo chodí do práce téměř každý den, aby si nedopřál volna s vidinou, že si přivydělá peníze na Vánoce pod. a potom někdo řekne : Víš to je hezké, že jsi chodil do práce, bylo to sice potřeba, ale ty sis to nehlídal a teď ti vychází plat větší než nadřízenému - víš a to je amorální a nekoukej, že ten tvůj nadřízený na ty přesčasy nechodil - prostě jeho plat překročit nesmíš - Takže toto je dnešní filozofie těch shora - feudálních pánů, kteří se začínají již pasovat do role pána nad naším životem a smrtí.
Ono nestačilo, že nám sebrali půlený 13 plat, který mě tvořil spokojenost na Vánoce a v létě a využíval jsem těchto peněz převážně do domácnosti na něco finančně obtížnějšího ( pračku a pod. ) - dneska nás již přinutili se zafixovat do stylu od výplaty k výplatě s mizivou možností si při nějakém rodinném finančním problému pomoci nějakým přesčasem, případně brigádou v civilu a co čekají - že budou policisté v pohodě a spotřebným sociálním zázemím, základním to kamenem protikorupčního opatření ( není z mé hlavy ) - že tímto policisty nedostanou do problémů při nutnosti zakoupit například městský byt, ve kterém byli v pronájmu a město rozhodlo o prodeji bytu. Kde mají tito policisté šanci získat při takového situaci peníze navíc a vyřešit tuto situaci - tímto přeci zákonitě tlačí policisty do problémů - nemožnosti - řešit finanční závazky -a co z této situace může více vznikat - řekl bych že právě ta korupce, že ? Nikdy jsem si nevzal ani korunu a jsem do dnešní doby vnitřně spokojený, že jsem poctivý, neúplatný. Ale při tom nastavení možností finančního přivýdělku na přesčasech a nebo v civilu ( víceméně kulturní činnost - kolik z nás je ak. malířů ) mě vůbec neudiví, že nějaký ten poldík v situaci, kdy bude jeho manželka dlouhodobě na ÚP s povinností splácet hypotéku na byt a nemožnosti si přivydělat - půjde morálně do hajzlu a úplatek si vezme. Není to prostě jen o morálce, ale když člověk vidí rodinu finančně v troskách pak jde morálka do hajzlu a nastupujou finanční možnosti a to je tímto zákonem ještě více posr..né než bylo před tím. Jenže to prostě naši mocipáni neskousnou, že si řadový policista poctivě odslouženými přesčasy vydělal " lepší " peníze - toto již nesmí být, aby mu nemusel nadřízený závidět. Ti nahoře budou ale spokojeni protože jsou v dostatečném odstupu od toho plebsu na ulici a i když budem dělat přesčasy - nikoho neohrozíme v pocitu finanční výjimečnosti a řekl bych již v dnešní době naprosté nadřazenosti - děkuji blahorodí. Je to hnus a řekl bych, že je to hodně daleko od toho co od našeho státu požadovala při vstupních jednáních Evropská unie - tedy zlepšení sociálního zázemí policistů, státních zaměstnanců jako pilíře protikorupčního opatření.
  12.01.2007 15:24 Nika
 
Ani nevíš, jak s tebou souhlasím. Pracuju ve VSČR a partner je policista. Teď čekáme mimčo a já řeším otázku: Vrátit se do práce od sotva půlročního dítěte, nebo prodat domek, co jsme si na nej vzali hypotéku a jít bydlet k rodičům? Oba jsme státní zaměstnanci, ale možná, kdyby jsme byli nepřizpůsobiví občané, byli by jsme na tom podstatně líp.
  12.01.2007 15:53 nespokojená z DI Jičín
 
Ahoj kolego úplně s tebou souhlasím.doba je těžký kdy po nás lidi střílej a najíždějí na nás a za takovouhle odměnu,že budu chodit sloužit zadarmo a bez směnosti tak to tedy ne.Za každou odvedenou práci musí následovat patřičná odměna.Ono se to těm na hoře povidá když jim v průměru 5000kč přidali a já jsem přišel o 3500Kč.Je mě to strašně moc líto jak s náma obyčejnéma policajtama a hasičema vyběhli.Kdo bude za mě platiti hypotéku a co řeknu doma manželce že prostě budu nosit domů méně peněz.Ta policejní práce ta prestiž je na uniformované Policii a práci policisty ktarý je každý den v kontaktu s lidmi a né nějaký komunikační inženýr,který sedí v teple a je vysmátý.tento systém nezaslouží nic jiného aby se shroutil a celý tento nový služební zákon byl opravdu k světu.PROSTĚ Z NÁS UDĚLALI KAŠPARY.
  12.01.2007 16:13 Pítrs
 
Teď bych chtěl vědět, jak na tento velice trefný článek bude reagovat pan MV Langer. Co vy na to pane ministře? Reagujte!!
  12.01.2007 16:37 pn
 
že tímto policisty nedostanou do problémů při nutnosti zakoupit například městský byt, ve kterém byli v pronájmu a město rozhodlo o prodeji bytu.

Zkus se více vzdělávat a pak nebudeš psát takové nesmysly. Pokud jsi v takovéto situaci, tak věz, že bydlíš v regulovaném nájmu a město prodává tzv. "tvůj byt" za desetinu tržní hodnoty. Pokud opravdu chceš tímto argumentovat, tak ti nezbývá než odpovědět-měl jsi šanci spořit a ten pakatel by jsi bez problémů zaplatil. A už vůbec nezmiňuji situaci těch, kteří mimo jiné i z toho důvodu, že ty bydlíš v regulovaném, musí platit přemrštěné ceny na realitním trhu. A jen tak mimochodem-ty ten byt nemusíš kupovat, pokud ho nekoupíš, tak ho koupí někdo jiný a jsi stále nájemník. A jen na závěr-touto větou, kterou ti rozporuji, jsi se u mě odepsal.
  12.01.2007 18:03 Polda <Policeman158@sezna.cz>
 
Pro pn
Asi nemáš rodinu a nebydlíš v starém panelovém domě. Jinak by jsi toto nemohl napsat. Pro ilustraci obecní byty se už tak výhodně neprodávají a to už asi 2 roky napadla to EU. Panelové domy u nás prodávají obce po 20 až 25 letech po jejich postavení. Stavěli je většinou vězni a učni a taky to tak vypadá. Nevím jak ty, ale já se 4 roky učil a maturoval jsem z oboru speciálně vytvořeného pro bytovou správu a vím jak a z čeho se dělaly a jak měly dlouho vydržet. Životnost 20 let ono všechno se dělalo levně a nekvalitně, aby se to mohlo potom opravovat, aby byla práce pro lidi.
Takže kromě zaplacení bytu si ho můžeš zrekonstruovat, protože na drahé opravy, které budeš mít stále častěji mít nebudeš. A kolega tady narážel na jiný problém, kdy jsi ho asi nepochopil na to, že jako státní zaměstnanec. reprezentující stát, by jsi měl být zaplacen. To je standart EU ve které platí, že průměrný plat řadového policisty po 5 letech služby je 2-násobek průměrné mzdy. Dále mají různé sociální výhody nulové úvěry se zárukou zaměstnavatele, služební byty a další.
  12.01.2007 19:01 pn
 
to polda: Zkus si něco nejdříve zjistit o čl. 67 SES (upravuje veřejné podpory) a potom začni něco kvákat o napadání prodejů ze strany EU. Takže milý exkolego, pokud chceš opravdu dosáhnout nějaké úcty, postavení a lepšího výdělku, měl by jsi dělat něco se svými znalostmi.
I tebou zmiňované nekvalitní byty jsou na volném trhu prodávány, samozřejmě dle regionu, minimálně za 1 mega. Nejvíce mě dožralo myšlení tvého kolegy EsPe, od jeho zveřejněného názoru už ho nemohu podporovat, protože jeho myšlení je myšlením regulovaného parazita.
  12.01.2007 19:14 pn
 
to polda
A kolega tady narážel na jiný problém, kdy jsi ho asi nepochopil na to, že jako státní zaměstnanec. reprezentující stát, by jsi měl být zaplacen. To je standart EU ve které platí, že průměrný plat řadového policisty po 5 letech služby je 2-násobek průměrné mzdy. Dále mají různé sociální výhody nulové úvěry se zárukou zaměstnavatele, služební byty a další.

Ano, souhlasím, ale jenom pokud bude ten státní zaměstanec - policista kvalitní. A ne žádný netáhlo, jak je, teď již, u vaší firmy zvykem. A vím o čem píši, taky jsem tam byl a vím, že být oceňovaná hvězda, na to mi stačil poloviční výkon než soukromé firmy. A již nemluvím o znalostech, které by mi u firmy PČR normálně postačovaly.
  12.01.2007 22:21 EsPe
 
Myslím, že to byla zbytečně " silná slova " o těch parazitech.
1. Parazity bych viděl někde jinde
2. Nepatřím mezi netáhla - na lenošení u mě zapomeň, nesloužím na klidném oddělení
3. Není třeba mě napadat - dával jsem jen příklad, že v současné době je to o fixním platu bez možnosti řešit případné zvýšené finanční povinnosti
4. O bytech za milon korun běž přednášet Dalíkovi a spol. ne poctivým policajtům - ti na něj mít nebudou. Vidím jen ten stav okolo mě.
5. To odepsání beru i když nevím proč - skoro jako by jsi byl jedním z fanaticky nenávidících některých civilů - jinak by jsi věděl, že to není pohoda práce kromě určitých míst u policie.
6 Píšu zde již delší dobu, ale takovou - téměř nenávistnou reakci od exkolegy jsem nezažil. Co mě ale nespálí to mě posílí.
7. Dík za lekci i když již nejsem žádný prosťáček a v životě toho mám již za sebou dost a dost.
  12.01.2007 23:04 pn
 
to EsPe
že tímto policisty nedostanou do problémů při nutnosti zakoupit například městský byt, ve kterém byli v pronájmu a město rozhodlo o prodeji bytu. Kde mají tito policisté šanci získat při takového situaci peníze navíc a vyřešit tuto situaci - tímto přeci zákonitě tlačí policisty do problémů - nemožnosti - řešit finanční závazky

Do této myšlenky jsem vás podporoval a byl jsem i ochoten i něco udělat, ale touto větou resp. myšlením je s podporou konec. Na vysvětlenou: Problém regulovaného nájemného a vše s tím související je pro mě trochu osobní a pokud z tvého příspěvku je dovoditelné, že pokud nebudete mít prachy, takové jaké chcete a dle vás si zasloužíte,nebudete si moci koupit městské byty (tzn. byty za desetinu jejich ceny, kde bydlíte v regulovaným nájmu). Pokud je tvoje myšlení takové, že dokáže vyplodit výše uvedenou myšlenku, můžeš pracovat, jak chceš a kde chceš, ale autorita pro mě nikdy nebudeš.
  13.01.2007 14:45 Polda <Policeman158@sezna.cz>
 
Pro pn
Jestli já kvákám tak ty tady meleš nesmysly. Podívej se třeba na stránky seznamu a tam zadej reality a podívej se na ceny bytů v Ústeckém kraji byt 3+1 mezi 300.000 až 400.000 za milion se tady prodávají domy.
  13.01.2007 17:29 pn
 
to Polda

Proto asi tolik policajtů brečí, že musí v Praze platit ubytovnu, vždyť je to tak lehký, podle tebe si tedy mohou koupit byt cca za čtvrt mega. Problém je v tom, že je v Ústí a ne v té Praze, kde je za dvě mega!
  12.01.2007 14:56 Vláďa <padik35@centrum.cz>
 
Je tu někdo kdo podával odvolání vůdči jmenvání do služební hodnosti????????
  12.01.2007 14:37 Mike z Brna
 
Zdarec! :-)
  12.01.2007 14:29 --
 
Na služebním intranetu Policie ČR jsem se díval na vzorovou systemizaci. Zajímavé je že zde najdete systemizaci okresu, kraje, ale není zde systemizace PP. Vidíme to sami, mluvčí hodnost vrchní komisař ( označení kapitán) 8 TT, za co ? Za to jak zviditelňují policii ČR. Dále třeba, pracovníci informačních technologií, hodnost rada ( podlplukovník, plukovník ) 9 TT, to je úroveň ředitele okresu a jeho náměstků. Kolegové, víte už kde jsou naše peníze? No přeci na Policejním prezidiu - to je ten moloch. Chtělo by to tam pořádnej audit a to by se náš pan ministr potom divil.
  12.01.2007 14:08 Stáník
 
Sloužím 3 roky a rozhodl jsem se že ,nebudu sloužit v zemi , kde si práce policistů neváží , Neváží si jí občané ani politická elita! Cítím to na každém kroku, při každém jednání. Česká podezíravost a uprděnost mě ničí. Odcházím k 1.4.2007
  12.01.2007 14:00 Polda <Policeman158@sezna.cz>
 
A na druhé straně tolik služebních funkcionářů ? Neměl pan Langr v tomto jasno a neříkal a nesliboval, že policejní aparát zeštíhlí a co udělal přidal jim peníze, které vzal těm řadovým.
  12.01.2007 17:44 sbohem PČR
 
Ještě slíbil rozprášit prezidium tu hydru nenasytnou !
  12.01.2007 13:54 Polda <Policeman158@sezna.cz>
 
Ta riziková skupina je každý 10 policista, který slouží venku na ulici pro většinu občanů ČR. Není už na místě se zamyslet, proč máme tak málo řadových policistů ?