Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.04.2008 17:29 Jako
 
17.04.2008 22:48 Kateřina Zelená

Expolicista Čermák, který zbil Jacques, je definitivně očištěn


Odvolací soud ve středu potvrdil verdikt obvodního soudu a zprostil obžaloby policistu Tomáše Čermáka. Toho žalobce vinil z napadení Kateřiny Jacques. Soudy tak definitivně potvrdily, že se Čermák svým jednáním trestného činu nedopustil.

"Jednání obžalovaného nebylo sice taktické, ale nebylo ani nezákonné,“ řekl předseda senátu Luboš Vlasák.

Podle něj jednal Čermák v souladu se zákonem a na základě rozkazu. Nynější poslankyně Jacques se dopustila jasného přestupku, když odmítla poslechnout výzvy policisty, aby vyklidila prostor, kde stála, uvedl Vlasák.

"Za svá zranění je prý odpovědná sama. Pokud by nedělala to, co dělala, nic takového by se nestalo," dodal.


Čermák byl od policie propuštěn. Nyní po svém očištění by se rád vrátil. Chtěl by pracovat jako operační důstojník. Bude také požadovat náhradu ušlé mzdy.

Ředitel pražské policie Petr Želásko připustil, že by se Čermák mohl vrátit, jelikož byl očištěn.

Podle obžaloby zbil Čermák Jacques v roce 2006 při protestu proti prvomájové demonstraci neonacistů v Praze na Palackého náměstí. Ta v té době zastávala post ředitelky sekce lidských práv úřadu vlády.

Po incidentu, který byl mediálně velmi sledovaný, byl Čermák propuštěn z řad policie a byl obviněn ze zneužití pravomoci veřejného činitele, ublížení na zdraví a omezování osobní svobody.

Státní zástupce Martin Omelka spolu s Kateřinou Jacques tvrdili, že Čermák ženu několikrát udeřil do hrudníku, smýkl s ní na zem, klekl si na ni a při nasazování pout ji pak bil. Při snaze dostat Jacques do služebního vozu ji podle žaloby mimo jiné udeřil do rozkroku.

Obvodní soud osvobodil Čermáka, který zbil Kateřinu Jacques, už v únoru. Zdroj: ČTK



Podle rozhodnutí soudců obvodního soudu se ale Čermák trestného činu nedopustil. Podle Obvodního soudu příznivci Strany zelených, včetně Jacques, porušili zákon o shromažďování a dopustili se přestupku.

Navíc měli chtít provokovat pravicové extremisty. Policista proto podle soudu naprosto správně všechny vyzval, aby se vydali jinou cestou, což odmítli. Následný Čermákův zákrok podle soudu nebyl trestným činem.
reagovat
17.04.2008 23:49 degradovaný

Jo jo, to bylo aktivit i od samotného pol. prezidenta Čermáka odstřelit před verdiktem soudu a i před začátkem vyšetřování. Prý horlivý trouba. Tak smýšlí vrcholný policejní menežment o řadových policistech. Jo to se stát někomu z vedení. To by se přece do rozsudku nemohl propustit a pro jistotu by se uklidil na vyšší post. Je to hnus. Doufám, že jim to Čermák s právníkama dá pořádně vyžrat včetně JAU JAU squoterky a feťačky - prominentního smrada.
18.04.2008 09:04 XXX-pravý

Být na Čermákově místě, tak bych teď na policii a ministerstvu vnitra vysoudil miliony za urážku osobnosti, poškození společenského uplatnění, ušlou mzdu, .....atd. A že bych si na to vzal fakt dobrého právníka, tak na to vemte jed. Rozhodně bych se nezapoměl i s právníkem připomenout i bývalému PP.
18.04.2008 19:35 jimi

Čermáka neznám a je mi volnej. Jen bych se pozastavil nad prací inspekce,která aktivně obvinila Čermáka z tr. činů} jinak to už ani neumí]- nadřízení odvolali ředitele Prahy 2 z funkce a jeho zástupce také...Na jejich místě bych se soudil s policií. To je celá inspekce. Sami na nic nepřijdou a nic nevyšetří. Reagují jen na podněty a veleaktivně podle rčení kam vítr tam plášť - vyšetřují.St.zástupce je potěšen že může soudu předložit jakoukoliv kauzu. Výsledky jsou však mizivé,protože se jedná jen o vylepšování statistiky.
20.04.2008 00:44 degradovaný

Jasně, inspekce je bezzubá a dělá jasně "propadající" případy. Kdy budou i tyto žluté tašky zodpovědné za svou prácí a zničené kariéry a životy , hlavně řadových nevinných policistů??? Kdo jejich "práci" hodnotí a vyvozuje důsledky??? To jsou takoví bozi, že jsou nepostižitelní??? Pokud dělají práci "napůl" tak taky " z hrušky dolů" a trestat.
  12.01.2007 20:43 policista z Vyškova
 
Kolegové a kolegyně, podívejte se na stránky policista.cz, je tam hlasování o konání demonstrace, tak tam dejte také svůj hlas ať podpoříte DEMONSTRACI. Dík
  12.01.2007 20:42 Top ten
 
Probíhá náborová akce k policii ČR s názvem NAJDI HLUPÁKA.
  12.01.2007 20:47 Peking
 
Jaká bude propagace? Bude alespoň stejně klamavá, jako při hledání parťáka?
  12.01.2007 20:41 Martin četník ve výslužbě <martinbla@seznam.cz>
 
Nevím, jestli se zde najde nějaký bývalý četník jako já. Sám jsem odsloužil 12 let a odešel v roce 2002 s příspěvkem za službu. I na nás dopadl nový služební zákon v té podobě, že nám vykrátili valorizaci příspěvku na polovinu oproti ostatním a místo příspěvku za službu jej nazvali nově výsluhový příspěvek. Jelikož se s tímto postupem neztotožnuji,nezbývá, než se proti tomu odvolat a bojovat proti celému zákonu. Děkuji, že se Vás už pár ozvalo, koukám není to "jen" můj problém, ahojda a nedejte se četníci.
  12.01.2007 23:16 Petr
 
Přesně tak ... souhlasím s tebou ... podal jsem dvojí odvolání a to k zařazení do 3TT a ještě odvolání proti retroaktivitě zákona ... pokud nás bude víc, tak můžeme poslat naši stížnost na MV, případně potom podniknout právní kroky ( ústavní stížnost, ombudsman, atd. )
  17.01.2007 14:58 Martin <kotsmid@centrum.cz>
 
Taktéž jsem bývalý četník odsloužil jsem 15 let a též mě zkrátili valorizaci. Odvolal jsme se jak ty. V novém zákonu v § 1 jasně je psané rozsah působnosti zákona a nic o bývalých příslušnících zde není. Tak doufám, že to vyhraju jinak podám snad trestní oznámení.
Martin z Jablonce
  17.01.2007 19:20 Míra <auto.bomber@volný.cz>
 
Nemusíš se bát, takových jako jsi ty, je nás hodně. Rovněž jsem končil po třinácti letech a tento paskvil se mne dotýká. Samozřejmě budu psát také odvolání. Zatím hledám a čtu. Líbí se mi jak nás lidská blbost a bezohlednost dává hezky dohromady. Zdraví Míra.
  12.01.2007 20:39 radši bez podpisu
 
Zdravím všechny naštvané poldy, dneska jsem se dozvěděl, že Pitbula už popotahujou za jeho aktivitu na tomhle DF, úsměvné jak s námi vedení komunikuje
  12.01.2007 20:43 markus
 
Copak vyhrožovat a podezírat to oni umí.
  12.01.2007 20:38 Peking
 
Společnost si vaší práce velmi váží, neboť na vaši mzdu v průměru vydává zhruba tolik, jako průměrně na jednoho odsouzeného ve výkonu trestu odnětí svobody a na některé i méně. Toto se však dotýká i dalších občanů a daň poplatníků v této pseudodemokraticko demagogické republice. Pro hasiče, policisty, VS.
  12.01.2007 20:32 Pro VŠECHNY
 
VYDRŽ PRĎKA,VYDRŽ.....co Tě nezabije..to Tě posílí
  12.01.2007 20:31 FI
 
Klidně, ale mám pocit, že by stačil jeden výjezd. Netvrdím, že nic neděláte. Znám skoro všechny PIS na Správě hl.m.Prahy a troufnu si tvrdit, že by jako vyšetřovatelé nebyli moc úspěšní. Prostě, naše práce se nedá srovnat. I práce řadových dopraváku, kteří jsou v 3 a 4 PT je daleko náročnější a záslužnější. A také, když někteří z vás jsou schopní dětem ve škole tvrdit, že použitou injekční stříkačku mají sebrat a vyhodit do koše, tak určitě moc chytrosti nepobrali.
  12.01.2007 20:35 podraz
 
Souhlasím s tebou jako dopravák jsem hodně rozhořčen ve 3PT. To mám pracovat s diagnostikou, ADR, sbírání ŘP, alkoholy ,AETR atd.
  12.01.2007 20:37 PIS
 
Je to samozřejmě věc názoru, na který máte právo. Pokud budete mít zájem nastoupit na měsíční stáž u PIS , stačí říci a domluvíme se. Budeme rádi pokud předáte Vaše mnohaleté zkušenosti a budeme velmi potěšeni, že nám vypomůžete.
  12.01.2007 20:39 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
Jo, je to tak, podobné hlouposti s třídami je více, srovnáváš svou práci s PIS, jsi v sedmičce, alespoň že tak. Já na ZJ mám pětku a je to stejná pětka, jakou má paní za přepážkou na zbraních. Riziko má zřejmě stejné, to nevím jistě. Vyrážka, která mi vyskočila, když jsem to zjistil, mi už opadla.
  12.01.2007 20:42 poldinka
 
Souhlasím s tebou.
  12.01.2007 21:14 FI
 
Klidně tam na ten měcís půjdu, abych si orazila. Ale kdo bude dělat mou práci? K nám na stáž by Tě asi nechtěli, protože namáme čas někoho zaučovat. U nás musíš znát zákony a umět s nimi pracovat. U nás se pouze neříkají názory druhých.

Tímto rozhovorem, ale určitě nevyřešíme to, že by jste měli být v nižší PT.
  12.01.2007 21:19 FI
 
for Člověk

Máš pravdu. Můžu být ráda, že po 15 letech jsem v 7 PT. Přála bych to všem, co jsou na ulici. Taky jsem prošla dopravkou a OOP. Už bych to víckrát dělat nechtěla. Ten zákon měl byýt nastaven obráceně. Ale to by se těm, kteří ho vymýšleli, moc nelíbilo.
  12.01.2007 20:24 taky polda
 
teď ve zprávách pan ministr řekl, o jiném politikovi že dal veřejný příslib a tento tedy musí splnit. Jsem zvědavý co bude říkat o sobě když on taky dal veřejný příslib že nikdo s platem nepůjde dolů
  13.01.2007 18:11 bez jistot a peněz
 
Já už na to nemám nervy a žaludek na věčné prošení o pár korun, balím to tady.
  12.01.2007 20:15 FI
 
Jak je možné,že mluvčí PP je (alespoň podle hodnostního označení) v 7 PT, stejně jako vyšetřovatel na SKPV. Mám takový dojem, že obě práce se nedají ani náhodou srovnat. Docela bych si to s ním vyměnila.
  12.01.2007 20:17 Martin
 
Máš pravdu.Ale přesně tohle oni chtěli a proto si to tak udělali
  12.01.2007 20:19 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
To bych ti nedoporučoval, na to musí mít člověk hodně silný žaludek, představ si, že bys viděla svého šéfa několikrát denně a ještě bys po něm musela opakovat ty jeho nápady do kamery. Ble, já bych na to neměl, ani za tu jeho sedmičku.
  12.01.2007 20:21 FI
 
To máš asi pravdu, ale zase bych chodila domů s čistou hlavou a nemusela se dohadovat se státní zástupkyní.
  12.01.2007 20:25 PIS
 
Není problém se domluvit na odborné stáži, aby jste poznali v jakých podmínkách pracujeme.
  12.01.2007 20:26 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
Ten určitě čistou hlavu nemá, když tohle dělá. Víš co mu tam z těch nesmyslů musí zůstat, když jde domů, jak asi vypadá jeho řeč s manželkou, jak jí vypráví, že jí teď žádné peníze nedá, ale že jistě ke konci roku dostane co si zaslouží :-). To bylo jen pro odlehčení situace. :-)
  12.01.2007 20:30 platový deficit
 
Tady je takových excesů daleko víc a budoucnost je teprve ukáže-planují policejní školy pro SKPV typu VOŠ, kdy titul DIS postačí k 7.PT. A další zvěrstva se chystají.
  12.01.2007 20:34 FI
 
for PIS

Promiň, odepsala jsem o kousek výš, ale snad to najdeš.
  12.01.2007 21:33 tokolous
 
Mluvčí policejního prezidia je v 8PT-(((
  12.01.2007 21:42 FI
 
O to horší.
  15.01.2007 00:19 Zdeno
 
Ono je takovích funkcí víc. Třeba na okrese policistka na počítačích, která zapisuje KO nebo přes den lustruje je také v 7 PT.
  15.01.2007 20:14 někteří jsou rovnější
 
U nás je ve 4 PT a ještě přišla o 5 let za mateřskou.
  12.01.2007 20:06 ...
 
Pak bych v tom případě, že Vás práce neuspokojuje, volil možnost odchodu od MV. V případě, že je pro Vás tato práce posláním, zřejmě budete dál pracovat v 6 PT. Mnoho štěstí.
  12.01.2007 20:13 Člověk <hkmp5@seznam.cz>
 
Tebe jsem tedy nepochopil. Ty jsi kdo? ... ? Ty asi nevíš, že tu jde především o policisty zařazené ve 3-4 třídách? Kdybych byl v 6 PT, tak bych asi dost věcí neřešil. A pokud jde o poslání, tak tím se mi ještě do současné doby v obchodě zaplatit nepodařilo. :-)
  12.01.2007 20:14 Martin
 
Komu jsi psal?
  12.01.2007 20:17 ...
 
To bylo pro Martina
  12.01.2007 20:18 Martin
 
Nevíš o čem to je.To není o třídách!Věř mi
  12.01.2007 20:32 podivný zákon
 
Proboha kde jsi se tady vzal, odkud jsi, copak znáš problematiku tohoto rezortu?