Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.01.2006 19:35 Anna Kozlová
 
Pane Pavel,
nedá mi to, abych vám neodpověděla na váš příspěvek.
Mám takoví pocit, že se příliž zaobíráte minulosti do roku 89.
Jenomže my se tady zabýváme situaci po roku 89.
Můžu vám říct, že za komunistu jsem vlastnila jenom svoje ruce a nic jsem nedostala v životě zadarmo. Jelokož nás bylo 9 dětí, tak jsem si musela od svých 15 let na sebe vydělávat.
Co se týká kuponové privatizace, tak musíte uznat, že to byl opravdu podvod století. Jenom málo lidí z toho něco mělo. Já jsem z toho měla 3 tisíce, ale o dalších 30 tisíc, veškeré mé úspory jsem přišla v bance, která byla vytunelovaná.
Co se týká Vítkovic, tak až do 31 prosince 2005 jsem byla jeho zaměstnanec. Pracovala jsem tam přesně 25 roků.
Že tady platy nebyly a nejsou nic moc, tak to je fakt. Když čtu jaký je průměrný plat v české republice, tak se usměji. Můj mzdový výměr za minulí rok, po 25 létech v hutním provozu činí 9.100 Kčs.
Jelikož jsem celé roky pracovala v nepřetržitém provozu a na valcovací trati a to i deset přesčasu každý měsíc, tak jsem si mohla postavit dům. Samozřejmě, že bez půjčky to nešlo. Podotýkam, že jsem byla sama se synem.
Nevím, v kterém závodě jste pracoval vy, ale na valcovacích tratích a úpravnách, u peci i v ocelárně se dřelo a teď se dře ještě víc.
Nemáte pravdu, že Vítkovice jsou na odstřel, vždycky měli plno zakázek a mají pořad. Jenomže po roku 90, ředitel Pastrňák a jeho spolek dělali všechno možné, aby závody vytunelovali a zlikvidovali. Mimochodem, pan Topolánek má také máslo na hlavě. Také se jim podařilo některé závody zlikvidovat. Pod Vítkovice patřilo 7 velkých závodů.
Pracovala jsem v závodě 4 a kdyby si nás tenkrát nekoupil izraelský žid, tak i tento závod by skončil. Dnes je to všechno rozděleno mezi různé firmy a přesto to funguje.
Pavliku, já nejsem zastancem nepravosti ani leváren.
Já se vždy dívám na to, jak se který člověk chová, a co se týká politických stran, tak se v první řadě dívám, co se snaží udělat pro ostatní a ne jenom pro sebe a sobě rovné. S hulváctvím a aroganci začali odesáci. Jenom si vezmi aféru s Grossem. Ten si půjčil na byt, ale odkud měli peníze takový Tlustý, Kalousek, ti nevysvětlili vůbec nic. Je to pokrytectví, když zloděl křičí, chyťte zloděje. Jenom si vezměte chování cele ODS a Klause při volbě prezidenta. Vůbec se nestyděli domlouvat se s komunisty a teď prezident už předem říká, že vladu nebude jmenovat, pokud tam budou komunisté.
Víte, co nemůžu pochopit ? Váš přístup k billboardum, které nechal postavit Říman a klidně lže občanům do očí. Že se objevili další billboardy, které to vyvracejí, tak to je správné. Mezi námi. Kdyby si dovolil Říman o mně takhle lhát, tak si ho vyhledám a nakopnu ho až odletí do Říma.
Že za komunistu nebylo všechno dobré, to víme všichni, ale bylo všechno dobré za vlády odesáku, nebo za ČSSD.
Ale je fakt, že ten náš nešťastný start do kapitalismu zavinila strana Klause. Je také fakt, že pro obyčejné lidi nejvíc dělá ČSSD.
Nedávno jsem četla v časopise úvahu jednoho moudrého člověka a ten říká " lidé mají takovou vládu, jakou si zaslouží " a je na tom hodně pravdy.
Také nemohu s vámi souhlasit, že lidé závidí těm bohatším a že jsou to hlavně voliči sociální demokracie. Když se na to podíváme rozumně, pak je jasné že zbohatlíci a tuneláři budou volit takovou stranu, která jim umožní krást a přitom být nepostižitelní. Máme málo příkladu z minula, kdy největší tuneláři nebyli odsouzení, protože oni vlastně nechtěli nikoho okrást a ti kteří ukradli pár tisíc tak šli sedět.
A proto se vůbec nedivím lidem, kteří celý život tvrdě pracují a přitom si nemohou nic dovolit, že závidí těm, kteří přišli k milionům podvodem. Tak se na to dívejte. Vám je to jedno, že na pár šupu jezdíte od rána do večera ? A takoví Krejčíř, Kožený, Pitr si lebedí ?
Pavlíku, ale ruku na srdce, nejste nějak moc otravený a pesimistický ? Mám pocit, že vidíte všechno černě a na minulost se už vykašlete. Jestli to byli komunisté, odesáci, nebo socialisté a také lidovci, vždy jim jde hlavně o koryta, ale člověk musí volit aspoň menší zlo a uvědomit si co kdo hlásá a hlavně jak se chová.
Náš slavný Komenský řekl ----Vše na tomto světě lze napravit, ale jen jemným teplem lásky, poněvadž jinak je to nemožno.
  14.01.2007 13:01 Štefan
 
okamžitě se odvolávám , ale nemám vzor odvolání díky
  14.01.2007 13:12 Karel
 
4 Štefan
Vtoz odvolání jsem také psal na tyto stránky
  14.01.2007 13:13 Karel
 
Vzor (omlouvám se, překlep)
  14.01.2007 18:25 §§§
 
Budou ti vyhrožovat a perzekuovat vším možným !
  14.01.2007 11:45 Štefan
 
rozhodnutí od 1.1.2007 přišlo v normální obálce ne v doručence , co termín odvolání ve spodní části rozhodnutí v poučení je napsáno , že odvolání do 15 dnů , díky
  14.01.2007 11:41 Štefan
 
chtěl jsem se zeptat , jak oni mohou v rozhodnutí uvést , že rozhodnutí vydané k 1.1.2007 se řídí dle ustanovení § 159 a § 225 z.č. 361/2003 , když jsem odešel po 15 letech u policie ČR ke dni cituji přiznávám dnem 1.července 2005 za platného zákona č. 186/90 Sb. a tehdy se rozhodovalo podle § 116,117 to neni možné jaký bordel zde panuje .
  14.01.2007 11:46 Polda <Policeman158@sezna.cz>
 
Žijeme přece v České republice tady je možné cokoliv. Jinak oni moc dobře věděli, že tím porušili zákon a ty se musíš s nimi soudit a na to oni spoléhali. Rychlost našich soudů je známá už i ve světě.
  14.01.2007 13:11 Karel
 
4 Štefan
K valorizaci výsluhy si přečti můj příspěvek o půl stránky níž
  14.01.2007 11:38 dennis cleanis <ZV130@volny.cz>
 
Je již nějaká varianta podpory demonstrace pro příslušníky, co budou ve službě? Mě se to bude s největší pravděpodobností týkat. Budu mít službu, kterou jsem měl již v minulém měsíci naplánovanou. Šéf by mě pustil, ale nejsem si jist, jestli by to neodporovalo legislativě. Zkusil bych výměnu služby s kolegou, který na demonstraci nepojede a má plánované volno, ale takový není, protože se to týká všech.
  14.01.2007 11:21 Polda <Policeman158@sezna.cz>
 
Jinak kolegové a kolegyně jsem zvědavý zda poté mediální ostudě co nastane pan ministr Langer a policejní prezident Husák odstoupí, nebo kodex cti neplatí.
  14.01.2007 15:38 rozdíly praxe
 
Chci zpátky své peníze a hodnosti za mimořádné povýšení. Nevím proč bych měl po mnoha letech služby pracovat ve 3PT !
  23.03.2007 08:12 sobotka <sobotkaantonin@seznam.cz>
 
Myslím,že se to Ivánkovi nějak vymyká z režie.Mají u té policie asi nějakého "skřítka vynašeče"U Kubiceho tajné zprávy byli všichni ,ale nikdo nic nevynesl,ale věděl to přes media celý národ.Navíc byla zpráva asi snůška lží a říká se tomu shromažďování informací nebo snad důkazů?Sloužilo to spíše k politickým účelům.Teď se zase proflákl pan Husák.Dle inspekce a vyšetřovací komise nikdo za nic nemůže.Já myslím,že by to chtělo chytit toho skřítka,nebo vyhodit Langra a spol.Řeči na jiné mu jdou dobře, holt se za ta profesionální léta už řádně zdokonalil.
  14.01.2007 10:10 Štefan
 
dost mě zajímá co se stane , když se odvolám proti rpzhodnutí
  14.01.2007 11:23 dhgjagja
 
Příslušný funkcionář posoudí důvody odvolání a rozhodne. Buď tvé odvolání přijme a vydá nové rozhodnutí, nebo odvolání nevyhoví a vydá zamítavé stanovisko. Pak ale není příslušný o věci rozhodovat a všechny podklady předá svému nadřízenému. Atd.až to dojde k PP a pak se můžeš soudit....
  15.01.2007 04:34 Jarda
 
Postup je následující: Funkcionář, který vydal původní rozhodnutí, posoudí odvolací důvody. Pokud dojde k názoru, že odvolání je důvodné, může vydat nové rozhodnutí, které bude v souladu s přezkoumáním. Pokud ale dojde k názoru, že on sám nemá na rozhodnutí co měnit, tedy nevyhoví odvolání sám, musí odvolání předložit svému nadřízenému k rozhodnutí. K tomu účelu jsou tvořeny poradní komise, které věc posuzují a příslušnému funkcionáři předkládají své stanovisko k věci (tzv. doporučení). Na základě toho pak příslušný funkcionář o odvolání rozhodne. Není tedy pravdou, že z obvodu by odvolání cestovalo až na Policejní prezídium. To je nesmysl. A ještě poznámku, kterou jsem činil již na jiném místě: Pokud by se stalo, že funkcionář by na vás vyvíjel nátlak, abyste své odvolání vzali zpět, nedejte se. O takovém stavu ihned informujte buď Inspekci MV nebo alespoň přímého nadřízeného takového funkcionáře. I když si osobně myslím, že jde v případě nátlaku většinou o fámy, nenechte to být jen tak, právo je jednoznačně na vaší straně. Chce to jen odvahu.
  14.01.2007 09:54 pitbull
 
Ještě jednou pod stejným jménem...Vážení.Poněvadž zde došlo k situaci,která je pro demokracii v české republice velice vážná,musím vše napravit na správnou míru.Nevím,kolik přezdívek mě podobných je u vás na policejním intranetu,ale došlo zde k situaci,kdy jsou velice ostře postiženi kolegové s touto přezdívkou...je jim velice ostře vyhrožováno.Je to i případ jednoho nejmenovaného ústeckého kolegy,s kterým jsem se spojil.Tak tedy vše na pravou míru,ať netrpí jiní kolegové za mě.Mé jméno je Jan.Příjmení neudám,to asi pochopíte.Jsem z Prahy a sloužím již 15 rokem.Tuto přezdívku jsem si vybral,poněvadž jsem toho názoru,že člověk by měl jít za svým,houževnatě a s chutí jako pitbull.Tak a nyní si mě můžete páni shůry dále honit a ukazovat,že stejně tak jako před léty,člověk nežije v demokratickém státě a nic se u policie nezměnilo.Již se nechci,ani nemíním k situaci vyjadřovat...chci vám kolegové tímto vzkázat.Není čeho se bát...a média jsou nyní našim společníkem.Doufám, že utišující debata zde,kterou jsem sledoval, vám nevzala chuť vyjadřovat své názory.DEMONSTRACE v Praze musí být, jinak s námi zametou.Za vaší podporu vám kolegové moc děkuji!!! Ze všech příspěvků,které jsem četl,byl jeden velice výstižný: v české republice ještě nebyla vláda, která by proti sobě poštvala policejní složky!!! Výstižné a jasné. Mějte se kolegové a čekám Vás všechny na demonstraci v Praze. Vzkaz pro média: Díky vám,se o naší situaci dozvěděla široká veřejnost...Děkuji za všechny kolegy. Váš Pitbull-Praha
  14.01.2007 10:31 nespokojený
 
zdravím tě Pitbull!!
Máš naprostou pravdu že jediná věc a jediný kdo nám může v téhle době pomoct je za 1. spojit hlavně svoje síly a jít demonstrovat a tou hlavní naší oprou jsou média.Já osobně jsem volal do Novy a řekl jsem jak se zhruba věci mají.Vysvětlil jsem jim hlavně problematiku lidí kteří slouží ve 3PT a ještě nemají ani tu ubohou směnost.Tyto lidi jsou na tom opravdu špatně,když to beru jenom u Policie.Nevím jak je to u jiných složek.Televize připravuje velikou reportáž na téma nového služebního zákona a lidí okolo.Jak obyčejných tak těch co si přidali takové nehorázné peníze.Já osobně vystoupím za skrytou kameru.Jsem připraven nést odopovědnost za sebe a za mé výroky.je mi jasné že se po mě budou vozit,ale já se nedám.DEMONSTRACI PLNĚ SCHVALUJI A MUSÍME TAM BÝT VŠICHNI. Tak kolegové hlavu vzhůru a jdeme do nich.
  14.01.2007 11:14 Polda <Policeman158@sezna.cz>
 
Všichni na demonstraci nemůžeme, mnoho z nás bude v práci, ale musíme kolegy nějakým způsobem podpořit. Co vy na to ?
  17.04.2007 11:45 alex
 
Co je pravdy na tom, že se chystá nějaká prasárna s rentami od 1. července? Aby jsme vůbec ještě nějaké dostávali, až budeme chtít jít do civilu.
  14.01.2007 06:45 Petr
 
Ahoj jsem u HZS a pokud odbory něco nepodniknou,tak to můžou zabalit.Hodně lidí se na ně vykvákne,protože platit někoho.kdo je tam na 2 věci je opravdu na nic.Já jim osobně moc nevěřím,takže jdu od nich a pochybuji,že odbory u policie pro vás něco udělají taktéž.Jinak demonstrace je pěkná věc,ale kdo to prosím organizuje.Kdo tam vystoupí s nějakým požadavkem?Je tady někdo zaručit,že to nebude ostuda jako prase?Tady můžete psát jak chcete,ale chci vidět kdo se toho ujme...mohl by se aspoň podepsat.Rád bych se zůčastnil a nevím nic.Akorát,že 26.1 ....to se půjdete jen tak projít a budete si stěžovat mezi sebou.Už vidím co si tím pomůžete....
  14.01.2007 05:54 Karel
 
Všichni jsme zde psali o tom, že se budeme odvolávat proti snížení nárůstu výsluhového příspěvku z 5,6% na 2,8% a odůvodňovali jsme to retroaktivitou a podobně. Stejně tak i o problému souběhu výsluhy a nemocenské.
Jenže ZAPOMNĚLI JSME NA § 1 zákona č. 361/2003 Sb. Komu je tento zákon určen?
Tento zákon upravuje právní poměry fyzických osob, které v bezpečnostním sboru vykonávají službu (dále jen "příslušník"), jejich odměňování, řízení ve věcech služebního poměru a organizační věci služby (dále jen "služební vztahy"). Bezpečnostním sborem se rozumí Policie České republiky, Hasičský záchranný sbor České republiky, Celní správa České republiky, Vězeňská služba České republiky, Bezpečnostní informační služba a Úřad pro zahraniční styky a informace.

To znamená, že COKOLIV v tomto zákoně změní poměry bývalých příslušníků a bude to i ze strany ministerstva uplatněno, je PROTIZÁKONNÉ, neboť tento zákon se vztahuje pouze na PŘÍSLUŠNÍKY BEZPEČNOSTNÍCH SBORŮ a nikoliv BÝVALÉ příslušníky bezpečnostních sborů.
  13.01.2007 23:19 Minďa
 
Cau Draci. Potřebuju napsat odvolání proti zařazení do 3 TT. Sem na obvodě, ale dělám práci za 4 TT. Pokud mi můžete nějak poradit, nebo víte jakou formou to napsat, můžete mi to prosím poslat na e-mail ministr.T
  14.01.2007 11:22 Artur
 
Ahoj, na stránkách NOS POLICIE je vzor odvolání.