Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  08.02.2006 08:45 Dušan Popelka
 
Vidět to z té druhé strany
Začínám vaší myšlenkou paní Anno - Jinak to člověk vidí zhora a jinak z opačné strany. A jsem si jist, že ze strany lékárníků se nedívá nikdo. Stačí, aby jen někdo prohlásil, že se přiživují na nemocných a lidi mají hned svůj názor a začnou je odsuzovat aniž by se nad tím zamysleli.
Je to typická česká vlastnost. Pokud tlučou člověka na ulici, tak jsou všichni slepí, hluší, ale jakmile má někdo více než druhý, tak by se bili do krve jen aby ten druhý měl méně.

Kdo má alespoň trochu představu o obchodě ví, že marže (marže, ne zisk) 30% není neobvyklá a patří zcela do běžného průměru. Kdo má alespoň trochu přehled o problému ví, že obchodní přirážka 30% na léky je společná pro lékárnu a distributora léčiv, tj ne pouze pro lékárnu je plných 30%. Při čtení názoru jednoho pána v MFDnes, který se rozčiloval nad tou zlodějinou, jsem se trpce pousmál zvláště v pasáži, kde psal, že zelinář má doporučenou marži 10-20%. S úctou k jakémukoliv slušnému zaměstnání mi to připadá směšné. Chcete, aby měli lékárníci marže 10-20% jako zelináři? Jak může někdo porovnávat lékárníka se zelinářem, který potřebuje pouze dodávku, sklep a umět počítat. Marže 30% je moc? Není, je zcela přiměřená k požadavkům, které jsou na ně kladeny. Uvědomuje se vůbec někdo, že tito lide studují univerzitu, aby mohli vydávat léky. Studují 5 let obory z farmacie, biologie, chemie, lékařství. A to samozřejmě má důvod, protože tito lidé suplují několik profesí a to co dělají nese sebou značnou zodpovědnost. K jejich práci, to co ostatní nevidí, patří např. – musí kontrolovat léky a nesmí vydat léky, které nelze kombinovat (určitá kombinace léku jinak bezproblémových může způsobit vážné problémy), správně znát dávkování a při pochybnostech o špatně napsaném dávkování lékařem tohoto lékaře kontaktovat, při špatném vydání musí zajistit na vlastní náklady okamžitou nápravu (tj. okamžitě přes doktora kontaktovat pacienta a správný lék mu neprodleně doručit), pokud se přestane vyrábět nějaký lék musí pacientovi nabídnout stejně kvalitní alternativu a oznámit to lékaři, musí luštit ty šílené škrabopisy doktorů na receptech a použít vlastních znalostí ke správné identifikaci léku a dávkování. Při tom se musejí stále vzdělávat o nových lécích a absolvovat atestace. A za každou chybu v lécích, kterou doktor způsobí a oni ji přehlédnou jsou zodpovědní (i trestně) lékárníci, protože nám je vydali.
Nikdo si neuvědomí, že veškeré ty regály s léky, přípravky, jaké dávkování k čemu s čím, kdy se může brát, oni mají v hlavě. Ukážete jim lék a oni vám řeknou do jaké skupiny léku patří, v jakém dávkování po kolika se vyrábí, v jakém stavu (pilulky, tobolky, čípky, mast..), na co to je lék, kdy a jak často se bere, jak dlouho působí, s čím se nesmí brát dohromady, vedlejší účinky, kdo to vyrábí, jaký podobný lék jako alternativa k tomu existuje.
Pokud lékárník pracuje v nemocnici, tak se podílí i na výzkumech např. působení léků na rakovinu a jejich vyhodnocení.

Jsou to vzdělaní lidé a mají zcela zodpovědnou práci. A co my? Doktoři se na ně dívají skrz prsty a odmítají se s nimi bavit, když něco špatně předepíší. Oni totiž jsou doktoři mistři světa a nebude je poučovat o lécích a dávkováních nějaký prodavač léků. V zahraničí dokonce lékárníci chodí při vizitě s doktory a konzultují nasazování léku při léčbě. Ono přeci jen doktor nemá šanci znát vše kolem léků, stále doplňovat informace o nových poznatcích a vývoji. Tady se to také zkoušelo, bez úspěchů, ano mistři světa znají všechno nejlépe a spíše si dělali z lékárníků srandu než je brali vážně. Tož doktoři a co obyčejný člověk? Ten je ještě horší. Kde jaký hejhula nadává ubohé lékárnici za tárou, že je sprostá zlodějka, div že děvče nepláče. Neviděl jsem, že by někdo nadával prodavačce v zelenině, že má drahou papriku, ale chlapa, který má zaplatit 50 korun za lék proti nadýmání způsobené interakcí s lékem na rakovinu, který stojí 2500 kč a je hrazen zcela pojišťovnou, to jsem viděl. Lidé si kupují stupidní přípravky na hubnutí za stovky korun a ani neceknou, ale jakmile mají zaplatit za lék, tak řvou jak podsvinče. Ale oni se musí stále usmívat, snášet nadávky a ani nepípnout, dokola vysvětlovat starým lidem co a jak, stýkat se s pacienty kteří se usmívají a přitom vědí, že ten lék který dostávají jim prodlouží život maximálně o pár měsíců, stýkají se s idioty diagnózou potvrzené, i s hulváty a idioty, co se pokládají za normální lidi. A to všechno jenom, aby mohli vydávat léky.

Uvědomuje si vůbec někdo, že lékárna je první a poslední instance, která nás chrání před tím, aby nám doktor nenamíchal přepsáním se smrtící kombinaci špatných léků či přehnal dávkování? Nikdo jsou to jen obyčejní prodavači. Zkuste se zeptat kolikrát volají doktorům za den, aby opravili nesrovnalost na receptu, teprve pak si uvědomíte, že dělají mnohé více nežli si každý z nás myslí.

A to že je lékáren moc? Trafika či benzínky jsou na každém rohu a nemyslím si, že to jsou boháči a příživníci (mimochodem marže na benzínkách vám nevadí, to jste asi přehlédla záměr pana Ratha obejít lékárny a převést prodej léků na benzínky a lékaře).
Lékárny jsou prostě taženy spotřebou léků, která je u nás na osobu enormní, ale hlavně prodejem doplňkového zboží jako potravinové doplňky, vitamíny, čaje, zdravotnické potřeby, za které neváhají češi bezhlavě utrácet tisíce, podle toho, na co zrovna běžela reklama v televizi.
Paříme mezi nejtlustější národy v Evropě, zanedbáváme vlastní zdraví, kouříme, vypijíme si prvenství ve spotřebě piva a to vše řešíme „zázračnými“ léky. Kolik léku je použito na nemoci z vlastní pohodlnosti a lenosti a kolik na nemoci, které neovlivníme.
Znám člověka, který má silnou nadváhu, kašle na životosprávu a cpe se léky na všechno možné (tlak, klouby..), které platíme my, protože ho to možná zachrání. Ten člověk ve stáru bude odkázán na cizí pomoc a hromadu dalších léků, které zaplatíme my. Proč nejsou léky, které jsou způsobeny nezodpovědností člověka placeny z jeho peněz. Proč člověk, který o sebe dbá platí na toho kdo užírá peníze, které by se dali použít pro někoho, kdo je opravdu potřebuje na léčení. Proč pokud o sebe dbám nemám výhodu z toho, že nezatěžuji zdravotní systém oproti tomu, kdo z vlastní lenosti a ignorance tento systém vysává.
Toho člověka, co na všechno kašle by to mělo něco stát, když ne úsilí a snahu, tak peníze. Můj učitel tělovýchovy vždy opakoval, že nejnevděčnější investice je do vlastního těla. Musíš o ní pečovat celý život, jinak ztratíš vše, co jsi již do ní vložil. Jenže komu by se chtělo, že?

Všichni křičí na lékárníky, ale nikoho nezajímá proč jsou na desítky léku předepsané úhrady pojišťovnou 3 kč. Celým systémem od doktora, přes lékárnu do pojišťovny jde pitomý recept aby se uhradili 3 kč. To, že tento proces stojí desetkrát tolik nikoho nezajímá. Proč si ty 3 kč úhrady nezruší a neuhradí je pacient, kterého to nezabije? Proč nikoho nezajímá, že každý 4-tý pacient jde do k doktorovi, aby si nechal předepsat paralen či kapky, protože jsou na předpis levnější. Ztrácí čas pacient, doktor. Za návštěvu u doktora zaplatí pojišťovna více nežli stojí paralen a kapky dohromady. Proč nikoho nezajímá to, že v nemocnicích bez doplatku si doktoři předepisují sobě a svým příbuzným extrémně drahé léky. Proč nikoho nezajímá, že na internách odkládají staré lidi příbuzní, kteří je obírají o důchod a nehodlají se o ně starat. Proč si tolik lidí naškudlí léky, které nikdy nepoužije?
Proč to nikoho nezajímá? Protože za všechno můžou lékárníci. Pan Rath je vypočítavý člověk, který vidí jen to, co chce a v čem má osobní, ne profesní angažovanost. To není člověk na správném místě, ten se nedokáže jako doktor na to podívat z druhé strany.

Každý z Vás, kdo věděl alespoň pětinu toho, co jsem napsal má právo lékárníky kritizovat, ostatní ať raději mlčí.
  15.01.2007 10:19 MILANZONA
 
Jednak bych chtěl říct, že 15. bývyjí opravdu na většině útvarů porady, ale nejsem si jist, jestli by se změnilo datum demonstrace o den nebo o dva, že by se nezměnilo i datum porady. Pořád tu máme ale nějakou dovolenou, v horším případě neschopenku. V první den pracovní neschopnosti vám žádná kontrola nepřijde, stejně jako u návštěvy zubaře, očního lékaře, darování krve atd.,atd. Ale k tak razantním věcem snad nedojde.
Další věc, co jsem chtěl říct je, že naše nejvyšší vedení asi není tak v pohodě jak se dělá. Utvrzuje mě v tom to, že od nového roku je na nové uchazeče k policii zase mírnější metr ( menší počet bodů pro přijetí při fyzických testech ). Prostě úkol je vzít k policii všechno co má ruky a nohy. To je k zamyšlení. Znamená to, že k policii půjdou lidé, které posílá pracák nebo takoví "chcípáci", že si s něma každej otrlejší pacharel vytře p...l.
A poslední věc pro všechny jkluky co jsou od nového roku ve 3. platových třídách. Víte, že uchazeč co teď přijde k policii, a je náborován na obvodní oddělení, dostane rovnou 4. platovou třídu, kterou má i po celou zopku v době kdy ještě nemá ani složenou zkoušku. TO JE OPRAVDU SUPER KARIÉRNÍ ŘÁD. HLAVNĚ PRO TY CO JSOU VE 3. PLATOVÝCH TŘÍDÁCH, NSTRŽM, A SLOUŽÍ TŘEBA 10,15 LET.

SEJDEME SE NA DEMONSTRACI.
  15.01.2007 19:50 na odchodu
 
NEJHORŠÍ JE SPADNOUT Z KAPITÁNA PO 25 LETECH NA NADSTRÁŽMISTRA. TO PAK ABY ČLOVĚK RADŠI CHODIL KANÁLAMA, PROTOŽE LIDÉ TO NEDOKÁŽÍ POCHOPIT. INU PANÁČCI Z PREZÍDIA SI TO KRÁSNĚ NALAJNOVALI.
  15.01.2007 09:04 obvoďák
 
Pro všechny na tomto fóru a nejen na něm !!!!!!!!!

Vážené kolegyně, vážení kolegové, Výkonný výbor NOS PČR svolává na 18. ledna 2007 od 10:00 hodin do Auly Policejní akademie ČR, Praha 4, Lhotecká ulice č. 559/7, M I M O Ř Á D N Ý A K T I V Na akci jsou zváni po 1-2 zástupcích z každé ZO. Akce se mohou zúčastnit i zástupci OŘ nebo útvarů, kde ZO NOS PČR neexistují, jejich účast uvítáme. Cílem jednání je v krátké době soustředit informace k aplikaci zákona o služebním poměru. Proto žádáme všechny zúčastněné, aby si připravili objektivní podklady k situaci na svých útvarech v duchu dříve zveřejněného Dotazníku. Organizační podrobnosti budou zveřejněny v pondělí 15. 01. 2007. I přes tento krátký termín Vás žádámeo co nejvyšší účast. V co nejbližší době prosím hlaste na sekretariát NOS PČR jména svých zástupců a útvar zařazení nebo ZO. Za Výkonný výbor NOS PČR JUDr. Milan Štěpánek Předseda NOS PČR
  15.01.2007 10:25 MILANZONA
 
Ať se na mě NOS nezlobí, ale prokaučoval co se dá. Aktivy měl pořádat už v době kdy nový zákon o služebním poměru vznikal. Nestalo se. Když tohle neudělal, tak už měl dávno po 1. lednu vystoupit zástupce NOS v médiích, kterých se vedení nejvíc bojí, a postavit se za policisty, kteří jednoznačně přišli o peníze. Řekl bych že NOS je s vedením jedna ruka. Proto se nechce stát skoro žádný policista členem. MŮJ NÁZOR JE, ŽE TAKOVÉ ODBORY JSOU ZADARMO DRAHÉ A OPRAVDU JE NEPOTŘEBUJEME.
  15.01.2007 11:39 ru6se
 
Nezatracujme je úplně. I když jim nedůvěřujeme, uvidíme jak se k tomu postaví dál. Každopádně spoléhat se na ně zcela nemůžeme. Teď už mohou puze příjemně překvapit. Přesto jim pošlu jejich dotazník zodpovězený.
  15.01.2007 08:40 pitbull+Hornet01
 
média jsme informovali,jsme s těmito ve spojení.Záleží,jaký zájem o tuto akci budou mít a jak rychle budou reagovat
  15.01.2007 08:01 Master <anketa.pos@seznam.cz>
 
Nová anketa na http://demonstrace.blog.cz
  15.01.2007 07:43 ---
 
Teď jsi Karle uhodil hřebík na hlavičku. To je skutečně problém a je pravda, že toho se bude hodně lidí bát. A jsme zase u těch odborů, jejichž práci tady Hornet01 supluje. Napadá mě, že by možná mělo šanci na úspěch oslovit někoho z mediálně známých bývalých policistů, kteří se nebojí kritizovat MV např. býv. kriminalista pan Doucha /dofám, že jméno je správně, občas se objeví v televizi a pracuje v nějaké právní kanceláři/, nebo ten dopravák, jehož jméno mi teď vypadlo, případně další. Jsou to bývalí kolegové, kteří jsou úpravou výsluh také postiženi a mohli by tak hájit i své zájmy. Některý z nich by mohl konto zaštítit svým jménem, případně nás i zastupovat, nebo s právníkem naším jménem jednat. Určitě se najde někdo, kdo je osobně zná a mohl by Hornetovi na e-mail zaslat na ně kontakt.
  15.01.2007 07:47 Karel
 
Napadá mně jedno jméno, když jsi zmínil dopraváka a to je pan HUML. Často bývá na Nově v dopravním zpravodajství. U něho bude ten problém, že má s Novou jistě nějakou smlouvu, která se ovšem nebude týkat jeho jiných vystoupení, než dopravního servisu. To by záleželo JEN NA NĚM, jestli by se chtěl angažovat.
  15.01.2007 07:14 Karel
 
Rád pošlu peněžní příspěvek, ale...
Já nevím, jak Vy, ale já se ve své práci (teď již bývalé) setkal s mnoha případy podvodů. V této chvíli je pro mně důležité neztratit důvěru v celou věc a ve vedení této akce. Nezapomeňte, že zde nejste na intranetu, ale na veřejně přístupném internetu. Ubezpečte mně, že neposílám peníze nějakému vykukovi a to třeba veřejným vyhlášením sbírky tak, aby zaštiťující osoba byla nějak identifikovatelná. Vím, že to je problém, ale nechci naletět jako spousta lidí, kteří nám chodí podávat trestní oznámení na podvod
  15.01.2007 07:27 master
 
Souhlas s Karlem
  15.01.2007 06:36 ---
 
jseš borec, že jsi se toho ujal, myslím tím i vytvoření toho konta, které jsem před časem navrhoval.Aby se však vybrala dostatečná částka, bylo by vhodné číslo konta na této a dalších diskusích v pravidelných intervalech opakovat. Pro tvoji ochranu bych ti navrhoval, aby jsi vždy uváděl, na jaký účel bude případný příspěvek použit a závazek, že v případě, že peníze nebudou na tento účel z jakéhokoliv důvodu využity všechny nebo jejich část, budou zaslány na konto Kapka naděje. Tak aby každému bylo jasné, nač bude jeho příspěvek využit a v úpřípadě, že jej poté zašle, vyjádří s tím svůj souhlas. Asi by jsi těžko nějaké příspěvky vracel, nebo rozpočítával a zasílal nevyužité přebytky. A věřím, že podnět k prověření tvého nakládání s těmito penězi se najde, i kdyby si ho měli vymyslet. Přeji ti úspěch.
  15.01.2007 06:37 ---
 
Výše uvedený příspěvek určen pro Hornet01
  15.01.2007 07:17 Master
 
Nevyužité peníze by měly být spíše převedeny na Nadaci policistů a hasičů !!!!!
  15.01.2007 07:47 ---
 
Nic proti této nadaci, je to úplně jedno. Jde jen o to, aby bylo jasně stanoveno, na co případný zbytek půjde, aby nemohl byt nikdo obviňován ze snahy se obohatit. V této souvislosti se mi zdá částka 20Kč směšná a nedostatečná, navrhoval bych částku jednotnou např. 50 nebo 100,- Kč. Bylo by tak i z výše konta ihned jasné, kolik lidí tuto akci podpořilo.
  15.01.2007 11:29 ru6se
 
Ahoj.
Myslím si, že bychom opravdu měli posílat vyšší částky a to by mohlo být 100,-kč. Mě to rodinný rozpočet nenaruší a kvalitní advokát dnes prostě stojí mnoho, tomu bychom se měli a budeme muset přizpůsobit, pokud chceme uspět. Uvědomme si také, že půjde o časově dlouhodobější službu právníka, takže já za sebe říkám, že jsem ochoten pro tuto věc posílat pravidelně každý měsíc 100,-kč a dnes posílám prvních 100,-kč. Díky a držte se
  15.01.2007 01:22 .
 
Pane ministře, proč je dovolená psaná na 6 týdnů, když si musíme brát dovolenou ze svého volna? Nebylo by logické, dát každému policistovi např. několik set hodin dovolené v roce a odepisovali by se mu hodiny? Je to stejný marast jako s platem, na výplatní pásce máte jistou sumu, ale zaměstnavatel za vás platí další částky ( a nemalé)....? To aby se lidi nenas.ali a nešli do Prahy s vidlema - jak jste tam drazí? Kdo to tam za ty peníze vymýšlí? Co je to za génia? Nakopal bych mu zadnici a vyhodil oknem.....
  15.01.2007 00:34 Pravda <vivajo@centrum.cz>
 
Ve svátek mají ostatní volno a mají to zaplaceno = méně odpracovaných hodin = snížení týdenního fondu pracovní doby. O víkendu jsou na chatách a v noci většina slušných lidí spí. Ponocovat je nezdravé.
V nepřetržitém provozu se dělá pořád (So,Ne, svátek/nesvátek, den/noc), a svátky bez snížení týdenního fondu prac. doby.
V nepřetržitém provozu by se proto měl snížit týdenní fond pracovní doby na 33 hodin týdně.
  14.01.2007 22:47 maromy
 
Zdravím všechny kolegy a samozřejmě i kolegyně. Tak nevím jestli jste zaregistrovali příspěvek pana místopředsedy odborů na intranetu, kde se distancuje od pořádání demonstrace ... zkrátka odbory nás hodili přes palubu, propásli obrovskou šanci jak si napravit reputaci a jak přilákat nové členy, tedy kdyby se připojili k demonstraci a ujali se i její organizace. Dále pan místopředseda píše, že se budou konat další jednání ..... já jen nevím koho tam ty odbory zastupují, kdo jim dal mandát mluvit za nás a takzvaně hájit naše zájmy .... Mohli dostat mandát od tisíce nespokojených přímo na demonstraci, mohli jasně ukázat kolik lidí vlastně zastupují a mohli mít silné argumenty pro "nějaké to vyjednávání" kde se snad po měsících jednání probudí a začnou něco se zákonem dělat a snad i ty peníze o které nás připravili nám vrátí ale aby nebylo pozdě a bylo ještě vůbec komu co vracet, neboť mezitím odejde tolik lidí a bohužel kvalitních lidí- profesionálů a bude trvat několik let, než je někdo nahradí. Jinak i na našem okrese ve středočeském kraji funkcionáři dali jasně najevo, že si nepřejí naši účast na demonstraci a že se může stát, že kdo se zúčastní tak může přijít později i o místo.
Jinak se ptám pane ministře, pokud teda ještě tady alespoň čtete tyto příspěvky, jak daleko to necháte ještě zajít a co Vás ještě musí přesvědči o tom, že nový služební zákon je hodně špatný a pro řadové příslušníky zcela nevyhovující ba přímo likvidační. Kolik lidí musí ještě odejít .... Najděte si čas a vyberte si jakékoliv oddělení a udělejte si přímo sám vlastní analýzu a nespoléhejte na zpracované a značně upravené statistiky .... mimochodem by mě docela zajímalo jaký je teď průměrný plat a určitě jsme v průměru šli nahoru a to možná i přes 30 000 Kč hrubého.
Co mě nejvíce mrzí, že se vlastně za nás nikdo nepostaví a tak se nám nemůže nikdo divit, že pořádáme demonstrace a to je přece už dost velký signál, že se něco děje.
Všem kolegům a kolegyním přeji kvalitní zákon a opravdu spravedlivé finanční ohodnocení
  14.01.2007 23:11 .
 
Odbory oficiálně zastupující cca. 1/10 všech policistů. To, čeho dosáhnou, je však pro všechny.
  14.01.2007 23:30 maomi
 
pro .
proč se ale distancujou od demonstrace, proč si nechají ujít tak velkou příežitost k získání větší důvěry a v neposlední řadě i jejich samotné posílení a tím i větší váhu při jednání... to nechápu!!!
  14.01.2007 23:43 ja13
 
Zdravím všechny kolegy! Vážení kolegové, jsem bývalý policista. SLoužil sem 15 let a v r. 2004 to zabalil. To, že dojde kekopalsu P ČR jsem trvdil od počátku zveřejnění nového zákona. Nikdo mi nevěřil. Ten paskvil vznikal za boha označovaného Stanisav Gross a spol. Ale o něm se zde bohužel nikdo nezmiňuje. Samozřejmě na tom má vliv i Langer,ale ten to převzal jak to leží a běží a jelikož tomu ta parta dobrodruhů, kteří zákon dělali nerozumí, dopadlo to jak dopadlo. Mě se samo také nelíbí 50% výsluha a jelikož jsem ještě v odborech, ale Bohu díky ne těch P ČR, tak si požádám o právní poradenství a poběžím s tím takto! Když se zmiňuji o odborech, tak v těch s panem Štepánkem bych určitě nebyl a určitě vystoupil. Po jeho vystoupeních v televizi mi to stačilo. Výraz nepřesvědčiví, do kamery se nepodívá, mele mele ---- domluvili jsme se s MV,PP..... No on je nejméně z poloviny ve služebním poměru, z poloviny placen odbory (nemýlím-li se) takže má taky v kalhotech. Předsedou odborů by měl být člověk progresivní, který zná jednak práci Vás všech od chodníku a výše a potom by to mělo smysl. Ale pravděpodobně tomu tak není. Dále by měl být mladý, umět jednat a halvn umět vyjednávat. O tom to je! Osobně se budu snažit dostat do Prahy, třeba i na jednání s MV a PP přes druhou odborouvou organizaci, která má dle mého názoru větší slovo, sdružuje i hodně policistů a dalším bych vzhledem k platnosti sl. zákona do odborů vstoupit radil. Jinak při sebemenším problému s vámi vedoucí a ispekce zametou a nemusíte řešit ani 15 let služby. Totiž před 15-tým rokem na vás budou hledat,aby vás pak za pitomost vyhodili a tím nemuseli platit a ušetřili. Dám na modlení, pokud se mýlím. DRŽÍM VÁM PĚSTI A PŘEJI ÚSPĚCH!!!! Hlavně těm v přímém výkonu služby tedy, 3.4.5 PT!!!!