Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  16.01.2007 23:33 bez odpovědi
 
ČÍM TO JE, ŽE V RUBRICE O KORUPCI PAN MINISTR TAK ČILE ODPOVÍDÁ A V ZÁVAŽNÝCH PROBLÉMECH OHLEDNĚ NOVÉHO ZÁKONA A MIZERNÉM PROFINANCOVÁNÍ JE NAPROSTO NETEČNÝ. ŽE BY JEJ NEZAJÍMALY PROBLÉMY RESORTU, KTERÉ VYTVOŘILY ATMOSFÉRU NEJISTOTY A OBAV.
  16.01.2007 23:29 pitbull+Hornet01
 
Vážení.

Dnes zasílám poslední příspěvek,zítra sloužím v Dejvicích :-( , tak ať jsem ráno vyspalý.Nevím,zda je ostudný či výborný...Ptáte se nás,kolik je na účte vybráno.Tak tedy: k dnešnímu dni se sešlo na účtě 8000,-kč.Nevím,zda zde uvádíte nepravdivé údaje typu...poslal jsem,nebo souhlasím a odesílám,ale po výpočtu hlasů,se částka neshoduje částce 8tisíc...Ano,za tyto prostředky jsme velice rádi a měli by jsme si jich vážit,poněvadž je to z jedné strany úžasná důvěra,ale bohužel na úkon právníka a soudní výlohy je to jen zlomek.Proto jsem se rozhodoval,zda tuto částku uvést na tyto stránky,aby se nám páni nevysmáli.Po zralém uvážení jsem dospěl k názoru,že je to vlastně jen odrazový můstek a věřím,že se samotná částka navýší.Ještě jednou moc děkuji za vás za všechny.

Jan - pitbull v Praze dne 16.1.2007 v 23.23 hod.
  17.01.2007 01:55 policista z Vyškova
 
Vzhledem k tomu, že konto je zřízené teprve druhý den, tak si myslím, že je to docela slušný odrazový můstek a že částka bude každým dnem narůstat. Myslím, že každý komu není lhostejný náš společný záměr, nějakou tu korunku do společné kasičky přidá. Je to ale samozřejmě o důvěře a vy pánové moji důvěru rozhodně máte. Také si myslím, že by nebylo špatné každý den v určitou domu uvádět aktuální stav konta. Je to ale pouze můj názor. Jinak držím pěsti a prosím všechny zúčastněné, aby přispěli na konto Demonstrace a pokračovali v propagaci našeho společného cíle.
  17.01.2007 07:57 Safrona
 
Taky doufám, že na konto příjde daleko více peněz. Jestli je konto zřízené dva dny, tak je to příliš brzy. Převod peněz z jiné banky k vám trvá až tři dny, pošta to bude asi i delší. Takže hlavu vzhůru! Věřím, že ti co psali, že posílají, tak opravdu poslali. :o)
  17.01.2007 12:12 kobra <hasimoto@seznam.cz>
 
for pitbull+Hornet01...
Naprostý souhlas se Safronou- peněžní ústavy mají na převod do 3 dnů. Navíc pokud jde o převod z cizího ústavu a ne z téhož. Uvidíš ve St-Čt-Pá!! To bude o něčem jiném:-)
  16.01.2007 23:17 dennis cleanis <ZV130@volny.cz>
 
Reakce na reportáž ze strany odborů: Véžené kolegyně a kolegové. Dnes v odpoledních hodinách jsem poskytl TV PRIMA cca. 20 minutový rozhovor k současné situaci v Policii ČR, kde jsem vysvětlil současný stav vyjednávání s vedením MV ČR a PP ČR a případné další možné kroky pokud by tato jednání selhala. Rovněž jsem zopakoval, že dokud jednání probíhají a vedení MV ČR přistupuje k těmto jednáním vstřícně je nesmyslem demonstrovat. Tím bychom si tzv. vystřelili poslední možnost, kterou nám právní řád ČR dává. Navíc demonstrace v tuhle chvíli by působila silně kontraproduktivně. Jak jsem již napsal určitá řešení se již rýsují.

Bohužel TV PRIMA ve své reportáži použila z našeho rozhovoru necelou jednu větu !!!


Přeji hezký den. Ing. Alexander Burda, 1.místopředseda NOS PČR

Co k tomu dodat? NOS se prostě zabývá nějakými kompromisy, tedy řešením, jak to udělat, aby se navýšily v rámci finančních možností platy. Nechápou ale, že jde o to,co promarňovali samy odbory několik let při tvorbě zákona, kdy měly bojkotovat jakékoli snahy o uvedení paskvilu v platnost, čímž by si vysloužili naši plnou podporu. Už to konečně pane inženýre pochopte. Tady nejde jen o platy, ale o nesmyslnost paskvilu, za nějž jste i Vy ( vedení NOS ) bojovali. Tím jste ztratili tvář a proto se organizují akce mimo Vás. Vy ale budete z obliga, Vy přeci toto nepodporujete. Tou poslední možností o které píšete je si dupnout u Langera a sdělit jasné požadavky s jasnými termíny, jinak to jde mimo Vás.
  17.01.2007 08:49 ja13
 
Sleduješ stránky NOSu pana Štěpánka!!! Aktiv, který mají mít zítra je přesunut už zase někam jinam.... takže nevím, co si myslet o jejich vystupování a organizaci vůbec. Je to jasná loajalita s vedením a pro obyčejné lidi nic!!! pěkně to fakt promázli. Sleduju to jako bývalý policista a dělám si o tom úsudek. Na druhou stranu ale od odborů - teda těch druhých, které P ČR jsou, budu brát právní poradenství týkající se výsluových příspěvků podle zákona 186/91 podle kterého jsem odcházel a nyní jsem hodnocen dle 361/2003. Prý je dokonce nějaký nález ústavního soudu, podle kterého bylo rozhodnuto a sociální odbor MV se asi neřídí.... VÍTE O TOM NĚKDO NĚCO??? ZEJMÉNA VY BÝVALÍ KOLEGOVÉ, kteří to tu taky čtete??? Děkuji !
  17.01.2007 15:46 Chudák z ulice
 
TADY SE NEHRAJE FÉROVÁ HRA, DNES A DENNĚ TO UKAZUJÍ ŘEDITÉLÉ OKRESŮ A KRAJŮ. JÁ UŽ TOHO U TÉTO SLOŽKY ZAČÍNÁM MÍT PLNÉ ZUBY. VYPADÁ TO, ŽE TU HRAJÍ O ČAS A MEDEM KOLEM HUBY SE SNAŽÍ LIDI CHLÁCHOLIT. NENÍ TO NÁHODOU PROTIPRÁVNÍ JEDNÁNÍ TAKOVÉ VYHROŽOVÁNÍ PROTI ODVOLÁNÍ.
  16.01.2007 23:11 jistoty pryč
 
NOVÝ SLUŽEBNÍ ZÁKON BYCH PŘIROVNAL SNAD JEDINĚ KE KUPONOVÉ PRIVATIZACI A KARIÉRNÍ ŘÁD TO JE OBYČEJNÝ PENĚŽNÍ ŘETĚZEC PO KTERÉM SE BUDOU LIDI ŠPLHAT, ABY MĚLI CO NEJVÍC PENĚZ PRO SVOU RODINU. HODNOSTI, ÚSPĚCHY, MOMOŘÁDNÁ POVÝŠENÍ, PRAXE TO NIKOHO NEZAJÍMÁ. KTERÝ DOBYTEK JE ZA TOTO ODPOVĚDNÝ, ŽE Z TOHOTO ZÁKONA BUDOU PROFITOVAT JEN URČITÉ VRSTVY LIDÍ?
  16.01.2007 22:35 Martin četník ve výslužbě <martinbla@seznam.cz>
 
Nevím, jestli se zde najde nějaký bývalý četník jako já. Sám jsem odsloužil 12 let a odešel v roce 2002 s příspěvkem za službu. I na nás dopadl nový služební zákon v té podobě, že nám vykrátili valorizaci příspěvku na polovinu oproti ostatním a místo příspěvku za službu jej nazvali nově výsluhový příspěvek. Jelikož se s tímto postupem neztotožnuji,nezbývá, než se proti tomu odvolat a bojovat proti celému zákonu. Děkuji, že se Vás už pár ozvalo, koukám není to "jen" můj problém, ahojda a nedejte se četníci, hasici apod.
  17.01.2007 08:52 ja13
 
přečti si co jsem napsal o pár článků v výše. Jeslti něco víš, spoj se se mnou, jesti ne, budu shánět já! Náš předseda té druhé odborové organizace má kontakty na ústavní soud v Brně (sídlíme v Brně) takže bud vezmu doporučení, nebo až tam v úterý budu, klidně na ústavní soud zajdu, není problém....
Dokonce známý slouží na ústavním soudu jako ochranka, tak si ho tam pošl taky...
  16.01.2007 21:46 Rentier <Plustek@quick.cz>
 
For pprap.Radek,
možná je to příležitost. Dřív to byli studenti, nyní možná policisté.
  16.01.2007 23:12 § 361
 
Studenti se zapsali do historie, teď se do ní zapíší policisté!
  16.01.2007 21:44 sniper
 
4: pitbull: Toho 15. je fakt blbý datum, kvůli poradám!!! Pokud nejsme z Prahy, tak to nestihneme! Chce to byť by jen o den změnu! Ať nejsme za blbce, kteří si sami zaviní malou účast! A v petici mi chybí znovuzavedení příplatků za víkendy, noci, a svátky! Jedině takhle se zamezí nespravedlnostem, kdy má někdo měsíčně dvě noční a má stejný prachy jako někdo, kdo jich má deset!
Jinak před chvílí jsem shlédl zprávy na Primě a byl to hnus! Odpovědi pana Langera a mluvčího PP jsem tak nějak očekával, ale že řekne zástupce odborů, že není důvod k demonstraci, to je silný kafe!!! Copak zákon, kterej je v rozporu s Ústavou, Listinou, demokracií, kterej je nespravedlivej a diskriminační, není důvod??? Za co jiného by prohoha odbory měly bojovat, když ne za takovéhle základní a existenční práva???
Jen jsem zvědav, až bude zase nějaká předvolební kampaň, jak bude pan Langer reagovat na oblíbené útoky opozice ve smyslu, že ODS je stranou pro bohaté, která bere chudým a dává bohatým? Vždyť přesně tohle se děje u PČR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bohužel se přiznávám, že jsem ODS volil, nejsem tedy žádnej komouš ani levičák, ale tímto si to u mě pos....
  16.01.2007 20:51 pprap. Radek
 
Vážení kolegové. Ať již bude demonstrace v kterýkoliv den, bude to přinejmenším první akce tohoto druhu, kterou snad naše dějiny nepamatují. Protestní demonstrace ozbrojené složky státu - PČR, tak to je tedy gól. Na ministra, za kterého se toto stane se bude opravdu dlouho vzpomínat a možná, že jako jako jediná svého druhu vejde i do učebnic. Opravdu bych nechtěl být členem ODS, členem té strany, která tak vehementně kritizovala po dlouhá léta a slibovala, jak ONA vše lépe povede. Tak tedy vedla, až to dovedla.. ke zdárnému konci. A být stínovým ministrem, který neznal nikdy slova chvály a uznání, ale byl věčným kritikem a oponentem? Tak tím bych také nechtěl být. Ještě dlouho se na něj bude vzpomínat......a doufám, že nezapomene.
Jediné co mohu říci je: dostavte se v opravdu hojném počtu na demonstraci a projevte svůj nesouhlas. Nelitujte peněz, volného času a udělejte si tematický a poznávací výlet do Prahy-:)) Kdy budete mít opět takovou příležitost měnit dějiny???? A nezapomeňte, až půjdete opět volit, kdo je ten dobrý a kdo ten zlý. Zlého jsem si vybral - je to ODS. A dobrého...??? Toho vám napovídat nebudu. Sám za sebe mohu říci, že již nyní mám příslib všech členů rodiny, že ač nechodili pravidelně k volbám, tak nyní se zúčastní opravdu všichni a budeme volit jednu stranu, jednoho dobrého.. ale ODS to rozhodně NEBUDE!!!!!
  16.01.2007 23:10 Zdeno
 
Vždyť to ODS říkala ještě před volbami, že bohatým ještě víc přidají a chudým ještě víc na záda naloží. Proto je většina Prahy volila. Policie ČR je toho zářným příkladem. Na PP (Praha) přidají v řádech desetitisíců a aby na to bylo, tak to seberou těm, kteří u policie dělají tu nejdůležitější práci - styk s lidmi. Když se začnou lidi bouřit, tak že to nějak dorovnaj, ale tak, že to daj do nenárokové částky, která se nevalorizuje.
Takže 15 v Praze, ať nás tam je co nejvíc.
PS: S platem jsem nedopadl zas tak špatně, přidali mně 0,32% (1106,-Kč za rok).
  16.01.2007 20:25 ---
 
Termín demonstrace je vybrán zcela nevhodně. Každý funkcionář raději svoje lidi zaměstná na poradě, které se v této době konají než aby jim umožnil se demonstrace zúčastnit. Chce to změnu.
  16.01.2007 20:41 policista z Vyškova
 
V této chvíli lze asi jen těžko dělat změnu v termínu demonstrace a opět hledat další termín. Vím, že pro každého to není jednoduché vzhledem k tomu, že kolem 15 dne v měsíci bývají na základních útvarech porady, ale je nutné si volno naplánovat včas dopředu a pokud vás bude na útvaru většina, tak vedoucí poradu udělá jiný den, tak jako u nás. Nemůžem již takto rozjednanou demonstraci odkládat, aby si o nás ti odborníci nahoře mysleli, že nejsme schopni se domluvit na základních věcech. Hlavně je nuté termín demonstrace co nejrychleji rozšířit na všechny útvary a dále na ostatní složky MV, kterých se paskvil, kterému říkají zákon týká, tak aby účast byla co největší a dále posílat na konto fin. příspěvky na případnou právní pomoc. Děkuji za pochopení. DEMONSTRACE!!!
  16.01.2007 21:23 ---
 
Hele příteli, vetřel jsi se sem pod mou značkou, tak si ji laskavě změň
  16.01.2007 21:58 Master <ankety.pos@seznam.cz>
 
Opravdu ten termín je trochu nešťastný, opravdu všude jsou porady a z Moravy to do Prahy stihnem jen velice těžko. Zkuste tedy ještě jednou( ( po třetí a naposledy ) , do třetice všeho dobrého)) změnit datum na 14.2.2007, nebo 16.2.2007.
  16.01.2007 19:25 skidy <skidy@seznam.cz>
 
Vážený pane ministře, právě teď jsem v televizních novinách na Primě shlédl Vaše vyjádření k chystané demonstraci a z Vaší reakce se mi zvedá žaludek. Proč máme neustále čekat až na konec roku? To už u koryta nebudete a ministrem vnitra bude někdo jiný, kdo si "vyžere" výsledky Vaší práce? Každý z policistů má minimálně maturitu a tak si všichni dokážeme podle podepisovaných platových výměrů spočítat svůj plat v "čisté" výši, který je dle současného znění neměnný a budu jej pobírat ve stejné výši celý rok. Pokud ovšem čistě náhodou na nás nezbydou nějaké odměny. Dle Vašeho vyjádření tedy očekávám, že na konci roku dostanu mimořádný plat ve výši aspoň 20.000,- Kč, aby se mi dorovnala mzda za celý letošní rok apoň do výše loňské mzdy a to už nemám odvahu počítat valorizaci, která ostatní státní zaměstnance neminula. Zvedněte už konečně svůj zadek z vyhřátého křesla a jděte do ulic zeptat se v těchto ulicích sloužících policistů jak ono to doopravdy je.
  16.01.2007 21:52 René
 
On ti bude pořád dokolečka tvrdit , že byl každemu navýšen plat , že je vše v pořádku. Neřekne ale, že to je základní plat bez příplatků. Já jsem ale v roce 2006 nežil jen ze základu!!!!!!
Mě by stačily ty jeho příplatky nebo to co si naposledy přidali ve směmovně na platech. Demonstrace-nutnost.
  17.01.2007 15:52 tarifní třídy
 
TADY PŘECE NEJDE JEN O PENÍZE, TADY DOŠLO K NESMYSLNÉMU ZNEVÝHODNĚNÍ URČITÝCH TARIFNÍCH TŘÍD, KTERÉ PRÁCI U PĆR ANI NEODPOVÍDAJÍ.