Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  28.01.2007 18:54 Protest
 
Za co chcete demonstrovat? Většina z vás má sotva maturitu a za takové vzdělání vám všem bohatě dvacet hrubejch stačí. Spousta z vás chrápe v práci při výkonu dozorčích služeb či operačních, někteří spíte po parcích ve služebních vozidlech. Když si projedu noční Prahu či Brno, tak do rána najdu několik desítek orosených policejních aut, kde spokojeně chrápete, aniž by jste do rána hnuli prdelí.. .ČEST!! P.S.: Příspěvek se netýká poctivých poldů.
  28.01.2007 18:58 Jura Brno <legalnivrazda@seznam.cz>
 
Protest
Dík za příspěvek, ale já tady nikomu nevysvětlí, že jsem to nepsal já. I když s Tvojim názorem souhlasím.
  28.01.2007 19:03 Souhlas
 
Jo, máš pravdu. Taky si stěžujou, že se jim rozpadá kvůli práci manželství. Hoši, za většinou rozchodů je nevěra!! Většinou vaše, nebo vašich manželek.
  28.01.2007 19:03 Poctivý polda
 
Pro pořádek neznám ze svého okolí žádného policistu, který nemá jako základ maturitu.
  28.01.2007 19:48 Poctivý polda
 
Zkuste se ptát u armády kolik je tam maturantů, zda jsou jako my placeni státem, jaká je týdení a měsíční a roční náplň běžného vojáka z povolání, jaké je jejich finanční ocenění plus další finanční " požitky ". Jakými právními předpisy a jejich složitostí se řídí a pod. Toto zkuste porovnat s policistou - vím jistě že by Vám spadla brada. Nám již nepadá, protože se s nimi v poslední době snažíme srovnávat v zabezpečení, fianančním ohodnocení a pod. a nejsme naprosto srovnatelní, protože, když mě takový voják z povolání řekne, že chtěl odejít od vojska, ale z důvodu odcizení jeho auta, musel jak sám řekl, zůstat další 4 roky u armády, aby si mohl koupit nové auto, tak mě to připadá legrační. Mám 8 let staré auto a i když zůstanu u Policie ČR dalších 10 let ( ne jenom 4 roky ) tak na nové auto stejně mít nebudu - je to jen realita. Takže my nejsme žádní vataři. Já si kupuju na splátky i výfuky na mé vozidlo, na splátky jsem koupil 16 letému synovi mobil, manželka pracuje 14 let u soukromníka za 7.500 čistého, takže mě snad nebudete podezhřívat, že jsem tak dobře placen, protože pokud bych byl dobře placen, tak bych si tyto věci jistě nebral na splátky. Tak jsem se tu odhalil co se týká života obyčejného policisty, úplatky jsem nikdy nebral a snad jej nikdy nevezmu, je to můj osobnostní cíl se neušpinit a zůstat poctivý, abych si mohl vážit sama sebe a na provokatéry házející všechny policisty do jednoho pytle dělat dlouhý nos, tedy tato laciná hodnocení přehlížet a smát se jim, jak jsou tito znalí ve skutečnosti hloupí ve své neznalosti.
  28.01.2007 21:18 .
 
pro SOuhlas: až tě manželka s dětmi uvidí 3 (slovy: tři) dny v měsíci několikrát za sebou doma, tak ji můžeš vysvětlit, že ten snížený plat je za to, že nejsi doma....BLBE!!!
  28.01.2007 22:08 .....AČR
 
Tak nezáviď ty troubo uplakanej,chudáčku policisto!Tak pojď k nám.Jseš ubohej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!Zůstaň radši kde jseš takové tady nepotřebujeme!Cucánku závistivej.Dneska mi chtěl dát jeden z vás pokutu,jakmile se dozvěděl,že jsem u Armády,tak to šlo na dvojnásobek.Vy kreténi závistivý jděte do P...le.Taky jsem mu to řekl-naštěstí jsem na pozici kde se to smázne.Ubožáci!!!
  28.01.2007 22:27 .
 
Jestli ty jsi u AČR, tak potěš.... a jestli cokoliv smázneš, tak bych se na to podíval... Jsi ubožák nic víc...
  28.01.2007 22:43 Poctivý polda
 
Pro AČR :

1. Ukázal jsi svoje kvality
2. Na tebe jsem neútočil, srovnával jsem soc. zabezpečení u AČR a PČR
3. Za moje působení u PČR jsem pro lidi udělal stráááášně mockrát víc než ........ pochopils ? Takže se navážet nemusíš
4. Cucánek určitě nejsem a podle tvého projevu budu jistě nad věcí
5. K armádě se nechystám, protože mám jistě kvality, které bych tam nevyužil.
6. Psychologickým 8 hodinovým testem mě bylo naměřeno IQ 139 a to by mě tam bylo na nic
7. Na vojně jsem byl 2 roky 84-86 na Slovensku a jak to tak vidím, tak oproti tobě jsem prošel většími sračkami
8. Kdyby ten kolega jeden závistivej ti chtěl udělat problém tak věř, že by to šlo ti ho udělat, jako ho může udělat kolega i mě. Nepasuj se tak vehementně do elity nepotrestatelných.
S odpovědí se nemusíš obtěžovat, již odpovídat nebudu, na takovéhle výpady od kriminálnickejch hajzlů jsem zvyklý, ale od příslušníka armády je to trapné - pro mě ale ne. Je to vizitka armády.
  28.01.2007 22:58 ...AČR
 
Vizitka ty IQ 139 je to vaše,protože jste akorát arogantní,závistivý.Všichni chudáčci vystaveni těm nejhorším podmínkám.Na světě je akorát policie a nikdo jiný!!!Armádu nesnášíte,ale vás nemá rád nikdo!!!!Zbohem a dej si paralen,ať z toho nemáš teplotu....Jo a IQ máš možná 139 a UQ máš -2500.Jestli si myslíš,že tvé IQ je dostatečné,tak jseš na omylu.Jseš u policie,což hovoří za vše
  28.01.2007 23:05 pro AČR
 
k armádě pouští i bez maturity z jazyka českého????
  29.01.2007 10:03 Robocop
 
A proč jsi dostal pokutu, protože jsi něco nedodržel tak nebreč máš jezdit tak jak se má a nic by ti nehrozilo. Tvoje vyjadřování a pravopis mluví za vše, kdy si o tvé inteligenci udělá každý obrázek.
Jinak jsem se ptal při náboru v roce 2000 na srovnání přijímacího řízení k AČR a PČR, kdy třeba psychologické testy na přijmutí vojáka z povolání jsou na 60% policisty.
Závěrem co jsi udělal pro společnost kromě válení v blátě a běhání po opičí dráze a dalších her na vojáky.
  29.01.2007 10:36 Polda
 
Pro AČR
Armáda ČR je preferovaná složka pouze díky NATU tak si nefandi jak jste dobří. Obrázek o inteligenci řadového vojáka z povolání z motostřeleckého oddílu, jsem si udělal o Povodních, kdy jsm s nimi sloužil. Měli jenom bodák a sám jejich velitel mě požádal, abych na ně dával pozor. Bylo to směšné jedem byl u AČR 7 let druhý 8 let a já u PČR 6 let.
  30.01.2007 09:51 ....AČR
 
Ano jsem hloupej.Bohužel čeština není můj obor.Mám vystudovanou fakultu mat fyz v Brně.Ano měl jsem dostat pokutu za prasklou žárovku na SPZ-1000 kč a když jsem ukázal služebák,byl to dvojnásobek-jen protože jsem VZP.Jinak se podívejte na pravopis u svých jiných kolegů!!!Tak tomu říkám spravedlnost.Jste ubozí a lituji tak akorát hasičů,kterých se nový zákon týká rovněž.Jinak k policii jsem vašim výběrovým řízením prošel bez problému,ale armáda nabídla víc a lepší podmínky,tak nebrečte a udělejte to samé.Jenže z vaší rozežranosti by vám plat armády určitě nestačil.
  30.01.2007 14:44 Polda
 
Pro AČR
Nevím jak kolegům, ale mě osobně by plat vojáka z povolání stačil, kdy po 11 letech u PČR mám méně jak tvůj kolega co je u AČR 5 let a to o 11.000. Vzdělání máme stejné náplň práce nelze srovnávat. Přál bych Vám a ostatně smyšlejícím vojákům z povolání, aby se naše firma dostala do krize a Vy museli narukovat a dělat naší práci. Toto jsem jen tak pro legraci uvedl, před tvým kolegou o kterém mluvím, kdy z toho málem dostal šok.
  28.01.2007 18:50 BEZ PŘÍPLATKŮ
 
ROZPADLO SE MI MANŽELSTVÍ A CELÁ POLICEJNÍ PRÁCE MI VZALA I ZDRAVÍ TAK SE PTÁM, K ČEMU JE TOHLE POSLÁNÍ DOBRÉ?
  28.01.2007 18:49 Jura Brno <legalnivrazda@seznam.cz>
 
28.01.2007 18:39 kobra
  28.01.2007 18:39 kobra
 
Tak tento způsob reakcí, zdá se býti nejlepší...dík:-)) a čus
  28.01.2007 19:24 +++
 
Schíza je zákeřná nemoc.
  28.01.2007 18:22 Jura Brno
 
Jste fakt hnusný, někdo se tady za mě vydává a říká, že jsem blázen. To není žádná pravda já přeci blázen nejsem,protože i doktor říkal, že mám ve všem pravdu a mám být v klidu.
  28.01.2007 18:35 dennis cleanis <ZV130@volny.cz>
 
Tak dejte na rady doktora a buďte v klidu.
  28.01.2007 18:19 Jura Brno
 
Doktor mě říkal, že mám schizofrenii, nevíte co je to za diagnózu? Je to vážný?
  28.01.2007 18:25 dennis cleanis <ZV130@volny.cz>
 
Pro Vás ne a ten druhý, pokud bude jenom psát přihlouposti na internetu, tak také ne :-)
  28.01.2007 17:35 Robocop
 
Asi né zákon nejvíce poškodil ty dole né v středu a nahoře.
  28.01.2007 17:43 kobra
 
for: robocop...
Přečti si příspěvky 1-2 dny dozadu a už mu taky odpovídat nebudeš (myslím reagovat na "Jura z Brna"...). Důvod je prostý tak jak tazatel......
  28.01.2007 17:58 Jura Brno
 
28.01.2007 17:43 kobra

Které příspěvky máš na mysli? Ty které jsi nakopíroval a poupravoval?, Nebo ty původní?
  28.01.2007 17:25 Jura Brno
 
Chci se zeptat, SKPV, ÚOOZ a IMV bude demonstruvat také? Tyto složky nikdo z Vás tady nejmenoval.
  28.01.2007 17:20 Michal
 
Tak si říkám, co je špatné na tom, že policista, který bude sloužit dnem i nocí, svátek, pátek, stát na DBA, mrznout a třeba i v přesčase, bude mít nakonec vyšší plat než třeba jeho nadřízený, který bude chodit pouze na denní směny a jen v týdnu? Policejní prezident, ani ministr tuto práci za něj (policistu) neudělají, jen se v médiích výsledky holebají a od stolu na papír je házejí. Já chápu, že Ti nadřízení, ředitelé, různé pro běžného občana neviditelné kancelářské krysy asi hodně naříkali, že oni, chudinky, když mají práci do 14.hod (ale po obědě je tam již nehledejte, protože jsou civilním služebním vozidlem na nákupu), přece mají mít větší plat, že oni jsou TI LEPŠÍ, lepší kasta a ten PÓVL dole na ně za žádnou cenu mít nemůže. Podle nového zákona postupem (bláhový ten, co si myslí, že z 3.plat.tř. postoupí na 5.p.t.) a také finančně. Ale to tu již bylo!!! Ti lepší, nadřazení... ještě, že český policista nemusí mít blond vlasy a něměcké předky. Ale pánové, Hitler také padl!
Nemyslíte, že vaše demonstrace tlaku na nás, ať stáhneme odvolání, nereptáme je směšná? Chcete demonstraci? Máte ji mít! Máme vzít jako v Itálii za rukojmí řidiče? Plnit důrazně a svědomitě svou práci bez lidského přístupu a každého zastaveného občana vybavit řádně tučnou pokutou? (skoro na všem se dá něco nalézt) Přece budeme do písmene plnit zákony i honit VAŠE výsledky!!! A lidé REMCAT... na nás... ale i na VÁS. Do voleb je možná daleko, možná ne, myslím, že lidé by si pak předčasné volby vynutili.
Chcete nás nutit do nenadálých DBA, Kryštofů, cvičení pořádkových jednotek apod. v den demonstrace? Jak se říká, nemocenská to jistí!!!! Ať to tady klekne, nezájem, ať nastoupí Ti kritici a co mají přidáno. Prezentujete, že Těch spokojených zaměstnanců Policie ČR je víc, tak ať konečně makaj! Vy jste nás nakazili tím nejzhoubnějším bacilem - bacilem lži, podvodu, opovtžení, nenávisti. Děkujeme, odejděte!!!
  28.01.2007 18:34 xy
 
Nic jsi nepochopil, proč má např. ředitel televize víc, než hlasatel, který taky chodí soboty,neděle a v noci, proč má
zdravotní sestra méně než ředitel nemocnice, i když je v nepřetržitém provozu, proč má řidič tramvaje méně než ředitel dopravního podniku atd. Je Ti to již trochu jasné ?
Proč si stále myslíte, že v sobotu, neděli a v noci děláte jenom vy policisté a že jste nejdůležitější ?
  28.01.2007 18:40 dennis cleanis <ZV130@volny.cz>
 
Ty jsi nic nepochopil. Tady nikdo nechce srovnávat svůj plat jako řadového zaměstanace s platem PP. Dokonce lze souhlasit s tím, že by měl mít vedoucí vyšší třídu, než řadový zaměstnanec. Na druhou stranu ale argumenty, že řadový policista, který chodí ze svého volna do práce by si i tak neměl vydělat více, než jeho šéf také asi není správné. Ať tedy nejsou nařizovány přesčasy ( nesmyslné DBA ) a bude vše v pořádku.
  28.01.2007 18:42 Soumrak policie
 
POLICIE JE RESORT DOBRÝ AKORÁT K PŘEDVOLEBNÍMU BOJI, JAKO ČERVENÝ HADR, KTERÝ SLOUŽÍ K UPOUTÁNÍ NA ZAČÁTKU TELEVIZNÍCH NOVIN KDY POLICISTA UDĚLAL..........A NEUSTÁLÉMU TLAKU NA PSYCHIKU LIDÍ VE VÝKONU. NIKDY NEKONČÍCÍ FAMILÍÁRNÍ JEDNÁNÍ A BUZERACE. JAK CHCETE NABÍRAT NOVÉ LIDI, CO JIM CHCETE NABÍDNOUT? VŠICHNI VÁM ODEJDOU........
  28.01.2007 18:56 Polda
 
Také musí vedoucí dělat svojí práci a né jak je to většonou všude, že tím pověří své podřízené.
  28.01.2007 19:01 kobra
 
for: xy...
Příteli, nikdo se tu nad ostatní profese jak uvádíš nijak nepovyšuje. Máš pravdu, je řada oborů, kde se prostě makat v nepřetržitém provozu musí. Ale nevím o tom, že by v některém z nich, ať už v soukromém či státním sektoru, neměl zaměstnanec proplácené např. noční směny, So a Ne, svátky, že by jim majitel fmy nebo podniku "naordinoval" 150 (původně 300) hodin odpracovat zdarma, že by jim bezdůvodně odebral postavení, část platu, že by se zaměstnancem jednal jako s "póvlem" a tak se o něm i vyjadřoval. Určitě si vzpomeneš na reakce takovýchto náznaků např. u železničářů, strojvůdců, lékařů, zdravot.personálu,učitelů,pilotů,..atd. Jaké byly reakce u nich?Taky svoji nespokojenost vyjádřili nahlas a veřejně a nikdo se do nich nenavážel,co že to vlastně chtějí,proč chtějí víc peněz apod. Od soukromníka by takto nespokojený zaměstnanec také utekl, že?
Myslíš si, že my policajti nemáme rodiny, děti, půjčky, leasingy, že nebydlíme, nejíme? To,že jsme represivní složka tohoto státu, nás snad má odsunout do nějaké pomyslné 2. nebo ještě horší kategorie, která nemá nárok na nic, jen držet hubu a krok jak ovce vedoucí na jatka? Myslíš, že my nemáme právo se ozvat proti tomu,co se nám nelíbí a s čím nesouhlasíme? - Pleteš se. Pořád ještě jsme občané této překrásné republiky, TY i JÁ i ostatní. A jako takový mám m.j. snad svá práva, s tím snad souhlasíš, ne?
  28.01.2007 19:15 odpověď pro xy
 
Neznám tě ale soudím , že si trochu protiřečíš s tím tvým pochopením. Nikdo tady v příspěvcích neříká, že noční svátky atd. dělají jen policisté ale, že za ně nemají zaplaceno a všichni ostatní ano. Toto pramení ze zákoníku práce a listiny základních práv a svobod ale ty ji asi zjevně neznáš nebo nechceš. A nevnucuj se , když nemůžeš být objektivní!!!!!!!
  28.01.2007 15:12 občan
 
Vážený pane ministře, přečetl jsem si zde několik příspěvků, ohledně zneužívání pravomoci veřejného činitele vysoce postavených policistů, okresních ředitelů a podobně, převážně ve věci vyhrožování svým podřízeným při odvolání proti platovému výměru, bohužel věřím, že se u policie takto děje v tomto směru mám bohaté skušenosti, můj dotaz zní, kdo bude projednávat těch několik desítek možná stovek trestních oznámení, které na těchto Vašich stránkách najdete, Vy pane ministře nejste povinen v případě, že se dozvíte o tom, že je zde podezření ze spáchání trestného činu, v této věci konat, nemyslím konat tak, že na okresáka přijede inspekce a celé vyšetřování začíná a končí tím, že si kamarádi poplácají po ramenou, dají si kávu a věc se uzavře, že ke spáchání trestného činu nedošlo !!!!
  28.01.2007 16:53 Polda
 
Mám takový dojem, že to pana ministra nezajímá a jestli se o tom dozví tak nad tím mávne rukou. Je vidět jak člen pravicové strany spoléhá na bývalé soudruhy a jeho strana v PS odmítá spolupráci s KSČM, kdy nejraději by je zakázali.
  28.01.2007 18:46 361 jen pro určité
 
VYHROŽOVÁNÍ A ZASTRAŠOVÁNÍ KVŮLI MOŽNÝM ODVOLÁNÍM BYLO VÍC NEŽ DOST PO CELÉ REPUBLICE. HNÁT POLICISTY DO KOUTA A KE ZDI ŠLO NADŘÍZENÝM VŽDY VELICE DOBŘE A NOVÝ ZÁKON JIM DAL JEŠTĚ VÍCE MOŽNOSTÍ.