Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.01.2007 18:58 Michal <Michal1223@seznam.cz>
 
Vážení kolegové, prosím Vás, zachovejte chladnou hlavu a chovejte se jako profesionálové, kteří se v životě dokážou vyrovnat a poprat s každou situací. Nezesměšňujte sebe i své kolegy, potažmo celou Policii ČR. Neboť občan civilista, který čte tyto příspěvky, se musí právem zlobit. Musíte si uvědomit, že o práci policisty, hlavně toho na ulici, neví skoro nic. Má úplně jiné představy, což mu nemůžeme mít za zlé. Pokud se vcítíte do jeho situace, pak pochopíte, že člověk, kterého jednou přepadli, dvakrát mu vykradli auto a jednou byt a Policie ČR nic nevyšetřila, zaplatil pokutu za rychlost, za pásy, za světla, a on si pak přečte tohle tady, tak co si asi o nás pomyslí? My jsme tu pro veřejnost a zlobte se nebo ne, ona si nás platí. Ano, je to tak. My se musíme snažit, aby právě občan a celá veřejnost byla s naší prací spokojena, to je naše vizitka. Tady je třeba připomenout, že management Policie ČR v tomto směru nečiní zhola nic, žádná reklama, žádné zveřejnění dobře vykonaných akcí, zachráněných hodnot, životů, zachycených pachatelů, vypátraných kradených věcí a vrácení jejich majitelům, zveřejnění děkovných dopisů, atd. atd. Určitě by toho bylo dost. Ať veřejnost vidí, že policisti jen nestojí za bukem, kde lapají řidiče a dávají pokuty a promiňte mi, "buzerují". Místo toho je každý den v televizi minimálně jeno pochybení policisty, nebo špatně provedený zákrok. Snažme se, aby těchto věcí bylo co nejméně a bylo víc dobré práce vykonané pro tuto společnost. Vykonali jsme jí dost, je třeba o tom přesvědčit i veřejnost. S její podporou se dá víc vyřešit. Ne tím, co tu někteří předvádějí. Nebuďme za uplakánky. Také jsem si pohoršil. Mám ženu, která jako účetní vydělává 8 tisíc čistého a mám malou dcerku. Taky splácím půjčky. Ale přežiju to, někteří lidé nemají ani polovinu co já. Držme při sobě a snažme se, aby tahle Policie za něco stála. Vím, že jde o princip, ale je třeba zvolit vhodnou cestu jak dosáhnot svého cíle. Naše pracovní podmínky nestojí za nic, co si budeme nalhávat. Ať už se jedná o zákony, nesmyslné nařízení, vedení Policie. My musíme v prvé řadě přesvědčit veřejnost, že jsme v právu. Pro nás je hlavní cíl spokojený občan. Je to např. ten, který Vám za uloženou pokutu poděkuje. Nesmějte se, není to takový problém. Svými nářky zde prezentovanými s pravopisnými chybami nikoho nepřesvědčíte.
  31.01.2007 21:42 X-men
 
asdf

Ještě jeden příklad. V zájmu policie by mělo být u policistů pokud možno co nejvyšší vzdělání, které jakýmsi způsobem alespoň částečně zaručuje všeobecný přehled, znalosti apod. Praxi neřeš, tu získá po nástupu, škole a na ulici. Teď si vem, jak nalákat do sboru ...a další žvásty
----------------------------------------------------------------

A ty si vážně myslíš,že nastupujícícho právníka vezmou na služební místo za 14,8 hrubého??? haha
  31.01.2007 21:51 adf
 
Pokud nemá štěstí, nebo není synáček nějakého papaláše, tak skončí na škole, tj.bez debat. I společně s náma tam byly právníci, dle starého zákona dostali ppor.vyšší hodnostní a studovali s náma kvalifikační studium, jestli se to teď obchází, to nevím, ale všichni se bijí v prsa, jak se bude začínat od nejspodnějšího stupínku.... Rovnou na škole bude na tabulce SKPV v 7TT? Něco jsem zaslechl o kariérním řádu....to byl asi zlý sen, promiň...
  31.01.2007 21:40 X-men
 
sddaf

má manželku, dítě, chce je zajistit, takže odpovědný je určitě, proto se ozývá, o vyzrálosti osobnosti ve 30 letech: musel projít i osobnostním testem, který z části jeho vyzrálost potvrzuje, takže si nech těch velkohubých hloupých připomínek a podívej se na to z druhé stránky, z jeho pohledu....
---------------------------------------------------------------- ---

ty hlu*áku,váš kolik lidí udělá ty tvoje slávný psychotesty.Skoro všichni,co mají těch slavných 18,19 let. A psychotesty udělal i ten policista,co se udusil vlastníma zvratkama,když jel na školení,jestli si o tom slyšel..vyzrálej jak stehno.psychotesty potvrdili:o) Dívím se na to z jeho pohledu---odejdu z práce,kde mám o dost větší prachy,dám si k policii,vydržím rok a pár měsíců za 14800 hrubýho a pak dostanu o pár tisíc víc. A teprve pak tady budu řešit,že mám málo peněz,protože už budu ve výkonu !!!!!!!!!!!!!
  31.01.2007 21:45 asdf
 
Za 1) nejsem hlupák, ty tu nejsi od toho, abys mě hodnotil, za 2) pokud se nepletu, tak je náborová akce, takže si o těch 18 letých udělám úsudek - nabrat pokud možnost vše, víme, že je zákon podfinancovaný a lidi nám budou utíkat, za 3) zmiňuješ starého poldu, jeho vyzrálost s věkem a upozorňuješ na to, že se opil a udusil - dost ubohé, s alkoholem může mít problém kdokoliv, to o tobě vypovídá své a za 4) můžu ti rovnou říkat Juro z Brna?...:-))) Mizím pryč Juro, tak se nezlob, že tu zůstaneš sám....
  31.01.2007 21:38 hydromen
 
přeji "asistentovi" hodně štěstí v nové práci, aby se pokud možno co nejméně setkával s lidmi jako je X-MEN...
  31.01.2007 21:40 X-men
 
ty si koumes :o)
  31.01.2007 21:36 X-men
 
asistent
------------------------------------
Tak to opravdu nevím,jaký je tam běžný plat,
Ale jak už jsem psal.. u nás je palt 14800 hrubého menší než zaměstnanec banky,natož prodavač a další běžné pozice
  31.01.2007 21:33 X-men
 
asdgf

jak jsem napsal, nesouhlasím. Mám na to jiný názor, nic víc. Já osobně bych raději nabral člověka, který je vyzrálý a chce tu práci dělat, než toho, co neví co po střední škole a žije v naivní představě, že se bude flákat a brát prachy zadarmo. O nespravedlnosti u kolegů, kteří po 15, 20 letech poctivé služby ve výkonu spadli do 3TT se nebudu vyjadřovat, nechci být vulgární....
---------------------------------------------------------------- ----
O tom,kdo je vyzrálý nerozhoduješ ty ani bilogický věk. je to kus od kusu :o))))))) zemědělsky řečeno :o))))) to,co píšeš po těch15,20 to je naprostá pravda souhlasím. ale prostě 14800 hrubýho není v týhle republice nic absurdního.Lidi ,kde žijete? u nás prodavačka,co maká 12 hodin denně má 8 tis. čisté.Dělá v Penny. A taky má rodinu,děti,manžela. Prostě 14,8 tis a za rok a půl brát přes dvacet ,vždyt je to oki? tak to vydržím a né remcat,že nastupující plat je NEADEKVATNi.O tomhle slově se mi dneska bude zdát :o))))
  31.01.2007 21:41 asdfa
 
jistě že o tom nerozhoduji já, nikde jsem to nepsal. Jestli čteš všechno, tak jsem se zmínil i o osobnostním testu, ale neřeš to, neshodneme se
  31.01.2007 21:29 X-men
 
31.01.2007 21:26 asistent

já si nestěžuji, makal jsem 10 let v dole, stěžování nemám ve zvyku, pouze jsem poukazoval na motivující nástupní plat...
---------------------------------------------------------------- --
Mohu se zeptat odkud jsi? Přibližně. jde o to,že tam,odkud jsem já je ten pro vás neadekvátní plat pro většinu lidí nedostupný.
  31.01.2007 21:32 asistent
 
jsem z Karviné...
  31.01.2007 21:38 asdf
 
Ještě jeden příklad. V zájmu policie by mělo být u policistů pokud možno co nejvyšší vzdělání, které jakýmsi způsobem alespoň částečně zaručuje všeobecný přehled, znalosti apod. Praxi neřeš, tu získá po nástupu, škole a na ulici. Teď si vem, jak nalákat do sboru lidi např. s vysokoškolským vzděláním právního zaměření? Nabídneš mu na rok a půl 14hrubého a 3 roky určitou dobu? Tyhle věci zákon vůbec neřeší a to je chyba, stejně tak je neřeší u policistů z výkonu, kteří si zvyšují vzdělání ve svém osobním volnu (což je obecně jejich povinnost) a nemají tendece se cpát na nějaké funkce. Jak jejich snahu a vyšší vzdělání zákon ohodnotí? V civilním sektoru je VŠ vzdělání nepopiratelnou "výhodou" a tito dostávají přednostně nabídky zaměstnání, jak je to u bezpečnostního sboru? Odpověz si sám... Jdu vytvářet hodnoty, mejte se. Třeba se pleteme a zákon je fajn, jen ty složenky jim nikdo jiný nezaplatí.....
  31.01.2007 21:28 X-men
 
hydromen

hele, co ty jsi vlastně za provokatéra?
---------------------------------------------------------------- -
Jaký provokatér? :o)) Jsem normální řadový policista ve 21:17 jsme reagoval na tvůj příspěvěk a ty nic :o)
  31.01.2007 21:26 X-men
 
adad

A co je to doba určitá? Stejně jako byla dřív rok, stejně tak tě mohli během toho roku vyhodit bez důvodu. Problém je v tom, že ten člověk se do ničeho nepohrne,když ho mohou za jakoukoliv chybu vyrazit...už chápeš? A co s takovým parťákem? Mám ho hlídat a dělat zákroky za něj, protože si nebude jistý???
---------------------------------------------------------------- ---
Za jakoukoli chybu tě vyhodit nemohou § 41 - 42 z. č. 361/2003 Sb. Si to důkladně přečti. defakto rok bude sloužit normálně na útavru než mu skončí služební poměr na dobu určitou...To už nějak vydržíš,ne ? :o) Bereš to moc pesimisticky
  31.01.2007 21:18 X-men
 
Sadga.

S tou vyzrálostí bych to moc nepřeháněl :o) silná slova napsat,že 30 letý je vyzrálý.
  31.01.2007 21:21 hydromen
 
hele, co ty jsi vlastně za provokatéra?
  31.01.2007 21:28 sddaf
 
má manželku, dítě, chce je zajistit, takže odpovědný je určitě, proto se ozývá, o vyzrálosti osobnosti ve 30 letech: musel projít i osobnostním testem, který z části jeho vyzrálost potvrzuje, takže si nech těch velkohubých hloupých připomínek a podívej se na to z druhé stránky, z jeho pohledu....
  31.01.2007 21:17 X-men
 
hydromen

pro x-men doufám, že se tvá slova jednou otočí proti tobě....dobrou noc
----------------------------------------------------------------
Jaká slova? to,že tady celou dobu říkám,že plat nastupujícího policity bez praxe je oproti policistovi několik let ve výkonu DOBRÝ?