Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  09.04.2006 16:19 ludek
 
pro diskutujici:
Kolik nam zbude???

zdroj
http://virtually.cz/?art=10946

V zájmu všech slušných lidí, kteří se v tomto levičácky-zlodějském prostředí
doposud živí vlastní prací a vyživuje tak ještě několik darmojedů, pošlete
tuto zprávu co nejvíce přátelům a otevřete jim oči! Mnoho lidí nemá ani
potuchy o "sociální spravedlnosti" levicových stran! Máme zde finanční
socialismus!

Zamyšlení před volbami... spravedlnost podle ČSSD!

Kolik peněz Vám zbude když Vás firma ocení na 100 000 Kč??? (aneb jak si
ČSSD představuje blahobyt)

100 000,- VÁŠ SKUTEČNÝ PŘÍJEM (na kolik si Vás firma cení)

- 19 270,- soc.pojištění "zaměstnavatele" (26% hrubé mzdy)
- 6 630,- zdrav.pojištění "zaměstnavatele" (9% hrubé mzdy)
- 103,- povinné úrazové pojištění (0.14% hrubé mzdy)
________
73 997,- HRUBÁ MZDA (údaj na výplatní pásce)

- 5 920,- soc.pojištění "zaměstnance" (8% z hrubé mzdy)
- 3 320,- zdrav.pojištění "zaměstnance" (4.5% z hrubé mzdy)
________
64 747,- ZÁKLAD DANĚ

- 20 719,- Daň z příjmu (max. 32%)
________

44 028,- ČISTÁ MZDA = vyplaceno (sazba přímých daní 56%)
- 10 939,- DPH 5% nebo 19% a spotřební daně
________

36 089,- zůstatek (celková daňová kvóta zdanění práce 64%!!!)


Za 100 000,-, které za Vaši mzdu udá Váš zaměstnavatel si můžete koupit
zboží v celkové hodnotě 36 089,- (V případě nižších příjmů a zdanění
nejnižší sazbou daně z příjmu 15% je konečný zůstatek 45 111,-, tj. celková
daňová kvóta 55%...) Progrese tedy skutečně není velká (9%) pouze s tou
drobností, že absolutní zatížení všech příjmů, vysokých i minimálních, je
drtivé.

Do práce chodíte proto, abyste si mohli za vydělané peníze něco koupit.
Když si tedy za zbylých 36089,- Kč "něco" koupíte (kromě potravin je
dnes skoro
všechno v sazbě 19% a díky proevropské politice ČSSD tam bude patřit i
bydlení), prodávající odvede státu daň z přidané hodnoty o kterou jsou
prodávané zboží, nebo služby pochopitelně dražší. Ve skutečnosti tedy
zůstane jenom 30 326,- Kč!!! Takže z každých Vámi vydělaných 100 000,- Kč,
skoro 70 000,- Kč dostane stát!!!

Není to žádný trik ani manipulace, je to prostý souhrn faktů, který stát
zahaluje houštím tisíců stránek zákonů, vyhlášek a pokynů. Kromě těchto
daní, stát vybírá ještě mnoho dalších daní od lidí, podniků a podnikatelů
(daně z nemovitosti, daně z prodeje nemovitostí, darovací daně, daně
dědické, daně z příjmů, daně silniční, atd.). Za vlády ČSSD celková daňová
zátěž stále roste. Otázkou zůstává, kde ty obrovské sumy peněz, které stát
vybírá, jsou, když ani tyto peníze státu nestačí a tak každoročně naše dluhy
značně rostou už od té doby, kdy se ČSSD ujala moci. Kde ty peníze jsou,
když zdravotnictví je v krizi, školství zanedbané, po silnicích se skoro
nedá jezdit.? Platíme tolik za své sociální jistoty, nebo spíše za "jistoty"
státních úředníků a za jistoty těch, kterým se nechce pracovat? Jestliže
podstatně vzrostl počet úředníků, jestliže nezaměstnanost za vlády ČSSD
stoupla na dvojnásobek, pak pochopitelně jsou také vyšší výdaje. Větší
zdanění práce samozřejmě prodražuje pracovní sílu a vedle zdražování výrobků
a služeb vede také k propouštění, protože firmy a podnikatelé buď krachují
nebo nejsou schopní uživit tolik zaměstnanců, kolik by potřebovali.

Mnohem víc peněz se však propadne a zašantročí v neprůhledných, pochybných a
často předražených státních zakázkách a v korupci spojené s jejich
realizací. Ačkoliv ČSSD vstoupila do vlády s populistickými hesly typu "akce
čisté ruce", velmi brzy se ukázalo, že to byl velký podvod na voliče, neboť
právě za vlády ČSSD se korupce nejvíce rozmohla.

Proč je to lidem jedno? Proč se neptají, jak je možné, že v Chorvatsku
postaví 100 km dálnic za jediný rok a za poloviční cenu než u nás, proč se
neptají, kam se ztrácí stovky miliard ze státního rozpočtu, proč se neptají,
kdo jednou bude platit ty ohromné dluhy a úroky z těchto dluhů tak špatně
hospodařícího státu, jak dlouho nám porostou daně?

Jestli nechcete, aby bylo ještě hůř, ptejte se!!! A také pošlete tento mail
svým známým. Tak málo lidí ví, o kolik je stát ve skutečnosti obere...
  31.01.2007 21:42 X-men
 
asdf

Ještě jeden příklad. V zájmu policie by mělo být u policistů pokud možno co nejvyšší vzdělání, které jakýmsi způsobem alespoň částečně zaručuje všeobecný přehled, znalosti apod. Praxi neřeš, tu získá po nástupu, škole a na ulici. Teď si vem, jak nalákat do sboru ...a další žvásty
----------------------------------------------------------------

A ty si vážně myslíš,že nastupujícícho právníka vezmou na služební místo za 14,8 hrubého??? haha
  31.01.2007 21:51 adf
 
Pokud nemá štěstí, nebo není synáček nějakého papaláše, tak skončí na škole, tj.bez debat. I společně s náma tam byly právníci, dle starého zákona dostali ppor.vyšší hodnostní a studovali s náma kvalifikační studium, jestli se to teď obchází, to nevím, ale všichni se bijí v prsa, jak se bude začínat od nejspodnějšího stupínku.... Rovnou na škole bude na tabulce SKPV v 7TT? Něco jsem zaslechl o kariérním řádu....to byl asi zlý sen, promiň...
  31.01.2007 21:40 X-men
 
sddaf

má manželku, dítě, chce je zajistit, takže odpovědný je určitě, proto se ozývá, o vyzrálosti osobnosti ve 30 letech: musel projít i osobnostním testem, který z části jeho vyzrálost potvrzuje, takže si nech těch velkohubých hloupých připomínek a podívej se na to z druhé stránky, z jeho pohledu....
---------------------------------------------------------------- ---

ty hlu*áku,váš kolik lidí udělá ty tvoje slávný psychotesty.Skoro všichni,co mají těch slavných 18,19 let. A psychotesty udělal i ten policista,co se udusil vlastníma zvratkama,když jel na školení,jestli si o tom slyšel..vyzrálej jak stehno.psychotesty potvrdili:o) Dívím se na to z jeho pohledu---odejdu z práce,kde mám o dost větší prachy,dám si k policii,vydržím rok a pár měsíců za 14800 hrubýho a pak dostanu o pár tisíc víc. A teprve pak tady budu řešit,že mám málo peněz,protože už budu ve výkonu !!!!!!!!!!!!!
  31.01.2007 21:45 asdf
 
Za 1) nejsem hlupák, ty tu nejsi od toho, abys mě hodnotil, za 2) pokud se nepletu, tak je náborová akce, takže si o těch 18 letých udělám úsudek - nabrat pokud možnost vše, víme, že je zákon podfinancovaný a lidi nám budou utíkat, za 3) zmiňuješ starého poldu, jeho vyzrálost s věkem a upozorňuješ na to, že se opil a udusil - dost ubohé, s alkoholem může mít problém kdokoliv, to o tobě vypovídá své a za 4) můžu ti rovnou říkat Juro z Brna?...:-))) Mizím pryč Juro, tak se nezlob, že tu zůstaneš sám....
  31.01.2007 21:38 hydromen
 
přeji "asistentovi" hodně štěstí v nové práci, aby se pokud možno co nejméně setkával s lidmi jako je X-MEN...
  31.01.2007 21:40 X-men
 
ty si koumes :o)
  31.01.2007 21:36 X-men
 
asistent
------------------------------------
Tak to opravdu nevím,jaký je tam běžný plat,
Ale jak už jsem psal.. u nás je palt 14800 hrubého menší než zaměstnanec banky,natož prodavač a další běžné pozice
  31.01.2007 21:33 X-men
 
asdgf

jak jsem napsal, nesouhlasím. Mám na to jiný názor, nic víc. Já osobně bych raději nabral člověka, který je vyzrálý a chce tu práci dělat, než toho, co neví co po střední škole a žije v naivní představě, že se bude flákat a brát prachy zadarmo. O nespravedlnosti u kolegů, kteří po 15, 20 letech poctivé služby ve výkonu spadli do 3TT se nebudu vyjadřovat, nechci být vulgární....
---------------------------------------------------------------- ----
O tom,kdo je vyzrálý nerozhoduješ ty ani bilogický věk. je to kus od kusu :o))))))) zemědělsky řečeno :o))))) to,co píšeš po těch15,20 to je naprostá pravda souhlasím. ale prostě 14800 hrubýho není v týhle republice nic absurdního.Lidi ,kde žijete? u nás prodavačka,co maká 12 hodin denně má 8 tis. čisté.Dělá v Penny. A taky má rodinu,děti,manžela. Prostě 14,8 tis a za rok a půl brát přes dvacet ,vždyt je to oki? tak to vydržím a né remcat,že nastupující plat je NEADEKVATNi.O tomhle slově se mi dneska bude zdát :o))))
  31.01.2007 21:41 asdfa
 
jistě že o tom nerozhoduji já, nikde jsem to nepsal. Jestli čteš všechno, tak jsem se zmínil i o osobnostním testu, ale neřeš to, neshodneme se
  31.01.2007 21:29 X-men
 
31.01.2007 21:26 asistent

já si nestěžuji, makal jsem 10 let v dole, stěžování nemám ve zvyku, pouze jsem poukazoval na motivující nástupní plat...
---------------------------------------------------------------- --
Mohu se zeptat odkud jsi? Přibližně. jde o to,že tam,odkud jsem já je ten pro vás neadekvátní plat pro většinu lidí nedostupný.
  31.01.2007 21:32 asistent
 
jsem z Karviné...
  31.01.2007 21:38 asdf
 
Ještě jeden příklad. V zájmu policie by mělo být u policistů pokud možno co nejvyšší vzdělání, které jakýmsi způsobem alespoň částečně zaručuje všeobecný přehled, znalosti apod. Praxi neřeš, tu získá po nástupu, škole a na ulici. Teď si vem, jak nalákat do sboru lidi např. s vysokoškolským vzděláním právního zaměření? Nabídneš mu na rok a půl 14hrubého a 3 roky určitou dobu? Tyhle věci zákon vůbec neřeší a to je chyba, stejně tak je neřeší u policistů z výkonu, kteří si zvyšují vzdělání ve svém osobním volnu (což je obecně jejich povinnost) a nemají tendece se cpát na nějaké funkce. Jak jejich snahu a vyšší vzdělání zákon ohodnotí? V civilním sektoru je VŠ vzdělání nepopiratelnou "výhodou" a tito dostávají přednostně nabídky zaměstnání, jak je to u bezpečnostního sboru? Odpověz si sám... Jdu vytvářet hodnoty, mejte se. Třeba se pleteme a zákon je fajn, jen ty složenky jim nikdo jiný nezaplatí.....
  31.01.2007 21:28 X-men
 
hydromen

hele, co ty jsi vlastně za provokatéra?
---------------------------------------------------------------- -
Jaký provokatér? :o)) Jsem normální řadový policista ve 21:17 jsme reagoval na tvůj příspěvěk a ty nic :o)
  31.01.2007 21:26 X-men
 
adad

A co je to doba určitá? Stejně jako byla dřív rok, stejně tak tě mohli během toho roku vyhodit bez důvodu. Problém je v tom, že ten člověk se do ničeho nepohrne,když ho mohou za jakoukoliv chybu vyrazit...už chápeš? A co s takovým parťákem? Mám ho hlídat a dělat zákroky za něj, protože si nebude jistý???
---------------------------------------------------------------- ---
Za jakoukoli chybu tě vyhodit nemohou § 41 - 42 z. č. 361/2003 Sb. Si to důkladně přečti. defakto rok bude sloužit normálně na útavru než mu skončí služební poměr na dobu určitou...To už nějak vydržíš,ne ? :o) Bereš to moc pesimisticky
  31.01.2007 21:18 X-men
 
Sadga.

S tou vyzrálostí bych to moc nepřeháněl :o) silná slova napsat,že 30 letý je vyzrálý.
  31.01.2007 21:21 hydromen
 
hele, co ty jsi vlastně za provokatéra?
  31.01.2007 21:28 sddaf
 
má manželku, dítě, chce je zajistit, takže odpovědný je určitě, proto se ozývá, o vyzrálosti osobnosti ve 30 letech: musel projít i osobnostním testem, který z části jeho vyzrálost potvrzuje, takže si nech těch velkohubých hloupých připomínek a podívej se na to z druhé stránky, z jeho pohledu....
  31.01.2007 21:17 X-men
 
hydromen

pro x-men doufám, že se tvá slova jednou otočí proti tobě....dobrou noc
----------------------------------------------------------------
Jaká slova? to,že tady celou dobu říkám,že plat nastupujícího policity bez praxe je oproti policistovi několik let ve výkonu DOBRÝ?