Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  08.02.2007 12:14 nobody
 
Několik málo postřehů z předešlých příspěvků pro JURA Z BRNA, NOVAKA, CIVILA, OLINU a jiným.....
Mám takový dojem, že musíte mít v osobním životě nějaký závažný problém, nebo jste snad najatí provokatéři. Víte,všude na světě není policie oblíbená, leč je VÁŽENÁ. Každý systém na světě, a to i demokratický, musí mít svoje bezpečnostní složky. Bez nich nemůže žádný stát normálně fungovat. A i v té naší demokracii existují pro občany nedotknutelná práva, ale zároveň i povinnosti. Druhou věcí je, na jaké úrovni je u nás vymahatelnost práva.
Dle vašich příspěvků se domnívám, že by se vám nejvíce líbilo, aby vám byly uznávány pouze vaše práva, ale už vůbec nechcete akceptovat názor, že si každý musí nést také zodpovědnost za své činny. Vážení, jenže to už pak není demokracie, ale pseudodemokracie, ne-li anarchismus.
Uvádíte zde různé příklady z bulvárního tisku, případně komerčních TV, jací jsou u nás policisté agresivní, arogantní a já nevím ještě jací. Zkusil se někdo z vás zamyslet proti komu byly jejich medializované zákroky ve většině případů namířeny ? Nebudu zde rozvádět odbornou debatu na téma oprávnění policistů, povinnosti občana uposlechnout výzvy policisty při služebním zákroku a jeho práva následného použití donucovacích prostředků při neuposlechnutí této výzvy. A to vás ujišťuji, že náš zákon o policii, na rozdíl od jinných vyspělých demokratických společností, je velice benevolentní a maximálně chrání osobní práva přestupce, případně pachatele TČ. Když vezmu jako názorný příklad zde již zmiňovanou kauzu poslankyně za stranu zelených paní Kateřiny Jacques, tato přesně vyjadřuje výše zmíněný stav demokracie u nás. Pokud jsem dobře viděl, byla paní poslankyně nejdříve zasahujícím policistou vyzvána, aby i se svými dětmi opustila prostor možného střetu obou radikálních skupin, neboť zde reálně hrozilo nebezpečí eskalace konfliktu, případně vyprovokování tohoto konfliktu ze strany aktivistů skupiny paní poslankyně. Zasahujícímu policistovi pak nezbylo nic jiného, než po neuposlechnutí této výzvy použít donucovacích prostředků nutných ke splnění svého služebního zákroku. Ten policista jednal naprosto v souladu se zákonem a přesto všichni víme, jak byla celá věc posouzena.
Já se ptám, kde nese paní demokratická poslankyně svůj díl odpovědnosti za svoje jednání ? A její teatrální mediální vystoupení při samotném zákroku ve stylu, " Au, au, úsměv do kamery, au,au, úsměv do kamery... ", posloužil pouze k jejímu zviditelnění se, a následné katapultaci do poslanecké sněmovny. Dokonce si myslím, že jejím nezodpovědným chováním vůči svým nezletilým dětem se tehdy měl zabývat úřad sociální péče, odbor výchovy dětí a mládeže. Ať se na mne nikdo nezlobí, ale jen naprosto nezodpovědný člověk může vzít své děti přímo do centra konfliktu proti sobě stojících anarchistů a pochodujících nácků.
Takových příkladů by se dala uvést ještě celá řada, ale to není smyslem tohoto fóra. Chtěl jsem jen poukázat na to, že normálně uvažující občan této země, který se chová slušně a který je také schopen uznat svůj podíl zodpovědnosti za své chování ( při případném spáchání přestupku nebo TČ ) se vůbec nemusí obávat jakékoli represe se strany polocie. Je zajímavé, že po hlubší analýze jednotlivých kauz tzv. služebních zákroků policistů proti občanům , se v případě těchto občanů ve většině případů jedná o lidi, kteří již měli v minulosti problémy se svým chováním ve společnosti a tím i se zákonem, nebo se jedná o tzv. novodobou šlechtu různých zbohatlíků, něky i politiků, různých tzv. celebrit atd. A tak mne napadá, jestli to vše nějak nesouvisí s českým příslovým o potrefené huse.
  31.01.2007 22:05 X-men
 
31.01.2007 22:03 asdf

nepuštěj se do právního výkladu.prosím. A navíc většina lidí .....záleží prostě na služebním zařazení...obvodáci jsou na tom líp než hlídkaři,ale to bylo vždycky,nebo dopráváci...
  31.01.2007 22:10 adf
 
dopraváci na dohledu padli taky do 3TT, měli jim zvednou minimálně prefer. To taky nechápu, nejvíc kolegů umírá díky slavným Kryštofům a DBAkcím v honu za čárkama....ten systém vlastně už zrušili....zapomínám....:-)))
  31.01.2007 22:02 X-men
 
asdf

kde jsi? já jsem taky krapet víš,ale né zas tak velký krapet :o)) Ale fakt znám lidi,co mají 15 let odslouženo a ksou ve trojce a naopak z poručíka podplukovník a příslušný TT. To je otřesné
  31.01.2007 22:05 adf
 
někdo se tu dokonce zmiňoval o nějaké dcerce na prezídku, nastoupila v říjnu na PP a má pplk.....co ti na to mám říct? Když je člověk sakra dobrý, dejme tomu po 5-8 letech se na ta místa může s trochou štěstí dostat (pokud chce), ale tohle...jen kroutím hlavou. U nás spadli vyšší důstojníci na prap. a z toho vyplývá, že jsem kde? :-)))
  31.01.2007 22:01 X-men
 
hydromen

myslel jsem soudruha G. HUSÁKA! cha, cha, cha...
--------------------------------------------------------
No ne,ale furt nechápu tvé myšlenkév pochody.Za Husáka dělali pscháče všichni,co mají víc jak 17 let odslouženo
  31.01.2007 21:58 X-men
 
adfa

S tím nemám problém, s tím naprosto souhlasím. Když nebudu od rodiny, chci to mít zaplacené, když si budu ničit zdraví na nočních (prakticky nonstop, protože tělo se po noční službě dostane do normálu po cca 8-10 dnech a při směnnosti nikdy), tak to chci mít zaplaceno. Pokud jsem ve větším riziku než člověk, který není ve výkonu, chci mít podstatně vyšší příplatek. Bavili jsme se o motivaci k nástupu, když odchází takové množstvé kolegů do civilu, já tu motivaci prostě nevidím....
---------------------------------------------------------------- --

A CO TADY CELOU DOBU RESIM !!!! Najednou souhlasíš... celou dobu říkám, že nástupní plat 14800 na škole je VYSOKY oproti tomu,když si na oddělení a máš noční a kurvíš se směnností atd.
  31.01.2007 22:03 asdf
 
řešili jsme konkrétní problém "náboru", motivace a ohodnocení u nastupujících :-) zvlášť u kolegy, který nastoupil jestli se nepletu dle podmínek starého zákona, kde mu slibovali něco jiného, nebo se pletu? Jak bych to nazval....kdyby šlo o trestní právo, tak tam je retroaktivita zakázána, ale u správního je to tuším obdobné jako u občanského práva, pravá a nepravá a výjimky se zpětnou platností.... jo už to mám, hezky česky PODRAZ!!!!
  31.01.2007 21:56 X-men
 
31.01.2007 21:54 hydromen

a kdy jsi ho dělal? za Husáka?
-----------------------------------------
Co to řešíš? :o) V době,kdy V. husák nejezdil na dálnici 190 :o)
  31.01.2007 21:58 hydromen
 
myslel jsem soudruha G. HUSÁKA! cha, cha, cha...
  31.01.2007 21:53 X-men
 
31.01.2007 21:51 adf
-----------------------------------

Jestli si právník a si ve 3TT,tak se můžem domluvit soukromě..ti vysvětlím vše,jak to máš udělat,abys byl min.v 9 TT
  31.01.2007 22:00 asdf
 
postup výběrového řízení? Ten znám, ale u mě už je pase (nazval bych to okolnostmi vylučujícími postup :-), to neřeš,ale díky za nabídku. Chci být na ulici i s VŠ a nejsem v 3TT krapet výš
  31.01.2007 21:51 X-men
 
hydromen

PRO X-MEN, mimochodem a tys ten psychotest udělal?
-----------------------------------------------------------
Ano.I ten osobnostní,co má posle některých tady rozhodnout o mé vyzrálosti :o)))))
  31.01.2007 21:54 hydromen
 
a kdy jsi ho dělal? za Husáka?
  31.01.2007 21:49 X-men
 
31.01.2007 21:45 asdf
-------------------------------

To je problém s alkoholem jo? :o)))))

remcej,co chceš. Ale plat pro nastupujícího policistu bez praxe je vůči policistovi po Zopce atd. VYSOKÝ A plat pro policistu po různých základních školení by měl být urychleně změněn,páč je směšný.žádné příplatky za noc,svátky atd.
  31.01.2007 21:55 adfa
 
S tím nemám problém, s tím naprosto souhlasím. Když nebudu od rodiny, chci to mít zaplacené, když si budu ničit zdraví na nočních (prakticky nonstop, protože tělo se po noční službě dostane do normálu po cca 8-10 dnech a při směnnosti nikdy), tak to chci mít zaplaceno. Pokud jsem ve větším riziku než člověk, který není ve výkonu, chci mít podstatně vyšší příplatek. Bavili jsme se o motivaci k nástupu, když odchází takové množstvé kolegů do civilu, já tu motivaci prostě nevidím....
  31.01.2007 21:46 ja
 
ja13

Pánové, tak jak se tady sdružují ještě aktivní kolegové, kteří byli zařazeni do tříd 3TT a tak, tak bychom se měli dát dohromady i my, kteří bereme výsluhy a na kterých byl spáchán stejný zločin v podobě retroaktivity zákona. Pokud se s tím nebude nic dělat, za pár let - dříve či později mohou vymyslet nový zákon, který výsluhy zpětně odebere všem.... a to nesmíme dopustit!!!!!!!! SOUHLASÍTE SE MNOU????
  31.01.2007 21:50 X-men
 
jdi spát. Ministerstvo vnitra prohrálo několik sporů u nejvyššího soudu a o peníze nepřijdeš..Ani nemůžeš.Vrátí ti je.Víc psát nebudu,proč atd. páč bych se upsal.
  31.01.2007 22:15 KLM
 
JO ALE V POLOVINĚ ROKU SE CHYSTÁ PREJ ASI OSTRÝ ŠÁHNUTÍ A UPRAVA RENT
  31.01.2007 22:23 Roman Fryč <talgo@seznam.cz>
 
Souhlasím s tebou a doufám, že nás bude pořád více. Chce to za naši věc bojovat, ať nejsme za pár let na úrovni sociálních případů. Je třeba se ozvat, protože se nám děje křivda a co je nám do nového zákona, když jsme odcházeli podle starého. Myslím si, že i právník bude mít stejný názor, a když bude potřeba, pojedeme i k soudu v Evropě, kde ČR nějaké pře už za dost peněz prohrála. Myslím,. že pittbul a Hornet1 nám poradí.
  31.01.2007 21:43 X-men
 
31.01.2007 21:41 asdfa

jistě že o tom nerozhoduji já, nikde jsem to nepsal. Jestli čteš všechno, tak jsem se zmínil i o osobnostním testu, ale neřeš to, neshodneme se
-----------------------------------------------------
tzv. osobnostní test je součástí psychologických testů,které uceleně mají rozhodnout o tom,jestli prospěl či nikoliv
  31.01.2007 21:46 hydromen
 
PRO X-MEN, mimochodem a tys ten psychotest udělal?