Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  21.01.2005 19:16 Mirek <POLICISTAM@seznam.cz>
 
Pane místopředsedo,
mrzí mne, že se zastáváte zavedení zaměstnávání tzv. Schvarcsystémem. V praxi to vypadá jinak, než vysvětlujete. Například pokud chce jít automechanik pracovat do autoservisu, je mu řečeno, že jedině na živnostenský list. Tím se zbaví povinností zaměstnavatele, neodvádí žádné sociální aj. platby za zaměstnance, nemusí mu ani zajišťovat potřebné množství práce, naopak mu řekne aby šel domů a přišel např. až pozítří na tři hodiny, atd. atd. Tím si pracovník nic nevydělá, neodvede žádné daně a odčerpává vyrovnávací příspěvky ze státního rozpočtu. Zdá se Vám toto, pane místopředsedo, výhodné pro stát a nebo pro zaměstnance?
A jaký máte názor na jednání o činnosti policie ČR? Konkrétně co si myslíte o tom, že u PČR jsou ve služebním poměru policisty zaměstnány stovky policistů, kteří již dávno překročili důchodový věk stanovený jim platným zákonem o služebním poměru na 55 let a více dle odsloužených let v I. skupině. Pan policejní prezident Kolář veřejně prohlásil (viz časopis Policista č. 9/1999 – je na stránkách MV), že v roce, kdy policista dosáhne důchodový věk, musí odejít z funkce. Buď do důchodu a nebo na místo řadového policisty, kde může předávat své zkušenosti mladým policistům. To však fungovalo snad jen rok. Nyní jsou ve většině vrcholových funkcích zakonzervovaní policisté v důvodovém věku, kteří již nemají ani potřebnou výkonnost, rozhled, sebejistotu, schopnost pracovat na PC a další nezbytné managerské vlastnosti. Já jim to nemám za zlé, všichni zestárneme, ale proč tito lidé brzdí činnost PČR? Ještě horší je, že řada těchto přesluhujících si požádala o vyplácení důchodu, o čemž nejsou povinni svého zaměstnavatele ani informovat. Takže nadřízený ani neví kolik má na pracovišti policistů – důchodců pobírajících jak plný plat policisty, tak plný důchod, který jim je dopočítán i za několik let nazpět. Rovněž tak PČR již v minulosti nechala zcivilnit určitá privilegovaná místa a tito bývalý policisté berou příspěvek za službu a k tomu běžný plat. Je toto pane místopředsedo normální, to přece není možné v žádné jiné organizaci či firmě, takové mrhání financemi. Proč musí mít např. krajský ředitel k dispozici i tři služební vozidla. Proč se koncem roku vyloženě rozhazovaly peníze na účelové přesčasové hodiny a od nového roku není ani na uhrazení poctivě odpracovaného přesčasu. Co na toto ekonomika státu? Je toto možné a žádoucí v současné době, kdy se dělá restrikce pracovních míst u policie, kdy jsou slušní a poctiví policisté těmito důchodci stavěni do nejistoty, zda nepřijdou o práci? To opravdu mocní nahoře připustí, aby bylo různými intrikami docíleno propouštění policistů v produktivním věku a byli ponecháváni ve službě již opotřebovaní, přesluhující policisté? To opravdu v zájmu přesluhujících jedinců ve vrcholných funkcích se budou rušit i funkce, kde se opravdu musí dělat? Vypadá to tak, že penzisti shodně podají návrh v tom směru, že přece nezruší svou funkci, to raději funkci podřízeného,co na tom, že dělá práci i za ně.
Pane místopředsedo, jste schopen a ochoten mi k tomuto něco říci? Je možné tento stav nějak napravit? Uděláte pro to něco, a co? Děkuji.
  31.01.2007 22:05 X-men
 
31.01.2007 22:03 asdf

nepuštěj se do právního výkladu.prosím. A navíc většina lidí .....záleží prostě na služebním zařazení...obvodáci jsou na tom líp než hlídkaři,ale to bylo vždycky,nebo dopráváci...
  31.01.2007 22:10 adf
 
dopraváci na dohledu padli taky do 3TT, měli jim zvednou minimálně prefer. To taky nechápu, nejvíc kolegů umírá díky slavným Kryštofům a DBAkcím v honu za čárkama....ten systém vlastně už zrušili....zapomínám....:-)))
  31.01.2007 22:02 X-men
 
asdf

kde jsi? já jsem taky krapet víš,ale né zas tak velký krapet :o)) Ale fakt znám lidi,co mají 15 let odslouženo a ksou ve trojce a naopak z poručíka podplukovník a příslušný TT. To je otřesné
  31.01.2007 22:05 adf
 
někdo se tu dokonce zmiňoval o nějaké dcerce na prezídku, nastoupila v říjnu na PP a má pplk.....co ti na to mám říct? Když je člověk sakra dobrý, dejme tomu po 5-8 letech se na ta místa může s trochou štěstí dostat (pokud chce), ale tohle...jen kroutím hlavou. U nás spadli vyšší důstojníci na prap. a z toho vyplývá, že jsem kde? :-)))
  31.01.2007 22:01 X-men
 
hydromen

myslel jsem soudruha G. HUSÁKA! cha, cha, cha...
--------------------------------------------------------
No ne,ale furt nechápu tvé myšlenkév pochody.Za Husáka dělali pscháče všichni,co mají víc jak 17 let odslouženo
  31.01.2007 21:58 X-men
 
adfa

S tím nemám problém, s tím naprosto souhlasím. Když nebudu od rodiny, chci to mít zaplacené, když si budu ničit zdraví na nočních (prakticky nonstop, protože tělo se po noční službě dostane do normálu po cca 8-10 dnech a při směnnosti nikdy), tak to chci mít zaplaceno. Pokud jsem ve větším riziku než člověk, který není ve výkonu, chci mít podstatně vyšší příplatek. Bavili jsme se o motivaci k nástupu, když odchází takové množstvé kolegů do civilu, já tu motivaci prostě nevidím....
---------------------------------------------------------------- --

A CO TADY CELOU DOBU RESIM !!!! Najednou souhlasíš... celou dobu říkám, že nástupní plat 14800 na škole je VYSOKY oproti tomu,když si na oddělení a máš noční a kurvíš se směnností atd.
  31.01.2007 22:03 asdf
 
řešili jsme konkrétní problém "náboru", motivace a ohodnocení u nastupujících :-) zvlášť u kolegy, který nastoupil jestli se nepletu dle podmínek starého zákona, kde mu slibovali něco jiného, nebo se pletu? Jak bych to nazval....kdyby šlo o trestní právo, tak tam je retroaktivita zakázána, ale u správního je to tuším obdobné jako u občanského práva, pravá a nepravá a výjimky se zpětnou platností.... jo už to mám, hezky česky PODRAZ!!!!
  31.01.2007 21:56 X-men
 
31.01.2007 21:54 hydromen

a kdy jsi ho dělal? za Husáka?
-----------------------------------------
Co to řešíš? :o) V době,kdy V. husák nejezdil na dálnici 190 :o)
  31.01.2007 21:58 hydromen
 
myslel jsem soudruha G. HUSÁKA! cha, cha, cha...
  31.01.2007 21:53 X-men
 
31.01.2007 21:51 adf
-----------------------------------

Jestli si právník a si ve 3TT,tak se můžem domluvit soukromě..ti vysvětlím vše,jak to máš udělat,abys byl min.v 9 TT
  31.01.2007 22:00 asdf
 
postup výběrového řízení? Ten znám, ale u mě už je pase (nazval bych to okolnostmi vylučujícími postup :-), to neřeš,ale díky za nabídku. Chci být na ulici i s VŠ a nejsem v 3TT krapet výš
  31.01.2007 21:51 X-men
 
hydromen

PRO X-MEN, mimochodem a tys ten psychotest udělal?
-----------------------------------------------------------
Ano.I ten osobnostní,co má posle některých tady rozhodnout o mé vyzrálosti :o)))))
  31.01.2007 21:54 hydromen
 
a kdy jsi ho dělal? za Husáka?
  31.01.2007 21:49 X-men
 
31.01.2007 21:45 asdf
-------------------------------

To je problém s alkoholem jo? :o)))))

remcej,co chceš. Ale plat pro nastupujícího policistu bez praxe je vůči policistovi po Zopce atd. VYSOKÝ A plat pro policistu po různých základních školení by měl být urychleně změněn,páč je směšný.žádné příplatky za noc,svátky atd.
  31.01.2007 21:55 adfa
 
S tím nemám problém, s tím naprosto souhlasím. Když nebudu od rodiny, chci to mít zaplacené, když si budu ničit zdraví na nočních (prakticky nonstop, protože tělo se po noční službě dostane do normálu po cca 8-10 dnech a při směnnosti nikdy), tak to chci mít zaplaceno. Pokud jsem ve větším riziku než člověk, který není ve výkonu, chci mít podstatně vyšší příplatek. Bavili jsme se o motivaci k nástupu, když odchází takové množstvé kolegů do civilu, já tu motivaci prostě nevidím....
  31.01.2007 21:46 ja
 
ja13

Pánové, tak jak se tady sdružují ještě aktivní kolegové, kteří byli zařazeni do tříd 3TT a tak, tak bychom se měli dát dohromady i my, kteří bereme výsluhy a na kterých byl spáchán stejný zločin v podobě retroaktivity zákona. Pokud se s tím nebude nic dělat, za pár let - dříve či později mohou vymyslet nový zákon, který výsluhy zpětně odebere všem.... a to nesmíme dopustit!!!!!!!! SOUHLASÍTE SE MNOU????
  31.01.2007 21:50 X-men
 
jdi spát. Ministerstvo vnitra prohrálo několik sporů u nejvyššího soudu a o peníze nepřijdeš..Ani nemůžeš.Vrátí ti je.Víc psát nebudu,proč atd. páč bych se upsal.
  31.01.2007 22:15 KLM
 
JO ALE V POLOVINĚ ROKU SE CHYSTÁ PREJ ASI OSTRÝ ŠÁHNUTÍ A UPRAVA RENT
  31.01.2007 22:23 Roman Fryč <talgo@seznam.cz>
 
Souhlasím s tebou a doufám, že nás bude pořád více. Chce to za naši věc bojovat, ať nejsme za pár let na úrovni sociálních případů. Je třeba se ozvat, protože se nám děje křivda a co je nám do nového zákona, když jsme odcházeli podle starého. Myslím si, že i právník bude mít stejný názor, a když bude potřeba, pojedeme i k soudu v Evropě, kde ČR nějaké pře už za dost peněz prohrála. Myslím,. že pittbul a Hornet1 nám poradí.
  31.01.2007 21:43 X-men
 
31.01.2007 21:41 asdfa

jistě že o tom nerozhoduji já, nikde jsem to nepsal. Jestli čteš všechno, tak jsem se zmínil i o osobnostním testu, ale neřeš to, neshodneme se
-----------------------------------------------------
tzv. osobnostní test je součástí psychologických testů,které uceleně mají rozhodnout o tom,jestli prospěl či nikoliv
  31.01.2007 21:46 hydromen
 
PRO X-MEN, mimochodem a tys ten psychotest udělal?