Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  04.03.2010 20:43 rentiér <Ladislas.marek@volny.cz>
 
Tak pánové,co se nemístně navážíté a to anonymně do policistů ČR, bylo by dobré přibrzdit. Dneska mně přišel výpis ze správy sociální pojištění z Prahy 5, 35 let pojištění na tento bordel.Takže dle novely zákona č. 155/1995 Sb nic státu nedlužím, ani Vám. Dále budu pracovat pro blaho této kapitalistické společnosti, pro mne to není žádný problém. Byl jsem k tomuto od malička rodiči veden, je to samořejmostí.Všem provokatérům sděluji, odpracujte cc 35 let na tento bordel a pak možná kritizujte policisty,hasiče, bachaře a podobně, možná dostanete v 65 letech důchod. Jestli máte někdo více let, tak se srdečně, pokorně omlouvám.Jestli jej ale neposunou na 70 let.Co se týče ÚP,tam jsem byl velmi krátce, ne vlastní vinou, odpracoval 3 roky, tak to mám do zápočtu, takový je zákon, ale takto dopadlo cc 1,5 milionů občanů za poctivou práci na tento bordel znějící kapitalismus.Doufám, že jim to nebudete jako mně anonymně vyčítat, na ÚP se může dostat kdokoliv, kdykoliv. Mě jste nemístně anonymně uráželi, takto ostatní poctivé policisty, hasiče, bachaře, ostatní poctivé občany ,co jsou na úřadu práce, kteří ne vlastní vinou přišli o práci.Já problém s výslužkou od vnitra nemám, tedy za leta poctivé práce u policie ČR, něco za něco, nejsem sám,jenom pouhých pánové 25 let a 2 měsíce v přímém výkonu.Většinou jsou zde mladí provokatéři , nevím pánové, něco odmakejte pro společnost, pak se do nás navážejte. Jinak to je po dobu webu, je to prostě ubohé, hlavně anonymně. Já jsem sdělil, kdo jsem, ale anonymně se a ani ostatní kolegové nenechají za leta poctivé práce nechutně urážet. Na toto každý by z lidského hlediska reagoval. Tyto webovky jsou pro diskusi, ale jak začaly, hned anonymní urážky, to jste hrdinové. Víte, já se mám dobře, akorát nemocné rodiče, postižené dítě, ale finanční problém do smrti nemám. A to jste ještě někteří měli blbé keci na moji rodinu. Nedovolím, doufám, že i kolegové, aby se do nás naváželi nějací, co o policii ČR nevědí nic, většinou jsou to osoby, mladšího věku ,až něco dokážou, tak pak mohou mít názor, urážet, jinak je to ubohost. Doufám, že všichni, co urážíte policii ČR, tak všichni rozšíříte řady Policie ČR. Čekám na Vaše kladné odpovědi.Jinak si nechte nemístní kecy a to říkám velmi slušně a nejsem sám.Pánové , názory nikomu neberu, ale slušnost, je slušnost, hlavně anonymně, s pozdravem jenom rentiér por. Ladislav Marek z České Lípy. Je mně jasné, že zde budou ozvěny, já se nemám a ani ostatní kolegové, co jsme něco pro společnost udělali za co stydět.Tak doufám pánové, že jenom věcné přípomínky na tomto webu, jinak web je k ničemu. S pozdravem pěkné noční, ale chladné noci. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Jinak třeba urážejte verběž, netáhla, alkoholiky, ne mne a ostatní policisty a poctivé občany této země. Jsem zvědat, kolik hrdinů se ozve, zda uvedou o koho se jedná, co udělali něco pro společnost, kolik odpracovali let pro blaho této společnosti, a podobně. Kdy nastoupí k policii ČR , k hasičům a podobně.Tedy, zda půjdou s nadšením posílit policii ČR v boji proti lumpárnámh a podobně. Nasazovat život a zdraví, též na úkor svého duševna, je to přece poslání pánové, samozřejmá policejní práce, doufám, že víte jaká bije.Nikdo se nenechá urážet, natož poctiví občané tohoto státu.Doufám pánové, že zde bude jenom velmi slušná a velmi plodná diskuse. Od toho je tento web, ne pro nemístní a hnusné urážky a to anonymně proti poctivým občanů, je pak úplně jedno, zda se jedná o policisty, hasiče, bachaře a další poctivé občany.Jenom závěrem pánové, nikdy jsem nikomu nekázal o morálce , ale slušnost je slušnost.Jsem velmi vyrovnaný člověk, protože jsem dělal policejní řemeslo a pak se svobodně rozhodl, že budu dělat jinou práci.Když nějaký názor, tak věcně, jinak je vidět, že se nudíte a nemáte co dělat. Na tomto webu končím,, tento web postrádá smysl, většina kolegů zde nepíše, protože to nemá smysl. Jsou zde jenom, většinou provokatéři, kteří si krátí volnou chvíli.Ozval jsem se několikrát, co je příliž, to je příliž, urážet se nemá.Jak sleduji, nejsem sám.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  31.01.2007 22:05 X-men
 
31.01.2007 22:03 asdf

nepuštěj se do právního výkladu.prosím. A navíc většina lidí .....záleží prostě na služebním zařazení...obvodáci jsou na tom líp než hlídkaři,ale to bylo vždycky,nebo dopráváci...
  31.01.2007 22:10 adf
 
dopraváci na dohledu padli taky do 3TT, měli jim zvednou minimálně prefer. To taky nechápu, nejvíc kolegů umírá díky slavným Kryštofům a DBAkcím v honu za čárkama....ten systém vlastně už zrušili....zapomínám....:-)))
  31.01.2007 22:02 X-men
 
asdf

kde jsi? já jsem taky krapet víš,ale né zas tak velký krapet :o)) Ale fakt znám lidi,co mají 15 let odslouženo a ksou ve trojce a naopak z poručíka podplukovník a příslušný TT. To je otřesné
  31.01.2007 22:05 adf
 
někdo se tu dokonce zmiňoval o nějaké dcerce na prezídku, nastoupila v říjnu na PP a má pplk.....co ti na to mám říct? Když je člověk sakra dobrý, dejme tomu po 5-8 letech se na ta místa může s trochou štěstí dostat (pokud chce), ale tohle...jen kroutím hlavou. U nás spadli vyšší důstojníci na prap. a z toho vyplývá, že jsem kde? :-)))
  31.01.2007 22:01 X-men
 
hydromen

myslel jsem soudruha G. HUSÁKA! cha, cha, cha...
--------------------------------------------------------
No ne,ale furt nechápu tvé myšlenkév pochody.Za Husáka dělali pscháče všichni,co mají víc jak 17 let odslouženo
  31.01.2007 21:58 X-men
 
adfa

S tím nemám problém, s tím naprosto souhlasím. Když nebudu od rodiny, chci to mít zaplacené, když si budu ničit zdraví na nočních (prakticky nonstop, protože tělo se po noční službě dostane do normálu po cca 8-10 dnech a při směnnosti nikdy), tak to chci mít zaplaceno. Pokud jsem ve větším riziku než člověk, který není ve výkonu, chci mít podstatně vyšší příplatek. Bavili jsme se o motivaci k nástupu, když odchází takové množstvé kolegů do civilu, já tu motivaci prostě nevidím....
---------------------------------------------------------------- --

A CO TADY CELOU DOBU RESIM !!!! Najednou souhlasíš... celou dobu říkám, že nástupní plat 14800 na škole je VYSOKY oproti tomu,když si na oddělení a máš noční a kurvíš se směnností atd.
  31.01.2007 22:03 asdf
 
řešili jsme konkrétní problém "náboru", motivace a ohodnocení u nastupujících :-) zvlášť u kolegy, který nastoupil jestli se nepletu dle podmínek starého zákona, kde mu slibovali něco jiného, nebo se pletu? Jak bych to nazval....kdyby šlo o trestní právo, tak tam je retroaktivita zakázána, ale u správního je to tuším obdobné jako u občanského práva, pravá a nepravá a výjimky se zpětnou platností.... jo už to mám, hezky česky PODRAZ!!!!
  31.01.2007 21:56 X-men
 
31.01.2007 21:54 hydromen

a kdy jsi ho dělal? za Husáka?
-----------------------------------------
Co to řešíš? :o) V době,kdy V. husák nejezdil na dálnici 190 :o)
  31.01.2007 21:58 hydromen
 
myslel jsem soudruha G. HUSÁKA! cha, cha, cha...
  31.01.2007 21:53 X-men
 
31.01.2007 21:51 adf
-----------------------------------

Jestli si právník a si ve 3TT,tak se můžem domluvit soukromě..ti vysvětlím vše,jak to máš udělat,abys byl min.v 9 TT
  31.01.2007 22:00 asdf
 
postup výběrového řízení? Ten znám, ale u mě už je pase (nazval bych to okolnostmi vylučujícími postup :-), to neřeš,ale díky za nabídku. Chci být na ulici i s VŠ a nejsem v 3TT krapet výš
  31.01.2007 21:51 X-men
 
hydromen

PRO X-MEN, mimochodem a tys ten psychotest udělal?
-----------------------------------------------------------
Ano.I ten osobnostní,co má posle některých tady rozhodnout o mé vyzrálosti :o)))))
  31.01.2007 21:54 hydromen
 
a kdy jsi ho dělal? za Husáka?
  31.01.2007 21:49 X-men
 
31.01.2007 21:45 asdf
-------------------------------

To je problém s alkoholem jo? :o)))))

remcej,co chceš. Ale plat pro nastupujícího policistu bez praxe je vůči policistovi po Zopce atd. VYSOKÝ A plat pro policistu po různých základních školení by měl být urychleně změněn,páč je směšný.žádné příplatky za noc,svátky atd.
  31.01.2007 21:55 adfa
 
S tím nemám problém, s tím naprosto souhlasím. Když nebudu od rodiny, chci to mít zaplacené, když si budu ničit zdraví na nočních (prakticky nonstop, protože tělo se po noční službě dostane do normálu po cca 8-10 dnech a při směnnosti nikdy), tak to chci mít zaplaceno. Pokud jsem ve větším riziku než člověk, který není ve výkonu, chci mít podstatně vyšší příplatek. Bavili jsme se o motivaci k nástupu, když odchází takové množstvé kolegů do civilu, já tu motivaci prostě nevidím....
  31.01.2007 21:46 ja
 
ja13

Pánové, tak jak se tady sdružují ještě aktivní kolegové, kteří byli zařazeni do tříd 3TT a tak, tak bychom se měli dát dohromady i my, kteří bereme výsluhy a na kterých byl spáchán stejný zločin v podobě retroaktivity zákona. Pokud se s tím nebude nic dělat, za pár let - dříve či později mohou vymyslet nový zákon, který výsluhy zpětně odebere všem.... a to nesmíme dopustit!!!!!!!! SOUHLASÍTE SE MNOU????
  31.01.2007 21:50 X-men
 
jdi spát. Ministerstvo vnitra prohrálo několik sporů u nejvyššího soudu a o peníze nepřijdeš..Ani nemůžeš.Vrátí ti je.Víc psát nebudu,proč atd. páč bych se upsal.
  31.01.2007 22:15 KLM
 
JO ALE V POLOVINĚ ROKU SE CHYSTÁ PREJ ASI OSTRÝ ŠÁHNUTÍ A UPRAVA RENT
  31.01.2007 22:23 Roman Fryč <talgo@seznam.cz>
 
Souhlasím s tebou a doufám, že nás bude pořád více. Chce to za naši věc bojovat, ať nejsme za pár let na úrovni sociálních případů. Je třeba se ozvat, protože se nám děje křivda a co je nám do nového zákona, když jsme odcházeli podle starého. Myslím si, že i právník bude mít stejný názor, a když bude potřeba, pojedeme i k soudu v Evropě, kde ČR nějaké pře už za dost peněz prohrála. Myslím,. že pittbul a Hornet1 nám poradí.
  31.01.2007 21:43 X-men
 
31.01.2007 21:41 asdfa

jistě že o tom nerozhoduji já, nikde jsem to nepsal. Jestli čteš všechno, tak jsem se zmínil i o osobnostním testu, ale neřeš to, neshodneme se
-----------------------------------------------------
tzv. osobnostní test je součástí psychologických testů,které uceleně mají rozhodnout o tom,jestli prospěl či nikoliv
  31.01.2007 21:46 hydromen
 
PRO X-MEN, mimochodem a tys ten psychotest udělal?