Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  07.10.2008 21:26 íčko
 
Proč NEministr Langer nazval společnou demonstraci dvou a půl tisíc policistů a hasičů demonstrací policistů? Asi chtěl učinit pokus č.2 o rozbití solidarity. Prvním byl příslib letošního nárůstu mezd o 4% policistům, zatímco hasiči měli dostat 1,5%. Dovedou si udržet plné stavy, není z čeho šetřit. Záměrem, hodným vrcholového manažera zřejmě bylo odměnit špatnou policii za to, že jí chybí pět tisíc mužů a potrestat hasiče za to, že si vedou lépe. Pan ministr m. j. řekl: „slíbil jsem nárůst platů a může být, pro ty, co chtějí pomáhat a chránit. Kdo chce pomáhat a chránit, nevydírá. Slovo jsem dodržel, ti, co zorganizovali dnešní demonstraci, ho porušili. Budu dělat vše pro to, aby skuteční policisté, kteří pomáhají a chrání, měli maximum z toho, co jsem slíbil. Požadavky hasičů, týkající se letošního roku považuji za legitimní a ze strany ministerstva vnitra uděláme maximum pro to, aby v letošním roce došlo k nárůstu mezd“. No, hasiči jsou rádi, že protest více než tisícovky jejich odborářů přinesl závazek zajistit jim letos stejný nárůst, jako policistům. Planých slibů např. opravné jedenácté(!) novely služebního zákona slyšeli dost. Pokud ovšem ministr považuje za vydírání veřejné shromáždění, na kterém podřízení vyjádří své názory např. na stav policie, je to na pováženou. Vím, že před ministerstvem vnitra policisti nikdy nedemonstrovali, ale všechno je někdy po prvé. A Listina právo shromažďovací garantuje všem občanům . Aspoň zatím..Pokud slova pana ministra o skutečných policistech, pro které udělá maximum, aby dostali, co jim slíbil, mají snad znamenat, že tu větší část lidí, kteří se mu sešli pod okny, považuje za najaté komparsisty, mýlí se. Byli to skuteční policisté. Pokud to ovšem mělo znamenat, že demonstrující polovinu sice uznává za skutečné policisty, ale myslí si, že tito policisté nepomáhají a nechrání, mýlí se znovu. Oni 1. října pomáhali a chránili dokonce i ve svém volnu. Pomáhali upozornit veřejnost na nedobrý stav policie a snažili se chránit sebe a své méně odvážné kolegy před propadem reálné mzdy. Do třetice „pokud“: pokud to mělo znamenat nápadně nenápadnou výhružku, že těch, kteří demonstrovali, se navýšení platů nebude týkat, bylo by to velmi na pováženou a něco by to připomínalo. Počtvrté „pokud“: pokud by si někteří horliví policejní šéfové slova svého ministra vyložili jako přání, které je jim rozkazem a „čirou náhodou“ účastníkům demonstrace jakkoliv začali „sahat na živobytí“, potom se přimlouvám, aby aspoň nesnižovali dávku granulí tomu nádhernému policejnímu psu, který před vnitrem nesl tabulku „hledám parťáka na 150 hodin zdarma“. A být policistou, rozhodně bych vstoupil do odborů a zjistil si možnosti jejich právního poradenství.
  31.01.2007 22:05 X-men
 
31.01.2007 22:03 asdf

nepuštěj se do právního výkladu.prosím. A navíc většina lidí .....záleží prostě na služebním zařazení...obvodáci jsou na tom líp než hlídkaři,ale to bylo vždycky,nebo dopráváci...
  31.01.2007 22:10 adf
 
dopraváci na dohledu padli taky do 3TT, měli jim zvednou minimálně prefer. To taky nechápu, nejvíc kolegů umírá díky slavným Kryštofům a DBAkcím v honu za čárkama....ten systém vlastně už zrušili....zapomínám....:-)))
  31.01.2007 22:02 X-men
 
asdf

kde jsi? já jsem taky krapet víš,ale né zas tak velký krapet :o)) Ale fakt znám lidi,co mají 15 let odslouženo a ksou ve trojce a naopak z poručíka podplukovník a příslušný TT. To je otřesné
  31.01.2007 22:05 adf
 
někdo se tu dokonce zmiňoval o nějaké dcerce na prezídku, nastoupila v říjnu na PP a má pplk.....co ti na to mám říct? Když je člověk sakra dobrý, dejme tomu po 5-8 letech se na ta místa může s trochou štěstí dostat (pokud chce), ale tohle...jen kroutím hlavou. U nás spadli vyšší důstojníci na prap. a z toho vyplývá, že jsem kde? :-)))
  31.01.2007 22:01 X-men
 
hydromen

myslel jsem soudruha G. HUSÁKA! cha, cha, cha...
--------------------------------------------------------
No ne,ale furt nechápu tvé myšlenkév pochody.Za Husáka dělali pscháče všichni,co mají víc jak 17 let odslouženo
  31.01.2007 21:58 X-men
 
adfa

S tím nemám problém, s tím naprosto souhlasím. Když nebudu od rodiny, chci to mít zaplacené, když si budu ničit zdraví na nočních (prakticky nonstop, protože tělo se po noční službě dostane do normálu po cca 8-10 dnech a při směnnosti nikdy), tak to chci mít zaplaceno. Pokud jsem ve větším riziku než člověk, který není ve výkonu, chci mít podstatně vyšší příplatek. Bavili jsme se o motivaci k nástupu, když odchází takové množstvé kolegů do civilu, já tu motivaci prostě nevidím....
---------------------------------------------------------------- --

A CO TADY CELOU DOBU RESIM !!!! Najednou souhlasíš... celou dobu říkám, že nástupní plat 14800 na škole je VYSOKY oproti tomu,když si na oddělení a máš noční a kurvíš se směnností atd.
  31.01.2007 22:03 asdf
 
řešili jsme konkrétní problém "náboru", motivace a ohodnocení u nastupujících :-) zvlášť u kolegy, který nastoupil jestli se nepletu dle podmínek starého zákona, kde mu slibovali něco jiného, nebo se pletu? Jak bych to nazval....kdyby šlo o trestní právo, tak tam je retroaktivita zakázána, ale u správního je to tuším obdobné jako u občanského práva, pravá a nepravá a výjimky se zpětnou platností.... jo už to mám, hezky česky PODRAZ!!!!
  31.01.2007 21:56 X-men
 
31.01.2007 21:54 hydromen

a kdy jsi ho dělal? za Husáka?
-----------------------------------------
Co to řešíš? :o) V době,kdy V. husák nejezdil na dálnici 190 :o)
  31.01.2007 21:58 hydromen
 
myslel jsem soudruha G. HUSÁKA! cha, cha, cha...
  31.01.2007 21:53 X-men
 
31.01.2007 21:51 adf
-----------------------------------

Jestli si právník a si ve 3TT,tak se můžem domluvit soukromě..ti vysvětlím vše,jak to máš udělat,abys byl min.v 9 TT
  31.01.2007 22:00 asdf
 
postup výběrového řízení? Ten znám, ale u mě už je pase (nazval bych to okolnostmi vylučujícími postup :-), to neřeš,ale díky za nabídku. Chci být na ulici i s VŠ a nejsem v 3TT krapet výš
  31.01.2007 21:51 X-men
 
hydromen

PRO X-MEN, mimochodem a tys ten psychotest udělal?
-----------------------------------------------------------
Ano.I ten osobnostní,co má posle některých tady rozhodnout o mé vyzrálosti :o)))))
  31.01.2007 21:54 hydromen
 
a kdy jsi ho dělal? za Husáka?
  31.01.2007 21:49 X-men
 
31.01.2007 21:45 asdf
-------------------------------

To je problém s alkoholem jo? :o)))))

remcej,co chceš. Ale plat pro nastupujícího policistu bez praxe je vůči policistovi po Zopce atd. VYSOKÝ A plat pro policistu po různých základních školení by měl být urychleně změněn,páč je směšný.žádné příplatky za noc,svátky atd.
  31.01.2007 21:55 adfa
 
S tím nemám problém, s tím naprosto souhlasím. Když nebudu od rodiny, chci to mít zaplacené, když si budu ničit zdraví na nočních (prakticky nonstop, protože tělo se po noční službě dostane do normálu po cca 8-10 dnech a při směnnosti nikdy), tak to chci mít zaplaceno. Pokud jsem ve větším riziku než člověk, který není ve výkonu, chci mít podstatně vyšší příplatek. Bavili jsme se o motivaci k nástupu, když odchází takové množstvé kolegů do civilu, já tu motivaci prostě nevidím....
  31.01.2007 21:46 ja
 
ja13

Pánové, tak jak se tady sdružují ještě aktivní kolegové, kteří byli zařazeni do tříd 3TT a tak, tak bychom se měli dát dohromady i my, kteří bereme výsluhy a na kterých byl spáchán stejný zločin v podobě retroaktivity zákona. Pokud se s tím nebude nic dělat, za pár let - dříve či později mohou vymyslet nový zákon, který výsluhy zpětně odebere všem.... a to nesmíme dopustit!!!!!!!! SOUHLASÍTE SE MNOU????
  31.01.2007 21:50 X-men
 
jdi spát. Ministerstvo vnitra prohrálo několik sporů u nejvyššího soudu a o peníze nepřijdeš..Ani nemůžeš.Vrátí ti je.Víc psát nebudu,proč atd. páč bych se upsal.
  31.01.2007 22:15 KLM
 
JO ALE V POLOVINĚ ROKU SE CHYSTÁ PREJ ASI OSTRÝ ŠÁHNUTÍ A UPRAVA RENT
  31.01.2007 22:23 Roman Fryč <talgo@seznam.cz>
 
Souhlasím s tebou a doufám, že nás bude pořád více. Chce to za naši věc bojovat, ať nejsme za pár let na úrovni sociálních případů. Je třeba se ozvat, protože se nám děje křivda a co je nám do nového zákona, když jsme odcházeli podle starého. Myslím si, že i právník bude mít stejný názor, a když bude potřeba, pojedeme i k soudu v Evropě, kde ČR nějaké pře už za dost peněz prohrála. Myslím,. že pittbul a Hornet1 nám poradí.
  31.01.2007 21:43 X-men
 
31.01.2007 21:41 asdfa

jistě že o tom nerozhoduji já, nikde jsem to nepsal. Jestli čteš všechno, tak jsem se zmínil i o osobnostním testu, ale neřeš to, neshodneme se
-----------------------------------------------------
tzv. osobnostní test je součástí psychologických testů,které uceleně mají rozhodnout o tom,jestli prospěl či nikoliv
  31.01.2007 21:46 hydromen
 
PRO X-MEN, mimochodem a tys ten psychotest udělal?