Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  09.05.2008 22:54 ?
 
Policista má striktně zakázány jakékoliv činnosti, které jsou dalším zdrojem příjmu nad služební plat. ( je zde otázka nestranosti policisty a ovlivnění při výkonu jeho policejní činnosti v návaznosti na jinou pracovní činnost ). Výjimkou jsou pouze literární - umělecké činnosti, které stejně musí odsouhlasit ředitel podřízeného. Tedy jakýkoliv jiný příjem než je služební plat je porušením, toho co jsem uvedl.

Je zde tedy fakticky dána přímá úměra životní úrovně ( daná vládou, jak dále vysvětlím ) policisty na poskytnutém služebním platu bez možnosti si zvýšit životní úroveň dalším příjmem, což také znamená, že pokud se vláda rozhodne nezvyšovat - nevalorizovat plat policistů ( což mimo jiné nastalo letos a údajně má i pokračovat další dva roky ), tak vědomě policistům ( ale i jiným členům bezpečnostních složek ) zasahuje do životní úrovně a některé nutí přehodnotit svou " situaci " do budoucna.

Životní úroveň policistů ( a jiných pod tímto zákonem ) byla totiž původně v novém služebním zákoně zaručena !!!! každoročním navýšením - valorizací základu platu " příslušníka " o částku tvořenou vynásobením pevně daného koeficientu např. koeficientu 1,15 x průměrná mzda za předchozí rok ( průměrná mzda v nepodnikatelské svéře vyhlášená Českým statistickým úřadem ). Tímto byla zaručena stoupající životní úroveň policistů " svázáním " s průměrnou mzdou ( takový mechanismus je mimo jiné u poslanců ) a tedy byla dána myšlenka - služby se drž, je to garance rozvoje životní úrovně a pokud budeš poctivě sloužit, nebudeš propuštěn ze služebního poměru za příjímání úplatku a pod., budeš mít zaručenou životní úroveň - ne suprovou, ale zase ne špatnou a hlavně zhoršovat se ti nebude.

Tohle ale neplatí a nastoupil systém bereš co bereš, zaruka životní úrovně ja ta tam a běda, jak by jsi svou životní úroveň byť z nutnosti pro povinnost splácet úvěry, leasingy nabrané v příznivější předchozí době, chtěl řešit dalším nepovoleným příjmem.

Toto nyní neplatí, neboť těsně než nový zákon vešel do platnosti, tak v něm byly udělány změny, kde je plat policistům stanoven každoročním nařízením vlády a tedy bez jakékoliv garance zachování životní úrovně, přičemž nyní se již tato negarance začíná projevovat tak, že při letošní nemalé inflaci, která byla negována u větších firem podstatným navýšením platů, se u Policie ČR poprvé za mnoho let po roce 1989 nijak tento inflační skok nevyrovnal a dochází k degradaci služebních příjmů a tedy faktickému zhoršení životní úrovně, které má pokračovat další asi dva roky - tedy výhled do budoucnosti žádný perspetktivní a pokud ti nestačí služební příjem, který máš zmrazen vládou a nechceš porušovat zákaz dalšího příjmu pobíráním nějakého " černého " příjmu, tak od policie odejdi.

Reakce na přemýšlení poslanců, kteří chtějí zvýšit platy s odůvodněním " zjednodušení " celkově vyplácené mzdy ( dopravné, asistentné ..... ) a legrační názor poslanců, že si budou po zvýšení jejich platů klidně i platit hromadnou dopravu. Mám podle toho pocit, že nyní na to ještě nemají dostatek peněz. A že je zajímá, že policisté, kteří dojíždějí do svých služebních míst na mimořádné služby si hradí cestu ze svého, dotují stát a snižují si fakticky svou mzdu.
  31.01.2007 22:05 X-men
 
31.01.2007 22:03 asdf

nepuštěj se do právního výkladu.prosím. A navíc většina lidí .....záleží prostě na služebním zařazení...obvodáci jsou na tom líp než hlídkaři,ale to bylo vždycky,nebo dopráváci...
  31.01.2007 22:10 adf
 
dopraváci na dohledu padli taky do 3TT, měli jim zvednou minimálně prefer. To taky nechápu, nejvíc kolegů umírá díky slavným Kryštofům a DBAkcím v honu za čárkama....ten systém vlastně už zrušili....zapomínám....:-)))
  31.01.2007 22:02 X-men
 
asdf

kde jsi? já jsem taky krapet víš,ale né zas tak velký krapet :o)) Ale fakt znám lidi,co mají 15 let odslouženo a ksou ve trojce a naopak z poručíka podplukovník a příslušný TT. To je otřesné
  31.01.2007 22:05 adf
 
někdo se tu dokonce zmiňoval o nějaké dcerce na prezídku, nastoupila v říjnu na PP a má pplk.....co ti na to mám říct? Když je člověk sakra dobrý, dejme tomu po 5-8 letech se na ta místa může s trochou štěstí dostat (pokud chce), ale tohle...jen kroutím hlavou. U nás spadli vyšší důstojníci na prap. a z toho vyplývá, že jsem kde? :-)))
  31.01.2007 22:01 X-men
 
hydromen

myslel jsem soudruha G. HUSÁKA! cha, cha, cha...
--------------------------------------------------------
No ne,ale furt nechápu tvé myšlenkév pochody.Za Husáka dělali pscháče všichni,co mají víc jak 17 let odslouženo
  31.01.2007 21:58 X-men
 
adfa

S tím nemám problém, s tím naprosto souhlasím. Když nebudu od rodiny, chci to mít zaplacené, když si budu ničit zdraví na nočních (prakticky nonstop, protože tělo se po noční službě dostane do normálu po cca 8-10 dnech a při směnnosti nikdy), tak to chci mít zaplaceno. Pokud jsem ve větším riziku než člověk, který není ve výkonu, chci mít podstatně vyšší příplatek. Bavili jsme se o motivaci k nástupu, když odchází takové množstvé kolegů do civilu, já tu motivaci prostě nevidím....
---------------------------------------------------------------- --

A CO TADY CELOU DOBU RESIM !!!! Najednou souhlasíš... celou dobu říkám, že nástupní plat 14800 na škole je VYSOKY oproti tomu,když si na oddělení a máš noční a kurvíš se směnností atd.
  31.01.2007 22:03 asdf
 
řešili jsme konkrétní problém "náboru", motivace a ohodnocení u nastupujících :-) zvlášť u kolegy, který nastoupil jestli se nepletu dle podmínek starého zákona, kde mu slibovali něco jiného, nebo se pletu? Jak bych to nazval....kdyby šlo o trestní právo, tak tam je retroaktivita zakázána, ale u správního je to tuším obdobné jako u občanského práva, pravá a nepravá a výjimky se zpětnou platností.... jo už to mám, hezky česky PODRAZ!!!!
  31.01.2007 21:56 X-men
 
31.01.2007 21:54 hydromen

a kdy jsi ho dělal? za Husáka?
-----------------------------------------
Co to řešíš? :o) V době,kdy V. husák nejezdil na dálnici 190 :o)
  31.01.2007 21:58 hydromen
 
myslel jsem soudruha G. HUSÁKA! cha, cha, cha...
  31.01.2007 21:53 X-men
 
31.01.2007 21:51 adf
-----------------------------------

Jestli si právník a si ve 3TT,tak se můžem domluvit soukromě..ti vysvětlím vše,jak to máš udělat,abys byl min.v 9 TT
  31.01.2007 22:00 asdf
 
postup výběrového řízení? Ten znám, ale u mě už je pase (nazval bych to okolnostmi vylučujícími postup :-), to neřeš,ale díky za nabídku. Chci být na ulici i s VŠ a nejsem v 3TT krapet výš
  31.01.2007 21:51 X-men
 
hydromen

PRO X-MEN, mimochodem a tys ten psychotest udělal?
-----------------------------------------------------------
Ano.I ten osobnostní,co má posle některých tady rozhodnout o mé vyzrálosti :o)))))
  31.01.2007 21:54 hydromen
 
a kdy jsi ho dělal? za Husáka?
  31.01.2007 21:49 X-men
 
31.01.2007 21:45 asdf
-------------------------------

To je problém s alkoholem jo? :o)))))

remcej,co chceš. Ale plat pro nastupujícího policistu bez praxe je vůči policistovi po Zopce atd. VYSOKÝ A plat pro policistu po různých základních školení by měl být urychleně změněn,páč je směšný.žádné příplatky za noc,svátky atd.
  31.01.2007 21:55 adfa
 
S tím nemám problém, s tím naprosto souhlasím. Když nebudu od rodiny, chci to mít zaplacené, když si budu ničit zdraví na nočních (prakticky nonstop, protože tělo se po noční službě dostane do normálu po cca 8-10 dnech a při směnnosti nikdy), tak to chci mít zaplaceno. Pokud jsem ve větším riziku než člověk, který není ve výkonu, chci mít podstatně vyšší příplatek. Bavili jsme se o motivaci k nástupu, když odchází takové množstvé kolegů do civilu, já tu motivaci prostě nevidím....
  31.01.2007 21:46 ja
 
ja13

Pánové, tak jak se tady sdružují ještě aktivní kolegové, kteří byli zařazeni do tříd 3TT a tak, tak bychom se měli dát dohromady i my, kteří bereme výsluhy a na kterých byl spáchán stejný zločin v podobě retroaktivity zákona. Pokud se s tím nebude nic dělat, za pár let - dříve či později mohou vymyslet nový zákon, který výsluhy zpětně odebere všem.... a to nesmíme dopustit!!!!!!!! SOUHLASÍTE SE MNOU????
  31.01.2007 21:50 X-men
 
jdi spát. Ministerstvo vnitra prohrálo několik sporů u nejvyššího soudu a o peníze nepřijdeš..Ani nemůžeš.Vrátí ti je.Víc psát nebudu,proč atd. páč bych se upsal.
  31.01.2007 22:15 KLM
 
JO ALE V POLOVINĚ ROKU SE CHYSTÁ PREJ ASI OSTRÝ ŠÁHNUTÍ A UPRAVA RENT
  31.01.2007 22:23 Roman Fryč <talgo@seznam.cz>
 
Souhlasím s tebou a doufám, že nás bude pořád více. Chce to za naši věc bojovat, ať nejsme za pár let na úrovni sociálních případů. Je třeba se ozvat, protože se nám děje křivda a co je nám do nového zákona, když jsme odcházeli podle starého. Myslím si, že i právník bude mít stejný názor, a když bude potřeba, pojedeme i k soudu v Evropě, kde ČR nějaké pře už za dost peněz prohrála. Myslím,. že pittbul a Hornet1 nám poradí.
  31.01.2007 21:43 X-men
 
31.01.2007 21:41 asdfa

jistě že o tom nerozhoduji já, nikde jsem to nepsal. Jestli čteš všechno, tak jsem se zmínil i o osobnostním testu, ale neřeš to, neshodneme se
-----------------------------------------------------
tzv. osobnostní test je součástí psychologických testů,které uceleně mají rozhodnout o tom,jestli prospěl či nikoliv
  31.01.2007 21:46 hydromen
 
PRO X-MEN, mimochodem a tys ten psychotest udělal?