Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  25.11.2007 09:49 ...
 
Zrovna na těchto stránkách bych jako policista nediskutoval.. Nebudem si nic nalhávat spousta provokatérů se bude vydávat za policisty, takže diskuze k ničemu. Nadruhou stranu p. ministr moc neodpovídá, tak proč si nezabrečet, byť na špatném hrobě:-) Mám odslouženo 13 let na základním útvaru a za tu dobu jsem viděl spoustu nově nastoupivších policistů vysokoškoláků a byla to hrůza. Pokud si někdo myslí, že praxi nahradí VŠ je úplně mimo. Celý služební zákon je paskvil já osobně bych VŠ, jako požadavek na kariérní postup, zrušil. VŠ, pouze právnického směru, bych byl ochoten pochopit jako požadavek od krajského ředitele a v podobných vedoucích funkcích. Pro ostatní bych zavedl dlouhodobé kurzy. Chceš na SKPV? Tak na kurz, kde ale bude výuka jen v oblastech potřebných policejních činností, k čemu je policistovi VŠ na zemědělské fakultě? Jsou to zbytečně vyhozené peníze. V současné době je dokonce trend mezi policisty zapisovat se na tzv. kurzy celoživotního vzdělávání, tři semestry na VŠ platí a pak jsou přijati do řádného studia.... Učí se rigionalistiku, základy zemědělské výroby apod. Co takové vzdělání přinese mi je záhadou. Krom toho neschopný policista takto vystuduje VŠ a protože na SKPV jsou v současné době volné tabulky tak nastoupí k SKPV byť s několika lety praxe. Znám spoustu policistů na vynikající profesní úrovni, ale mají rodinu, děti a nemají peníze na studium, takže ti zůstanou na základních útvarech a mnozí neschopní budou mít funkce.
Současný nábor k PČR psychologové volají neúspěšným uchazečům a nabízejí jim nové řízení.. Co k tomu dodat. Jsou přijati uchazeči s vývojovými vadami. Jsou příjimáni uchazeči, kteří nesplnili fyzická kriteria, byly sníženy počty bodů za fyzické testy, tak aby mohli být příjmuti i fyzicky méně zdatní. Má chybět kolem 5 500policistů a obávám se, že noví policisté zdaleka nebudou dosahovat kvalit dříve přijatých. Dávám PČR rok maximálně dva a její kredit už nebude žádný. Těch pár nadšenců a idealistů, kteří se hlásí celou PČR bezachrání.
Služební příprava je další věc, která je naprosto zanedbávaná. Jeden výcvik měsíčně na policistu, směšné a přiznejme si ti, kteří mají rodinu a manželku na mateřské dovolené nemají peníze nebo čas, případně obojí aby ve svém volnu cvičili a stříleli...
P 1000 služebny podobné recepcím, odstraňování mříží. Kde je bezpečnost. Jsou útvary kde slouží jen jeden policista, když příjdou dva "oznamovatelé" třeba pod vlivem alkoholu je o problém postaráno o tom nikdo nepřemýšlí. V současné době je příjmán tzv. Holandský model( očesaný P1000) jenže v Holandsku mají policisté místnost na denní odpočinek, po 15h se služebny zavírají a oznámení se přijímají jen do 15h. Pak jsou pouze hlídky venku, pokud nemají přestávku. Když je nějaký problém hlídka zavolá, přijede policejní dodávka s policisty určenými na služební zákroky(přirovnal bych je k PMJ v Praze) útočníky naházejí do aut a pak do cel. Další úkony se s nimi provádějí až v běžné pracovní době. Evidování Pk a Tč provádí Policie pouze pokud je znám pachatel. Na služebnách mají policisté zdarma k dispozici teplé a studené nápoje, potraviny z automatů. Ve společnosti jsou vysoce ceněni a žádný politik si nedovolí používat policii jako zdůvodnění svých neúspěchů. Platy policisté zvysoka převyšují běžnou populaci, ne v průměru s funkcionáři, ale policista sloužící na ulici je vysoce oceněn. Za takových podmínek si dokáži představit výběr k PČR pak se budou hlásit i kvalitní uchazeči. Za současného stavu mám pocit, že se budem podobat bezpečnostní agentuře, která hlídá vjezd o objektů. O kvalitě pracovníků ve firmě rozhodují příjmy pracovníků, to je naprosto neoddiskutovatelný fakt.
  31.01.2007 22:05 X-men
 
31.01.2007 22:03 asdf

nepuštěj se do právního výkladu.prosím. A navíc většina lidí .....záleží prostě na služebním zařazení...obvodáci jsou na tom líp než hlídkaři,ale to bylo vždycky,nebo dopráváci...
  31.01.2007 22:10 adf
 
dopraváci na dohledu padli taky do 3TT, měli jim zvednou minimálně prefer. To taky nechápu, nejvíc kolegů umírá díky slavným Kryštofům a DBAkcím v honu za čárkama....ten systém vlastně už zrušili....zapomínám....:-)))
  31.01.2007 22:02 X-men
 
asdf

kde jsi? já jsem taky krapet víš,ale né zas tak velký krapet :o)) Ale fakt znám lidi,co mají 15 let odslouženo a ksou ve trojce a naopak z poručíka podplukovník a příslušný TT. To je otřesné
  31.01.2007 22:05 adf
 
někdo se tu dokonce zmiňoval o nějaké dcerce na prezídku, nastoupila v říjnu na PP a má pplk.....co ti na to mám říct? Když je člověk sakra dobrý, dejme tomu po 5-8 letech se na ta místa může s trochou štěstí dostat (pokud chce), ale tohle...jen kroutím hlavou. U nás spadli vyšší důstojníci na prap. a z toho vyplývá, že jsem kde? :-)))
  31.01.2007 22:01 X-men
 
hydromen

myslel jsem soudruha G. HUSÁKA! cha, cha, cha...
--------------------------------------------------------
No ne,ale furt nechápu tvé myšlenkév pochody.Za Husáka dělali pscháče všichni,co mají víc jak 17 let odslouženo
  31.01.2007 21:58 X-men
 
adfa

S tím nemám problém, s tím naprosto souhlasím. Když nebudu od rodiny, chci to mít zaplacené, když si budu ničit zdraví na nočních (prakticky nonstop, protože tělo se po noční službě dostane do normálu po cca 8-10 dnech a při směnnosti nikdy), tak to chci mít zaplaceno. Pokud jsem ve větším riziku než člověk, který není ve výkonu, chci mít podstatně vyšší příplatek. Bavili jsme se o motivaci k nástupu, když odchází takové množstvé kolegů do civilu, já tu motivaci prostě nevidím....
---------------------------------------------------------------- --

A CO TADY CELOU DOBU RESIM !!!! Najednou souhlasíš... celou dobu říkám, že nástupní plat 14800 na škole je VYSOKY oproti tomu,když si na oddělení a máš noční a kurvíš se směnností atd.
  31.01.2007 22:03 asdf
 
řešili jsme konkrétní problém "náboru", motivace a ohodnocení u nastupujících :-) zvlášť u kolegy, který nastoupil jestli se nepletu dle podmínek starého zákona, kde mu slibovali něco jiného, nebo se pletu? Jak bych to nazval....kdyby šlo o trestní právo, tak tam je retroaktivita zakázána, ale u správního je to tuším obdobné jako u občanského práva, pravá a nepravá a výjimky se zpětnou platností.... jo už to mám, hezky česky PODRAZ!!!!
  31.01.2007 21:56 X-men
 
31.01.2007 21:54 hydromen

a kdy jsi ho dělal? za Husáka?
-----------------------------------------
Co to řešíš? :o) V době,kdy V. husák nejezdil na dálnici 190 :o)
  31.01.2007 21:58 hydromen
 
myslel jsem soudruha G. HUSÁKA! cha, cha, cha...
  31.01.2007 21:53 X-men
 
31.01.2007 21:51 adf
-----------------------------------

Jestli si právník a si ve 3TT,tak se můžem domluvit soukromě..ti vysvětlím vše,jak to máš udělat,abys byl min.v 9 TT
  31.01.2007 22:00 asdf
 
postup výběrového řízení? Ten znám, ale u mě už je pase (nazval bych to okolnostmi vylučujícími postup :-), to neřeš,ale díky za nabídku. Chci být na ulici i s VŠ a nejsem v 3TT krapet výš
  31.01.2007 21:51 X-men
 
hydromen

PRO X-MEN, mimochodem a tys ten psychotest udělal?
-----------------------------------------------------------
Ano.I ten osobnostní,co má posle některých tady rozhodnout o mé vyzrálosti :o)))))
  31.01.2007 21:54 hydromen
 
a kdy jsi ho dělal? za Husáka?
  31.01.2007 21:49 X-men
 
31.01.2007 21:45 asdf
-------------------------------

To je problém s alkoholem jo? :o)))))

remcej,co chceš. Ale plat pro nastupujícího policistu bez praxe je vůči policistovi po Zopce atd. VYSOKÝ A plat pro policistu po různých základních školení by měl být urychleně změněn,páč je směšný.žádné příplatky za noc,svátky atd.
  31.01.2007 21:55 adfa
 
S tím nemám problém, s tím naprosto souhlasím. Když nebudu od rodiny, chci to mít zaplacené, když si budu ničit zdraví na nočních (prakticky nonstop, protože tělo se po noční službě dostane do normálu po cca 8-10 dnech a při směnnosti nikdy), tak to chci mít zaplaceno. Pokud jsem ve větším riziku než člověk, který není ve výkonu, chci mít podstatně vyšší příplatek. Bavili jsme se o motivaci k nástupu, když odchází takové množstvé kolegů do civilu, já tu motivaci prostě nevidím....
  31.01.2007 21:46 ja
 
ja13

Pánové, tak jak se tady sdružují ještě aktivní kolegové, kteří byli zařazeni do tříd 3TT a tak, tak bychom se měli dát dohromady i my, kteří bereme výsluhy a na kterých byl spáchán stejný zločin v podobě retroaktivity zákona. Pokud se s tím nebude nic dělat, za pár let - dříve či později mohou vymyslet nový zákon, který výsluhy zpětně odebere všem.... a to nesmíme dopustit!!!!!!!! SOUHLASÍTE SE MNOU????
  31.01.2007 21:50 X-men
 
jdi spát. Ministerstvo vnitra prohrálo několik sporů u nejvyššího soudu a o peníze nepřijdeš..Ani nemůžeš.Vrátí ti je.Víc psát nebudu,proč atd. páč bych se upsal.
  31.01.2007 22:15 KLM
 
JO ALE V POLOVINĚ ROKU SE CHYSTÁ PREJ ASI OSTRÝ ŠÁHNUTÍ A UPRAVA RENT
  31.01.2007 22:23 Roman Fryč <talgo@seznam.cz>
 
Souhlasím s tebou a doufám, že nás bude pořád více. Chce to za naši věc bojovat, ať nejsme za pár let na úrovni sociálních případů. Je třeba se ozvat, protože se nám děje křivda a co je nám do nového zákona, když jsme odcházeli podle starého. Myslím si, že i právník bude mít stejný názor, a když bude potřeba, pojedeme i k soudu v Evropě, kde ČR nějaké pře už za dost peněz prohrála. Myslím,. že pittbul a Hornet1 nám poradí.
  31.01.2007 21:43 X-men
 
31.01.2007 21:41 asdfa

jistě že o tom nerozhoduji já, nikde jsem to nepsal. Jestli čteš všechno, tak jsem se zmínil i o osobnostním testu, ale neřeš to, neshodneme se
-----------------------------------------------------
tzv. osobnostní test je součástí psychologických testů,které uceleně mají rozhodnout o tom,jestli prospěl či nikoliv
  31.01.2007 21:46 hydromen
 
PRO X-MEN, mimochodem a tys ten psychotest udělal?